PDA

View Full Version : Uitslagen Zaansation II – zaterdag 1 december – BattleZZ ism Rumah Gym



Richelieu
02-12-2012, 11:52
http://i45.tinypic.com/8wblvm.jpg

Richelieu
02-12-2012, 11:53
Het fotoverslag van de avond komt a.s.a.p. online. De uitslagen zijn niet geheel compleet. Zie net ik dat ik de eigenlijke partij 34 ben vergeten te vermelden: de enige bokspartij van de avond.

34. N BOX 3x1.5 70 Kg Jannes Lasis (Brinkman) vs Yusuf Caliskan (Rock) WOP

pavani
02-12-2012, 13:43
Hamza did what he had to do, who's next.

Gefelciteerd met je titel, ik had eigenlijk ook niets anders van je verwacht Hamza.

Koike88
02-12-2012, 15:53
Ik krijg niemand te pakken.. Hoe ging de partij tussen Lotfi en Hamza (Mousid)?
En die zes rondes van Geronimo ben ik ook nieuwsgierig naar...

R.D.N
02-12-2012, 16:52
Ben wel benieuwd naar die partij van Geronimo,iemand filmpje?

trainer Bv S'burg
02-12-2012, 16:54
Lotfi was heer en meester met de ellenbogen en het clinchen, Hamza keek naar z'n hoek van......... wat moet ik hier mee aan? Lotfi was veel gretiger en kwam veel harder door! Ronde vier trapte Lotfi, Hamza in de val op zijn lever en werd uitgeteld, hij had er ook geen zin meer in, zijn hoofd was aardig getekend.

justasport
02-12-2012, 19:58
Zijn er ook filmpjes van de partijen?

raveboy
02-12-2012, 20:20
Zijn er ook filmpjes van de partijen?

Ja, Glen en ik hebben het hele gala gefilmd.
Glen is wel even bezig met de beelden, dan komen ze op fightstartv.

Marco
02-12-2012, 20:20
ff een vraag, ik zie dat er 43 ! partijen waren, hoe laat begon dit gala en hoe laat was het afgelopen ?

raveboy
02-12-2012, 20:38
ff een vraag, ik zie dat er 43 ! partijen waren, hoe laat begon dit gala en hoe laat was het afgelopen ?

Ja, het was een lange zit.
Het begon volgens mij uiteindelijk rond 15:00 ofzo?
Einde was 02:00 dacht ik

Anderson
02-12-2012, 20:43
Dat is best kansloos

connect
02-12-2012, 21:20
leuke partijen gezien, maar die zaal was rond 22u al bijna leeg.
en die ringspeaker/s ... drama, verder wel vermakelijk.

Richelieu
02-12-2012, 21:28
Ben wel benieuwd naar die partij van Geronimo,iemand filmpje?

Zoals al eerder vermeld zullen de beelden gemaakt door forumbroeder Raveboy & Glenn wel later op FightstarTV verschijnen. De partij van Geronimo was in mijn ogen één van de mooiste van de avond. Geronimo is alle opzichten enorm gegroeid, en als ik zijn stijl zo zie heeft hij enorm veel potentie om ook op FMT regels hoge ogen te gaan scoren. Enorm technisch en beheerst. Vond zelf na 5 ronden de winst naar Geronimo gaan. De jury besliste anders en na 6de ronde ging de winst naar Vani Tomorri, uitkomend voor Team Furious Rotterdam.

whoopy
02-12-2012, 21:46
Ik volg al een tijdje thaiboksen. Maar heb nog niet eerder gehoord dat een titelgevecht na 6 rondes wordt beslist.

Is dit vaker gebeurt?

Kemal
02-12-2012, 21:59
bedankt voor de uitslagen Harmen!

WIM_de _Echte
02-12-2012, 22:10
6 ronden ???????

Ik dacht eerst aantal typefoutje.

Richelieu
02-12-2012, 22:14
6 ronden ???????

Ik dacht eerst aantal typefoutje.

Nope, geen typfout.

Koike88
02-12-2012, 22:16
Daniel (Bami) vocht toen tegen Ramin Rezai ook 6 ronden, ook bij de MON... Jaar of 2/3/4? terug.

Anderson
02-12-2012, 22:21
Volgens de Internationale WMC en WBC kan dat volgens mij helemaal niet.

