PDA

View Full Version : Badr gefeliciteerd



Peacey
08-12-2012, 02:37
Van harte, moge aan deze ellendige situatie snel een eind komen, en je het rechte pad kiest als je er uit komt.

Turboknecht
08-12-2012, 03:24
Dat ze maar lekkere taart in de nor mogen hebben jongen!

ArjanV
08-12-2012, 07:29
Dat je nog maar vele jaren achter de dikke deur door mag brengen jongen!

Budokan
08-12-2012, 09:19
Zal er nog een vijl in de taart verstopt zitten?

PinPoint
08-12-2012, 09:20
Waarom verheerlijk je iemand die iemand anders zo goed als dood schopt? (mocht hij schuldig worden bevonden uiteraard)

Verplaats je eens in het slachtoffer, zou je dan nog zo denken?

bryan
08-12-2012, 09:26
Flikker op met die dader verheerlijking man.

MuayThaiGuy
08-12-2012, 09:55
Mensen die blijven beweren dat Badr alles in zijn eentje heeft gedaan geloven ook in Sinterklaas en de Kerstman. Jongons hou maar op te geilen op Eliza de aanklacht luid poging tot doodslag in vereniging. Badr was niet alleen en Koen weet niet wat hij moet verklaren.
Koen zou eerst blijvende schade ondervinden en nu is het al afgezwakt tot mogelijke schade voor de rest van leven.
De mentaliteit van sommige mensen is ver beneden peil Arjan/Brutez jij was eerst Pro Hari op AR vanwaar die omslag wou hij je geen handtekening geven of heeft hij je te hard aangepakt met sparren?
Stelletje internet moraalridders die er klaarblijkelijk genoegen uit halen om iemand die nog steeds als verdachte gezien wordt en niet als dader na veroordeling kun je pas spreken van een dader.

robholland
08-12-2012, 10:12
Nee inderdaad, het valt allemaal reuze mee!!! Die zogenaamde slachtoffers (hoeveel zijn het er ook alweer?) moeten zich niet aanstellen.....



Zucht...

ArjanV
08-12-2012, 10:17
Je vergist je weer eens jongen...ik ben nooit pro Badr geweest,integendeel zelfs! De hele Sensation gebeurtenis is slechts een bevestiging van wat ik jaren geleden al riep! Bovendien was/is Brutez iemand die niet/nauwelijks actief was op AR (later BR) maar op DBB! Mijn nickname was Brutus (en ik was weer niet actief op DBB)

Maar belangrijker dan dit alles...of Hari dit nu alleen gedaan heeft (wat ik niet geloof,ze doen het zelden alleen....wie "ze" is mag iedereen zelf invullen) of met 20 man doet niks af aan de straf die hij zou moeten krijgen en de schade die hij de sport en de maatschappij toebrengt!

FOCUS
08-12-2012, 10:20
gek joh,
ik lees helemaal niets over daderverheerliking
ik lees dat PEacy Badr feliciteert en dat hij zijn wens uitspreekt, dat Badr een mooi pad zonder criminaliteit gaat bewandelen en dat hij hoopt dat er een einde komt aan een ellendige situatie

Willen jullie dat dan niet?
Dat zijn allemaal prachtige dingen en ik sluit me daar bij aan.

ArjanV
08-12-2012, 10:25
Het stukje "moge aan deze ellendige situatie snel een eind komen" vergeet je dan alleen even te annalyseren...

bryan
08-12-2012, 10:32
gek joh,
ik lees helemaal niets over daderverheerliking
ik lees dat PEacy Badr feliciteert en dat hij zijn wens uitspreekt, dat Badr een mooi pad zonder criminaliteit gaat bewandelen en dat hij hoopt dat er een einde komt aan een ellendige situatie

Willen jullie dat dan niet?
Dat zijn allemaal prachtige dingen en ik sluit me daar bij aan.

Nope wil ik niet. Ik wil dat ze hem opsluiten en de sleutel weggooien. Gister weer even die docu zitten kijken en die jongen spoort gewoon echt niet. Heeft een ongezond zelfbeeld en is bizar agressief om het minste. Totaal geen gemis voor de maatschappij.

marcelt
08-12-2012, 11:11
Cadeautje voor Badr , hij mag drie jongetjes uit een zeker voetbalelftal aanpakken. Hij gebruikt graag geweld tegen mensen die hij makkelijk aankan . Beiden trappen graag met een groep iemand in elkaar. De jongens krijgen wat ze toekomt. Badr krijgt nog een langere veroordeling, dus de horeca in A'dam is langer safe. Win-win situatie.

bryan
08-12-2012, 12:15
Cadeautje voor Badr , hij mag drie jongetjes uit een zeker voetbalelftal aanpakken. Hij gebruikt graag geweld tegen mensen die hij makkelijk aankan . Beiden trappen graag met een groep iemand in elkaar. De jongens krijgen wat ze toekomt. Badr krijgt nog een langere veroordeling, dus de horeca in A'dam is langer safe. Win-win situatie.

Kijk dat noem ik nou een praktische aanpak

mario the count
08-12-2012, 12:26
Happy birthday to you, you are marrying a gnoe. But you moet nog effe wachten, cause you zit vast voor fighting koe(n).

