PDA

View Full Version : Boksen in Carré Amsterdam



Goolings
16-10-2012, 15:31
http://www.telegraaf.nl/telesport/13079783/__Karapetyan_wint_GP_A_dam__.html

Kemal
16-10-2012, 15:37
Karapetyan wint GP van Amsterdam

AMSTERDAM - Bokser Karapet Karapetyan heeft de Grote Prijs van Amsterdam op zijn naam geschreven. In een volgepakt Koninklijk Theater Carré won hij tijdens de Ben Bril Memorial in een mini-toernooi achtereenvolgens van Marino Schouten en Jeremy Blyd. Beide keren wees de jury Karapetyan terecht als winnaar aan. Karapetyan, afgestudeerd in rechten, onttroonde Schouten, de tweevoudig winnaar van de GP van Amsterdam. ,,Ik kom volgend jaar zeker terug om de titel te verdedigen. Ik wil mijn trainers Orhan Delibas en Perry Ubeda in het bijzonder bedanken”, zei Karapetyan na afloop in de ring.

Innocent Anyanwu, wiens carrière hard bergafwaarts gaat, verloor op punten van de Spanjaard Ruddy Encarnacion.
Barry Groenteman veroverde de Nederlandse titel in het weltergewicht. Hij stond gisteravond tegenover de Belg Tarik Madni in de ring. De partij eindigde onbeslist, maar Groenteman kreeg in zijn eigen stad toch de kampioensgordel uitgereikt.

ulysse
16-10-2012, 15:59
AMATEURWEDSTRIJD
-Quincy Huussen wint met 2-1 van Luciano Byron

PROFWEDSTRIJDEN

De grote prijs van Amsterdam
4 rondes x 3 minuten

-Karapetian wint van Marino Schouten en gaat door naar de finale van de grote prijs van Amsterdam.

-Jeremy Blyd wint van Matthias Ibssa en gaat door naar de finale van de grote prijs van Amsterdam.

Finale grote prijs van Amsterdam
4 rondes x 3 minuten

-Karapetian wint van Jeremy Blyd en wint de grote prijs van Amsterdam!

Nederlands titelgevecht
10 rondes x 3 minuten

-Barry groenteman wint hier zijn Nederlandse titel tegen de Belg “Tarik Madni”. De uitslag was gelijk maar het beslissende oordeel kwam voort uit stijl en technisch boksen.

8 rondes x 3 minuten
-Rudy Encarnacion (Spanje) wint met 3-0 tegen Innocent Anyanwu.

Interim WBU titelgevecht
12 rondes x 3 minuten

-David Makaradze (Georgie) wint met een knockout in de laatste ronde tegen Hassan Ait Bassou.

(bron: fightstartv)

Leventdepevent
16-10-2012, 16:17
ben benieuwd naar de beelden

de Stiep
16-10-2012, 17:51
ben benieuwd naar de beelden

Ik ook, vooral omdat ik weet dat Marino een zo ongelooflijke klap in beide handen heeft. Moet echt een monsterpartij geweest zijn. Respect voor Karapetian.:thup: