PDA

View Full Version : Rhassan Muhareb wil een kans naar de top !! Desnoods gratis !!



jds
06-11-2012, 10:13
van Rosmalen - Sato - Petrosian -Kiria enz het maakt mij niet uit desnoods vecht ik alleen voor de reiskosten als ik maar een kans krijg !!!!!
dat is het verhaal waarmee mijn A klasser Rhassan Muhareb gisteravond de dojo mee in kwam . zwaar geirriteerd over bepaalde namen die wel eens kans krijgen bij glory en hij nog steeds niet is uitgenodigd .
Eerlijk gezegt begrijp ik het ook niet , qua niveau kan hij met iedereen mee en stond bijvoorbeeld al in een echte knalpartij tegen Zambidis. De enige reden die ik kan bedenken is dat hij voor een promotor financieel niet intressant is als palestijn . nou zijn gage mogen ze houden !! zeg maar waar en waarneer en maakt niet uit tegen wie . Rhassan Muhareb is klaar voor glory = is glory klaar voor hem ???? gr hans vos

http://www.youtube.com/watch?v=XFetzZnXN9Y&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=MZo1ErfFBao

Koike88
06-11-2012, 16:30
Denk dat er zoveel vechters in die klasse lopen die een kans willen hebben en maken. Beetje cheap om het op een culturele achtergrond te gooien.

Het kan ook zijn dat hij hen niet is opgevallen of dat ze zijn stijl niks vinden.

jds
06-11-2012, 16:43
Denk dat er zoveel vechters in die klasse lopen die een kans willen hebben en maken. Beetje cheap om het op een culturele achtergrond te gooien.

Het kan ook zijn dat hij hen niet is opgevallen of dat ze zijn stijl niks vinden.helemaal niet cheap maar re eel gedacht . zeker nu draait alles om de poen en pakken de promotors alleen de financieel aantrekkelijke vechters . kan ze zakelijk geen ongelijk geven zou ik waarschijnlijk ook doen . kan je dus gewoon over praten en is niks mis mee zo is het nu eenmaal . gr hans

Richelieu
06-11-2012, 17:02
Welkom terug op Mixfight.nl Hans ;)

jds
06-11-2012, 17:16
Welkom terug op Mixfight.nl Hans ;)ja bn er weer , zit van armoe op het account van mijn vrouw . gr hans

Peter0711
06-11-2012, 17:24
De enige reden die ik kan bedenken is dat hij voor een promotor financieel niet intressant is als palestijn .

Ja! Dat zal het vast zijn. Polen,Turken,Marokkanen,Roemenen,bulgaren,Irakezen enz,allemaal o.k. Maar een Palestijn,nee dat gaat mij als kijker ook te ver,die hoef ik niet in de ring te zien!!! ;)

Wat een onzin. :)

Hoop dat deze jongen snel een leuke promotor vind. Gezien hij telkens een knalpartij neerzet lijkt me dat ook gewoon een kwestie van tijd en niet afkomst.

Atila
06-11-2012, 17:38
Als die jongen 3.000eu kost (ik roep maar wat) dan wil een promotor toch wel weten of hij dat geld terugkrijgt, al dan niet via tafels- of kaartverkoop. Vaak worden daarom jongens geboekt met een achterban die financieel wat sterker staat en niet te beroerd is om wat geld uit geven voor 'hun' jongen.

Er zijn zoveel goede A-vechters die een kans zouden moeten krijgen op een groot gala.

jds
06-11-2012, 17:53
Als die jongen 3.000eu kost (ik roep maar wat) dan wil een promotor toch wel weten of hij dat geld terugkrijgt, al dan niet via tafels- of kaartverkoop. Vaak worden daarom jongens geboekt met een achterban die financieel wat sterker staat en niet te beroerd is om wat geld uit geven voor 'hun' jongen.

Er zijn zoveel goede A-vechters die een kans zouden moeten krijgen op een groot gala.juist !! gr hans

easy01
06-11-2012, 17:54
van Rosmalen - Sato - Petrosian -Kiria enz het maakt mij niet uit desnoods vecht ik alleen voor de reiskosten als ik maar een kans krijg !!!!!
dat is het verhaal waarmee mijn A klasser Rhassan Muhareb gisteravond de dojo mee in kwam . zwaar geirriteerd over bepaalde namen die wel eens kans krijgen bij glory en hij nog steeds niet is uitgenodigd .
Eerlijk gezegt begrijp ik het ook niet , qua niveau kan hij met iedereen mee en stond bijvoorbeeld al in een echte knalpartij tegen Zambidis. De enige reden die ik kan bedenken is dat hij voor een promotor financieel niet intressant is als palestijn . nou zijn gage mogen ze houden !! zeg maar waar en waarneer en maakt niet uit tegen wie . Rhassan Muhareb is klaar voor glory = is glory klaar voor hem ???? gr hans vos

http://www.youtube.com/watch?v=XFetzZnXN9Y&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=MZo1ErfFBao

