PDA

View Full Version : Kaartverkoop voor Glory Grand Slam tournament gestaakt



RedDawn
05-11-2012, 21:21
Van het Liverkick forum:

There are rumors floating around right now about the Glory 4 Tokyo event, aka, the Glory Grand Slam tournament. We've heard from a few people in Japan that tickets are no longer on sale for the event and that according to certain vendors the show is not happening.

Of course, the tournament will happen in Japan.

rollermanskunk
05-11-2012, 21:45
Ik kreeg net ook een mail hierover. Glory4Tokyo en Dream zou op 1 avond georganiseerd gaan worden. Morgen komt er een mededeling hierover...

Leventdepevent
05-11-2012, 22:24
nou ik ben benieuwd

Kemal
06-11-2012, 06:48
Ja ben ook erg benieuwd!

VincentD
06-11-2012, 09:52
Whaaaat? :crying:

't komt vast allemaal goed..:rolleyes:

MMAFAN-1122
06-11-2012, 15:18
Ik ben benieuwd.....

anoniem gg
06-11-2012, 20:15
Ik ben benieuwd.....

groeide de zaal uit............................

Kemal
06-11-2012, 20:17
Klopt het Bas dat de 2 evenementen samen worden gevoegd naar 1 evenement, in dit geval Glory 4 / Dream op 31 december ?

pavani
06-11-2012, 22:26
@kemal, Ik heb vernomen dat dit juist is.

Turboknecht
06-11-2012, 23:53
Misschien viel de kaartverkoop tegen.

MaTo
07-11-2012, 06:15
Kaarten zijn te koop.

http://www.g-enter.jp/fighter_2012_4.php

anoniem gg
07-11-2012, 07:16
Klopt het Bas dat de 2 evenementen samen worden gevoegd naar 1 evenement, in dit geval Glory 4 / Dream op 31 december ?

9 November komt er een personferentie en dat zal het iedereen duidenlijk worden, er zijn positive ontwikkelingen gaande in Japan. meer kan ik er nog niet van zeggen.

Kemal
07-11-2012, 07:46
Ok, bedankt voor je reactie Bas!

Fan1976
07-11-2012, 16:38
en ik kreeg nog wel een slotje voor deze topic? haha funny

Theosen
07-11-2012, 20:58
Ik hoop wel dat het doorgaat. Ik heb namelijk al een vliegticket en hotel geboekt en betaald.
Ik zou er gigantisch ziek van zijn als dit geen doorgang zou hebben. Ik heb hard moeten werken voor die eurootjes die ik neergeteld heb om dit te kunnen ondernemen.
Je kunt toch als organisatie niet 3 weken van te voren zo iets afblazen. Dat zou dan toch wel een
mega-afgang zijn .

rollermanskunk
07-11-2012, 21:23
De speculaasfabriek is officieel geopend:

Since the Glory World Series event this past weekend the rumor mills have been buzzing about Glory and what could possibly be going on. Last week a rumor started up that Glory had gone out and purchased OneFC, Singapore's hot commodity in MMA right now, but we've yet to hear anything concrete on that. So over the weekend from the Glory World Series event more rumors starting churning, and these were that the GLORY 4 Tokyo event, the big Heavyweight Grand Slam Tournament, is going to be delayed. The initial rumors were delayed or even canceled, but canceled didn't make much sense.

According to sources within Glory there was going to be a big announcement this week, tentatively on Tuesday. Now it looks like November 9th is slated to be the big announcement. So what exactly will this announcement be? Word on the street right now is that the Grand Slam Tournament will take place on December 31st in collaboration with the DREAM NYE event. This would come as a shock to no one.

As for some of the other rumors like purchasing OneFC or even K-1? Wait and see.

Bron: Liverkick

Kemal
07-11-2012, 21:36
Zou wat zijn als Glory al deze organisaties opkoopt/overneemt..

Wel dikke partijen dan..

Turboknecht
08-11-2012, 14:26
Je kunt toch als organisatie niet 3 weken van te voren zo iets afblazen. Dat zou dan toch wel een
mega-afgang zijn .

Dan ben je echt genaaid idd.

The Company
08-11-2012, 15:15
Ik hoop wel dat het doorgaat. Ik heb namelijk al een vliegticket en hotel geboekt en betaald.
Ik zou er gigantisch ziek van zijn als dit geen doorgang zou hebben. Ik heb hard moeten werken voor die eurootjes die ik neergeteld heb om dit te kunnen ondernemen.
Je kunt toch als organisatie niet 3 weken van te voren zo iets afblazen. Dat zou dan toch wel een
mega-afgang zijn .

Dat zou echt zuur zijn.

Kameleon
08-11-2012, 22:47
Ik hoop wel dat het doorgaat. Ik heb namelijk al een vliegticket en hotel geboekt en betaald.
Ik zou er gigantisch ziek van zijn als dit geen doorgang zou hebben. Ik heb hard moeten werken voor die eurootjes die ik neergeteld heb om dit te kunnen ondernemen.
Je kunt toch als organisatie niet 3 weken van te voren zo iets afblazen. Dat zou dan toch wel een
mega-afgang zijn .

Dit is wel erg zuur. Ticket omzetten gaat niet gemakkelijk.

MaTo
09-11-2012, 07:12
Sake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!のみましょう!!

rollermanskunk
09-11-2012, 11:19
Glory 4 Tokyo definitief verplaatst naar 31 december!

Well, the rumors have been swirling throughout this week since GLORY 3 Rome on what would happen with GLORY 4 Tokyo - Grand Slam. We finally have some concrete information from GLORY's press conference that just happened in Tokyo.

GLORY 4 Tokyo will be moved from its original date of December 2 and will be combined with the DREAM 18 event on December 31. This includes the Grand Slam tournament, which is a 16 man, one night, heavyweight tournament.

Details from the press conference include that the show will be around seven hours and will feature 15 GLORY kickboxing fights and 7-9 DREAM MMA fights. The event will be broadcasted on SkyPerfectTV in Japan, although the format in which it will be broadcasted has not been decided on yet. For the North American broadcast, Marcus Luer is meeting with broadcasters next week and says that GLORY is vigorously pursuing a wide international broadcast of the event.

Anyone who purchased tickets for GLORY 4 Tokyo on December 2 can get a full refund and buy tickets for December 31 from the same distributors.

