PDA

View Full Version : Glory 5 London: Spong vs Bonjasky



Pages : [1] 2 3

rollermanskunk
19-11-2012, 18:05
HEAVYWEIGHT kickboxing Superstars Tyrone Spong and Remy Bonjasky collide in GLORY 5 London

http://www.gloryworldseries.com/system/uploads/news_entry/image/89/big_glory-logo-black_Final-02-1.jpg


HEAVYWEIGHT KICKBOXING SUPERSTARS TYRONE SPONG AND REMY BONJASKY COLLIDE IN GLORY 5 LONDON MAIN EVENT FEBRUARY 16, 2013

HISTORIC FIRST MEETING HEADLINES BIGGEST KICKBOXING CARD EVER STAGED IN THE UK
UK LIGHTWEIGHT STANDOUTS JORDAN WATSON AND LIAM HARRISON TO SEE ACTION ON THE CARD
London, England (Nov. 19, 2012) – Heavyweight superstars Remy Bonjasky (77-14, 40 KO’s) and Tyrone Spong (68-6-1 42 KO’s) will collide in the main event of GLORY 5 London at the British capital’s Excel Arena on Saturday, Feb. 16, 2013.
Also confirmed for the kickboxing mega-card are lightweight (70 kilograms/154 pounds) British standouts Jordan Watson (29-5-1, 14 KO's) and Liam Harrison (67-13-2, 38 KO’s). Both have tough tests ahead of them - Watson faces the hard-hitting ‘Stone Cold’ Steve Moxon of Australia (29-4-1, 16 KO’s) while Harrison faces the aggressive Moroccan lightweight Mosab ‘Jaguar’ Amrani (48-7-4, 14 KO’s).
Tickets for the event go on sale in December. Pricing and vendors will be announced in the coming weeks.
‘The Flying Gentleman’ Bonjasky is a household name among kickboxing fans and this will be the first time that British fight fans have the opportunity to see him fight live. One of the most athletic fighters ever to step into the ring, Bonjasky’s flying knees and kicks have provided some of the most thrilling images of the sport and helped propel him to victory in three Grand Prix tournaments in the old K-1 fight series.
An eye ailment forced a temporary retirement on him for nearly three years but, after undergoing surgery, the 1.93 meter (6-foot-4), 108 kilogram (240 pound) fighter was ready to put the gloves back on.
At GLORY 2 Brussels on Oct. 6,he made a triumphant return with a decision win over No. 1 ranked Brazilian heavyweight Anderson ‘Braddock’ Silva. Bonjasky demonstrated superior conditioning and reflexes in the fight, showing his rivals that all the old magic is still there.
Like Bonjasky, Amsterdam native Spong, who recently relocated to Boca Raton, Fla. to train with the famed ‘Blackzilians’ fight squad, is a world-class athlete. Standing 1.88 meters (6-foot-2) and weighing 103.5 kilograms (228 pounds), he started his career as a middleweight and has retained that speed and fluidity as he has moved up through the weight classes to heavyweight.
With explosive power in his hands, nearly two-thirds of Spong’s wins have been by stoppage, including his June KO of legend Peter Aerts. Spong was the last reigning 95 kilogram (210 pound) champion in world championship kickboxing league It’s Showtime which GLORY purchased in October.
“This is a dream fight that kickboxing fans around the world have been wanting to see for some time. Bonjasky is one of the sport’s all-time greats and anybody who watched him fight in Brussels could see immediately that he was as sharp as ever. He had the same dynamic fighting style that earned him tremendous success and acclaim in the sport before he went on hiatus three years ago,” said GLORY Managing Director Marcus Luer.
“As for Spong, his speed and technicality are just amazing. He is unbelievably agile for a heavyweight and he makes fighting look like ballet. He also has plenty of power and a real killer instinct, which we saw in his win over Peter Aerts earlier this year. Bonjasky and Spong are two of the most natural athletes the sport of kickboxing has ever seen. They are going to thrill the London fight fans in February.”
GLORY Chairman Pierre Andurand remarked, “I live in London and I am very proud to be bringing these two world-class fighters to the British capital. Bonjasky and Spong are at the top of their games right now and the winner will take a step closer to a shot at the GLORY heavyweight title.”
Both fighting out of the Bad Companygym in Leeds, England, Watson and Harrison have carved out solid reputations on the international Muay Thai circuit and have a legion of fans in their native northern city. Watson made his GLORY debut in November with a win over Mustapha Haida of Belgium.
Harrison is a four-time world champion in kickboxing and Muay Thai. He has faced elite Thai champions such as Saenchai Sor Kingstar and Anuwat Kaewsamrit and has competed extensively in Thailand with some of the nation’s top fighters. Among the titles Harrison has held are the prestigious WAKO and WMC belts, the latter being arguably the top honor in the Muay Thai world.
Additional matchups for GLORY 5 London will be announced soon. Visit www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com/h) for more information.

Source: http://www.gloryworldseries.com/en/news/89

Jeru
19-11-2012, 18:09
Mooie partij hoor! Jammer dat het niet in Amsterdam is, maar... nice!!

Kemal
19-11-2012, 18:24
Leuke partij hoor, ben erg benieuwd!

The Company
19-11-2012, 18:26
Mooie partij. Denk dat Spong momenteel beter is.

R.D.N
19-11-2012, 18:39
Bonjasky wint.

PinPoint
19-11-2012, 18:42
1 ding is zeker.....Remy moet vol aan de bak!

Tony Galento
19-11-2012, 19:15
Bonjasky wint.


Spong wint.

de Stiep
19-11-2012, 20:14
Remy is nog niet zo ver als ik. ik heb inmiddels gemerkt dat hetgeen tussen je oren zit vaak niet meer correspondeert met datgene wat je lijf nog kan. Remy is een hele grote, maar er staan nu een paar jongere gasten aan de poort te rammelen. Een daarvan is Tyrone. Die gaat ook winnen.

Leventdepevent
19-11-2012, 20:35
interessante partij!

Diz
19-11-2012, 20:52
Geweldige partij tussen twee geweldige vechters (en personen)...

Zal spannend worden, maar ik denk dat deze voor Bonjasky op punten gaat worden.

mario the count
19-11-2012, 20:56
Twee gasten die ik beide de winst gun tegen elkaar. Beide toppers. Denk dat spong wint als bonjasky zijn oude niveau niet weet te halen.

LeeMurray
19-11-2012, 21:42
Twee gasten die ik beide de winst gun tegen elkaar. Beide toppers. Denk dat spong wint als bonjasky zijn oude niveau niet weet te halen.
Ben het eens met het dikgedrukte, maar ik zie Remy toch winnen op routine en die gesprongen knieën. Remy vecht op z'n natuurlijke gewicht en heeft al eens tegen alle grote vechters gestaan én gewonnen. Ben benieuuwd en gun het beide toppers.

Ralphie89
20-11-2012, 12:11
Blijft Spong op 93kg i.v.m. toekomstige MMA partijen of zal hij deze partij op een hoger gewicht gaan vechten?

bryan
20-11-2012, 12:13
Mooie pot

blackadder
20-11-2012, 12:25
Blijft Spong op 93kg i.v.m. toekomstige MMA partijen of zal hij deze partij op een hoger gewicht gaan vechten?
Lijkt me toch wel dat ie hoger moet vechten als hij tegen Remy gaat. Want ik denk toch niet dat Remy in gewicht naar beneden zal gaan.

Tov
20-11-2012, 12:52
ik heb inmiddels gemerkt dat hetgeen tussen je oren zit vaak niet meer correspondeert met datgene wat je lijf nog kan.

Lol - als in gedeelde smart is halve smart.;)

Twee hele verschillende stylen. Gaat interessant worden.

XanaduNL
20-11-2012, 13:11
Mooie matchup!
Ik denk dat prime Bonjasky zou winnen. Maar ik geef nu Spong 70% kans.

Sadix
20-11-2012, 13:18
Prime bonjasky was onverslaanbaar. Maar nu denk ik dat Spong hem gaat pakken

rollermanskunk
20-11-2012, 13:22
Hoe gehavend komt Remy uit de Glory 4 Tokyo Grand Slam? Zit maar 6 weken tussen.

Moet die eerst langs:
- Verlinden
- Zimmerman
- Ghita
- Schilt

en dan krijgt die 6 weken later Spong voor z'n kiezen... Als die dat voor elkaar krijgt is die onsterfelijk.

Peacey
20-11-2012, 13:26
Iemand enig idee wanneer de ticket verkoop start?
Kan op de site nog niets vinden, want ik ga hier zeker bij aanwezig zijn.
Ticket vanaf schiphol kost hooguit €100,-

Koike88
20-11-2012, 13:37
Ben het eens met het dikgedrukte, maar ik zie Remy toch winnen op routine en die gesprongen knieën. Remy vecht op z'n natuurlijke gewicht en heeft al eens tegen alle grote vechters gestaan én gewonnen. Ben benieuuwd en gun het beide toppers.

Aerts stond ook tegen alle toppers, maar verloor van Spong. Nu is Aerts al veel verder uit z'n prime dan Bonjasky, maar goed..
Spong is trouwens ook geen routineklus natuurlijk. Ik zie ze beiden wel winnen. Who knows..

Misschien een beetje apart, maar ik heb Spong altijd kleiner ingeschat en Bonjasky altijd groter. Heb ze beiden gesproken en bij Spong een aantal keer getraind. Toch apart dat hij kleiner oogt, ik had het verschil veel groter ingeschat.

