PDA

View Full Version : Glory sluit tv-deal met Amerikaanse tv-zenders



rollermanskunk
20-10-2012, 01:44
More announcements from the Glory camp today as they gear up for their next big event in Rome on Saturday, November 3rd. The announcement today is that for fans in the United States there will be more comprehensive ways to view the event outside of the internet PPV they usually provide. The first announcement is that Fight Now TV, based out of New York, will be carrying the event live on the 3rd.

If you do not live in the greater New York area, you'll be relegated to purchasing the event, but you won't be stuck behind your computer monitor this time around as they announced today that they will be selling the event on PPV via iN Demand, DIRECTV, Dish Network and Avail-TVN for $19.99.

This of course will be the big Final 8 showdown at 70kg featuring Giorgio Petrosyan, Robin Van Roosmalen, Albert Kraus, Ky Hollenbeck and more.

Bron: Liverkick

The Company
20-10-2012, 01:47
Eigenlijk jammer dat K1 nu op spike zit en Glory op een 2e rangs kanaal.

Namen als Schilt, Ghita, Bonjasky, Spong, Aerts en Saki moeten gewoon voor zoveel mogelijk mensen te zien zijn.

Anderson
20-10-2012, 02:20
Sorry dat ik het zeg maat Schilt, Ghita etc. zegt de Amerikanen niks. Amerikanen houden van NBA, MMA en boksen.

anoniem gg
20-10-2012, 07:09
Eigenlijk jammer dat K1 nu op spike zit en Glory op een 2e rangs kanaal.

Namen als Schilt, Ghita, Bonjasky, Spong, Aerts en Saki moeten gewoon voor zoveel mogelijk mensen te zien zijn.

Even geduld nog ten eerste zat K-1 op een stream van Spike in de US en niet op TV en let nu maar op wat er gaat gebeuren ook in de USA met Glory , daarna zou ik als ik jouw was een mening geven
Ook lees ik in de aankondiging dat het gaat over Rome en niet over de Glory Grand Slamm Tokyo.

Kemal
20-10-2012, 07:28
Vind dit toch goed nieuws!

payap
20-10-2012, 14:48
Even geduld nog ten eerste zat K-1 op een stream van Spike in de US en niet op TV en let nu maar op wat er gaat gebeuren ook in de USA met Glory , daarna zou ik als ik jouw was een mening geven
Ook lees ik in de aankondiging dat het gaat over Rome en niet over de Glory Grand Slamm Tokyo.

Wij hebben zeker geduld Bas. Maar wellicht kan jij, die de belangen van Glory altijd vertegenwoordigd hier, ons geduld en wachten belonen? Wij fans wachten al tijden op de foto's uit Brussels van de persconferentie, de weging en de backstage foto's van het gala.

MuayThaiGuy
20-10-2012, 15:29
Wij hebben zeker geduld Bas. Maar wellicht kan jij, die de belangen van Glory altijd vertegenwoordigd hier, ons geduld en wachten belonen? Wij fans wachten al tijden op de foto's uit Brussels van de persconferentie, de weging en de backstage foto's van het gala.

Bas is nog druk doende om de "zwarte flits" te contracteren.
Sorry dat ik zo sarcastisch ben, maar het schijnt te mogen.

rene37
20-10-2012, 15:51
Goeie zet! Zou mooi zijn als de sport daar wat meer opgepikt word en laten we eerlijk zijn...de jongens van glory zijn daar wel geschikt voor.

Son & Breugel!
20-10-2012, 16:57
Even geduld nog ten eerste zat K-1 op een stream van Spike in de US en niet op TV en let nu maar op wat er gaat gebeuren ook in de USA met Glory , daarna zou ik als ik jouw was een mening geven
Ook lees ik in de aankondiging dat het gaat over Rome en niet over de Glory Grand Slamm Tokyo.

is zoiets ook niet mogelijk met upc en andere providers in Nederland dat je dat on demand kan bestellen. denk dat vele geen 15$ overhebben voor een internet stream maar wel voor het op tv te kijken!!! ik te minsten wel!!!

Anderson
20-10-2012, 17:10
Dat gaat UPC niet doen zij willen ook geld verdienen.

Garcia
20-10-2012, 17:30
Glory is goed bezig!

rollermanskunk
20-10-2012, 20:14
In Monaco is er door Glory schijnbaar goede zaken gedaan.

Ben trouwens benieuwd of K-1 nog een locatie in New York gaat vinden voor de K-1 WGP 2012 die niet op 26 december 2012 in Madison Square Garden plaats gaat vinden maar in januari 2013 (!) maar dat is logisch zou Cruijff zeggen.

Richelieu
20-10-2012, 21:13
Wij hebben zeker geduld Bas. Maar wellicht kan jij, die de belangen van Glory altijd vertegenwoordigd hier, ons geduld en wachten belonen? Wij fans wachten al tijden op de foto's uit Brussels van de persconferentie, de weging en de backstage foto's van het gala.

Van een professionele organisatie als GLORY had ik deze content allang verwacht eerlijk gezegd.

mario the count
21-10-2012, 11:05
Goed bezig. Wordt een mooie final 8 ook trouwens. Ik mis wel nog namen als souwer, saiyok en buakaw. Als ze die 3 vechters zouden kunnen contracteren dan krijg je de mooiste -70 toernooi ooit. Souwer, saiyok,buakaw, mo kamal, van roosmalen, petrosyan, sato, hafid el boustati in 1 toernooi is gewoon een droomtoernooi.

blackadder
21-10-2012, 13:07
In Monaco is er door Glory schijnbaar goede zaken gedaan.

Wat voor zaken?

Wiseguy
21-10-2012, 19:49
Wat voor zaken?

Goede zaken.