PDA

View Full Version : Beste zwaargewichten Glory?



Evex
21-10-2012, 15:14
Ik lees op de voorpagina dat Schilt en Ghita de twee beste zwaargewichten zijn. Ik weet niet hoor maar volgens mij is Saki nog altijd de kampioen en heeft hij Ghita verslagen!

http://www.mixfight.nl/portal/war-of-the-glorious-giants-ghita-vs-schilt/

micha
21-10-2012, 15:23
http://www.youtube.com/watch?v=mgcr6vknUfc

Inderdaad voor mij blijft Saki de titelhouder en hij maakt een grote kans in december

Sato
21-10-2012, 15:26
Er wordt gesproken over de sterkste, dat wil niet zeggen de beste :lol:. Maar naar mijn menig is Saki ook beter dan Ghita maar daar zullen we maar op één manier achter komen.

Justinian
21-10-2012, 15:36
http://www.youtube.com/watch?v=mgcr6vknUfc

Inderdaad voor mij blijft Saki de titelhouder en hij maakt een grote kans in december
En hier het tweede deel:

http://www.youtube.com/watch?v=CGh2XPZOVo4

rollermanskunk
21-10-2012, 16:32
Je zou Saki qua ranking 1e, 2e of 3e kunnen plaatsen maar we hebben de laatste 2 jaar nog te weinig gevechten gezien van de top 10 tegen elkaar. Een definitieve ranking is misschien nog te prematuur (vroeg) laat ze eerst maar "los" op elkaar gaan.

Desalniettemin zou dit mijn Glory HW ranking zijn:



1.
Semmy Schilt


2.
Daniel Ghita



3.
Gokhan Saki


4.
Tyrone Spong


5.
Remy Bonjasky


6.
Errol Zimmerman


7.
Peter Aerts


8.
Braddock Silva


9.
Sergei Kharitonov


10.
Rico Verhoeven

blackadder
21-10-2012, 16:34
Je zou Saki qua ranking 1e, 2e of 3e kunnen plaatsen maar we hebben de laatste 2 jaar nog te weinig gevechten gezien van de top 10 tegen elkaar. Een definitieve ranking is misschien nog te prematuur (vroeg) laat ze eerst maar "los" op elkaar gaan.
x2

mario the count
21-10-2012, 16:47
Ik denk dat ghita saki pakt in een rematch. Maar helaas kan je geen ranking maken aan de hand van wat ik denk.

Jamila
21-10-2012, 16:50
PFFF Natuurlijk is Saki naast Semmy de beste zwaargewicht!!!
Saki en Semmy zijn beide kampioenen voor mij, en ik denk dat ik wel voor meer fans spreek!
Hoe komen ze in godsnaam erbij om Ghita te noemen dan?
Saki heeft altijd nog Ghita verslagen hoor!

Nosferatu187
21-10-2012, 16:53
Ik lees op de voorpagina dat Schilt en Ghita de twee beste zwaargewichten zijn. Ik weet niet hoor maar volgens mij is Saki nog altijd de kampioen en heeft hij Ghita verslagen!

http://www.mixfight.nl/portal/war-of-the-glorious-giants-ghita-vs-schilt/

I love Saki maar, toen hij hem had "verslagen" had hij hem gratis gekregen dat zal hem de volgende keer nooit meer lukken.

Nosferatu187
21-10-2012, 16:55
Ik denk dat ghita saki pakt in een rematch. Maar helaas kan je geen ranking maken aan de hand van wat ik denk.

Dit weet ik wel zeker ja.

Nosferatu187
21-10-2012, 16:56
Errol Zimmerman op nr.6 als je kijkt naar zijn verleden maar nu zie ik hem toch wel mensen verslaan die boven hem staan op de lijst.

blackadder
21-10-2012, 17:00
PFFF Natuurlijk is Saki naast Semmy de beste zwaargewicht!!!
Saki en Semmy zijn beide kampioenen voor mij, en ik denk dat ik wel voor meer fans spreek!
Hoe komen ze in godsnaam erbij om Ghita te noemen dan?
Saki heeft altijd nog Ghita verslagen hoor!
Dat is wel zo. Maar Ghita is in de tussentijd toch aardig gegroeid. En zelfs toen heeft ie Saki behoorlijk toegetakeld. En Saki's laatste optreden onder Mike was niet bepaald adembenemend.

