PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter 17: Jon Jones vs. Chael Sonnen



XanaduNL
16-10-2012, 22:38
UFC President Dana White told The Times on Tuesday that Jones and Sonnen have been assigned as opposing coaches in the third installment of "The Ultimate Fighter" on FX, creating some extensive pre-fight hype for their April 27 pay-per-view title match at a site to be determined.
"The Ultimate Fighter" with Jones and Sonnen is set to begin shooting on Oct. 29 in Las Vegas, with a debut in early January as young middleweights participate in a tournament that leads up to an April "TUF" finale at the Vegas Hard Rock Hotel, where the winner will receive a multi-fight UFC contract.
"This should be a good one," White said of matching arguably his organization’s best fighter against its top personality. "Jon has accepted the fight. He knows the fans want to see that fight."


Bron: http://www.latimes.com/sports/sportsnow/la-sp-sn-ufc-jon-jones-chael-sonnen-ultimate-fighter-20121016,0,1269872.story




Zelf vind ik het wel gaaf, maar duurt wel een fokking half jaar...

Diz
16-10-2012, 22:47
Gaat een kijkcijferkanon worden met het personage Chael P. Sonnen...
Toch altijd erg vermakelijk hoe die gozer in zijn rolletje kruipt...

Alleen beetje jammer voor hem dattie 27-4 wel helemaal de pleuris gebeukt gaat worden door Bones... ;)

Gilaiir
16-10-2012, 22:47
Dit word de beste TUF ooit.

Bromios
16-10-2012, 22:57
Lijkt me goed dit.
Hopelijk maakt een sarrende Sonnen het beest los in JOnes en laat ie zijn gameplans voor wat het is en gaat het een knaller worden. Denk dat de constante druk van Sonnen het hem nog lastig gaat maken.

GilbertYvelFan24
16-10-2012, 23:07
UFC : Where Title Shots are Given not Earned.
Bellator : Where Title Shots are Earned not Given.

Asura
16-10-2012, 23:12
Chael vs Forrest gaat niet meer door las ik ergens

The Company
16-10-2012, 23:12
Lame

Kemal
16-10-2012, 23:52
Lijkt me toch wel leuk, Sonnen is knettergek en kan zeker het bloed onder de nagels vandaan halen..

sergio2285
17-10-2012, 00:30
http://mmajunkie.com/news/31166/jon-jones-and-chael-sonnen-to-coach-the-ultimate-fighter-17-fight-on-april-27.mma

gaat een leuk seizoen worden maar of sonnen een tittel match verdiend??? ik vind van niet

T15Boxing
17-10-2012, 00:33
Kut sonnen krijgt dus toch zn zin. mischien moeten mijn favoriete vechters ook in bad met dana zodat ze makkelijk een titleshot krijgen.

lukashenko
17-10-2012, 01:06
Kut sonnen krijgt dus toch zn zin. mischien moeten mijn favoriete vechters ook in bad met dana zodat ze makkelijk een titleshot krijgen.
its all about the money
en sonnen verkoopt
in nederland proberen promotors ook met kaarten hun vechters te betalen een belachelijk concept
maar het is realiteit accept it

123trisweat
17-10-2012, 01:24
hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van

lukashenko
17-10-2012, 01:34
Dit word de beste TUF ooit.
x2
laat spectacel maar aan cheal over
ik ben er ook erg benieuwt naar

XanaduNL
17-10-2012, 02:52
hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van

Niet zo overdrijven. Zoveel contenders zijn er niet voor Jones. Machida krijgt Henderson (volgens mij) en Shogun krijgt Gustaffson. En Texeira vind zelf dat hij er nog niet klaar voor is.

T15Boxing
17-10-2012, 03:14
Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.

