PDA

View Full Version : Drago weer zwaar KO (video)



RedDawn
04-11-2012, 01:46
Is het nog wel verstandig om hem in de ring te laten gaan?


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NyKH8BClSpM

RedDawn
04-11-2012, 01:48
Heel mooi hoe Khasikov die rechter voorbereidt.

easy01
04-11-2012, 02:05
Het is inderdaad genoeg geweest.
Ik hoop dat Drago, zijn trainer en zijn manager ook inzien dat Drago moet stoppen als vechter. Dit is niet gezond meer.
Het was een mooie tijd met een hele spectaculaire Drago, maar genoeg is genoeg..

K-1sunstarr
04-11-2012, 02:17
Goh Wat Een Beuk Partij, hahahaha.
Drago is KO gegaan, maar hij heeft gevochten als leeuw, klasse.
Drago heeft een mooie knie naar het gezicht gemaakt, menig tegenstander waren ko gegaan ( heeft daarmee ook schade aangericht ), maar ik moet toegeven die Khasikov is een taaie, hij was fysiek veel sterker dan Drago.

Kalikula
04-11-2012, 03:47
Wat een murderpartij. Al dat bloed op het eind!!

Nelisje
04-11-2012, 04:03
Hij is pas 27, eigenlijk veel te vroeg om te stoppen, maar als ik dit zo zie, zou het wel slim zijn. Die heeft teveel veldslagen gevochten in zijn leven, het is genoeg geweest. Het is jammer voor hem, net nu er wat geld te verdienen is in het kickboksen met de komst van Glory. Maar voor zijn gezondheid moet hij stoppen, voor hij op zijn 40e een kasplantje is ofzo.

Khanom Thom
04-11-2012, 04:39
Wat een schijtpartij imo... enige wat die Khasikov doet is drukken en hoeken, hij trekt de linkerhand van Drago weg en hoekt, keer op keer. Drago vecht mee en neemt veel, blijft in de touwen staan etc. Zonde...

Doeeffenormaaljoh
04-11-2012, 04:57
Wel een goede vechter hoor die Khasikov.
Drago heeft al van die mma aardappel oren. Hij verliest zn partijen echt achter elkaar.
Andere trainers/coach zoeken en nog een keer proberen of anders helaas, stoppen vanwege je gezondheid jongen.

Kemal
04-11-2012, 07:49
Het is jammer voor Drago dat hij stilstaat in zijn ontwikkeling, of zelfs terugloopt, terwijl de rest flinke stappen maakt.

Wel een dikke ko

RedDawn
04-11-2012, 09:03
Wat een schijtpartij imo... enige wat die Khasikov doet is drukken en hoeken, hij trekt de linkerhand van Drago weg en hoekt, keer op keer.

Not sure if serious!?

MuayThaiGuy
04-11-2012, 09:29
Hij doet er beter aan zijn naam te veranderen in Gago DraK.O, van de vechter die hij ooit was is weinig meer over.

MMAFAN-1122
04-11-2012, 09:39
Klote om te zien dat Drago weer K.O gaat!!

M3
04-11-2012, 11:09
Klote om te zien dat Drago weer K.O gaat!!

idd, drago was altijd een spektaculaire vechter, waar je een kaartje voor koopt! ik wil die kasi wel tegen murthel zien, kijken of hij die knieeen ook kan koppen?!

Leventdepevent
04-11-2012, 11:31
jammer voor hem maar wel een vette k.o zeg

mario the count
04-11-2012, 13:23
Wat een bereconditie die tegenstander. Hij bleef maar komen. Hard en snel. Wel sip voor drago, echt een sportieve vechter die altijd voor spectakel zorgt.

K-1sunstarr
04-11-2012, 13:46
Hij doet er beter aan zijn naam te veranderen in Gago DraK.O, van de vechter die hij ooit was is weinig meer over.

Goed ieder zijn mening, maar toch moeten wij hem steunen, Drago is top gozer met een vecht hart.
Misschien inderdaad van coach veranderen.

