PDA

View Full Version : Danny Hoving vs Daniel van Corler in bespreking voor 1 december (Zaansation II)



lukashenko
31-10-2012, 12:49
ik ben nu in gesprek met een promotor voor de party tegen beta boy bami
geen laffaard praktijken bami lets do this .
ik heb met alle voorwaarden toegestemt .
nu bami nog en dan is het aan .



WAR ik laat niks van je heel g
je bent voor mij

Leventdepevent
31-10-2012, 12:58
a kijk eens aan, hoe groot schat je de kansen in dat het er echt van gaat komen Danny?

Kemal
31-10-2012, 13:10
nou.. ben erg benieuwd!

Ulis-E
31-10-2012, 13:16
krijgen we bij mixfight een live stream??

tnk2k
31-10-2012, 13:27
Vet, hier wil ik wel een kaartje voor kopen

Bromios
31-10-2012, 14:15
anders ik wel. zet ze maar in de arena. uitverkocht huis.

de Stiep
31-10-2012, 14:19
nou.. ben erg benieuwd!

(ba) mi 2 ;)

Rverm
31-10-2012, 14:36
Respect voor je vechtershart Danny, goed ook dat je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en ik schat jou ook iets hoger in dan Bami. Maar ben je niet een heel klein beetje bang dat als Bami zou winnen dat je dan toch een beetje afgaat aangezien je altijd zo openbaar afkraakt, uitdaagt etc. ?

lukashenko
31-10-2012, 14:48
a kijk eens aan, hoe groot schat je de kansen in dat het er echt van gaat komen Danny?
ik weet niet ik heb met alles toegestemt al heb ik 2 weken ervoor een wedstrijd
laag gewicht laag gage ik pak alles aan
nu wachten of bami hetzelfde erover denkt
als het aan mij ligt gaat de pot door
nu bami boy nog

Strange Cutbean
31-10-2012, 14:49
Respect voor je vechtershart Danny, goed ook dat je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en ik schat jou ook iets hoger in dan Bami. Maar ben je niet een heel klein beetje bang dat als Bami zou winnen dat je dan toch een beetje afgaat aangezien je altijd zo openbaar afkraakt, uitdaagt etc. ?

Hij legt wel lekker de druk bij zichzelf neer! Motiveert toch met trainen.

lukashenko
31-10-2012, 14:51
Respect voor je vechtershart Danny, goed ook dat je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en ik schat jou ook iets hoger in dan Bami. Maar ben je niet een heel klein beetje bang dat als Bami zou winnen dat je dan toch een beetje afgaat aangezien je altijd zo openbaar afkraakt, uitdaagt etc. ?
bang dat bami wint en dan afgaat
luister als bami van mij wint heeft hij in mijn ogen zijn respect terug
hij daagt me uit en trekt zich terug als een laffe beta boy.
als ie dan later keihard terug komt en wint heeft ie mijn respect en is het toch niet zo,n mietje als ik denk.
daar gaan we wel achter komen.
verliezen kan altijd gebeuren maar ik denk daar niet aan .
er zijn altijd 1000 redens om iets niet te doen.
je moet de reden vinden om het wel te doen
osu

Strange Cutbean
31-10-2012, 14:53
Waar gaat dit alles gebeuren dan?

dirk5
31-10-2012, 15:04
Waar gaat dit alles gebeuren dan?

Op het veldje achter de school...

Heel dit topic heeft een beetje een middelbare school "feel".....

lukashenko
31-10-2012, 15:28
Op het veldje achter de school...

Heel dit topic heeft een beetje een middelbare school "feel".....
tis in gesprek
ik heb toegestemt wachten op bami
als de party vast staat krijgen jullie de belangrijke details qua plek enz enz.
is ook nog een mogelijkheid dat de party in februari komt
en dirk waarom zo denegrerent praten erover op het veldje achter bla bla
zielig hoor zou bijna denken dat je problemen met je zelfvertrouwen hebt

dirk5
31-10-2012, 15:43
tis in gesprek
ik heb toegestemt wachten op bami
als de party vast staat krijgen jullie de belangrijke details qua plek enz enz.
is ook nog een mogelijkheid dat de party in februari komt
en dirk waarom zo denegrerent praten erover op het veldje achter bla bla
zielig hoor zou bijna denken dat je problemen met je zelfvertrouwen hebt

Heeft niks met zelfvertrouwen te maken, en ik probeer al helemaal niet denigrerend over te komen.

De nieuwswaarde van dit topic is 0, wanneer het gevecht plaats gaat vinden zal er vanzelf een officieel nieuwsbericht naar buiten worden gebracht ofniet?

In mijn ogen is dit topic dus niet anders dan je "tegenstander" wat(gemeend of ongemeend) zwart maken in de hoop dat hij een partij aanneemt die eigenlijk toch al bijna vast staat. Dit alles komt bij mij wat onvolwassen over. Het is hier geen Amerika en je vecht nog niet in de UFC dus dan is dit toch helemaal niet nodig?

BTW, ken jou niet, ken je tegenstander niet, geef alleen mijn objectieve mening.

lukashenko
31-10-2012, 16:16
ok duidelijk
jammer dat je er zo over denkt
laat mixfight gewoon weten dat het in gesprek is
op welke datum
weten jullie dat alvast en kunnen jullie de dag vrij maken aangezien iedereen roept dat ze de party willen zien.

MuayThaiGuy
31-10-2012, 16:21
Ik vindt dit een beetje veel poeha.
Het is nog niet eens rond en je doet dit en je doet dat.
Volgens mij houdt niet iedereen van dit over the top gedrag daarom hoop ik dat Bami wat onkruid gaat verdelgen.

lukashenko
31-10-2012, 16:30
Ik vindt dit een beetje veel poeha.
Het is nog niet eens rond en je doet dit en je doet dat.
Volgens mij houdt niet iedereen van dit over the top gedrag daarom hoop ik dat Bami wat onkruid gaat verdelgen.
poeha ? over de top gedrag ? waar dan en wat

ok wat jij wil als jij dat graag wilt zien wat jij wil
kan me echt niks schelen wat andere mensen denken je kan het in de ogen van een ander toch nooit goed doen.!
ik zeg gewoon het is in gesprek en ik heb nog een appeltje met hem te schillen
als jullie het too much vinden whatever ieder zijn eigen mening
aangezien we nog een maandje hebben voor de datum denk ik ik laat jullie alvast weten .
hoe bedoel je ik doe dit en dat.?
ik vertel je dat het gevecht in gesprek is voor 1 dec en daarnaast beantwoord ik vragen
wat doe ik nou weer fout dan

Sato
31-10-2012, 16:44
Ik zeg naar The Pit ermee. Ik vind het allemaal prima dat jullie in gesprek zijn e.d. en dat je eager bent om te knokken. Maar wacht even de reactie van Bami af. Als het gevecht vaststaat laat dan een onafhaneklijk iemand even een draadje neer knallen. Zo is het nogal eenzijdig. Maar goed initiatief, op een sportieve manier de discussie aangaan.

R.D.N
31-10-2012, 16:51
Ik kom kijken sowieso

Peacey
31-10-2012, 17:08
Ik vind het wel lachen deze thread, op èèn of andere manier mag ik de gezonde portie bluf van Daniel wel.
Draait er niet omheen.
Toen Alistair hier openlijk Gilbert Yvel uitdaagde hoorde ik niemand roepen dat het naar de pit moest.

phranq
31-10-2012, 17:12
Ga jij Alistair even vergelijken met Danny "onkruid" Hoving...pfffff

MuayThaiGuy
31-10-2012, 17:50
poeha ? over de top gedrag ? waar dan en wat

ok wat jij wil als jij dat graag wilt zien wat jij wil
kan me echt niks schelen wat andere mensen denken je kan het in de ogen van een ander toch nooit goed doen.!
ik zeg gewoon het is in gesprek en ik heb nog een appeltje met hem te schillen
als jullie het too much vinden whatever ieder zijn eigen mening
aangezien we nog een maandje hebben voor de datum denk ik ik laat jullie alvast weten .
hoe bedoel je ik doe dit en dat.?
ik vertel je dat het gevecht in gesprek is voor 1 dec en daarnaast beantwoord ik vragen
wat doe ik nou weer fout dan

Je opent een topic dat het wel even zou gebeuren.
Daarna een reactie dat je respect hebt voor hem als hij van je zou winnen, mijn sensei leerde mij vroeger om respect voor je tegenstander te hebben en je tegenstander nooit te onderschatten.
Imo overschat jij jezelf door vrij luchtig te verklaren dat A het gevecht al zo goed als geregeld is. B als Bami wint dan heeft hij zijn respect terug ( met andere woorden dat heeft hij nu dus niet! ) C Hij is een laffe beta boy.
Dus ja over the top en respectloos vecht het lekker uit in de ring en gedraag je niet als een laffe keyboard warrior op dit forum. Op dit moment ben jij de laffe beta boy door je op deze manier te manifesteren op dit forum.
De beheerders van MixFight kunnen beter een sectie openen genaamd "The shit" speciaal voor posts zoals dit, je praat namelijk poep.
En volgens mij ben ik niet de enige die het respectloos vind. Eerst maar eens zorgen dat het doorgaat voordat je onzin post.

Sadix
31-10-2012, 18:43
Niet zo zeiken man,

Dit is zeker gaande hierop mixfight en is er dus zeker wel nieuwswaardevoor de trouwe mixfighters hiero die deze "beef" hebben gevolgd.

Ik vind Bami echt een top kerel en Danny is onze actieve mixfighter met een vechtershart. Ik gun beide de winst.

