PDA

View Full Version : Video:harold roder vs danny onkruid hoving (zware ko)



lukashenko
19-11-2012, 22:47
http://www.fightstartv.com/videos/harold-roder-vs-danny-hoving-kickboxing/

Jeru
19-11-2012, 23:06
Die zat er hard op!!!

Leventdepevent
19-11-2012, 23:35
lekkere K.O man!

payap
19-11-2012, 23:36
Was een hele stevige KO van Danny.

Verslag van het gala komt zsm online als de foto's binnen zijn.

MuayThaiGuy
19-11-2012, 23:59
En toch vond ik het jammer dat er naast de frikandellen, kroketten, hamburgers, kaassoufle's en groenteburger geen bamischijven werden verkocht.

Kemal
20-11-2012, 00:08
sodemieter..hij was gelijk weg..

lukashenko
20-11-2012, 00:14
En toch vond ik het jammer dat er naast de frikandellen, kroketten, hamburgers, kaassoufle's en groenteburger geen bamischijven werden verkocht.
maar buiten voor de deur groeide er wel onkruid ;)

Sadix
20-11-2012, 00:21
pfff hard ouwe

blackadder
20-11-2012, 00:46
Een beste. Tering.

BaZZeHH
20-11-2012, 08:45
Offtopic: @fightstarTV jullie filmpjes op de site werken niet op IOS/iPad?

Wheelie
20-11-2012, 09:05
En toch vond ik het jammer dat er naast de frikandellen, kroketten, hamburgers, kaassoufle's en groenteburger geen bamischijven werden verkocht.

Haha reps ;)
Lekkere KO Danny, gefeliciteerd en ben benieuwd wie je volgende tegenstander is

MuayThaiGuy
20-11-2012, 09:37
Offtopic: @fightstarTV jullie filmpjes op de site werken niet op IOS/iPad?

Filmpjes doen het hier zowel op een Macbook als een iMac ;)

e-type
20-11-2012, 11:41
mooie ko man. Gefeliciteerd!

Sato
20-11-2012, 11:58
Die zat er hard op, mooie KO.

Peacey
20-11-2012, 12:12
Mooie KO man, die gozer wist ff niet meer waar die was.
Bami zal zich wel ff achter de oren krabben nu :D

Ch3f1
20-11-2012, 12:17
Die zagen we wel aankomen, na die eerste down #obvious Persoonlijk vind ik dit meer een K.O. die is voorbereid door een slechte beslissing van een scheidsrechter. Niks ergs aan, maar absoluut niet spectaculair!

R.D.N
20-11-2012, 12:38
Sterkkkk ouwe.

Baske
20-11-2012, 12:43
Offtopic: @fightstarTV jullie filmpjes op de site werken niet op IOS/iPad?
Dit probleem ondervind ik ook. Best jammer, kan zo niet lekker op de bank wat filmpjes bekijken.

Bromios
20-11-2012, 12:46
Tja, hij liep nog recht na die eerste dus lastig te zeggen of het een slechte beslissing was.

Maar los van dat vond ik dit wel een goeie partij. Goed compact gevochten. Niet onnodig incasseren. Goed afgemaakt.

lukashenko
20-11-2012, 15:07
Haha reps ;)
Lekkere KO Danny, gefeliciteerd en ben benieuwd wie je volgende tegenstander is
bernard levison op mma regels 16 december in wormer

lukashenko
20-11-2012, 15:09
Die zagen we wel aankomen, na die eerste down #obvious Persoonlijk vind ik dit meer een K.O. die is voorbereid door een slechte beslissing van een scheidsrechter. Niks ergs aan, maar absoluut niet spectaculair!
ik kan er ook niks aan doen dat ie door mag ik ga gewoon genadeloos door.
strax hersteld ie en geeft hij me een highkick ofzo.
is de 12e ko maar wel de zwaarste ik hoop dat roder snel weer herstelt .

WIM_de _Echte
20-11-2012, 15:52
Die zagen we wel aankomen, na die eerste down #obvious Persoonlijk vind ik dit meer een K.O. die is voorbereid door een slechte beslissing van een scheidsrechter. Niks ergs aan, maar absoluut niet spectaculair!