Koike88
21-10-2012, 17:19
Iemand noemt Peter Aerts top 10... Misschien 5 jaar geleden nog een nummer 10, maar nu absoluut niet meer. Kan echt niet meer meekomen die man. Ik zet Spong boven Saki, afhankelijk van zijn conditie...

mario the count
21-10-2012, 17:46
Spong gaat idd ook hoge ogen gooien denk ik. @ jamila, ghita is alleen maar beter geworden. Ik denk dat hij zelfs schilt kan hebben, terwijl schilt mij voor saki een onmogelijke opdracht lijkt vanwege het lengte en gewichtsverschil. Voor spong geld hetzfde ben ik bang. Ik denk zelfs dat ghita de enigste is die kans maakt tegen schilt. Met aerts wordt het weer 50 /50 hij wordt echt te oud om nog van schilt te winnen ben ik bang.

Justinian
21-10-2012, 17:47
Denk eerlijk gezegd dat Saki (nog steeds) boven Ghita staat.

Bromios
21-10-2012, 17:51
Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.

varitas et aequitas
21-10-2012, 18:21
Ghita op 2?? NO WAY !!!! Saki is de man voor deze plek en zal hem blijven verdedigen ook, hij heeft sowieso al tegen Ghita gewonnen en zal dat de volgende keer ook weer doen. Saki is nog sneller geworden en zijn klappen zijn dodelijker dan ooit! Saki nr. 2 PUNT.

Justinian
21-10-2012, 18:34
Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.
Dik? Een aantal jaren terug zou ik je wat dat betreft zeker gelijk hebben gegeven, maar heb je hem niet gezien in het laatste filmpje van tijdens de training? Je kunt veel van hem zeggen maar hij is fysiek in steeds betere vorm. Vind hem zeker niet dik en zeker niet langzaam.

varitas et aequitas
21-10-2012, 18:39
Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.

Te klein , te dik en te langzaam ?? Over wie heb je het eigenlijk? Misschien niet de grootste , maar dat compenseert Saki echt wel met juist zijn snelheid en kracht wat die heeft !

Willm
21-10-2012, 18:43
Ik snap niet dat Ghita zo hoog staat genoteerd, hij heeft de laatste periode alleen maar tegen cans gevochten (met een ongetraind Wendel Roche als dieptepunt). De keer dat die een topper (Saki) tegen zich kreeg, heeft die verloren.

S-ven
21-10-2012, 19:14
Klein,dik en langzaam klinkt meer als mijn buurvrouw hahahahaha :) ik weet niet wanneer Bromios uit zijn slaap is ontwaakt maar hij heeft in ieder geval veel gemist ;) Saki = 2 that 's for sure ! Saki is op het moment een beest die zijn titel aan niemand zal afstaan......

Nosferatu187
21-10-2012, 19:22
Saki heeft die Partij tegen Ghita gratis cadeau gekregen, anders kijk je nog even terug op Youtube.

Briant
21-10-2012, 19:22
Aerts hoort nog wel in de top 10. Hij kan nog van iedereen winnen op een goede dag en van een aantal uit dezelfde top tien ook nog wel op een mindere dag.

Koike88
21-10-2012, 19:47
Als een gevecht over 1 ronde gaat misschien. Anders houdt hij het gewoon niet vol qua tempo. Maar goed, een gevecht kan inderdaad over 1 ronde gaan.

Kemal
21-10-2012, 20:21
Hoe dan ook, ik vind het een mooie lijst aan Heavyweights!

Leventdepevent
21-10-2012, 20:23
Dik? Een aantal jaren terug zou ik je wat dat betreft zeker gelijk hebben gegeven, maar heb je hem niet gezien in het laatste filmpje van tijdens de training? Je kunt veel van hem zeggen maar hij is fysiek in steeds betere vorm. Vind hem zeker niet dik en zeker niet langzaam.
precies....dat buikje van een paar jaar geleden is er helemaal af

Bromios
21-10-2012, 20:54
Nou ja, we gaan het zien.
Tenzij Bas zelf de indeling maakt vliegt ie er gewoon in de 2e ronde uit. Jammer dat er geen wedkantoor meer is.

Wint ie met overmacht dan kom ik hier wel even melden dat ik het bij het verkeerde eind had. Zo ben ik ook wel weer.

Richelieu
21-10-2012, 21:12
Ik snap niet dat Ghita zo hoog staat genoteerd, hij heeft de laatste periode alleen maar tegen cans gevochten (met een ongetraind Wendel Roche als dieptepunt). De keer dat die een topper (Saki) tegen zich kreeg, heeft die verloren.

Vind Hesdy Gerges allesbehalve een can ;)

rollermanskunk
21-10-2012, 21:58
Nou ja, we gaan het zien.
Tenzij Bas zelf de indeling maakt vliegt ie er gewoon in de 2e ronde uit. Jammer dat er geen wedkantoor meer is.