Sadix
31-10-2012, 18:45
Je opent een topic dat het wel even zou gebeuren.
Daarna een reactie dat je respect hebt voor hem als hij van je zou winnen, mijn sensei leerde mij vroeger om respect voor je tegenstander te hebben en je tegenstander nooit te onderschatten.
Imo overschat jij jezelf door vrij luchtig te verklaren dat A het gevecht al zo goed als geregeld is. B als Bami wint dan heeft hij zijn respect terug ( met andere woorden dat heeft hij nu dus niet! ) C Hij is een laffe beta boy.
Dus ja over the top en respectloos vecht het lekker uit in de ring en gedraag je niet als een laffe keyboard warrior op dit forum. Op dit moment ben jij de laffe beta boy door je op deze manier te manifesteren op dit forum.
De beheerders van MixFight kunnen beter een sectie openen genaamd "The shit" speciaal voor posts zoals dit, je praat namelijk poep.
En volgens mij ben ik niet de enige die het respectloos vind. Eerst maar eens zorgen dat het doorgaat voordat je onzin post.

nou nou nou hij zit gewoon een gevecht op te hypen, niet zo serieus nemen allemaal man. Danny is volgens mij een sportieve jongen en moet je dat wat hij zegt wel met een korreltje zout nemen.

FOCUS
31-10-2012, 18:50
potver een sportieve shout out
Ik hoop dat de partij er komt en ik vind het mooi zoals jij iemand uitdaagt

het siert je
doet me denken aan
http://www.cpc-power.com/pages/download_extra.php?extra=goodies&fiche=49_5.jpg

Leventdepevent
31-10-2012, 19:18
ik weet niet ik heb met alles toegestemt al heb ik 2 weken ervoor een wedstrijd
laag gewicht laag gage ik pak alles aan
nu wachten of bami hetzelfde erover denkt
als het aan mij ligt gaat de pot door
nu bami boy nog

nou iig hopen dat die pot er komt, waar en tegen wie vecht je die 2 weken daarvoor?

The Company
31-10-2012, 19:27
Had liever Colossus vs Asura gehad:lol:

Leventdepevent
31-10-2012, 19:31
Had liever Colossus vs Asura gehad:lol:
misschien voor in t voorprogramma hehe

Wheelie
31-10-2012, 20:08
Misschien kan Bami zelf reageren of hij hier voor open staat of niet, lijkt me een leuke beladen partij. Hou het in ieder geval sportief ;)

Peacey
31-10-2012, 20:24
Ga jij Alistair even vergelijken met Danny "onkruid" Hoving...pfffff

Ga jij nou lekker in je tuin zitten met je BBQ lutser

blade
31-10-2012, 20:27
http://www.mycherise.nl/wp-content/uploads/2011/08/haantjesgedrag.jpg

Richelieu
31-10-2012, 21:34
krijgen we bij mixfight een live stream??

Kan je verzekeren dat we er zeker bij zullen zijn. In dit geheel is Mixfight.nl de initiator geweest om deze partij op de matchmaking voor 1 december te krijgen (Zaansation II)

lukashenko
31-10-2012, 21:56
Je opent een topic dat het wel even zou gebeuren.
Daarna een reactie dat je respect hebt voor hem als hij van je zou winnen, mijn sensei leerde mij vroeger om respect voor je tegenstander te hebben en je tegenstander nooit te onderschatten.
Imo overschat jij jezelf door vrij luchtig te verklaren dat A het gevecht al zo goed als geregeld is. B als Bami wint dan heeft hij zijn respect terug ( met andere woorden dat heeft hij nu dus niet! ) C Hij is een laffe beta boy.
Dus ja over the top en respectloos vecht het lekker uit in de ring en gedraag je niet als een laffe keyboard warrior op dit forum. Op dit moment ben jij de laffe beta boy door je op deze manier te manifesteren op dit forum.
De beheerders van MixFight kunnen beter een sectie openen genaamd "The shit" speciaal voor posts zoals dit, je praat namelijk poep.
En volgens mij ben ik niet de enige die het respectloos vind. Eerst maar eens zorgen dat het doorgaat voordat je onzin post.
ga janken joh zielepiet
luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
ik neem partyen op de zelfde dag aan
ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
luister gap ik ben niet zo als je denkt
je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
onzin toch lees dan goed gab
ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
waar is de poep dan zijn feiten gap .
wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
of zap je door naar een andere topic.
zeurpiet

lukashenko
31-10-2012, 21:57
nou iig hopen dat die pot er komt, waar en tegen wie vecht je die 2 weken daarvoor?
harold roder op een gala van anton schut

hypergiant
31-10-2012, 22:01
Op het veldje achter de school...

Heel dit topic heeft een beetje een middelbare school "feel".....

haha

Kick some ass 'onkruid'!

Bromios
31-10-2012, 22:04
Wie weet nog welk topic dat was waarbij Bami zich schielijk terugtrok toen ie merkte dat hij zijn keyboard battle met een a-klasser aan het uitvechten was ? Want ik heb de indruk dat iedereen dit topic beter snapt als ze dat gelezen hebben.

hypergiant
31-10-2012, 22:06
ga janken joh zielepiet
luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
ik neem partyen op de zelfde dag aan
ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
luister gap ik ben niet zo als je denkt
je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
onzin toch lees dan goed gab
ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
waar is de poep dan zijn feiten gap .
wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
of zap je door naar een andere topic.
zeurpiet


ok ik denk dat het beter is om deze tekst te wissen of aan te passen. A lot of emotions here!

Voor de rest wens ik je veel succes en er is niks mis mee met het hypen van een gevecht.

lukashenko
31-10-2012, 22:14
ok ik denk dat het beter is om deze tekst te wissen of aan te passen. A lot of emotions here!

Voor de rest wens ik je veel succes en er is niks mis mee met het hypen van een gevecht.
thanx 4 de tip
maar ik zeg wat ik denk is niet altijd goed.
maar weet je wel direct van mij hoe ik erover denk.
liever recht in je gezicht van mij zelf dan lullen achter je rug.
zo is mijn reactie als je mij uitdaagt en mijn mannelijkheid test .
ik ben geen bami bullshit ik zeg je hoe het zit.
die dingen zijn echte dingen hoef het niet te verbergen . tis verleden en ben inmiddels een ander mens
een vader , een topsporter , een sensei , en al helemaal geen miet of beta boy

Kemal
31-10-2012, 22:17
Misschien leuk als Bami zelf ook gaat reageren in deze thread die bijna 3 paginas bevat. ;)

Ik hoop in iedergeval op een knalpartij!

R.D.N
31-10-2012, 22:31
Misschien leuk als Bami zelf ook gaat reageren in deze thread die bijna 3 paginas bevat. ;)

Ik hoop in iedergeval op een knalpartij!

Precies ben wel benieuwd naar Bami ze verhaal

Koike88
31-10-2012, 22:50
Bami heeft zaterdag nog met je trainer gesproken. En die wist niet hoe hij moest reageren. Je bent gewoon geil van internetaandacht.

Volgens je trainer heb je er geen zin in, volgens Milton en Kane ha jij er ook helemaal geen zin in.

Je beschuldigt Bami van laf zijn, maar zit zelf op internet onzin te verkondigen. Maar als je op een gala wordt aangesproken dan sta je met een mond vol tanden.

Bami pakt elke partij aan. Zondag vocht hij nog tegen Moreno Janssen, en die partij had hij een paar dagen ervoor aangenomen. Deze partij won hij ook, ongetraind...

MuayThaiGuy
31-10-2012, 22:52
ga janken joh zielepiet
luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
ik neem partyen op de zelfde dag aan
ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
luister gap ik ben niet zo als je denkt
je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
onzin toch lees dan goed gab
ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
waar is de poep dan zijn feiten gap .
wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
of zap je door naar een andere topic.
zeurpiet

Wie is hier nu de zielepiet?
Je probeert medelijden te krijgen door je levensverhaal hier neer te plempen, wat kan mij het schelen wat er in je leven allemaal is gebeurd. Ik heb daar niet om gevraagd ik zeg alleen dat het van weinig respect getuigt ik zit hier niet als psycholoog of als persoon van stichting correlatie. En ik ben je mattie niet en je gab ook niet, ik kies mijn eigen "matties" wel uit. Als je normaal behandeld wilt worden, dan behandel je mensen maar zoals jij behandeld wil worden.
Dat je gaat insinueren wie ik ben, wat ik heb bereikt je insinueert maar lekker verder.

