PDA

View Full Version : Tegenstander Najewa de Groot gezocht!!



RINGS INFO
27-10-2012, 00:25
Voor het RINGS Gala in Amersfoort, zaterdag 3 november aanstaande, zijn wij dringend op zoek naar een tegenstander voor Najewa de Groot, de dochter van Lex de Groot.

Najewa is (net) 16 jaar en zal dan haar 1e nieuwelingenwedstrijd draaien. Maar aangezien zij veel (ca. 15) jeugdpartijen heeft gedraaid en als zeer talentvol wordt gezien durft niemand de handschoen op te pakken.
Najewa is 65kg en kan -67kg vechten. Ales het een tegenstander is met meer ervaring in deze klasse maakt het niet uit. Ook de leeftijd mag zijn t/m 18/19 jaar.

Het zou natuurlijk voor Najewa enorm leuk zijn als zij in Amersfoort (haar eerste N-partij) kan vechten en daarom willen wij graag een vergoeding voor de tegenstander betalen. Reacties graag naar [email protected]

R.D.N
27-10-2012, 00:27
tja wie durft,pittige tante het dochtertje van Lex.

mario the count
27-10-2012, 01:19
Als ze zo een groot talent is en al 15 jeugdpartijen heeft gedraaid kan je er ook voor kiezen om de N-klasse over te slaan en direct de C-klasse in te gaan. Dan is het vinden van een tegenstandster ook wat makkelijker.Ze zou niet de eerst zijn die van de jeugd de C-klasse ingaat.

Koike88
27-10-2012, 08:43
Ze heeft volgens mij dik een jaar niet gevochten..
In ieder geval ga ik Nayewa supporten als het doorgaat.

Kameleon
27-10-2012, 13:22
Ze heeft volgens mij dik een jaar niet gevochten..
In ieder geval ga ik Nayewa supporten als het doorgaat.

Er moet toch wel een meisje zijn die het durft te vechten? het is haar 1e nieuweling? Als ze nu al het probleem gaat krijgen dat niemand tegen haar durft te vechten terwijl ze nog nieuweling is kan ze nooit verder komen. Doodzonde!

brittje-x
27-10-2012, 13:50
Er moet toch wel een meisje zijn die het durft te vechten? het is haar 1e nieuweling? Als ze nu al het probleem gaat krijgen dat niemand tegen haar durft te vechten terwijl ze nog nieuweling is kan ze nooit verder komen. Doodzonde!

In belgie zag mijn vriend enkele weken terug een harde tante die blijkbaar moeite heeft met trainingspartners vinden.
Ze is nog maar echt beginnend maar je kan altijd proberen of deze meid misschien de ballen heeft.
Ze noemt roxy van de liederkerkse muay thai tempel / House of pain.


Succes !

RINGS INFO
27-10-2012, 20:11
In belgie zag mijn vriend enkele weken terug een harde tante die blijkbaar moeite heeft met trainingspartners vinden.
Ze is nog maar echt beginnend maar je kan altijd proberen of deze meid misschien de ballen heeft.
Ze noemt roxy van de liederkerkse muay thai tempel / House of pain.


Succes !

Zojuist Lex gesproken. Najewa is zelfs bereid om C te vechten. Ze wordt er gek van dat iedereen haar maar uit de weg gaat. Hopelijk is er wel een C meisje van haar gewicht die een partij wil maken. Nogmaals: tegen een goede vergoeding!

Najewa de Groot: 16 jaar / (ca. 15 jeugdpartijen), 0 nieuweling. -67kg

brittje-x
27-10-2012, 22:22
Zojuist Lex gesproken. Najewa is zelfs bereid om C te vechten. Ze wordt er gek van dat iedereen haar maar uit de weg gaat. Hopelijk is er wel een C meisje van haar gewicht die een partij wil maken. Nogmaals: tegen een goede vergoeding!

Najewa de Groot: 16 jaar / (ca. 15 jeugdpartijen), 0 nieuweling. -67kg

Als ze C zou gaan hier enkele meisjes die je mogelijk kan benaderen uit belgie
Charis Steels van The scorpions
Ine Brulot van MAC dilzen stokkem