Wint ie met overmacht dan kom ik hier wel even melden dat ik het bij het verkeerde eind had. Zo ben ik ook wel weer.

Je bent denk ik nog niet op de hoogte van de plaatsing systeem die Glory hanteert voor de Grand Slam Glory 4 Tokyo? Als Saki als 2e of 3e gerankt wordt zal die ook in de 2e ronde een tegenstander krijgen die die met gemak zou moeten kunnen verslaan

Doorscrollen naar de 9e minuut daar wordt het plaatsing/lotingsyteem uitgelegd

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GPrqIhS0wQ0#t=53 9s

Wheelie
21-10-2012, 22:27
Ik vind Saki echt een top vechter en hij is alles behalve langzaam ik denk zelfs dat hij een van de snelste heavyweights is.
Saki en Spong vind de mooiste vechters binnen de heavyweights van GLORY

blackadder
21-10-2012, 23:12
Ik vind Saki echt een top vechter en hij is alles behalve langzaam ik denk zelfs dat hij een van de snelste heavyweights is.
Saki en Spong vind de mooiste vechters binnen de heavyweights van GLORY
Ik vond hem tegen Bouzidi alles behalve mooi. Van die wilde, blinde maaien die we van Hari kennen als hij te opgewonden raakt. Niet van dat mooie combinatie werk wat we van hem gewend zijn.

de Zweed
21-10-2012, 23:15
Klein,dik en langzaam klinkt meer als mijn buurvrouw hahahahaha :) ik weet niet wanneer Bromios uit zijn slaap is ontwaakt maar hij heeft in ieder geval veel gemist ;) Saki = 2 that 's for sure ! Saki is op het moment een beest die zijn titel aan niemand zal afstaan......

Inderdaad dik is ie zeker niet,laatste training en fights waren zeker een verbetering op Saki begin 2012.
Als ie deze lijn voortzet gaan we nog wat mooie fights te zien krijgen :)
Dus zou hem zeker eerder de 2e plaats geven!!

Ghita is geen verkeerde, maar denk toch dat ie het van Saki weer zou verliezen.


PS Zit je buurvrouw ook op mixfight?
PSS Bromios, we zien je graag terug :)

Bromios
21-10-2012, 23:18
Je bent denk ik nog niet op de hoogte van de plaatsing systeem die Glory hanteert voor de Grand Slam Glory 4 Tokyo? Als Saki als 2e of 3e gerankt wordt zal die ook in de 2e ronde een tegenstander krijgen die die met gemak zou moeten kunnen verslaan

Doorscrollen naar de 9e minuut daar wordt het plaatsing/lotingsyteem uitgelegd

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GPrqIhS0wQ0#t=53 9s

ah, vandaar de hype machine. Dan kunnen ze hem hoger ranken en dan is de kans groter dat ie wint. Slim.
Maar we gaan het zien. Voorlopig jump ik nog niet op de band-wagon.

Nosferatu187
21-10-2012, 23:42
Ze waren btw bezig met een re-match te regelen tussen Saki en Ghita maar Gokhan wou dit niet doorzetten, correct me if I'm wrong.

mario the count
22-10-2012, 00:17
Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.

dit is onzin. Saki is de snelste heavyweight die er rondloopt. En dik is hij ook niet meer.

Mattie73
22-10-2012, 00:36
Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. .

Te langzaam ???? :fp: Saki is de snelste HW die er rondloopt, waar heb je het over man. Dat hij te klein is klopt, daar heb je wel een punt.

GM
22-10-2012, 00:57
Iemand noemt Peter Aerts top 10... Misschien 5 jaar geleden nog een nummer 10, maar nu absoluut niet meer. Kan echt niet meer meekomen die man. Ik zet Spong boven Saki, afhankelijk van zijn conditie...

5 jaar geleden ?? misschien kijk ik een andere sport dan jij maar de laatste keer dat ik in Japan was stompte Peter toch Sem naar huis, dat was tevens het laatste grote tournooi.

Een (goed voorbereide) Peter Aerts kan nog steeds heel verrassend uit de hoek komen. Bij deze sport tellen de vorm van de dag en ervaring erg zwaar.

Wheelie
22-10-2012, 08:41
Ik vond hem tegen Bouzidi alles behalve mooi. Van die wilde, blinde maaien die we van Hari kennen als hij te opgewonden raakt. Niet van dat mooie combinatie werk wat we van hem gewend zijn.

Mee eens, maar hij kan het wel dus daar moet hij aan blijven werken ;)

Mattie73
22-10-2012, 09:55
Dat is wel zo. En Saki's laatste optreden onder Mike was niet bepaald adembenemend.