Beste Hans,

Ik heb op youtube gekeken, onddanks dat Rhassan spectaculaire trappen en gesprongen knieën maakt, was duidelijk te zien dat hij voor zowel Zambidis en Schneidmiller een maatje te klein was. Het kan zijn dat hij nu heel veel progressie heeft gemaakt, maar ik vraag mij af of hij het zoveel beter zou doen dan een Kiria, Dahlbeck, Tim Thomas, etc.
Iedereen wil een kans, maar zij kunnen maar 16 man uitnodigen. Zoals eerder al werd gezegd zitten er een heleboel gasten in de wachtkamer die zich willen laten zien. Misschien gewoon beginnen met de jongens in Nederland aan te pakken en dan langzaam stapjes maken.

Volgens mij wil elke promoter de beste jongens op hun gala en heeft het niets te maken met culturele achtergrond. Er deed ook maar 1 nederlander mee bij de laatste 8. Dus daar ligt het niet aan.

Simon-chellie
06-11-2012, 18:43
Maar dan moet de promotor er wel net zo naar kijken als jij. Bedoel het niet aanvallend deze reactie, ik vind het een hele leuke vechter om te zien. Maar dan gewoon als hoofdpartij op een gala in Nederland. 'kleiner gala'.. Niet een vechter om tijdens een Glory event te zien, want IN MIJN OGEN, laat dat even duidelijk zijn. Zie ik hem echt nog niet van: Roosmalen, Kiria, Petroysan, of een Kraus winnen....

jds
06-11-2012, 19:01
Maar dan moet de promotor er wel net zo naar kijken als jij. Bedoel het niet aanvallend deze reactie, ik vind het een hele leuke vechter om te zien. Maar dan gewoon als hoofdpartij op een gala in Nederland. 'kleiner gala'.. Niet een vechter om tijdens een Glory event te zien, want IN MIJN OGEN, laat dat even duidelijk zijn. Zie ik hem echt nog niet van: Roosmalen, Kiria, Petroysan, of een Kraus winnen....ik denk dat hij erg veel vooruit is gegaan en zie je reactie niet als aanval . als ik zoiets doe als nu kan je van me aannemen dat er wat achter zit . ik zet hem gewoon weer even op de kaart . je weet maar nooit wat er uit komt . en tegen een echte topper komen we echt de eerste keer gratis . ik kan ook niks doen en stil zitten maar daar komt niets van . dus ff aandacht trekken kan nooit kwaad . en geloof me deze jongen is de aandacht echt waard . gr hans

Asura
06-11-2012, 19:15
Wat een lul

Tony
06-11-2012, 20:03
Goeie onderbouwing ook Asura

Sadix
06-11-2012, 20:12
Goeie onderbouwing ook Asura

heeft hij niet nodig. Palestijn---> moslim --- lul voor Asura :)

Richelieu
06-11-2012, 21:33
Wat is zijn gewicht eigenlijk? Misschien een kandidaat om tegen Maiki Karathanasis te knokken.

de Stiep
06-11-2012, 21:44
Het barst van de jonge honden die de gevestigde orde willen aanpakken. Ik denk dat hij een goede kans maakt. Maar het is best lastig om aan de bak te komen. !!

Tony
06-11-2012, 21:45
heeft hij niet nodig. Palestijn---> moslim --- lul voor Asura :)

Ow zo... pfff ik wordt te oud hiervoor

payap
06-11-2012, 22:40
Hier een interview met hem na het winnen van de I-1 Bron: Muaythaiauthority.com


Rhassan Muhareb is one Palestine’s top Muay Thai Fighters. He recently won the WMC I-1 Muay Thai GP by knocking out all three of his opponents. Rhassan was kind enough to talk to Muay Thai Authority about his tournament win as well as life as fighter, a father and putting in 40 hour work weeks to go along with his training to fight at a high level.

MTA: You recently won the WMC I-1 Muaythai GP, how big was it for you winning the tournament?

Rhassan: It was big for me to win I-1. I trained so hard to get ready for the tournament. My wife just had our first baby, and I work 40 hours! So my time for getting ready was planned in every minute I had, so I could train. I had my little girl in the gym with me every morning to train before work. I could see all the hard work paid off now, I am so happy for winning I-1, and I was injured 6 weeks before the fight my coach told me not to fight because of my knee ligament. But I would not cancel the fight; I went to Hong Kong by myself for 22 hours and knocked ever body out so I’m proud and happy.