lukashenko
31-10-2012, 23:14
Wie is hier nu de zielepiet?
Je probeert medelijden te krijgen door je levensverhaal hier neer te plempen, wat kan mij het schelen wat er in je leven allemaal is gebeurd. Ik heb daar niet om gevraagd ik zeg alleen dat het van weinig respect getuigt ik zit hier niet als psycholoog of als persoon van stichting correlatie. En ik ben je mattie niet en je gab ook niet, ik kies mijn eigen "matties" wel uit. Als je normaal behandeld wilt worden, dan behandel je mensen maar zoals jij behandeld wil worden.
Dat je gaat insinueren wie ik ben, wat ik heb bereikt je insinueert maar lekker verder.
ik vraag het je wat heb jij bereikt dan of ben je een kantoor pikkie ik vraag je insinueer niet
ten 2e ik hou het vriendelijk noem je maat en mattie en gab als jij anders genoemt wil worden is goed zeurpiet. (dat beter dan)
heb je de eerste topic over onze beef wel gelezen
klopt respect is ver te zoeken.
als ik wat meld doe ik dat openlijk weet je dat het van mij af komt.
niet zoals daniel lief spelen en me tegen mensen met wie hij praat mij een kneus noemen.
dat is respectloos en achter de ellebogen
ik ben tenminste recht voor ze raap.
jij noemt mij beta toch dus ik laat je weten wazzup zeurpiet (maat klonk toch beter)
en jij wat verwacht je van mij dan als je zo,n post over me zet .
respect zeker ! want jou woorden naar mij zijn ook erg respectvol zeker:twak:.
je hebt geen idee hoe en wat ik vandaan kwam dus ik denk ik laat je weten waar ik vandaan kom .
kan je mischien mijn reactie beter begrijpen .
en ik probeer al helemaal geen medelijden op te wekken die mag je voor je wijf of bami bewaren.
ik hoef geen liefdadigheid van bami bal .
maar dat jij dan ineens respectloos tegen mij word waar komt dat vandaan . ben je een bami nuthugger ofzo

lukashenko
31-10-2012, 23:18
je leest niet eens goed hoe en wat en begint al te janken
lees de naam van de topic
het is in gesprek
ik zeg niet de party komt 100%
ik heb er gewoon zin in om van bami nasi te maken .
aangezien ik veel reacties had vanaf mixfight denk ik laat jullie een beetje de ontwikkeling weten .
maar ja echt zoals een platte dwaze schaap begin je al te mekkeren omdat ik bami laf noem nadat hij mij UITGESCHOLDEN en UITGEDAAGT heeft en zich dan als een struisvogel zijn kop in het zand begraaft .

MuayThaiGuy
31-10-2012, 23:32
ik vraag het je wat heb jij bereikt dan of ben je een kantoor pikkie ik vraag je insinueer niet
ten 2e ik hou het vriendelijk noem je maat en mattie en gab als jij anders genoemt wil worden is goed zeurpiet. (dat beter dan)
heb je de eerste topic over onze beef wel gelezen
klopt respect is ver te zoeken.
als ik wat meld doe ik dat openlijk weet je dat het van mij af komt.
niet zoals daniel lief spelen en me tegen mensen met wie hij praat mij een kneus noemen.
dat is respectloos en achter de ellebogen
ik ben tenminste recht voor ze raap.
jij noemt mij beta toch dus ik laat je weten wazzup zeurpiet (maat klonk toch beter)
en jij wat verwacht je van mij dan als je zo,n post over me zet .
respect zeker ! want jou woorden naar mij zijn ook erg respectvol zeker:twak:.
je hebt geen idee hoe en wat ik vandaan kwam dus ik denk ik laat je weten waar ik vandaan kom .
kan je mischien mijn reactie beter begrijpen .
en ik probeer al helemaal geen medelijden op te wekken die mag je voor je wijf of bami bewaren.
ik hoef geen liefdadigheid van bami bal .
maar dat jij dan ineens respectloos tegen mij word waar komt dat vandaan . ben je een bami nuthugger ofzo

Ooit wel eens geleerd om wat in het verleden is gebeurt te laten rusten?
Eerst zeg je dat je hem respecteert later weer niet, en nu vertel je de waarheid.
Het zit je kennelijk wel dwars dat ik je een beta noem, voel je je op je pikkie getrapt?
Ik verwacht niks van je want met je relaas van hiervoor waarbij je je poëzie album dumpte op het forum liet je je aardig kennen.
Als jij respect toont naar anderen dan krijg je respect terug, doe je dat niet dan krijg je dat ook niet en al helemaal niet van mij. Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te schrijven, eer je "moeilijke" woorden in een vreemde taal gaat gebruiken.
En je insinueert niet? Je praat duidelijk over een kantoorpikkie, toch?
De enige woorden die ik verder nog "vuil" maak aan jou is, als je wat te mekkeren hebt richt je dat maar aan mij en je gaat er verder niemand bij halen zoals "mijn wijf".
Wat ik doe, wie ik ben, wat ik heb bereikt, wat ik wil bereiken heeft totaal niks van doen in deze. Ik spreek je aan op je gedrag en je houding en of ik nu een "kantoorpikkie" zou zijn of een beul die een executies voltrekt in toekietoekiestan dat boeit geen ene flikker.
Je gaat maar iets hypen als er iets concreets vast staat! En vechters met een instelling zoals jou die zich harder bewijzen op het internet dan in de ring kan ik enkel zeggen ik zal dan altijd voor de tegenstander zijn.

MuayThaiGuy
31-10-2012, 23:36
je leest niet eens goed hoe en wat en begint al te janken
lees de naam van de topic
het is in gesprek
ik zeg niet de party komt 100%
ik heb er gewoon zin in om van bami nasi te maken .
aangezien ik veel reacties had vanaf mixfight denk ik laat jullie een beetje de ontwikkeling weten .
maar ja echt zoals een platte dwaze schaap begin je al te mekkeren omdat ik bami laf noem nadat hij mij UITGESCHOLDEN en UITGEDAAGT heeft en zich dan als een struisvogel zijn kop in het zand begraaft .

Dus als jij uitgescholden wordt op het internet dan trek jij je dat persoonlijk aan?
Ik kan niet wachten op het youtube filmpje van een of ander EMO boyband zoals Tokyo Hotel waarbij jij een voor een briefjes tevoorschijn tovert waarop staat dat je gepest wordt op het internet, dat je harder moest vechten op het internet om jezelf te bewijzen dan in de ring, dat je niet om kon gaan met dit alles terwijl je je verslikt in een bamischijf.

lukashenko
31-10-2012, 23:57
Ooit wel eens geleerd om wat in het verleden is gebeurt te laten rusten?
Eerst zeg je dat je hem respecteert later weer niet, en nu vertel je de waarheid.
Het zit je kennelijk wel dwars dat ik je een beta noem, voel je je op je pikkie getrapt?
Ik verwacht niks van je want met je relaas van hiervoor waarbij je je poëzie album dumpte op het forum liet je je aardig kennen.
Als jij respect toont naar anderen dan krijg je respect terug, doe je dat niet dan krijg je dat ook niet en al helemaal niet van mij. Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te schrijven, eer je "moeilijke" woorden in een vreemde taal gaat gebruiken.
En je insinueert niet? Je praat duidelijk over een kantoorpikkie, toch?
De enige woorden die ik verder nog "vuil" maak aan jou is, als je wat te mekkeren hebt richt je dat maar aan mij en je gaat er verder niemand bij halen zoals "mijn wijf".
Wat ik doe, wie ik ben, wat ik heb bereikt, wat ik wil bereiken heeft totaal niks van doen in deze. Ik spreek je aan op je gedrag en je houding en of ik nu een "kantoorpikkie" zou zijn of een beul die een executies voltrekt in toekietoekiestan dat boeit geen ene flikker.
Je gaat maar iets hypen als er iets concreets vast staat! En vechters met een instelling zoals jou die zich harder bewijzen op het internet dan in de ring kan ik enkel zeggen ik zal dan altijd voor de tegenstander zijn.
en dat beslis jij zeker waneer ik mijn partyen ga hypen yeah right .
wie denk je wel niet wie je bent pik .
ik heb nergens gezecht dat ik hem respecteer ik heb gezecht dat hij die respect terug wint als ie wint van mij .
ten 2e voor wat moet ik goed nederlands leren schijven voor een dwaas als jou zeker .
ik spreek 3 talen is voor mij genoeg .
je begrijpt me toch wat ik schijf , dus kies maar de makkelijke weg door zoiets makkelijks te roepen zzoals leer schijven .
ik ben geen kantoor pikkie ik ben een vechter ik heb geen abn nederlandse schijf bullshit nodig .
ik vraag jou heb je wat bereikt of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
ik post niet anoniem laat iedereen weten hoe ik denk of waar ik vandaan kom
heb geen masker nodig .
als jij denkt dat jij me kent omdat ik wat verleden laat weten vergis jij je zwaar .
heb jij de vorige topics gevolgt van onze beef dan begrijp je mischien waar de reactie vandaan komt.
ja ik voel me op mijn pik getrapt als jij me een beta noemt wie ben jij dan .
je weet wie ik ben
wie ben jij dan of ben je niet man genoeg om dat te zeggen.
jij weet zogenaamt mijn instelling wel dat ik me zogenaamt harder op internet wil bewijzen dan in de ring.
weet jij hoe ik ervoor train ? weet jij wat ik allemaal geoffert heb voor de sport.
nee pik je hebt geen idee anders had je niet zo gepraat.
iemand die tegen 15 kilo zwaardere jongens een party aanneemt of tegen diender vecht die 3 x zoveel ervaring heeft.
in thailland tegen een thai die 100 + partyen gevochten heeft terwijl het mijn 12e party was en nog win ook.
dat zie ik weinig mensen doen vriend.
goed voor jou wees maar lekker voor mijn tegenstanders ik hoef jou beperkte schaap steun niet .
doe me een lol als je zo jankt over mijn doen en laten negeer me dan
maar je kan niet verwachten van mij dat als jij me pesoonlijk aanvalt dat ik als een struisvogel ga spelen .
maar even wie ben jij dan .
dat jij maar even respect bij me komt eisen na dat je me kraakt .
mij vertelt waneer ik wat moet doen
en dat jij mij vertelt wie ik allemaal moet respecteren.
ik heb veel respect voor onze sport en de sporters
bami heeft zijn respect persoonlijk bij mij verloren in de vorige topics.
dus wie de fak ben jij dan wel om mij te vertellen waneer ik wat moet doen , wie ik wel niet moet respecteren en wat ik allemaal moet leren.

lukashenko
31-10-2012, 23:58
Dus als jij uitgescholden wordt op het internet dan trek jij je dat persoonlijk aan?
Ik kan niet wachten op het youtube filmpje van een of ander EMO boyband zoals Tokyo Hotel waarbij jij een voor een briefjes tevoorschijn tovert waarop staat dat je gepest wordt op het internet, dat je harder moest vechten op het internet om jezelf te bewijzen dan in de ring, dat je niet om kon gaan met dit alles terwijl je je verslikt in een bamischijf.
dacht dat jij geen wooorden meer aan me zou verspillen (of vuil maken )
beter doe je dat want dit is helemaal kansloos

lukashenko
01-11-2012, 00:12
Bami heeft zaterdag nog met je trainer gesproken. En die wist niet hoe hij moest reageren. Je bent gewoon geil van internetaandacht.

