PDA

View Full Version : Europos kyokushin karate jaunimo U-22 ir absoliučios svorio kategorijos čempionatas



basblue
07-12-2012, 10:27
http://youtu.be/SPCM8mCr_KM

de Stiep
07-12-2012, 20:46
Genieten met een hele grote GUH. Tja, op 36 sec mooie ko op de milt. Geweldig. En helemaal super gefilmd. Voor hen die dit niet begrijpen, deze oude man zat met een brok in zijn keel te kijken. Tameshiwara met 2 plankjes vond ik wat dunnetjes :lol:. overall weer geweldig Bas. Dank je wel en reps.

basblue
08-12-2012, 18:25
Genieten met een hele grote GUH. Tja, op 36 sec mooie ko op de milt. Geweldig. En helemaal super gefilmd. Voor hen die dit niet begrijpen, deze oude man zat met een brok in zijn keel te kijken. Tameshiwara met 2 plankjes vond ik wat dunnetjes :lol:. overall weer geweldig Bas. Dank je wel en reps.

Graag gedaan. Ben wel benieuwd hoeveel plankjes je ooit heb doorgetikt...... En geen sterke verhalen hè?

cornelus
09-12-2012, 09:04
Bikkels! En wat een leuke meissies allemaal... :)

de Stiep
09-12-2012, 12:18
Graag gedaan. Ben wel benieuwd hoeveel plankjes je ooit heb doorgetikt...... En geen sterke verhalen hè?

Meestal 4. Een (1) gewone metselsteen lukte ook wel. Uiteraard met een stalen smoel wegwandelen en achter de coulissen dik inpakken in ijs hahaha. ps niks ooit. Kan het nog steeds alleen wordt de behoefte om te laten zo hoe stoer ik wel niet ben steeds kleiner. Sloeg pas nog bij een nieuwbouw een baksten door om te bewijzen dat ik het nog kon ( aan een vismaat) je weet wel, in je linkerhand houden en dan rechts shuto uke. Reageerde mijn vismaat met " Wat een stompzinnige vertoning. Daar heb je A hamers voor en B ben ik nimmer door een baksteen aangevallen, pfffff, sukkel".

Tja, hij heeft gelijk :blush: