PDA

View Full Version : Geronimo de Groot vs Ertugrul Bayrak



Lex
05-11-2012, 10:51
http://www.youtube.com/watch?v=vh9CH9fpkwY&feature=player_detailpage (http://youtu.be/vh9CH9fpkwY)

RedDawn
05-11-2012, 11:31
Hele mooie partij!

Geronimo de Groot is zeker een groot talent, maar wordt hij niet te snel gebracht?!

Leventdepevent
05-11-2012, 11:56
bedankt Lex, mooie partij... dit vraagt om een rematch

Ellen
05-11-2012, 12:06
Gefeliciteerd Geronimo het is je gegund! Bayrak is een groot talent die komt er ook zeker wel. Hoop van beide heren nog veel te horen in de toekomst!

Ik vind t alleen jammer dat er word gezegd dat ie ziek was, dan denk ik, je hebt verloren (door opgave) neem dat verlies gewoon en de rematch komt wel.........Maar that's just me.

Wieteke
05-11-2012, 13:18
Ik vond het een bloedstollende mooie partij. En ik ben het met Ellen eens, er is altijd wel een reden voor opgave, er is een verliezer en er is een winnaar en nu was dat Geronimo die na twee knockdowns gewoon doorknokt en niet opgeeft. Geweldig goed gevochten! Op naar de volgende..

Kameleon
05-11-2012, 15:36
Ik vond het een bloedstollende mooie partij. En ik ben het met Ellen eens, er is altijd wel een reden voor opgave, er is een verliezer en er is een winnaar en nu was dat Geronimo die na twee knockdowns gewoon doorknokt en niet opgeeft. Geweldig goed gevochten! Op naar de volgende..

Geweldige partij van beiden!!!!!

andrewsgym
05-11-2012, 15:52
We werden om een uur of 2 gebeld door Erturul dat hij ziek was en koorts had. Ik heb hem geadviseerd om in bed te blijven en proberen te slapen. Om 4 uur nogmaals gebeld, klachten misselijk en koorts en helemaal leeg zweten. Mijn advies was probeer verder te slapen ik bel je vanavond wakker. Om ongeveer 7 uur heb ik hem wakker gebeld. Hij kon nog steeds niets eten maar ik heb gezegd dat hij moest komen.

Bij de dokters check-up hebben we niets gezegd. De dokter kwam naar mij toe en zij dat ze moest adviseren het gevecht af te zeggen. "deze man is doodziek" zij de letterlijk. Na aandringen is zij nogmaals gaan checken en constateerde een veel te hoge hartslag en koorts.

We hebben besloten toch te gaan tapen en een warming-up te proberen. Ik zag dat dit niet goed ging en heb Erturul gevraagd wat hij zelf wilde. Hij wilde het zelf toch 1 ronde proberen voor zijn fans die allemaal speciaal voor hem waren gekomen.

Op dit moment is er gewoon een gevecht die beide vechter accepteren. Dan verliest Erturul en is Geronimo de terechte winnaar...klaar. Ik vind dat waneer je de ring ingaat je de consequenties moet dragen en mag dat niets meer afdoen aan de zege van de winnaar. Ander moet je niet starten, klaar.

Daarom feliciteert FPA Geronimo met zijn winst, super gedaan. Deze man is spectaculair om naar te kijken en wij waren blij dat hij op ons gala is komen vechten, bedankt!

Voor Erturul allen maar respect dat hij het toch geprobeerd heeft...daar kunnen veel jongens nog van leren die met minder hun partij al afzeggen.

Laten we daarom deze discussie beëindigen, Erturul in zijn waarde laten en Geronimo laten genieten van zijn zege.

Thanks,
Andrew

Gefeliciteerd Geronimo het is je gegund! Bayrak is een groot talent die komt er ook zeker wel. Hoop van beide heren nog veel te horen in de toekomst!

Ik vind t alleen jammer dat er word gezegd dat ie ziek was, dan denk ik, je hebt verloren (door opgave) neem dat verlies gewoon en de rematch komt wel.........Maar that's just me.

Rverm
05-11-2012, 17:27
Haha het commentaar tijdens het filmpje over hoe afgetraind Geromino is en dat het niet puur natuur kan zijn :D
Mooie partij!

rene37
05-11-2012, 18:23
Haha het commentaar tijdens het filmpje over hoe afgetraind Geromino is en dat het niet puur natuur kan zijn :D
Mooie partij!