No fights have been announced yet, but GLORY says that fights will start being announced weekly, soon. Thanks to Tony Loiseleur for the live updates from the press conference

Bron: Liverkick

rollermanskunk
09-11-2012, 11:57
En officieel bevestigd door Glory:

Tokyo, Japan (Nov 9th, 2011) - As a follow up of GLORY Sports International (GSI) recent announcement to produce DREAM.18 on New Year's Eve out of Saitama Arena, the company now has further decided to merge GLORY 4 Tokyo with Dream.18 and create one Mega Night of Martial Arts on Dec 31st.

GLORY 4 Tokyo was originally scheduled to take place on Dec 2nd from the Makuhari Messe Complex. After detailed study and consideration GSI strongly believes that combining the two shows will create the largest possible impact to re-launch the Japanese Martial Arts scene and create an event like no other before.

Pierre Andurand the Chairman of GSI commented, ”for us as a company we want to create the most spectacular Martial Arts show Japan has ever seen. After taking over DREAM.18, it just made natural sense to look at the opportunity to revive the traditional New Year's date and create a MEGA show. We looked at the pros and cons and it was clear that a combined show would be the way to go. We are extremely proud and excited to deliver this Mega show now to the Japanese Fighting fans and to the world at large. I can't wait to spend my New Year's Eve at the Saitama Arena”.

“We are confident that the fans will see our good intentions to create the best possible show ever and once they see the details of the New Year's Eve show, they will be blown away by the calibre of Fighters and Fights we have lined up that night. We apologize for any inconvenience caused to the fans who have bought tickets for Dec 2nd but we are certain they will be happy with what we will create on Dec 31st”, added Marcus Luer, Managing Director of GSI.

“GSI will provide fans who have bought tickets for GLORY 4 Tokyo with a full refund which can be easily obtained at the outlets where they bought the tickets. At the same time, the same outlets will also sell the new Tickets for the combined Dec 31st show”, explained Luer.

“GSI presents DREAM.18 and GLORY 4 Tokyo -New Year's Eve Special” will be starting at 4pm on Dec 31st and rolling all the way till midnight. DREAM 18 will see an amazing line up of top Japanese and international MMA Superstars. Further details of the cards will be released next week.

GLORY 4 Tokyo as previously announced will feature the best Heavyweight Fighters in the world in a 16 man single elimination tournament with one man left standing at the end of the night who will be crowned the GLORY Heavyweight Grand Slam Champion with a winner's check of US$ 400,000, the highest in the sport. Superstar Fighters have been lined up, including Semmy Schilt, Daniel Ghita, Remy Bonjasky, Gokhan Saki, Peter Aerts, Errol Zimmerman and many more.

Come and join us to witness the greatest collection of MARTIAL ARTS superstars at this one night only New Year's eve Special at Saitama Arena.

Kemal
09-11-2012, 12:04
Thanks, dat is dan duidelijk!

Ik hoop voor Theosen dat hij alles om kan boeken, veel succes!

Theosen
09-11-2012, 12:56
Dat hoop ik ook anders is wel heeeeeeel erg zuur om zo'n kleine 750 euri's als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen.

Bedankt hoorrrrrrrrrrrr Glory pannenkoekorganisatie.

Zijn er nog meer gedupeerden of ben ik de enigste sukkel die richting het land van de rijzende zon zou gaan ?

Turboknecht
09-11-2012, 13:05
Hoe kun je nou één maand van tevoren alles maar omgooien? Niet erg klantvriendelijk.

makavelli
09-11-2012, 14:56
Glory naait zijn klanten wederom

phranq
09-11-2012, 15:10
Lijkt mij niet dat ze zoiets zomaar doen, er zal een goede reden voor zijn!

Leventdepevent
09-11-2012, 15:13
Hoe kun je nou één maand van tevoren alles maar omgooien? Niet erg klantvriendelijk.
x2

The Company
09-11-2012, 15:14
Lijkt mij niet dat ze zoiets zomaar doen, er zal een goede reden voor zijn!

Waarschijnlijk viel de kaartverkoop tegen.

anoniem gg
09-11-2012, 15:25
Waarschijnlijk viel de kaartverkoop tegen.

Misschien kunnen er meer mensen in de Saitama Super Arena, ik weet dat bij jouw het glas altijd half vol is maar dat is niet erg!
Support Glory & Dream

www.gloryworldseries.com

The Company
09-11-2012, 15:27
Misschien kunnen er meer mensen in de Saitama Super Arena, ik weet dat bij jouw het glas altijd half vol is maar dat is niet erg!
Support Glory & Dream

www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)


Je schrapt niet zomaar een event dat over een paar weken al plaats vind. We zullen op 31 december zien of de Saitama Super Arena vol zit. Zou snap zijn van Glory als het lukt.

yy
09-11-2012, 15:38
Misschien kunnen er meer mensen in de Saitama Super Arena, ik weet dat bij jouw het glas altijd half vol is maar dat is niet erg!
Support Glory & Dream

www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)

best zuur voor de mensen die al een hotel en tickets geboekt hebben...

The Company
09-11-2012, 15:51
Je schrapt niet zomaar een event dat over een paar weken al plaats vind. We zullen op 31 december zien of de Saitama Super Arena vol zit. Zou snap zijn van Glory als het lukt

*knap

anoniem gg
09-11-2012, 16:03
best zuur voor de mensen die al een hotel en tickets geboekt hebben...

Weer een half vol glas....... Je kan ook zeggen: wat top krijg je voor dezelfde prijs een betere plaats ( Saitama Super Arena) en een heel MMA evenement erbij!

micha
09-11-2012, 16:08
Vet hoor!

e-type
09-11-2012, 16:16
Weer een half vol glas....... Je kan ook zeggen: wat top krijg je voor dezelfde prijs een betere plaats ( Saitama Super Arena) en een heel MMA evenement erbij!

wow, bord - kop.
Zie je dan echt niet dat mensen al kaarten geregeld hebben, tickets gekocht, hotels geboekt, vrij hebben genomen van het werk, hier gedupeerd door raken.
En dat ze dat nu WEER moeten doen als ze heen willen? En ze moeten wel aangezien ze anders al hun geld kwijt zijn.

