PDA

View Full Version : Tyrone Spong doneert een deel van zijn gage aan Stichting Angel's Hope!



Ellen
29-10-2012, 17:13
Op 3 november a.s is het No Guts No Glory gala te Hellevoetsluis. Goed initiatief van promotor Laurent Daussy is dat hij zich inzet voor Stichting Angel's Hope, die zich op hun beurt inzetten voor de strijd tegen kanker.
Iedereen heeft wel een familielid, kennis of vriend die is geraakt door deze vreselijke ziekte. Zo voelt ook Tyrone Spong zich aangesproken door Stichting Angel's Hope.

Op 3 november als No Guts No Glory van start gaat, vecht Tyrone zelf in Las Vegas zijn eerste MMA partij. Ondanks dat hij er niet bij kan zijn in Hellevoetsluis, wil hij toch zijn steentje bijdragen. Hij zal daarom een deel van zijn gage overhandigen aan Stichting Angel's Hope! Een prachtig gebaar van deze topsporter.

Spong zet zich al jaren in voor Only Friends in Nederland, en heeft meerdere malen bedragen gedoneerd aan weeshuizen voor zieke kinderen in Suriname, en voor gehandicapte kinderen zodat zij weer kunnen sporten.

Zijn woorden: 'Het voelt als een zegen dat ik iets kan doen voor mensen in nood. Ik doe dat met liefde. Deze stichting gaat mij aan het hart, en ik wil graag mijn bijdrage leveren'.

Ik ben er trots op dat hij zoiets doet, en 3 november gaan we met zijn allen vechten tegen kanker!

blackadder
29-10-2012, 17:18
En zul je dit met koeieletters op de pagina's van de Televaag of andere roddelbladen terugzien? Nee.
Goed van Tyrone.

Ralph
29-10-2012, 17:23
Strakke actie! En zoveel heeft hij natuurlijk niet gevochten dit jaar, dus dan vind ik het nog bijzonderder.

Diz
29-10-2012, 20:08
Erg mooi gebaar!

Kemal
29-10-2012, 20:26
Super initiatief van Tyrone! TOPPER!

de Stiep
29-10-2012, 21:35
En zul je dit met koeieletters op de pagina's van de Televaag of andere roddelbladen terugzien? Nee.
Goed van Tyrone.

Nee natuurlijk zie je hiervan niets terug in het nieuws. Spong is een kickbokser met een hart zo groot als de hele volgende week, maar hij is geen BN-er. Als die een hamstertentoonstelling sponserd, staat het in allerlei bladen en komt het in hart van Nederland. Pfffff. Tyrone, jij kent mij voor geen millimeter, maar heb al zoveel van jou gehoord van mensen die jou WEL kennen en er is geen woord van gelogen. Nou nog ff die gozer in Vegas helemaal uit zijn broek slaan. WARRRRRRRRRRRRR Tyrone

Sato
29-10-2012, 21:55
Jammer dat dit vechtsport nieuws niet in de media komt. Ik zie dit een voetballert niet snel doen. Hulde Tyrone.

Simone
29-10-2012, 22:36
Wat een held :ehhh:

Leventdepevent
29-10-2012, 22:46
TOP gebaar zeg!

Wheelie
30-10-2012, 12:45
Gewoon een top gozer die Tyrone

NO GUTS NO GLORY
30-10-2012, 23:58
Beste Tyrone Spong,

Namens Angelique Mulder van Stichting Angel's Hope en de organisatie van No Guts No Glory willen wij jou hartelijk bedanken voor deze mooie geste. Wij waarderen het enorm, dat een vechter van jouw status, de moeite neemt om een bijdrage te willen leveren in de strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte. Uiteraard wensen wij jou heel veel succes met je MMA partij en hopen op een glorieuze overwinning.

Hierbij willen wij mixfight.nl, fightstartv.com en alle andere (sociale) media bedanken voor de steun die jullie ons gegeven hebben voor het promoten van dit speciale kickboksgala.

Wij hopen iedereen te mogen verwelkomen op zaterdag 3 november in sporthal de Fazant te Hellevoetsluis voor het kickboksen tegen kanker kickboksgala No Guts No Glory 6.


Stichting Angel's Hope & organisatie No Guts No Glory

FOCUS
31-10-2012, 11:39
mooi man

rollermanskunk
31-10-2012, 22:00
Goed initiatief. Ik heb deze actie doorgemaild naar de sportredactie van de Telegraaf, afwachten of ze hier aandacht aan schenken.