PDA

View Full Version : Rust zacht "Reduan Stitou" Rust in vrede



Qtie-Pie
27-10-2012, 20:01
Een 26-jarige man uit Purmerend is vrijdagavond gevonden op de oprit van de A7 in Wijdewormer. Hij was toen zwaargewond en overleed later in het VU-ziekenhuis in Amsterdam. Volgens de politie is hij door een misdrijf omgekomen, zo meldde zij zaterdag. Wat er precies met het slachtoffer is gebeurd, is nog niet duidelijk. De politie kreeg vrijdagavond rond half 12 een melding dat er een aanrijding had plaatsgevonden op de Leeghwaterweg. Volgens de politie is die ook inderdaad gebeurd. Getuigen wordt gevraagd zich te melden bij de politie.

http://www.revu.nl/files/2012/10/43-stitou.jpg

Het slachtoffer dat vannacht na een bizar misdrijf overleed in het Amsterdamse VU-ziekenhuis is de 26-jarige kickbokser Redouan Stitou (zie foto) uit Purmerend. Stitou werd even na half twaalf gisteravond zwaargewond gevonden op de oprit naar de A7 bij Purmerend. De politie kwam ter plaatse nadat ze gealarmeerd was dat er een ongeluk zou hebben plaatsgehad, bij aankomst troffen ze de zwaargewonde Stitou aan. Het slachtoffer werd daarop naar het ziekenhuis gebracht waar hij enige tijd later overleed. De politie vindt het opmerkelijk dat er, hoewel er melding gemaakt is van een ongeluk, op de oprit geen aanwijzingen te vinden waren van een aanrijding. Inmiddels wordt er ook rekening mee gehouden dat de dood van Stitou een afrekening geweest is.

Tony
27-10-2012, 20:04
pffff heftig. RIP

Tony
27-10-2012, 20:06
Zwaargewonde man gevonden op oprit snelweg WIJDEWORMER - Een 26-jarige man uit Purmerend is vrijdagavond gevonden op de oprit van de A7 in Wijdewormer. http://media.nu.nl/m/m1nx07ua7olg_sqr256.jpg
Hij was toen zwaargewond en overleed later in het VU-ziekenhuis in Amsterdam. Volgens de politie is hij door een misdrijf omgekomen, zo meldde zij zaterdag.

Wat er precies met het slachtoffer is gebeurd, is nog niet duidelijk.
De politie kreeg vrijdagavond rond half 12 een melding dat er een aanrijding had plaatsgevonden op de Leeghwaterweg. Volgens de politie is die ook inderdaad gebeurd. Getuigen wordt gevraagd zich te melden bij de politie.

Kemal
27-10-2012, 22:23
RIP

lukashenko
27-10-2012, 22:27
wat kan het leven toch bizarre wendingen hebben
rip reduan stitou

micha
27-10-2012, 22:59
RIP

Tykill
28-10-2012, 00:39
RIP, bizar inderdaad

LeeMurray
28-10-2012, 02:08
RIP

Leventdepevent
28-10-2012, 12:14
rip

Sadix
28-10-2012, 12:31
Rust in vrede broeder

Lionheart
28-10-2012, 17:15
RIP

de Stiep
28-10-2012, 17:51
Jezus ! 26 jaar !!! Dit is echt afschuwelijk. RIP.........

Diz
28-10-2012, 18:56
Zo jong nog... Veel sterkte voor de nabestaanden...

Rust zacht

Anderson
28-10-2012, 19:16
rust in vrede

Peacey
29-10-2012, 19:42
Veel sterkte voor de nabestaande, en dat hij moge rusten in vrede.