Blijkbaar ging de kaartverkoop inderdaad niet zo goed, als jullie dat hele kleine deel van jullie 'fans/gloryhunters' zo laten zitten.
Let wel; de mensen die jullie over de hele wereld volgen en helemaal naar Tokyo willen vliegen, zijn jullie grootste fans. En die worden nu op een ongelofelijke manier op kosten gejaagd, drie weken voor het toernooi.

'k Kijk de gevechten wel op een gratis stream site. Een stream kopen geeft gelul en tickets voor het live event geeft ook nog gelul.
Leuke vechters Glory, maar wat een slecht management. Geen wonder dat AO weg is gegaan. Ik begrijp het steeds beter...

micha
09-11-2012, 16:20
Tickets en hotel omboeken/annuleren en andere vrije dagen aanvragen toch?

AO is weggegaan bij GG en kent Pierre en zijn kornuiten van het hedgefund niet eens???

Turboknecht
09-11-2012, 16:25
Tickets en hotel omboeken/annuleren en andere vrije dagen aanvragen toch?


Het klinkt zo makkelijk, maar de praktijk zit niet altijd zo eenvoudig in elkaar. Zeker niet aangezien de nieuwe datum in een erg populaire tijd valt. Niet iedereen kan dan nog vrij krijgen.
Daarnaast zitten mensen er helemaal niet op te wachten, als ze alles hebben geregeld en ergens heel erg naar uitkijken, om vervolgens alles weer op nieuw te moeten doen en dan er maar op te moeten vertrouwen dat het nu wel goed gaat. Op deze manier kun je geen zaken doen, maar goed, doe het nog een paar keer op deze manier en het houdt allemaal vanzelf wel weer op.

Kemal
09-11-2012, 16:33
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/480692_465845063466432_1344076810_n.jpg

rollermanskunk
09-11-2012, 17:33
Misschien kunnen er meer mensen in de Saitama Super Arena, ik weet dat bij jouw het glas altijd half vol is maar dat is niet erg!
Support Glory & Dream

www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)

Saitama Super Arena: 20.500

Makuhari Event Hall: 9.000

Ik kan het me wel voorstellen dat Glory de kosten wil drukken want om nu 2 grote events in Japan in 2 verschillende stadions te organiseren binnen 29 dagen is natuurlijk ook een dure grap maar voor die personen die al een dure reis hebben geboekt naar Japan is het ook vervelend. Maar er bestaat toch ook zoiets als een annuleringsverzekering of valt het niet onder de voorwaarden?

RedDawn
09-11-2012, 17:42
De geruchten gaan dat er er erg weinig kaarten waren verkocht. Dus op zich wel logisch dat ze de events samenvoegen.

Wel sneu voor de mensen die al geboekt hebben.

rollermanskunk
09-11-2012, 17:50
De recente K-1 (Global) event in Japan werd ook bezocht door anderhalve man en een paardenkop. Japan is een lastige markt op dit moment. Voor MMA bestaat er nog wel wat belangstelling (zie UFC Japan). Hopelijk wordt de Grand Slam niet het ondergeschoven kindje op 31 december.

yy
09-11-2012, 19:21
Saitama Super Arena: 20.500

Makuhari Event Hall: 9.000

Ik kan het me wel voorstellen dat Glory de kosten wil drukken want om nu 2 grote events in Japan in 2 verschillende stadions te organiseren binnen 29 dagen is natuurlijk ook een dure grap maar voor die personen die al een dure reis hebben geboekt naar Japan is het ook vervelend. Maar er bestaat toch ook zoiets als een annuleringsverzekering of valt het niet onder de voorwaarden?



alleen als je het afgesloten hebt en dan nog moet het een gedekt evenement zijn
ik denk niet dat een geannuleerde gala onder een gedekt evenement valt

het omboeken zal ook de nodige moeite en geld kosten
immers, de nieuwe boekingsperiode valt tussen kerst en oud en nieuw

al met al
heel erg zuur en niet enkel zoals dhr boon zegt; half vol glas maar eerder vol glas zure melk

blade
09-11-2012, 19:46
de organisatie aansprakelijk stellen wat moet je anders . lullig voor de mensen die al geboekt hadden iig

Budokan
09-11-2012, 20:10
De geruchten gaan dat er er erg weinig kaarten waren verkocht. Dus op zich wel logisch dat ze de events samenvoegen.

Wel sneu voor de mensen die al geboekt hebben.

volgens Bas is dat 'glas half leeg' denken. Ook die mensen die al geboekt hebben moet dat gewoon heeeeel positief zien

appelsap
09-11-2012, 22:52
Weer een half vol glas....... Je kan ook zeggen: wat top krijg je voor dezelfde prijs een betere plaats ( Saitama Super Arena) en een heel MMA evenement erbij!

Als een beetje professionele organisatie zorg je er dan voor dat het glas helemaal vol wordt door voor die mensen die alles al volledig gepland hebben en hun agenda niet zo makkelijk aan kunnen passen als Micha, een iets betere compensatie aan te bieden dan 'je kan je kaartje omruilen en krijgt mee partijen te zien in een grotere zaal'...

anoniem gg
10-11-2012, 00:57
volgens Bas is dat 'glas half leeg' denken. Ook die mensen die al geboekt hebben moet dat gewoon heeeeel positief zien

Nee nu doe je een aanname: ik belicht een positieve kant van de ontwikkeling, ik begrijp dat er mensen zijn die andere plannen hadden op NYE. Je mag ervan uit gaan dat wij het beste voor hebben met de sport die een enorme deuk heeft opgelopen in Japan en andere landen. Deze plostselinge verandering is wel overwogen en natuurlijk hebben wij onze verontschuldiging aangeboden voor het ongemak.
Ik had ook graag dat het anders was gelopen maar soms moet je jezelf aanpassen. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop dat door deze verandering er eindelijk weer een goede impuls komt voor het kickbokzen en MMA in Japan.

Peace

mario the count
10-11-2012, 02:05
Nee nu doe je een aanname: ik belicht een positieve kant van de ontwikkeling, ik begrijp dat er mensen zijn die andere plannen hadden op NYE. Je mag ervan uit gaan dat wij het beste voor hebben met de sport die een enorme deuk heeft opgelopen in Japan en andere landen. Deze plostselinge verandering is wel overwogen en natuurlijk hebben wij onze verontschuldiging aangeboden voor het ongemak.
Ik had ook graag dat het anders was gelopen maar soms moet je jezelf aanpassen. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop dat door deze verandering er eindelijk weer een goede impuls komt voor het kickbokzen en MMA in Japan.