Ik hoop op een mooie partij, niet meer niet minder. Dikke card.

lukashenko
20-11-2012, 14:14
r u kidding me.
dream match up ow hell yeah.
glory rulez !!!
ik zeg spong op punten ik denk dat spong te handig en te snel is voor bonjasky.
al kan je een groot kampioen als bonjasky nooit uitvlakken.

Peter0711
20-11-2012, 14:30
Denk dat Spong nu wel eve een stapje te veel is zo net na ze comeback.

MMAFAN-1122
20-11-2012, 14:52
Leuke partij!

Willm
20-11-2012, 15:16
Bonjasky is kansloos, Spong all the way!

Advocaat
20-11-2012, 15:43
Nutteloze partij. "Washed up" Bonjasky tegen inmiddels MMA-vechter Spong. Laat die man toch op MMA richten i.p.v. dit soort onzin.

1 ding is zeker, deze partij word op punten gewonnen, waarschijnlijk door Spong. Wat het voor zijn carriere betekent? Helemaal niks. Een win voor Bonjasky betekent ook niks, vandaar dat dit een ondoordachte match-up is. En nu moet Spong ook nog is gaan yo-yo-en met zijn gewicht (92 kg MMA opeens naar HW voor deze partij en dan weer terug).

blackadder
20-11-2012, 15:51
Nutteloze reactie.

Bromios
20-11-2012, 15:53
Remy is nog niet zo ver als ik. ik heb inmiddels gemerkt dat hetgeen tussen je oren zit vaak niet meer correspondeert met datgene wat je lijf nog kan. Remy is een hele grote, maar er staan nu een paar jongere gasten aan de poort te rammelen. Een daarvan is Tyrone. Die gaat ook winnen.

You must spread some Reputation around before giving it to de Stiep again.

mario the count
20-11-2012, 15:57
Nutteloze partij. "Washed up" Bonjasky tegen inmiddels MMA-vechter Spong. Laat die man toch op MMA richten i.p.v. dit soort onzin.

1 ding is zeker, deze partij word op punten gewonnen, waarschijnlijk door Spong. Wat het voor zijn carriere betekent? Helemaal niks. Een win voor Bonjasky betekent ook niks, vandaar dat dit een ondoordachte match-up is. En nu moet Spong ook nog is gaan yo-yo-en met zijn gewicht (92 kg MMA opeens naar HW voor deze partij en dan weer terug). wat een onzin. Spong is een top kickbokser en bonjasky heeft tegen die tijd weer voldoende routine. Het enige wat kan spelen is een eventuele blessure van bonjasky na het toernooi. Maar beide hebben echt wel iets te winnen tegen elkaar aangezien ze beide tot de top gerekend mogen worden.

Bromios
20-11-2012, 15:58
Aerts stond ook tegen alle toppers, maar verloor van Spong. Nu is Aerts al veel verder uit z'n prime dan Bonjasky, maar goed..
Spong is trouwens ook geen routineklus natuurlijk. Ik zie ze beiden wel winnen. Who knows..

Misschien een beetje apart, maar ik heb Spong altijd kleiner ingeschat en Bonjasky altijd groter. Heb ze beiden gesproken en bij Spong een aantal keer getraind. Toch apart dat hij kleiner oogt, ik had het verschil veel groter ingeschat.

Ik hoop op een mooie partij, niet meer niet minder. Dikke card.

Stiep heeft en punt met de leeftijd en wat hier boven betreft: er is een groot verschil met Aerts en dat is dat die nooit gestopt was. Bonjansky had een behoorlijk tijd niet in de ring gestaan.
Ik hoop dat Spong gewoon droog daar staat en niet met een dikke heavyweight buik dan tikt hij hem helemaal gek.

Ik verwacht in dit geval niet veel van die gesprongen knie omdat Spong inmiddels redelijk wat MMA training heeft gehad en bonjansky dus na elke sprong weer overeind kan krabbelen omdat Spong hem op zijn rug legt.

Dus hij gaat denk ik naar Spong (hoe jammer ik dat ook vind)

Garcia
20-11-2012, 15:59
Ik denk dat Spong hier een makkelijke pot aan heeft. Vond de comeback van Remy nou niet bepaald sterk vergeleken met zijn topjaren.

We shall see...

Advocaat
20-11-2012, 16:09
Nutteloze reactie.

Nutteloos bestaan

marcelt
20-11-2012, 16:14
Hele goede matchup. twee van mijn favorieten. gok op remy !

blackadder
20-11-2012, 16:34
Nutteloos bestaan
Zoek dan een hobby.

micha
20-11-2012, 19:22
Nutteloze reactie.

x2

Down under
21-11-2012, 12:11
Interessante reacties van mensen.. Moeilijk om te kiezen hoor. Persoonlijk vond ik de comeback van Remy bere-sterk. Hij was ouderwets aan het trappen, wat een acrobaat is het eigenlijk. Spong vind ik de laatste tijd bizar sterk (!) Wat heeft die man een ontwikkeling doorgemaakt, fenomenaal. In Amerika wordt nog wat harder / beter getraind? (correct me if i'm wrong)

Remy moet echt alles geven voor deze partij, Spong laat zich niet de kaas van 't brood eten..

Koike88
21-11-2012, 12:18
Nutteloze partij. "Washed up" Bonjasky tegen inmiddels MMA-vechter Spong. Laat die man toch op MMA richten i.p.v. dit soort onzin.

1 ding is zeker, deze partij word op punten gewonnen, waarschijnlijk door Spong. Wat het voor zijn carriere betekent? Helemaal niks. Een win voor Bonjasky betekent ook niks, vandaar dat dit een ondoordachte match-up is. En nu moet Spong ook nog is gaan yo-yo-en met zijn gewicht (92 kg MMA opeens naar HW voor deze partij en dan weer terug).

Overeem vocht toch ook in K1 en MMA + had titels.. Moest hij dan ook maar alleen op MMA richten en de k1 overslaan?
Verder denk ik dat Spong behoorlijk aan het cutten moet voordat hij op 92 zit. Hij zal wel net tegen of boven de 100 rond lopen.

Peacey
21-11-2012, 13:57
Ik vond Remy in zijn laatste partij wel; sterk vechten voor iemand die er zo lang uit is geweest.
En denk dat zijn tegenstander toen, Anderson Silva, ook een lastig tegenstander voor een hoop jongens kan zijn.
Remy weer veel met zijn gesprongen knieen gezien, en de dekking zat ook nog steeds goed.
Spong is een pittige tegenstander voor Remy.
Al moet ik eerst nog maar eens zien of deze partij wel doorgaat, aangezien Remy in dat toernooi van GLORY zit.
Mocht de partij doorgaan dan vind ik het echt te moeilijk om een winnaar aan te wijzen.
Als de partij over de volle lengte gaat, dan zeg ik Remy op punten, anders Spong op K.O.

rollermanskunk
23-11-2012, 12:18
Verplaatst naar 23 maart 2013 (wel aardig van ze op de dag van m'n verjaardag)

Bron: http:// http://gloryworldseries.com/en/news/93

The Company
23-11-2012, 13:03
Slim. De UFC heeft op 16 februari een event in Londen geboekt staan.

Advocaat
23-11-2012, 15:56
Spong vind ik de laatste tijd bizar sterk (!) Wat heeft die man een ontwikkeling doorgemaakt, fenomenaal. In Amerika wordt nog wat harder / beter getraind? (correct me if i'm wrong)

Ja inderdaad, ze trainen veel harder daar in Amerika :lol:

Denk meer dat het hiermee te maken heeft....

http://images.askmen.com/money/keywords/steroids_965862.jpg

mario the count
23-11-2012, 16:19
Ja inderdaad, ze trainen veel harder daar in Amerika :lol:

Denk meer dat het hiermee te maken heeft....

http://images.askmen.com/money/keywords/steroids_965862.jpg
Met honkbal?

mario the count
23-11-2012, 16:22
Verplaatst naar 23 maart 2013 (wel aardig van ze op de dag van m'n verjaardag)

Bron: http:// http://gloryworldseries.com/en/news/93 (http://%20http://gloryworldseries.com/en/news/93)

Sip, dan zit ik in florida.

Advocaat
23-11-2012, 16:42
Met honkbal?

:lol:

Kemal
03-01-2013, 22:21
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/23321_485325361520388_1394401545_n.jpg

rollermanskunk
03-01-2013, 22:33
Na Spong, Bonjasky, Moxon, Amrami, Watson en Harisson zijn er weer nieuwe namen toegevoegd op Glory 5 London:

- Andy Ristie
- Albert Kraus
- Danyo Ilunga
- Reece Mcallister
- Duoli Chen
- Warren Stevelmans
- Johann Young Perez Fauvau

appelsap
04-01-2013, 04:48
Sip, dan zit ik in florida.

WMC, sport of echt vakantie?

mario the count
04-01-2013, 05:33
WMC, sport of echt vakantie?

Een combinatie van ;)

mario the count
04-01-2013, 05:38
Nu ik bonjasky in het toernooi heb gezien zit ik met twijfels over hoe de partij tegen spong gaat lopen.

Wat mij opvalt is dat bonjasky niet meer op zijn oude niveau zit terwijl spong echt beestachtig geworden is, wat dat betreft zou je zeggen een winst voor spong. Aan de andere kant lijkt het alsof remy niet op kan tegen gasten die een stuk zwaarder en langer zijn dan hem, maar tegen gasten die vooral kleiner zijn dan hem draait hij goed. De partij kan dus echt alle kanten op als je het mij vraagt. Ik gun het ze beide dus ik kijk echt uit naar deze partij.

rollermanskunk
04-01-2013, 12:48
Vergeet niet dat Remy eigenlijk pas net weer terug is en vanaf het begin voor de leeuwen werd gegooid. Hij heeft qua conditie, ritme en vorm nog een inhaalslag te maken. Hij is natuurlijk niet meer in z'n prime maar ik verwacht wel dat Bonjasky zich in 2013 zal gaan verbeteren mits hij blessure-vrij blijft.

