PDA

View Full Version : UFC on FUEL TV 8: Stefan Struve vs Mark Hunt *spoiler*



Mastenbroek
04-12-2012, 08:34
A heavyweight fight has been confirmed for the UFC’s return to Japan asStefan Struve will likely face off with Mark Hunt.

Sources close to the fight confirmed to MMAWeekly.com that verbal agreements are in place for the contest landing at Saitama Super Arena on March 2.

http://www.mmaweekly.com/stefan-struve-vs-mark-hunt-likely-for-ufc-on-fuel-8-in-japan

Kemal
04-12-2012, 09:01
WAR STEFAN!

de Stiep
04-12-2012, 09:55
Hello Stefan and gooooooooooooodby mister Hunt !

martijnG
04-12-2012, 10:15
Eigenlijk een beetje jammer, zie ze graag allebei hoger op de ladder komen!

The Bulldog
04-12-2012, 10:16
Super kans om door te stappen naar contender....

Sato
04-12-2012, 10:37
Mooi weer een pot voor Stefan al duurt het voor hem langer dan gebruikelijk. Desalniettemin zou het geweldig zijn als hij Mark Hunt tegen het canvas knalt. Het zou me overigens niet verbazen als hij weer Headliner wordt. Zou ook weer een geweldige boost zijn voor zijn naam en faam. Ik hoop dat hij met een Bonus + Winst naar huis gaat. Kort samengevat: WAR STEFAN.

LJ Silver
04-12-2012, 10:57
Timbeeeeeeeeeer!!!

Tony
04-12-2012, 11:19
Volgens mij zijn dit twee typische en potentiële angstgegners van elkaar...

Struve die vanuit elke positie op de grond Hunt zou kunnen submitten. En daar tegenover Mark Hunt die vanuit elke onmogelijke hoek een poeier kan landen op Struve's gelaat die in een KO eindigt.

rollermanskunk
04-12-2012, 14:35
Volgens mij zijn dit twee typische en potentiële angstgegners van elkaar...
Struve die vanuit elke positie op de grond Hunt zou kunnen submitten. En daar tegenover Mark Hunt die vanuit elke onmogelijke hoek een poeier kan landen op Struve's gelaat die in een KO eindigt.

Klopt: een botsing van stijlen.

Hunt vs Struve stond trouwens al voor UFC 146 gepland. Hunt is wel bijna een jaar uit de roulatie geweest door een hardnekkige knie-blessure. Hij schijnt zelfs een een deel van z'n kruisband te missen. Als die in maart tegen Struve moet vechten is die bijna 39 jaar. Hunt was voor z'n blessure wel bezig met een aardige serie (3 winstpartijen) maar verloor ook van Sean McCorkle (die weer zwaar ko ging tegen Struve)

Stefan moet Hunt zo snel mogelijk op de grond zien te krijgen. Stand-up wordt het een lastig verhaal

carlo1
04-12-2012, 23:53
wederom balen van deze partij. wil dat ze allebei een winningstreak houden. Echter nu moet Struve gewoon winnen.
handen bij je kop, laten zien dat je je afstand goed kan gebruiken zoals 2e ronde vs stipe en bij een kans naar de grond en submitten. ik kijk ernaar uit.

kooivechter
05-12-2012, 00:40
Jammer voor hunt maar deze wordt wel voor struve, dacht dat hij tegen Kongo moest. Had hem liever tegen een top 5 gezien. Nou heeft hij daarna weer een partij ertussen voordat hij voor de titel kan vechten.

Wiseguy
05-12-2012, 01:13
Jammer voor hunt maar deze wordt wel voor struve, dacht dat hij tegen Kongo moest. Had hem liever tegen een top 5 gezien. Nou heeft hij daarna weer een partij ertussen voordat hij voor de titel kan vechten.

Voor de titel vechten? Wil je hem echt tegen Overeem of JDS zien?

Lionheart
05-12-2012, 01:45
Struve is echt een topper, maar ik zie hem echt geen kans maken tegen een JDS, Velasquez of Overeem..

Leventdepevent
05-12-2012, 07:17
War Struve!!

simtekf1
05-12-2012, 08:57
Volgens Hunt is er niks van waar.
Check zijn Facebook maar.

Harrie Nak
05-12-2012, 09:01
Ik dacht dat Struve tegen Kongo zou staan? Of heb ik iets gemist?

Mastenbroek
05-12-2012, 09:48
Struve heeft het ook nog niet bevestigd.
Hoop wel dat het waar is, wil hem graag weer in actie zien!

dirk5
05-12-2012, 11:05
Ik dacht dat Struve tegen Kongo zou staan? Of heb ik iets gemist?

Dat wilde Kongo, Stefan stemde hier mee in maar het is nogsteeds Joe Silva die de uiteindelijke partijen neerzet. Die had dus een andere idee.

kooivechter
05-12-2012, 11:31
Struve wordt de volgende Ufc kampioen. Dat mensen daar nog niet v an overtuigd zijn. Dat is echt een kwestie van tijd. Die kerel is pas 24, en zijn laatste partij tegen een hele goede tegenstander kon je goed zien hoe sterk hij is geworden. Ja nog max 2 partijen en dan voor de titel, dat kan ook niet anders met zo,n winningstreak. De Ufc heeft hem goed gebracht.

rollermanskunk
05-12-2012, 11:55
Volgens Hunt is er niks van waar.
Check zijn Facebook maar.


Hunt zei eerst op Twitter dat die in 2013 waarschijnlijk tegen Struve zou vechten, nu trekt die z'n woorden weer in: "I never said I was fighting Struve one of u guys I telling stories"

Lijkt er veel op dat Hunt voor z'n beurt heeft gesproken. Hunt is trouwens nog herstellende van een zware knie-operatie (kruisbanden) en schijnt amper te kunnen trainen. Ik neem aan dat Zuffa nu erg voorzichtig is om zo'n blessure-gevoelige vechter nu al in te plannen.

Sato
05-12-2012, 12:45
Hunt vs. Struve Anchoring UFC's Return To Japan
December 04, 2012


Up-to-the-minute news about UFC on FUEL TV 8, taking place Sunday, March 3 at Saitama Arena in Tokyo, Japan (airing live Saturday, March 2 in North America)
Following UFC 144's success in February of 2012, the UFC will return to the Land of the Rising Sun on March 3 for a broadcast airing live on FUEL TV on March 2 in the United States.

The first big bout announced for the card is a heavyweight showdown between Stefan “Skyscraper” Struve and Mark “The Super Samoan” Hunt. The fight between the two men was originally scheduled to take place at UFC 146 in May of 2012 but was cancelled when Hunt suffered an injury in training. Struve went on to defeat Lavar Johnson at that event and Stipe Miocic in the main event of UFC Nottingham in September; the March date will mark Hunt's first foray into the Octagon since defeating Cheick Kongo at the 2012 Japan event.

The spectacular matchup is not only visually arresting, as 5-foot-10 Hunt faces seven-foot-tall Struve, but one that will also have a significant impact on the heavyweight pecking order, as both fighters have been on a tear in recent bouts.

More information on the event, including ticketing details, will be available in coming weeks.
Bron: http://www.ufc.com/news/ufc-on-fuel-tv-8-fight-card-update

Bromios
05-12-2012, 14:40
Hunt is waanzinnig populair in azie dus dit is ook goed voor Stefan. Veel exposure.

Mastenbroek
13-12-2012, 14:53
Stefan Struve ‏@StefanStruve (https://twitter.com/StefanStruve)
March 3rd, Saitama super arena :) Do I need to say more :)


Klinkt als een bevestiging :)

The Company
13-12-2012, 15:13
Wand vs Stann
Gomi vs Sanchez
DHK vs Siyar

Staan ook op dit event, zijn stuk voor stuk mooie partijen.

Mastenbroek
13-12-2012, 15:32
Stefan wordt co-main event dan waarschijnlijk, dacht ik ook op ze twitter te lezen.

Kemal
13-12-2012, 17:38
Wanderlei Silva vs. Brian Stann to headline UFC's next show in Japan

Wanderlei Silva returns to the site of many of his most famous victories when he headlines at the Saitama Super Arena one more time to face Brian Stann for UFC Japan 2013 on March 3, UFC officials announced Wednesday.

The show, which will be promoted in the U.S. as UFC on Fuel 8, takes place in the morning in Japan, and air in prime time on Fuel in the United States on March 2. It will be the UFC's second event in the arena that housed some of the biggest shows of the Pride Fighting Championships. The UFC, in its first show back in Japan in more than a decade, sold out the arena on Feb. 26 with 21,000 fans.

Silva (34-12-1, 1 no contest) performed in front of numerous sold-out crowds in that arena. As Pride's middleweight (205-pound weight class in Japan at the time) champion from 2001 to 2007, he made himself a star in that building with two of his three wins over Kazushi Sakuraba, then Japan's most popular mixed martial arts fighter. Silva also defeated names like Guy Mezger, Dan Henderson, Kiyoshi Tamura, Rampage Jackson, Kazuyuki Fujita and Ricardo Arona in the arena.

Stann (12-5) was actually born near the arena at the Yokota Air Force base in Tokyo. He had challenged Silva nearly two years ago after beating Chris Leben on Jan. 1, 2011. Silva turned down the fight at the time saying that he didn't want to be booed, but that won't be the case in Japan where Silva is one of the most popular foreign fighters ever.

The fight will be five-round light heavyweight bout. Stann has lost two of his past three fights at middleweight, including a unanimous decision loss to Michael Bisping at UFC 152 on Sept. 22.

Silva isn't the only favorite from Japan's MMA boom period returning on the show. Heavyweight knockout artist Mark Hunt, (8-7), who ended Silva's unbeaten streak in an open weight fight in 2004 where he had a 76-pound weight advantage, was previously announced as facing Stefan Struve (25-5).

Hunt vs. Struve presents a unique visual since Hunt, at 5-foot-10 and usually hovering around 260 pounds, is among the most stocky heavyweights in UFC. Struve is 14 inches taller, but is likely to weigh about the same or less. The fight is intriguing because Struve can be knocked out, and Hunt is one of the hardest hitters in the sport. But Hunt has been in the past very susceptible to submissions, and that is Struve's strength.

Another former Pride favorite, Takanori Gomi (34-8, 1 no contest), who was the company's star lightweight in the glory days, will face Diego Sanchez (23-5), who returns after a one-year layoff, moving back down from welterweight.

Other matches announced were former Japanese pro and college wrestler Riki Fukuda (19-6) vs. Brad Tavares (9-1) in a middleweight bout; Takeya Mizugaki (16-7-2) vs. Bryan Caraway (17-5) in a bantamweight fight; Dong Hyun Kim (16-2-1, 1 no contest) vs. Siyar Bahadurzada (21-4-1) in a welterweight fight; Kyung Ho Kang of South Korea (11-6) vs. Alex Caceres (8-5) at bantamweight; and Japan's Kazuki Tokudome (11-3) makes his UFC debut against Brazil's Cristiano Marcello (13-4) in a lightweight bout.

Kemal
01-01-2013, 19:00
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/65185_526945630662922_1643535544_n.jpg

Mule-Kick
02-01-2013, 09:45
Vette card tot nu toe. War Struve en Gomi!

Kemal
05-01-2013, 07:05
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j-Xmw3v58sg

Kemal
05-01-2013, 20:39
Strikeforce's Hirota vs. Yahya, Guimares vs. Lim added to UFC on FUEL TV 8

The UFC's return to Japan has two new fights, including the promotional debut of a fighter imported from the soon-to-close Strikeforce organization.