Mule-Kick
17-10-2012, 08:41
Voor TUF zal dit positief uitpakken maar jammer dat ze de geloofwaardigheid van hun contenders en belts ondermijnen

Bromios
17-10-2012, 10:02
Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.
vernederd ? Volgens mij kwam die mw kampioen voor de 2e keer met mazzel goed weg.
Zo zie je maar. Je ziet wat je wilt zien en het zorgt nu al voor hypes en discussies. Dus laat maar komen.

blade
17-10-2012, 10:15
hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van

x2

The Company
17-10-2012, 10:47
Dit doen ze alleen om TUF te redden.

Gustaffson kan beter stoppen met trainen en stand-up comedian lessen gaan volgen om een titleshot te krijgen.

Sato
17-10-2012, 11:02
UFC : Where Title Shots are Given not Earned.
Bellator : Where Title Shots are Earned not Given.

2x

Daarnaast is het wachten tot dat Jones een keer snapt, die Sonnen is zo gruwelijk irritant. Ik vind Jones geen sympatieke gast maar Sonnen als al helemaal een idioot. BRING ON THE ARROGANCE!

Vince
17-10-2012, 11:33
Silva vs Jones was begrijpelijker geweest. Zeker omdat Silva net een lhw pot gewonnen heeft.

Pahlavan
17-10-2012, 12:01
Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.

Al zal ik toch wel gaan kijken, is het idd belachelijk. Als vechter word je hier toch ook wanhopig van... Terwijl jij hard zit te knokken om een aantal mooie wins achter je naam te zetten om voor een titel te mogen vechten, zie je opeens dit soort onzin gebeuren.

Qua business snap ik het wel... Het aantal kijkers zal ontzettend hoog zijn en dat is $$$$ voor danatje. Maar om iemand die 2x back to back heeft verloren opeens in een andere divisie voor een titel te laten vechten zal de sport niet bepaald serieuzer maken.
Achja, dat 'just bleed' mma volk in amerika zal er geen problemen mee hebben verder

dirk5
17-10-2012, 12:37
lame, boring, kansloos....

Kan ik weer overslaan dus...

The_Rock
17-10-2012, 15:37
Ik denk Jones, maar hoop Chael.

GilbertYvelFan24
17-10-2012, 16:03
TRUE THAT HENDO!!!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/427823_290509577731052_1159271866_n.jpg

kooivechter
17-10-2012, 16:30
Wat een kansloze actie weer van White. Die man heeft nog geen pot gewonnen in de lhw, en mag voor een titelshot.
Vind dit geen leuke partij, dit wordt een makkie voor Jones

Pahlavan
17-10-2012, 16:45
Hahah kudos voor hendo!
alleen wel raar dat hij dit zegt, hij en chael zijn toch maatjes en voormalige trainingpartners?! Chael praat althans altijd vol lof over hendo.

Leventdepevent
17-10-2012, 16:46
lame, boring, kansloos....

Kan ik weer overslaan dus...
mee eens!!

Ralph
17-10-2012, 16:47
Amen! Is natuurlijk ook wel heel zuur voor m....

XanaduNL
17-10-2012, 16:51
Terechte opmerking natuurlijk, maar dit kan in het bestaande topic. :p

Ralph
17-10-2012, 16:53
Tja... We leuk dat ze elkaar zogenaamd niet uit kunnen staan, maar het zou natuurlijk wel van de gekken zijn als Sonnen direct een titleshot krijgt. Van mij mogen ze best knokken aan het eind van dat seizoen, maar zou toch raar opkijken als het ook echt voor de titel zou zijn. Er zijn er meer dan genoeg die het meer verdienen dan Sonnen (gustafson, shogun, machida, henderson, evans, ...)

GilbertYvelFan24
17-10-2012, 16:53
Terechte opmerking natuurlijk, maar dit kan in het bestaande topic. :p

Had hem hier gezet omdat veel mensen het bestaande topic al gelezen hebben en sommige het anders niet zouden zien.
Maar je kan het samenvoegen als je wil.