Volgens je trainer heb je er geen zin in, volgens Milton en Kane ha jij er ook helemaal geen zin in.

Je beschuldigt Bami van laf zijn, maar zit zelf op internet onzin te verkondigen. Maar als je op een gala wordt aangesproken dan sta je met een mond vol tanden.

Bami pakt elke partij aan. Zondag vocht hij nog tegen Moreno Janssen, en die partij had hij een paar dagen ervoor aangenomen. Deze partij won hij ook, ongetraind...
heeft bami nog met istvan gesproken denk het niet .
en dan volgens istvan heb ik er geen zin in .dikke bullshit istvan zou nooit zoiets zeggen want die kent me beter.
volgens mij haal je mensen door elkaar.
oke en volgens kane heb ik er geen zin in .
kerel je lult uit je nek man .of je hebt je echt verkeert in laten lichten.
ik bericht anthony vaak op facebook met het bericht als ie een gala heeft dat ie aub mij tegen bami wilt zetten.
ik met een mond vol tanden wanneer dan .
enigste is dat ik met bami zijn trainer heb gesproken op een gala toen gaf ik ook aan dat bami niet zo laf moet doen en gewoon moet vechten na dat ie me uitgedaagt heeft.
zijn trainer heeft mij verzekert dat bami de party niet meer uit de weg gaat .
still waiting
iedereen die me een beetje kent weet
anybody , anyday , anytime

lopez86
01-11-2012, 00:31
Kan dit topic ajb naar de pit?
Mods?
Please?

Turboknecht
01-11-2012, 00:58
ga janken joh zielepiet
luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
ik neem partyen op de zelfde dag aan
ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
luister gap ik ben niet zo als je denkt
je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
onzin toch lees dan goed gab
ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
waar is de poep dan zijn feiten gap .
wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
of zap je door naar een andere topic.
zeurpiet

Gast,REPS!!! Dit is verreweg de meest epische reply die ik ooit op een forum heb gelezen!! Lang leve het internet!!!!


http://badmofowallets.com/wallets/tan1.JPG

dirk5
01-11-2012, 08:47
http://1.bp.blogspot.com/-1c0gjEY7cDk/TyCA59MwjiI/AAAAAAAADEU/gpcVxagKOHY/s1600/wtf-what-did-i-just-watch.jpg

Bromios
01-11-2012, 08:48
Kan dit topic ajb naar de pit?
Mods?
Please?

Wat maakt het toch uit waar een topic staat ? Of je leest het helemaal, of je opent het een keer en denkt; dat is niks voor mij en negeert het verder. Ik klik als ik op mixfight kom gewoon op new posts en kijk of ik uit de titel kan opmaken of het interessant is. Waar het staat boeit me niet.

En wat dit betreft: Hebben we een keer een echte beef hier waar misschien een partij uitkomt in plaats van een ingestudeerde Sonnen beef en dan is het nog niet goed.

Tony
01-11-2012, 09:16
Ok, wat een niveautje weer... ff indammen allemaal en anders door naar de pit. Kom anders maar terug tegen de tijd dat Bami een reactie gegeven geeft. Tot die tijd is dit topic zonde van de ASCII

Met vriendelijke groet,

Een kantoorpikkie

Garcia
01-11-2012, 09:36
Ik gun het je van harte dat je over 2 jaar voor Glory vecht en hopelijk een belt om je middel heb. Maar als ik je posts lees en vooral de manier waarop je bepaalde zaken verwoord dan zou het mij niets verbazen als we over 2 jaar een nieuw topic kunnen starten zoals die van Reduan Stitou.

Je bent nog jong maar je heb nog een boel te leren en ik hoop van harte dat je de juiste keuzes zal maken.

Oh en respect krijgen is niet vanzelfsprekend, je moet het verdienen. Maar respectvol zijn hoort bij de budo filosofie en als vechtsporter zou je beter moeten weten.

Ps: Danny dit is geen aanval op jou als persoon, maar ik hoop alleen dat je dingen in een ander perspectief kan gaan zien.

FOCUS
01-11-2012, 10:23
mannen
ik heb Obama om een reactie gevraagd

http://images.cheezburger.com/completestore/2011/7/2/980a5454-34b0-46fb-80f9-18dae17a76b3.jpg

FOCUS
01-11-2012, 10:24
;)

jantje11
01-11-2012, 10:42
Als ik dit topic zo is lees. Dan kan beter lukashenko vs muaythaiguy geregeld worden. Ik kijk er in ieder geval naar uit hoe er met toetsenborden wordt gegooid in de ring :). Mocht je toch tegen bami vechten Danny dan wens ik je ook succes

mario the count
01-11-2012, 10:44
man wat is het slecht weer vandaag :whistling:

The boy
01-11-2012, 10:45
bami vocht tegen moreno ja.
Maar verdiend gewonnen? Nee beslist niet!
Minimaal vierde ronde en anders onbeslist.
Als dat bami was, had hij niets in te brengen tegen moreno op een enkele stoot na, voor de rest alleen in de achteruit gelopen

FOCUS
01-11-2012, 10:52
wat is bami trouwens een vreemde naam voor een vechter


kunnen we niet een beter passende naam naam voor hem verzinnen?



http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/bambi.jpg




:whistling:

FOCUS
01-11-2012, 10:54
en het beste wapen tegen forumbroeder Lukashenko is gewoon overal verkrijgbaar
ik verwacht geen moeilijkheden voor Bami

http://media.fonq.nl/fonq/groot/68921/pokon-onkruid-totaal-stop.jpg

R.D.N
01-11-2012, 11:00
Kan dit topic ajb naar de pit?
Mods?
Please?

wat zit jij nou te huilen,het is juist zo'n leuk topic dan lees je toch niet.

Tony
01-11-2012, 11:01
bami vocht tegen moreno ja.
Maar verdiend gewonnen? Nee beslist niet!
Minimaal vierde ronde en anders onbeslist.
Als dat bami was, had hij niets in te brengen tegen moreno op een enkele stoot na, voor de rest alleen in de achteruit gelopen

Ik vond ook dat er een DRAW had moeten zijn, en dus een 4e ronde om te beslissen.

1e ronde was close maar geef ik aan Moreno. 10-9
2e ronde, een Moreno krijgt acht tellen en Bami zet meer druk. 8-10
3e ronde, deze ook voor Moreno 10-9

28-28 = draw = 4e ronde....

M.a.w. iemand moet óf Bami de eerste ronde hebben gegeven (onterecht) of de tweede ronde met 7-10 beoordeeld.. maar dat gaat weer te ver vind ik.

lukashenko
01-11-2012, 11:16
Ik gun het je van harte dat je over 2 jaar voor Glory vecht en hopelijk een belt om je middel heb. Maar als ik je posts lees en vooral de manier waarop je bepaalde zaken verwoord dan zou het mij niets verbazen als we over 2 jaar een nieuw topic kunnen starten zoals die van Reduan Stitou.

Je bent nog jong maar je heb nog een boel te leren en ik hoop van harte dat je de juiste keuzes zal maken.

Oh en respect krijgen is niet vanzelfsprekend, je moet het verdienen. Maar respectvol zijn hoort bij de budo filosofie en als vechtsporter zou je beter moeten weten.

Ps: Danny dit is geen aanval op jou als persoon, maar ik hoop alleen dat je dingen in een ander perspectief kan gaan zien.
thanx 4 tha concern ik zie het niet als aanval .
maar komt goed ik heb je vertelt waar ik vandaan kwam
(is verleden)
3 dingen zijn nog belangrijk voor me me dochter me sport en me gezondheid (anders lukt het sporten niet meer)
laatste 2 jaar heb ik mij 100 % op de sport gefocussed.
ik ben geen boef meer.
ik zoek geen problemen.
ik sport alleen nog maar .ik heb goed doorgekregen dat wat ik doe dat dat toch speciaal is .
de 1 heeft een zwakke knie de ander een bril enz veel mensen kunnen hoog wedstrijd niveua niet halen.
dus ik ben dankbaar en blij dat ik kan doen wat ik doe .
ik heb nog 10 jaar te gaan in de sport en dan is mijn carriere klaar.
niet werken tot mijn 65ste maar tot 36ste .
zolang ik lekker kan sporten sport ik door.
over respect gesproken ik heb veel respect voor vechtsporters HEEL VEEL.
alleen bami is de zijne een beetje kwijt in mijn ogen door uittedagen en terug te trekken.
en muay thai guy is ook zijn respect in mijn ogen kwijt.
verder respecteer ik iedereen (ok ok mijn ex ook niet meer)
dat is mijn keus ik respecteer iedereen verder in de sport want je moet er belachelijk hard voor trainen.
alleen moet je het niet komen eisen .
respect word verdient
osu

Rverm
01-11-2012, 11:20
Het lijkt mij gewoon leuk als iedereen nu verteld wat zijn of haar verleden is en wat er op je strafblad staat, zo leer je gelijk wat meer over elkaar... :D En vergeet er niet bij te vermelden wat voor werk je doet...

lukashenko
01-11-2012, 11:22
en het beste wapen tegen forumbroeder Lukashenko is gewoon overal verkrijgbaar
ik verwacht geen moeilijkheden voor Bami

http://media.fonq.nl/fonq/groot/68921/pokon-onkruid-totaal-stop.jpg
lol
get it off :blowup:

tnk2k
01-11-2012, 11:25
Als je net zoals tegen diender gaat knallen wordt het zeker een win voor jou!

mario the count
01-11-2012, 11:27
Het lijkt mij gewoon leuk als iedereen nu verteld wat zijn of haar verleden is en wat er op je strafblad staat, zo leer je gelijk wat meer over elkaar... :D En vergeet er niet bij te vermelden wat voor werk je doet...
Ik heb wel eens een rotje afgestoken voor 14:00 uur op oudejaarsdag:ehhh: wordt nu vaak boefje genoemd.

lukashenko
01-11-2012, 11:28
Bami heeft zaterdag nog met je trainer gesproken. En die wist niet hoe hij moest reageren. Je bent gewoon geil van internetaandacht.