Japanese fighter and onetime Strikeforce competitor Mizuto Hirota (14-5-1 MMA, 0-0 UFC) is dropping from lightweight for a bout with featherweight Rani Yahya (17-7 MMA, 2-1 UFC).

Additionally, welterweight Marcelo Guimaraes (8-0-1 MMA, 1-0 UFC) takes on promotional newcomer Hyun Gyu Lim (10-3-1 MMA, 0-0 UFC).

UFC on FUEL TV 8 takes place March 3 (but airs live in the U.S. on March 2 due to the time difference) at Saitama Super Arena in Saitama, Japan. The main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Hirota vs. Yahya likely will be part of the main card, and Guimares vs. Lim is expected to be part of the prelims.

Hirota, a former World Victory Road/Sengoku and DEEP lightweight champion, made his Strikeforce debut this past year and suffered a close decision loss to Pat Healy in July. Prior to the defeat, the 31-year-old striker was on a 4-1 run, and the lone loss came to notable Shinya Aoki via submission.

He now takes on Yahya, a former WEC fighter who holds notable wins over Mike Brown, Eddie Wineland and Yoshiro Maeda. However, the 28-year-old Brazilian jiu-jitsu black belt likely saved his job in August, when he defeated former No. 1 contender Josh Grispi, which ended Yahya's 1-3 skid in the WEC and UFC.

Guimaraes, meanwhile, kept his undefeated record intact in July, when he made his UFC debut and scored a narrow split-decision defeat over Dan Stittgen. It marked the 29-year-old's first fight outside of his native Brazil. Guimaraes then was slated to fight Lim at UFC on FUEL TV 6 in November. However, David Mitchell replaced an injured Guimaraes, and then Lim wasn't cleared to compete just prior to the event's weigh-ins.

Lim, a Korean fighter, now gets a second booking with Guimaraes. The M-1 vet makes his delayed UFC debut on the strength of a five-fight win streak (with five first-round stoppages) on the regional fight scene, mostly with the PXC organization. Nine of his 10 wins have come via stoppage, including seven via knockout.

The latest UFC on FUEL TV 8 card now includes:

Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Siyar Bahadurzada vs. Dong Hyun Kim
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Riki Fukuda vs. Brad Tavares
Bryan Caraway vs. Takeya Mizugaki
Cristiano Marcello vs. Kazuki Tokudome
Alex Caceres vs. Kyung Ho Kang
Marcelo Guimaraes vs. Hyun Gyu Lim

Kemal
08-01-2013, 08:04
Hector Lombard vs. Yushin Okami added to March's UFC on FUEL TV 8 event in Japan

"Thunder" and "Lightning" will collide at Saitama Super Arena, as Yushin "Thunder" Okami (28-7 MMA, 12-4 UFC) meets Hector "Lightning" Lombard (32-3-1 MMA, 1-1 UFC) at UFC on FUEL TV 8.

UFC officials announced the booking late Monday night.

Featuring a light heavyweight headliner between Wanderlei Silva and Brian Stann, UFC on FUEL TV 8 takes place March 3 (but airs live in the U.S. on March 2 due to the time difference) at Saitama Super Arena in Saitama, Japan. The main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Lombard, who migrated to the UFC as the Bellator MMA middleweight champion, saw an incredible 25-fight unbeaten streak snapped at the hands of Tim Boetsch at this past July's UFC 149 event. He rebounded with an impressive first-round knockout of grappling ace Rousimar Palhares at December's UFC on FX 6 event.

Okami brings a two-fight win streak to the bout. Following back-to-back losses to Tim Boetsch and Anderson Silva (in a failed bid for the UFC's middleweight title), Okami has since bouned back with wins over Alan Belcher and Buddy Roberts.

With the new booking, the latest UFC on FUEL TV 8 card includes:

Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Hector Lombard vs. Yushin Okami
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Siyar Bahadurzada vs. Dong Hyun Kim
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Riki Fukuda vs. Brad Tavares
Bryan Caraway vs. Takeya Mizugaki
Cristiano Marcello vs. Kazuki Tokudome
Alex Caceres vs. Kyung Ho Kang
Marcelo Guimaraes vs. Hyun Gyu Lim

Turboknecht
08-01-2013, 09:47
Lekkere card zeg!

Sato
08-01-2013, 09:53
Echt een heel goede card, iemand enig idee hoe laat deze Nederlandse tijd uitgezonden zal worden of is het daar nog te vroeg voor?

Tony
08-01-2013, 10:03
puike maincard

Leventdepevent
08-01-2013, 10:29
puike maincard
x2 mooie partijen!!

smike
08-01-2013, 13:22
Ik ben ook echt benieuw naar de partij van Stefan, tegen een hardhitter als Hunt, wat gaat hij doen?
Silva-Stann is ook echt een leuke matchup en Gomi is altijd goed, mooie card!

Zuffa LLC
08-01-2013, 16:28
wat een card inderdaad en moet je nagaan dit is gewoon een Fuel event... eentje die volgende maand ook in engeland wordt gehouden maar die heeft nog lang niet zo'n card als deze. ik weet wel10000% zeker dat als dit event in engeland gehouden zou worden dat ik nu al een ticket ervoor had geboekt. Hopelijk komt UFC binnekort met zo'n card ook in europa!!. overigens het is altijd nog maar de vraag wat er van deze card overblijft als je kijkt naar de blessures in 2012...

blackadder
08-01-2013, 16:30
Echt een heel goede card, iemand enig idee hoe laat deze Nederlandse tijd uitgezonden zal worden of is het daar nog te vroeg voor?
Zal wel ergens tussen 7 en 9 uur s'ochtends worden.

The Company
08-01-2013, 16:41
Echt een heel goede card, iemand enig idee hoe laat deze Nederlandse tijd uitgezonden zal worden of is het daar nog te vroeg voor?


Zal wel ergens tussen 7 en 9 uur s'ochtends worden.

Het is op een zondag dus waarschijnlijk gewoon 2:00 maincard. Zodat mensen in Amerika gewoon live kunnen kijken.

Zo was het in ieder geval met UFC 144 dat ook in Japan werd gehouden. Misschien dat ze het nu anders doen omdat het geen PPV is. Dus ik weet het niet zeker.

blackadder
08-01-2013, 17:25
Het is op een zondag dus waarschijnlijk gewoon 2:00 maincard. Zodat mensen in Amerika gewoon live kunnen kijken.

Zo was het in ieder geval met UFC 144 dat ook in Japan werd gehouden. Misschien dat ze het nu anders doen omdat het geen PPV is. Dus ik weet het niet zeker.
Ze kunnen dat gala toch niet pas om 2 uur s' nachts laten beginnen alleen zodat de Amerikaanse kijker er dan live naar kan kijken.

The Company
08-01-2013, 17:40
Ze kunnen dat gala toch niet pas om 2 uur s' nachts laten beginnen alleen zodat de Amerikaanse kijker er dan live naar kan kijken.

Het begint dan s'ochtens om 9 uur.

Kemal
31-01-2013, 17:56
UFC on FUEL TV 8 main card and Facebook prelims finalized for Japan event

The lineup, including the main and preliminary cards, is set for March's UFC on FUEL TV 8 event in Japan.

The event takes place Sunday, March 3, at Saitama Super Arena in Saitama, Japan. However, due to the time difference, the event airs live in the U.S. on Saturday, March 2, beginning at 7:30 p.m. ET (4:30 p.m. PT).

FUEL TV carries the main card following prelims on Facebook.

The 11-bout lineup includes a light-heavyweight headliner former PRIDE champion Wanderlei Silva (34-12-1 MMA, 4-7 UFC) and ex-WEC titleholder Brian Stann (12-5 MMA, 6-4 UFC). A welterweight bout between Dong Hyun Kim 16-2-1 MMA, 7-2 UFC) and Siyar Bahadurzada (21-4-1 MMA, 1-0 UFC) takes the final main-card slot.

The full UFC on FUEL TV 8 lineup now includes:

MAIN CARD (FUEL TV, 10 p.m. ET)
Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Hector Lombard vs. Yushin Okami
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Siyar Bahadurzada vs. Dong Hyun Kim

PRELIMINARY CARD (Facebook, 7:30 p.m. ET)
Riki Fukuda vs. Brad Tavares
Bryan Caraway vs. Takeya Mizugaki
Cristiano Marcello vs. Kazuki Tokudome
Alex Caceres vs. Kyung Ho Kang
Marcelo Guimaraes vs. Hyun Gyu Lim

superstucie
31-01-2013, 20:55
Ik zeg stefan op sub eerste ronde!!

blackadder
31-01-2013, 21:45
http://www.youtube.com/watch?v=SYMGJRHC1uE

Kemal
06-02-2013, 18:23
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/426724_297733810350004_1657216005_n.jpg

breahule
06-02-2013, 20:53
5 round light-heavyweight? apart dat 2 middleweights allebei in gewicht omhoog gaan.

Kemal
12-02-2013, 19:13
http://www.youtube.com/watch?v=pwiQUwrKjDk&feature=player_embedded

$haolin $hadowboxer
12-02-2013, 20:24
ik weet niet hoe hunt t nu doet maar hij blijft gevaarlijk

Kemal
20-02-2013, 19:46
http://www.youtube.com/watch?v=U-amrCXbm08&feature=player_embedded

Turboknecht
20-02-2013, 22:20
Ik weet niet voor wie ik nou ben, voor Hunt of voor Struve? Misschien toch iets meer voor Hunt, omdat het voor er al bijna opzit. Struve kan nog wel even door. Ja, laat Hunt maar winnen.

Bromios
20-02-2013, 22:34
Ik ben natuurlijk voor Struve maar als oude man ook een beetje voor Hunt natuurlijk.

Sato
21-02-2013, 11:20
http://www.youtube.com/watch?v=U-amrCXbm08&feature=player_embedded

Leuk filmpje van Hunt, maar toch hoop ik dat Stefan wint. Helaas vecht Stefan altijd tegen de wat meer sympathieke gozers de laatste tijd. Maar toch; WAR STEFAN

bladetrinity
21-02-2013, 17:24
Ik gun struve in de toekomst alles, maar ik hoop toch dat Hunt deze pot wint.

Vind het een zeer sympathieke vechter en toen ik als puber begon met stiekem boven k-1 kijken was hij de gene die dat jaar de k-1 won.

superstucie
21-02-2013, 21:20
Vind het beide symphathieke vechters en personen...maar ga toch voor stefan..mischien omdat het ook een wijker is:)

rafi
21-02-2013, 21:33
ik hoop op hunt, met een mooie ko

Son & Breugel!
22-02-2013, 00:53
al gun ik het hunt, hoop toch echt dat struve het wint en binnenkort een titleshot krijgt!!!

Asura
25-02-2013, 01:14
http://www.youtube.com/watch?v=q9GV672xy2Q

mmacentral
25-02-2013, 09:39
Dit moet struve toch kunnen winnen met die lange ledematen van em...hunt kan knallen als de beste en hoewel zijn groundgame verbetert is het imo struve zijn gevecht om te verliezen...als het eenmaal op de grond belandt een kwestie van tijd denk ik (mits het niet op de grond belandt omdat struve ko is uiteraard)

S.B.
25-02-2013, 09:50
Nou is de k1 overwinning van Hunt van voor mijn tijd, maar wat is de rede dat hij hier zo positief op de kaart staat?

Tony
25-02-2013, 10:12
Hij had nog een fight te goed na verkoop van pride aan ufc... en hij deed sinds toen wonderbaarlijk goed in de UFC ( 1 loss 3 win)

lopez86
25-02-2013, 10:25
Nou is de k1 overwinning van Hunt van voor mijn tijd, maar wat is de rede dat hij hier zo positief op de kaart staat?