Kemal
17-10-2012, 17:51
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kPDRZJSDmMs

Asura
17-10-2012, 18:54
Als Belfort een titelshot krijgt en niemand zeurt, waarom hoor je ze dan wel over Chael. Die heeft Silva tenminste 5 rondes moeite bezorgd, dat kan Vitor niet zeggen.

Gustaffson is er niet klaar voor, Glover is niet klaar, Hendo heeft geen enkele kans, en Phil Davis komt van een overwinning tegen een UFC rookie. Phil Davis had ook geen kans tegen Rashad, dus wat hij met Jones aanmoet zou ik niet weten.

The Company
17-10-2012, 19:23
Als Belfort een titelshot krijgt en niemand zeurt, waarom hoor je ze dan wel over Chael. Die heeft Silva tenminste 5 rondes moeite bezorgd, dat kan Vitor niet zeggen.

Gustaffson is er niet klaar voor, Glover is niet klaar, Hendo heeft geen enkele kans, en Phil Davis komt van een overwinning tegen een UFC rookie. Phil Davis had ook geen kans tegen Rashad, dus wat hij met Jones aanmoet zou ik niet weten.

Het gevecht met Belfort was short-notice dus vandaar dat er minder ophef over is, bovendien was daar iedereen ookal over aan het zeuren. Sonnen is 0-2 in titel gevechten, heeft sinds 2006 niet meer op LHW gevochten en komt van een loss af.

Nu kan hij weer een fake-feud met Jones gaan opvoeren zodat Jones Sonnen kan uitnodigen voor een BBQ als het gevecht erop zit.

Ben wel benieuwd hoe Hendo minder kans heeft dan Sonnen? Gus en Glover zijn er nog altijd beter klaar voor dan Sonnen die zijn laatste partij heeft verloren.

Asura
17-10-2012, 20:37
Chael heeft zijn laatste partij verloren tegen Silva. Dat is geen schande mag men ondertussen wel zeggen. Ik zie niet hoe Gus met snelle handjes(74"reach) maar met geen manieren om Jones vast te zetten een kans heeft tegen Jones. De laatste keer dat hij tegen een goede worstelaar stond was Phil Davis en dat ging niet zo lekker.

Hendo lag onder Shogun. Als Shogun hem kan mounten een ronde lang in ronde 3, dan wens ik hem veel succes tegen Jones tegen ronde 4 en 5. Hoe hij Jones, de vechter op LWH die nog lastiger is te raken dan Machida KO moet slaan weet ik niet. En als dat zijn enige kans is terwijl Jones teeps tegen de knieën geeft tegen de immer statische hendo, dan heeft hij een zware avond voor de boeg. De keren dat Hendo een KO op zijn naam kreeg, was tijdens een brawl. Jones doet daar niet aan.


Glover heeft er nu twee partijen in de UFC opzitten. Dat vind ik een grotere mismatch dan iemand die net van de MW kampioen heeft verloren.

Ik snap wel dat iemand vind dat Gus of Davis een titleshot verdienen, maar ik ben van beide niet onder de indruk.

T15Boxing
17-10-2012, 20:46
vernederd ? Volgens mij kwam die mw kampioen voor de 2e keer met mazzel goed weg.
Zo zie je maar. Je ziet wat je wilt zien en het zorgt nu al voor hypes en discussies. Dus laat maar komen.

Mazzel?? Dit was geen split decision, het was een submission en daarna een knockout. Duidelijker dan dat wordt het niet, en Sonnen zal altijd worden uitgelachen door zijn spinning backfist dus het was zeker een vernedering. Ik bedoel, 2de ronde mist hij een aantal takedowns en voor je het weet? ligt hij op de grond en TKO'd. Hij verdient geen MW titleshot tot hij tenminste 2 of 3 partijen tegen contenders wint, laat staan een LHW titleshot. Het is gewoon walgelijk.


Al zal ik toch wel gaan kijken, is het idd belachelijk. Als vechter word je hier toch ook wanhopig van... Terwijl jij hard zit te knokken om een aantal mooie wins achter je naam te zetten om voor een titel te mogen vechten, zie je opeens dit soort onzin gebeuren.