Mike is natuurlijk een goede trainer, dat heeft hij wel bewezen, maar toch heb ik m'n twijfels over trainers die zelf nooit een noemeswaardige carierre in de ring hebben gehad.
Trainers als Ivan Hyppolite, André Mannaart en Mousid Akhamrane hebben zelf alles meegemaakt in de ring, het lijkt me dat zulke mensen een vechter de beste tools kunnen meegeven.

varitas et aequitas
22-10-2012, 10:02
Ik vond hem tegen Bouzidi alles behalve mooi. Van die wilde, blinde maaien die we van Hari kennen als hij te opgewonden raakt. Niet van dat mooie combinatie werk wat we van hem gewend zijn.

alles behalve mooi is nogal wat overdreven, hij had er meer uit kunnen halen misschien als je dat bedoeld, maar ja dat is de keus van diegene zelf op dat moment. Ik heb er met genot naar gekeken! Snelle acties en veel kracht erachter !

Bromios
22-10-2012, 10:04
Wat ik een beetje vreemd vind is waarom de nuthuggers Saki zo lopen te promoten. Er is maar 1 absolute nummer 1 en dat is Sem. Pound for pound the best heavyweight. Misschien niet mooi om naar te kijken maar dat maakt voor de overwinning niet uit.

En Sem is ook GG toch ? Daar hoor je helemaal niks over. Over Saki is het een na het andere knuffel topic. Filmpjes en weet ik veel wat. Als de nagel van zijn kleine teen geknipt is staat de filmploeg al weer klaar.

En Semmy staat naast de chinees in zuidlaren 200 roemenen het licht uit de ogen te slaan en daar lees en zie je niks over. raar.

varitas et aequitas
22-10-2012, 10:17
Wat ik een beetje vreemd vind is waarom de nuthuggers Saki zo lopen te promoten. Er is maar 1 absolute nummer 1 en dat is Sem. Pound for pound the best heavyweight. Misschien niet mooi om naar te kijken maar dat maakt voor de overwinning niet uit.

En Sem is ook GG toch ? Daar hoor je helemaal niks over. Over Saki is het een na het andere knuffel topic. Filmpjes en weet ik veel wat. Als de nagel van zijn kleine teen geknipt is staat de filmploeg al weer klaar.

En Semmy staat naast de chinees in zuidlaren 200 roemenen het licht uit de ogen te slaan en daar lees en zie je niks over. raar.


Dan zul je beter moeten lezen Bromios ! Aangezien Semmy op deze lijst reeds daar staat waar die moet staan (1) dus daar valt ook niets over te zeggen want dat klopt. Ben het persoonlijk niet eens met plaats (2) aangezien deze plek naar Saki gaat !!!

mario the count
22-10-2012, 10:55
Wat ik een beetje vreemd vind is waarom de nuthuggers Saki zo lopen te promoten. Er is maar 1 absolute nummer 1 en dat is Sem. Pound for pound the best heavyweight. Misschien niet mooi om naar te kijken maar dat maakt voor de overwinning niet uit.

En Sem is ook GG toch ? Daar hoor je helemaal niks over. Over Saki is het een na het andere knuffel topic. Filmpjes en weet ik veel wat. Als de nagel van zijn kleine teen geknipt is staat de filmploeg al weer klaar.

En Semmy staat naast de chinees in zuidlaren 200 roemenen het licht uit de ogen te slaan en daar lees en zie je niks over. raar.

Bij mij zou overeem op nummer 1 staan, maar die gaat de kickboksring niet in voorlopig.

Tony Galento
22-10-2012, 11:05
5 jaar geleden ?? misschien kijk ik een andere sport dan jij maar de laatste keer dat ik in Japan was stompte Peter toch Sem naar huis, dat was tevens het laatste grote tournooi.

Een (goed voorbereide) Peter Aerts kan nog steeds heel verrassend uit de hoek komen. Bij deze sport tellen de vorm van de dag en ervaring erg zwaar.

misschien moet je spong vs aerts nog maar een keer bekijken.

S-ven
22-10-2012, 11:17
Dan zul je beter moeten lezen Bromios ! Aangezien Semmy op deze lijst reeds daar staat waar die moet staan (1) dus daar valt ook niets over te zeggen want dat klopt. Ben het persoonlijk niet eens met plaats (2) aangezien deze plek naar Saki gaat !!!

X2 ( echter is plek 2 reeds voor Saki ) en hij zal hem gaan verdedigen ook ! En Sem blijft voorlopig wel 1 ;)

Strange Cutbean
22-10-2012, 11:53
Ik zou er toch niet heel erg raar van opkijken als Ghita aan het eind van het jaar bovenaan staat.