Dat hij loei en loeihard mept.

mario the count
25-02-2013, 10:30
http://www.youtube.com/watch?v=q9GV672xy2Q

Respect voor Hunt hoor, op die leeftijd nog zo presteren na zoveel jaren vechten. Hij blijft ook relaxed en down to earth. Ik gun hem ook alles maar hoop dat struve wint. Mocht struve verliezen zal ik minder balen dan normaal omdat het tegen hunt is.
Een ding is zeker, als struve zijn dekking niet goed is dan is het klaar want die poeiers van hunt wil je niet hebben. Gelukkig heeft struve een flinke reach.

mmacentral
25-02-2013, 20:43
Dat hij loei en loeihard mept.
Plus; een sympathieke kerel, rijk K-1 verleden, oorlogen met Le Banner en Sefo...

blackadder
25-02-2013, 20:52
Gelukkig heeft struve een flinke reach.
Waar die lang niet altijd gebruik van maakt.

mario the count
25-02-2013, 21:39
Waar die lang niet altijd gebruik van maakt.

Dat klopt ja, daar zou hij wat slimmer gebruik van moeten maken. Maar ja, als je het vooral van je groundgame moet hebben dan zal je toch die gevechtsafstand vaak moeten verkleinen.

blackadder
25-02-2013, 22:07
Dat klopt ja, daar zou hij wat slimmer gebruik van moeten maken. Maar ja, als je het vooral van je groundgame moet hebben dan zal je toch die gevechtsafstand vaak moeten verkleinen.
Ik weet niet meer tegen wie het was, maar Struve had achteraf een dikke onderlip. Hij dook onder de stoten van zijn tegenstander door en nam er ook aardig wat. Van iemand die een dikke kop kleiner was dan hem.

mario the count
25-02-2013, 22:18
Ik weet niet meer tegen wie het was, maar Struve had achteraf een dikke onderlip. Hij dook onder de stoten van zijn tegenstander door en nam er ook aardig wat. Van iemand die een dikke kop kleiner was dan hem.
Das niet handig nee. Misschien moet hij zo af en toe samen met schilt trainen.

carlo1
25-02-2013, 23:45
dat was volgens mij christian morecraft, die is overigens 1.98 en rond de 115 kilo

pronk
26-02-2013, 00:52
Dit was voor mij de eerste en legendarische partij die ik kijk van Mark hunt tegen sefo vooral bij 8:25,min


http://www.youtube.com/watch?v=T_W9MCjegfI

mario the count
26-02-2013, 10:05
Dit was voor mij de eerste en legendarische partij die ik kijk van Mark hunt tegen sefo vooral bij 8:25,min


http://www.youtube.com/watch?v=T_W9MCjegfI
Ja echt.. Zeker 1 van de mooiste partijen ooit in K1.

Kemal
26-02-2013, 18:38
http://www.youtube.com/watch?v=oIuKREy89XM&feature=player_detailpage

Sato
26-02-2013, 19:41
UFC heavyweight Stefan “Skyscraper” Struve (http://www.ufc.com/fighter/Stefan-Struve) (29-5-0) looks to extend his four-fight winning streak on Saturday when he takes on Mark “Super Samoan” Hunt (8-7-0) at UFC on FUEL TV 8 (http://www.ufc.com/event/FUEL8#/fight). The seven-foot Dutchman will look to use his Stretch Armstrong-esque reach and formidable submission skills to knock Hunt — a former a former K-1 kickboxing champion— from the title, uh, hunt.

“I always want to show how much I’ve improved, how much better I’ve gotten,” Struve said. “I’ve added about 15 pounds of muscle since my last fight, and I’ve never felt stronger.”

Of course a weight gain that significant wasn’t accidental or the product of a diet based on Funyons and Skittles. It came from being as strict in the kitchen as well as the gym.

“I have about seven meals and two protein shakes per day,” he added. “I eat a lot of clean meats, vegetables, good carbs, and [minimally processed] foods. When the fight is over, I will have a snack, like pizza or a hamburger, but until then I’ll follow this meal plan as closely as possible.”

For portions, Struve consumes 300 grams of chicken or fish, and 500 grams of vegetables. Vitargo, a supplement he adds to his protein shakes, is a quick-digesting carb that the body can use to restore muscle glycogen and aid protein synthesis.

Here, a typical day's diet for the 25-year-old athlete:

MEAL #1 | 8:30 a.m.
High-protein yogurt, cottage cheese, chicken, eggs, fish oil, multivitamins, and extra vitamin C
Struve says: “Cottage cheese has a lot of protein … that the body will consume through the night. In Holland, the cottage cheese is more like yogurt; it just tastes saltier.”

MEAL #2 | 9:30 a.m
Oatmeal with non-fat milk
Struve says: “With the first meal of the day having high protein and the second being oatmeal (carbs), I have everything I need to perform the way I need to.”

http://media.ufc.tv/photo_galleries/UFConFUELTV5_Presser/UFConFUELTV5_Presser_26.jpg
Shake after training session #1: Water, Vitargro (carb), high-level protein

Struve says: "My shakes are consumed 10-15 minutes after training so my bloodstream is still going fast and my heart rate is up; this allows my body to absorb the nutrients more easily."

MEAL #3 | 1:00 p.m. – 1:30 p.m.
Pasta with veggies
Struve says: “I'll be hungry again after about an hour, so all the carbs here will be absorbed quickly.”

MEAL #4 | 3:00 p.m.
Chicken or fish or meat with vegetables
Struve says: "Chicken with tomatoes is an easy meal to make and there’s a lot of nutrition in there. I prefer green vegetables, but will get whatever looks good in the supermarket.”

MEAL #5 | 5:30 p.m. – 6:00 p.m.
Fish or chicken with vegetables
Struve says: “If I eat potatoes and bread, my stomach acid goes nuts. After a fight I don’t have to worry as much, so that’s a good time to have those [types of foods].”

Shake after training session #2: Water, Vitargro, high-level protein

MEAL #6 | 9 p.m. – 9:30 p.m
Fruit and coconut water
Struve says: "After my training session, I'll eat a banana, apple, grapes, or whatever is available at the market. I’ll also have coconut water to [re]hydrate my body."

MEAL #7 | 10:00 p.m. +/-
Cottage cheese with fish oil and vitamins
Struve says: “There are a lot of dairy farms in Holland, so cottage cheese is more affordable than it is in the U.S.”

Sato
27-02-2013, 10:42
http://www.youtube.com/watch?v=mZv7_281gOA

mario the count
27-02-2013, 11:49
http://www.youtube.com/watch?v=mZv7_281gOA

Topper!!!! Zelfverzekerd zonder arrogant over te komen, netjes ( geen kwaad woord over tegenstanders), welbespraakt (in engels). Daarnaast een goede knokker met een opvallend uiterlijk, hij heeft alle ingredienten om minimaal top 5 te worden in de UFC.

Harrie Nak
27-02-2013, 15:43
Hunt komt in ieder geval goed voorbereid en traint met Marco Vilella, een BJJ black belt onder Carlos Gracie Jr. en iemand met dezelfde lengte als Stefan.

https://pbs.twimg.com/media/BACrKd2CAAAlTTq.jpg

Kemal
27-02-2013, 18:41
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IbXyz_0MP6M

mmacentral
27-02-2013, 21:43
Topper!!!! Zelfverzekerd zonder arrogant over te komen, netjes ( geen kwaad woord over tegenstanders), welbespraakt (in engels). Daarnaast een goede knokker met een opvallend uiterlijk, hij heeft alle ingredienten om minimaal top 5 te worden in de UFC.
Inderdaad, welbespraakt is ie ook. Goed aan zijn striking defense werken en dat wordt ie echt een beest.

carlo1
28-02-2013, 17:37
Ondanks heel slecht nieuws uit de kickbokswereld mogen we de nederlandse vechters die komend weekend moeten vechten niet vergeten. stefan en siyar knallen . hoop op een sub voor stefan en een goede ko voor siyar

Sato
28-02-2013, 18:26
Ondanks heel slecht nieuws uit de kickbokswereld mogen we de nederlandse vechters die komend weekend moeten vechten niet vergeten. stefan en siyar knallen . hoop op een sub voor stefan en een goede ko voor siyar

Ik hoop andersom dat zou pas nieuws zijn.

Sato
28-02-2013, 19:44
http://www.youtube.com/watch?v=UODnbtNBajE

Diaz bros
28-02-2013, 19:57
keek erg uit naar dit event, want het is tenslotte een geweldige card. maar telkens als ik nu naar het forum kom wordt ik niet warm voor geen enkele event zelfs geen jones vs anderson... hoop ook dat steven maar met name siyar iets van een soort eerbetoon zullen dragen, iets op de broek, of shirt ofzo

Kemal
28-02-2013, 22:26
http://www.youtube.com/watch?v=BWkndNH3eHI&feature=player_detailpage

S.B.
28-02-2013, 22:30
Ligt het aan mij of ziet Stefan er een stuk breder uit dan normaal?

Turboknecht
28-02-2013, 22:37
Hij is 15lbs aangekomen.

Kemal
28-02-2013, 22:40
Is toch bijna 7 kilo aan spieren, want dr zit geen greintje vet aan. War STRUVE!

Kemal
01-03-2013, 08:07
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YM_Wnq4-dm0

Kemal
01-03-2013, 20:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pdY82V9PhtQ

jantje11
01-03-2013, 21:26
Waarom zijn de weigh ins pas vanacht. Japan loopt 8 uur voor op de nederlandse tijd. De weigh ins zijn daar dus op zaterdag middag 1 uur. Dan vechten ze toch op 3 maart ipv 2 maart

robholland
01-03-2013, 21:30
Het is ook op 3 maart, zondag dus

The Company
01-03-2013, 22:50
Het is ook op 3 maart, zondag dus

In Japan. Bij ons starten de prelims gewoon 11/12 uur en main-card 2 uur.

Wheelie
01-03-2013, 23:35
In Japan. Bij ons starten de prelims gewoon 11/12 uur en main-card 2 uur.

s'nachts ?

Leventdepevent
02-03-2013, 00:01
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.336.336/p403x403/555328_584056444939302_183611725_n.jpg

The Company
02-03-2013, 00:01
s'nachts ?

Ja. Zaterdag op Zondag.

Het zijn gewoon normale tijden in de VS voor een Fuel/FX/FOX kaart. Dus 2 uur s'nachts main-kaart.

Son & Breugel!
02-03-2013, 00:33
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.336.336/p403x403/555328_584056444939302_183611725_n.jpg

huh is dat fotosoep?? :S want de weigh inns zijn toch nog niet geweest??

Diz
02-03-2013, 00:51
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.336.336/p403x403/555328_584056444939302_183611725_n.jpg

Sjeezus wat een lengteverschil!
Hunt moet springen om hem te kunnen raken... ;)

Harrie Nak
02-03-2013, 06:31
De main card start gewoon om 4 uur 's nachts Nederlandse tijd, zie counter op www.ufc.tv.

Kemal
02-03-2013, 07:40
http://www.youtube.com/watch?v=w-CPnaKp9C4&feature=player_detailpage

Kemal
02-03-2013, 07:41
http://www.youtube.com/watch?v=F6LAwiHrg8w&feature=player_detailpage

Kemal
02-03-2013, 07:42
UFC on FUEL TV 8 weigh-in results:

MAIN CARD (FUEL TV, 10 p.m. ET)


Wanderlei Silva (204) vs. Brian Stann (206)
Mark Hunt (266) vs. Stefan Struve (260)
Takanori Gomi (156) vs. Diego Sanchez (158)*
Hector Lombard (186) vs. Yushin Okami (185)
Mizuto Hirota (146) vs. Rani Yahya (146)
Siyar Bahadurzada (171) vs. Dong Hyun Kim (171)

PRELIMINARY CARD (Facebook, 7:30 p.m. ET)


Riki Fukuda (186) vs. Brad Tavares (185)
Bryan Caraway (135) vs. Takeya Mizugaki (136)
Cristiano Marcello (156) vs. Kazuki Tokudome (155)
Alex Caceres (136) vs. Kyung Ho Kang (135)
Marcelo Guimaraes (171) vs. Hyun Gyu Lim (171)

* Sanchez forfeited 20 percent of his fight purse for missing weight.

