PDA

View Full Version : TRAINING with Gökhan Saki & Melvin Mahnoef



Kemal
19-10-2012, 08:03
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=o7RaBMjF8wI

R.D.N
19-10-2012, 11:30
had liever een partijtje sparen gezien.

Illest
19-10-2012, 15:01
blijf het jammer vinden dat zo'n technicus bij deze gym traint

R.D.N
19-10-2012, 17:37
blijf het jammer vinden dat zo'n technicus bij deze gym traint

huh bedoel je dat saki nu bij een slechte gym traint.

yy
19-10-2012, 20:54
huh bedoel je dat saki nu bij een slechte gym traint.

hij bedoelt volgens mij omdat hari daar ook traint/ voor uit komt, is het jammer

Djani
19-10-2012, 22:05
huh bedoel je dat saki nu bij een slechte gym traint.

Hij bedoelt dat Saki als technicus niet op zn plek is bij een niet technische trainer als Mike. Mousid, Carbin en Hyppo bijv. staan aan de andere kant van het spectrum imo

de Stiep
19-10-2012, 22:51
He jongens. Kom op zeg! Alsof Mike´s gym een plek is waar alleen " kleuners" trainen. Zijn zat goede sportscholen maar ook bij Mike kun je wel degelijk je techniek verbeteren. Alsof al die kampioenen uit zichzelf kwamen. Ik kijk alleen naar iemand die ik ken voordat ze bij Mike kwam. Ilona Wijmans. Topper, maar bij Mike een echte goede vechter geworden. Tuurlijk kun je bij GG, Harinck, Vos, Kops, TTB en ga zo maar door een goede of betere vechter worden. Punt is dat er en klik moet zijn tussen jou en je trainer(s), pas dan ga je groeien.

MRV
20-10-2012, 13:45
blijf het jammer vinden dat zo'n technicus bij deze gym traint

Beetje een stokpaardje van jou... Is natuurlijk jouw goed recht, maar je doet Mike hiermee m.i. écht te kort. Mike staat een attractieve stijl voor, maar dat betekent niet dat er niet op techniek getraind wordt en/of technische vechters er niet goed uit de verf komen. Iedere sportschool heeft een eigen signatuur. En dat er zoveel toppers voor Mike kiezen / hebben gekozen zegt ook wat.

kooivechter
20-10-2012, 14:50
Wat is nu precies de reden waarom hij niet meer bij golden glory traint, of traint hij daar nog wel?

micha
20-10-2012, 14:54
Cor Hemmers geeft geen trainingen meer dus toen is er gekozen voor Mike.

jk
20-10-2012, 16:04
blijf het jammer vinden dat zo'n technicus bij deze gym traint

Je kan het ook positief bekijken; eerst Kyshenko, en nu Saki bij Mike. Zijn technisch redelijk onderlegd. En Kyshenko zijn laatste partijen waren niet echt een achteruitgang. Denk dat Saki er juist zijn voordeel mee doet.

de Zweed
22-10-2012, 00:21
Ieder zijn mening of Mike nu wel of niet een goed technicus is, ik vind Saki er in ieder geval zeker niet slechter op geworden qua snelheid, conditie en techniek.

Die-ene
22-10-2012, 10:20
Volgens mij was Joerie Mes behoorlijk technisch. En natuurlijk gemaakt door Mike!

Waar heeft Mike zelf getraind vroeger?