Rijmt bijna, ik moet liedjesschrijver worden.

blackadder
08-12-2012, 12:54
Nog vele jaren.

R.D.N
08-12-2012, 13:12
Happy birthday to you, you are marrying a gnoe. But you moet nog effe wachten, cause you zit vast voor fighting koe(n).

Rijmt bijna, ik moet liedjesschrijver worden.

whahahahahahhh

Wiseguy
08-12-2012, 13:35
Normaal hadden we rond deze tijd de K-1 WGP gehad. Wat een gemis!

mario the count
08-12-2012, 13:42
Normaal hadden we rond deze tijd de K-1 WGP gehad. Wat een gemis!

Ik zat er vanmorgen aan te denken toevallig. Ook als glory het toernooi nou niet verplaatst had naar de 31ste hadden we gewoon al een vet toernooi gezien vorige week.

Peter0711
08-12-2012, 15:30
Normaal hadden we rond deze tijd de K-1 WGP gehad. Wat een gemis!

Mee eens!

Nosferatu187
08-12-2012, 17:40
Happy birthday to you, you are marrying a gnoe. But you moet nog effe wachten, cause you zit vast voor fighting koe(n).

http://static1.ad.nl/static/photo/2012/3/1/11/20120828111505/media_xll_1335266.jpg

mario the count
08-12-2012, 18:31
Nog vele jaren.
haha hoe moeten we dit interpreteren?

Asura
08-12-2012, 19:32
^lol

Ik snap niet wat hij met Estelle Gullit aan moet overigens. AO doet het wel beter

bryan
08-12-2012, 19:41
je kan inderdaad wel zeggen dat in "life's battle" AO aardig gewonnen heeft van Badr... Overeem in de UFC, Badr naar de TBS

Asura
08-12-2012, 19:42
En AO heeft de legitieme KO waar Badr een lieve scheids had

Kemal
08-12-2012, 21:08
haha die reacties ook..

Illest
09-12-2012, 01:06
met Badr komt het volgens mij niet meer goed...voor wat betreft zijn carriere dan

rond dezelfde tijd timmerde Tyrone Spong ook aan de weg....kijk waar hij nu staat

Als Hari vrijkomt blijft het voor hem een uitdaging om uit te bak te blijven...dat komt door zijn gedrag en voor zijn carriere is dat gewoon funest

jaartje ouder, jaartje wijzer...maar ik betwijfel het

T15Boxing
09-12-2012, 01:31
Normaal hadden we rond deze tijd de K-1 WGP gehad. Wat een gemis!

Jaaah...Ik mis die tijden..

arielhelwani
09-12-2012, 01:58
Badr gefelicteerd..hoop dat de ellende snel voorbij zal zijn en je weer in de ring mag bewonderen

lukashenko
09-12-2012, 02:17
Badr gefelicteerd..hoop dat de ellende snel voorbij zal zijn en je weer in de ring mag bewonderen
x2
dat je snel weer je spulletjes op orde hebt
en dat je jouw eigen naam en de naam van onze sport weer een beetje zuivert

ArjanV
09-12-2012, 07:05
Hou nou toch op..."de sport een beetje zuivert"...Badr Hari zal voor het overgrote deel van "het publiek" altijd die kickboksende Marrokkaan blijven die zoveel mensen buiten de ring in elkaar heeft geschopt! Zelfs in het ondenkbare geval wanneer hij niet veroordeeld zou worden! Immers...waar rook is,is vuur... Al zou hij zich als een koorknaap gedragen en geen criminele vriendjes meer hebben hij blijft die aggressieve,opgefokte kickbokser en dus is hij wel de laatste die de sport kan zuiveren van een slechte naam! Hij zal de sport alleen maar meer schade berokkennen wanneer hij weer de ring in zou stappen....hopelijk gebeurd dat daarom ook nooit meer!

jantje11
09-12-2012, 13:46
Wat hebben jullie lange reacties om badr te feliciteren!!

Is enkel Gefeliciteerd niet genoeg ?

Badr gefeliciteerd!!

PinPoint
09-12-2012, 14:00
x2
dat je snel weer je spulletjes op orde hebt
en dat je jouw eigen naam en de naam van onze sport weer een beetje zuivert


Grapje zeker?!! Hij is het voorbeeld van hoe het NIET moet....wat een domme opmerking zeg!

MuayThaiGuy
09-12-2012, 15:03
Ik snap niet dat er iedere keer mensen zijn die topics aangaande Badr om zeep moeten helpen.
We weten dat er een aantal mensen zijn die niks met Badr hebben, maar dit in elk topic weer moeten verkondigen is mij een raadsel. Is 1x niet voldoende, waarom in elk topic weer reacties van dezelfde personen met dezelfde nutteloze onderbouwing? Omdat "zij" hem niet mogen moet iedereen hem niet mogen?
Waar is dat beetje respect om elkanders mening te respecteren?
Waarom om de haverklap olie op het vuur gooien? Het is niet enkel Badr en personen die dezelfde streken uithalen welke de sport verkloten, hetzelfde geldt voor ze liefhebbers van de sport welke anderen in hokjes duwen. Respecteer elkaars mening en herhaal niet alles keer op keer.....

Kemal
09-12-2012, 15:11
Dat dus.. genoeg voor een slotje.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Badr.