Peace

Ik zie de voordelen voor de organisatie wel van deze combinatie. Wel vind ik alleen een excuus wel heel magertjes voor iemand die al een ticket, hotel en vrije dagen heeft genomen voor dit event. Zoiets valt voor zo een grote organisatie toch wel beter te compenseren. Bv door een VIP plek die dag voor theosen te regelen als hij alles al om kan zetten ( of noem maar wat)

Dit lijkt mij puur in financieel belang van de organisatie en niet het belang van de fans. Mensen die hun planning moeten wijzigen, kaarten om moeten ruilen voor contanten of een duurder kaartje neem ik aan?? . Mensen die voor een kickboksgala een kaart hebben gekocht en nu naar een kickboks/MMA gala moeten gaan als ze die kickboks partijen nog willen zien. Misschien houden die mensen wel niet van MMA en vice versa, misschien houden die MMA fans niet van kickboksen. Ook kan ik me voorstellen dat een gala van circa 8 uur veel te lang is voor veel mensen. Wat een voordeel voor de vechters in het toernooi kan zijn is dat je meer rustmomenten tussen hun partijen kan creëren.

rollermanskunk
10-11-2012, 02:41
ff een shoopie gemaakt:
http://img696.imageshack.us/img696/3241/dreamandglory4xx.jpg

micha
10-11-2012, 03:45
Ik kan ook niet met NYE maar ja .....

Theosen
10-11-2012, 15:54
Ik ben er in ieder geval goed ziek van . En ik geloof er best in dat de samensmelting deze gala's een positieve impuls zal zijn voor de mma en kickbokswereld maar daar ik schiet ik helemaal , maar dan ook helemaal niets mee op.

Annuleringsverzekering dekt dit soort gevalletjes NIET.
Omboeken kost zo'n slordige 150 euri's en tickettariefverschil is ook nog eens zo'n kleine 330 euri's.
Als ik nou een nog een reservepotje ergens zou hebben , zou ik het zeker aangesproken hebben. Dit is helaas niet het geval en ben ik dus mijn zuur verdiende eurootjes gewoon kwijt.

Houdoe en bedankt zullen we maar zeggen.
OSU.

Koike88
10-11-2012, 16:38
Wij vinden dit heel kut voor je, maar Glory interesseert het geen moer want het gaat Bas Boon alleen om 'de sport' een impuls te geven in Japan (zijn woorden).

anoniem gg
10-11-2012, 17:01
Ik ben er in ieder geval goed ziek van . En ik geloof er best in dat de samensmelting deze gala's een positieve impuls zal zijn voor de mma en kickbokswereld maar daar ik schiet ik helemaal , maar dan ook helemaal niets mee op.

Annuleringsverzekering dekt dit soort gevalletjes NIET.
Omboeken kost zo'n slordige 150 euri's en tickettariefverschil is ook nog eens zo'n kleine 330 euri's.
Als ik nou een nog een reservepotje ergens zou hebben , zou ik het zeker aangesproken hebben. Dit is helaas niet het geval en ben ik dus mijn zuur verdiende eurootjes gewoon kwijt.

Houdoe en bedankt zullen we maar zeggen.
OSU.

Je zou een persoonlijke mail kunnen sturen, voor Glory was het ook niet leuk al die gemaakte kosten voor niks en zaal huur , advertenties, kaartverkoop... Als je nu gewoon een mailtje stuurt naar Glory kunnen ze misschien wat voor je betekenen. Als klagen op het forum helpt mag dat ook. Ik had New York geboekt en toen kwam ineens Sandy!
Misschien kan ik wel een hele goeie kaart voor je regelen want ik waardeer elke fan!

blade
10-11-2012, 19:42
Je zou een persoonlijke mail kunnen sturen, voor Glory was het ook niet leuk al die gemaakte kosten voor niks en zaal huur , advertenties, kaartverkoop... Als je nu gewoon een mailtje stuurt naar Glory kunnen ze misschien wat voor je betekenen. Als klagen op het forum helpt mag dat ook. Ik had New York geboekt en toen kwam ineens Sandy!
Misschien kan ik wel een hele goeie kaart voor je regelen want ik waardeer elke fan!

als je geboekt heb en Sandy komt dan dekt de Annuleringsverzekering dat is een ander geval .en dat jullie kosten gemaakt hebben om de hele shit om te zetten is ook een keuze geweest.die jongen is zijn poen kwijt vind het een mager antwoord stuur ff een mailtje dat hoeft hiij niet te doen dat moeten jullie doen!! en dan staat er nog bij misschien kan ik een hele goede kaart voor je regelen mischien!! hahaha die had die al moeten hebben met de reis gratis der bij neem je maar een diknek minder mee

BB
10-11-2012, 20:07
als je geboekt heb en Sandy komt dan dekt de Annuleringsverzekering dat is een ander geval .en dat jullie kosten gemaakt hebben om de hele shit om te zetten is ook een keuze geweest.die jongen is zijn poen kwijt vind het een mager antwoord stuur ff een mailtje dat hoeft hiij niet te doen dat moeten jullie doen!! en dan staat er nog bij misschien kan ik een hele goede kaart voor je regelen mischien!! hahaha die had die al moeten hebben met de reis gratis der bij neem je maar een diknek minder mee


X 2

RedDawn
10-11-2012, 21:40
X 2

x3

anoniem gg
10-11-2012, 22:20
X 2


als je geboekt heb en Sandy komt dan dekt de Annuleringsverzekering dat is een ander geval .en dat jullie kosten gemaakt hebben om de hele shit om te zetten is ook een keuze geweest.die jongen is zijn poen kwijt vind het een mager antwoord stuur ff een mailtje dat hoeft hiij niet te doen dat moeten jullie doen!! en dan staat er nog bij misschien kan ik een hele goede kaart voor je regelen mischien!! hahaha die had die al moeten hebben met de reis gratis der bij neem je maar een diknek minder mee

Wat een berg aannamens: nee de verzekering dekte niet die storm stond onder kleinen letterjes ( behalve als het een force of nature was werd er niet uitbetaald) Misschien is er wel helemaal geen keuze geweest, jij weet helemaal niet waarom er dingen wel of niet omgezet moesten worden.
Ik hoef helemaal niks ik heb niemand gevraagd een reis te boeken, al die vechters die op strikeforce vechten en mensen die hebben geboekt om naar de US te gaan die hebben zeker recht tot klagen, wordt twee keer gewoon afgezegd, dat is een heel ander verhaal.
Volgens die jongen kwamen er kosten bij het omzetten van zijn ticket, dus is hij niet al zijn poen kwijt en als dat wel zo was is dat een zeer vervelende zaak.
Wat zijn diknekken? Ik kan mij niet herinneren dat ik deze person(en) op een lijst heb gezien als gasten of begeleiders of huisdieren?

