PDA

View Full Version : Hoe is het met Leroy Kaestner



marster
31-10-2012, 22:04
Topic zegt het al, vecht hij nog of is hij gestopt omdat we lang niks meer gehoord hebben.
Laatste wat ik hoorde was dat Leroy weg ging bij Bully's en ging trouwen.
Wie weet meer.

lukashenko
31-10-2012, 23:19
volgens mij heeft hij een goede baan bij een gevangenis ,
en heeft zijn baas liever niet dat hij knokt in de ring ,
ik heb bij seconds out nog met hem getraind .
echt een super talent en een goede kerel .
jammer dat ie niet door is gegaan

blackadder
31-10-2012, 23:20
Hij had toch nog een tijd bij Aerts getraind?

aron janssen
01-11-2012, 19:24
Leroy is mijn collega ( op het werk en op de sportschool ) en traint bij Tjakai Elst in Elst bij Arnhem, hij geeft af en lesje en doet wat aan MMA.

Hij is niet van plan om de ring weer in te gaan, zoals het er nu voor staat.
Afgelopen weekend zijn eerste partij als trainer. zie link http://www.fightstartv.com/videos/michael-clay-vs-leroy-vd-brink-mma/

Simon-chellie
01-11-2012, 20:24
Als het goed is wil hij zelf ook MMA gaan vechten. Een maat van me stond gematcht op het gala van afgelopen Zaterdag in Marum. ( MMA Amateur 86kg ) En Leroy heeft de promotor laten weten dat hij wel wou vechten tegen m'n maat. Hij is in ieder geval een stuk gegroeid qua spieren, zag er goed uit.

Koike88
02-11-2012, 11:57
Weet niet meer op welk gala ik hem zag, maar weet wel dat hij geen -70 meer is en dat voorlopig ook niet haalt. Volgens mij zit hij dik over de 80 heen. Hij vertelde toen tegen een maat van me, dat hij een goede baan had inderdaad, en dat hij er geen zin meer in had. Dit was een jaar terug.

blade
02-11-2012, 13:01
heb Leroy een maandje of drie geleden gezien hij was echt zwaarder geworden en het waren geen spieren wat ik kon zien.maar goed weet niet wat die daarna nog gedaan heeft