Qua business snap ik het wel... Het aantal kijkers zal ontzettend hoog zijn en dat is $$$$ voor danatje. Maar om iemand die 2x back to back heeft verloren opeens in een andere divisie voor een titel te laten vechten zal de sport niet bepaald serieuzer maken.
Achja, dat 'just bleed' mma volk in amerika zal er geen problemen mee hebben verder

Sonnen en Dana zullen deze sport neerhalen. Dit soort onzin is niet meer geflikt sinds Brock Lesnar voor de titel vocht tegen Couture, maar nu nog steeds in 2012?

Asura
17-10-2012, 20:49
Alsof de HW in die tijd volstond met andere contenders waar Brock te min voor was. Brett Rogers was toen top 5 volgens de meest betrouwbare bronnen.

T15Boxing
17-10-2012, 20:58
^^Werdum was #1 contender en zou tegen Couture voor de titel vechten, opeens zonder reden werd dat verandert en mocht Brock, the mega-ppv ster voor de titel. Maar Brock was tenminste in dezelfde gewichtklasse en had een waardige HW verslagen. 4 jaar later en Sonnen springt over Hendo, Machida, Shogun, en anderen heen zonder een LHW victory alleen maar omdat hij een grote bek heeft en een PPV kan verkopen.

Zuffa is bang en begint rare dingen te doen. PPV nummers verlagen, kijkcijfers voor Fox ook, TUF ook. Dit soort acties krijg je dan als resultaat.

The Company
17-10-2012, 21:56
Chael heeft zijn laatste partij verloren tegen Silva. Dat is geen schande mag men ondertussen wel zeggen. Ik zie niet hoe Gus met snelle handjes(74"reach) maar met geen manieren om Jones vast te zetten een kans heeft tegen Jones. De laatste keer dat hij tegen een goede worstelaar stond was Phil Davis en dat ging niet zo lekker.

Hendo lag onder Shogun. Als Shogun hem kan mounten een ronde lang in ronde 3, dan wens ik hem veel succes tegen Jones tegen ronde 4 en 5. Hoe hij Jones, de vechter op LWH die nog lastiger is te raken dan Machida KO moet slaan weet ik niet. En als dat zijn enige kans is terwijl Jones teeps tegen de knieën geeft tegen de immer statische hendo, dan heeft hij een zware avond voor de boeg. De keren dat Hendo een KO op zijn naam kreeg, was tijdens een brawl. Jones doet daar niet aan.


Glover heeft er nu twee partijen in de UFC opzitten. Dat vind ik een grotere mismatch dan iemand die net van de MW kampioen heeft verloren.

Ik snap wel dat iemand vind dat Gus of Davis een titleshot verdienen, maar ik ben van beide niet onder de indruk.

Hoe zie jij Sonnen Jones verslaan dan? Jones is nog nooit neergehaald en hij heeft al tegen Bader en Rashad gestaan. Beide betere en grotere worstelaars dan Sonnen. Je kan verhalen blijven vertellen waarom andere vechters geen kans maken tegen Jones en dat je niet van ze onder de indruk bent, maar ben je wel onder de indruk van Sonnen zijn laatste 2 partijen?Hij had net zo goed kunnen verliezen van Bisping en hij stond totaal voor schut tegen Anderson Silva.

Anderson Silva is ook niet te verslaan, misschien moeten we er Kimbo Slice tegen laten vechten omdat toch niemand kans maakt en daar kijken tenminste veel mensen naar.

hypergiant
17-10-2012, 22:10
John Jones en vooral zijn trainer zijn in mijn ogen laf bezig. In plaats dat ze hun ambities naar een hogere gewichtsklasse verplaatsen, proberen ze zo lang mogelijk te blijven hangen in LHW. En om het allemaal nog erger te maken, gaat hij nu tegen een middleweight vechter staan.