Maar goed in iedergeval weer forum voer wat voor de professionele klagers, er is al een tijd niet geklaagd dus jongens en meisjes leef je uit zou ik zo zeggen!
Ik ga onderzoek doen in de dikke vandalen vast wel iets te vinden over diknekken ( ruimtewezens)?

yy
10-11-2012, 23:23
als je geboekt heb en Sandy komt dan dekt de Annuleringsverzekering dat is een ander geval .en dat jullie kosten gemaakt hebben om de hele shit om te zetten is ook een keuze geweest.die jongen is zijn poen kwijt vind het een mager antwoord stuur ff een mailtje dat hoeft hiij niet te doen dat moeten jullie doen!! en dan staat er nog bij misschien kan ik een hele goede kaart voor je regelen mischien!! hahaha die had die al moeten hebben met de reis gratis der bij neem je maar een diknek minder mee

Wat een berg aannamens: nee de verzekering dekte niet die storm stond onder kleinen letterjes ( behalve als het een force of nature was werd er niet uitbetaald) Misschien is er wel helemaal geen keuze geweest, jij weet helemaal niet waarom er dingen wel of niet omgezet moesten worden.
Ik hoef helemaal niks ik heb niemand gevraagd een reis te boeken, al die vechters die op strikeforce vechten en mensen die hebben geboekt om naar de US te gaan die hebben zeker recht tot klagen, wordt twee keer gewoon afgezegd, dat is een heel ander verhaal.
Volgens die jongen kwamen er kosten bij het omzetten van zijn ticket, dus is hij niet al zijn poen kwijt en als dat wel zo was is dat een zeer vervelende zaak.
Wat zijn diknekken? Ik kan mij niet herinneren dat ik deze person(en) op een lijst heb gezien als gasten of begeleiders of huisdieren?

Maar goed in iedergeval weer forum voer wat voor de professionele klagers, er is al een tijd niet geklaagd dus jongens en meisjes leef je uit zou ik zo zeggen!
Ik ga onderzoek doen in de dikke vandalen vast wel iets te vinden over diknekken ( ruimtewezens)?

wow..
gewoon sprakeloos
en op zo'n manier probeert Glory dus meer publiek te trekken?

nadat je postte dat ie Glory een persoonlijke mail kon sturen dacht ik dat er een verandering kwam maar dat maakte je met deze post weer kapot

anoniem gg
10-11-2012, 23:29
wow..
gewoon sprakeloos
en op zo'n manier probeert Glory dus meer publiek te trekken?

nadat je postte dat ie Glory een persoonlijke mail kon sturen dacht ik dat er een verandering kwam maar dat maakte je met deze post weer kapot

Daar is mijn mening nog steeds hetzelfde over , hij kan gewoon een prive mail sturen en dan zal Glory kijken of we iets kunnen regelen.

LeeMurray
10-11-2012, 23:29
Dit is opbouwend bedoeld maar misschien wordt het tijd om de PR te laten verzorgen door een aantal professionals. Dit is echt amateuristisch...

anoniem gg
11-11-2012, 03:17
Dit is opbouwend bedoeld maar misschien wordt het tijd om de PR te laten verzorgen door een aantal professionals. Dit is echt amateuristisch...

Sorry, dat ik zo amateuristisch ben.

Koike88
11-11-2012, 09:46
Sorry, dat ik zo amateuristisch ben.

Volgens mij heb je echt een goed team om je heen, want jouw aanpak en omgang met klanten is echt beroerd.

"Ik heb niemand gevraagd om naar m'n evenement te komen, dus ik kan doen en laten wat ik wil."
Groot klein kind.

anoniem gg
11-11-2012, 10:42
Volgens mij heb je echt een goed team om je heen, want jouw aanpak en omgang met klanten is echt beroerd.

"Ik heb niemand gevraagd om naar m'n evenement te komen, dus ik kan doen en laten wat ik wil."
Groot klein kind.

Dat zijn jouw woorden: "dus ik kan doen en laten wat ik wil", vooropgesteld vrijheid van meningsuiting kan ik dat inderdaad, maar dat heb ik niet zo geschreven ( zijn jouw woorden). Toch wil ik dit soort ongelukkige klanten best tegemoetkomen als ze prive contact opnemen kan ik kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen.
Glory doet er alles aan om de sport weer main stream te krijgen, daar hoorde deze move helaas ook bij.
Ik doe helemaal geen Pr, je bent dus slecht geinformeerd, ik schreef een persoonlijke reactie. Ik ben een hele positieve figuur en probeer van onmogelijke situaties het beste te maken. Het is dus oprecht goed bedoeld!

Peace

micha
11-11-2012, 11:39
Ik ben er in ieder geval goed ziek van . En ik geloof er best in dat de samensmelting deze gala's een positieve impuls zal zijn voor de mma en kickbokswereld maar daar ik schiet ik helemaal , maar dan ook helemaal niets mee op.

Annuleringsverzekering dekt dit soort gevalletjes NIET.
Omboeken kost zo'n slordige 150 euri's en tickettariefverschil is ook nog eens zo'n kleine 330 euri's.
Als ik nou een nog een reservepotje ergens zou hebben , zou ik het zeker aangesproken hebben. Dit is helaas niet het geval en ben ik dus mijn zuur verdiende eurootjes gewoon kwijt.

Houdoe en bedankt zullen we maar zeggen.




OSU.




Ik vind het heel sneu voor je maar je gaat toch niet van je laatste geld een ticket naar Japan kopen?

Diz
11-11-2012, 13:25
Ik vind het heel sneu voor je maar je gaat toch niet van je laatste geld een ticket naar Japan kopen?

Lijkt me dat die jongen helemaal zelf mag weten waaraan hij zijn geld uitgeeft hoor...

rollermanskunk
11-11-2012, 15:19
Geef die gast 3 meier en een kaartje zijn we van het gezeur af.