Vince
02-03-2013, 10:04
Snap er helemaal niets meer van. Hoelaat moet ik nou kijken ...

123trisweat
02-03-2013, 10:29
Stiekem best wel een paar hele mooie partijen

Struve, siyar, Gomi

Diaz bros
02-03-2013, 14:54
1.30 prelims
4.00 main card, gewoon normale tijden

Tony
02-03-2013, 14:58
Dat is wel bijzonder dan... dat betekend dat het event daar in japan smiddags al begint.

Diaz bros
02-03-2013, 15:02
http://www.ufc.tv/ufc/

mmacentral
02-03-2013, 16:03
Kan in ieder geval niet wachten....hoop dat Wanderlei Stann KO slaat en op zijn hoogtepunt stopt. Aan de andere kant kan ik geen genoeg krijgen van zijn vechtstijl dus als ie nog 10 jaar door wil gaan heb ik daar ook geen problemen mee. Ben benieuwd

Jeru
02-03-2013, 17:31
1.30 prelims
4.00 main card, gewoon normale tijden


Dat is wel bijzonder dan... dat betekend dat het event daar in japan smiddags al begint.

Prelims in Japan gewoon dus al om 9.30 uur :sleep1: Dan zal de zaal niet zo vol zitten denk ik ;)

Sato
02-03-2013, 17:39
Event begint om 04:00 zondag 3 maart. Dus vannacht.

Illest
03-03-2013, 00:27
:)stream iemand?

Son & Breugel!
03-03-2013, 00:37
op Facebook moet je effe de ufc pagina liken!!

Son & Breugel!
03-03-2013, 00:41
Streams!! UFC​ Japan




undercard: 0101uur

http://www.firstrow1.eu/watch/172444/1/watch-ufc-on-fuel-tv:-preliminaries.html


Maincard: 0400uur

http://www.firstrow1.eu/watch/172452/1/watch-ufc-on-fuel-tv:-silva-vs-stann.html

Son & Breugel!
03-03-2013, 00:41
en natuurlijk de chat:

http://www.chatzy.com/15327470040763

Illest
03-03-2013, 00:42
op Facebook moet je effe de ufc pagina liken!!

done! en dan?

Illest
03-03-2013, 00:42
gelukt, thnx

Son & Breugel!
03-03-2013, 00:54
done! en dan?

bij naast foto's staat live events daar op drukken en als het goed is krijg je dan het te zien :D

spacebox
03-03-2013, 00:56
Streams!! UFC​ Japan




undercard: 0101uur

http://www.firstrow1.eu/watch/172444/1/watch-ufc-on-fuel-tv:-preliminaries.html


Maincard: 0400uur

http://www.firstrow1.eu/watch/172452/1/watch-ufc-on-fuel-tv:-silva-vs-stann.html


Toppie Alvast Bedankt :)

Sadix
03-03-2013, 01:01
hoelaat begint het dus precies? nu nu ?

Son & Breugel!
03-03-2013, 01:06
hoelaat begint het dus precies? nu nu ?

eigenlijk wel maar het is nog niet begonnen :(

The Company
03-03-2013, 01:08
Bij de youtube stream staat dat het over 45 minuten begint.

Son & Breugel!
03-03-2013, 01:10
Bij de youtube stream staat dat het over 45 minuten begint.

ait thanks


Link youtube: http://www.youtube.com/watch?v=a2LsnBgbm7k&feature=g-high-lik

Klassikl
03-03-2013, 01:23
Al begonnen

rollermanskunk
03-03-2013, 01:45
Hunt had een weightcut van 303 pond naar 266 pond in minder dan 12 weken en had daar erg veel moeite mee schijnbaar.
Die wordt door Struve opgevouwen en opgerold en doorgestuurd naar een Japanse Sushi-restaurant want de walvisjacht is gestaakt hoorde ik.

T15Boxing
03-03-2013, 02:19
Struve gaat Hunt voor schut zetten. Mensen verwachten echt teveel van Hunt.

T15Boxing
03-03-2013, 04:11
Jongens Siyar gaat vechten. Waar zijn jullie?

SpelPlan
03-03-2013, 04:17
Present!

T15Boxing
03-03-2013, 04:20
Hmm ik wist dat die Judoman moeilijk gaat worden.

spacebox
03-03-2013, 04:30
Jongens Siyar gaat vechten. Waar zijn jullie?

HERE :)

McClane
03-03-2013, 04:34
Nou, ik hoop dat die Dim Lim Sim er dus binnenkort uitligt. Ongeveer 3,5 minuut in de tweede ronde, en 4 minuten in de derde ronde op de grond gelegen, en hij heeft er helemaal niets meegedaan.

T15Boxing
03-03-2013, 04:36
Ik wordt misselijk van die Dong. WTF is zijn probleem.

pronk
03-03-2013, 04:55
Japans plubliek is echt saai.

marcelt
03-03-2013, 05:26
Okami domineert Lombard totaal.. indrukwekkend!

T15Boxing
03-03-2013, 05:28
Lombard hopelijk nog in de 3de ronde. MW heeft hem nodig.

marcelt
03-03-2013, 05:35
Derde ronde deed hij goed. maar Okami won de eerste twee.

T15Boxing
03-03-2013, 05:37
Ahh hij had Okami bijna te pakken.

pronk
03-03-2013, 05:38
Lombard had het staand moeten afmaken.

T15Boxing
03-03-2013, 06:30
Dit is echt spannend.

marcelt
03-03-2013, 06:31
Hunt is veel beter dan ik had verwacht, maar Stefan doet het goed.

spacebox
03-03-2013, 06:32
Yep zeker

appelsap
03-03-2013, 06:33
Kunnen we nu stoppen met het hypen van Struve als top 10 heavyweight. Leuke pot, maar niks te zoeken in een kooi met de echte grote jongens.

spacebox
03-03-2013, 06:34
SHOOOOT

marcelt
03-03-2013, 06:34
Kut! Wat een linkerhoek.

spacebox
03-03-2013, 06:35
Beiden waren al moe Wel GEK

T15Boxing
03-03-2013, 06:35
ah verdomme. ik vind dat beide mannen verkeerd vochten niet dat ik het beter kan, maar struve was teveel aan het boksen met Hunt en hunt bleef maar grapplen. jammer van struve maar wow wat een ko...

spacebox
03-03-2013, 06:40
Nou Wanderlei Silva

Vette Shit

pronk
03-03-2013, 06:42
Wat ik al zei overrated Struve , beide vochten slecht moet ik zeggen.

marcelt
03-03-2013, 06:42
War Wandy!

marcelt
03-03-2013, 06:45
Was een mooi gevecht, maar idd. punches uitwisselen met Mark Hunt is een gevaarlijk spel. Erg jammer. Hij heeft nu Kongo en Struve al neergeslagen. Wie had dat ooit gedacht. Nu een top 10 heavyweight!

marcelt
03-03-2013, 06:50
Schitterend. De opkomstmuziek. De juichende fans!

spacebox
03-03-2013, 06:52
Yeah Blade By JXL

spacebox
03-03-2013, 06:52
Dat word een KO

T15Boxing
03-03-2013, 06:55
waaaand zo kun je niet meer vechten!

Kemal
03-03-2013, 06:56
ik zal even spoiler in de titel zetten...

marcelt
03-03-2013, 06:59
Mooie eerste ronde.

spacebox
03-03-2013, 07:05
IDD KO

marcelt
03-03-2013, 07:05
Wanderlei Silva!

appelsap
03-03-2013, 07:06
Wow. Dit is trouwens de eerste keer dat ik Wandy zei stoppen voordat de scheidsrechter er tussen komt. Hij wordt soft:)

T15Boxing
03-03-2013, 07:06
wow ik ben fucking blij

T15Boxing
03-03-2013, 07:07
Wat een gevecht en perfecte einde voor een legende. ik hoop dat hij het hierbij laat want zo'n einde verdient hij echt.

spacebox
03-03-2013, 07:10
Japan Yeahhh For The Legend

Lol Vette Shit

pronk
03-03-2013, 07:11
Mooie Speech van Stann na zijn verlies

spacebox
03-03-2013, 07:16
Nou slaapse allemaal

HET WAS SPECTACULAIR

Jammer van Struve

marcelt
03-03-2013, 07:17
Wel teleurstellend voor de NL fans met deze uitslagen van Siyar en Stefan. Maar een schitterend eind voor de oude Wandy en Pridefans!

marcelt
03-03-2013, 07:18
Zeker mooie speech van Stann. Wandy moet stoppen met zo'n mooie overwinning.

spacebox
03-03-2013, 07:20
ik zal even spoiler in de titel zetten...

Sorry namens alle MF UFC Fans :) We waren even te enthousiast!!!

MMAFAN-1122
03-03-2013, 08:58
Silva top!!!

Struve niet slim gevochten, snap niet dat hij stil blijft staan tegen zo'n beuker als Hunt!!

Siyar komt helaas zoveel te kort op de grond... Ben benieuwd naar zij volgende wedstrijd!!

Sato
03-03-2013, 09:12
Mark Hunt heeft Stefans kaak gebroken. Man man man wat een knokker die Stefan. Ik hoop dat die 'glazen kaak' verhalen nu eens afgelopen zijn. Volgende is voor jou Stefan.

123trisweat
03-03-2013, 09:17
Zo wat heb ik me geergerd aan Struve zeg jeez hoe dom kan je vechten.

Ben net wakker, geen koffie en chaggie, maar dit zag ik

- wederom geen gebruik kunnen maken van zijn lengte/jab (praat hij wel met Sem Schilt)
- voor zijn leeftijd een slechte conditie
- slechte battleplan
- geen progressie t.o.v zijn vorige k.o.
- statisch gevochten
- incassseert wederom onnodige klappen
- kan niet aan hem zien dat hij eigenlijk uit de NL vechtschool komt (geen low kicks)
- struve moet echt staand een enorme progressie maken anders ben ik bang dan er niet meer inzit
- totaal geen aantrekkelijk partij gevochten

Gunde hem wel op voorhand een mooie overwinning maar zoals duidelijk mag zijn ben ik erg teleurgesteld.

http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2013/03/markhuntko.gif

Harrie Nak
03-03-2013, 09:32
Mark Hunt heeft Stefans kaak gebroken. Man man man wat een knokker die Stefan. Ik hoop dat die 'glazen kaak' verhalen nu eens afgelopen zijn. Volgende is voor jou Stefan.Hou toch op man. Er zit totaal geen progressie in. We kunnen wel blijven roepen dat hij nog jong is, maar hij maakt al jaren dezelfde fouten (zie hierboven voor een opsomming). Zijn gevechten zijn vermakelijk om te kijken, maar het lijkt me dat hij wel wat meer wilt dan vroegtijdig zijn carriere afsluiten als gevolg van blijvende schade. Zonde, want de potentie heeft hij zeker.

MMAFAN-1122
03-03-2013, 09:33
Zo wat heb ik me geergerd aan Struve zeg jeez hoe dom kan je vechten.