Het is toch allang duidelijk dat die jonge veels te lang en een veels te grote reach heeft dan alle andere vechters in zijn gewichtsklasse. Hij kan makkelijk naar de HW. Als Spong van 67 kg naar heavyweight kan gaan, dan kan Jones dat helemaal.

Zolang hij niet in de HW vecht en daar de grote namen verslaat, is hij in mijn ogen de bully van groep 8 die jongetjes van groep 6 in mekaar slaat.

Cheal Sonnen blijft een stripfiguur/stand up comedian. In de positieve zin want die gast is grappig en kan ook nog eens vechten.

Harrie Nak
17-10-2012, 22:47
http://104.imagebam.com/download/VF3-dDBfiFkid5tEt7tEmg/21565/215643266/ufe.jpg

Bleh, lame. Sonnen is Henderson, maar dan zonder H-bomb en veel meer show. Had liever Hendo gewoon gezien tegen Jones, die verdient het tenminste.

Voor de geinteresseerden onder u, hier nog een aardig artikel:
http://fiveouncesofpain.com/2012/10/17/the-era-of-mixed-martial-entertainment-has-arrived

deco'o
17-10-2012, 23:20
Dana en de Fertitta's willen gewoon nog wat geld verdienen voordat de UFC definitief naar de knoppen gaat
Ze zijn wel heel erg trots dat ze dat hele TUF gebeuren hebben bedacht, maar dat hebben we nu ook wel gezien.

Asura
17-10-2012, 23:33
Hoe zie jij Sonnen Jones verslaan dan? Jones is nog nooit neergehaald en hij heeft al tegen Bader en Rashad gestaan. Beide betere en grotere worstelaars dan Sonnen. Je kan verhalen blijven vertellen waarom andere vechters geen kans maken tegen Jones en dat je niet van ze onder de indruk bent, maar ben je wel onder de indruk van Sonnen zijn laatste 2 partijen?Hij had net zo goed kunnen verliezen van Bisping en hij stond totaal voor schut tegen Anderson Silva.

Anderson Silva is ook niet te verslaan, misschien moeten we er Kimbo Slice tegen laten vechten omdat toch niemand kans maakt en daar kijken tenminste veel mensen naar.

Tjah, ik zie het zo. Jones heeft de hele LHW divisie afgeslacht. Binnen een jaar meerdere iconen van de troon gestoten, het boeit me niet als hij een tussendoortje krijgt. Ik zie Gus, Davis & zeker Glover zich wat verder ontwikkelen voordat ze tegen Jones staan. Ik vind van allen dat ze niet echt verdiend hebben. Dus ik maak me niet zo druk om het feit dat Chael aan de beurt is.

De eerste ronde van Chael tegen AS was nog beter dan wat de meeste neerzetten, dus die partij beoordeel ik hem niet zozeer op. Tegen Bisping, Chael vocht er gewoon minder dan normaal.

Kimbo Slice & Chael staan wel heel ver uit elkaar, hij is top 3 of top 2 op WW.

Asura
17-10-2012, 23:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PePf3PQdmKc

Conference call, nog bezig

Asura
17-10-2012, 23:53
Dhana's verklaring voor de matchup is: Niemand anders wou invallen voor Hendo

T15Boxing
18-10-2012, 00:44
John Jones en vooral zijn trainer zijn in mijn ogen laf bezig. In plaats dat ze hun ambities naar een hogere gewichtsklasse verplaatsen, proberen ze zo lang mogelijk te blijven hangen in LHW. En om het allemaal nog erger te maken, gaat hij nu tegen een middleweight vechter staan.

Het is toch allang duidelijk dat die jonge veels te lang en een veels te grote reach heeft dan alle andere vechters in zijn gewichtsklasse. Hij kan makkelijk naar de HW. Als Spong van 67 kg naar heavyweight kan gaan, dan kan Jones dat helemaal.

Zolang hij niet in de HW vecht en daar de grote namen verslaat, is hij in mijn ogen de bully van groep 8 die jongetjes van groep 6 in mekaar slaat.