Koike88
02-12-2012, 22:47
En als er wordt gevochten voor een vacante titel? Als niemand hem verdedigt, kan de verdediger hem ook niet houden.

Wie won toen de K1, na 2 extra rondes? Ook zoiets.. Tegen die Japanner die er helemaal geen zin meer in had, geloof dat het Bonjasky of Aerts was.

Marco (scheids)
02-12-2012, 22:53
Ik volg al een tijdje thaiboksen. Maar heb nog niet eerder gehoord dat een titelgevecht na 6 rondes wordt beslist.

Is dit vaker gebeurt?

X2

Marco (scheids)
02-12-2012, 22:54
En als er wordt gevochten voor een vacante titel? Als niemand hem verdedigt, kan de verdediger hem ook niet houden.

Wie won toen de K1, na 2 extra rondes? Ook zoiets.. Tegen die Japanner die er helemaal geen zin meer in had, geloof dat het Bonjasky of Aerts was.

K-1 heeft de reglementen met extra rondes, maar na de tweede extra ronde moeten je juryleden een winnaar aanwijzen bij en vacante titel.

Marco (scheids)
02-12-2012, 22:56
Maar misschien heeft de MON de extra ronde wel in hun regels staan.

Maar 43 partijen ..... WTF????

Bromios
02-12-2012, 23:13
Maar misschien heeft de MON de extra ronde wel in hun regels staan.

Maar 43 partijen ..... WTF????

Je zou er scheidsrachter zijn ;). Mogen ze wel een stoeltje voor je in de ring zetten en een sponsmevrouw er bij.

WIM_de _Echte
02-12-2012, 23:32
En als er wordt gevochten voor een vacante titel? Als niemand hem verdedigt, kan de verdediger hem ook niet houden.

Wie won toen de K1, na 2 extra rondes? Ook zoiets.. Tegen die Japanner die er helemaal geen zin meer in had, geloof dat het Bonjasky of Aerts was.

Muay Thai / Thaiboksen / kickboksen kennen geen extra ronden. Alleen de K1.

Bij vacante titelgevechten geeft de stem van de scheidsrechter of de hoofdjury de doorslag in geval van een onbeslist.
Sowieso krijgen juryleden in zulke gevallen de opdracht om zeer scherp te jureren om een onbeslist te vermijden.

Marco (scheids)
03-12-2012, 07:55
Ben wel nieuwsgierig naar de verklaring van de MON betreffende de extra ronde.

En die 43 partijen ONVERANTWOORDELIJK!

R.D.N
03-12-2012, 10:25
Pfffff inderdaad 43 partijen,je zou maar als laatste moeten vechten ben je kapot van het wachten al voor je moet.

CMURDER
03-12-2012, 12:03
Zoals al eerder vermeld zullen de beelden gemaakt door forumbroeder Raveboy & Glenn wel later op FightstarTV verschijnen. De partij van Geronimo was in mijn ogen één van de mooiste van de avond. Geronimo is alle opzichten enorm gegroeid, en als ik zijn stijl zo zie heeft hij enorm veel potentie om ook op FMT regels hoge ogen te gaan scoren. Enorm technisch en beheerst. Vond zelf na 5 ronden de winst naar Geronimo gaan. De jury besliste anders en na 6de ronde ging de winst naar Vani Tomorri, uitkomend voor Team Furious Rotterdam.

Geronimo had zeker moeten winnen!
Ik heb nog nooit zon slecht gala gezien qua organisatie!

Richelieu
03-12-2012, 23:00
Heb nog even navraag gedaan over de 6 ronden van de partij van Geronimo de Groot, maar dit is opgenomen in de reglementen van de M-O-N. Als er om een vacante titel wordt gevochten over 5 ronden van 3 minuten en het is na de reguliere wedstrijdtijd nog steeds onbeslist kunnen er 2 extra ronden worden gevochten om alsnog de winnaar de bepalen. Volgens mij is dat overigens bij K-1 finales ook zo. Bij andere bonden kan er bijvoorbeeld gevraagd worden naar de briefjes van eventuele schaduw juryleden.

WIM_de _Echte
04-12-2012, 02:42
Welke reglementen?

Hieronder is wat ik op de site van de MON vind, dit is heel wat anders dan hierboven.