MuayThaiGuy
04-11-2012, 13:51
Goed ieder zijn mening, maar toch moeten wij hem steunen, Drago is top gozer met een vecht hart.
Misschien inderdaad van coach veranderen.

Ik vond Gago al tijden goed, begrijp mij niet verkeerd maar dit gaat de verkeerde kant op.

Jeru
04-11-2012, 14:29
Oef, dit is niet de Drago zoals we die uit het verleden kennen. Hij heeft bijna geen stap vooruit gezet in deze partij.
Nog te jong om te stoppen, maar hij heeft echt even wat zelfvertrouwen boosters nodig door een paar partijen overtuigend te winnen.

Derk
04-11-2012, 17:57
Zonde van die jongen ,hij liet zich wel een hoek indrijven!

Nosferatu187
04-11-2012, 18:05
Gago word de nieuwe Bob Sapp

easy01
04-11-2012, 18:05
Drago heeft zich de afgelopen jaren niet meer ontwikkeld. Er was een tijd dat hij soms wel 2 x per maand vocht. Dat heeft zijn tol geëist. Hij is nu een aantal keer ko gegaan en daarna is hij steeds minder gaan vechten. Een trainerswissel zal niet meer helpen vrees ik..jammer want je gunt hem meer..

Tony Galento
04-11-2012, 18:22
Goed ieder zijn mening, maar toch moeten wij hem steunen, Drago is top gozer met een vecht hart.
Misschien inderdaad van coach veranderen.


een tijdje terug vertelde hij in een interview dat het te laat was om van stijl te veranderen. hij vecht dan ook niet in de stijl van z'n huidige coach, peter van os. die staat trouwens pas sinds kort weer in z'n hoek, voorheen had hij een andere begeleiding.

blackadder
04-11-2012, 18:58
Aiaiai...nasty.

Nosferatu187
04-11-2012, 19:28
Hij is history geloof mij nou maar het is beter voor zijn gezondheid nu als hij al stopt, nog een goed voorbeeld is Chahid deze vent is te jong begonnen en heeft veel te veel stoten gehad.
Toen ik hem de laatste keer tegen Zambidis zag dacht ik ook dat hij beter nu kon gaan stoppen want hij is flink achteruit gegaan.

Mistaah_Lopez
04-11-2012, 22:27
Als je t mij vraagt had drago moeten winnen wegens medische interventie! Maar dat lieten ze niet toe. Maar goed drago is zeker anders geworden. Te veel onder de indruk lijkt t wel....maar wat een goeie lijst zal hij blijven behouden!!

Jones
05-11-2012, 11:51
DRAGO is een vechter in hart en nieren, hij vecht al jaren aan de top, hij weet niet beter.

Ik denk dat Drago met zijn team zelf het beste kunnen beoordelen wanneer het genoeg is.

Zo iemand leeft echt voor de sport, voor hem is het geen hobby waar je ff mee stopt, it's a way of life.

Pansier
05-11-2012, 13:50
Gago word de nieuwe Bob Sapp

Zout op met dit soort respectloze reacties... Drago komt wel om te knokken en hij gaat niet als een jankbaby de ring uit. Bob Sapp komt geld halen en gaat zo snel mogelijk expres liggen. Drago daarentegen gaat echt K.O., maar hij komt wel om te knokken.

Fr3ddy
05-11-2012, 14:20
Als je wint heb je vrienden

Nosferatu187
05-11-2012, 15:03
Zout op met dit soort respectloze reacties... Drago komt wel om te knokken en hij gaat niet als een jankbaby de ring uit. Bob Sapp komt geld halen en gaat zo snel mogelijk expres liggen. Drago daarentegen gaat echt K.O., maar hij komt wel om te knokken.

http://data.boomerang.nl/o/o-deparis/image/boe/s600/boe.jpg

easy01
05-11-2012, 16:03
DRAGO is een vechter in hart en nieren, hij vecht al jaren aan de top, hij weet niet beter.

Ik denk dat Drago met zijn team zelf het beste kunnen beoordelen wanneer het genoeg is.

