PDA

View Full Version : Zeven vechters weigerden een gevecht tegen Tyrone Spong



blackadder
21-11-2012, 12:38
Zeven vechters weigerden een gevecht tegen Tyrone Spong

21 Nov 2012

Het kostte de World Series of Fighting matchmaker Ali Abdel-Aziz acht pogingen om een tegenstander voor Tyrone Spong te vinden. Uiteindelijk was het Travis Bartlett wie het gevecht accepteerde.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Zeven-vechters-weigerde-een-gevecht-tegen-Tyrone-Spong.jpg
Houston Alexander

Abdel-Aziz noemt alleen maar de naam van voormalig UFC licht zwaargewicht Houston Alexander als één van de zeven vechters die het gevecht weigerde. Alexander werd in 2009 na drie nederlagen ontslagen door de UFC.
MMA-debuut

Spong wist zijn MMA-debuut uiteindelijk in een overwinning om te zetten. Naar verwachting zal Spong tijdens het volgende WSOF-evenement begin 2013 in actie komen. Een datum en plaats zijn onbekend.

http://www.round1network.com/news/13410/Zeven-Vechters-Weigerde-Een-Gevecht-Tegen-Tyrone-Spong.html

Leventdepevent
21-11-2012, 13:13
dat had een leuke partij geweest tegen Alexander

Kemal
21-11-2012, 13:24
Zou leuk zijn als Tyrone tzt bij de UFC wordt gevoegd.

steftheboxer
21-11-2012, 13:42
Zou leuk zijn als Tyrone tzt bij de UFC wordt gevoegd.

Dana White heeft aangegeven dat ze dit overwegen ;-) Ik zeg nog één of twee partijen (uiteraard winnen) en Tyrone zit in de UFC, mark my words

Bromios
21-11-2012, 13:43
Zijn laatste optreden nodigt niet echt uit tot het aannemen van een gevecht tegen hem. Kan nog lastig gaan worden hem te matchen.

co0per
21-11-2012, 14:06
Dana White heeft aangegeven dat ze dit overwegen ;-) Ik zeg nog één of twee partijen (uiteraard winnen) en Tyrone zit in de UFC, mark my words

Waar zegt hij dat?

Turboknecht
21-11-2012, 14:35
Dana zei ook dat hij 'not impressed' was gezien de tegenstander van Spong.

Peacey
21-11-2012, 14:36
Dana zei ook dat hij 'not impressed' was gezien de tegenstander van Spong.

Kan ik me eigen wel voorstellen, die gast zag eruit of dat hij net achter ze bak patat en frikandel speciaal was weggetrokken.
Niet dat uiterlijk altijd wat zegt, >>> Roy Nelson.

Rverm
21-11-2012, 14:40
Dana zei ook dat hij 'not impressed' was gezien de tegenstander van Spong.

Als hij zou zeggen dat tegenstander top was dan is dat een luxe onderhandelingspositie voor Tyrone... Dana praat altijd in zijn voordeel ;)

Budokan
21-11-2012, 20:16
Dana White heeft aangegeven dat ze dit overwegen ;-) Ik zeg nog één of twee partijen (uiteraard winnen) en Tyrone zit in de UFC, mark my words
Toch klopt het wat mij betreft niet dat Spong al snel bij de UFC zou komen en Mousasi niet. Dat zou nog eens een interessante pot zijn trouwens

blackadder
21-11-2012, 20:28
Ik zeg nog één of twee partijen (uiteraard winnen) en Tyrone zit in de UFC, mark my words
Ik zeg hij heeft eerst nog een contract met Glory. Mark my words.

rollermanskunk
21-11-2012, 20:47
Dana zei ook dat hij 'not impressed' was gezien de tegenstander van Spong.

Zei die dat toen niet ook over Overeem? (ik dacht in de tijd dat Overeem de K-1 won) Die een jaar later een contract van 1 miljoen dollar tekende...

Proximo
21-11-2012, 20:50
wil eerst nog wel eens zien wat hij op de grond kan. zijn laatste tegenstander nam geen enkel initiatief om Spong naar de grond te krijgen.

mario the count
21-11-2012, 21:45
Zeven vechters weigerden een gevecht tegen Tyrone Spong

21 Nov 2012

Het kostte de World Series of Fighting matchmaker Ali Abdel-Aziz acht pogingen om een tegenstander voor Tyrone Spong te vinden. Uiteindelijk was het Travis Bartlett wie het gevecht accepteerde.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Zeven-vechters-weigerde-een-gevecht-tegen-Tyrone-Spong.jpg
Houston Alexander

Abdel-Aziz noemt alleen maar de naam van voormalig UFC licht zwaargewicht Houston Alexander als één van de zeven vechters die het gevecht weigerde. Alexander werd in 2009 na drie nederlagen ontslagen door de UFC.
MMA-debuut

Spong wist zijn MMA-debuut uiteindelijk in een overwinning om te zetten. Naar verwachting zal Spong tijdens het volgende WSOF-evenement begin 2013 in actie komen. Een datum en plaats zijn onbekend.

http://www.round1network.com/news/13410/Zeven-Vechters-Weigerde-Een-Gevecht-Tegen-Tyrone-Spong.html

Hij heeft begin 2013 ook al een partij tegen bonjasky staan. Druk schematje.

Biiyen
21-11-2012, 21:45
wil eerst nog wel eens zien wat hij op de grond kan. zijn laatste tegenstander nam geen enkel initiatief om Spong naar de grond te krijgen.

Dat wordt inderdaad de grote test, wat gaat hij doen als hij iemand tegenover zich krijgt die het gevecht perse naar de grond wil brengen. In kleine organisaties kan hij lekker bouwen, de UFC staat er niet echt om bekend om vechters rustig te brengen. Die smijten hem gewoon direct voor de leeuwen, en terecht.

Ulis-E
22-11-2012, 05:41
nieuw talent !! http://www.youtube.com/watch?v=cTGDtIlYQMY&feature=plcp

alleen al omdat je spamt heb ik geen zin om te kijken

Peacey
22-11-2012, 06:59
Hij loopt inderdaad te spammen, gewoon ff post rapporteren, heb ik ook gedaan.

Gilaiir
23-11-2012, 00:26
Eerst maar eens zijn grondwerk zien. In de UFC overleef je niet lang tussen al die worstelaars.

steftheboxer
23-11-2012, 13:32
Waar zegt hij dat?

Sorry was even een paar dagen niet op mixfight geweest. Stond op Twitter via Ariel Helwani.