Ben net wakker, geen koffie en chaggie, maar dit zag ik

- wederom geen gebruik kunnen maken van zijn lengte/jab (praat hij wel met Sem Schilt)
- voor zijn leeftijd een slechte conditie
- slechte battleplan
- geen progressie t.o.v zijn vorige k.o.
- statisch gevochten
- incassseert wederom onnodige klappen
- kan niet aan hem zien dat hij eigenlijk uit de NL vechtschool komt (geen low kicks)
- struve moet echt staand een enorme progressie maken anders ben ik bang dan er niet meer inzit
- totaal geen aantrekkelijk partij gevochten

Gunde hem wel op voorhand een mooie overwinning maar zoals duidelijk mag zijn ben ik erg teleurgesteld.

http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2013/03/markhuntko.gif

Het woord dom wilde ik eigelijk niet noemen in mijn post, maar zo denk ik er ook over!!

LuckyBastard
03-03-2013, 09:53
Dom????

Ik vond het een prachtige partij waar Stefan hem toch een paar keer bijna had. Ik heb continu op het puntje van de bank gezeten.
Slechte conditie lijkt mij niet, denk dat de energie na de klappen van Hunt er wel uit was. Maar ook bij Hunt was dit wel het geval.

Stefan had zelfs door willen gaan als Herb zijn tand er even uit had gehaald, hij draaide toch nog om te verdedigen.

Kom nou niet met dat het totaal geen aantrekkelijke partij was want ze hebben elkaar toch goed geraakt en het is naar mijn idee geen moment saai geweest.
Tuurlijk is het doodzonde dat ie verloren heeft, maar bij elke wedstrijd is er ook een verliezer nodig.

Neem jij lekker je chaggie en vertel alle vechters maar bij wie ze moeten zijn en hoe ze het moeten vechten.

123trisweat
03-03-2013, 10:01
Dom????

Ik vond het een prachtige partij waar Stefan hem toch een paar keer bijna had. Ik heb continu op het puntje van de bank gezeten.
Slechte conditie lijkt mij niet, denk dat de energie na de klappen van Hunt er wel uit was. Maar ook bij Hunt was dit wel het geval.

Stefan had zelfs door willen gaan als Herb zijn tand er even uit had gehaald, hij draaide toch nog om te verdedigen.

Kom nou niet met dat het totaal geen aantrekkelijke partij was want ze hebben elkaar toch goed geraakt en het is naar mijn idee geen moment saai geweest.
Tuurlijk is het doodzonde dat ie verloren heeft, maar bij elke wedstrijd is er ook een verliezer nodig.

Neem jij lekker je chaggie en vertel alle vechters maar bij wie ze moeten zijn en hoe ze het moeten vechten.

chaggie moet chagrijnig zijn (ik rook niet ).

LuckyBastard
03-03-2013, 10:02
:)

MMAFAN-1122
03-03-2013, 10:05
Dom????

Ik vond het een prachtige partij waar Stefan hem toch een paar keer bijna had. Ik heb continu op het puntje van de bank gezeten.
Slechte conditie lijkt mij niet, denk dat de energie na de klappen van Hunt er wel uit was. Maar ook bij Hunt was dit wel het geval.

Stefan had zelfs door willen gaan als Herb zijn tand er even uit had gehaald, hij draaide toch nog om te verdedigen.

Kom nou niet met dat het totaal geen aantrekkelijke partij was want ze hebben elkaar toch goed geraakt en het is naar mijn idee geen moment saai geweest.
Tuurlijk is het doodzonde dat ie verloren heeft, maar bij elke wedstrijd is er ook een verliezer nodig.

Neem jij lekker je chaggie en vertel alle vechters maar bij wie ze moeten zijn en hoe ze het moeten vechten.

Tuurlijk was het een aantrekkelijke wedstrijd. Maar hij had tegen hunt zeker slimmer kunnen vechten, meer bewegen en niet stil staan. Waar was zijn knie of Jab? Op de grond vond ik hem niet 100 procent controleren, hij gaf makelijk een sub. weg.

Maar hij is nog jong, volgende keer beter!!

Harrie Nak
03-03-2013, 10:06
https://i.minus.com/ibfOvcWVJ6Hrai.gif

http://i1279.photobucket.com/albums/y526/Benjo87/hunt_zps324fe311.png

LuckyBastard
03-03-2013, 10:18
Natuurlijk had hij slimmer kunnen vechten, als je dit terugziet.
Maar dat is altijd zo makkelijk om te zeggen achteraf.
Ik kijk eigenlijk nooit terug op wat ik fout heb gedaan of wat ik anders had moeten doen, want je koopt er zo weinig voor.

Maar zo als je zegt volgende keer beter.



Geen mooie herinnering, wel een hele gave foto!

Pr00f
03-03-2013, 10:40
Man o man, die partijen van Struve zijn slecht voor m'n hart :D... Er zaten een paar momenten in de eerste 2 rondes dat ie met z'n dekking laag tegen die kooi aan leunde, dat ik dacht dit is voorbij. Maar het ging langer door dan ik had gedacht.

Sato
03-03-2013, 10:47
Hou toch op man. Er zit totaal geen progressie in. We kunnen wel blijven roepen dat hij nog jong is, maar hij maakt al jaren dezelfde fouten (zie hierboven voor een opsomming). Zijn gevechten zijn vermakelijk om te kijken, maar het lijkt me dat hij wel wat meer wilt dan vroegtijdig zijn carriere afsluiten als gevolg van blijvende schade. Zonde, want de potentie heeft hij zeker.

Misschien moet je beter leren lezen. Maar ik heb geen woord gerept over zijn progressie, leeftijd of wat dan ook. Alleen over zijn kaak. Ik vind je een knokker als je in vanaf ronde 1 met een gebroken kaak doorloopt, maar jou met jou alwetendheid zal ik het wel mis hebben.

Ik vond het zo jammer dat Stefan tot twee keer toe full mount opgaf om voor een sub te gaan. Hij had gewoon blijven door timmeren maar dat is allemaal achteraf gelul. Ik hoop dat hij een keer met Sem gaat praten anders blijft hij dadelijk een 2-trick pony (submissions en uppercut). Voor een 25 jarige heeft hij al heel wat klappen gehad. Hoop op een snel herstel en een win voor de volgende.

Harrie Nak
03-03-2013, 10:57
Misschien moet je beter leren lezen. Maar ik heb geen woord gerept over zijn progressie, leeftijd of wat dan ook. Alleen over zijn kaak. Ik vind je een knokker als je in vanaf ronde 1 met een gebroken kaak doorloopt, maar jou met jou alwetendheid zal ik het wel mis hebben.

Ik vond het zo jammer dat Stefan tot twee keer toe full mount opgaf om voor een sub te gaan. Hij had gewoon blijven door timmeren maar dat is allemaal achteraf gelul. Ik hoop dat hij een keer met Sem gaat praten anders blijft hij dadelijk een 2-trick pony (submissions en uppercut). Voor een 25 jarige heeft hij al heel wat klappen gehad. Hoop op een snel herstel en een win voor de volgende.Hij brak zijn kaak in de 3e ronde bij de KO, niet de 1e.

Sato
03-03-2013, 11:00
Hij brak zijn kaak in de 3e ronde bij de KO, niet de 1e.

Prima 3de ronde KO. Verder veranderd er niks, ik hoop dat hij nu wel van zijn fouten leert.

Sparta
03-03-2013, 11:00
Gaat niet echt lekker de laatste tijd met de 'Dutchmans' in Mma....eerst Overeem nu de andere ook al.... Wordt ik niet echt vrolijk van...:(

king
03-03-2013, 12:17
Moet zeggen dat Struve juist liet zien dat hij wel over een goede kin beschikt. Hij kreeg gedurende de eerste en tweede ronde een paar slagen waar menig ander bij was gaan liggen. Hij nam ze en deelde ze ook nog uit. Bij die laatste hoek was elke zwaargewicht gaan liggen. Dat zegt niets over het wel of niet hebben van een glazen kin.

Hunt is een beest en ik zie hem tegen de top 5 ook wel potten breken. Ik ben er van overtuigd dat Struve sterker en wijzer terugkomt.

jantje11
03-03-2013, 12:26
Gaat idd niet echt lekker met de nederlanders / blackzilians.

Overeem
Struve
Bahadurzada
Staring

Evans
Jimmo
Santiago

Zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Hoop dat kuiper en mousasi weer voor wat vreugde zorgen voor de nederlandse fans !!

Leventdepevent
03-03-2013, 12:32
natuurlijk erg jammer van struve...maar godver van een linker zeg....prachtig

cornelus
03-03-2013, 12:35
Niks ten nadele van Struve maar het was gewoon wachten tot die knal van Hunt zou komen zeg.

En van Siyar vind ik ook echt jammer.

rafi
03-03-2013, 12:40
wel echt een mooie ko voor hunt. en verdiend gewonnen. vind ik

cornelus
03-03-2013, 12:44
Ja bewondering voor Hunt. En voor Wanderlei Silva.

Ik denk trouwens ook dat de sterren effe niet zo gunstig staan voor de Ollanders in de UFC.
Ze komen helemaal niet in hun kracht, lijkt wel.

alrightie have a nice day

lopez86
03-03-2013, 13:03
Jammer van Struve man.

BvdB
03-03-2013, 13:16
Balen van Struve maar heb wel genoten van het gevecht. Hopelijk wint Comier van Mir en dan Struve-Mir. Wat zou een goede volgende tegenstander voor Hunt zijn? Carwin als die ooit nog gaat vechten?

Wat een geweldige partij van Silva vs Stann. Ik volg het mma nog niet zolang maar kreeg gewoon kippenvel toen Silva de ring binnen stapte.

Nu Silva vs Manhoef. Please Dana make it happen.

Sato
03-03-2013, 13:29
Balen van Struve maar heb wel genoten van het gevecht. Hopelijk wint Comier van Mir en dan Struve-Mir. Wat zou een goede volgende tegenstander voor Hunt zijn? Carwin als die ooit nog gaat vechten?

Wat een geweldige partij van Silva vs Stann. Ik volg het mma nog niet zolang maar kreeg gewoon kippenvel toen Silva de ring binnen stapte.

Nu Silva vs Manhoef. Please Dana make it happen.

Ik hoop voor Stefan dat hij tegen de verliezer mag tussen Werdum en Big Nog. Zo kan hij er weer snel boven opklimmen. Gecut wordt hij zeker niet.

Sadix
03-03-2013, 13:50
ben echt een grote fan van Struve maar dit was gewoon wachten op die ene knal van hunt.

Snapte ook niet waarom hij de mount tot 2 x weg gaf.

pfffffffffffffffff

Ko2j
03-03-2013, 14:20
Zo wat heb ik me geergerd aan Struve zeg jeez hoe dom kan je vechten.

Ben net wakker, geen koffie en chaggie, maar dit zag ik

- wederom geen gebruik kunnen maken van zijn lengte/jab (praat hij wel met Sem Schilt)
- voor zijn leeftijd een slechte conditie
- slechte battleplan
- geen progressie t.o.v zijn vorige k.o.
- statisch gevochten
- incassseert wederom onnodige klappen
- kan niet aan hem zien dat hij eigenlijk uit de NL vechtschool komt (geen low kicks)
- struve moet echt staand een enorme progressie maken anders ben ik bang dan er niet meer inzit
- totaal geen aantrekkelijk partij gevochten

Gunde hem wel op voorhand een mooie overwinning maar zoals duidelijk mag zijn ben ik erg teleurgesteld.
Nope, hij traint niet met Schilt. Kan ie' zeker wel wat van leren.