Zo iemand leeft echt voor de sport, voor hem is het geen hobby waar je ff mee stopt, it's a way of life.


Helemaal mee eens, de vergelijking tussen BOB Sapp en Drago slaat als een tang op een varken, maar genoeg is genoeg. Het moet een way of life blijven en geen way of dying..
Of denk je dat hij na zijn carriere gewoon zal blijven functioneren met zulke KO's?
Dit gun je hem niet. Drago is een gouden gozer...

de Stiep
06-11-2012, 07:35
Inderdaad jammer dat de partij niet werd gestaakt wegens medische interventie. Had Drago gewonnen, was hij niet KO gegaan en had deze topic er heel anders uit gezien

FOCUS
06-11-2012, 10:05
Drago is een echte knokker met het hart van een leeuw
en dat heeft hem vele mooie overwinningen opgeleverd
maar diezelfde mentaliteit werkt momenteel niet in zijn voordeel
want hij zou misschien beter even kunnen werken aan herstel in plaats van
zichzelf de vernieling in te knokken

ik vind het een geweldige vechter hij verdient in mijn ogen heel veel respect
i

Richelieu
06-11-2012, 12:46
Ben eerlijk gezegd echt verbaasd over sommige reacties hier. Denk dat veel mensen de verkeerde vechter voor zich zien. Drago is met zijn betrekkelijk jonge leeftijd van 27 al heel wat jaren echt actief als A-klasse vechter. Nu kan ik me vergissen, maar volgens mij was hij dat al een jaar of tien geleden, op zijn 17de dus en maakte hij echt furore naar zijn de weg richting de top. Enorm spectaculair, mooie trappen en altijd naar voren kenmerkten zijn stijl en hij won van vechters die in die dagen de absolute top waren, zoals Veselic. Drago was zeker de coming man, die eigenlijk nooit verveelde of teleur stelde. De laatste twee jaar heeft hij 20 partijen gevochten, waarvan hij er 12 verloor waaronder de zware KO's tegen Khasikov en Bessmertny. Dat is natuurlijk erg vervelend om te zien, maar ik denk dat Drago niet zomaar kan stoppen, zoals velen aanraden. Wat zou hij hierna moeten gaan doen bijvoorbeeld?

de Stiep
06-11-2012, 21:36
Ben eerlijk gezegd echt verbaasd over sommige reacties hier. Denk dat veel mensen de verkeerde vechter voor zich zien. Drago is met zijn betrekkelijk jonge leeftijd van 27 al heel wat jaren echt actief als A-klasse vechter. Nu kan ik me vergissen, maar volgens mij was hij dat al een jaar of tien geleden, op zijn 17de dus en maakte hij echt furore naar zijn de weg richting de top. Enorm spectaculair, mooie trappen en altijd naar voren kenmerkten zijn stijl en hij won van vechters die in die dagen de absolute top waren, zoals Veselic. Drago was zeker de coming man, die eigenlijk nooit verveelde of teleur stelde. De laatste twee jaar heeft hij 20 partijen gevochten, waarvan hij er 12 verloor waaronder de zware KO's tegen Khasikov en Bessmertny. Dat is natuurlijk erg vervelend om te zien, maar ik denk dat Drago niet zomaar kan stoppen, zoals velen aanraden. Wat zou hij hierna moeten gaan doen bijvoorbeeld?

Helemaal met je eens Harmen. Drago is een zo onwaarschijnlijk goede en harde vechter, ik kan me niet voorstellen dat zijn loopbaan in de ring nu al afgelopen is.
Hij valt voor mij in dezelfde categorie als een Robbie Kamen, Diamond Dekker en ga zo maar door. Wie heeft niet genoten van zijn opkomst in zo gruwelijk veel partijen ? Drago is voor mij een living legend en deze KO zal daar niets aan veranderen ! Ik zal altijd blijven dromen van vechters zoals hij.