Cheal Sonnen blijft een stripfiguur/stand up comedian. In de positieve zin want die gast is grappig en kan ook nog eens vechten.

Ten eerste wilde Jones al een jaar geleden ongeveer naar HW maar Dana en lorenzo lieten hem niet. En ten tweede heeft hij alles gedaan om Clown Sonnen te vermijden maar het lijkt erop dat hij nu geen keus meer heeft.

En Sonnen is niet grappig/comedian. Zijn materiaal is voortijdig gepland. Bisping heeft hem elke keer verbaal verslagen omdat hij niets had voorbereid. Dus in die zin is hij overrated als een vechter en ook als Clown want hij heeft een script nodig. Wat een loser.

hypergiant
18-10-2012, 00:58
Ten eerste wilde Jones al een jaar geleden ongeveer naar HW maar Dana en lorenzo lieten hem niet. En ten tweede heeft hij alles gedaan om Clown Sonnen te vermijden maar het lijkt erop dat hij nu geen keus meer heeft.

En Sonnen is niet grappig/comedian. Zijn materiaal is voortijdig gepland. Bisping heeft hem elke keer verbaal verslagen omdat hij niets had voorbereid. Dus in die zin is hij overrated als een vechter en ook als Clown want hij heeft een script nodig. Wat een loser.

Dan moeten we Dana White a la Red Dead Redemption Lynchen. Hoop dat hij dan binnen een jaar wel besluit dat hij naar HW kan gaan.

Soms wel, maar hij kan grappig uit de hoek komen. Het is een caracter dat weet ik wel. Hij plant niet alles voortijdig, in sommmige interviews is hij echt grappig. Maar je moet er maar van houden. Bisping is trouwens ook zo'n persoon. Ik vond hem wel over de schreef gaan toen hij Anderson Silva beledigde toen hij over zijn vrouw begon.

Qua vechter vind ik hem niet zo slecht, hij is een brawler en niet iemand die als een boekhouder alleen maar aan zijn gameplan denkt.

T15Boxing
18-10-2012, 01:06
Mischien was het wel beter geweest als Jones allang naar HW ging. Zoveel drama sinds hij Rashad versloeg.

hypergiant
18-10-2012, 01:15
Mischien was het wel beter geweest als Jones allang naar HW ging. Zoveel drama sinds hij Rashad versloeg.

precies..

123trisweat
18-10-2012, 01:18
Dus in die zin is hij overrated als een vechter en ook als Clown want hij heeft een script nodig. Wat een loser.

Daarom is Sonnen ook een acteur, een clown kan nog improviseren

Harrie Nak
16-11-2012, 14:31
Team Sonnen:

https://pbs.twimg.com/media/A7sWYjeCIAEmSDv.jpg:large

Kemal
21-12-2012, 22:07
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZbxXbuWa3Jw

Kemal
30-12-2012, 21:25
http://www.youtube.com/watch?v=a6WlbAPoQ4U&feature=player_detailpage

Kemal
03-01-2013, 16:38
http://www.youtube.com/watch?v=tpt1bXCXc0k&feature=player_embedded

Kemal
03-01-2013, 17:08
http://www.youtube.com/watch?v=Q6jnZnlF0RE&feature=player_detailpage

fightlove
06-01-2013, 21:09
http://youtu.be/ZUOTmkB0-Pk

Bromios
27-01-2013, 23:27
Leuke eerste aflevering. Aangenaam verrast door Sonnen. Had hem meer als een bullebak verwacht.

Heb nog geen favoriet voor de zege. Zaten er wel een paar bij die het niet redden maar wel een plaatsje in het huis hadden verdiend. Drukbezette klasse dit.

Bromios
30-01-2013, 16:01
http://mmacore.co/videos/tv/TUF_17_E...art_1/10048998 (http://mmacore.co/videos/tv/TUF_17_Episode_2_Ambush_Part_1/10048998)

aflevering 2.

even overzichtelijk bij elkaar in 1 topic. Zoekt gemakkelijker.