Oneens.

Harold krijgt de reguliere 8 tellen, die de scheids overigens liggend geeft om tegelijkertijd Harold goed op te nemen.
Bij tel 6 staat ie op, de scheids controleert hem na de 8ste tel nogmaals, door hem een pas naar voren te laten maken.
Ziet er allemaal redelijk ok uit en de scheids laat de partij doorgaan, nadat hij subtiel extra tijd geeft door even tussen de vechters te instappen.
Natuurlijk is Harold een beetje groggy van die knie(ën). Maar het lijkt me niet dat een wedstrijd gestaakt moet worden zodra iemand voor een aantal seconden een beetje zweeft.

Het gaat hier om een A klasse partij.
Harold kan (redelijk)zelf beoordelen of ie door kan/wil of desnoods zn tactiek aan te passen.En natuurlijk kan ook z'n coach/hoek de beslissing nemen om te stoppen.

phranq
20-11-2012, 16:33
Betreft een A partij, dus terechte beslissing van John. Tegenstander stond recht op z'n benen.

WIM_de _Echte
20-11-2012, 16:37
pff
Duurt wel lang voordat mn post gemodereerd is. t was niet eens zo lang.
Ga voortaan meerdere posts maken met max 2 zinnen.

WIM_de _Echte
20-11-2012, 16:41
Mijn verhaal heeft dezelfde strekking als die van Frank, maar dan wat uitgebreider.
(en geloofwaardiger, want Frank is de billenmaat van John :p)

mario the count
20-11-2012, 17:03
Mooie ko. Was al snel duidelijk dat hij geen antwoord had op je knieen.

FOCUS
20-11-2012, 17:12
mooie partij, mooie ko, van harte :jerry:

Garcia
20-11-2012, 17:39
Erg goed gevochten.

phranq
20-11-2012, 17:49
Mijn verhaal heeft dezelfde strekking als die van Frank, maar dan wat uitgebreider.
(en geloofwaardiger, want Frank is de billenmaat van John :p)

Ik zit niet meer bij de WFCA Wim.. ;)

SpelPlan
20-11-2012, 17:57
Hij kwam er eerst achter dat hij op afstand niet met je kon staan en toen hij toen probeerde het gat dan maar te dichten kwam hij er achter dat je knieën nog meer pijn doen.

Sterk gevochten!

yuko
20-11-2012, 18:52
goede partij, vond je ook wat slimmer vechten als tegen die wat te zware gast een tijdje geleden

de Stiep
20-11-2012, 22:36
Tja, mooie knie, knockdown en John Axewood kijk of hij recht loopt en naar mijn mening kon hij gewoon verder. En dan krijg je nog zo´n lekkertje. Zoals Danny schreef, je gaat voor de kill anders moet je maar gaan dammen. Mooi gedaan gozer. Reps !

WIM_de _Echte
21-11-2012, 01:20
............wordt er 1 x per maand gemodereerd?

lukashenko
21-11-2012, 13:27
............wordt er 1 x per maand gemodereerd?
soms verlies je een post in de moderator verwerker
ik denk dat wat je wou zeggen dat je dat nog een keer moet posten

Ch3f1
21-11-2012, 16:04
ik kan er ook niks aan doen dat ie door mag ik ga gewoon genadeloos door.
strax hersteld ie en geeft hij me een highkick ofzo.
is de 12e ko maar wel de zwaarste ik hoop dat roder snel weer herstelt .

Laat duidelijk zijn dat je hem bijzonder goed hebt aangepakt en de partij goed hebt afgemaakt. Maar het verloop van de partij meenemend was deze K.O. wel te voorzien na die eerste down. Aangezien je hem goed aanpakte met die knieën was een gebroken neus of oogkas ook niet vreemd geweest. De vraag is wanneer je dit ziet aankomen je niet beter de handdoek kunt gooien of voortijdig kunt beëindigen in het belang van de gezondheid van de sporter. Maar goed daar moet jij als sporter helemaal niet mee bezig zijn, dit is meer iets voor de trainers en scheidsrechter.