Spong is voor mij wel de duidelijke favoriet in London.

Kalikula
04-01-2013, 13:06
Dat wordt er eentje voor Spong!

mario the count
04-01-2013, 13:44
Vergeet niet dat Remy eigenlijk pas net weer terug is en vanaf het begin voor de leeuwen werd gegooid. Hij heeft qua conditie, ritme en vorm nog een inhaalslag te maken. Hij is natuurlijk niet meer in z'n prime maar ik verwacht wel dat Bonjasky zich in 2013 zal gaan verbeteren mits hij blessure-vrij blijft.

Spong is voor mij wel de duidelijke favoriet in London.
Ik denk dat remy niet heel lang meer doorgaat. Ik weet niet hoe lang zijn contract bij glory is, maar mocht hij in maart winnen van spong zou het me niets verbazen dat hij achteraf aankondigt dat dat zn afscheidspartij was. Hij zit echt te wachten op een winst tegen een waardige tegenstander als afscheid.

Budokan
04-01-2013, 18:40
Ik denk dat remy niet heel lang meer doorgaat. Ik weet niet hoe lang zijn contract bij glory is, maar mocht hij in maart winnen van spong zou het me niets verbazen dat hij achteraf aankondigt dat dat zn afscheidspartij was. Hij zit echt te wachten op een winst tegen een waardige tegenstander als afscheid.

Hij is nog maar net terug en hij heeft al een partij gewonnen en Silva is niet slecht te noemen. Ik heb destijds de docu rondom zijn terugkeer gezien en had toch het idee dat het vuur een beetje weg is. Hij zat zich vol tranen af te vragen waarom hij dit toch weer probeerde. Ben bang dat het enkel om de centjes gaat en Spong zal wel veel opleveren.

pavani
10-01-2013, 00:26
https://pbs.twimg.com/media/BAM__cQCcAAZk0l.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/BANA76LCEAIlxUq.jpg:large

Fighter-020
10-01-2013, 15:18
spong sloopt em

mario the count
10-01-2013, 17:08
https://pbs.twimg.com/media/BAM__cQCcAAZk0l.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/BANA76LCEAIlxUq.jpg:large

que?

FOCUS
10-01-2013, 17:38
Machtige partij

kijk er naar uit zeg

Ik gok op Spong

rafi
10-01-2013, 17:47
Hij is nog maar net terug en hij heeft al een partij gewonnen en Silva is niet slecht te noemen. Ik heb destijds de docu rondom zijn terugkeer gezien en had toch het idee dat het vuur een beetje weg is. Hij zat zich vol tranen af te vragen waarom hij dit toch weer probeerde. Ben bang dat het enkel om de centjes gaat en Spong zal wel veel opleveren.
weetje waar ik die documentaire kan zien.

mario the count
10-01-2013, 17:53
weetje waar ik die documentaire kan zien.

Was dat niet met sophie hillebrand? Daarin is zijn wedstrijd ook te zien tegen silva. Na zijn winst barst hij effe in tranen uit in de kleedkamer. Volgens mij heet het iets van " het zou je beroep maar zijn" ofzo. Ik zal eens zoeken

mario the count
10-01-2013, 17:55
Je zal het maar zijn heet het, bijna goed:lol:

Hier de link naar de afl. met bonjasky:

http://tvblik.nl/je-zal-het-maar-zijn/in-de-ban-van-de-topsport

rafi
10-01-2013, 18:44
thx ik ga hem bekijken.

rollermanskunk
11-01-2013, 14:22
Definitieve fightcard:

GLORY 5 LONDON Fight Card (http://www.yourmma.tv/news/details.asp/id/2542/glory-5-bonjasky-vs-spong-fight-card-ticket-details.htm):

Heavyweight
Tyrone Spong (Suriname) vs. Remy Bonjasky (Netherlands)

Lightweight
Andy Ristie (Suriname) vs. Albert Kraus (Netherlands)

Light-Heavyweight
Stephane Susperregui (France) vs. Danyo Ilunga (Congo)

Featherweight
Liam Harrison (UK) vs. Mosab Armani (Morocco)

Lightweight
Jordan Watson (UK) vs. Steve Moxon (Australia)

Light-Heavyweight
Raymond Daniels (USA) vs. TBC

Heavyweight
Singh Jaideep (UK/India) vs. Yong Soo Park (South Korea)

Middleweight
Steve Wakeling (UK) vs. Simon Marcus (Canada)

Welterweight
Maxim Vyrovski (Russia) vs. Duoli Chen (China)

Lightweight
Johann Fauveau (France) vs. Warren Stevelmans (South Africa)

Catchweight
Reece McAllister (UK) vs. Tim Thomas (UK)

Nosferatu187
11-01-2013, 14:26
Liam Harrison (UK) vs. Mosab Armani (Morocco)

Richelieu
11-01-2013, 15:02
que?

Mosab dus tegen "the Hitman" Harrison ;)

ChingChong
11-01-2013, 15:03
Mooie line up!!!! Ik wou dat ik kon gaan...

e-type
11-01-2013, 18:42
Liam Harrison (UK) vs. Mosab Armani (Morocco)







staat er nou echt aRmani?

RedDawn
11-01-2013, 18:53
Dat ze Yong Soo Park weer van stal durven te halen. ;) Mijn god wat was dat een slechte vechter. Verder een mooie line-up!

rollermanskunk
11-01-2013, 20:08
staat er nou echt aRmani?

Nieuwe sponsor misschien?

payap
11-01-2013, 20:52
Hoe zitten die gewichtsklassen? Andy Ristie, Albert Kraus, Jordan Watson lightweight? Die zitten normaal zo 70 kg en lightweight is 61 kg.

En ik zie Liam Harrison en Mosab Amrani ook niet bepaald featherweight halen? die zitten op 67 normaal.

rollermanskunk
11-01-2013, 21:48
Hoe zitten die gewichtsklassen? Andy Ristie, Albert Kraus, Jordan Watson lightweight? Die zitten normaal zo 70 kg en lightweight is 61 kg.

En ik zie Liam Harrison en Mosab Amrani ook niet bepaald featherweight halen? die zitten op 67 normaal.

Lightweight= 70 kg

Featherweight=65 kg

ik denk dat er een bepaalde marge/limiet is bij die nieuwe Glory-gewichtsklasses

Bron: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2210:glory-5-london-fight-card&catid=50:glory

rollermanskunk
08-02-2013, 22:23
Nieuwe eventposter:
https://pbs.twimg.com/media/BCmPhJuCEAICNMD.png

mario the count
08-02-2013, 22:42
Mosab dus tegen "the Hitman" Harrison ;)
Hele mooie fightcard. Ik zou graag aanwezig geweest zijn bij dit toernooi.

Asura
09-02-2013, 03:05
Iets te snel voor Bonjasky denk ik. Ik gun het hem des te meer.

Vince
09-02-2013, 11:37
Mooie poster, ben benieuwd hoe remy het gaat doen.

Anderson
09-02-2013, 12:12
Vervelend mannetje die Harrison. Dit is wat die zegt over Amrani.



Mosab Amrani (48-7-4, 14 KO’s) is another fighter who likes to use his hands a lot. Like Harrison he has a Muay Thai background and has distinguished himself against Thai opposition, although unlike Harrison he has always fought in both kickboxing and in the Thai style. Both Amrani and Harrison hold a win over Anuwat.

“He’s a good solid opponent, its going to be a hard fight for sure. He is a solid puncher and really aggressive. He is like me in a lot of ways and I think its going to be a proper war, we come out and go head to head straight away,” says Harrison in complimentary fashion. But he isn’t convinced there is much merit in Amrani’s win over Anuwat.

“That fight with Anuwat shouldn’t have been stopped. He fought him in Holland and he put a little cut on Anuwat’s cheek and suddenly the fight was stopped. It was under the eye, a stupid little cut. That’s not a stoppage. Anuwat was fighting him in Holland as well. So, I don’t think you should read too much into that to be honest,” he says.

“If you want to measure us up by common opponents, look at Andre Kulebin from Russia. Kulebin beat Amrani pretty solidly and I absolutely destroyed him, I stopped him in the third round with low kicks. So what does that tell you?”

kruikenstad goes bjj
09-02-2013, 14:04
Spong !! Bonjasky is over the top

kruikenstad goes bjj
09-02-2013, 14:15
Spong !! Bonjasky is over the top

$haolin $hadowboxer
10-02-2013, 00:03
Spong wint 100 % ..... hoop ik

rollermanskunk
14-02-2013, 12:31
Paul “Semtex” Daley Returns to Kickboxing at Glory 5 on March 23 in London
http://www.k1-mma.nl/img/Paul_Daley.jpg

Paul “Semtex” Daley returns to kickboxing at Glory 5 in England on March 23, sources close to the fight told MMAWeekly.com.

Known more for his mixed martial arts exploits, Daley has a 14-3 record in kickboxing, including honors such as the King of the Ring European and World Muay Thai Championships.

Daley, the former Cage Rage welterweight titleholder, has fought for titles in EliteXC and Strikeforce, and had a run in the UFC. His last mixed martial arts fight was under the Bellator banner, winning by knockout over Ruby Bears in July.