Volgens je trainer heb je er geen zin in, volgens Milton en Kane ha jij er ook helemaal geen zin in.

Je beschuldigt Bami van laf zijn, maar zit zelf op internet onzin te verkondigen. Maar als je op een gala wordt aangesproken dan sta je met een mond vol tanden.

Bami pakt elke partij aan. Zondag vocht hij nog tegen Moreno Janssen, en die partij had hij een paar dagen ervoor aangenomen. Deze partij won hij ook, ongetraind...
waarom moet je mijn topic met leugens besmeuren
ik heb isvan gevraagt en het is bullcrap wat je zegt
ook geloof ik niet dat anthony kane dat gezecht heeft .
aangezien hij zelf een acount hier heeft had hij dat zelf wel gedeelt als dat echt zo was .
ik heb nog nooit iemand gedoken of een party niet aangenomen!
ga lekker fabeltjes krant kijken want de info die je deelt is van dat niveau:knal:

Richelieu
01-11-2012, 11:30
Kan dit topic ajb naar de pit?
Mods?
Please?

Eeeuh...nee sorry. We zijn in dit geheel zelf de initiator geweest, dus wij hopen dat deze partij gewoon doorgang kan vinden natuurlijk.

Koike88
01-11-2012, 11:45
Je moet gewoon niet zo dom lullen. Beetje zielig doen op internet. Toen je benaderd werd op dat gala waar Geronimo vs. El Bouni vocht (weet de plek niet meer), stond je ineens met een mond vol tanden.
Vraag je trainer nog maar eens, en zowel Kane als Milton zeiden dat JIJ niet zou willen.

@ de rest; Bami kreeg de eerste ronde van de meeste juryleden, 2e ronde 8-10. En laatste was voor Moreno.
Bami, donderdag begonnen met trainen, na een aantal maanden niks te hebben gedaan.. Moreno in topconditie. Zegt genoeg.

Verder wil ik die partij Hoving vs Daniel ook best zien. Maar Danny? Je bent geen man, als je terug moet vallen op dit soort internetbullshit. Topics openen en iemand zwart maken. Hij heeft zich nooit teruggetrokken, hij heeft niks te winnen tegen zo'n figuur als jij. Daar hoef je echt niet trots op te zijn.

Richelieu
01-11-2012, 11:54
Voor de mensen die hier helemaal echt niets van snappen even een korte recap van de situatie. In juni van dit jaar vocht Daniel van Corler op het gala van Fightmasters tegen Anthony Kane. In de topic waar gevraagd werd om de uitslagen van dit evenement plaatste Danny de volgende reactie op het gegeven dat Daniel een onbeslist had gevochten tegen Kane;


kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande

Hierna reageerden wat mensen verbaasd en ook de tegenstander van Daniel en mede-promotor Anthony Kane had er wat over te melden;


Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

Sportieve groeten
Anthony Kane

De topic begon op gang te komen toen Daniel zelf een reactie gaf op de posting van Danny;


dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

@ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

Daniel had toen nog niet door dat "Lucashenko" geen Keyboard warrior was, maar eveneens een A-klasse vechter. Het begon echt te lopen na deze reactie, waarbij overigens Daniel er later achter kwam dat Danny Hoving achter deze reactie zat en de rest is inmiddels geschiedenis.


dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

@ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

Voor de gehele topic en hetgeen wat toen volgde kan terug worden gekeken in deze topic: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805

Nu deed zich vorige week de volgende situatie voor: Mixfight.nl was in gesprek voor de promotie van een evenement in Zaandam op 1 december, Zaansation II. De promotor zat in dubio over een aantal tegenstanders die hij tegen Daniel van Corler wilde plaatsen, maar hij was niet geheel zeker van zijn zaak. Hij wilde Daniel zeker op zijn evenement plaatsen, aangezien hij en zijn organisatie liefhebbers zijn van het muaythai en Daniel op die regels het beste uit de voeten kan, ondanks het feit dat hij vorige week nog "even" een invalpartij won op K-1 regels tegen Moreno Jansen in Beek en Donk. De promotor vroeg aan me of ik niet een optie wist om tegen Daniel te matchen.....tja, dat was natuurlijk geen hogere wiskunde met deze voorgeschiedenis in mijn achterhoofd;

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/487358_10151262209282744_844095205_n.jpg

lukashenko
01-11-2012, 12:04
Je moet gewoon niet zo dom lullen. Beetje zielig doen op internet. Toen je benaderd werd op dat gala waar Geronimo vs. El Bouni vocht (weet de plek niet meer), stond je ineens met een mond vol tanden.
Vraag je trainer nog maar eens, en zowel Kane als Milton zeiden dat JIJ niet zou willen.

@ de rest; Bami kreeg de eerste ronde van de meeste juryleden, 2e ronde 8-10. En laatste was voor Moreno.
Bami, donderdag begonnen met trainen, na een aantal maanden niks te hebben gedaan.. Moreno in topconditie. Zegt genoeg.

Verder wil ik die partij Hoving vs Daniel ook best zien. Maar Danny? Je bent geen man, als je terug moet vallen op dit soort internetbullshit. Topics openen en iemand zwart maken. Hij heeft zich nooit teruggetrokken, hij heeft niks te winnen tegen zo'n figuur als jij. Daar hoef je echt niet trots op te zijn.
ga bami lekker nuthuggen
ik weet genoeg je bent niet objectief je zal wel een maatje van daniel zijn
en ja ik weet de plek nog ik ben gewoon in discussie gegaan met de trainer van bami
was niet met mijn mond vol tanden staan maar als jij dat er wil van maken wat jij wilt jongen
als hij zich nooit heb teruggetrokken dan waarom doet hij dat tegen mij nadat hij mij uitgedaagt heeft .
beetje pussy.
ik niet tegen bami willen vechten kerel ik wil faking graag denk je dat dit poppenkast is
we gaan het merken
ik neem zelfs een party aan voor 100% kaarten 2 weken na een andere party op een erg laag gewicht .
zegt genoeg
volgende nieuws die je hebt te melden
http://www.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
fabeltjes krant

e-type
01-11-2012, 12:07
Dank Richelieu voor de recap. Dus wat ik begrijp is Lukashenko begonnen met disrespect tonen aan Bami. Nou Luka, ben je toch nog het beta-mannetje...

lukashenko
01-11-2012, 12:11
als je topic verder leest heb ik dat verder uitgelegt
ik dacht dat daniel als kanonnenvoer gehaalt werd voor kane.
ik zat blijkbaar mis heb ik 3 a 4 keer toegegeven in de topic
aangezien hij er een onbeslist uit gehaalt heeft.
iedereen kan een fout maken ik ben tenminste man genoeg om dat te toegeven .

Koike88
01-11-2012, 12:20
ga bami lekker nuthuggen
ik weet genoeg je bent niet objectief je zal wel een maatje van daniel zijn
en ja ik weet de plek nog ik ben gewoon in discussie gegaan met de trainer van bami
was niet met mijn mond vol tanden staan maar als jij dat er wil van maken wat jij wilt jongen
als hij zich nooit heb teruggetrokken dan waarom doet hij dat tegen mij nadat hij mij uitgedaagt heeft .
beetje pussy.
ik niet tegen bami willen vechten kerel ik wil faking graag denk je dat dit poppenkast is
we gaan het merken
ik neem zelfs een party aan voor 100% kaarten 2 weken na een andere party op een erg laag gewicht .
zegt genoeg
volgende nieuws die je hebt te melden
http://www.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
fabeltjes krant

Wat is er gebeurd met de gage die je op het spel zet? Jouw gage gaat naar Bami als hij wint. Dat heb je gezegd, dus daar kan je niet op terugkomen. Wel de hoofdprijs vragen dus!

trainer Bv S'burg
01-11-2012, 12:20
Mischien kun je contact opnemen met John de Mol producties voor een nieuwe crimi-soap, in de zomer is er toch geen GTST? "Kickboxing in da Hood"

lukashenko
01-11-2012, 12:21
Je moet gewoon niet zo dom lullen. Beetje zielig doen op internet. Toen je benaderd werd op dat gala waar Geronimo vs. El Bouni vocht (weet de plek niet meer), stond je ineens met een mond vol tanden.
Vraag je trainer nog maar eens, en zowel Kane als Milton zeiden dat JIJ niet zou willen.

