PDA

View Full Version : Antonio Inoki sluit tv-deal met Fuji TV voor NYE, tegenslag voor Glory



RedDawn
07-12-2012, 22:19
Slecht nieuws voor Glory. Jammer, maar in Japan schijnen ze pro-wrestling dus interessanter te vinden dan MMA en kickboxing. Rare jongens!


Big news coming out of Antonio Inoki’s IGF (Inoki Genome Federation) promotion concerning their big New Years Eve event, Inoki Bom-Ba-Ye 2012.

Simon Inoki (Antonio’s son-in-law) announced, via his twitter account, that the event will air on Fuji TV, the same television station that broadcasted PRIDE for six years. No other details have emerged but this is a huge deal for IGF, especially when compared to the DREAM/GLORY New Years Eve show which, so far, has only secured a PPV deal in Japan.

Inoki Bom-Ba-Ye 2012 is set to feature a mixture of pro wrestling, kickboxing and MMA bouts. So far confirmed for the show is a MMA clash between Olympic gold medalist Satoshi Ishii and former UFC Heavyweight Champion Tim Sylvia and a pro-wrestling match between Naoya Ogawa and Kazyuki Fujita. Ray Sefo and Minowman have also been confirmed for event.

Bron: http://www.asianmma.com/?p=4638

Kemal
07-12-2012, 22:26
Ohh.. das sund

blackadder
08-12-2012, 04:42
Scheisse.

rollermanskunk
08-12-2012, 14:04
Gelukkig heeft Glory net een USA tv deal gesloten.

micha
08-12-2012, 14:12
RedDawn wat is jou beef met Glory? helemaal gelukkig als er iets te zeiken valt? wat is jou probleem vraag ik me af. Heb je een keer pak rammel gehad van een GG vechter of is het iets persoonlijks ttegen Bas Boon? Wat is er met je aan de hand?

Wil je er over praten?

The Company
08-12-2012, 14:13
RedDawn wat is jou beef met Glory? helemaal gelukkig als er iets te zeiken valt? wat is jou probleem vraag ik me af. Heb je een keer pak rammel gehad van een GG vechter of is het iets persoonlijks ttegen Bas Boon? Wat is er met je aan de hand?

Wil je er over praten?

Waar staat in zijn openingspost dat hij hier gelukkig mee is?

Vale Tudo
08-12-2012, 18:43
Waar staat in zijn openingspost dat hij hier gelukkig mee is?

Je moet je niks aantrekken van wat dat pootje micha zegt... Inmiddels weet iedereen toch wel dat hij een golden glory baffer is?

mario the count
08-12-2012, 18:47
RedDawn wat is jou beef met Glory? helemaal gelukkig als er iets te zeiken valt? wat is jou probleem vraag ik me af. Heb je een keer pak rammel gehad van een GG vechter of is het iets persoonlijks ttegen Bas Boon? Wat is er met je aan de hand?

Wil je er over praten? Wil jij er misschien over praten? Dat glory een tegenvaller heeft die reddawn post betekend niet dat je het op hem af moet reageren. Je kan ook gewoon in een hoekje gaan huilen dan heeft niemand er last van.

JvB
08-12-2012, 20:08
RedDawn wat is jou beef met Glory? helemaal gelukkig als er iets te zeiken valt? wat is jou probleem vraag ik me af. Heb je een keer pak rammel gehad van een GG vechter of is het iets persoonlijks ttegen Bas Boon? Wat is er met je aan de hand?

Wil je er over praten?

WTF?

Probeer het nog eens te lezen, maar dan nuchter....

anoniem gg
09-12-2012, 01:10
Wil jij er misschien over praten? Dat glory een tegenvaller heeft die reddawn post betekend niet dat je het op hem af moet reageren. Je kan ook gewoon in een hoekje gaan huilen dan heeft niemand er last van.

Ik wil er wel even wat over zeggen, wie heeft het over een tegenvaller? De tread starter? Wie bevestigd dit GG tegenhangers zoals mario de count , hersenloze figuren die totaal niet weten wat er speelt.
Ten eerste is het goed nieuws dat Fuji tv weer vechtsport wil gaan uitzenden, misschien zijn er al heel veel gesprekken geweest ook met bv Glory? Overigens in de beste tijd zond Fuji TV Pride en K-1 uit, dus als er nu een paar dagen na NYE het IGF evenement op Fuji komt is dat juist voor de vechtsport een hele stap in de goeie richting in Japan.

Wacht nu allemaal maar even af, we zitten echt niet stil bij Glory, ik ga nu weer in een hoekje zitten "huilen" zodat reddawn en mario de count ook weer rustig kunnen slapen.