Daley was selected by fans to face War Machine in a vote for the first Bellator fight on Spike TV. War Machine was forced out of the fight due to injury. Daley was later removed from the welterweight tournament after he was prevented from entering the U.S. for being arrested in connection with a bar fight in his native England.

A month later, he’ll return to kickboxing at the Excel Arena in London. The card is headlined by a kickboxing bout between kickboxing legend Remy Bonjasky and Tyrone Spong.

Source: http://www.mmaweekly.com/paul-semtex-daley-returns-to-kickboxing-at-glory-5-on-march-23-in-london

Kemal
05-03-2013, 16:49
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4r4jWvKgSUE

Kemal
05-03-2013, 16:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oOTuoG80z1Q

mario the count
05-03-2013, 17:23
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oOTuoG80z1Q

Thanx. Ben benieuwd of remy scherper staat dan tijdens de final 16. Hij heeft weer een paar maanden kunnen trainen en spong is een heel ander type tegenstander.

Johannes de Sloper
05-03-2013, 21:05
Spong, gewoon omdat het het enige juiste is.
Heb helemaal niets met die gladde voetballert.
De Christiano Ronaldo van het kickboksen.

Diz
05-03-2013, 21:07
Spong, gewoon omdat het het enige juiste is.
Heb helemaal niets met die gladde voetballert.
De Christiano Ronaldo van het kickboksen.

Met als groot verschil dat Bonjasky wèl een sympathieke vent is... Dat vergat je er nog even bij te vermelden...

Illest
05-03-2013, 21:35
Spong, gewoon omdat het het enige juiste is.
Heb helemaal niets met die gladde voetballert.
De Christiano Ronaldo van het kickboksen.

vind je 'm glad?:lol:

zo heb ik nou nog nooit naar Bonjasky gekeken...

een afgetrainde dude in een kort broekje en jij vind 'm glad...sounds mighty gayish to me son:cool2:

mmacentral
05-03-2013, 22:31
Do or Die voor Remy! Wat er ook gebeurt, ik hoop niet dat het een one sided beatdown wordt. Te veel fan van allebei namelijk.

Turboknecht
05-03-2013, 23:37
Remy is toch niet glad. Ik vind hem erg sympathiek overkomen. Spong ook trouwens. Ik gun het hen allebei, maar zou Spong graag meer mma zien draaien.

stoet
06-03-2013, 10:11
Het is toch nog afwachten hoor of Spong het gaat waarmaken, Blackzillians heeft bijna alles verloren de laatste tijd. Ik hoop een mooie partij van beiden, gun ze eerlijk gezegd allebei de winst.

mario the count
06-03-2013, 10:18
+1 op alle reacties hierboven, behalve johannes. Remy is gewoon een relaxte gast. Niet alleen in interviews maar in het dagelijks leven ook. Verder gun ik het ze ook echt allebei, dus aan de ene kant gun je het de winnaar maar aan de andere kant vind je het sip voor de verliezer. Ik ben wel beniewd idd hoe spong zijn vorm nu is, zijn laatste MMA partij kwam hij heel goed over maar die gast waar hij tegen stond mag stand up nog niet in remy zijn schaduw staan.

Tykill
06-03-2013, 12:23
vind je 'm glad?:lol:

zo heb ik nou nog nooit naar Bonjasky gekeken...

een afgetrainde dude in een kort broekje en jij vind 'm glad...sounds mighty gayish to me son:cool2:

Zie zijn naam. Hij houdt meer van robuste kerels :D

Kemal
08-03-2013, 07:26
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4r4jWvKgSUE

Kemal
08-03-2013, 07:42
http://www.youtube.com/watch?v=P0TdvNXMRLo&feature=player_detailpage

Leventdepevent
08-03-2013, 07:44
ik gun het ze iig allebei.......maar als ik iemand MOEST kiezen dan Spong ;)

mario the count
08-03-2013, 11:21
http://www.youtube.com/watch?v=P0TdvNXMRLo&feature=player_detailpage

Blijft een geweldige vechter die kraus. Het lukt niet iedereen om zolang in de top te kunnen blijven draaien. En bokstechnisch misschien wel de beste vechter die ertussen loopt.

mario the count
08-03-2013, 11:22
ik gun het ze iig allebei.......maar als ik iemand MOEST kiezen dan Spong ;)

Als remy in dezelfde vorm is als zijn laatste partijen dan walst spong over hem heen ben ik bang. Maar hij heeft weer wat ritme, dus laten we hopen dat het terug te zien is in de ring.

connect
08-03-2013, 19:21
Remy is gewoon een goeie kerel voor en achter de camera's.
Gun ook beide de winst, maar denk toch spong op ptn.

Willm
08-03-2013, 19:49
100% Spong! Remmy komt in interviews/shows vaak te geforceerd over, te gemaakt, te nep.

Ch3f1
10-03-2013, 12:31
Het is geen fakkin sympathie contest. De maatschappelijke tendens van een stem uitbrengen op een voorkeur en daarmee invloed uit oefenen op de winst gaat gelukkig bij het Kickboksen niet op!!

Let the best fighter win!!



p.s. Ik zeg Spong :P

de Stiep
10-03-2013, 12:53
Blijft een geweldige vechter die kraus. Het lukt niet iedereen om zolang in de top te kunnen blijven draaien. En bokstechnisch misschien wel de beste vechter die ertussen loopt.

Helemaal mee eens! Andy is een harde noot, maar denk dat Albert de juiste notenkrakers in zijn vuisten heeft ;)

On topic...... Spong !

rafi
10-03-2013, 12:56
remy kan het beter bij de sterren dansen op het ijs houden. tegen spong maakt hij geen schijn van kans.

R.D.N
10-03-2013, 15:02
remy kan het beter bij de sterren dansen op het ijs houden. tegen spong maakt hij geen schijn van kans.

Nou ik weet het nog zo net niet,Bonjasky heeft een dekking waar je u tegen zegt vergeet dat niet.
Spong gaat hem sowieso niet k.o slaan denk ik.
ik ga toch voor Bonjasky.

pronk
10-03-2013, 15:06
Ik schrijf Bonjasky zeker niet af , het is een partij die beide kanten kan opgaan ik denk dat de conditie hier een grote factor gaat spelen.

easy01
11-03-2013, 11:28
Nou ik weet het nog zo net niet,Bonjasky heeft een dekking waar je u tegen zegt vergeet dat niet.
Spong gaat hem sowieso niet k.o slaan denk ik.
ik ga toch voor Bonjasky.

Het wordt een close call.
Remy geeft inderdaad weinig weg, maar mist de dynamiek en het atletische van een aantal jaar geleden. Spong is lichamelijk sterk als een os, maar maakt veel fouten, waardoor hij altijd kans loopt op een stoot te lopen (zie Corbett, Saki, en in een verder verleden Zeyada).
Spong is in mijn ogen wel favoriet, al is het alleen al vanwege het vuur dat bij hem nog heftig brandt en bij Remy steeds minder.

Leuke pot:thup:

Son & Breugel!
12-03-2013, 17:39
Still got it: kickboxing legend Remy Bonjasky interview exclusive with MMAmania.com

http://cdn2.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/9532355/577765_424674107600889_521306422_n.0_standard_500. 0.jpg


MMAmania has an exclusive interview with three-time world champion kickboxing legend Remy Bonjasky talking about the loss of kickboxing icon Ramon Dekkers, what he'd like to accomplish in his return and his concerns about Tyrone Spong's growth into the heavyweight division. Get all the dirty details below.