@ de rest; Bami kreeg de eerste ronde van de meeste juryleden, 2e ronde 8-10. En laatste was voor Moreno.
Bami, donderdag begonnen met trainen, na een aantal maanden niks te hebben gedaan.. Moreno in topconditie. Zegt genoeg.

Verder wil ik die partij Hoving vs Daniel ook best zien. Maar Danny? Je bent geen man, als je terug moet vallen op dit soort internetbullshit. Topics openen en iemand zwart maken. Hij heeft zich nooit teruggetrokken, hij heeft niks te winnen tegen zo'n figuur als jij. Daar hoef je echt niet trots op te zijn.
je lult braddah heb net nog met kane gesproken
ga lekker fabeltjes krant kijken

Richelieu
01-11-2012, 12:32
Mischien kun je contact opnemen met John de Mol producties voor een nieuwe crimi-soap, in de zomer is er toch geen GTST? "Kickboxing in da Hood"

Word een knaller! Deze setting zou ik al helemaal kunnen visualiseren. Instant succes zoals zijn voorganger.

Facade
01-11-2012, 12:56
hahaha wat een topic godallemachtig wat een gezwets zeg :D Ben hierdoor wel benieuwd naar deze partij dus dat doe je netjes Luka.

Koike88
01-11-2012, 12:57
je lult braddah heb net nog met kane gesproken
ga lekker fabeltjes krant kijken

Ik heb anders gehoord. Maar ik heb het niet van hem zelf. Zal nog eens navragen hoe het zat. Als blijkt dat dit anders is, ben je ontmaskerd gozer.

Fr3ddy
01-11-2012, 13:56
Leuke pot.. doe maar niet op 1 december.. want dan kan ik niet ;)

Rverm
01-11-2012, 14:42
Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
- De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
- De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
- Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
- De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
- Hierna is iedereen weer vriendjes...

FOCUS
01-11-2012, 14:55
:osu:Vooral dat laatste punt

R.D.N
01-11-2012, 15:53
Nou heb ff youtube gecheckt 5x3 min in thailand zag er niet verkeerd uit.

MuayThaiGuy
01-11-2012, 16:40
thanx 4 tha concern ik zie het niet als aanval .
maar komt goed ik heb je vertelt waar ik vandaan kwam
(is verleden)
3 dingen zijn nog belangrijk voor me me dochter me sport en me gezondheid (anders lukt het sporten niet meer)
laatste 2 jaar heb ik mij 100 % op de sport gefocussed.
ik ben geen boef meer.
ik zoek geen problemen.
ik sport alleen nog maar .ik heb goed doorgekregen dat wat ik doe dat dat toch speciaal is .
de 1 heeft een zwakke knie de ander een bril enz veel mensen kunnen hoog wedstrijd niveua niet halen.
dus ik ben dankbaar en blij dat ik kan doen wat ik doe .
ik heb nog 10 jaar te gaan in de sport en dan is mijn carriere klaar.
niet werken tot mijn 65ste maar tot 36ste .
zolang ik lekker kan sporten sport ik door.
over respect gesproken ik heb veel respect voor vechtsporters HEEL VEEL.
alleen bami is de zijne een beetje kwijt in mijn ogen door uittedagen en terug te trekken.
en muay thai guy is ook zijn respect in mijn ogen kwijt.
verder respecteer ik iedereen (ok ok mijn ex ook niet meer)
dat is mijn keus ik respecteer iedereen verder in de sport want je moet er belachelijk hard voor trainen.
alleen moet je het niet komen eisen .
respect word verdient
osu

Jammer, bijna respect gekregen op het internet.
Gelukkig is mijn groene staafje hier lang genoeg, ik ben daar echt enorm blij mee. Stel je voor dat niemand mij zou mogen op internet dan zou ik een filmpje maken en mijn polsen doorsnijden en er een eind aan maken. Respect op het internet is denk ik als bami in een bamischijf.....onmisbaar.
Je hebt mijn leven op zijn kop gezet, slapeloze nachten zullen volgen, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn :crying:

Koike88
01-11-2012, 17:49
Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
- De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
- De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
- Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
- De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
- Hierna is iedereen weer vriendjes...

Bepaal jij ook nog de locatie, de hoogte van de gages, de jury, wie er in de hoek mag, en wat voor soort ondergoed gedragen moet worden?

LeeMurray
01-11-2012, 18:33
Zolang het sportief blijft heb ik geen bezwaar tegen de praktijken van lukashenko. Hij zet zichzelf wel erg onder druk, maar misschien is hij zo'n persoon die dat nodig heeft. ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen.

ga janken joh zielepiet
luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
ik neem partyen op de zelfde dag aan
ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
luister gap ik ben niet zo als je denkt
je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
onzin toch lees dan goed gab
ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
waar is de poep dan zijn feiten gap .
wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
of zap je door naar een andere topic.
zeurpiet
Ik ben blij voor je dat je je leven weer op de rit hebt kunnen zetten en gun je alle succes, maar ik denk dat je te veel persoonlijke info in deze mail hebt gezet. Het lijkt alsof die jongen voor wie deze post bedoeld was je persoonlijk heeft geraakt. Gewoon een tip maar neem internetfora als mixfight.nl niet te serieus ouwe.

Rverm
01-11-2012, 23:48
Bepaal jij ook nog de locatie, de hoogte van de gages, de jury, wie er in de hoek mag, en wat voor soort ondergoed gedragen moet worden?

nee

citrusfruit
02-11-2012, 00:04
Genoeg geluld, tijd om te knallen! Zet hem op Danny!

lukashenko
02-11-2012, 00:37
Genoeg geluld, tijd om te knallen! Zet hem op Danny!
duidelijk ik ga niet meer praten behalfe als iemand vraagt en me helemaal op mijn partyen focussen
1 laatste woord voor de mensen die mij mischien verkeerd begrijpen .
ik heb me een beetje laten gaan de laatste dagen ik hoef geen medelijden ofzo maar ik heb een klote jaar achter de rug .
ondanks dat ik elke dag train is mijn prive leven om me heen ingestort .ik denk dat ik mij een beetje op daniel heb afgereageert
de laatste dagen openlijke excuses daarvoor en de uitbarsting op mixfight .
ik heb niks tegen cool gym of bami persoonlijk. ook mijn opmerking over de party van geronimo had ik van tackvoller kunnen brengen.(maar ik had wel gelijk).
ik had ook daniel verkeert ingeschat hij is duidelijk een stuk verbetert .MAAR.
Hij daagt me uit full thai rulez toen hij niet wist wie ik was (hopent dat het een glazenwasser met een grote smoel was ofzo)
hoort hij dat ik een beginnede a klasser ben van zijn gewicht (mooier kan je het toch niet krijgen als je iemand uitdaagt)
en trekt zich laf terug en maakt nog een paar klote opmerkingen schelden als een kind die je op afstand uitscheld en wegrent.
in mijn ogen laf en ja ik heb je geprobeert uit te dagen daarna ik wil gewoon lekker een pot op full thai draaien .
ik kreeg een mail van harmen (richelieu) dat ze een tegenstander voor bami zoeken .
ik heb gelijk alle voorwaarden aangenomen 2 weken na een ander wedstrijd laag gage alles .ik wil gewoon knokken dat is mijn passie helemaal 5x3 full thai dus ik denk ik bericht mixfight erover ach ja hell breaks loose .
KOM GEWOON KNOKKEN DANIEL .handen schudden na dat ik je neergestompt heb en alles is weer prima want het blijft een sport.
sportieve groet onkruid
osu
ps niet niks op forum of tegen mij zeggen maar achter me rug me een kneus en een wanker noemen enz dat is achter de ellebogen niet doen bami

R.D.N
02-11-2012, 13:38
Danny gaat een portie nasi maken van hem,let maar op.

marster
02-11-2012, 13:43
Ik heb anders gehoord. Maar ik heb het niet van hem zelf. Zal nog eens navragen hoe het zat. Als blijkt dat dit anders is, ben je ontmaskerd gozer.

En heb je het al nagevraagd

e-type
02-11-2012, 15:20
Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
- De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
- De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
- Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
- De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
- Hierna is iedereen weer vriendjes...



- Daarna nog een BBQ, en Lukashenko wil z'n steak graag medium rare. Dus Bami z'n vrouwtje moet dat maar goed in d'r oortjes knopen.

e-type
02-11-2012, 15:21
als je topic verder leest heb ik dat verder uitgelegt
ik dacht dat daniel als kanonnenvoer gehaalt werd voor kane.
ik zat blijkbaar mis heb ik 3 a 4 keer toegegeven in de topic
aangezien hij er een onbeslist uit gehaalt heeft.
iedereen kan een fout maken ik ben tenminste man genoeg om dat te toegeven .


true...deze keer zat ik ook fout.

Sato
02-11-2012, 20:06
- Daarna nog een BBQ, en Lukashenko wil z'n steak graag medium rare. Dus Bami z'n vrouwtje moet dat maar goed in d'r oortjes knopen.

Alles leuk en aardig maar houd familie-leden en partners er buiten. De heren dienen dit zelf op te lossen, deze opmerking raakt wal nog schip.

e-type
02-11-2012, 21:15
http://i48.tinypic.com/x6jvp4.jpg

Kemal
02-11-2012, 21:19
Voor dat ik 4 paginas door ga zoeken: Heeft Bami nu al gereageerd..?

Diz
02-11-2012, 21:29
Voor dat ik 4 paginas door ga zoeken: Heeft Bami nu al gereageerd..?

Nope...

Absolute radio-silence...

Kemal
02-11-2012, 21:39
Nope...