Vale Tudo
11-11-2012, 17:02
Ik vind het heel sneu voor je maar je gaat toch niet van je laatste geld een ticket naar Japan kopen?

Micha.. Ik ben al vele jaren een bezoeker van mixfight.nl en ik moet het nu echt kwijt... Wat ben jij een vuile kontenlikker!! Wat zit jij er met je tong diep in zeg bij Golden Glory!! Gatverdamme... Hopelijk word je een keer slachtoffer van potenrammen, trieste mongool dat je bent...

En Bas Boon, ik vind het ronduit schandalig hoe er omgegaan wordt met die jongen die nu zoveel extra kosten moet maken. Hadden jullie nou meteen een oplossing voor hem gezocht, dan had iedereen gezegd dat jullie een top-organisatie zijn, nu toon je het tegendeel aan...

micha
11-11-2012, 19:55
[QUOTE=Vale Tudo;1185029]Micha.. Ik ben al vele jaren een bezoeker van mixfight.nl en ik moet het nu echt kwijt... Wat ben jij een vuile kontenlikker!! Wat zit jij er met je tong diep in zeg bij Golden Glory!! Gatverdamme... Hopelijk word je een keer slachtoffer van potenrammen, trieste mongool dat je bent...


Nou nou wat een taalgebruik. gefrusteerd maat?

mario the count
11-11-2012, 20:29
Eerst maar eens afwachten wat GG voor hem wilt doen. Misschien kunnen ze wel wat regelen. Bas gaf aan dat hij gaat kijken wat ze kunnen doen, ben benieuwd. Zou een mooi gebaar zijn.

Kemal
11-11-2012, 21:26
Hou het gezellig dames..

123trisweat
11-11-2012, 21:36
Ik vind het heel sneu voor je maar je gaat toch niet van je laatste geld een ticket naar Japan kopen?

HUH? had je ook niet kunnen melden........hoop dat Glory Theosen kan en/of wilt tegemoet komen met iets.

suggesties die glory geen geld kost
- meet & greet als Theosen toch kan komen
- mma/bokshandschoenen met handtekeningen van de vechters
- figuranten rol in B. Boon nieuwste film

appelsap
11-11-2012, 22:42
Ik vind het heel sneu voor je maar je gaat toch niet van je laatste geld een ticket naar Japan kopen?

Niet iedereen geeft dat laatste geld uit aan Glory boxers zoals jij. Je laatste twee Posts zijn weer van het niveau van een kleuter.

On topic.
Natuurlijk kan een organisatie kiezen om dingen te veranderen. Alleen zijn er dan m.i. Betere manieren om dat te communiceren ,en de gedupeerden tegemoet te komen, dan tot nog toe door Glory is laten zien. Die Franse Romney zal toch wel vaker slecht nieuws hebben moeten brengen en een professionele pr partij hebben om dat goed te regelen. Lijkt er tot nu toe niet op.
Zonde, want ik denk dat het samen voegen van de evenementen best een goed idee kan zijn.

Bromios
11-11-2012, 23:24
Je zou een persoonlijke mail kunnen sturen, voor Glory was het ook niet leuk al die gemaakte kosten voor niks en zaal huur , advertenties, kaartverkoop... Als je nu gewoon een mailtje stuurt naar Glory kunnen ze misschien wat voor je betekenen. Als klagen op het forum helpt mag dat ook. Ik had New York geboekt en toen kwam ineens Sandy!
Misschien kan ik wel een hele goeie kaart voor je regelen want ik waardeer elke fan!

Daar heeft Bas een punt. Stuur een mailtje en waarschijnlijk komen ze je tegemoet.

Ik vind alleen dat als jij kaarten hebt besteld dat je automatisch bericht moet krijgen dat je huidige kaarten niet meer geldig zijn en dat je ze om mag ruilen of dat je je geld terug kan krijgen. Je hoort het niet via een forum te lezen en moet er zelf achteraan. Vervolgens neem je contact met hun op of ze nog wat voor je kunnen doen. Zij zeggen: natuurlijk kunnen we dat. Jij bent lyrisch van enthousiasme en deelt dat met ons allen hier.

Had gekund he, had gekund......

anoniem gg
12-11-2012, 04:11
Micha.. Ik ben al vele jaren een bezoeker van mixfight.nl en ik moet het nu echt kwijt... Wat ben jij een vuile kontenlikker!! Wat zit jij er met je tong diep in zeg bij Golden Glory!! Gatverdamme... Hopelijk word je een keer slachtoffer van potenrammen, trieste mongool dat je bent...

En Bas Boon, ik vind het ronduit schandalig hoe er omgegaan wordt met die jongen die nu zoveel extra kosten moet maken. Hadden jullie nou meteen een oplossing voor hem gezocht, dan had iedereen gezegd dat jullie een top-organisatie zijn, nu toon je het tegendeel aan...

je kunt het ook omdraaien:

Je had als gedupeerde ook gewoon contact op kunnen nemen met de organisatie van Glory, de situatie kunnen uitleggen dat je je laatste verdiende centen hebt uitgegeven om dit spektakel bij te wonen. En dat je nu kosten moest maken voor het omzetten van die ticket. Ik weet zeker dat er gelijk positief gereageerd zou zijn.
Maar mensen laten zich leiden door emotie en terleurstelling en komen dan in een negatieve spiraal terrecht, klagen op elke forum door een en dezelfde persoon lijkt mij veel meer op een slender en haatcampagne dan daadwerkelijk proberen de zaak op een normale manier op te lossen. Niemand is er namenlijk bij gebaat om dit via een forum te doen zoals de gedupeerde wil doen geloven en natuurlijk is het voer voor ( zijn er inmiddels nog maar heel weinig dat is een zeer positive ontwikkeling) voor die enkeling om nog even flink te kafferen op Glory en Bas Boon.
Ik kan daar wel tegen hoor, maar het verhaal van deze boze "klant" wordt wel steeds ongeloofwaardelijker, ik heb nog steeds geen mail gezien. Als hij denkt dat hij iets kan bereiken door negatief te blijven posten op forums in binnen en buitenland denk ik dat hij helaas niet het resultaat zal bereiken als hij echt een gedupeerde klant zou zijn ( is eenvoudig om je boeking te laten zien en hoeveel het omboeken kost, is zo gedaan).