WIM_de _Echte
21-11-2012, 16:49
In dit geval controleert de scheids al tijdens het tellen de toestand vd vechter. Dit doet ie op hand en knieën zodat hij het gezicht/ogen van Harold kan zien.
Bij de 6e tel staat Harold op. Na de 8ste tel vraagt de scheids of Harold door kan. Ter extra controle laat hij Harold een stapje naar voren doen. Ten slotte geeft hij Harold subtiel nog ff een ogenblikje om bij te komen door eer ff tussen Harold en Danny te stappen als het gevecht weer laat aanvangen.
Tot zover heeft de scheids correct gehandeld.
Het is verder aan de vechter om te oordelen of hij verder wil/kan en en 2e instantie, maar net zo belangrijk, zijn coach/hoek.

Dit is een A klasse partij oftewel prof.
Anders dan bij lagere klassen en bij jeugd hoeft de scheidsrechter niet in te grijpen als een vechter een beetje groggy is. Een A vechter moet daar mee om kunnen gaan. Hij zal dan zn tactiek moeten aanpassen () totdat hij weer helemaal bij is.

Dat het enigzins te voorzien was dat Harold het niet zou redden, is vanachter het beeldscherm waar. Maar het is absoluut geen vaststaand feit. Elke wedstrijd weer worden er over en weer klappen uitgedeeld. In veel gevallen denk je nog 1 tik en het is over, maar is juist het tegendeel waar en wint de ander.

kooivechter
21-11-2012, 16:50
Laat duidelijk zijn dat je hem bijzonder goed hebt aangepakt en de partij goed hebt afgemaakt. Maar het verloop van de partij meenemend was deze K.O. wel te voorzien na die eerste down. Aangezien je hem goed aanpakte met die knieën was een gebroken neus of oogkas ook niet vreemd geweest. De vraag is wanneer je dit ziet aankomen je niet beter de handdoek kunt gooien of voortijdig kunt beëindigen in het belang van de gezondheid van de sporter. Maar goed daar moet jij als sporter helemaal niet mee bezig zijn, dit is meer iets voor de trainers en scheidsrechter.


x2 goed gevochten hoor Danny, mankeert niets aan en goede strategie gebruikt. Niets ten nadele van harrold dat is een jongen die komt om te knokken, alleen z'n trainer moet je denk ik afvragen, of het niveau verschil niet te groot is. Volgens mij vecht deze jongen ook niet zoveel. Juist om zulke zware ko's te voorkomen, en je vechter beter te beschermen.

WIM_de _Echte
21-11-2012, 16:51
Niet geloven. Ik krijg weer de melding
Thank you for posting! Your post will not be visible until a moderator has approved it for posting.

WIM_de _Echte
21-11-2012, 16:51
In dit geval controleert de scheids al tijdens het tellen de toestand vd vechter. Dit doet ie op hand en knieën zodat hij het gezicht/ogen van Harold kan zien.
Bij de 6e tel staat Harold op. Na de 8ste tel vraagt de scheids of Harold door kan. Ter extra controle laat hij Harold een stapje naar voren doen. Ten slotte geeft hij Harold subtiel nog ff een ogenblikje om bij te komen door eer ff tussen Harold en Danny te stappen als het gevecht weer laat aanvangen.
Tot zover heeft de scheids correct gehandeld.
Het is verder aan de vechter om te oordelen of hij verder wil/kan en en 2e instantie, maar net zo belangrijk, zijn coach/hoek.


Dit is een A klasse partij oftewel prof.
Anders dan bij lagere klassen en bij jeugd hoeft de scheidsrechter niet in te grijpen als een vechter een beetje groggy is. Een A vechter moet daar mee om kunnen gaan. Hij zal dan zn tactiek moeten aanpassen () totdat hij weer helemaal bij is.


Dat het enigzins te voorzien was dat Harold het niet zou redden, is vanachter het beeldscherm waar. Maar het is absoluut geen vaststaand feit. Elke wedstrijd weer worden er over en weer klappen uitgedeeld. In veel gevallen denk je nog 1 tik en het is over, maar is juist het tegendeel waar en wint de ander.

Anderson
21-11-2012, 17:14
Misschien heb je te veel kritiek daar houden ze hier niet van. Paar jaar geleden beschuldigde ik Alistair Overeem van d-boll toen werd ik gewaarschuwd om dat maar voortaan niet meer te doen. Na een paar werd Alistair postitief bevonden van dping zo kwam de aap toch uit de mouw.