Absolute radio-silence...

Oww hahah, ik zou zeggen laat Bami ook even zn plasje over deze thread doen dan weten we ook hoe of wat..

FOCUS
02-11-2012, 22:56
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lzx5o5jLE61qg39ewo1_500.gif

Kalikula
02-11-2012, 23:06
De bio van Ernesto Hoost net uit. Een voorbeeld voor elke sporter. Gedraag je nederig.

FOCUS
02-11-2012, 23:27
:w00t:
De bio van Ernesto Hoost net uit. Een voorbeeld voor elke vrouw. Gedraag je nederig.

Koike88
02-11-2012, 23:31
Oww hahah, ik zou zeggen laat Bami ook even zn plasje over deze thread doen dan weten we ook hoe of wat..

Wat zou het hem opleveren om hier te reageren, met een paar pubers die denken hem af te moeten schilderen als 'Bambi' of zijn bijnaam te verdraaien naar nasi.
Dat spreekt wel echt van niveau inderdaad, daar moet je zeker op reageren natuurlijk.

Dannyboy
02-11-2012, 23:37
Heb Bami zien vechten tegen Moreno, was nette terechte winst van Bami, waar Moreno een van the up and coming young ones is.
Als Bami met de "onrustige" stijl van Danny overweg kan dan wint hij op KO.

Voor Danny is het mooi dat zijn leven een positieve wending heeft genomen, over de wijze van communicatie verschil ik van mening met Danny, maar dat mag deze epic battle niet in de weg staan. Laat me weten waar, en ik ben er!

Ps: als iemand me kan uitleggen hoe het wedden tegenwoordig werkt waag ik weer eens een betje....
ps2: mogen we een poll aub :)

Richelieu
03-11-2012, 14:43
Heb Bami zien vechten tegen Moreno, was nette terechte winst van Bami, waar Moreno een van the up and coming young ones is.
Als Bami met de "onrustige" stijl van Danny overweg kan dan wint hij op KO.

Voor Danny is het mooi dat zijn leven een positieve wending heeft genomen, over de wijze van communicatie verschil ik van mening met Danny, maar dat mag deze epic battle niet in de weg staan. Laat me weten waar, en ik ben er!

Ps: als iemand me kan uitleggen hoe het wedden tegenwoordig werkt waag ik weer eens een betje....
ps2: mogen we een poll aub :)

Tuurlijk, zojuist toegevoegd!

Bromios
03-11-2012, 15:07
Je opent een topic dat het wel even zou gebeuren.
Daarna een reactie dat je respect hebt voor hem als hij van je zou winnen, mijn sensei leerde mij vroeger om respect voor je tegenstander te hebben en je tegenstander nooit te onderschatten.
Imo overschat jij jezelf door vrij luchtig te verklaren dat A het gevecht al zo goed als geregeld is. B als Bami wint dan heeft hij zijn respect terug ( met andere woorden dat heeft hij nu dus niet! ) C Hij is een laffe beta boy.
Dus ja over the top en respectloos vecht het lekker uit in de ring en gedraag je niet als een laffe keyboard warrior op dit forum. Op dit moment ben jij de laffe beta boy door je op deze manier te manifesteren op dit forum.
De beheerders van MixFight kunnen beter een sectie openen genaamd "The shit" speciaal voor posts zoals dit, je praat namelijk poep.
En volgens mij ben ik niet de enige die het respectloos vind. Eerst maar eens zorgen dat het doorgaat voordat je onzin post.

Lul niet zo dom, Bami reageerde op een slechte opmerking van Danny door hem uit te dagen om het uit te vechten. Toen Danny bekend maakte wie hij was durfde Bami ineens niet meer. Dus dat Danny geen respect voor hem heeft kan ik begrijpen.

Diz
03-11-2012, 15:46
Lul niet zo dom, Bami reageerde op een slechte opmerking van Danny door hem uit te dagen om het uit te vechten. Toen Danny bekend maakte wie hij was durfde Bami ineens niet meer. Dus dat Danny geen respect voor hem heeft kan ik begrijpen.

x2!

Put your money where your mouth is...

MuayThaiGuy
03-11-2012, 17:17
Lul niet zo dom, Bami reageerde op een slechte opmerking van Danny door hem uit te dagen om het uit te vechten. Toen Danny bekend maakte wie hij was durfde Bami ineens niet meer. Dus dat Danny geen respect voor hem heeft kan ik begrijpen.

Lul niet zo dom? Beetje boute uitspraak, krijg reps voor deze opmerkingen van meerdere personen.
Veel plezier in de kleedkamer alvast.....

Koike88
03-11-2012, 17:50
Lul niet zo dom, Bami reageerde op een slechte opmerking van Danny door hem uit te dagen om het uit te vechten. Toen Danny bekend maakte wie hij was durfde Bami ineens niet meer. Dus dat Danny geen respect voor hem heeft kan ik begrijpen.

Gozer, Bami pakt partijen aan tegen Kane, Slimani, Ben Nasser en jij zegt dat hij niet durft tegen ene Danny Hoving?
Wat zou hij opschieten met een partij tegen hem? Zijn internetrespect terug?

ICON
03-11-2012, 18:47
lol idd.

Bromios
04-11-2012, 10:45
Lul niet zo dom? Beetje boute uitspraak, krijg reps voor deze opmerkingen van meerdere personen.
Veel plezier in de kleedkamer alvast.....

Reps van meerdere personen ? Gekkenhuis.
Lees dat andere topic en je kan zien dat Bami niet wist hoe snel hij zich uit de voeten moest maken toen hij snapte wie hij voor zich had. En nu hoor ik ook weinig tot zeer weinig toezeggingen dat hij nu wel zin/tijd/durf heeft.

Als jij bij de bami-fanclub hoort vraag hem dan ff waarom hij niet wil. Kan een goede reden voor zijn. Misschien is hij Stiep aan het helpen bij de paddentrek of zo.

Maar vooralsnog verdient de aanpak van Danny niet de schoonheidsprijs en tevens denk ik niet dat hij het gaat winnen dus ik zou niet weten waarom Bami niet wil.

MuayThaiGuy
04-11-2012, 10:59
Reps van meerdere personen ? Gekkenhuis.
Lees dat andere topic en je kan zien dat Bami niet wist hoe snel hij zich uit de voeten moest maken toen hij snapte wie hij voor zich had. En nu hoor ik ook weinig tot zeer weinig toezeggingen dat hij nu wel zin/tijd/durf heeft.

Als jij bij de bami-fanclub hoort vraag hem dan ff waarom hij niet wil. Kan een goede reden voor zijn. Misschien is hij Stiep aan het helpen bij de paddentrek of zo.

Maar vooralsnog verdient de aanpak van Danny niet de schoonheidsprijs en tevens denk ik niet dat hij het gaat winnen dus ik zou niet weten waarom Bami niet wil.

Gekkenhuis inderdaad ik ben namelijk van beide geen fan, sterker nog heb beide nog niet zien vechten en dan ben ik voor niemand. Respect hoort zowel binnen als buiten de ring en wat onze "grote vriend" doet vindt ik gewoon zielig. Ik lok hem een beetje uit de tent en zijn dagboek gaat open, erg sneu. Nou ja voor hem dan, iedereen op mixfight heeft het nu kunnen lezen en of dat verstandig was laat ik in het midden.
Het enige wat ik hoop is dat als de match er komt dat Bami wint, duh. Het blijft mooi om mee te maken hoe iemand met een ego op zijn bek gaat.
Het enige wat wel jammer is en dat merk ik in meerdere topics dat je al gauw fan bent van iemand als je het opneemt voor iemand. Ik ben fan van de sport niet van iedere vechter en zoals Danny zich gedraagt, nee daar heb ik geen respect voor.

Koike88
04-11-2012, 11:01
Nogmaals, Bami zou knokken op het gala van Milton en Kane... Zij hebben gezegd 'Hoving? Die wil niet tegen jou'. Hij krijgt ook andere partijen aangeboden, waaronder tegen Nopparat in Italië. Je mag best zeggen dat ik in zijn fanclub zit. Wij zijn goeie vrienden. Ik laat hem daarom niet publiekelijk afbranden.

Hoving praat gewoon onzin, en veel mensen gaan er nog in mee ook. Bami heeft zich nooit terug getrokken, dat wordt alleen door jullie gezegd. Sterker nog, meerdere mensen hebben gezegd dat Hoving er geen zin meer in zou hebben.