Diz
30-01-2013, 17:10
Hier staat ie in iets betere kwaliteit:

http://www.boxemag.com/index.php/mma/item/the-ultimate-fighter-17-tuf-17-jones-vs-sonnen-video-episode-2

Klassikl
30-01-2013, 17:56
Eerste fight is al leuker dan heel vorig seizoen. Kan nog iets moois worden dus...

steftheboxer
30-01-2013, 18:54
Tot nu toe gewoon een leuk seizoen! De rol van Sonnen vind ik echter opvallend, ik had hem verwacht als een bully maar hij is gewoon zwaar relaxed.

Ga het seizoen zeker afkijken!

McClane
30-01-2013, 20:04
Een van de betere seizoenen, al is de winnaar van volgende week al bekend. Zie de persoon die in de credits op de brancard in de ziekenwagen wordt geladen. Tenzij het een een gelijktijdige KO en beide naar het ziekenhuis moeten oid.

Bromios
30-01-2013, 21:19
Een van de betere seizoenen, al is de winnaar van volgende week al bekend. Zie de persoon die in de credits op de brancard in de ziekenwagen wordt geladen. Tenzij het een een gelijktijdige KO en beide naar het ziekenhuis moeten oid.

Goeie tip. zet ik hem iets eerder uit.

Ik zocht trouwens naar een torrent en daar zag ik episode 1 tot 7 erbij staan. Hoe zou dat kunnen ? (ik heb ze maar niet binnen gehaald)

Turboknecht
30-01-2013, 21:27
Ja met die torrents doen ze er af en toe van die nep bestanden tussen. Vet irritant. Meestal zit je met die van Secludedly goed.

Bromios
02-02-2013, 23:43
Net even gekeken. Leuke aflevering. inderdaad wat minder drama dan voorgaande seizoenen. En geen mooi gevecht moet ik zeggen.

Ben benieuwd naar de volgende.

Kemal
12-02-2013, 20:16
http://www.youtube.com/watch?v=l1jZp6gcsrA&feature=player_detailpage

Kemal
26-02-2013, 19:50
http://www.youtube.com/watch?v=ePa37DNNeDQ&feature=player_embedded

Kemal
27-02-2013, 09:26
Demetrious Johnson injured, title fight with John Moraga off TUF 17 Finale

A flyweight title bout between champ Demetrious Johnson (17-2-1 MMA, 5-1-1 UFC) and John Moraga (12-1 MMA, 2-0 UFC) now is on hold.

An injury to Johnson has forced him out of the fight with Moraga in the main event at the TUF 17 Finale, which takes place April 13 at Mandalay Bay Events Center in Las Vegas.

MMAjunkie on Tuesday night first reported the fight was in jeopardy, citing Nevada State Athletic Commission Executive Director Keith Kizer, who said that a UFC official informed him that the bout may not happen. Later Tuesday, UFC officials announced Johnson's injury and the fight's removal at UFC.com.

The nature of Johnson's injury was not disclosed, nor was a timetable for his possible return. The UFC said it plans to announce a new main event for the card in the coming days.

Johnson this past month defended his 125-pound title at UFC on FOX 6, winning a unanimous decision against John Dodson in the headliner of the Jan. 26 event in Chicago. Prior to that, he won the inaugural flyweight title with a split call over Joseph Benavidez at UFC 152.

Moraga has won his past two outings in the octagon. He debuted this past August with a first-round TKO of Ulysses Gomez, then followed up with a third-round submission of Chris Cariaso at UFC 155 that won him a $65,000 performance bonus. All in all, he boasts a seven-fight win streak.

Kemal
05-03-2013, 16:58
http://www.youtube.com/watch?v=tZ8QEdeTs9s&feature=player_embedded

Kemal
05-03-2013, 17:04
http://www.youtube.com/watch?v=I7kcr9nUds0&feature=player_detailpage