PDA

View Full Version : Boksen: Wladimir Klitschko vs Mariusz Wach | Results **Spoiler**



Kemal
11-11-2012, 00:11
De uit de Oekraïne afkomstige Klitschko, wereldkampioen bij de WBA, IBF, IBF, WBO en Ring Magazine, meet 1,98 meter en won 58 van zijn 61 wedstrijden. 'Dr. Steelhammer' won goud op de Olympische Spelen in 1996 en is sinds 2000 wereldkampioen bij de profs. Maar alsof het duel met Wach nog niet moeilijk genoeg leek, overleed zijn trainer Emanuel Steward ook nog eens twee weken geleden op 68-jarige leeftijd en moest hij het dus sinds jaar en dag zonder zijn vertrouwde gezicht in zijn hoek doen.

Mariusz Wach, alias 'The Viking', won al zijn 27 partijen, waarvan 15 op KO. De Pool is 2,02 meter lang en woont
en traint in de VS. Zijn bekendste tegenstander is Kevin McBride, die eerder Mike Tyson wist te verslaan.

Wladimir Klitschko def. Mariusz Wach by unanimous decision

Simone
11-11-2012, 00:21
Wat een enorme kin, maar die kin kon ook enorm veel hebben :-) Was leuk!

Leventdepevent
11-11-2012, 00:22
leuke partij.....alleen dat commentaar van knoert kletserman was weer tenenkrommend

Dalton
11-11-2012, 00:49
Wat een enorme kin, maar die kin kon ook enorm veel hebben :-) Was leuk!

Sinds wanneer is er iets mis met een grote kin ??? :boos:

Nosferatu187
11-11-2012, 01:27
Klitschkoooooooooooo

Jeru
11-11-2012, 09:19
Sinds wanneer is er iets mis met een grote kin ??? :boos:

LOL

Anton09
11-11-2012, 11:03
leuke partij.....alleen dat commentaar van knoert kletserman was weer tenenkrommend

Ja inderdaad dat commentaar van die gast is niet om aan te horen. Wat een hoop onzin komt er uit die mond van hem. Kan Fred Royers niet voor RTL7 gaan werken?

de Zweed
11-11-2012, 13:37
Wat een heerlijke partij!
Was eerst bang na het zien van de eerste 2 ronden, dat het weer een quickwin voor Wlad zou gaan worden.
Respect voor Wach, die zich echt niet KO liet slaan, ondanks het groot aantal kilo's power op zijn gezicht ronde na ronde.
En respect voor Wlad, wat een technisch goede boxer, top conditie, en overwinning ondanks de zware periode.
Benieuwd of ie doorgaat met boxen of niet.

PS en inderdaad, het kommentaar ging af en toe echt nergens over!! Zeg dan gewoon niets! Heb uiteindelijk de show op het Duitse RTL verder gekeken.

Simone
11-11-2012, 14:03
Sinds wanneer is er iets mis met een grote kin ??? :boos:

Niets hoor :ehhh: Juist héél handig, zo blijkt. ;)

Naj85
12-11-2012, 00:10
leuke partij.....alleen dat commentaar van knoert kletserman was weer tenenkrommend
hahaha inderdaad!

Nosferatu187
12-11-2012, 00:22
Die vader kwam ook even in beeld met dezelfde heksen kin. :boo:

Diz
12-11-2012, 07:45
Da was idd een beste kinnebak zeg!
Veel oppervlakte om te raken ;)

Leventdepevent
12-11-2012, 07:56
Da was idd een beste kinnebak zeg!
Veel oppervlakte om te raken ;)
hij kreeg ze van alle kanten op zn kanus, ook al stond ie in de dekking

RedDawn
12-11-2012, 08:47
Volgens mij moet Wladimir nu tegen Povetkin.

Facade
12-11-2012, 09:33
hij kreeg ze van alle kanten op zn kanus, ook al stond ie in de dekking

Ik heb het begin gemist, maar gekeken vanaf ronde 6 ofzo en dat viel mij ook op. Ik dacht op een gegeven moment echt van dan kun je net zo goed niet je handen omhoog houden :P

Ik had ook nog Mares vs Moreno gezien (was op dezelfde dag). Was een hele vette partij met veel actie. Ook als je normaal niet veel boksen kijkt is het de moeite waard. Check:

http://www.dailymotion.com/video/k7HM3qVsT14hxY3wwk9

Leventdepevent
12-11-2012, 10:43
Wladimir Klitschko wist afgelopen zaterdag zijn zwaargewicht titels met succes te verdedigen tegen de ruim twee meter lange Pool Mariusz Wach. Onder toeziend oog van Sylvester 'Rocky' Stallone namen de zwaargewichten het tegen elkaar op in de 02 World Arena in Hamburg.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Wladimir-Klitschko-Het-was-onmogelijk-om-hem-uit-te-schakelen.jpg
"Veel respect"In de achtste ronde leek het erop dat Klitschko de klus zou klaren nadat hij Wach met diverse combinaties meerdere keren de touwen indreef. Desondanks hield de Pool zich knap staande en vocht met heel zijn hart de partij uit. "Ik heb veel respect voor Mariusz Wach. Ik wist niet dat een man zoveel verdragen kon. Hij bleef maar komen. Het was onmogelijk om hem uit te schakelen, aldus de regerend wereldkampioen bij de zwaargewichten, Wladimir Klitschko.
R1network

mario the count
12-11-2012, 11:26
En toch mis ik de tijd van tyson. Ik heb 12 rondes lang naar jabs zitten kijken. Misschien ligt het aan mij maar ik kan niet genieten van zo een partij. Waar zijn de combos gebleven, ik heb ook bijna geen hoeken gezien en al helemaal geen opstoot. Respect voor klitschko, al zolang ongeslagen. Ook respect voor wach, wat een taaie. Maar spectaculair, nee dat niet meer.

Ik geniet dan toch meer van mayweather en pacqaui bijvoorbeeld.