PDA

View Full Version : [VIDEO] RINGS - Hoving vs Diender



lukashenko
07-10-2012, 19:38
http://www.youtube.com/watch?v=7mG-1putZcA&feature=youtu.be

Richelieu
07-10-2012, 19:55
Thanks Danny, eerste ronde (met name het begin) ging erg lekker! Mooie ervaring voor je om tegen zo'n ervaren vechter als Diender te kunnen vechten.

Sadix
07-10-2012, 20:13
jammer ouwe

1e ronde nog licht voordeel voor jou. Kop, op, harder trainen en gaan!

Leventdepevent
07-10-2012, 21:12
thanks Danny....t ging toch lang gelijk op

Sparta
07-10-2012, 21:45
Goede knie en traptechnieken!

yy
07-10-2012, 22:13
lekkere knieen!

Rverm
07-10-2012, 23:00
Ik vond je goed knokken man! Wat me alleen wel opvalt is dat je vaak meegaat in een slagenwisseling waarbij je dan je dekking vergeet en vooral wilt knallen ;) Maar respect voor je partij, vond je zeker goed knokken. Ook top trouwens dat je je partij upload terwijl je hem niet wint, dat zullen er niet veel doen...

Sadix
07-10-2012, 23:22
Ik vond je goed knokken man! Wat me alleen wel opvalt is dat je vaak meegaat in een slagenwisseling waarbij je dan je dekking vergeet en vooral wilt knallen ;) Maar respect voor je partij, vond je zeker goed knokken. Ook top trouwens dat je je partij upload terwijl je hem niet wint, dat zullen er niet veel doen...

x2 met allles

mario the count
07-10-2012, 23:28
http://www.youtube.com/watch?v=7mG-1putZcA&feature=youtu.be

Tot de KO ging je lekker. Volgende keer beter.

de Stiep
08-10-2012, 00:36
Inderdaad Danny, ik vond je de eerste ronde net zo goed en soms beter. Ik schreef het al eerder. De volgende x is hij voor jou !!

tnk2k
08-10-2012, 11:17
Inderdaad Danny, ik vond je de eerste ronde net zo goed en soms beter. Ik schreef het al eerder. De volgende x is hij voor jou !!

Mooi gevecht, jammer dat je verloren hebt. De eerste ronde was zeker voor jou.

Sluwe Fox
08-10-2012, 14:01
Ik ben van mening dat je genoeg ingredienten bezit om een topper te worden. Met name je knie en traptechnieken en vooral de lowkick is uit het boekje. Alleen zou ik voor de volgende keer meer gedoseerd vechten. Mij viel op dat in de 1e ronde teveel deed en nog meer wilde doen waardoor je direct teveel aanspraak maakt op je conditie en de scherpte van de technieken minder word. Conclusie, next time meer krachten verdelen, overzicht houden dan ben ik van overtuigd dat je een rematch over jaar tegen diender zeker wint

R.D.N
08-10-2012, 14:58
Echt jammer man,1ste ronde deed je top,gewoon blijven trainen en zie dit als een stukje ervaring weer.

rollermanskunk
08-10-2012, 15:46
Respect ouwe! Diender is natuurlijk geen kattepis. Knap gevochten en het is geen schande om van een crack als Diender te verliezen. Ik ga je volgen.

Gerben Zonderland
08-10-2012, 19:45
Respect ouwe! Diender is natuurlijk geen kattepis. Knap gevochten en het is geen schande om van een crack als Diender te verliezen. Ik ga je volgen.

Jammer man, maar goed gevochten. Spektakel voor het publiek. Daar komt men toch voor.

Djani
08-10-2012, 20:45
Ik vond je goed knokken man! Wat me alleen wel opvalt is dat je vaak meegaat in een slagenwisseling waarbij je dan je dekking vergeet en vooral wilt knallen ;) Maar respect voor je partij, vond je zeker goed knokken. Ook top trouwens dat je je partij upload terwijl je hem niet wint, dat zullen er niet veel doen...

x3!!

Kemal
08-10-2012, 20:48
Ik vond je goed knokken man! Wat me alleen wel opvalt is dat je vaak meegaat in een slagenwisseling waarbij je dan je dekking vergeet en vooral wilt knallen ;) Maar respect voor je partij, vond je zeker goed knokken. Ook top trouwens dat je je partij upload terwijl je hem niet wint, dat zullen er niet veel doen...

x4

basblue
08-10-2012, 23:01
Alles is al gezegd. Respect dat je tegen een Diender gaat staan. Geen kleine jongen.

Wat ik mij nou afvroeg. Waarom loopt de scheidsrechter weg als Danny KO gaat? Het idee is toch dat je meteen zorg verleent of erger voorkomt? Of zie ik het nou verkeerd.

hypergiant
08-10-2012, 23:06
Mijn bescheiden mening:

Je hebt een hele mooie vechtstijl! Je bent een Nederlandse Thai. Alleen handjes hoog houden en af en toe wat meer inleiden met stoten.

lukashenko
09-10-2012, 17:08
Alles is al gezegd. Respect dat je tegen een Diender gaat staan. Geen kleine jongen.

Wat ik mij nou afvroeg. Waarom loopt de scheidsrechter weg als Danny KO gaat? Het idee is toch dat je meteen zorg verleent of erger voorkomt? Of zie ik het nou verkeerd.
yep ik zei al eerder ik vecht tegen iedereen maakt niet uit wie of welke omstandigheden
en ik ga er vol voor.
nu ook weer k1 terwijl ik op het sterkst ben 5x3 met full clinch
beetje droog van eric dat ie me zo knokkie in de hoek laat liggen inderdaad maar ja
onder ural wacht op 11 november ik wacht nog steeds op bericht van onze laffe forum vriend bami
kom bami bal 5x3 full thai
im still waiting

lukashenko
09-10-2012, 17:09
er zijn weinig mensen die met minder dan 10 partyen tegen een naam als diender vecht
als je me belt doe ik het zo weer
maakt niet uit wie

breahule
09-10-2012, 20:39
er zijn weinig mensen die met minder dan 10 partyen tegen een naam als diender vecht
als je me belt doe ik het zo weer
maakt niet uit wie
REPS!

lukashenko
09-10-2012, 21:01
er zijn weinig mensen die met minder dan 10 partyen tegen een naam als diender vecht
als je me belt doe ik het zo weer
maakt niet uit wie
10 pro partyen
in totaal zit ik nu op 35
22-10-3

kooivechter
10-10-2012, 23:55
Goed gevochten kerel. Je bent niet benauwd

R.D.N
11-10-2012, 11:01
yep ik zei al eerder ik vecht tegen iedereen maakt niet uit wie of welke omstandigheden
en ik ga er vol voor.
nu ook weer k1 terwijl ik op het sterkst ben 5x3 met full clinch
beetje droog van eric dat ie me zo knokkie in de hoek laat liggen inderdaad maar ja
onder ural wacht op 11 november ik wacht nog steeds op bericht van onze laffe forum vriend bami
kom bami bal 5x3 full thai
im still waiting

Ik koop zeker een kaartje als je tegen Bami gaat vechten.