PDA

View Full Version : Hoertje slaat op de vlucht voor groot geschapen klant



Kemal
26-11-2012, 14:45
Grote opschudding, gisterochtend in de rosse buurt van de Keniaanse kuststad Mtwapa. Een hoertje is daar hals over kop uit een hotel gevlucht, verbijsterd als ze was door het enorme lid van haar klant. 'Deze man was te groot om waar te zijn', omschreef ze onthutst de blanke man die een beroep had willen doen op haar diensten.

Buitenlandse klanten worden doorgaans met open armen ontvangen in het beruchte hoerendistrict van Mtwapa. Ze betalen goed, verblijven in luxueze hotels en trakteren bovendien rijkelijk op eten en drank. Dus was het voor de prostituee in kwestie een uitgemaakte zaak toen ze gisterochtend omstreeks zes uur werd opgepikt door een blanke man om naar zijn hotelkamer te rijden.

Lang mocht het feest niet duren. Na amper een kwartiertje kwam het hoertje in paniek het hotel weer uitgerend.

Te groot om waar te zijn.
'Toen de klant zich uitkleedde, stond ik aan de grond genageld', vertelt ze aan The Kenyan Daily Post. 'Ik zit al meer dan tien jaar in de business, maar zo'n enorme penis had ik nog nooit gezien. Ik ben zo vlug als ik kon weggerend. Die man had mij gegarandeerd verwond met zijn ding. Het was gewoon te groot om waar te zijn'.

'Schadevergoeding'
De klant moet er overigens niet op rekenen dat hij zijn geld terugziet. 'Ik hou de centen als schadevergoeding voor de schok die ik heb doorstaan', aldus de dame van lichte zeden.

Mauro
26-11-2012, 15:13
Kutwijf! Ik wil mn geld terug !

Diz
26-11-2012, 18:16
Hahahahaha, wat een verhaal! :lol:
Zal mij in ieder geval niet gebeuren met m'n kleine slurfje...

Jeru
26-11-2012, 18:42
LOL! Hoe komt dit nou ook weer in een krant hahaha. Over komkommertijd gesproken ;)

Asura
26-11-2012, 18:51
Zeker een Hung-garian

Diz
26-11-2012, 19:56
Zeker een Hung-garian

:lol:

Zou kunnen ja... Of misschien komt hij uit Lid-touwen...

LJ Silver
26-11-2012, 21:58
:lol:

Zou kunnen ja... Of misschien komt hij uit Lid-touwen...

Dichterbij... waspik.