Ja dat weet je nooit natuurlijk er bestaat wel iets als goede genen. Ik ben zelf bij de partij geweest en vond Geronimo idd een heel goed fysiek hebben. Wat een poten heeft die jongen. Net even een filmpje van hem gezien toen hij 16 was en toen had hij ook al een goed fysiek, waar merendeel van zijn leeftijdsgenoten sprietjes zijn. Maar ik neem aan dat niemand zo'n jonge jongen aan de juice zal zetten dus ik ga zelf uit van hele goede genen. De mazzelaar...

de Stiep
05-11-2012, 19:24
Haha het commentaar tijdens het filmpje over hoe afgetraind Geromino is en dat het niet puur natuur kan zijn :D
Mooie partij!

Jaloers of zo ?? Hij gewoon mooi afgetraind en ik zie het aan mijn zoon ook. Juiste voeding en elke dag keihard trainen dan krijg je vanzelf zoŽn mooi lijf. Ook aan mijn zoon vroegen ze eens waar hij zijn anabolen kocht. Pfffffffff. Geronimo, je hebt keihard en super goed gevochten, hele mooie pot die inderdaad schreeuwt om een rematch.

ICON
05-11-2012, 20:18
Jaloers of zo ?? Hij gewoon mooi afgetraind en ik zie het aan mijn zoon ook. Juiste voeding en elke dag keihard trainen dan krijg je vanzelf zoŽn mooi lijf. Ook aan mijn zoon vroegen ze eens waar hij zijn anabolen kocht. Pfffffffff. Geronimo, je hebt keihard en super goed gevochten, hele mooie pot die inderdaad schreeuwt om een rematch.

hij zegt toch ook dat hij dat grappig vindt?

Richelieu
05-11-2012, 21:59
Mooie pot Lex!

de Stiep
05-11-2012, 22:09
hij zegt toch ook dat hij dat grappig vindt?

Je hebt uiteraard gelijk. Mijn opmerking was bedoeld naar diegene die de opmerking maakte tijdens de opname en niet naar Rverm. Had het anders moeten formuleren. Bedankt voor de terechtwijzing :blush:

Dannyboy
05-11-2012, 22:45
Geronimo gefeliciteerd, mooie overwinning, zeker na die 2 knockdowns!
Trouwens ook compliment aan de scheidsrechter, grijpt 2 keer goed in.

Wat me wel bekruipt is het laten zien van deze winstpartij. Geronimo heeft een paar keer achter elkaar verloren, echter deze winstpartij staat wel op de site. Doet niks af aan de overwinning overigens, desondanks bekruipt die gedachte me wel.

Rematch zou leuk zijn, Geronimo wil op deze manier ook niet winnen, er moet echt iets aan de hand zijn als iemand na 2 KD voorsprong de handdoek gooit.

Pride_187
05-11-2012, 23:04
Geronimo gefeliciteerd, mooie overwinning, zeker na die 2 knockdowns!
Trouwens ook compliment aan de scheidsrechter, grijpt 2 keer goed in.

Wat me wel bekruipt is het laten zien van deze winstpartij. Geronimo heeft een paar keer achter elkaar verloren, echter deze winstpartij staat wel op de site. Doet niks af aan de overwinning overigens, desondanks bekruipt die gedachte me wel.

Rematch zou leuk zijn, Geronimo wil op deze manier ook niet winnen, er moet echt iets aan de hand zijn als iemand na 2 KD voorsprong de handdoek gooit.

Beestpartij van beide vechters. Alleen maar spektakel. Respect.

lukashenko
05-11-2012, 23:32
dikke comeback
is een tijd geleden dat ik zo op het puntje van me stoel heb gezeten op een gala.
geronimo kan er ook niks aan doen dat zijn tegenstander ziek was ,
is een topprestatie van hem.

Rverm
06-11-2012, 02:41
Je hebt uiteraard gelijk. Mijn opmerking was bedoeld naar diegene die de opmerking maakte tijdens de opname en niet naar Rverm. Had het anders moeten formuleren. Bedankt voor de terechtwijzing :blush:

Gelukkig...het had weinig gescheeld of de volgende online mixfight ruzie was een feit... ;)