Remy Bonjasky (http://www.sbnation.com/mma/fighter/123035/remy-bonjasky) has more than earned his keep in the world of professional kickboxing.
"The Flying Gentleman" has 40 knockouts in his career which began back in 1995 with a second round knockout ofValentijn Overeem (http://www.sbnation.com/mma/fighter/129245/valentijn-overeem).
Despite not being filled out physically like most of his peers, Bonjasky would go on to become one of the most renowned super heavyweight kickboxers of all time, winning the K-1 (http://www.sbnation.com/mma/promotion/k-1)Grand Prix Tournament three times in his stories career.
Many thought he was done for good when Bonjasky called it quits in 2009 after suffering a very serious health scare which required eye surgery, but with the debut of the Glory kickboxing promotion, he was called back to action after three years away from the sport.
Bonjasky's return hasn't gone quite as he would have liked with a close decision over Anderson Silva (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122568/anderson-silva) and a rather uninspired performance at the Glory 16 man Grand Prix on New Year's Eve in Japan. He'll have an opportunity to silence any whispers about whether he can still hang with the best in the world in two weeks (March 23, 2013) when the Surinamese-Dutch fighter takes on top-ranked kickboxing prospect Tyrone Spong in the main event of Glory 5 in London.
The three-time world champion spoke to MMAmania.com about the loss of kickboxing icon Ramon Dekkers, what he'd like to accomplish in his return and his concerns aboutTyrone Spong's (http://www.sbnation.com/mma/fighter/124815/tyrone-spong) growth into the heavyweight division in this exclusive interview.
Check it out:
Brian Hemminger: The kickboxing community lost an icon recently in Ramon Dekkers. Did you have any thoughts on his unfortunate passing?
Remy Bonjasky: He was one of the top stars in the fighting scene so it was a big blow to us all. Looking at his record and all his fights, he was one of the top fighters and also, if you look at his weight class, he was one of the first Dutch fighters who began beating the Thai guys. I was very sad that he passed away.
Brian Hemminger : Did you have any good interactions with him as you progressed along your career and became a bit of a kickboxing legend yourself?
Remy Bonjasky: Yeah, when I was young I was looking at his fights and his tape and who he was fighting. He inspired me. When you saw him fighting, you wanted to run into the gym and start training. He was one of the people that it meant something when they were fighting. When you saw him on the poster that he was going to be fighting, you for sure were going to buy a ticket to that event. It's very sad that we lost him at such a young age.
Brian Hemminger : Well let's switch gears a bit. You're coming off the 16-man Grand Prix where you went 1-1, losing in the quarterfinals. Considering your more patient style, did you feel like you were at a disadvantage early on with the two-minute format and the inability to come back if you lost the first two rounds?
Remy: Yeah, after you lost two rounds, you could not come back. You already lost. In my opinion, it's not the best system for me. That system is built for people that want to get strong in the first two rounds and only have enough energy for the first or maybe the second round. For me, I'm a slow starter. In the first round I try to look at what's happening, observe, and in the middle of the second round I will start working but at the Grand Prix, by that point the fight is almost over. For me, the system was not the best and it will take some time to adapt.
Brian: Did it sting a little extra that you were eliminated by Jamal Ben Saddik, a younger fighter who had called you out when you first came out of retirement last year?
Remy: (laughs) Well these guys are young and sometimes they don't know what they're saying. I'm not the type that's like that. Losing is a part of the game, we all lose in this sport so losing to a guy like that doesn't affect me. He's a youngster. He's new in this game. If he wants to make a name off of me, then make your name. I know what I've done. I know what I've achieved and I don't think he will achieve that.
Brian: I've read that you feel you're at your best when you're not in a great mood or people doubt you. Can you talk about this place you go to mentally in the weeks leading up to a fight?
Remy: Well what I feel now is I feel like I'm the underdog and I feel like I'm better the more people tell me I'm not going to win. People never thought I'd win the K-1 Grand Prix once and I won it three times. They never thought I'd win against Ernesto Hoost or any other big fighters. That's what makes me stronger in everything I do. It makes me train more and even harder. Even though I was a three time champion, still people think I'm the underdog. That's good for me.
Brian: Is that what you meant in the Glory 5 promo (http://gloryworldseries.com/en/videos/3466-glory-5-london-teaser) where you said you still had something to prove in London?
Remy: Yeah yeah. I'm gonna prove to people that even though I'm the underdog, I'll fight like I'm the one they thought would win all along.
Brian: Do you feel like you need a big win over someone like Spong to make this return from retirement a success?
Remy: Yeah because I fought the first fight against Anderson Silva and it wasn't the best fight since I was recovering from injury. And then I fought in the tournament and didn't have my best fight either. But this fight, fighting one big fight against a top opponent would be perfect for me with my comeback.
Brian: I read something interesting from one of your recent interviews where you mentioned Tyrone Spong growing into the heavyweight division and his "special diet." (http://gloryworldseries.com/en/news/137) It seemed like a not-so-subtle insult towards how he got as big as he did. Can you expand on that?
Remy: I don't know what they eat. I don't know what they train but the only thing I know is when I was 17-18 years old, I was already 90 kilos. I'm talking about myself, I'm proven natural. I don't know what these guys are eating or what these guys are using but you see some went from 80-90 kilos and you see them after six months they're 110 and that's not natural. That's what I think. That's what I believe. That's not natural. Something has been done for him to make him that heavy and that big. He's not a real natural heavyweight. If he wants to do that to his body, then let him do it.
Brian: Do you think him not being a natural heavyweight will be an advantage for you since you've been fighting at the same weight for practically you're entire career?
Remy: All my life I've been a natural heavyweight. All my life I've fought at 105 kilos. I'm a natural heavyweight so I think he has to adapt to my weight and being in this weight he will not be as comfortable as me.
Brian: Before accepting this fight against you, Spong fought in mixed martial arts for theWorld Series of Fighting (http://www.sbnation.com/mma/promotion/wsof) promotion. What do you think about him also competing in MMA and how it could affect his performance in kickboxing?
Remy: I've seen the fight but it wasn't really an interesting fight because he was fighting an opponent that, I don't know this guy. He didn't look like he wanted to fight. Again, I don't have much of an opinion on that fight because it wasn't really a fight. I look at that fight and I think anyone would take that fight. Look at all the top fighters, even not MMA fighters. Any kickboxer could have taken that fight because the guy didn't even want to fight. It wasn't a real fight. Anybody could win that fight.
Brian: So do you think your experience in the tournament against elite kickboxers will be better preparation for you compared to his MMA fight?
Remy: Maybe, but he's been more active than me. He didn't stop training, didn't stop fighting like I did for three years from 2009-2012 so that could be to his advantage. But looking at my experience, I'm still confident.
Brian: I'd also like to talk about your goals. In coming back from retirement, do you still have that same fire, the same desire to be a world champion? A victory over Spong would propel you into the Glory heavyweight title picture.
Remy: Yeah, fighting now for the title again, the Grand Prix, it's a long way to go. I have to be focused first on Tyrone, beating Tyrone and then the next step but I think if I defeat him, people will really see me as having come back. If I don't win this fight, it won't be good for me.
Brian : When you're picturing this fight in your mind, how do you see it playing out?
Remy: I think it's going to be a fantastic fight. He wants to win, I want to win and I don't think it will last the whole three rounds. It's gonna be a war.

rollermanskunk
12-03-2013, 19:25
Het valt me trouwens op dat de kaartverkoop met nog 11 dagen te gaan toch wat tegenvalt en het nog lang niet uitverkocht is. Er zijn tot nu toe ongeveer 2000 kaarten verkocht... Dus als iemand nog een kaartje wil kopen er zijn nog volop kaarten beschikbaar en dat kan hier: http://www.ticketmaster.co.uk/event/1F004A27A68E3319

Turboknecht
12-03-2013, 19:53
Is dat tot nu toe niet bij alle Glory evenementen zo geweest, dat het wat leeg was?

rollermanskunk
12-03-2013, 21:20
Is dat tot nu toe niet bij alle Glory evenementen zo geweest, dat het wat leeg was?
Ja, behalve Stockholm en Tokyo de rest (Moskou, Brussel, Rome) was niet echt goed bezocht.

micha
12-03-2013, 22:01
nou de kaarten van 200 pond zijn allemaal weg:fp:

cornelus
13-03-2013, 00:15
Jammer man.. geen wedkantoor :(

(was toch leuk)

rollermanskunk
13-03-2013, 02:51
nou de kaarten van 200 pond zijn allemaal weg:fp:

Ja klopt alle dure kaarten zijn uitverkocht, nog wel heel veel "goedkope kaarten" verkrijgbaar.

Asura
13-03-2013, 03:12
Ja klopt alle dure kaarten zijn uitverkocht, nog wel heel veel "goedkope kaarten" verkrijgbaar.

Ik moet zeggen dan zit je wel tussen mensen die echt armoedig zijn. Ik heb het over mensen die weken niet gegeten hebben, waar de tenen uit de schoenen prikken, noem het maar op. Ik heb vreselijke taferelen gezien toen ik bij de goedkopere zitplaatsen zat en ik raad het dan ook niet aan. Ik ben twee keer bestolen op weg naar de WC, en moest één keer iemand redden die op het punt stond zich van het leven te beroven. Hij kon het niet meer aan, en ik begreep hem, ik begreep hem en dat was de reden waarom hij niet sprong.Terwijl de rijke mensen genieten van de wedstrijden, is het kommer en kwel daarachter. En niemand die het kan schelen, niemand.

Als je echt van vechtsport houd is het te doen, anders zou ik zeggen, denk er goed over na voordat je de beslissing neemt.

RedDawn
13-03-2013, 08:37
Het valt me trouwens op dat de kaartverkoop met nog 11 dagen te gaan toch wat tegenvalt en het nog lang niet uitverkocht is. Er zijn tot nu toe ongeveer 2000 kaarten verkocht... Dus als iemand nog een kaartje wil kopen er zijn nog volop kaarten beschikbaar en dat kan hier: http://www.ticketmaster.co.uk/event/1F004A27A68E3319

Maar 2000 kaarten verkocht? Dat is schandalig voor zo'n goede line-up!

Diz
13-03-2013, 10:28
Ik moet zeggen dan zit je wel tussen mensen die echt armoedig zijn. Ik heb het over mensen die weken niet gegeten hebben, waar de tenen uit de schoenen prikken, noem het maar op. Ik heb vreselijke taferelen gezien toen ik bij de goedkopere zitplaatsen zat en ik raad het dan ook niet aan. Ik ben twee keer bestolen op weg naar de WC, en moest één keer iemand redden die op het punt stond zich van het leven te beroven. Hij kon het niet meer aan, en ik begreep hem, ik begreep hem en dat was de reden waarom hij niet sprong.Terwijl de rijke mensen genieten van de wedstrijden, is het kommer en kwel daarachter. En niemand die het kan schelen, niemand.

Als je echt van vechtsport houd is het te doen, anders zou ik zeggen, denk er goed over na voordat je de beslissing neemt.

:lol: pijn in m'n buik van het lachen hier... dank u!

Anderson
13-03-2013, 10:55
bedankt voor de tip Asura

rollermanskunk
13-03-2013, 11:15
Ik moet zeggen dan zit je wel tussen mensen die echt armoedig zijn. Ik heb het over mensen die weken niet gegeten hebben, waar de tenen uit de schoenen prikken, noem het maar op. Ik heb vreselijke taferelen gezien toen ik bij de goedkopere zitplaatsen zat en ik raad het dan ook niet aan. Ik ben twee keer bestolen op weg naar de WC, en moest één keer iemand redden die op het punt stond zich van het leven te beroven. Hij kon het niet meer aan, en ik begreep hem, ik begreep hem en dat was de reden waarom hij niet sprong.Terwijl de rijke mensen genieten van de wedstrijden, is het kommer en kwel daarachter. En niemand die het kan schelen, niemand.