Tony Galento
07-11-2012, 00:09
Helemaal met je eens Harmen. Drago is een zo onwaarschijnlijk goede en harde vechter, ik kan me niet voorstellen dat zijn loopbaan in de ring nu al afgelopen is.
Hij valt voor mij in dezelfde categorie als een Robbie Kamen, Diamond Dekker en ga zo maar door. Wie heeft niet genoten van zijn opkomst in zo gruwelijk veel partijen ? Drago is voor mij een living legend en deze KO zal daar niets aan veranderen ! Ik zal altijd blijven dromen van vechters zoals hij.

kaman en dekker?

heb je koorts of zo?

Anderson
07-11-2012, 11:07
idd

Ook tegen de wit rus Yuri ging die zwaar k.o denk dat het beter is als die door wilt gaan dat tegen de wat mindere a-klasse vechters gaat vechten

de Stiep
07-11-2012, 17:33
kaman en dekker?

heb je koorts of zo?

Oké misschien is dit een brug te ver. Wil aangeven dat ik het altijd een topper vond en nog steeds vind. Zit nu in een losing streak.

Minotauro
07-11-2012, 20:02
nooit fan geweest van Drago

Tony Galento
07-11-2012, 21:26
Oké misschien is dit een brug te ver. Wil aangeven dat ik het altijd een topper vond en nog steeds vind. Zit nu in een losing streak.


goede vechter. heeft het misschien in het begin van z'n carriere iets te makkelijk gehad omdat hij zoveel sterker was. tegen echte toppers komen de beperkingen van z'n stijl bovendrijven.

basblue
07-11-2012, 21:47
..... De laatste twee jaar heeft hij 20 partijen gevochten, waarvan hij er 12 verloor waaronder de zware KO's tegen Khasikov en Bessmertny. Dat is natuurlijk erg vervelend om te zien, maar ik denk dat Drago niet zomaar kan stoppen, zoals velen aanraden. Wat zou hij hierna moeten gaan doen bijvoorbeeld?

Misschien niet echt on topic, maar ligt hier ook niet een verantwoordelijkheid voor trainers/coaches? Bij andere sporten hoor je wel dat topsporters begeleid worden om na te denken over een toekomst na de sport. En zelfs begeleid worden in opleidingen en het zoeken van een baan na hun sportcarriere. Dat laatste is natuurlijk nog toekomstmuziek voor vechtsporters. Maar dat Drago moet nadenken over een leven na het kickboksen lijkt me wel normaal. En dat een coach hem daarbij ondersteunt zou wel goede nazorg zijn. Helemaal als je het nodige aan hem hebt verdiend.

killerboy
08-11-2012, 00:01
goede vechter. heeft het misschien in het begin van z'n carriere iets te makkelijk gehad omdat hij zoveel sterker was. tegen echte toppers komen de beperkingen van z'n stijl bovendrijven.

drago heeft in zijn toptijd wel degelijk tegen toppers gestaan en verslagen , vind dat je hem echt te kort meedoet :

-versloeg Veselic toenmalig topper 2 keer
- versloeg murat direcki op TKO in de arena
-versloeg Albert Kraus in japan
-versloeg toenmallig topper mohammed Ouali op TKO

en zo kan ik nog wel ff doorgaan

Hans Vos
08-11-2012, 14:45
Hij doet er beter aan zijn naam te veranderen in Gago DraK.O, van de vechter die hij ooit was is weinig meer over.denk niet dat zo,n topvechter het verdiend dat er zo over hem geluld word , jaren lang een smaakmaker voor iedereen dus wat hij verdiend is respect en niet dit !! stoppen is in mijn ogen niet eens nodig maar ff op rust zou geen kwaad kunnen . ff een paar maanden wat anders aan zijn hoofd dan trainen en vechten en daarna weer opbouwen kan een mens goed doen . gr hans

de Stiep
08-11-2012, 18:11
denk niet dat zo,n topvechter het verdiend dat er zo over hem geluld word , jaren lang een smaakmaker voor iedereen dus wat hij verdiend is respect en niet dit !! stoppen is in mijn ogen niet eens nodig maar ff op rust zou geen kwaad kunnen . ff een paar maanden wat anders aan zijn hoofd dan trainen en vechten en daarna weer opbouwen kan een mens goed doen . gr hans

Dank je wel Hans. X2

MaTo
09-11-2012, 08:42
http://www.youtube.com/watch?v=LYjA9yUr9uA

Fr3ddy
09-11-2012, 10:54
Drago, was een van de meest gevreesde vechters van NL in zijn eerste jaren als A-klasser. Hij zette echt iedereen opzij... hij vocht niet tegen kleine jongens.. en we hebben het niet over nipte "puntenoverwinningen".

