PDA

View Full Version : Hesdy Gerges moet toch voorkomen



RedDawn
05-12-2012, 17:23
Brisban zou moeten voorkomen in België
Nieuws - Rechtszaak
WOENSDAG 05 DECEMBER 2012 09:39
Patrick Brisban, die zaterdagnacht is vermoord in Diemen, zou woensdag voor de Antwerpse raadkamer moeten verschijnen. Brisban zou met enkele andere Nederlanders betrokken zijn bij de invoer van 128 kilo cocaïne uit Ecuador via de haven in Antwerpen. De strafvordering tegen Brisban vervalt, enkele medeverdachten moeten wel voorkomen.

Onder hen is Hesdy Gerges, de regerend werendkampioen K1 kickboksen. De neef van de Egyptisch-Nederlandse kickbokser, Ashraf Gerges, wordt gezien als een van de hoofdverdachten van de smokkel.

De zaak draait om 128 kilo cocaïne die in een loods in Zandvliet, in het noorden van de haven van Antwerpen, is ontdekt. Brisban werd in een hotel in de buurt aangehouden, samen met onder meer de Amsterdammer Lucas B.. Verschillende advocaten voorspelden dat de zaak zou uitgaan als een nachtkaars omdat er niet genoeg bewijs zou zijn, maar justitie heeft de zaak toch doorgezet.

Eerder werd al gemeld dat Patrick Brisban waarschijnlijk meer weet van de verdwijning van de Antwerpse cocaïnesmokkelaar Jan Van Zantvoort. Brisban maakte jarenlang deel uit van de organisatie van Van Zantvoort, die in april 2011 vermist raakte in Marbella. De Hells Angels zouden Van Zantvoort hebben vermoord vanwege een verkeerd gelopen transport.


Bron: crimesite.nl

Kemal
05-12-2012, 20:56
och das niet best voor Hesdy

Turboknecht
05-12-2012, 22:07
Gaat lekker zo.

FOCUS
05-12-2012, 22:31
Beseft justitie wel dat ze de prijs van coke kunstmatig hoog houden op deze wijze. Dat zorgt voor.financiele problemen bij gebruikers, wat weer leidt tot een toename van criminaliteit. Coke is niet het probleem, justitie.is het probleem

Leventdepevent
05-12-2012, 22:32
Gaat lekker zo.
x2 lekker bezig jongens!

blackadder
05-12-2012, 22:41
Beseft justitie wel dat ze de prijs van coke kunstmatig hoog houden op deze wijze. Dat zorgt voor.financiele problemen bij gebruikers, wat weer leidt tot een toename van criminaliteit. Coke is niet het probleem, justitie.is het probleem
Veel mensen kunnen zich zo geen witte kerst veroorloven. Bedankt overheid voor het verpesten van het kerstfeest.

bryan
05-12-2012, 22:45
BAM ! kon er ook nog wel bij...

Peacey
05-12-2012, 23:31
Lachen als ie veroordeelt wordt.
Kan die Harinck ook een keer ze muil houden dat `zijn` jongens allemaal schoon zijn.

SpelPlan
06-12-2012, 00:30
Lachen als ie veroordeelt wordt.
Kan die Harinck ook een keer ze muil houden dat `zijn` jongens allemaal schoon zijn.

Dat gaat pas op als Harinck daarna besluit wel met hem verder te gaan. Hij stelt dat hij dit niet accepteert van zijn jongens, dat is wat anders dan dat hij weet dat ze allemaal ten alle tijden schoon zijn.

Maar ik ben zeker benieuwd of hij dan inderdaad z'n handen van hem aftrekt. Zou jammer zijn, en een vreselijk signaal afgeven naar de jeugd, als hij hierin hypocriet zou blijken te zijn.

Proximo
06-12-2012, 00:58
Veel mensen kunnen zich zo geen witte kerst veroorloven. Bedankt overheid voor het verpesten van het kerstfeest.
:)

Pahlavan
06-12-2012, 01:14
Zucht... Maar voor de rest gaat het prima met de kickbokswereld :fp:

Jones
06-12-2012, 12:37
Er staat dat hij moet voorkomen niet dat hij veroordeeld is en/of daadwerkelijk de dader is..

dus tot die tijd zou ik me niet druk maken om de naam van de sport.

Ik wordt trouwens een beetje moe elke keer weer dat gezeur over de naam van de sport er zijn ergere dingen in de wereld, je weet nu toch wel dat de media alles aangrijpt om het kickboksen negatief te belichten.

RedDawn
06-12-2012, 12:42
Er staat dat hij moet voorkomen niet dat hij veroordeeld is en/of daadwerkelijk de dader is..

dus tot die tijd zou ik me niet druk maken om de naam van de sport.

Ik wordt trouwens een beetje moe elke keer weer dat gezeur over de naam van de sport er zijn ergere dingen in de wereld, je weet nu toch wel dat de media alles aangrijpt om het kickboksen negatief te belichten.

Ja, het is allemaal de schuld van de media. Het is ook geen ernstige zaak. Gaat gewoon om smokkel van 128kg cocaine en de hoofdverdachte is net doodgeschoten. Niets aan de hand!

Jones
06-12-2012, 12:51
Ja, het is allemaal de schuld van de media. Het is ook geen ernstige zaak. Gaat gewoon om smokkel van 128kg cocaine en de hoofdverdachte is net doodgeschoten. Niets aan de hand!

ik zou mijn post beter lezen.
ik zeg niet dat het de schuld van de media is....Hesdy is een kickbokser dat is gewoon een feit en dat ze dat noemen is niet meer dan normaal. Hesdy moet voorkomen jij reageert alsof hij al veroordeeld is.

En ik heb ook nergens gezegd dat cocaine smokkel geen erge zaak is, afrekeningen zijn blijkbaar normaal in die circuit, dat weten ze zelf ook wel, dus om er nou elke keer bij stil te staan...nou nee

Het is een stuk erger als je wordt doodgetrapt terwijl je de voetbalwedstrijd van je zoontje staat te vlaggen.

PinPoint
06-12-2012, 13:13
Ben al blij dat ie niet bij GG zit. Dan had ie ook vast in het filmpje gezeten. In geval van schuldig...opsluiten en sleutel weggooien.

@Focus; gelukkig weet jij hoe het beter moet. En heeft de rest van de HELE wereld het volledig mis..

NielsN
06-12-2012, 14:44
Ben al blij dat ie niet bij GG zit. Dan had ie ook vast in het filmpje gezeten. In geval van schuldig...opsluiten en sleutel weggooien.

@Focus; gelukkig weet jij hoe het beter moet. En heeft de rest van de HELE wereld het volledig mis..

De héle wereld? Nee, een kleine minderheid bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de onderdrukkers bepaald niet gemakkelijk...

FOCUS
06-12-2012, 14:56
Grappig ik vond het al zo lang duren voordat iemand zich aangevallen voelde