Als je echt van vechtsport houd is het te doen, anders zou ik zeggen, denk er goed over na voordat je de beslissing neemt.

http://i43.photobucket.com/albums/e396/EnjoyCocaine/fugly.jpg

Batsbak
13-03-2013, 22:21
Heeft iemand ervaring met het streamen van de evenementen van Glory.
In het verleden heb ik dat eens gedaan maar het lijkt wel of dit nu lastiger is gemaakt qua betalen enzo?

Weet iemand of het evenement op de 23e wordt uitgezonden door Veronica ofzo ?

http://www.gloryworldseries.com/nl/events/live

Bromios
13-03-2013, 22:50
Ik denk persoonlijk dat Remy kansloos zou moeten zijn tegen Spong. Maar jah; Spong is een Blackzillian en die kunnen gewoon niet winnen.

Fan1976
14-03-2013, 00:46
Ik denk dat Remy niet eens gaat komen opdagen, te bang om af te gaan!

cornelus
14-03-2013, 00:51
Nou ik hoop ook dat Spong niet verdwaald is geraakt in die Amerikaanse droom. My hero!

Turboknecht
14-03-2013, 14:27
Het is toch wat met die Blackzillians hè. Weinig mensen lijken er nog vertrouwen in te hebben. Zouden ze er zelf nog in geloven?

blackadder
15-03-2013, 20:05
Ik denk dat Remy niet eens gaat komen opdagen, te bang om af te gaan!
Tuurlijk joh.

mario the count
15-03-2013, 23:31
Ik denk dat Remy niet eens gaat komen opdagen, te bang om af te gaan!

ja man. was hij maar net zo een held als jou.

rollermanskunk
16-03-2013, 10:37
Ik zie hier meer naar uit dan die K-1 aanfluiting van gisteravond.

Tyrone Spong wins with a TKO round 2

Turboknecht
16-03-2013, 11:57
Ik ben benieuwd of ze het ook zo vol krijgen als die K1 van gisteravond. 17.000 man hadden ze daar zitten.

Bromios
16-03-2013, 14:11
Inderdaad wel vreemd. k1 zit de tent bomvol met dramatische partijen en bij glory heb je top en is de zaal leeg. Is kickboxen gewoon dood ?

blackadder
16-03-2013, 14:32
Ik zie hier meer naar uit dan die K-1 aanfluiting van gisteravond.

x2

blackadder
16-03-2013, 14:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7qLdwPPXUGc

Turboknecht
16-03-2013, 14:39
Moeten Spong en Bonjasky nou zo'n idiote 2 minuten partij draaien of gewoon 3x3?

blackadder
16-03-2013, 14:57
Moeten Spong en Bonjasky nou zo'n idiote 2 minuten partij draaien of gewoon 3x3?
2x2 is alleen voor het Grand Slam HW 16 man toernooi.

Turboknecht
16-03-2013, 15:13
2x2 is alleen voor het Grand Slam HW 16 man toernooi.

Oké dat is mooi om te horen.

Diaz bros
16-03-2013, 16:00
Ik zie hier meer naar uit dan die K-1 aanfluiting van gisteravond.

Tyrone Spong wins with a TKO round 2

Dit wordt net zo'n grote aanfluiting, Spong wint dit makkelijk en Bonjasky komt z'n zak centen weer even halen. Benieuwd hoe lang Glory dit aanhoudt met die lachwekkende kaartverkoop en kijkers die er op dit ogenblik zijn. Dit kan echt niet lang goed gaan en zeker met die dure jongens zoals een JLB,Bonjasky,Aerts en eigenlijk binnenkort ook Schilt.

rollermanskunk
16-03-2013, 19:04
Dit wordt net zo'n grote aanfluiting, Spong wint dit makkelijk en Bonjasky komt z'n zak centen weer even halen. Benieuwd hoe lang Glory dit aanhoudt met die lachwekkende kaartverkoop en kijkers die er op dit ogenblik zijn. Dit kan echt niet lang goed gaan en zeker met die dure jongens zoals een JLB,Bonjasky,Aerts en eigenlijk binnenkort ook Schilt.

Glory 5 London is bijna uitverkocht (gemiddelde prijs van een kaartje is 100 euro. In Zagreb was dat 15 euro) nog een paar honderd kaarten te koop.

blackadder
16-03-2013, 19:22
Glory 5 London is bijna uitverkocht (gemiddelde prijs van een kaartje is 100 euro. In Zagreb was dat 15 euro) nog een paar honderd kaarten te koop.
Om hoeveel kaarten gaat het?

rollermanskunk
16-03-2013, 20:43
Om hoeveel kaarten gaat het?

4500

arielhelwani
16-03-2013, 20:59
Glory 5 London is bijna uitverkocht (gemiddelde prijs van een kaartje is 100 euro. In Zagreb was dat 15 euro) nog een paar honderd kaarten te koop.
Wat is je bron?

rollermanskunk
16-03-2013, 22:05
Wat is je bron?

Check de Ticketmaster-link die ik in deze thread ergens heb geplaatst. Er is een kaart met de nog beschikbare kaarten (en verkochte kaarten) te zien, de site wordt niet dagelijks geupdate, dus het kan al weer gedateerd zijn.

blackadder
16-03-2013, 22:46
Check de Ticketmaster-link die ik in deze thread ergens heb geplaatst. Er is een kaart met de nog beschikbare kaarten (en verkochte kaarten) te zien, de site wordt niet dagelijks geupdate, dus het kan al weer gedateerd zijn.
Ik snap er niks van.

rollermanskunk
16-03-2013, 22:53
Ik snap er niks van.

klik op deze link: http://www.ticketmaster.co.uk/event/1F004A27A68E3319

Klik: "use the map"

Als je op een tribune klikt zie je de nog beschikbare plaatsen.
Grijze tribunes zijn uitverkocht, bij de blauwe tribunes zijn er nog kaarten beschikbaar.
Blauw=nog beschikbaar, grijs=uitverkocht

blackadder
16-03-2013, 23:41
Ah ok. Thanks. Begint idd aardig vol te raken. Mooi om te zien.

Vince
17-03-2013, 11:27
Goed om te zien dat de kaartverkoop redelijk is. Hoop dat Remy gaat vlammen want dat gaat hij nodig hebben tegen Spong. Kraus vs. Ristie wordtook een knaller.

tom69330
21-03-2013, 23:03
http://boxemag.com/index.php/kick-boxing/item/glory-5-londres-bonjasky-vs-spong-video-de-la-conference-de-presse

rollermanskunk
22-03-2013, 00:08
Foto's en video van de persconferentie/staredown van vandaag in de Hard Rock Café in London:

Foto's:
http://boxemag.com/images/Affichesevents/2013/mars/tyron-bonja1.jpg

http://boxemag.com/images/Affichesevents/2013/mars/tyron-bonja2.jpg

Video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LJxf9QtcUuM

rollermanskunk
22-03-2013, 00:10
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y-qWGpU4rIw

MaTo
22-03-2013, 01:40
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/154823_471190606277620_185524151_n.jpg
If you were already eagerly anticipating GLORY 5 London this weekend and have already bought your PPV stream through LiverKick (http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2383:watch-glory-5-london-live-on-liverkick&catid=34:demo-content) you'll be happy to know that there are some surprises in store. PRIDE FC and DREAM fans know the voice of Lenne Hardt all too well and have always been clamoring for her to announce more events. Well, Glory has heard you and they are about to deliver as the voice of PRIDE, Lenne Hardt is set to be at GLORY 5 London.
As usual, she won't be going it alone, this time around Jimmy Lennon Jr., best known from Strikeforce and Showtime events, will be the man in the ring calling out the fighters along with her. Glory notes that this is the first time that they've called an event together.http://liverkick.com/

blackadder
22-03-2013, 02:28
Toppie!!!

micha
22-03-2013, 05:15
vet!!!!

Leventdepevent
22-03-2013, 07:07
oooh gaaf!

Ellen
22-03-2013, 07:37
We pakken straks het vliegtuig, ik kan niet wachten!

MaTo
22-03-2013, 07:39
http://www.youtube.com/watch?v=nD9T7uv-Gts

rollermanskunk
22-03-2013, 13:01
Weigh in foto:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/3616_517704244934317_1851409272_n.jpg

Illest
22-03-2013, 13:15
stream? wie o wie?

rollermanskunk
22-03-2013, 16:22
Stevelmans vervangt Ristie omdat Ristie een visa-probleem heeft. Wordt dus Kraus vs Stevelmans

rollermanskunk
22-03-2013, 18:29
Video weigh in

http://www.youtube.com/watch?v=mAqDy8cn8ew&feature=youtube_gdata_player

Nosferatu187
22-03-2013, 19:38
stream bij Veronica?

Illest
22-03-2013, 20:30
ik word er echt ziek van dat je alleen met creditcard kunt betalen...zo jammer he

Nosferatu187
22-03-2013, 21:57
Je kunt een tijdelijke creditcard ergens online aanmaken soort van pre-paid.

blackadder
22-03-2013, 23:23
http://deprepaidcreditcard.nl/

Wheelie
22-03-2013, 23:33
http://gloryworldseries.com/en/events/live

Wheelie
22-03-2013, 23:35
ik word er echt ziek van dat je alleen met creditcard kunt betalen...zo jammer he

Kan ook met Paypal

gieloe
23-03-2013, 06:33
$20 wat een afzetters...