Bromios
21-11-2012, 17:23
Misschien heb je te veel kritiek daar houden ze hier niet van. Paar jaar geleden beschuldigde ik Alistair Overeem van d-boll toen werd ik gewaarschuwd om dat maar voortaan niet meer te doen. Na een paar werd Alistair postitief bevonden van dping zo kwam de aap toch uit de mouw.

het heeft met spambots te maken. ergens staat dat uitgelegd.

Mods; kan er misschien een aparte post komen waarin dat wordt uitgelegd ? Of is die er al ?

rene37
21-11-2012, 17:59
Dit probleem ondervind ik ook. Best jammer, kan zo niet lekker op de bank wat filmpjes bekijken.

Tip van Flip...baalde ik ook altijd van, komt omdat Apple flash niet ondersteund. Heb een super appje gevonden voor dit probleem nl iswifter. Kost je 4.50euro en heel simpel de url in de balk kopieeren en kijken maar op die bank!

FightstarTV
21-11-2012, 18:59
Klopt en we zijn alle video's nu aan het vervangen van flash naar mp4 alle gala's van 2010 zijn al vervangen en nu begonnen met 2011 zo'n 4500 video's nog te gaan we doen er zo'n 250 stuks per dag dankzij onze nieuwe stagaire's die afgelopen maandag zijn begonnen


Tip van Flip...baalde ik ook altijd van, komt omdat Apple flash niet ondersteund. Heb een super appje gevonden voor dit probleem nl iswifter. Kost je 4.50euro en heel simpel de url in de balk kopieeren en kijken maar op die bank!

lukashenko
21-11-2012, 22:56
Klopt en we zijn alle video's nu aan het vervangen van flash naar mp4 alle gala's van 2010 zijn al vervangen en nu begonnen met 2011 zo'n 4500 video's nog te gaan we doen er zo'n 250 stuks per dag dankzij onze nieuwe stagaire's die afgelopen maandag zijn begonnen
komt die party van mij tegen najib biaz er weer op dan die doet het al zeker 6 maanden niet meer?

Ch3f1
22-11-2012, 01:23
In dit geval controleert de scheids al tijdens het tellen de toestand vd vechter. Dit doet ie op hand en knieën zodat hij het gezicht/ogen van Harold kan zien.
Bij de 6e tel staat Harold op. Na de 8ste tel vraagt de scheids of Harold door kan. Ter extra controle laat hij Harold een stapje naar voren doen. Ten slotte geeft hij Harold subtiel nog ff een ogenblikje om bij te komen door eer ff tussen Harold en Danny te stappen als het gevecht weer laat aanvangen.
Tot zover heeft de scheids correct gehandeld.
Het is verder aan de vechter om te oordelen of hij verder wil/kan en en 2e instantie, maar net zo belangrijk, zijn coach/hoek.


Dit is een A klasse partij oftewel prof.
Anders dan bij lagere klassen en bij jeugd hoeft de scheidsrechter niet in te grijpen als een vechter een beetje groggy is. Een A vechter moet daar mee om kunnen gaan. Hij zal dan zn tactiek moeten aanpassen () totdat hij weer helemaal bij is.


Dat het enigzins te voorzien was dat Harold het niet zou redden, is vanachter het beeldscherm waar. Maar het is absoluut geen vaststaand feit. Elke wedstrijd weer worden er over en weer klappen uitgedeeld. In veel gevallen denk je nog 1 tik en het is over, maar is juist het tegendeel waar en wint de ander.

Klopt van achter het beeld scherm is ge(te)makkelijk oordelen. Goed feit blijft dat Harold met zijn stijl van vechten erg kwetsbaar is.

FightstarTV
22-11-2012, 11:17
Ja die was in 2009 toch .......daar beginnen we mee als 2011 klaar is :-)

Rverm
22-11-2012, 11:52
Mooie KO, maar op basis van deze beelden vind ik Harold Roder (ook nog nooit van gehoord trouwens) niet A-klasse waardig. Te statisch, te beperkt en onnodig tegen die knieen oplopend...