Wat een frustrerende pot van beide partijen. Hunt die onnodig op de grond bleef, terwijl z'n corner maar bleef zeggen dat hij het niet moest doen (wellicht moe?).
Maar Struve spant wel de kroon. De hele partij door kwam die linker hoek er maar door en hij paste z'n dekking er ook niet op aan. Er is geen excuus dat iemand van 1,78 die zo makkelijk blijft raken. Ook snap ik niet dat Struve niet veel meer trapte. Hij hoeft niet bepaald bang te zijn voor Hunt op de grond, dus waarom niet die lange benen gebruiken. Desnoods om afstand te houden. Om het af maken vond ik hem ook vrij traag en inderdaad statisch. Hij had veel meer afstand kunnen afdwingen door meer te jabben en Hunt het moeilijker te maken om met die instap stoten zoveel effect te hebben.

WAR Wanderlei om de avond toch weer helemaal goed te maken.

Pahlavan
03-03-2013, 14:52
Net alle partijen gekeken. Ff 3 dingen:
1: balen voor siyar maar als we eerlijk zijn leek het ook nergens op... De hele tijd hopen op een harde rechtse stoot. Je zou van iemand die jaren in nedeland heeft getrained toch wel iets meer dan dat verwachten. Ik ben persoonlijk een fan van siyar's agressieve vechtstijl dus vond het erg jammer om dit te zien.

2: struve... Tja, ik vind het een leuke vechter en een symphatieke kerel en ik gun hem het beste maar ik zie hem de top niet halen. Wederom nauwelijks gebruik gemaakt van zijn reach en een aantal onnodige fouten gemaakt. Het was zoals meerdere leden al zeiden een kwestie van tijd voordat hunt een harde stoot zou landen.

3: hoewel ik erg baalde van de bovenstaande punten, wanderlei's winst maakte mijn dag weer goed! Niks anders dan respect en bewondering voor hem!

ps: blackzilians.... Niet best

Asura
03-03-2013, 15:22
Niemand overleeft een brawl met Hunt. Niet slim

kruikenstad goes bjj
03-03-2013, 15:23
1e ronde van silva vs stann was echt genieten,maar wat vecht wanderlei veel in zijn achteruit vergeleken met in zijn prime time bij pride.

jk
03-03-2013, 15:24
Wat is dat toch met die Struve? Is ie te eigenwijs en gaat hij lekker staan wachten op die Hunt mokerslag, of is het echt gebrek aan gameplan? We zouden het hier toch niet over zijn goeie kin moeten hebben met zo een lengteverschil! Zo onnodig, baal er gewoon van.
Die Wanderlei rules nog steeds!

pronk
03-03-2013, 15:35
Hou toch op man. Er zit totaal geen progressie in. We kunnen wel blijven roepen dat hij nog jong is, maar hij maakt al jaren dezelfde fouten (zie hierboven voor een opsomming). Zijn gevechten zijn vermakelijk om te kijken, maar het lijkt me dat hij wel wat meer wilt dan vroegtijdig zijn carriere afsluiten als gevolg van blijvende schade. Zonde, want de potentie heeft hij zeker.

Ik zei al dat hij overrated wordt men dacht dat hij wel ff door mark hunt zou lopen en de titel wel ff zou pakken.
En idd hij heeft potentie nu nog optimaal gebruik maken ervan ,want een Cain of een Jds is toch wel een stap verder dan hunt het verbaasde me wel dat hij een aantal stoten kon incaseren.

pronk
03-03-2013, 15:41
1e ronde van silva vs stann was echt genieten,maar wat vecht wanderlei veel in zijn achteruit vergeleken met in zijn prime time bij pride.

Hij vecht idd veel in zijn achteruit , petje af nogs steeds die man heeft een groot vechters hart.

Jeru
03-03-2013, 15:49
Respect voor die 2 oude krijgers Hunt en Wand!! Niet kapot te krijgen :lol:

Sato
03-03-2013, 15:51
Stefan Struve (TWITTER) ‏@StefanStruve (https://twitter.com/StefanStruve)
Couldn't bring the energy I normally can else I would have definitely moved away from those bombs lol My legs felt like they were 300 pnds

SpelPlan
03-03-2013, 16:48
Ik heb bij Struve het idee dat hij van kamp moet veranderen voor z'n ontwikkeling. Verandering van spijs doet eten.

Niets ten nadelen van zijn huidige kamp, het is zeker geen steek naar Schreiber, die hebben hem tenslotte hier gekregen en ik hoop dat ze er nog een paar van deze in het vat hebben zitten. Als ik zie hoeveel hart Stefan heeft en hoe goed hij met z'n tegenstanders omgaat voor en na een gevecht denk ik dat er hele goede dingen gebeuren in die school en jongeren daar een goede plek hebben.

Maar stel je nou voor dat hij een jaartje Jackson MMA meedraait en met Jones erbij gebruik leert maken van z'n reach.

Genoten van Hunt en Silva. Was uiteraard voor Struve maar ik kan me er ook niet rot over voelen dat die Hunt het gewoon weer flikt. Word ik toch wel warm van binnen van.

Vet respect voor Brian Stann ook die het gewoon bracht en samen met Silva het Japanse publiek gaf wat ze wilden. Ik vond Wanderlei er ook weer scherper uitzien dan ik hem de laatste partijen vond, deed hem duidelijk goed om in Japan te zijn. Ze hadden allebei in de eerste ronde al met KO kunnen winnen als er iets lande, wat een brawl :)

123trisweat
03-03-2013, 17:54
Stefan Struve (TWITTER) ‏@StefanStruve (https://twitter.com/StefanStruve)
Couldn't bring the energy I normally can else I would have definitely moved away from those bombs lol My legs felt like they were 300 pnds




oh, iets verkeerds gegeten misschien, overtraint of ziek??

ps: met jabs had hij meer tijd gecreeerd om te ontwijken

basblue
03-03-2013, 18:28
ben echt een grote fan van Struve maar dit was gewoon wachten op die ene knal van hunt.

Snapte ook niet waarom hij de mount tot 2 x weg gaf.

pfffffffffffffffff

Ik kan mij nog in Keulen herinneren dat Struve alle tijd nam om voor de RNC te gaan. Hij had ook hier de tijd kunnen nemen en zijn positie kunnen behouden. Ipv de armbar te gaan met het risico om bottom te eindigen. Dat kost m gewoon z'n dominante positie. Aan de andere kant, daardoor maakt hij er wel een feest van om naar te kijken. De eerste ronde vond ik echt top!

Ik hoop dat hij en Bob Schreiber ervoor kiezen om 'm 2x per week te laten trainen bij een bokstrainer. Misschien Passenier? Die heeft het bokswerk van veel kickboksers naar een hoger plan gekregen. Ik denk dat een ervaren coach als Bob Schreiber dat ook wel ziet. Helemaal omdat hij ook Pardoel al eens heeft binnen gehaald.

Budokan
03-03-2013, 18:45
Wat zou een goede volgende tegenstander voor Hunt zijn? Carwin als die ooit nog gaat vechten?
.

Ik hoop op Hunt Overeem 2, dat zou een vette pot zijn. En Stuve zal nog even moeten vechten buiten de top 10

Harrie Nak
03-03-2013, 18:51
Ik hoop op Hunt Overeem 2, dat zou een vette pot zijn. En Stuve zal nog even moeten vechten buiten de top 10Yep, Struve tegen Kongo ofzo.

carlo1
03-03-2013, 19:20
ik vond struve eerste ronde veel zelfvertrouwen hebben, 2e en 3e leek de pijp leeg (gevolg klappen op het lichaam?). hoorde bob nog roepen "kin op de borst". struve stond op nummer 9 van top 10, denk dat hunt er net buiten viel en zij nu van plek geruild hebben. Hij loopt niet op een klap, maar hunt werkt er netjes naartoe. klasse van hunt. Om stefan nu direct weer buiten de top 10 te laten knokken vind ik ook weer overdreven. Ik denk dat hij mooie partijen neer kan zetten en zeker een goede kans maakt tegen bigfoot, werdum en misschien ook Mir, maar die laatste ben ik niet zeker van.

jantje11
03-03-2013, 19:37
Om stefan nu direct weer buiten de top 10 te laten knokken vind ik ook weer overdreven. Ik denk dat hij mooie partijen neer kan zetten en zeker een goede kans maakt tegen bigfoot, werdum en misschien ook Mir, maar die laatste ben ik niet zeker van.

Struve heeft echt geen kans tegen deze 3 op dit moment.

Als hij zn standup in nederland nu is flink verbetert.
Ja dan mischien wel.

stevie_wondah
03-03-2013, 19:51
Manhoef vs Stann lijkt me een mooie pot!

Johannes de Sloper
03-03-2013, 20:09
Het was een mooie spannende partij.
Met goede kanse aan beide kanten.
Maar denk dat de meeste HW's die poeier op de kaak niet hadden getrokken hoor.
En Stefan was niet eens KO!
Hij wilde alleen dat de scheids even de tand uit zijn wang trok.
Helaas was het zijn kaak.
Gelukkig is hij nog erg jong en kan hij ondanks zijn lengte nog wel groeien.
Die belt kooomt er wel.
Stapje voooor stapje.

carlo1
03-03-2013, 20:10
Struve heeft echt geen kans tegen deze 3 op dit moment.

Als hij zn standup in nederland nu is flink verbetert.
Ja dan mischien wel.
hij blijft wel 3 rondes staan tegen mark hunt, laat dan zijn handen zakken en krijgt er 2 om zijn oren. breekt zijn kaak en wil doorvechten. Ik denk dat er zeker nog vooruitgang te boeken is, maar geef hem echt wel een kans tegen bovenstaande vechters

thijss
03-03-2013, 21:41
Auw..
https://twitter.com/StefanStruve/status/308311561628426240/photo/1

Sato
03-03-2013, 22:01
Auw..
https://twitter.com/StefanStruve/status/308311561628426240/photo/1
https://pbs.twimg.com/media/BEdWsg2CQAAB_Dt.jpg:large

Budokan
03-03-2013, 22:08
hij blijft wel 3 rondes staan tegen mark hunt, laat dan zijn handen zakken en krijgt er 2 om zijn oren. breekt zijn kaak en wil doorvechten. Ik denk dat er zeker nog vooruitgang te boeken is, maar geef hem echt wel een kans tegen bovenstaande vechters
Hunt is zo klein in vergelijking met Stefan en toch heeft Stefan veel harde klappen gehad. Hunt is geen topper dus Stefan ook (nog) niet. Paar jaartjes doortrainen nog.

Ralph
03-03-2013, 22:37
https://pbs.twimg.com/media/BEdWsg2CQAAB_Dt.jpg:large

Ai! Dat gaat nog wel even duren ben ik bang... De breuk is helemaal door. Heb wel eens een scheur gehad waar een schroef in moest en was daar een flinke tijd zoet mee.

mario the count
03-03-2013, 22:53
struve is een goede vechter. het tactische gedeelte ontbreekt helaas vaak in zijn hoek en bij zichzelf

ChingChong
04-03-2013, 17:36
Wanderlei ook aan de TRT? Groot verschil met 2011: http://www.youtube.com/watch?v=4UZ93T3xUr8

MMAFAN-1122
04-03-2013, 18:09
struve is een goede vechter. het tactische gedeelte ontbreekt helaas vaak in zijn hoek en bij zichzelf

Hij traint toch met Mousid? Als ik Stefan was zou ik Mousid als staande coach meenemen naar de US. en een goeie grondtrainer voor als hij op de grond terecht komt.

lopez86
04-03-2013, 18:29
Stefan Struve (TWITTER) ‏@StefanStruve (https://twitter.com/StefanStruve)
Couldn't bring the energy I normally can else I would have definitely moved away from those bombs lol My legs felt like they were 300 pnds




Ik heb bij Struve het idee dat hij van kamp moet veranderen voor z'n ontwikkeling. Verandering van spijs doet eten.