MTA: You knocked out all of your opponents in the tournament. Was the plan going in to finish every fight or did this kind of just happen?

Rhassan: Yes I knocked them all out. My plan was be smart, hit strong and one fight at a time. My plan was to finish the fights without injuring my knee more so I could be ready for the next fight.

MTA: Granted you finished all of your opponents, which of the tournament fights was the hardest?

Rhassan: I think that the hardest fight was against Kurt (Finlayson). He was strong.

MTA: Do you currently have any fights lined up and if so against who?

Rhassan: Yes I have a fight in Sweden 26/5 and I am gonna fight a big tournament at Ibiza (Spain) 21-7 2012.

MTA: You work, you're a father and you fight at a high level. How difficult is it to balance everything?

Rhassan: I plan the most of my time, and every minute I have to train, if I am at work and have a 30 min break then I go for a fast run and get back to work. I dont waste my time, in the morning hours before work I take my little girl with me to the gym and train. A big thanks to my lovely wife that is so understanding and gives me some time to train when she knows I have big fights. But it will be much better not to work 40 hours at week and just train, my level will go up so much up.

MTA: What are your future goals in the sport?

Rhassan: My goals are to get as far as possible as long I have the age to fight, and my wife allows it. I want to fight the best of the best, maybe not winning, but show the world I can fight anyone! Without getting punched and I can defend myself in the ring.

MTA: Is there anyone in particular you would like to fight, and why?

Rhassan: I want to fight the best fighters in 70 kilo. Because I know that I belong with the best fighters in the world. My biggest which is to fight Buakaw because he it the best fighter at that weight and I would be proud to fight a fighter that is such a big talent as he is. All respect for that fighter and all fighters in the world.

MTA: Any words for all your supporters?

Rhassan: Big thanks to all my supporters that always support me in good and bad times. And I am happy for that I can entertain all you lovers out there. Without the supporters there wouldn’t be any fighters!

http://2.bp.blogspot.com/-YlChxpUKvmE/T6wfKJgqVrI/AAAAAAAAJZY/8Dy6XF1DPUg/s1600/rhassan-muhareb-i-1.jpg


I-1 GP QF
Rhassan Muhareb (Palestine) def. Sexanlek Pattaya Boxing World (Thailand) by KO2
Kurt Finlayson (Australia) def. Jeferson Vulpe (Brazil) by Unanimous Decision
Marcin Lepkowski (Poland) def. Hamza Rahmani (Belgium) by Split Decision
Jason Woodham (England) def. Pavlos Kaponis (Greece) by Unanimous Decision

I-1 GP SF
Rhassan Muhareb (Palestine) def. Kurt Finlayson (Australia) by KO2
Marcin Lepkowski (Poland) def. Jason Woodham (England) by KO2

I-1 GP Final
Rhassan Muhareb (Palestine) def. Marcin Lepkowski (Poland) by KO1

FOCUS
06-11-2012, 23:38
mooie beelden hoor
spectaculaire vechter om naar te kijken
geef em een kans mensen

Koike88
07-11-2012, 00:51
Afgaande op die laatste foto, vraag ik me toch af wat zijn lengte is. Zijn tegenstander zal dan wel een groot iemand zijn voor 70 kilo, maar hij zal wel aan de kleine kant zijn. Dat lijkt toch 20cm verschil.

Asura
07-11-2012, 01:01
heeft hij niet nodig. Palestijn---> moslim --- lul voor Asura :)

Nee, dit is het juist. Altijd overal racisme in zien, daar word ik moe van, daarom zei ik het.

yy
07-11-2012, 01:09
lol ik denk gelijk aan dat filmpje in offtopic "let me bang, bro"

blade
07-11-2012, 08:57
gaat toch alleen om de poen en hoeveel tafels je verkoopt ook bij kleine gala's gaat er steeds minder om hoe goed een vechter is tegenwoordig

Koike88
07-11-2012, 11:21
gaat toch alleen om de poen en hoeveel tafels je verkoopt ook bij kleine gala's gaat er steeds minder om hoe goed een vechter is tegenwoordig

Juist bij kleine gala's.. Kosten moeten toch gedekt worden, zeker als je de huur, beveiliging, bond, ring en bar moet regelen.

lukashenko
07-11-2012, 11:58
sja wie wil er niet een kans aan de top

Pansier
07-11-2012, 13:35
Ow zo... pfff ik wordt te oud hiervoor

Wat een ouwe lul!

lennard
07-11-2012, 16:50
Je krijgt nooit een kans.. Creëer je kansen...Dat is wat de beste man nu doet! Hoop dat het hem lukt

Coldcrust
07-11-2012, 17:11
Het zal best een goeie vechter zijn maar ik zie niet in waarom uitgerekend hij aanspraak moet maken op den plek in de Glory -70.
De -70 klasse is de drukstbezette klasse in onze sport en er staan letterlijk donderden vechters te trappelen.
De I-1 resultaten die hier genoemd worden zijn volgens mij trouwens niet eens in de -70 klasse maar in de -67 (Finlayson en Rahmani zijn in elk geval -67 vechters)...dus om het dan op afkomst te gooien is echt een zwaktebod.