Kleine kanttekening, overal op internet is vinden dat het slachtoffer zelf een `bekende` is van de politie en dat het mogelijk een afrekening betrof.
Sport komt erg positief in het nieuws de laatste weken.
Overigens was hij ook niet echt een voorbeeld voor de sport.

http://www.fightstartv.com/videos/redouan-stitou-vs-sonny-van-soest-kickboxing/

RedDawn
30-10-2012, 10:16
Des te meer je over deze jongen hoort, des te meer lijkt het dat het een kwestie van tijd was voordat hij de verkeerde tegen kwam:

Vermoorde Stitou had 'foute vrienden'

Van een onzer verslaggeefsters
PURMEREND - Vrienden en familie van de vermoorde kickbokser Redouan Stitou (26) zijn in diepe rouw. Niemand kan zich voorstellen dat Stitou doodsvijanden had. "Hij had wat foute vrienden en had het regelmatig aan de stok met mensen, maar dit zag niemand aankomen”, aldus een vriendin.

Gistermiddag zochten de nabestaanden steun bij elkaar tijdens de herdenkingsdienst in een moskee in Purmerend. Kickbokser Stitou werd vrijdag neergestoken en door de politie gevonden op de oprit naar de A7 bij Wijdewormer. In het ziekenhuis overleed hij aan zijn verwondingen. Vanochtend wordt zijn lichaam naar Marokko gevlogen voor de begrafenis.
Een andere vriendin, die hem van kleins af aan kent, omschrijft Stitou als een heel energieke en drukke jongen. "Als hij iemand tegenover zich had die net zo druk was, botste dat wel eens.”
Speculaties
Er wordt veel gespeculeerd over het misdrijf. Meerdere vrienden wijzen de dader aan in bokskringen. Een vriend zegt te weten dat Stitou vrijdag ruzie maakte met 'iemand die hij goed kende’ en met wie hij die avond op pad was. "Ze vochten in de auto waarin ze reden.” Wie die persoon is, wil hij niet zeggen.
Zeven jaar trainde Stitou al bij Fightclub Purmerend. "Hij kwam hier binnen met agressie in zich”, aldus zijn trainer Marco Holtkamp. "Maar later liet hij zich juist zien als een lieve jongen. Ik had hem hier vrij goed onder controle. Discipline is belangrijk in het kickboksen.”
Talent
De trainer en zijn pupil zagen elkaar vier tot vijf keer per week. Een talentvolle kickbokser, noemt Holtkamp hem. "Sinds kort speelde Redouan wedstrijden. Zes van de zeven won hij. Maar hij was ook een kwajongen, emotioneel en impulsief. Daardoor raakte hij regelmatig betrokken bij knokpartijen in de stad. Ik heb vaak gezegd: doe voorzichtig. Je komt een keer de verkeerde persoon tegen.”

ArjanV
30-10-2012, 10:33
Ik zal wel geen vrienden maken met deze post maar veel mixfightleden zijn er altijd als de kippen bij wanneer onze sport negatief belicht wordt in de media,sterker nog...sommigen lijken de media zowat de schuld te geven van de negatieve gedachten over vechtsport! Waarom moet er nu zonodig vermeld worden dat het een kickbokser was/is is een veelgelezen argument...maar door topics als deze waarin,laat ik me netjes uitdrukken,een boefje de aandacht krijgt doen jullie/wij precies hetzelfde...

80% van de mensen die met een R.I.P. komen zal die gast waarschijnlijk nooit gekend hebben...en toch posten...als de plaatselijke postbode morgen het loodje legt gaan we hier dan ook topics voor aanmaken?

dirk5
30-10-2012, 10:44
Des te meer je over deze jongen hoort, des te meer lijkt het dat het een kwestie van tijd was voordat hij de verkeerde tegen kwam:

Vermoorde Stitou had 'foute vrienden'

Van een onzer verslaggeefsters
PURMEREND - Vrienden en familie van de vermoorde kickbokser Redouan Stitou (26) zijn in diepe rouw. Niemand kan zich voorstellen dat Stitou doodsvijanden had. "Hij had wat foute vrienden en had het regelmatig aan de stok met mensen, maar dit zag niemand aankomen”, aldus een vriendin.

