PDA

View Full Version : Pacquiao vs Marquez 4 spoilers



T15Boxing
09-12-2012, 06:57
enige wat ik kan zeggen is dat dit de meest schokkende einde is dat ik ooit heb gezien in het boksen.

Minotauro
09-12-2012, 11:21
Waardeloos, hij had het zo af kunnen maken. Totaal geen dekking wanneer Pacquiao aanvalt, kutzooi

Leventdepevent
10-12-2012, 15:37
wel episch een seconde voor de bel

Facade
10-12-2012, 21:17
Om de thread toch nog een beetje richting te geven: zouden jullie een vijfde gevecht willen zien, of niet? En in het geval van niet, tegen wie zouden jullie beiden dan willen zienof is het tijd om met pensioen te gaan?

Mayweather reageert voor zijn doen heel sympathiek ten opzichte van Manny op Twitter:

"My prayers go out to the Pacquiao family. I know he loves the sport of boxing, so hopefully he can bounce http://www.fighthype.com/news/article13717.html"

Een dergelijk reactie geeft voor mij ook een beetje aan dat Mayweather in Manny niet langer een toekomstige tegenstander ziet omdat hij hiermee toch een beetje een einde maakt aan de rivaliteit.

T15Boxing
10-12-2012, 23:05
^Dat is mooi om te lezen. Mischien moeten zijn respectloze fans dat eens lezen want ik hoor dat er in Amerika posters van een bewusteloze Pacquiao in veel plekken hangt. Idioten.

En ik wil zeker nog een 5de gevecht. Na zo'n prachtige partij zeker, en ten tweede staat Pacquiao no steeds ruim voor. En Marquez heeft dat zeker nog te goed, want hij smeekte Pac 3 keer om een rematch en hij kreeg het elke keer.

Anderson
11-12-2012, 09:37
Nee 5e is te veel en de jonge honden willen allemaal tegen hun vechten nu kan het nog over 1 of 2 jaar zijn ze te oud. Misschien voor Marquez is het beste om te stoppen op zijn leeftijd misschien nog 1 partijtje tegen Bradley of Broner.

FOCUS
11-12-2012, 09:45
ja vind ik ook
hoeveel keer wil je ze nog tegen elkaar zien?
1 keer oke
2 keer is een rematch
3 keer is een final settlement
alles boven de 3 is gewoon too much
ik geef toe dat dit gevecht wederom episch was hoor
maar het heeft geen meerwaarde meer
het lijkt wel op mijn hond die elke keer dat ie die MAstiff zag, erboven op dook
en bijna elke keer kreeg ie koekie :lol:
....

Facade
11-12-2012, 09:51
Ik denk dat het voor Marquez slimmer is om met pensioen te gaan, maar dat doet ie niet denk ik. Dat doen immers de meeste boksers niet als het goed gaat. Als ie tegen Broner gaat, wordt ie afgedroogd denk ik. Is toch een soortgelijke stijl als die van Mayweather en daar kon ie totaal niet mee omgaan.

Nog een partij hoeft van mij ook niet zo, ik vond de vierde eigenlijk al een te veel. Tegelijkertijd gun ik Pacquiao wel heel erg de kans om orde op zaken te stellen voor zover mogelijk, dus mocht het toch gebeuren dan zou ik het niet heel erg vinden. In de VS wordt toch al in de verleden tijd over hem gesproken en dat vind ik wel wat sneu voor hem. Geeft maar aan hoe snel het voorbij kan zijn in het boksen.

Minotauro
11-12-2012, 11:27
Tegen Bradley? Hoezo? Pacquiao domineerde tegen Bradley en kreeg niet wat hij verdiende. Aan de andere kant zou het mooi zijn als Marquez hem nu alsnog pakt, wat toch wel voor een gevoel van gerechtigheid zal zorgen.