Niets ten nadelen van zijn huidige kamp, het is zeker geen steek naar Schreiber, die hebben hem tenslotte hier gekregen en ik hoop dat ze er nog een paar van deze in het vat hebben zitten. Als ik zie hoeveel hart Stefan heeft en hoe goed hij met z'n tegenstanders omgaat voor en na een gevecht denk ik dat er hele goede dingen gebeuren in die school en jongeren daar een goede plek hebben.

Maar stel je nou voor dat hij een jaartje Jackson MMA meedraait en met Jones erbij gebruik leert maken van z'n reach.

Genoten van Hunt en Silva. Was uiteraard voor Struve maar ik kan me er ook niet rot over voelen dat die Hunt het gewoon weer flikt. Word ik toch wel warm van binnen van.


Ik heb dit in het verleden ook altijd gezegd.
Hoewel ik daar niet 100% van af stap ben ik me wel gaan realiseren dat Stefan wel een gigantische reus is van 2.12.
En hij is blijkbaar nog niet eens uitgegroeid.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het met zo'n gigantisch frame ongelooflijk moeilijk moet zijn om een goeie cardio te hebben.
Die twitterquote van hem, ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen.
Hoe groter je bent, hoe grover je motoriek is en wordt naarmate verzuring optreed.
Daar speelt de adrenalinedump ook een rol in, en die wordt psychologisch beinvloed.

Wat ik er maar mee wil zeggen is dat dit soort dingen niet onderschat moeten worden als je naar Stefan kijkt.
Je hoort Bob in de hoek schreeuwen "Kin op je borst", die zijn niet gek, en zal zeker op Stefan zijn zwakke punten getraind zijn.
Moraal van dit verhaal: als reus van 2.12 is het ongelooflijk moeilijk om goeie cardio en motoriek te hebben, itt tot andere, kleinere heavyweights.
Schilt is missch. ook 2.12, maar vecht al jaren geen MMA meer en kickboksen vereist toch een hele andere soort spiermassa.
Bovendien is ie uitgegroeid.
Al met al zou een gesprekje met Schilt geen kwaad kunnen denk ik.

carlo1
04-03-2013, 20:00
http://i1279.photobucket.com/albums/y526/Benjo87/hunt_zps324fe311.png

daanII
04-03-2013, 20:05
Ik hoop dat hij en Bob Schreiber ervoor kiezen om 'm 2x per week te laten trainen bij een bokstrainer. Misschien Passenier? Die heeft het bokswerk van veel kickboksers naar een hoger plan gekregen. Ik denk dat een ervaren coach als Bob Schreiber dat ook wel ziet. Helemaal omdat hij ook Pardoel al eens heeft binnen gehaald.

Dat denk ik ook. En volgens mij traint hij nog met Remco.

pronk
06-03-2013, 04:26
hij blijft wel 3 rondes staan tegen mark hunt, laat dan zijn handen zakken en krijgt er 2 om zijn oren. breekt zijn kaak en wil doorvechten. Ik denk dat er zeker nog vooruitgang te boeken is, maar geef hem echt wel een kans tegen bovenstaande vechters

Hij wilde niet doorvechten en kon ook niet meer doorvechten.

blade
06-03-2013, 06:35
Ik heb dit in het verleden ook altijd gezegd.
Hoewel ik daar niet 100% van af stap ben ik me wel gaan realiseren dat Stefan wel een gigantische reus is van 2.12.
En hij is blijkbaar nog niet eens uitgegroeid.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het met zo'n gigantisch frame ongelooflijk moeilijk moet zijn om een goeie cardio te hebben.
Die twitterquote van hem, ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen.
Hoe groter je bent, hoe grover je motoriek is en wordt naarmate verzuring optreed.
Daar speelt de adrenalinedump ook een rol in, en die wordt psychologisch beinvloed.

Wat ik er maar mee wil zeggen is dat dit soort dingen niet onderschat moeten worden als je naar Stefan kijkt.
Je hoort Bob in de hoek schreeuwen "Kin op je borst", die zijn niet gek, en zal zeker op Stefan zijn zwakke punten getraind zijn.
Moraal van dit verhaal: als reus van 2.12 is het ongelooflijk moeilijk om goeie cardio en motoriek te hebben, itt tot andere, kleinere heavyweights.
Schilt is missch. ook 2.12, maar vecht al jaren geen MMA meer en kickboksen vereist toch een hele andere soort spiermassa.
Bovendien is ie uitgegroeid.
Al met al zou een gesprekje met Schilt geen kwaad kunnen denk ik.


hij hoeft helemaal de kin niet op zijn borst te doen iets achter over met zijn hoofd is voldoende met zijn lengte en dan de jab er in dat is ook de kracht van Schilt voor al als die naar achter wordt gedreven dan krijg je gelijk de jab.daar bij vertrouwd Struve meer op zijn grondgevecht wat ook niet meer dan normaal is btw dat is gewoon zijn sterke punt.gewoon trainen met een goede zwaargewicht bokser dat moet die doen als die dat al niet doet

lopez86
06-03-2013, 10:16
hij hoeft helemaal de kin niet op zijn borst te doen iets achter over met zijn hoofd is voldoende met zijn lengte en dan de jab er in dat is ook de kracht van Schilt voor al als die naar achter wordt gedreven dan krijg je gelijk de jab.daar bij vertrouwd Struve meer op zijn grondgevecht wat ook niet meer dan normaal is btw dat is gewoon zijn sterke punt.gewoon trainen met een goede zwaargewicht bokser dat moet die doen als die dat al niet doet

Ik weet niet maar volgens mij is een poging tot "hoofd iets naar achter" geresulteerd in een gebroken kaak.
Maar ik zal Stefan ff bellen, zeggen dat jij m beter kan trainen.

blade
06-03-2013, 10:45
Ik weet niet maar volgens mij is een poging tot "hoofd iets naar achter" geresulteerd in een gebroken kaak.
Maar ik zal Stefan ff bellen, zeggen dat jij m beter kan trainen.


dat is prima

carlo1
11-03-2013, 07:18
Heeft iemand enig idee hoe het met Stefan Struve gaat? Hoe lang geen partij mag draaien enz. Las ergens dat zijn kiezen op elkaar zijn genaait, is standprocedure bij kaakbreuk. Betekend wel: niet goed kunnen eten, niet trainen/sparren, gewichtsverlies enz. Kortom hij is volgens mij wel even uit de roulatie

my2cents
12-03-2013, 19:06
Heeft iemand enig idee hoe het met Stefan Struve gaat? Hoe lang geen partij mag draaien enz. Las ergens dat zijn kiezen op elkaar zijn genaait, is standprocedure bij kaakbreuk. Betekend wel: niet goed kunnen eten, niet trainen/sparren, gewichtsverlies enz. Kortom hij is volgens mij wel even uit de roulatie

ben ook wel benieuwd....

kooivechter
12-03-2013, 19:18
Was niet nodig geweest deze blessure. Steeds een dubbele dekking met een power puncher als hunt. Hij kopte de poeiers gewoon weg. Dat hij nog zo lang kon blijven staan. Niemand die meer twijfelt aan zijn kin.

Son & Breugel!
12-03-2013, 20:13
UFC Quick Quote: 'Stefan Struve really needs to think about retiring'
http://cdn2.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/9566165/uspw_4835226_1_.0_standard_500.0.jpg



UFC Heavyweight Stefan Struve hasn't even hit his prime and it may already be time to hang up his gloves for good. Outspoken fight physician Dr. Johnny Benjamin explains why.



Many people think, and Stefan will probably think, 'The doctor said I'm good to go, so I'll get right back in the gym and go at it,' but, even though we're great at healing bones, it's not so easy to heal the brain. How many times has he been knocked out? I know he's a young man, but he's been knocked out more than a few times. At some point, someone really needs to ask the question, should he still be fighting? That many concussions, so quickly, and at this young age ... a person has two types of age, chronological and physiologic age. Stefan's license may say he's 25, but in physiologic years, he's much, much older than that, with all the concussive force that he's sustained. I'm sure nobody will like to hear this, butStefan Struve (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122503/stefan-struve) really needs to think about retiring. If it's not him that will make that decision, then Dana White needs to start talking to him about retiring. The question out there is how many sustained concussions is too many, and according to the latest literature that's coming out, the answer is starting to look like it's somewhere between two and three. That's where you start having permanent changes. Knowing that data, Stefan is definitely beyond that number, and someone really needs to initiate serious discussion with either him or his promoter that he probably needs to do something else for a living."

Ultimate Fighting Championship (http://www.sbnation.com/mma/promotion/ufc) (UFC) heavyweight (http://www.sbnation.com/mma/weight_class/heavyweight)Stefan Struve has 13 fights inside the Octagon and 31 professional mixed martial arts (MMA) bouts overall. Five of his six losses have come by way of knockout or technical knockout, including this devastating finish (http://www.mmamania.com/2013/3/3/4059048/mark-hunt-vs-stefan-struve-full-fight-video-highlights-from-ufc-on-fuel-tv-8) by Mark Hunt (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122607/mark-hunt) atUFC on FUEL TV 8 (http://www.sbnation.com/mma/fight-card/116211/ufc-on-fuel-tv-silva-vs-stann) that left him with a dislodged tooth and a broken jaw (http://www.mmamania.com/2013/3/3/4060384/pic-stefan-struve-tweets-x-ray-of-broken-jaw-suffered-in-ufc-on-fuel). That's a career's worth of accomplishment and punishment, which is why Dr. Johnny Benjamin (via Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2013/3/12/4091154/dr-benjamin-names-some-ufc-fighters-that-he-feels-should-retire)) is calling for the "Skyscraper" to retire. Doesn't sound like such an outrageous request -- as long as you don't take into consideration the fact that Struve is just 25 years old and still evolving as a fighter. How about it Maniacs, safety first? Or enter (the Octagon) at your own risk?

Tykill
12-03-2013, 20:25
Het is zeker iets dat je niet moet negeren. Stoppen zou ik niet doen als ik hem was maar wel even goed, HEEL goed aan zijn strategie en ontwijk techniek werken.

mmacentral
12-03-2013, 20:43
Aan defense werken is voor struve zeker geen overbodige luxe. Wat de beste man in dat artikel zegt , vind ik wel verrassend. Dus twee tot drie kayos en dan komt er al blijvende schade? Wauw. Als je naar goodridge kijkt bijvoorbeeld denk ik, dat zijn er een paar teveel geweest. Maar 2 of 3? Dan zijn er een hoop, waaronder bijvoorbeeld overeem die allang gestopt hadden moeten zijn. Wat te denken van Aerts, le banner, etc

yuko
12-03-2013, 23:26
Ik ben er wel voor dat vechters goed worden geinformeerd over de mogelijke schade aan het brein maar uiteindelijk blijft het de keuze van de vechter in kwestie. Of je hersenschade belangrijker moet vinden dan andere belangen blijft gewoon heel erg subjectief.

blackadder
12-03-2013, 23:39
Als je naar goodridge kijkt bijvoorbeeld denk ik, dat zijn er een paar teveel geweest.
Goodridge heeft ja ook hersenschade. Maar die is ook ietsjes vaker dan 2 of 3 keer KO gegaan.

carlo1
13-03-2013, 00:13
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve (https://twitter.com/StefanStruve) • Sunday, 3 March
Wired my jaw in the hospital here and flying back tomorrow to get surgery as soon as we land monday in Holland, thnx for the great care @ufc
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Sunday, 3 March
Flyin Home with a face like a ballon
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Monday, 4 March
One last flight, Munich - Amsterdam Almost Home :)
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Monday, 4 March
Home sweet Home Holland, happy to be back!
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Monday, 4 March
Almost 4 am, jetlag time :0
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Tuesday, 5 March
3 days to find out if I have a hospital bacteria from Japan before they can do surgery on the jaw, wow this is gonna suck!!
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Tuesday, 5 March
I counted on getting surgey today, waiting for another 3 days is gonna suck soooooo bad, this is brutal
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Wednesday, 6 March
Fun fact, well for you guys.. :p Mark broke my jaw about 5 secs before the last 2 punches landed, the last left knocked a tooth in my cheek
Stefan Struve (http://www.mixedmartialarts.com/f/8E90222DADDAE596/Stefan-Struve/) ‏@StefanStruve • Wednesday, 6 March

my2cents
13-03-2013, 11:10
Tja, hij moet idd ernstig aan zijn tactiek/gameplan gaan werken als je het mij vraagt. Vond nou niet dat ie echt slim vocht en met zo'n lengte hoef je tegen een zo'n veel kleinere tegenstander niet zo vaak geraakt te worden. Hoop echt dat hij met Schilt gaat meetrainen voor zn jabs

dirk5
13-03-2013, 12:45
Beetje een vreemd stuk. Ik denk dat er een heel veel vechters zijn in de UFC die veel meer klappen vangen dan Stefan. Omdat het een HW is de kans gewoon groter dat ie neer/ko gaat (tegen Hunt was hij zeker niet k.o.)