Gistermiddag zochten de nabestaanden steun bij elkaar tijdens de herdenkingsdienst in een moskee in Purmerend. Kickbokser Stitou werd vrijdag neergestoken en door de politie gevonden op de oprit naar de A7 bij Wijdewormer. In het ziekenhuis overleed hij aan zijn verwondingen. Vanochtend wordt zijn lichaam naar Marokko gevlogen voor de begrafenis.
Een andere vriendin, die hem van kleins af aan kent, omschrijft Stitou als een heel energieke en drukke jongen. "Als hij iemand tegenover zich had die net zo druk was, botste dat wel eens.”
Speculaties
Er wordt veel gespeculeerd over het misdrijf. Meerdere vrienden wijzen de dader aan in bokskringen. Een vriend zegt te weten dat Stitou vrijdag ruzie maakte met 'iemand die hij goed kende’ en met wie hij die avond op pad was. "Ze vochten in de auto waarin ze reden.” Wie die persoon is, wil hij niet zeggen.
Zeven jaar trainde Stitou al bij Fightclub Purmerend. "Hij kwam hier binnen met agressie in zich”, aldus zijn trainer Marco Holtkamp. "Maar later liet hij zich juist zien als een lieve jongen. Ik had hem hier vrij goed onder controle. Discipline is belangrijk in het kickboksen.”
Talent
De trainer en zijn pupil zagen elkaar vier tot vijf keer per week. Een talentvolle kickbokser, noemt Holtkamp hem. "Sinds kort speelde Redouan wedstrijden. Zes van de zeven won hij. Maar hij was ook een kwajongen, emotioneel en impulsief. Daardoor raakte hij regelmatig betrokken bij knokpartijen in de stad. Ik heb vaak gezegd: doe voorzichtig. Je komt een keer de verkeerde persoon tegen.”

Fijne vent zo te lezen.... het blijft erg natuurlijk, maar Karma is a bitch?

PinPoint
30-10-2012, 10:58
Mensen mogen graag hun kop in het zand steken! En ja....ook dit hoort natuurlijk weer off topic

steftheboxer
30-10-2012, 12:03
Veel sterkte voor de nabestaande, en dat hij moge rusten in vrede.

Kleine kanttekening, overal op internet is vinden dat het slachtoffer zelf een `bekende` is van de politie en dat het mogelijk een afrekening betrof.
Sport komt erg positief in het nieuws de laatste weken.
Overigens was hij ook niet echt een voorbeeld voor de sport.

http://www.fightstartv.com/videos/redouan-stitou-vs-sonny-van-soest-kickboxing/

Zo dit is de eerste keer dat ik zie dat een partij op deze manier wordt afgeblazen. Kreeg hij nou ook ruzie met de scheidsrechter??

RedDawn
30-10-2012, 13:15
Zo dit is de eerste keer dat ik zie dat een partij op deze manier wordt afgeblazen. Kreeg hij nou ook ruzie met de scheidsrechter??

Tsjee zeg, wat een figuur!

Ralph
30-10-2012, 18:15
Hmmm... benieuwd wat er precies gebeurd is. Ik wacht nog ff met het posten van 'RIP' tot duidelijk is wat er is gebeurd. Het is trouwens wel raak met kickboksers en criminele activiteiten de laatste tijd!

de Stiep
30-10-2012, 21:00
Het zal mij worst zijn of iemand een gelouterde crimineel, kickbokser, postbode of reclamefolderbezorger is. Het enige wat ik triest vind, is dat een jong mens dood is. Dat velen van ons dan speculeren wat de redenen zijn geweest die hebben geleid tot zijn dood, soit !

Facade
30-10-2012, 21:54
Eens met Stiep, goed verwoord. Must spread blabla

RIP

Harrie Nak
31-10-2012, 00:11
Foute vrienden en daarin meegesleurd worden. Gevalletje risico van het vak? Triest voor familie en vrienden, dat wel.

Strange Cutbean
31-10-2012, 12:08
Foute vrienden en daarin meegesleurd worden. Gevalletje risico van het vak? Triest voor familie en vrienden, dat wel.

Als ik het filmpje zo zie was hij zelf een foute vriend.