En trouwens, post dan ook alles wat Mayweather zegt! Je kopieert een klein stukje, maar met dat "bounce" bedoelde hij dat Pacquiao eerst een paar partijen moest boksen en terug kon "bouncen", om alsnog tegen Mayweather te 'mogen', wanneer hij weer in een winningstreak is. Aangezien Mayweather de geboortedatum van Pacquiao uit zijn hoofd kent, weet hij net zo goed dat de partij dan nooit meer zal komen, dus niets van "kijk hoe netjes mayweather over pacquiao praat", Mayweather is een acteur

Facade
11-12-2012, 11:37
Wat zeur je, de link staat er toch onder? En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan de tekst die er staat niet selecteren en kopiëren dus het hele stukje kopiëren wordt lastig voor mij. Wat ie op twitter zegt wel dus dat heb ik gekopiëerd.

Over het 'bounce back' aspect: hoe oprecht het allemaal is kun je je afvragen, maar zoals jij het nu stelt, staat het er niet dat is alleen jouw interpretatie.

Minotauro
11-12-2012, 11:48
Wat zeur je, de link staat er toch onder? En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan de tekst die er staat niet selecteren en kopiëren dus het hele stukje kopiëren wordt lastig voor mij. Wat ie op twitter zegt wel dus dat heb ik gekopiëerd.

Over het 'bounce back' aspect: hoe oprecht het allemaal is kun je je afvragen, maar zoals jij het nu stelt, staat het er niet dat is alleen jouw interpretatie.

Ok, dat wist ik niet, maarja we weten hoe Floyd is en we weten dat hij nooit gevechten uit de weg gaat.

Net ook volop reacties op YT over hoe Mexico Pacquiao eindelijk verslagen heeft lol, manny's bijnaam is de Mexicutioner en staat 12-2 tegenover Mexicaanse boksers. Still the number 1 en in mijn ogen de beste bokser allertijden.

Minotauro
11-12-2012, 12:08
Mensen beseffen ook echt niet dat Pacquiao al 10 jaar tegen topboksers staat, geen nobodies of ooit een partij heeft ontlopen. Mayweather bitcht al over het gevecht sinds hij weet (voor Bradley-Pac en Marq-Pac) dat Pacquiao 8-5 stond bij de bookmakers. Sindsdien heeft hij altijd voor excuses gezorgd. Net als bij de Lopez Night show, waar Oscar de la Hoya te gast was. De la Hoya zei dat Mayweather voor redenen zocht om niet te hoeven vechten, maar hij dit niet nodig had. Vervolgens verteld de host (mr Lopez) dat Mayweather ook zou komen, maar toen er iets werd gevraagd aan de telefoon over Mayw-Pacq zei hij per direct af.

FOCUS
11-12-2012, 13:00
mayweather is niet echt een held dat ben ik wel met je eens

DAWK1D
11-12-2012, 14:04
Lol Pacquiao is geen partij voor Mayweather.. laten we a.u.b. niet vergeten wat Mayweather heeft gedaan met Marquez op dit gewicht.. Mayweather G.O.A.T.

Facade
11-12-2012, 14:26
Geen van beide is G.O.A.T... laten we ook niet vergeten dat Mayweather te zwaar inwoog voor z'n partij tegen Marquez. Dat speelde een grote rol, want Marquez kon Mayweather eigenlijk geen pijn doen.

Technisch absoluut een van de beste ooit, maar dé beste? nee, daarvoor neemt ie te weinig risico.

Anderson
11-12-2012, 14:44
Geen van beide is G.O.A.T... laten we ook niet vergeten dat Mayweather te zwaar inwoog voor z'n partij tegen Marquez. Dat speelde een grote rol, want Marquez kon Mayweather eigenlijk geen pijn doen.


Technisch absoluut een van de beste ooit, maar dé beste? nee, daarvoor neemt ie te weinig risico.

Mee eens voor mij staan Ray Robinson en Pernell Whitaker nog ver bovenaan vergeleken met me May. en Paq.

Mexicutioner daar kan ik me echt aan storen die racistische uitspraken Roger Maywheater noemde zich ook zo en toen stond die Julio Cesar en werd die k.o. geslagen Cesar. Mexicanen doen dat weer met Brandon Rios door hem Afro American Assassin te noemen. Kappen met die racistische uitspraken.

Asura
11-12-2012, 15:17
^Gaat de wereld redden