Denk dat de meeste mensen hier, of deze periode niet hebben meegemaakt.. of zijn vergeten.

ARMENIA
09-11-2012, 11:07
2XXX


Zout op met dit soort respectloze reacties... Drago komt wel om te knokken en hij gaat niet als een jankbaby de ring uit. Bob Sapp komt geld halen en gaat zo snel mogelijk expres liggen. Drago daarentegen gaat echt K.O., maar hij komt wel om te knokken.

MMAFAN-1122
09-11-2012, 15:43
http://www.youtube.com/watch?v=LYjA9yUr9uA

Blijft een topper alleen zal hij helaas nooit meer zijn oude niveau halen.

The Company
09-11-2012, 15:50
Gary Goodridge kwam ook altijd om te knokken, nu weet hij een uur na dat hij in een vliegtuig stapt niet meer waarom hij nou precies in een vliegtuig zit. Je moet respect hebben voor iemand zijn verleden, maar soms is het gewoon beter voor een vechter om met pensioen te gaan. Iemand zijn gezondheid is tenslotte het belangrijkste.

Turboknecht
09-11-2012, 16:02
Tja, als je op je 27ste al niet meer helemaal scherp bent, dan gaat er toch iets niet goed.

lukashenko
09-11-2012, 16:03
drago heeft in zijn toptijd wel degelijk tegen toppers gestaan en verslagen , vind dat je hem echt te kort meedoet :

-versloeg Veselic toenmalig topper 2 keer
- versloeg murat direcki op TKO in de arena
-versloeg Albert Kraus in japan
-versloeg toenmallig topper mohammed Ouali op TKO

en zo kan ik nog wel ff doorgaan
vergeet mohamed kamal niet
die pakte drago ook maar even in 2010 nog
drago is een topper en een top entertainer .
jammer dat sommige van jullie zo respectloos kunnen praten over iemand die zijn gezondheid op het spel zet om jullie te entertainen

Hans Vos
09-11-2012, 16:16
vergeet mohamed kamal niet
die pakte drago ook maar even in 2010 nog
drago is een topper en een top entertainer .
jammer dat sommige van jullie zo respectloos kunnen praten over iemand die zijn gezondheid op het spel zet om jullie te entertainen x2

The Company
09-11-2012, 16:25
vergeet mohamed kamal niet
die pakte drago ook maar even in 2010 nog
drago is een topper en een top entertainer .
jammer dat sommige van jullie zo respectloos kunnen praten over iemand die zijn gezondheid op het spel zet om jullie te entertainen

Het probleem is juist dat hij zijn gezondheid op het spel zet door nu al een paar keer in relatief korte tijd zwaar KO te gaan.

yy
09-11-2012, 16:45
vergeet mohamed kamal niet
die pakte drago ook maar even in 2010 nog
drago is een topper en een top entertainer .
jammer dat sommige van jullie zo respectloos kunnen praten over iemand die zijn gezondheid op het spel zet om jullie te entertainen

hij was zeker een topper
de partijen van vroeger waar ie altijd naar voren ging en alles hard deed
ik heb er zeker van genoten
en ben er ook niet mee eens om hem dan maar een bijnaam Gago DragKo te noemen
maar dat betekent niet dat hij dat deed om ons alleen maar te entertainen
het was zijn brood!
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
wie wilt hem nu zovaak en zo zwaar ko zien gaan?
straks is ie idd net als Gary Goodrigde
daarom vind ik ook dat hij wat rustiger aan moet doen