Garcia
31-10-2012, 12:30
Karma is a bitch

Willm
31-10-2012, 15:11
RIP

A-team
31-10-2012, 18:37
Des te meer je over deze jongen hoort, des te meer lijkt het dat het een kwestie van tijd was voordat hij de verkeerde tegen kwam:

Vermoorde Stitou had 'foute vrienden'

Van een onzer verslaggeefsters
PURMEREND - Vrienden en familie van de vermoorde kickbokser Redouan Stitou (26) zijn in diepe rouw. Niemand kan zich voorstellen dat Stitou doodsvijanden had. "Hij had wat foute vrienden en had het regelmatig aan de stok met mensen, maar dit zag niemand aankomen”, aldus een vriendin.

Gistermiddag zochten de nabestaanden steun bij elkaar tijdens de herdenkingsdienst in een moskee in Purmerend. Kickbokser Stitou werd vrijdag neergestoken en door de politie gevonden op de oprit naar de A7 bij Wijdewormer. In het ziekenhuis overleed hij aan zijn verwondingen. Vanochtend wordt zijn lichaam naar Marokko gevlogen voor de begrafenis.
Een andere vriendin, die hem van kleins af aan kent, omschrijft Stitou als een heel energieke en drukke jongen. "Als hij iemand tegenover zich had die net zo druk was, botste dat wel eens.”
Speculaties
Er wordt veel gespeculeerd over het misdrijf. Meerdere vrienden wijzen de dader aan in bokskringen. Een vriend zegt te weten dat Stitou vrijdag ruzie maakte met 'iemand die hij goed kende’ en met wie hij die avond op pad was. "Ze vochten in de auto waarin ze reden.” Wie die persoon is, wil hij niet zeggen.
Zeven jaar trainde Stitou al bij Fightclub Purmerend. "Hij kwam hier binnen met agressie in zich”, aldus zijn trainer Marco Holtkamp. "Maar later liet hij zich juist zien als een lieve jongen. Ik had hem hier vrij goed onder controle. Discipline is belangrijk in het kickboksen.”
Talent
De trainer en zijn pupil zagen elkaar vier tot vijf keer per week. Een talentvolle kickbokser, noemt Holtkamp hem. "Sinds kort speelde Redouan wedstrijden. Zes van de zeven won hij. Maar hij was ook een kwajongen, emotioneel en impulsief. Daardoor raakte hij regelmatig betrokken bij knokpartijen in de stad. Ik heb vaak gezegd: doe voorzichtig. Je komt een keer de verkeerde persoon tegen.”

Onze trainer ging met ons de ring in als wij vochten buiten de ring!

Thaiger
31-10-2012, 21:20
Karma is a bitch

Jammer dat zelfs 'moderators' in deze niet het respect voor de doden kunnen opbrengen.
Karma mag misschien een bitch zijn, maar jij bent ook een bitch!

johnmixfight
31-10-2012, 22:46
Jammer dat zelfs 'moderators' in deze niet het respect voor de doden kunnen opbrengen.
Karma mag misschien een bitch zijn, maar jij bent ook een bitch!

ja ja, over de doden niets dan goeds, bla bla bla.
maar wat als er niet veel goeds te melden valt? moeten we dan maar allemaal net alsof doen?

Tony Galento
31-10-2012, 22:55
Jammer dat zelfs 'moderators' in deze niet het respect voor de doden kunnen opbrengen.
Karma mag misschien een bitch zijn, maar jij bent ook een bitch!

met dien verstande dat je blijkbaar wel weer respect hebt voor garcia mocht hij overlijden.

als ik mensen over respect hoor beginnen gaan bij mij altijd alle alarmbellen af.

Bromios
31-10-2012, 22:58
Jammer dat zelfs 'moderators' in deze niet het respect voor de doden kunnen opbrengen.
Karma mag misschien een bitch zijn, maar jij bent ook een bitch!

mwah, had nog niet gereageerd maar ben het wel met Garcia eens.
Iedereen roept maar RIP en weet ik wat. Mij is inmiddels wel duidelijk dat als je op je gemakkie over straat liep je niet de pech moest hebben dat deze jongeman tegen te komen met een slecht humeur. En hoewel het in de film wel vaak zo lijkt; In Nederland word je niet vermoord en uit een auto geflikkerd omdat je iemand zijn cola hebt omgestoten.