Peace

Wie gebruikt mijn quote ook alweer met die BB special ( iemand gebruikt dat als handtekening hier op het forum, ik kan het niet meer gebruiken want dat zou onprofessioneel zijn, maar misschien kan die persoon hem nog een keer plaatsen, is redelijk toepassenlijk in dit geval).

anoniem gg
12-11-2012, 08:49
Niet iedereen geeft dat laatste geld uit aan Glory boxers zoals jij. Je laatste twee Posts zijn weer van het niveau van een kleuter.

On topic.
Natuurlijk kan een organisatie kiezen om dingen te veranderen. Alleen zijn er dan m.i. Betere manieren om dat te communiceren ,en de gedupeerden tegemoet te komen, dan tot nog toe door Glory is laten zien. Die Franse Romney zal toch wel vaker slecht nieuws hebben moeten brengen en een professionele pr partij hebben om dat goed te regelen. Lijkt er tot nu toe niet op.
Zonde, want ik denk dat het samen voegen van de evenementen best een goed idee kan zijn.

Ik denk dat iedereen even moet terug lezen wat er werkenlijk is gezegd en aangekondigd: ten eerste zijn door de CEO Marcus Leuer en mijzelf onze veronschuldigingen aangeboden tijdens de persconferentie in Japan.

Dan heb ik gevraagd of deze persoon "die op alle forums in binnen en buitenland loopt te klagen" een prive mail wil sturen om te kijken of we elkaar kunnen helpen. Tot nu toen heb ik die mail niet gezien? Het lijkt er dus op dat het een persoon is die zich laat leiden door emoties of opzettenlijk probeert te benadrukken hoe slecht Glory wel niet is. Wat schiet je op met klagen op elk forum terwijl de organisatie verzoekt of je een mail wilt sturen met een bonnetje van de aankoop van de vliegticket en de kwitantie van het omboeken, moet niet al te moeilijk zijn. Maar dat is niet het geval geen prive mails of bonnetjes, maar wel posten op verschillende forums hoe slecht Glory wel niet is, dit doet niemand goed. Als deze persoon denkt hiermee iets te bereiken heb ik nieuws, het werkt avenrechts en je wordt helemaal niet serieus genomen. De andere die meedoen aan het laatste beetje Glory of Bas Boon afzeiken ( ik moet verheugdenlijk herkennen dat dit heel veel minder is geworden) zouden zichzelf eens goed achter de oren moet krabben.

Wie was dat ook alweer met die handtekening met zoiets van BB special als je iets niet onderbouwd? OOhh nee wacht ik schrijf het zelf niet , dat zou immers niet professioneel zijn.

Peace

Kemal
12-11-2012, 08:59
Nou Theosen,

Stuur dus een mailtje naar Bas met alle papieren erbij, ik hoop dat het opgelost kan worden!

rollermanskunk
12-11-2012, 09:03
@Theosen ik zou zeggen: "grijp je kans!" kopietje maken, bankrekeningnummer erbij en klaar.

Eind goed al goed.

mario the count
12-11-2012, 12:14
Moet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Hier op een forum klagen, vervolgens de kans krijgen om er uit te komen met de organisatie, en dan niks van je laten horen.

harry
12-11-2012, 12:50
Moet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Hier op een forum klagen, vervolgens de kans krijgen om er uit te komen met de organisatie, en dan niks van je laten horen.

Ik kan bij deze melden dat Theosan zelden of nooit op een forum kijkt of post. Ook spuwt hij niet zijn gal op allerlei fora, daar liggen zijn intresses niet, en daar stopt hij ook geen tijd in.

Ik heb hem gewezen op deze topic ivm zijn reis na Japan en het niet doorgaan van het gala (was toch wel handig voor hem om te weten wat er speelde)

Ik zal hem melden op hetgeen hierboven vermeld staat en als hij vd week tijd heeft (hij heeft een baan waarbij die zijn tijd niet kan verdoen achter een pc) zal die ws wel reageren, maar daar ga ik verder niet over.

Voor de rest hou ik me afzijdig van welke discusie ook

anoniem gg
12-11-2012, 13:01
Ik kan bij deze melden dat Theosan zelden of nooit op een forum kijkt of post. Ook spuwt hij niet zijn gal op allerlei fora, daar liggen zijn intresses niet, en daar stopt hij ook geen tijd in.

Ik heb hem gewezen op deze topic ivm zijn reis na Japan en het niet doorgaan van het gala (was toch wel handig voor hem om te weten wat er speelde)

Ik zal hem melden op hetgeen hierboven vermeld staat en als hij vd week tijd heeft (hij heeft een baan waarbij die zijn tijd niet kan verdoen achter een pc) zal die ws wel reageren, maar daar ga ik verder niet over.

Voor de rest hou ik me afzijdig van welke discusie ook

Daar hebben wij een perconferentie voor gehouden om iedereen te informeren, uiteraard hebben de vechters het nieuws als eerste gehoord.
Jij schrijft dat jij hem op de hoogte bracht maar je schrijft tevens dat hij geen tijd heeft en zijn tijd niet kan verdoen achter een PC? Ik ben ook een heel druk man maar soms meld ik mij even op mijn oude vertrouwde mix fight forum om een mening te geven.
Als hij geen tijd heeft waarom staat zijn klaaggezang dan op elke forum inclusief op buitenlandse forums?
Hij heeft er blijkbaar nogal werk van gemaakt?
Of heeft hij jouw gevraagd een account aan te maken om dit voor hem te doen zodat hij verder kon gaan met zijn werk?

Maar goed, gelukkig ben jij er om hem ervan op de hoogte te stellen dat hij zijn bonnetjes kan overleggen en met ons contact kan opnemen.
Bedankt voor alle inzet in deze zaak je hulp is zeer gewardeerd


Wie had die spreuk nu ook alweer als handtekening op dit forum: als je niet goed onderbouwed BB special of zoiets ( ik weet het natuurlijk wel) maar het is niet professioneel om dat te schrijven

Peace

anoniem gg
12-11-2012, 13:16
Ik kan bij deze melden dat Theosan zelden of nooit op een forum kijkt of post. Ook spuwt hij niet zijn gal op allerlei fora, daar liggen zijn intresses niet, en daar stopt hij ook geen tijd in.