S-ven
22-10-2012, 12:03
Dan begin maar alvast wel raar te kijken want dat gaat niet gebeuren..... Ghita is zeker goed maar niet voor die plek !

Ko2j
22-10-2012, 12:58
Wat ik een beetje vreemd vind is waarom de nuthuggers Saki zo lopen te promoten. Er is maar 1 absolute nummer 1 en dat is Sem. Pound for pound the best heavyweight. Misschien niet mooi om naar te kijken maar dat maakt voor de overwinning niet uit.

En Sem is ook GG toch ? Daar hoor je helemaal niks over. Over Saki is het een na het andere knuffel topic. Filmpjes en weet ik veel wat. Als de nagel van zijn kleine teen geknipt is staat de filmploeg al weer klaar.

En Semmy staat naast de chinees in zuidlaren 200 roemenen het licht uit de ogen te slaan en daar lees en zie je niks over. raar.
Ik denk dat iedereen het over eens is dat Semmy nummer 1 is. En de meeste zullen ook verwachten dat hij dat na 2 december nog steeds zal zijn.
Bij z'n laatste partij was hij zeer goed in vorm en de laatste keer dat ik hem zag was hij dat nog steeds :).

Koike88
22-10-2012, 13:10
5 jaar geleden ?? misschien kijk ik een andere sport dan jij maar de laatste keer dat ik in Japan was stompte Peter toch Sem naar huis, dat was tevens het laatste grote tournooi.

Een (goed voorbereide) Peter Aerts kan nog steeds heel verrassend uit de hoek komen. Bij deze sport tellen de vorm van de dag en ervaring erg zwaar.

Sorry, ik bedoel 10/15 jaar geleden inderdaad. De overwinning op Schilt daargelaten... Toen was hij top 5. Toen hij in z'n prime was. Hij kan inderdaad verrassend uit de hoek komen, niet meer niet minder. Het is zelfs zo erg geworden dat hij laatst tegen die Kamikaze-japanner stond. Dan weet je dat het einde oefening is.
Conditioneel kan hij niet meer mee, en de sport is ook verder ontwikkeld. Iedereen heeft zijn stijl door, en daar wordt op getraind.

Turboknecht
22-10-2012, 13:19
Wat een topics zijn dit toch altijd. De hele GG Buttclub opgetrommeld, trouwer dan trouw, braaf hun grote helden tot in het diepe verdedigen op het vechtsportforum in de desbetreffende topics. Buiten die topics laten ze zich niet zien, maar hier vetten ze elkaars billen in en hup tot de ellebogen erin hoor, tot aan de ellebogen!


Maar ontopic, ik ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Wie weet waar Bonjasky toe in staat is als die weer een beetje z'n ritme terug heeft? Spong doet het erg goed, Schilt liet in z'n laatste partij zien dat hij nog steeds de man om te verslaan is, Saki is inderdaad een snelle technische jongen (alleen moet ie dan wel technisch blijven vechten). Zelf ben ik het meest benieuwd naar Ghita, hoe gaat hij het doen tegen een wat serieuzere competitie?

Asura
22-10-2012, 13:58
https://www.youtube.com/watch?v=mgcr6vknUfc
https://www.youtube.com/watch?v=CGh2XPZOVo4


Ik vond niet dat Saki had gewonnen

Nosferatu187
22-10-2012, 14:05
Ghita had gewonnen, alleen al op lowkicks.

Boran
22-10-2012, 14:06
Semmy staat voor mij op 1. Hoe oud is ie nu? Gaat toch ook al richting de 40, al lijkt het bij hem niet veel effect te hebben. Hij heeft in zijn partijen ook minder geleden dan Peter Aerts.

De tweede plek geef ik toch echt aan Ghita. Die is in een paar jaar tijd erg sterk geworden. In z'n partij tegen Saki ging het nog gelijk op, maar ik denk dat Saki nu het onderspit moet delven als ze de partij over doen.

Saki is voor een zwaargewicht erg snel en hij heeft de juiste mentaliteit, alleen tegen de echte grote vechters zoals Schilt, Overeem, Hari en momenteel ook Ghita denk ik, is ie net iets te klein.

Verder ben ik erg benieuwd naar Spong. In de wedstrijd tegen Aerts zag ie er goed uit.

Nosferatu187
22-10-2012, 14:16
Semmy is 40 bijna denk ik ja, dat vergeten mensen ook altijd.

micha
22-10-2012, 14:21
Sem is van een andere planeet die blijft gewoon super goed maar Saki doet het onlangs zijn lengte zeer goed zijn snelheid en explosiviteit maken hem tot een ware kampioen die in December zal laten zien hoe goed hij werkelijk is.