Neem bijvoorbeeld een Frankie Edgar die al meerdere keren in 5 round wars heeft gezeten. Je gaat mij niet vertellen dat dat zoveel beter is voor je hoofd dan anderhalve ronde vechten en neergaan.

Omdat het bij Stefan misschien wat erger uitziet omdat hij zo groot is en vaak als een tuinstoel in elkaar zakt wanneer ie neergaat, komen deze reacties (zie ze op scherdog wel vaker).

Ik snap dat Stefan geen kastplantje wil worden maar hij zal zich toch wel degelijk beseft hebben dat wanneer je aan vechtsport doet je er uiteindelijk iets aan over kan houden, waarom dan deze betutteling?

Hoevaak zouden Wanderlei en Shogun al ko zijn gegaan? afgaande op de trainingen van vroeger bij Chute Box.... Daar hoor ik de doc niet over.

Asura
13-03-2013, 12:54
Ik denk dat hoewel de doctor over struve spreekt er wel een algemeen bericht vanuit het artikel gaat tegenover de vechters die je noemt.Het kan nooit gezond zijn, en per vechter verschilt het natuurlijk hoe erg de schade zichtbaar word. James Toney is vele malen minder geraakt dan andere grote boxers maar is duidelijk punchdrunk. Als dat al gebeurt bij zo iemand lijkt het me niet gezond om telkens op de vlakte te liggen

Turboknecht
13-03-2013, 13:15
Nee, gezond kan het inderdaad niet zijn. Ik zou het geen betutteling noemen, de man is immers een dokter, die is vooral begaan met gezondheid, niet met vechten. En dat het voor Edgar ook slecht is, of dat andere vechters nog meer klappen gevangen hebben, betekent niet dat het daarom allemaal wel mee valt. Rare manier van redeneren. Die dokter baseert zich daarnaast niet op hoe het eruit ziet, maar op het laatste wetenschappelijk onderzoek.

dirk5
13-03-2013, 13:22
Nee, gezond kan het inderdaad niet zijn. Ik zou het geen betutteling noemen, de man is immers een dokter, die is vooral begaan met gezondheid, niet met vechten. En dat het voor Edgar ook slecht is, of dat andere vechters nog meer klappen gevangen hebben, betekent niet dat het daarom allemaal wel mee valt. Rare manier van redeneren. Die dokter baseert zich daarnaast niet op hoe het eruit ziet, maar op het laatste wetenschappelijk onderzoek.

Nee maar waarom eerst open deuren intrappen, en vervolgens zeggen dat Dana maar met hem moet gaan praten dat hij een eind aan zijn carriere brengt terwijl Stefan en zijn familie deze afweging al lang heeft gemaakt voordat hij uberhaupt partijen ging draaien?

Als deze man zo begaan is dan moet hij met Dana gaan praten, en gaan zorgen dat de sport mma verboden word.

Turboknecht
13-03-2013, 13:28
Nee maar waarom eerst open deuren intrappen, en vervolgens zeggen dat Dana maar met hem moet gaan praten dat hij een eind aan zijn carriere brengt terwijl Stefan en zijn familie deze afweging al lang heeft gemaakt voordat hij uberhaupt partijen ging draaien?

Dat Dana met hem moet gaan praten, dat vind ik ook niet zo nodig om te zeggen. Daar moet hij zich gewoon buiten houden. Maar ik zie niet in wat er mis mee is om vechters van recent onderzoek op de hoogte te stellen. Misschien doet deze arts dat voor de aandacht, dat weet ik niet, maar los van de intenties vind ik het een goed idee. Zo kan een vechter zelf de best overwogen beslissing maken. Wat je besluit voordat je ergens aan begint, daar kun je altijd op terug komen. Ervaring is meestal toch anders dan wat je vooraf in je hoofd had, of dat nu positief of negatief is.

Sato
13-03-2013, 15:14
Dat Dana met hem moet gaan praten, dat vind ik ook niet zo nodig om te zeggen. Daar moet hij zich gewoon buiten houden. Maar ik zie niet in wat er mis mee is om vechters van recent onderzoek op de hoogte te stellen. Misschien doet deze arts dat voor de aandacht, dat weet ik niet, maar los van de intenties vind ik het een goed idee. Zo kan een vechter zelf de best overwogen beslissing maken. Wat je besluit voordat je ergens aan begint, daar kun je altijd op terug komen. Ervaring is meestal toch anders dan wat je vooraf in je hoofd had, of dat nu positief of negatief is.

Het zou dan ook niet verkeerd zijn als de UFC een arts/psycholoog in dienst zou nemen die onafhankelijk acteert en wordt betaald door de commissie. (Om zo helemaal onafhankelijk te zijn.) Die vechters begeleid na de wedstrijd en kijkt naar het welzijn van de vechter. Ook zou het niet verkeerd zijn dat vechters nog naar hun retirement worden begeleid. Ik vraag specifiek om een onafhankelijke arts de de vechter kan adviseren om zou het beste voor de vechter te krijgen. Zo kan de vechter zijn eigen wel overwogen beslissing maken.

123trisweat
13-03-2013, 15:47
.... Of je hersenschade belangrijker moet vinden dan andere belangen blijft gewoon heel erg subjectief.

WOW yuko, wat een stelling deponeer je daar. Maar ja, blijf een fight forum.

Misschien een neuroloog die een hersenscan kan maken, per vechter 1x per jaar. Ben het met de strekking van het verhaal van de doktor wel eens . Maar ja, het zal hetzelfde zijn als tegen een roker zeggen dat roken slecht voor je is.

Hoop dat dit in ieder geval voor Struve een extra reden is om zijn dekking te gebruiken (of heeft ie al schade opgelopen).

Brainthief
13-03-2013, 16:01
elke KO is blijvende hersenschade. Check het boek van Dick Swaab, hij is zwaar tegen vechtsporten bijvoorbeeld en een autoriteit ophet gebied van hersenen....

Maar volgens mij valt het bij Struve redelijk mee, Crocop is veel vaker en veel enger KO gegaan als je het mij vraagt....

mmacentral
13-03-2013, 19:10
Goodridge heeft ja ook hersenschade. Maar die is ook ietsjes vaker dan 2 of 3 keer KO gegaan.
Dat bedoelde ik ook idd. Bij goodridge is het obvious , die is misschien ook wel meer dan 10 keer KO gegaan. Maar er zijn vele vechters die slechts 2 keer KO zijn gegaan en waar je (nu nog) niks aan ziet. Het blijft ook niet bij ko's denk ik. Kijk naar big nog. Die heeft zoveel geïncasseerd en nooit echt KO geweest. Gaat hij dan geen blijvende schade krijgen? denk het wel.

123trisweat
13-03-2013, 19:29
check nu op dit moment NL De doktoren: dan wil je wel dat je hersens even beschermd blijven en niet al te vaak tegen de binnenkant van je schedel aan drukken

Anderson
13-03-2013, 20:18
Aan defense werken is voor struve zeker geen overbodige luxe. Wat de beste man in dat artikel zegt , vind ik wel verrassend. Dus twee tot drie kayos en dan komt er al blijvende schade? Wauw. Als je naar goodridge kijkt bijvoorbeeld denk ik, dat zijn er een paar teveel geweest. Maar 2 of 3? Dan zijn er een hoop, waaronder bijvoorbeeld overeem die allang gestopt hadden moeten zijn. Wat te denken van Aerts, le banner, etc

Aerts heeft ook hersenschade opgelopen als je vergelijkt hoe die vroeger praten in 1999 en met nu.

Diz
13-03-2013, 20:21
Aerts heeft ook hersenschade opgelopen als je vergelijkt hoe die vroeger praten in 1999 en met nu.

Sowieso... lijkt wel oftie een krat bier op heeft...
Bij Chuck Liddell klinkt het trouwens precies hetzelfde...

Toch best triest, en zeker stof tot nadenken...

YoMarK
13-03-2013, 20:27
Vraag me af of KO's nu echt het grote probleem zijn. Tuurlijk kan het niet goed zijn, maar onderzoek wijst uit dat zelfs sommige voetballers hersenschade hebben opgelopen door de vele kopballen, en die zijn niet KO geweest.
Zelf heb ik het vermoeden dat het eerder de vele herhaalde stoten(waar bij de hersenen op en neer klotsen in je schedel) zijn die de grootste schade berokkenen.

Bovendien: noem eens bekende MMA vechters waar het overduidelijk is dat ze niet 100% meer zijn? Chuck Liddell heeft een behoorlijk spraakgebrek zo lijkt het., maar verder kan ik er geen noemen.
Goodridge en Cro Cop zijn van oudsher kickboksers, wat toch een ander spelletje is door knockdowns en de handschoenen.

Anderson
13-03-2013, 20:38
Bovendien: noem eens bekende MMA vechters waar het overduidelijk is dat ze niet 100% meer zijn? Chuck Liddell heeft een behoorlijk spraakgebrek zo lijkt het., maar verder kan ik er geen noemen.
Goodridge en Cro Cop zijn van oudsher kickboksers, wat toch een ander spelletje is door knockdowns en de handschoenen.

Goodrigde kickbokser I Dont think so deed mee met de eerste UFC's daarna ging het wat slechter en ging die een paar k1 partijtjes vechten die die bijna allemaal verloor op k.o. Cro Cop ging nooit k.o. behalve op een leverstoot na van Hoost en op lowkicks ook Hoost.

Cro Cop ging pas k.o. toen die mma ging vechten.

Brainthief
13-03-2013, 20:38
herhaaldelijke klappen op het hoofd zijn idd niet zo yo.... tjek Evander Holyfield eens...
Maar ook veel american footballers hebben problemen en dat is volgens mij best goed gedocumenteerd.

superstucie
13-03-2013, 20:42
Hunt kon er ook wat van anders....

Diaz bros
13-03-2013, 21:25
Eigenaardige carrière heeft die Hunt achter de rug, als iemand mij had verteld dat hunt zo dicht richting title zou komen toen hij net tekende voor ufc dan had ik hem voor gek verklaard. Ik snap wel waarom Manhoef zo pusht naar UFC, dit is toch diezelfde Hunt...