Kemal
23-03-2013, 07:03
Tyrone Spong 102kg/224.8lbs vs. Remy Bonjasky 103.5kg/228.1lbs
Liam Harrison 64.2kg/141.5lbs vs. Mosab Amrani 64.7kg/142.7lbs
Albert Kraus 69.9kg/154.1lbs vs. Warren Stevelmans 69.1kg/152.3lbs
Jordan Watson 69.9kg/154.1lbs vs. Steve Moxon 70.5kg/155.4lbs
Eddie Walker 85kg/187.3lbs vs. Steve Wakeling 84kg/185.1lbs
Stephane Susperregui vs. Danyo Ilunga (weights not listed)
Dustin Jacoby 93.5kg/206.1lbs vs. Michael Duut 94kg/207.2lbs
Daniel Sam 122kb/268.9lbs vs. Jaideep Singh 109kg/240.3lbs
Reese McAllister 65.8kg/145lbs vs. Tim Thomas 65.9kg/145.2lbs
Johann Fauveau 69.8kg/154lbs vs. Pasniciuc Constantin (weigh-in by late arrangement)
Nicola Gallo 78kg/172lbs vs. Jonathan Oliveira 79kg/174.1lbs

Kemal
23-03-2013, 07:04
http://www.youtube.com/watch?v=LJxf9QtcUuM&feature=player_embedded

FOCUS
23-03-2013, 07:49
Bonjasky gaat koekie krijgen

Effective
23-03-2013, 08:47
Spong straalt wel meer zelfvertrouwen uit dan Bonjasky, dit is voor mij toch wel de pot van de avond!

spacebox
23-03-2013, 09:14
Vervolg Glory 5 - London - Square Offs & Interviews

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y-qWGpU4rIw#!

Anderson
23-03-2013, 11:14
Ik weet niet wie dat was bij de weight ins naast Stevelmans maar het was geen Kraus, Steven Wakeling ook niet gezien.

rollermanskunk
23-03-2013, 11:30
Ik weet niet wie dat was bij de weight ins naast Stevelmans maar het was geen Kraus, Steven Wakeling ook niet gezien.

Stevelmans zou eerst tegen Fauveau (die bij weigh ins naast Warren stond) moeten vechten maar door de Visa-problemen van Ristie is Stevelmans de vervanger van Ristie.
Wakeling was gewoon aanwezig bij de weigh ins (84 kg)

rene37
23-03-2013, 11:51
Spong straalt wel meer zelfvertrouwen uit dan Bonjasky, dit is voor mij toch wel de pot van de avond!
Dat heeft de blackzillians wel vaker genekt. Al ga ik ook voor spong hoor maar bedoel alleen dat dat niks zegt en zelfs nadelig uit kan pakken.

Minotauro
23-03-2013, 11:52
Hoe laat begint het?

pavani
23-03-2013, 12:02
Hoe laat begint het?
Het hoofdprogramma begint op 19:30 lokale tijd. Dat is dus in NL om 20:30.

Mosab vs Liam staat als 5de partij en gepland rondom 20:40 lokale tijd en dat is dus om 21:40 in NL.

https://twitter.com/mousidgym/status/315419504282828801/photo/1

Paul1987
23-03-2013, 12:03
maar veronica heeft dus geen livestream meer op de website?

Minotauro
23-03-2013, 12:03
Lijkt me niet he, als Glory het voor 20$ per stuk probeert te verkopen

Paul1987
23-03-2013, 12:05
toen die veronica stream er elke keer was moest je geloof ik ook betalen voor die glory stream zelf als ik me niet vergis

Ko2j
23-03-2013, 12:08
Lijkt me niet he, als Glory het voor 20$ per stuk probeert te verkopen
Dat deden ze eerder ook al he? Wel stream op Veronica maar ook verkopen op de site. Glory is niet alleen voor Nederland.

pavani
23-03-2013, 12:09
https://twitter.com/mousidgym/status/315419504282828801/photo/1

https://twitter.com/mousidgym/status/315419504282828801/photo/1

Minotauro
23-03-2013, 12:10
Gewoon hopen op een stream via hier o.i.d.

Paul1987
23-03-2013, 12:44
zit op een verjaardag dus om nou 20 dollar te gaan dokken voor met een half oog wedstrijden kijken

jammer maar wel mooie fightcard

lukashenko
23-03-2013, 12:59
paul daley zou toch ook op deze card vechten
verder heb ik er erg zin in

Asura
23-03-2013, 13:03
zit op een verjaardag dus om nou 20 dollar te gaan dokken voor met een half oog wedstrijden kijken

jammer maar wel mooie fightcard
Ik betaal zelf geen 20 dollar om achter mijn pc te zitten. Ik vind het echt een idiote prijs

Anderson
23-03-2013, 13:11
Zo gaat dat met Bas Boontje als hij ziet dat ze bij een andere organisatie 10 dollar vragen voor een PPV denkt Bas dat kunnen wij best verdubbelen.

blackadder
23-03-2013, 13:16
Zo gaat dat met Bas Boontje als hij ziet dat ze bij een andere organisatie 10 dollar vragen voor een PPV denkt Bas dat kunnen wij best verdubbelen.
20 dollar is toch een hele redelijke prijs?

Nosferatu187
23-03-2013, 13:27
Nee ik vind ook van niet 20 dollar om achter je pc hier te gaan kijken.

blackadder
23-03-2013, 13:29
Nee ik vind ook van niet 20 dollar om achter je pc hier te gaan kijken.
Sluit dan je PC aan op je tv. Een UFC stream is een stuk duurder.

Paul1987
23-03-2013, 13:37
is ook wel een ander niveau met alle respect

als ik thuis zou zijn zou ik het nog overwegen
ik vind het jammer dat blijkbaar nu veronica geen rechten meer heeft dat rtl7 het niet op de zender brengt
dit is 40 keer beter dan die k1 troep die ze uitzonden vorige week

Harrie Nak
23-03-2013, 13:44
Sluit dan je PC aan op je tv. Een UFC stream is een stuk duurder.Voor Amerikanen ja. Voor ons kost een UFC stream nog steeds maar $10.

Naj85
23-03-2013, 14:00
vind het ook aan de wat erg prijzige kant, UFC is idd goedkoper voor ons
dan wacht ik liever en kijk ik het niet live, als het toch achter de pc moet

blackadder
23-03-2013, 14:08
is ook wel een ander niveau met alle respect
Qua kickboxen is het idd een ander niveau. Lager.

Nosferatu187
23-03-2013, 14:24
Sluit dan je PC aan op je tv. Een UFC stream is een stuk duurder.

UFC zou ik niet eens 50 cent voor betalen maar dat is een ander verhaal.

Leventdepevent
23-03-2013, 14:32
voor 20,- laat ik hem schieten

Asura
23-03-2013, 14:35
Het is jammer dat Glory niet ergens een bioscoopje weet te overtuigen om het live te draaien.

MoCCino
23-03-2013, 14:52
20 dollar is inderdaad te duur voor een stream. Als alle HW vechters zouden vechten op 1 avond dan is het te overwegen. Maar voor wat gevechten met Tyrone en Remy als hoofdpartij met alle respect voor de vechters vind ik het niet waard.

Wheelie
23-03-2013, 14:56
Zijn er nog mensen die hun pc / mac niet op een tv aangesloten krijgen ? ;)
Ik ga met een paar vrienden kijken en koop de stream

Asura
23-03-2013, 15:37
Zijn er nog mensen die hun pc / mac niet op een tv aangesloten krijgen ? ;)
Ik ga met een paar vrienden kijken en koop de stream


Voor 20 dollar verwacht ik dat Bas Boon het persoonlijk komt aansluiten ^^
Het lukt wel maar het vereist wat gesleep en ander gedoe waar ik geen zin heb. Streams zijn ook vaak lekker betrouwbaar als het er op aan komt.............

Silat
23-03-2013, 15:43
Mijn 24" IMac voor mijn bankstel is dichterbij dan mijn TV, dus ik doe niet moeilijk meer.

Er zal vast wel iemand zijn die de stream koopt en door streamt zoals bij alle andere live evenementen gebeurd, zoiets denk ik...
Je hebt misschien een paar minuten vertraging en daar merk je helemaal niks van.

Ik heb alleen geen idee waar dat soort streams gepost worden.

Nosferatu187
23-03-2013, 15:55
Er is straks toch wel een gratis livestream hoop ik.

Paul1987
23-03-2013, 16:23
tot nu toe was glory top te kijken voor niks via die veronica stream en ook is via een gratis stream voor op je ipad
was ook ideaal

tnk2k
23-03-2013, 17:26
Ik betaal graag voor een goede fightcard, deze voldoet daar echter niet aan en trouwens ik ben blut. 20 euro is echt veel geld voor een stream, 10 euro en ik had hem gekocht.

Dus ik kijk hem hier http://www.firstrow1.eu/watch/176574/1/watch--mma-glory-5-:-bonjasky-vs-spong.html

Als dat niet mag mijn excuses.