Nelisje
22-10-2012, 16:15
Ik vond Saki tegen Bouzidi ook slordig (hoop niet dat dit de invloed van Mike is, dan wordt het alleen maar erger), maar zijn techniek, snelheid en mentaliteit zijn superieur. Als Saki 10cm langer was dan was hij bijna niet te stoppen.

Verder staat Semmy nog steeds op eenzame hoogte, ik had het absoluut niet verwacht. Maar de manier waarop hij Zimmerman vernederde na 2 jaar geen wedstrijd te hebben gevochten, petje af hoor.

Peter Aerts hoort in de lijst thuis omdat hij het heel veel vechters nog steeds enorm moeilijk kan maken. Hij is nooit kansloos tegen Schilt, alleen al daarom een plek in de top. Voor een man van boven de 40.

Ghita schat ik net onder schilt in, ik denk dat hij iets beter is dan Saki. Al zijn zijn laatste gevechten niet tegen top 10 vechters geweest. Het zou zomaar kunnen zijn dat het tegendeel blijkt. We zullen zien wie er aan het einde met de grote beker staat.

S-ven
23-10-2012, 21:52
Wat een topics zijn dit toch altijd. De hele GG Buttclub opgetrommeld, trouwer dan trouw, braaf hun grote helden tot in het diepe verdedigen op het vechtsportforum in de desbetreffende topics. Buiten die topics laten ze zich niet zien, maar hier vetten ze elkaars billen in en hup tot de ellebogen erin hoor, tot aan de ellebogen!?

Ik ben idd Saki fan!
Maar daar gaat het mij persoonlijk niet om Turbo .... Ik denk dat jij het ook niet prettig zou vinden als jij nummer 2 bent en opeens wordt je op 3 geplaatst, of wel ? Creëer je het gevoel dat je wordt ondergewaardeerd door hen ...... Zou mij ook wel benieuwen dan wat Saki er zelf van vind! Dus misschien als je dit leest Saki ????

mario the count
23-10-2012, 22:40
Ik denk en hoop da ghita de titel gaat pakken. Goede sportieve vechter en bescheiden, dat siert hem ook. Kunnen veel vechters een voorbeeld aan nemen.

Tony Galento
23-10-2012, 23:01
Ik ben idd Saki fan!
Maar daar gaat het mij persoonlijk niet om Turbo .... Ik denk dat jij het ook niet prettig zou vinden als jij nummer 2 bent en opeens wordt je op 3 geplaatst, of wel ? Creëer je het gevoel dat je wordt ondergewaardeerd door hen ...... Zou mij ook wel benieuwen dan wat Saki er zelf van vind! Dus misschien als je dit leest Saki ????

nummer 2 van de oude glory organisatie. dat zegt lekker veel.

Turboknecht
24-10-2012, 00:18
Ik ben idd Saki fan!
Maar daar gaat het mij persoonlijk niet om Turbo .... Ik denk dat jij het ook niet prettig zou vinden als jij nummer 2 bent en opeens wordt je op 3 geplaatst, of wel ? Creëer je het gevoel dat je wordt ondergewaardeerd door hen ...... Zou mij ook wel benieuwen dan wat Saki er zelf van vind! Dus misschien als je dit leest Saki ????

Het zou mij geen zier interesseren wat iedereen vindt, ik zou me vooral concentreren op mijn eigen zaken. Iets zegt me dat Saki er echt niet wakker van ligt wat een stelletje figuren met een toetsenbord en een beeldscherm vinden over zijn ranking in een of andere fictieve top tien...

Briant
24-10-2012, 00:31
Ik ben idd Saki fan!
Maar daar gaat het mij persoonlijk niet om Turbo .... Ik denk dat jij het ook niet prettig zou vinden als jij nummer 2 bent en opeens wordt je op 3 geplaatst, of wel ? Creëer je het gevoel dat je wordt ondergewaardeerd door hen ...... Zou mij ook wel benieuwen dan wat Saki er zelf van vind! Dus misschien als je dit leest Saki ????

Ik denk dat zijn wereld instort.