Desalniettemin een drama voor zijn ouders en familie. Die wens ik dan nog wel sterkte.

Thaiger
31-10-2012, 23:26
mwah, had nog niet gereageerd maar ben het wel met Garcia eens.
Iedereen roept maar RIP en weet ik wat. Mij is inmiddels wel duidelijk dat als je op je gemakkie over straat liep je niet de pech moest hebben dat deze jongeman tegen te komen met een slecht humeur. En hoewel het in de film wel vaak zo lijkt; In Nederland word je niet vermoord en uit een auto geflikkerd omdat je iemand zijn cola hebt omgestoten.

Desalniettemin een drama voor zijn ouders en familie. Die wens ik dan nog wel sterkte.

Ik haak aan op je laatste zin. Hij is er niet meer om zich te verdidigen over uitlatingen die in het diepe duister tasten, noch dat hij zich gekwetst zal voelen hierdoor. Het is voor zijn nabestaanden waar je het respect voor op moet brengen. Hij mag dan wel een kort lontje hebben gehad, maar hij heeft mij niks misdaan, noch iemand hier op het forum. Daarom erger ik me aan de uitlatingen van sommigen hier.

Tegenwoordig is het omgooien van een colaatje reden genoeg om mishandeld te worden. Of toevallig in een plaats wonen, waar een project-x feest georganiseerd wordt, al ben je 80 jaar oud. Hiervan gaan mijn alarmbellen af, en niet als je om begrip voor de nabestaanden vraagt.

Turboknecht
01-11-2012, 01:53
Ik haak aan op je laatste zin. Hij is er niet meer om zich te verdidigen over uitlatingen die in het diepe duister tasten, noch dat hij zich gekwetst zal voelen hierdoor. Het is voor zijn nabestaanden waar je het respect voor op moet brengen. Hij mag dan wel een kort lontje hebben gehad, maar hij heeft mij niks misdaan, noch iemand hier op het forum. Daarom erger ik me aan de uitlatingen van sommigen hier.



Dus alleen als het jou persoonlijk treft mag je iets anders zeggen dan RIP? Dat is echt onzin, want je kunt prima iemands gedrag afkeuren zonder dat het jou treft. Denk er maar eens over na, dan kom je er gauw achter dat dat doorgaans regel is ipv uitzondering, en terecht.

Ben het verder helemaal met de post van Bromios hierboven eens. En verder is het natuurlijk zuur voor zijn familie, al kan ik het niet helpen te denken dat iemands gedrag voor een groot deel door iemands opvoeding bepaald wordt. Die zal er dan wel niet geweest zijn, of het ging niet helemaal, of helemaal niet goed...

George foreman
01-11-2012, 04:04
@thaiger broeder, laat het je weet toch hoe dat gaat. Tatas blijven Tatas.

Peacey
01-11-2012, 04:46
@thaiger broeder, laat het je weet toch hoe dat gaat. Tatas blijven Tatas.

Verklaar je nader?

lukashenko
08-11-2012, 00:51
boef of geen boef
rip

LUFC
08-11-2012, 02:12
RIP!

Pride_187
08-11-2012, 09:00
Veel sterkte voor de nabestaande, en dat hij moge rusten in vrede.

Kleine kanttekening, overal op internet is vinden dat het slachtoffer zelf een `bekende` is van de politie en dat het mogelijk een afrekening betrof.
Sport komt erg positief in het nieuws de laatste weken.
Overigens was hij ook niet echt een voorbeeld voor de sport.

http://www.fightstartv.com/videos/redouan-stitou-vs-sonny-van-soest-kickboxing/

Mooi werk. Parel voor de samenleving.

arielhelwani
08-11-2012, 14:25
Karma is a bitch

SHAME ON YOU!!

e-type
01-11-2013, 23:46
http://www.crimescene.pro/om2789-15-jaar-gevangenisstraf-geëist-voor-moord-redouan-stitou.html


Vrijdag 1 november 2013 16:45:40


Vrijdag heeft het Openbaar Ministerie (OM) voor de rechtbank in Alkmaar 15 jaar gevangenisstraf geëist tegen de 29-jarige Marcel F. uit Purmerend voor het doodsteken van Redouan Stitou. Volgens het OM heeft de verdachte het slachtoffer op 26 oktober 2012 met voorbedachten rade gedood dus is het moord.