Anderson
07-11-2012, 17:52
Ik vind het ook een beetje raar dat die het op afkomst gooit. Jordan Watson heeft altijd op FMT gevochten en nu pas heeft die kans gekregen om te laten zien op de under card van Glory dat die ook op k1 regels goed kan vechten.

jds
07-11-2012, 17:58
Het zal best een goeie vechter zijn maar ik zie niet in waarom uitgerekend hij aanspraak moet maken op den plek in de Glory -70.
De -70 klasse is de drukstbezette klasse in onze sport en er staan letterlijk donderden vechters te trappelen.
De I-1 resultaten die hier genoemd worden zijn volgens mij trouwens niet eens in de -70 klasse maar in de -67 (Finlayson en Rahmani zijn in elk geval -67 vechters)...dus om het dan op afkomst te gooien is echt een zwaktebod.laten we duidelijk zijn dat ik niet over religie of discriminatie praat . ik heb het over hetr land van afkomst en wel of niet intressant voor de promotor . een vechter uit een land waar glory gevochten word is veel intressanter dan een vechter uit een ander land . tenslotte is het wel all about the money . dus leg me aub geen dingen in de mond die ik nooit zal zeggen . gr hans

Anderson
07-11-2012, 18:30
een vechter uit een land waar glory gevochten word is veel intressanter dan een vechter uit een ander land . tenslotte is het wel all about the money . dus leg me aub geen dingen in de mond die ik nooit zal zeggen . gr hans

Estland en Georgie zijn wel big business wil jij zeggen voor Glory.

Asura
07-11-2012, 19:07
Estland en Georgie zijn wel big business wil jij zeggen voor Glory.

x2

Asura
07-11-2012, 19:24
Gewoon promoten, laten zien dat er interesse voor hem is, dan pikken ze hem vanzelf op.

Coldcrust
08-11-2012, 17:30
laten we duidelijk zijn dat ik niet over religie of discriminatie praat . ik heb het over hetr land van afkomst en wel of niet intressant voor de promotor . een vechter uit een land waar glory gevochten word is veel intressanter dan een vechter uit een ander land . tenslotte is het wel all about the money . dus leg me aub geen dingen in de mond die ik nooit zal zeggen . gr hans

Ik legde jou geen woorden in de mond Hans maar reageerde op de uitspraken van de vechter in kwestie en het feit dat hij aanspraak maakt op een plek...nogmaals,prima vechter waarschijnlijk maar er zijn er zo nog duizend.
Nu wordt gesuggereerd alsof uitgerekend HIJ steeds voorbij gelopen wordt terwijl hij nog helemaal niet zoveel heeft laten zien in de -70 waardoor deze houding gerechtvaardigd is.

lopez86
08-11-2012, 19:50
laten we duidelijk zijn dat ik niet over religie of discriminatie praat . ik heb het over hetr land van afkomst en wel of niet intressant voor de promotor . een vechter uit een land waar glory gevochten word is veel intressanter dan een vechter uit een ander land . tenslotte is het wel all about the money . dus leg me aub geen dingen in de mond die ik nooit zal zeggen . gr hans

Wat een onzin.
Probeer je het weer goed te praten.
Dzhabar Askerov, Ky Hollenbeck, Alex Harris, Maxim Vorovski --ik kan de lijst nog wel langer maken-- voegen ook allemaal niks toe als het om het onderwerp "all about the money" gaat.

Daarbij, vind ik het niet een vechter van een uitzonderlijk kaliber.
Er zijn andere mannen van dat gewicht die die kans eerder verdienen, Maiki Kharatanasis is er een mooi voorbeeld van.
Maar die hoor je niet janken van "ow ow mijn afkomst dit dat zus zo".


Ik legde jou geen woorden in de mond Hans maar reageerde op de uitspraken van de vechter in kwestie en het feit dat hij aanspraak maakt op een plek...nogmaals,prima vechter waarschijnlijk maar er zijn er zo nog duizend.
Nu wordt gesuggereerd alsof uitgerekend HIJ steeds voorbij gelopen wordt terwijl hij nog helemaal niet zoveel heeft laten zien in de -70 waardoor deze houding gerechtvaardigd is.

Dit.