Danny; nu toegeven, heeft Bami met je trainer gesproken zondag of niet?

lukashenko
04-11-2012, 11:59
beste koike
stop met aan zijn pik te zuigen want je ziet er als een trieste fan
beter begin je een fanclub ofzo.
kane heeft mij vertelt dat hij niks tegen bami heeft gezecht .
istvan heeft gezecht dat hij niet met bami heeft gesproken.
ik kan je vertellen dat ik gisteren bami zelf heb gesproken op rings amesfoort.
we hebben een beetje de lucht geklaart ,aangezien we veel op de zelfde gala,s komen en er een sportieve sfeer moet blijven hangen.
niet dat we nu maatje zijn ofzo ik wil hem nog steeds neerstompen in een wedstrijd.
bami heeft bij mij aangegeven dat hij 1 december liever niet vecht en als er een wedstrijd komt tussen ons dan waarschijnlijk midden febuari op een gala van cristian tui.ik vind het prima als de wedstrijd maar komt.
beetje vreemd aangezien hij als eerst op de matchmaking stond en de promotor aangaf dat 1 december bami moet en zal vechten op full thai rulez. trek er maar je eigen conclussie uit
nogmaals koike get a own life you gimp .

lukashenko
04-11-2012, 12:17
Lul niet zo dom? Beetje boute uitspraak, krijg reps voor deze opmerkingen van meerdere personen.
Veel plezier in de kleedkamer alvast.....
luister muay thai zielepiet
je neemt het wel erg serieus allemaal he
je vind mij triest ik vind jou faking zielig neem alles lekker 100 % serieus
ja ik heb bami uitgelokt hij daagt mij uit en trekt zich terug
ik wil gewoon een lekkere pot op full thai draaien en al helemaal tegen iemand die mij uitgedaagt heeft,.
wat ik al eerder zei ik heb laten weten wie en wat ik ben .
wie de fak ben jij dan .
je hebt niet eens de ballen om dat te zeggen dus tot dan neem ik je anonieme gejank en gezeur niet serieus.
zielepiet je bent man genoeg om mij te kraken maar wat of wie ben jij dan.
ken je mij , nee
weet je in wat voor sfeer ik het zeg ,nee
je denkt ik ga verliezen gaan we wedden als je het zo zeker weet?
ik zeg tegen iedereen op tot 30 personen wed 20 eu met me
als ik verliez krijg je 20 eu van mij win ik krijg ik van iedereen die met de weddenschap meedoet de 20 euro .
ik vertrouw harmen (richelieu) toe met het geld als je man genoeg ben mijn weddenschap aan te nemen .
ik verwed mijn gage graag ik weet namelijk 100 % dat ik nasi van onze bami maak

MuayThaiGuy
04-11-2012, 12:48
luister muay thai zielepiet
je neemt het wel erg serieus allemaal he
je vind mij triest ik vind jou faking zielig neem alles lekker 100 % serieus
ja ik heb bami uitgelokt hij daagt mij uit en trekt zich terug
ik wil gewoon een lekkere pot op full thai draaien en al helemaal tegen iemand die mij uitgedaagt heeft,.
wat ik al eerder zei ik heb laten weten wie en wat ik ben .
wie de fak ben jij dan .
je hebt niet eens de ballen om dat te zeggen dus tot dan neem ik je anonieme gejank en gezeur niet serieus.
zielepiet je bent man genoeg om mij te kraken maar wat of wie ben jij dan.
ken je mij , nee
weet je in wat voor sfeer ik het zeg ,nee
je denkt ik ga verliezen gaan we wedden als je het zo zeker weet?
ik zeg tegen iedereen op tot 30 personen wed 20 eu met me
als ik verliez krijg je 20 eu van mij win ik krijg ik van iedereen die met de weddenschap meedoet de 20 euro .
ik vertrouw harmen (richelieu) toe met het geld als je man genoeg ben mijn weddenschap aan te nemen .
ik verwed mijn gage graag ik weet namelijk 100 % dat ik nasi van onze bami maak

Paar posts terug had je geen respect voor mij weet je nog?
Waarom zou ik in vredesnaam jou dan nog op een normale manier te woord staan?
Ik zie verder ook niet het nut er van in om op internet al te persoonlijk te persifleren en voordat je engels gaat toevoegen aan je al beroerde nederlands het is "fucking", "fuck".
En gezien het gevloek en getier van je is er volgens mij maar een die dit alles té serieus neemt.

FOCUS
04-11-2012, 12:56
[QUOTE=MuayThaiGuy;1183336] Het blijft mooi om mee te maken hoe iemand met een ego op zijn bek gaat.
/QUOTE]


en wat zegt dat over jou?

lukashenko
04-11-2012, 13:02
Paar posts terug had je geen respect voor mij weet je nog?
Waarom zou ik in vredesnaam jou dan nog op een normale manier te woord staan?
Ik zie verder ook niet het nut er van in om op internet al te persoonlijk te persifleren en voordat je engels gaat toevoegen aan je al beroerde nederlands het is "fucking", "fuck".
En gezien het gevloek en getier van je is er volgens mij maar een die dit alles té serieus neemt.
en dat ben jij pik
maar zoalg je zielig achter je masker anoniem blijft posten ben je gewoon een stakkertje
als ik iets zeg doe ik dat recht voor je raap je weet waar het vandaan kom.
gasten als jij die een maskertje nodig hebben om te durfen zeggen wat ze denken
zijn gewoon zielig en achter de ellebogen
ja ik ben grof en ja ik moet vaker een blad voor me mond nemen maar ik ben wel straight.

Sato
04-11-2012, 13:03
[QUOTE=MuayThaiGuy;1183336] Het blijft mooi om mee te maken hoe iemand met een ego op zijn bek gaat.
/QUOTE]


en wat zegt dat over jou?

Waarschijnlijk niks meer dat hij het mooi vind dat iemand met een ego op zijn bek gaat. En waarschijnlijk hoopt dat Bami wint ;). Meer kan deze cryptoloog er ook niet uithalen.

lukashenko
04-11-2012, 13:04
en over de taal ik heb dat niet nodig kan mezelf verbaal in 3 talen redden
kweet zeker dat niet iedereen dat kan zeggen hier .
allleen me spelling zuigt i know . start er een topic over ofzo als je zo,n taal ridder ben .

mario the count
04-11-2012, 13:15
Ga zo door. Je hoeft met nog maar een paar mensen bonje te maken en dan hebben we een 8 mans toernooi :D

MuayThaiGuy
04-11-2012, 13:24
en dat ben jij pik
maar zoalg je zielig achter je masker anoniem blijft posten ben je gewoon een stakkertje
als ik iets zeg doe ik dat recht voor je raap je weet waar het vandaan kom.
gasten als jij die een maskertje nodig hebben om te durfen zeggen wat ze denken
zijn gewoon zielig en achter de ellebogen
ja ik ben grof en ja ik moet vaker een blad voor me mond nemen maar ik ben wel straight.

Zoals iemand anders al zei je kunt beter gewoon indammen.
Niet iedereen is gecharmeerd van mensen met een grote mond zou zonde zijn dat er van onkruid compost gemaakt wordt omdat hij een te grote bek had tegen iemand die er niet van gediend is. Voor wat betreft anonimiteit op het internet, waarom zou ik mijn identiteit prijs moeten geven? Het kickboksen zit al tijden in moeilijk vaarwater en ik zit er niet op te wachten om geassocieerd te worden met "grappenmakers" zoals jou.
Dan ben ik maar zielig en een stakker, gelukkig weet ik wie het zegt en gezien de inhoud van je posts heb ik liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand.
Ga nu maar fijn je toetsenbordje aan puin slaan ofzo of neem nog een slokje Pokon voor nog meer grootheidswaanzin.

Koike88
04-11-2012, 14:36
Je bent niet helemaal lekker gozer. Zoals ik heb gezegd, is dit wat ik heb gehoord uit betrouwbare bron. Ook heb ik gezegd dat Daniel een goeie vriend van mij is. Dat jij dan denkt dat ik aan z'n pik zuig, geeft alleen maar aan wat jij bij jouw goeie vrienden doet.

Zie je dan op het gala van Chris.

blade
04-11-2012, 14:39
als ik Bami was geweest had ik dit uitgeprint en me reet er mee afgevogen haha

FOCUS
04-11-2012, 16:58
Februari dus, moge de beste winnen

Bromios
04-11-2012, 22:59
Het enige wat wel jammer is en dat merk ik in meerdere topics dat je al gauw fan bent van iemand als je het opneemt voor iemand.

Als je eventjes terug leest zal je merken dat jij degene bent die tegen mij roept dat ik fan van Danny ben...
"iets met een pot en een ketel"

yy
04-11-2012, 23:40
ja staat het vast?

Bloeba
05-11-2012, 09:31
Daniel, Over je vechtkunsten kan ik weinig zeggen,Wel kom je over als een heel dom mannetje ook die spellingsfouten, alles behalve een class-act:-)

Richelieu
05-11-2012, 11:58
Februari dus, moge de beste winnen

De 23ste dus!

MuayThaiGuy
05-11-2012, 13:02
Ik hoop dat Daniël zijn schoffel goed scherp is nog wat lesjes van Rob Verlinden en je bent er klaar voor om onkruid te wieden.

P.s voor de mensen met "groene" vingers ik kies partij vanwege de wanstaltige vertoning van Danny op dit forum en zijn belachelijke uitspraken alleen daarom al hoop ik op winst voor Bami.

tnk2k
05-11-2012, 15:24
Ik hoop dat Daniël zijn schoffel goed scherp is nog wat lesjes van Rob Verlinden en je bent er klaar voor om onkruid te wieden.

P.s voor de mensen met "groene" vingers ik kies partij vanwege de wanstaltige vertoning van Danny op dit forum en zijn belachelijke uitspraken alleen daarom al hoop ik op winst voor Bami.

Loop niet zo te :crying: man. Het is nu wel duidelijk.

Bromios
05-11-2012, 15:30
Ik hoop dat Daniël zijn schoffel goed scherp is nog wat lesjes van Rob Verlinden en je bent er klaar voor om onkruid te wieden.

P.s voor de mensen met "groene" vingers ik kies partij vanwege de wanstaltige vertoning van Danny op dit forum en zijn belachelijke uitspraken alleen daarom al hoop ik op winst voor Bami.

man,man, heeft Danny vroeger je step een keer afgepakt of zo ? Maak je niet zo druk. Eindelijk een beetje echte beef hier en jij gaat je er druk over maken.

yy
05-11-2012, 15:39
ik lees hier bami, beef en onkruid

begint meer op een wokgerecht te lijken xD

MaTo
06-11-2012, 06:26
Niet mokken, lekker wokken!