De 26-jarige kickbokser van Marokkaanse afkomst werd zwaargewond aangetroffen op de oprit naar de A7 bij Wijdewormer. Stitou was in zijn hartstreek gestoken en overleed later in het ziekenhuis. Het motief voor de moord was waarschijnlijk een schuld van ongeveer 80.000 euro die de verdachte had bij het slachtoffer. Op 26 oktober 2012 zou deze schuld worden afgelost maar de verdachte had het geld niet.


'Verdachte wist dat niet betalen een confrontatie met Stitou zou opleveren. En dat hij niet van hem af zou zijn. Hij heeft geen uitweg meer gezien en bedacht dat Stitou dan maar dood moest. Het klopt dat deze jongen ook niet een heel legaal leven leidde. Ik neem ook zonder meer aan dat hij inderdaad de verdachte erg onder druk heeft gezet. Maar dat is geen reden om hem te doden', aldus de officier van justitie.


De verdachte verklaard echter door meerdere personen te worden afgeperst maar dat is volgens de officier van justitie een leugen. Het Openbaar Ministerie denkt dat Marcel F. een cocaïnegebruiker was en daarom schulden had bij Stitou. F. ontkent overigens de kickbokser te hebben vermoord. Volgens de verdachte werd juist hij bedreigd met een mes. Tijdens het daaropvolgende gevecht zou het slachtoffer zich per ongeluk in de borst hebben gestoken. Op 14 november doet de rechtbank uitspraak.

Willem033
01-11-2013, 23:55
Een schuld van 80.000 opbouwen zogenaamd als cocainegebruiker.
Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd bij het OM.
Je gaat mij niet vertellen dat je iemand eerst 2 kilo van je laat opsnuiven en hem later laat betalen.

Minotauro
02-11-2013, 03:14
Een schuld van 80.000 opbouwen zogenaamd als cocainegebruiker.
Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd bij het OM.
Je gaat mij niet vertellen dat je iemand eerst 2 kilo van je laat opsnuiven en hem later laat betalen.

Het kan wel zo zijn dat de verdachte 'liep' voor Reduan en hij zelf ook verslaafd is (geraakt). Elke lading net iets te weinig geld overhouden kan op den duur grote gevolgen hebben. Maar wat je zegt dacht ik in eerste instantie ook!

ArjanV
02-11-2013, 06:17
In dat wereldje komen wel vreemdere situaties voor....gebruikers hebben op verschillende plaatsen schulden,lenen geld om de schulden af te lossen,maar veranderen hun leefsituatie niet....gevolg schuldenlast blijft maar groeien tot ze geen uitweg meer zien.Ik ken wel verhalen van dealertjes/gebruikers die teveel van hun eigen snoepgoed gebruikten die met een nog veel hogere schuld zijn geeindig....(en da's dan niet bij de Rabobank natuurlijk)

Rverm
02-11-2013, 13:41
Ik ken wel verhalen van dealertjes/gebruikers die teveel van hun eigen snoepgoed gebruikten die met een nog veel hogere schuld zijn geeindig....(en da's dan niet bij de Rabobank natuurlijk) Ben ik hier dan de enige die gewoon echt een brave jongen is? ;)

ArjanV
02-11-2013, 13:56
Dat.....of jij bent degene bij wie anderen schulden hebben...;)

faysal
02-11-2013, 20:53
+1, echt een bitch!

Minotauro
03-11-2013, 03:02
+1, echt een bitch!

Wie ben jij dan? Zo te zien ben je geen haar beter