S-ven
24-10-2012, 22:12
De meningen zijn in ieder geval verdeeld ;) en dat is maar goed ook .... Maar dan nog staat Saki op nummer 2 !

marcelt
24-10-2012, 22:31
Ik zou denken
1 Schilt
2 Ghita
3 Saki/ Spong

Ben benieuwd naar Saki-Spong
Schilt-Ghita
Ghita-Saki en
Ghita-Spong

Turboknecht
24-10-2012, 23:03
De meningen zijn in ieder geval verdeeld ;) en dat is maar goed ook .... Maar dan nog staat Saki op nummer 2 !

http://2.bp.blogspot.com/-irLFENb09yY/T7gBTFgv7sI/AAAAAAAAC2w/OSN1oqlMYZs/s1600/Ultimate+Facepalm.jpg

micha
27-10-2012, 09:34
ik denk dat er vandaag een reactie komt van Saki. Mf heeft heeft hem om een reactie gevraagd.

S-ven
27-10-2012, 16:34
Geweldig interview man .....Saki is de BAAS ! Begrijp zeker zijn standpunt ! Titelverdediger voor 300%.......

varitas et aequitas
27-10-2012, 20:25
Saki is the man ! Nieuwe of oude Glory maakt niets uit .

Asura
27-10-2012, 22:45
Spong
Goede kans tegen Ghita
Verslaat Schilt op punten
Sloopt Saki

Zo zie ik het

MaTo
28-10-2012, 05:34
Spong
Ghita
Schilt
Bonjasky
Saki

rollermanskunk
28-10-2012, 10:43
Spong en Bonjasky doen waarschijnlijk niet mee aan de Grand Slam maar gaan wel tegen elkaar vechten (volgens Spong zelf)

Spong recently stated that he expects to fight Remy Bonjasky, one of the legends of kickboxing at an upcoming Glory card.

"It's still in negotiations and it will probably be a non tournament bout. I'm not sure if I'm in the heavyweight tournament. First things first and that's November 3rd. I'm just focusing on November 3rd and then after that we can see what's going to happen."

smike
28-10-2012, 13:11
Ik vind het deelnemersveld niet geweldig, het zwaargewicht kickboksen heeft zijn beste tijd gehad.
Bonjasky die terugkomt is onverstandig, ook vreemd dat mensen van 35+ nog wereldtop kunnen zijn in zo'n fysiek zware sport...

De enige die echt nog wat brengt nu is Ghita, Saki is te klein en blijft toch dat buikje houden.

Bromios
28-10-2012, 13:13
nee, natuurlijk doen ze niet mee want Saki moet winnen. Schilt is minder marketable. De nuthuggers zitten al op de bandwagon en wij moeten er bij op. Nu Ghita iets lager op de ranglijst zodat Schilt en Ghita in de eerste ronde tegen elkaar kunnen. Spong en Bonjansky uit de weg. Aanvullen met een paar can's et voila.

Turboknecht
28-10-2012, 16:01
Het zou me niets verbazen.

micha
28-10-2012, 16:42
nee, natuurlijk doen ze niet mee want Saki moet winnen. Schilt is minder marketable. De nuthuggers zitten al op de bandwagon en wij moeten er bij op. Nu Ghita iets lager op de ranglijst zodat Schilt en Ghita in de eerste ronde tegen elkaar kunnen. Spong en Bonjansky uit de weg. Aanvullen met een paar can's et voila.

rare jongen

mario the count
28-10-2012, 18:48
Het filmpje van ghita vs Saki nog een keer gekeken en raak er steeds meer van overtuigd dat ghita saki pakt als ze opnieuw tegen elkaar uit komen. Ik denk zelfs op KO of TKO. Ghita zijn trapwerk was al fenomenaal ( dat was ook wel te zien in de afgelopen partij) maar als je zijn bokswerk van nu ook nog eens bekijkt vergeleken met toen, die gast is echt met sprongen vooruit gegaan. Hoop idd dat hij niet gelijk tegen schilt komt in de eerste ronde. Aan de andere kant, hij is op dit moment misschien de enige die in staat is om schilt te stoppen.

Sloper
28-10-2012, 20:56
Bromios, Saki te langzaam? Ik ken namelijk geen snellere zwaargewicht. Of jij moet me helpen? Gasten op 70 kg produceren niet eens zo veel stoten en trappen als Saki.


Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.

Sloper
28-10-2012, 21:01
Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen... Jammer dat Zimmerman nooit met focus traint en Bonjasky geen wedstrijdritme heeft. Dat Rico Verhoeven in de top 10 staat is schandalig. Als we dan toch over sloom praten is hij het wel. Totaal geen beleving en altijd saaie partijen


Je zou Saki qua ranking 1e, 2e of 3e kunnen plaatsen maar we hebben de laatste 2 jaar nog te weinig gevechten gezien van de top 10 tegen elkaar. Een definitieve ranking is misschien nog te prematuur (vroeg) laat ze eerst maar "los" op elkaar gaan.