Son & Breugel!
23-03-2013, 17:27
ik weet niet of je links van live streams hier mag neer zetten? want bij de vorige glory gevechten mocht dat niet ivm sponsoring. maar ik geef wel een tip kijk op firstRow1 . eu daar staat er een op!!!:pimp:

mocro9
23-03-2013, 17:28
op deze link zou die ook te zien moeten zijn

http://88.80.5.80/w00t/20130322/vv514c77aa2c78a088177180-547277.html

denk overigens dat er wel wat meer streams zijn als het begint ;)

tnk2k
23-03-2013, 17:31
Duut was goed agressief tijdens de face off. Wat jullie? Ben erg benieuwd naar die pot

de Stiep
23-03-2013, 17:39
Ben het met Kev eens. 20$ is pak um beet 16 Euro. Met 4 man kijken en streamen of met een utp kabel verbinden met je tv en je zit met 4 man voor 4 Euro pp een hele avond te kijken. Ergo, niet duur dus. Kijk naar een gemiddeld kickboksgala in Nederland. Betaal je 25 tot 35 Euro voor weliswaar een leuke avond, maar met niet van die grote namen. Dan moet je er nog heen, geen bak popcorn, tegenwoordig geen biertje, dus ? :whistling:

Nosferatu187
23-03-2013, 17:43
Nou ik ben zuur, en ik vind het te duur.

tnk2k
23-03-2013, 17:45
Ik ook

tnk2k
23-03-2013, 17:50
Ik denk dat glory meer had gecashed met een 10 dollar offer dan met z'n 20 dollar bid. Mensen willen wel betalen maar hou het wel acceptabel. De volgende dag zie je de gevechten op fightnext of fight4all voor niks. Nogmaals, mensen willen wel betalen maar waarom gelijk 20 $.

blackadder
23-03-2013, 17:53
Duut was goed agressief tijdens de face off. Wat jullie? Ben erg benieuwd naar die pot
Zo doet ie altijd.

tnk2k
23-03-2013, 17:54
Zo doet ie altijd.

Niet goed?

Anderson
23-03-2013, 17:55
Bas Boontje ziet altijd dollar en euro tekens voor zijn ogen. Hoe meer hoe beter is de slogan van Bas Boontje

tnk2k
23-03-2013, 17:57
Bas Boontje ziet altijd dollar en euro tekens voor zijn ogen. Hoe meer hoe beter is de slogan van Bas Boontje

Ja beetje jammer. Echter lessen in economie heeft die gemist, verkopen kan die niet.

blackadder
23-03-2013, 17:58
Niet goed?
Nee. Zo een agro face off.

tnk2k
23-03-2013, 18:01
Nee. Zo een agro face off.

Dat verteld actie? Ik las trouwens iets dat als je tijdens face off glimlacht de kans dat je wint is %. Dus mensen die glimlachen verlizen meer.

Wiebe
23-03-2013, 18:05
20 dollar ik vind het ook wat veel maar iedereen bepaalt natuurlijk zelf zijn prijs ook wij die moeten betalen.
Spong vs Bonjasky is wel een mooie pot natuurlijk en er zijn nog wel een paar goeie.

verder viel het mij op dat Bas Boon in de buurt van een evenement komt en plotseling heeft er iemand visum problemen???????????

ik hoop op een geslaagde avond.(plop)

tnk2k
23-03-2013, 18:05
Hebben de ppv beeld?

blackadder
23-03-2013, 18:07
Dat verteld actie?
We zullen zien. Hij is een stuk voorruit gegaan onder Berkenpas.
Ik ben in elk geval benieuwd. Lijkt me een leuke pot tegen Jacoby.

Nosferatu187
23-03-2013, 19:17
hoe laat is het trouwens?

blackadder
23-03-2013, 19:28
hoe laat is het trouwens?
Het is nu 19:29.

rollermanskunk
23-03-2013, 19:40
Het is nu 19:29.
Nee hoor 19.40

Son & Breugel!
23-03-2013, 19:53
hoe laat is het trouwens?
21.00 uur begint het

Minotauro
23-03-2013, 19:55
iemand al een linkje? :(

Son & Breugel!
23-03-2013, 20:02
iemand al een linkje? :(


Link:
http://www.firstrow1.eu/watch/176574/1/watch--mma-glory-5-:-bonjasky-vs-spong.html (http://www.firstrow1.eu/watch/176574/1/watch--mma-glory-5-:-bonjasky-vs-spong.html)

Son & Breugel!
23-03-2013, 20:03
Chat:

http://www.chatzy.com/15327470040763 (http://www.chatzy.com/15327470040763)

marcelt
23-03-2013, 20:35
Kijk MMA TV. Die hebben het ook. Geef af en toe 5 dollar. Ze zenden ook altijd UFC uit.

Veel voor mij onbekende namen vandaag, maar heb wel vertrouwen in de scouting van Glory.

marcelt
23-03-2013, 20:36
Is dat die gast van Strike force?

yuko
23-03-2013, 20:36
wat is dit nou weer, zit die chat vol.

the art of muay thai
23-03-2013, 20:42
http://www.telegrande.com/vivo/directa/canal/gratis/p2p/transmision/watch/live/stream/online/free/tv/video/1/547277/march-23-2013/mma-glory-5-bonjasky-vs-spong.html

Scherm vergroten, dan verdwijnen de banners..

rickross
23-03-2013, 20:42
Waar is een werkende mm

The Company
23-03-2013, 20:45
http://www.viponlinesports.eu/boxing/143892/1/mma-glory-5:-bonjasky-vs-spong-live-stream-online.html

Deze werkt.

Ralph_N
23-03-2013, 20:45
Waar is een werkende mm

Engelse stream; http://www.viponlinesports.eu/boxing/143892/1/mma-glory-5:-bonjasky-vs-spong-live-stream-online.html

delightone
23-03-2013, 20:49
Ik ben het gewoon op tv aan het kijken heb sinds kort een dreambox echt super.
Laatst ook live de UFC 158 gekeken op ESPN engeland.
Nu Glory 5 op Al Jazeera sport +7 met zo te horen comentaar van Frank Shamrock

Nosferatu187
23-03-2013, 20:51
kun je op de dreambox kijken dan? welke zender?

Nosferatu187
23-03-2013, 20:52
thankssssssssssssssssssssssssssssssss ga nu kijken op televisie

delightone
23-03-2013, 20:53
JSC Sports +7 dat is dus aljazeera sport 7
alleen ff audio van arab naar engels zetten

Nosferatu187
23-03-2013, 20:57
:lol: heb ik al gedaan audio in english.

yuko
23-03-2013, 20:58
cool, oude k1 aankondiging!

M3
23-03-2013, 21:04
Kijk MMA TV. Die hebben het ook. Geef af en toe 5 dollar. Ze zenden ook altijd UFC uit.

Veel voor mij onbekende namen vandaag, maar heb wel vertrouwen in de scouting van Glory.

welke mma tv is dat?!

M3
23-03-2013, 21:06
JSC Sports +7 dat is dus aljazeera sport 7
alleen ff audio van arab naar engels zetten

moet je daar ook een account aanmaken?! ik kom er niet op?!

blade
23-03-2013, 21:07
http://www.sportwebz.com/live/392377-mma-glory-5-bonjasky-vs-spong/watch/live/stream/online/free/feed/p2p/vivo/gratis/tv/





http://www.viponlinesports.eu/boxing/143892/1/mma-glory-5:-bonjasky-vs-spong-live-stream-online.html

mokumnised
23-03-2013, 21:11
http://www.sportwebz.com/live/392377-mma-glory-5-bonjasky-vs-spong/watch/live/stream/online/free/feed/p2p/vivo/gratis/tv/





http://www.viponlinesports.eu/boxing/143892/1/mma-glory-5:-bonjasky-vs-spong-live-stream-online.html

Ik blijf een irritnte reclame in mn beeld houden.; flashplayer not up to date. Maar dat is ie wel

RedDawn
23-03-2013, 21:12
Ik blijf een irritnte reclame in mn beeld houden.; flashplayer not up to date. Maar dat is ie wel

Kan je weg klikken!

delightone
23-03-2013, 21:13
moet je daar ook een account aanmaken?! ik kom er niet op?!

Dat is een een satelliet zender en je zul dus een schotel met een dreambox voor moeten hebben.

Wiebe
23-03-2013, 21:14
Ik blijf een irritnte reclame in mn beeld houden.; flashplayer not up to date. Maar dat is ie wel

hier hetzelfde ik check later nog wel eens en anders pech geen live beeld en kijk ik later de video's wel.

marcelt
23-03-2013, 21:14
MMA TV is een site op internet. Je kan er donor worden dan betaal je af en toe wat. http://www.mma-tv.net/index.php

M3
23-03-2013, 21:15
Ik blijf een irritnte reclame in mn beeld houden.; flashplayer not up to date. Maar dat is ie wel

beeld groot maken is het weg!

RedDawn
23-03-2013, 21:15
hier hetzelfde ik check later nog wel eens en anders pech geen live beeld en kijk ik later de video's wel.

Kan je gewoon weg klikken!

mokumnised
23-03-2013, 21:19
thanx, opgelost! je moet 2 keer klikken, 2e kruisje zie je nauwelijks

blackadder
23-03-2013, 21:22
Is dat die gast van Strike force?
Ja. Jimmy Lennon Jr.

dennis 1971
23-03-2013, 21:34
Gewoon betaald en een top stream! HD kwaliteit!!

Silat
23-03-2013, 21:36
Prima beeld toch?
Even battelen met al die popups.. scheelt je € 20,-

Leuk Steven Quadros en The Pride Lady!
Sfeer is vele malen beter als K1 vorige week.

FutureFight
23-03-2013, 21:37
Ik wil graag wat centen inzetten op wat partijen, maar de link werkt niet bij unibet..
iemand een andere site? of loopt het programma voor ons.

blackadder
23-03-2013, 21:38
Daniel Sam traint tegenwoordig bij Mikes?

Turboknecht
23-03-2013, 21:39
Bedankt voor de links mensen.
20 euro is echt van de gekken. Voor UFC ben je vijf euro of zoiets kwijt.