"Artikel 29
.... Bij een uitslag "ONBESLIST" in een wedstrijd om een vacante titel of in een wedstrijd waarin een winnaar moet zijn, zal de ringscheidsrechter een tweede puntenbriefje vragen aan de schaduwjuryleden, waarop zij hun uitslag kenbaar maken. Als ook in dit geval de uitslag "ONBESLIST" is, vult de ringscheidsrechter een puntenbriefje in. Zijn uitslag is bindend, mits lid 10 niet van toepassing is."

(Ik "lid 10" niet terugvinden in het reglement, die overigens bij Artikel 16 begint.)

Het kan zijn dat het geen muay thai of thaiboksregels/titels betreft. maar dat kan ik nergens verifiëren.K1 titelgevechten duren 5 x 3 minuten en zonder extra ronden.

Fasada
04-12-2012, 13:24
Kan Geronimo dus bezwaar tekenen op de beslissing, verder zou ik ook een kijkje komen nemen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan! 43 partijen??? Men wil constant dat wij als sport serieus worden genomen maar het wordt tijd dat men zelf een keer kijkt in de spiegel. Dat men zoiets ook gewoon toe laat als bond. Vechters en trainers die staan vanaf de middag te wachten tot hun pupil moet vechten en gaan pas om 23.00 de ring in.... ronduit belachelijk als je het mij vraagt..

Richelieu
04-12-2012, 13:49
Welke reglementen?

Hieronder is wat ik op de site van de MON vind, dit is heel wat anders dan hierboven.

"Artikel 29
.... Bij een uitslag "ONBESLIST" in een wedstrijd om een vacante titel of in een wedstrijd waarin een winnaar moet zijn, zal de ringscheidsrechter een tweede puntenbriefje vragen aan de schaduwjuryleden, waarop zij hun uitslag kenbaar maken. Als ook in dit geval de uitslag "ONBESLIST" is, vult de ringscheidsrechter een puntenbriefje in. Zijn uitslag is bindend, mits lid 10 niet van toepassing is."

(Ik "lid 10" niet terugvinden in het reglement, die overigens bij Artikel 16 begint.)

Het kan zijn dat het geen muay thai of thaiboksregels/titels betreft. maar dat kan ik nergens verifiëren.K1 titelgevechten duren 5 x 3 minuten en zonder extra ronden.

Geen idee Robert, maar misschien dat ze dit besloten hebben omdat er geen schaduwjuryleden aanwezig waren?

Anderson
04-12-2012, 14:37
Vooral voor Team Furious en Team gunyar die moeten 1 uur a 1,5 uur in de auto zitten en dan komen ze aan kunnen ze nog 4 uur gaan wachten.

Koike88
04-12-2012, 15:00
Kan Geronimo dus bezwaar tekenen op de beslissing, verder zou ik ook een kijkje komen nemen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan! 43 partijen??? Men wil constant dat wij als sport serieus worden genomen maar het wordt tijd dat men zelf een keer kijkt in de spiegel. Dat men zoiets ook gewoon toe laat als bond. Vechters en trainers die staan vanaf de middag te wachten tot hun pupil moet vechten en gaan pas om 23.00 de ring in.... ronduit belachelijk als je het mij vraagt..

Om 11 uur is nog prima, niks mis mee. Maar heb een keer om half 1 gevochten, en dat was een C partij. Daarna moesten er nog 3 B en 2 A partijen..

Fasada
04-12-2012, 17:52
Om 11 uur is nog prima, niks mis mee. Maar heb een keer om half 1 gevochten, en dat was een C partij. Daarna moesten er nog 3 B en 2 A partijen..

Omdat ik er niet bij was wist ik ook niet precies hoe laat het was afgelopen dus heb maar 23.00 aangehouden maar wat ik wel wist was dat het evenement heel vroeg begon zoiets van 14.00 ofzo... Als je dan bij de weging moet zijn om 12.30 dan moet je lang wachten. Ik hoor net dat vrienden van mij weg gingen naar de partij van Geronimo en toen was het al over 00.15 heen en er moesten nog een paar gevechten komen. Dus zou mij niks verbazen dat het pas om 02.00 was afgelopen.

Snap dan ook niet dat men dat niet goed kan incalculeren...