Desalniettemin zou dit mijn Glory HW ranking zijn:



1.

Semmy Schilt



2.

Daniel Ghita




3.

Gokhan Saki



4.

Tyrone Spong



5.

Remy Bonjasky



6.

Errol Zimmerman



7.

Peter Aerts



8.

Braddock Silva



9.

Sergei Kharitonov



10.

Rico Verhoeven

Bromios
28-10-2012, 21:12
Bromios, Saki te langzaam? Ik ken namelijk geen snellere zwaargewicht. Of jij moet me helpen? Gasten op 70 kg produceren niet eens zo veel stoten en trappen als Saki.

exact. Hij had de snelheid van iemand van 70kg met de bijbehorende power. In de laatste partij legde hij meer power in zijn stoten (zegt ie zelf in het interview ook) en nu gaat zijn snelheid omlaag en is hij veel doorzichtiger geworden (voor zover je dat uit 1 partij kan halen).

Nosferatu187
28-10-2012, 22:28
Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.

Koike88
28-10-2012, 22:33
Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen...

Laf vechten? Voornamelijk gebruik maken van je sterkste wapen is laf vechten?

Nosferatu187
28-10-2012, 23:18
Lowkicks

blackadder
29-10-2012, 00:16
Laf vechten? Voornamelijk gebruik maken van je sterkste wapen is laf vechten?
Wat nog laffer is, is je dekking ook nog eens dicht houden. ;)

mario the count
29-10-2012, 15:24
Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen... Jammer dat Zimmerman nooit met focus traint en Bonjasky geen wedstrijdritme heeft. Dat Rico Verhoeven in de top 10 staat is schandalig. Als we dan toch over sloom praten is hij het wel. Totaal geen beleving en altijd saaie partijen Echt laf ja, je gaat toch niet trappen in een KICKboks partij!!!! 3 rondes lang met trappen, zowel hoog als laag komen getuigd van een goede conditie. En zoals ik eerder al postte " ghita zijn bokswerk is alleen maar beter geworden" zijn dekking is trouwens ook top. Saki is de snelste heavyweigt die er rondloopt met gevaarlijk bokswerk. Als je dan meer dan 10cm langer bent denk ik dat het heel tactisch is om veel te trappen en de afstand te bewaren, zeker als je benen je sterkste wapen zijn.

phranq
29-10-2012, 15:55
Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.

Karitonov wel wou je zeggen?

micha
29-10-2012, 16:07
Saki heeft in de eerste ronde tegen Ghita zijn hand gebroken. Hij wou eigenlijk niet eens verder vechten maar Ramon Dekkers heeft hem opgepept door te zeggen dat hij zo vaak met een gebroken hand had gevochten.

joshhgv
29-10-2012, 16:14
Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.

Ik denk dat je hierop de mist in gaat. Maar we zullen het zelf wel zien.

blackadder
29-10-2012, 16:16
Karitonov wel wou je zeggen?
Wel even bedenken dat deze ranking alleen geldt voor de vechters die bij GLORY zelf onder contract staan.

phranq
29-10-2012, 16:46
Wel even bedenken dat deze ranking alleen geldt voor de vechters die bij GLORY zelf onder contract staan.

Doe ik ook, daarom hoort Verhoeven er wel degelijk bij, ik zie Kharitonov lang van z'n leven niet van Rico winnen.

Nosferatu187
29-10-2012, 17:03
Gokhan Saki wou niet tegen Ghita vechten. Heb ik ergens gelezen.

Koike88
29-10-2012, 17:07
Echt laf ja, je gaat toch niet trappen in een KICKboks partij!!!! 3 rondes lang met trappen, zowel hoog als laag komen getuigd van een goede conditie. En zoals ik eerder al postte " ghita zijn bokswerk is alleen maar beter geworden" zijn dekking is trouwens ook top. Saki is de snelste heavyweigt die er rondloopt met gevaarlijk bokswerk. Als je dan meer dan 10cm langer bent denk ik dat het heel tactisch is om veel te trappen en de afstand te bewaren, zeker als je benen je sterkste wapen zijn.

3 rondes inderdaad. Die gozer had een topconditie, wil je dat volhouden met dat gewicht.

Bromios
29-10-2012, 20:18
Saki heeft in de eerste ronde tegen Ghita zijn hand gebroken. Hij wou eigenlijk niet eens verder vechten maar Ramon Dekkers heeft hem opgepept door te zeggen dat hij zo vaak met een gebroken hand had gevochten.

Oh ja, dat had ik eerder al eens willen vragen. Is dat elke keer dezelfde hand ? Want volgens mij heeft hij al een keer of 4 met een gebroken hand gevochten.