PDA

View Full Version : Geronimo de Groot (video) NK gevecht op Mauy Thai regels...6 rondes????



Lex
08-12-2012, 22:15
Hier dan het gevecht van mijn zoon Geronimo.
Was zelf van mening dat Geronimo de partij heeft gewonnen.
Maar dat is mijnerzijds natuurlijk subjectief.

Beslis zelf maar.


http://www.fightstartv.com/videos/geronimo-de-groot-vs-vani-tomorri-muay-thai/

appelsap
08-12-2012, 22:59
Yep enigszins subjectief..... Was wel close omdat het zwarte broekje een beetje adem te kort kwam. Denk dat je zoon lastig liep de volgende dag, maar mooie pot.

Illest
08-12-2012, 23:20
ik volg hem al een tijdje en vind het echt een talent, maar vond hem onder zijn kunnen vechten...erg statisch vaak op 1 been staand ...loerend, afwachtend...waardoor hij sowieso niet in en uit kan vechten en overname's moeilijker worden...ik mis het simpele..combineren, punten pakken...gewoon de Hollandse school zeg maar

denk hij veel potentie heeft, maar deze stijl van vechten heb ik mijn twijfels bij

no offence trouwens! vind het echt een groot talent en zie hem graag knokken en winnen:osu:

lukashenko
09-12-2012, 01:18
lijkt erop dat geronimo een beetje aan zijn nieuwe gewicht begint te wennen .
ik hoop nog vele knalpartyen te mogen zien van hem!

Lex
09-12-2012, 09:23
Geronimo vocht inderdaad beneden zijn kunnen. Oorzaak is niet belangrijk. Hij zat er na 2 ronden echt doorheen. Jury beslist een draw?? en in de 6e ronde zie ik Geronimo toch echt wel op MT regels veel meer scoren dan de tegenstander...of zie ik t nu verkeerd??

M3
09-12-2012, 10:15
wat een beukpartij, jouw zoon is idd een talent (en kan veel hebben op zijn benen, of zijn tegenstander trapt niet hard), mag hem graag zien vechten, maar zoals eerder gezegd, erg statisch, heb beter gezien van hem.

wbt punten, ik denk dat het redelijk close is, het gaat over en weer, een draw is dan wel zo fair. al met al wel weer een prestatie hoor, respect!

A-team
09-12-2012, 10:37
Draw vind ik ook terecht! Te passief van zijn kant!