Ik heb hem gewezen op deze topic ivm zijn reis na Japan en het niet doorgaan van het gala (was toch wel handig voor hem om te weten wat er speelde)

Ik zal hem melden op hetgeen hierboven vermeld staat en als hij vd week tijd heeft (hij heeft een baan waarbij die zijn tijd niet kan verdoen achter een pc) zal die ws wel reageren, maar daar ga ik verder niet over.

Voor de rest hou ik me afzijdig van welke discusie ook

Dat is een vervelende zaak en zeer vreemd?
Je schrijft dat de Hr Theosan zelden of nooit op een forum post? Hij heeft er blijkbaar nog al werk van gemaakt, want hij post zelfs op internationale forums en er is niks positiefs aan. Ik ben ook een druk man maar soms maak ik tijd om op mijn gelieve mix fight forum te posten.
Waarom al die negatieve energie en zulke negatieve zaken posten als je gewoon eerst even contact kunt opnemen met Glory en het probleem kan voorleggen aan de organisatie ( helemaal als dit op een forum wordt bekend gemaakt ). Nu zou je kunnen denken dat Glory gaat zeggen: bekijk het, je loopt eerst ons helemaal publiekenlijk af te kraken en dan alsnog geld gaan vragen. Wij bij Glory zijn niet zo flauw, maar willen wel graag bonnetjes en boekingen zien, zodat we zeker weten dat we hier niet te maken hebben met een Anti Glory forum warrior. Het zal mij benieuwen.....

Heeft hij jouw misschien gevraagd een account aan te maken en voor hem te posten. Gelukkig kun jij nu "zonder dat hijzelf hoeft te reageren" hem het bericht geven dat hij zijn bonnetjes kan overleggen en contact met ons kan opnemen.

Ik ben je zeer dankbaar voor de inzet in deze zaak.

Wie had er nu ook alweer die handtekening hier op het forum van een quote van mij? BB special als je niet onderbouwd.....( ik weet het natuurlijk nog precies ) maar het is niet professioneel dus kan ik het niet schrijven

Peace

mario the count
12-11-2012, 13:29
Ik kan bij deze melden dat Theosan zelden of nooit op een forum kijkt of post. Ook spuwt hij niet zijn gal op allerlei fora, daar liggen zijn intresses niet, en daar stopt hij ook geen tijd in.

Ik heb hem gewezen op deze topic ivm zijn reis na Japan en het niet doorgaan van het gala (was toch wel handig voor hem om te weten wat er speelde)

Ik zal hem melden op hetgeen hierboven vermeld staat en als hij vd week tijd heeft (hij heeft een baan waarbij die zijn tijd niet kan verdoen achter een pc) zal die ws wel reageren, maar daar ga ik verder niet over.

Voor de rest hou ik me afzijdig van welke discusie ook

Ik hoop dat hij er wat mee doet. Als je tijd hebt om je gal te spuwen zou het ook leuk zijn om te laten weten als er iets positiefs uitgekomen is straks.

Rverm
12-11-2012, 15:12
Nog 2 pagina's en Bas Boon is op het matje geroepen dat hij niet meer mag reageren (onder zijn eigen naam) vanwege imagoschade en reageert niet meer...Even geduld nog aub...

Verder top dat er mooie gala's aankomen!

Bromios
12-11-2012, 15:24
Ik kan bij deze melden dat Theosan zelden of nooit op een forum kijkt of post. Ook spuwt hij niet zijn gal op allerlei fora, daar liggen zijn intresses niet, en daar stopt hij ook geen tijd in.

Ik heb hem gewezen op deze topic ivm zijn reis na Japan en het niet doorgaan van het gala (was toch wel handig voor hem om te weten wat er speelde)

Ik zal hem melden op hetgeen hierboven vermeld staat en als hij vd week tijd heeft (hij heeft een baan waarbij die zijn tijd niet kan verdoen achter een pc) zal die ws wel reageren, maar daar ga ik verder niet over.

Voor de rest hou ik me afzijdig van welke discusie ook

Misschien kun je hem dan ook even de tip geven volgende keer met de organisatie contact op te nemen ipv met een forum.

Theosen
12-11-2012, 21:28
Nou hier ben ik dan. Sorry voor de late reaktie , maar ik ben niet echt een forumbezoeker. Een vriend wees me vorige week op
een berichtje op de site over de afgelasting van het gala op 2 dec, Tokyo.
Behoorlijk over de zeik heb ik toen mijn beklach gedaan na me eerst geregistreerd te hebben.
Ik steek eigenlijk zo niet in elkaar. Maar goed gedane zaken nemen geen keer .
Wie er op die buitenlandse sites zijn gal spuugt is mij totaal niet bekend maar ik ben het in ieder geval NIET.
Verders juich ik de samenwerking tussen deze organisties echt wel toe hoorrrr. Ik ben een vechtsportliefhebber van het eerste uur en in de breedste zin van het woord.
Zowel de vechters als de fans zullen hier zeker bij gebaat zijn.
Verder zal ik Bas een mailtje sturen om 1 en ander toe te lichten.
Voor mij is hiermee dan ook de kous af en hopelijk voor jullie ook. Nog wel ff een ieder bedanken voor de bijval

yy
12-12-2012, 14:41
Nou hier ben ik dan. Sorry voor de late reaktie , maar ik ben niet echt een forumbezoeker. Een vriend wees me vorige week op
een berichtje op de site over de afgelasting van het gala op 2 dec, Tokyo.
Behoorlijk over de zeik heb ik toen mijn beklach gedaan na me eerst geregistreerd te hebben.
Ik steek eigenlijk zo niet in elkaar. Maar goed gedane zaken nemen geen keer .
Wie er op die buitenlandse sites zijn gal spuugt is mij totaal niet bekend maar ik ben het in ieder geval NIET.
Verders juich ik de samenwerking tussen deze organisties echt wel toe hoorrrr. Ik ben een vechtsportliefhebber van het eerste uur en in de breedste zin van het woord.
Zowel de vechters als de fans zullen hier zeker bij gebaat zijn.
Verder zal ik Bas een mailtje sturen om 1 en ander toe te lichten.
Voor mij is hiermee dan ook de kous af en hopelijk voor jullie ook. Nog wel ff een ieder bedanken voor de bijval

ben benieuwd of het nog gelukt is om de geile middenweg te vinden