PDA

View Full Version : MMA: Harun Kina vs Alexander Butenko in Kharkov, Ukraine dit weekend!!



Atila
12-12-2012, 19:00
Harun Kina (Fidan Gym / Gracie Barra NL) zal deze zaterdag vechten tegen Alexander Butenko (BJJ Black Belt) in Kharkov, Ukraine! Hij zal worden bijgestaan door de coach van het Turkse MMA team en Yucel Fidan, die mee gaat voor het staande gedeelte.

Harun Kina wordt gesponsord door BOOSTER Fight Gear en ATILA.NL en zijn krachttraining wordt verzorgd door WeightVision in Eindhoven. Hij traint bij Sportvision / Gracie Barra onder leiding van Jochem Branderhorst en bij Fidan Gym voor het staande gedeelte.

Wij wensen Harun veel succes zaterdag!!!

Briant
12-12-2012, 19:39
Top Partij! Ik duim voor Harun. Die Butenko is geen watje, maar Harun gaat em pakken!!!

Leventdepevent
12-12-2012, 20:08
succes mannen!

Kemal
13-12-2012, 07:07
Veel succes, ben benieuwd!

Tony
13-12-2012, 09:55
Als Harun scherp is kan ie deze pot echt wel hebben hoor. Heb hem hoog in het vaandel staan.
Bij zijn vorige partij vond ik hem niet scherp uitzien... Verloor toen op punten van Twan van Buuren. Erg jammer, had Harun echt wel de winst gegund.

Atila
13-12-2012, 17:30
Hij was ook niet scherp, meteen na de partij heeft ie staan overgeven omdat ie ziek was, bleek dus. Ik heb het ook nog opgenomen, per ongeluk :D

Hij is overigens vanochtend vertrokken richting Ukraine, samen met Yucel Fidan. Zondag mooi terug met de winst op zak!

Tony
13-12-2012, 22:07
Zoiets dacht ik al ja. Hij kwam echt niet lekker in zijn ritme nee.. Heel anders dan al die andere partijen die ik hem heb zien knokken.

Positief denken... de pot tegen Butenko pakt ie gewoon.

SuzukiGsxr
13-12-2012, 22:49
Ik snap niet waarom mensen altijd moeten aangeven dat als ze verloren omdat ze ziek waren of wat dan ook!!
Ben je ziek? vecht dan niet of ga het niet iedere keer gebruiken als excuus.
Begrijp me niet verkeerd! Harun is een goeie vechter, maar dit soort dingen vind IK persoonlijk altijd bullshit

Briant
13-12-2012, 22:53
Ik snap niet waarom mensen altijd moeten aangeven dat als ze verloren omdat ze ziek waren of wat dan ook!!
Ben je ziek? vecht dan niet of ga het niet iedere keer gebruiken als excuus.
Begrijp me niet verkeerd! Harun is een goeie vechter, maar dit soort dingen vind IK persoonlijk altijd bullshit

Waar heb je gelezen dat Harun excuses maakt?

SuzukiGsxr
13-12-2012, 22:54
Zie comment Atila (Post #6)
En dat komt niet rechtstreek van Harun af, maar die excuses in het algemeen altijd
Sorry had het beter moeten verwoorden

Atila
15-12-2012, 12:29
Hij werd 30min voor de partij licht ziekjes, maar hij hield z'n mond dicht erover. Wij wisten het ook niet. Hij had het af kunnen blazen, maar hij wilde het schijnbaar toch proberen, wat ik alleen maar toejuich. Dit zijn overigens niet zijn woorden, maar mijn interpretatie van de gebeurtenissen van die avond.

We zagen het dus tijdens de partij (futloos en slagen zonder kracht erachter) en meteen na de partij toen hij stond over te geven in de kleedkamer. Dat verklaart VOOR MIJ dus wel de verloren partij, want hij was ontzettend scherp in de weken voor de partij.

lopez86
15-12-2012, 13:42
Hij werd 30min voor de partij licht ziekjes, maar hij hield z'n mond dicht erover. Wij wisten het ook niet. Hij had het af kunnen blazen, maar hij wilde het schijnbaar toch proberen, wat ik alleen maar toejuich. Dit zijn overigens niet zijn woorden, maar mijn interpretatie van de gebeurtenissen van die avond.

We zagen het dus tijdens de partij (futloos en slagen zonder kracht erachter) en meteen na de partij toen hij stond over te geven in de kleedkamer. Dat verklaart VOOR MIJ dus wel de verloren partij, want hij was ontzettend scherp in de weken voor de partij.

Je praat nog steeds over/voor iemand anders, maakt niet uit of jij t zegt of niet.
Ook al is het je eigen verklaring, het siert Harun niet.
Dus beter is het om niet te doen, gebeurt is gebeurt.

Atila
15-12-2012, 16:04
Jij wilt dus niet weten wat er aan de partij is voorafgegaan en hoe het ging na de partij, in de kleedkamer ? Het doet verder niets af van de overwinning van Arne, die staat namelijk gewoon.

Dus we hoeven dan ook geen video's te maken van de voorbereidingen, maar ook niet van de partij zelf of de 'nasleep' in de kleedkamer? Dat is toch het hele idee van een documentaire, lijkt me. Daar zijn we namelijk mee bezig voor Harun, vandaar ook de camera's die mee gingen.

Ik praat overigens niet voor iemand, ik heb duidelijk neergezet dat het MIJN interpretatie van de feiten was, zo heb ik het dus ervaren en zo heb ik het opgeschreven. En meer dan dat is het niet. En nu ga ik even kijken of ik een stream kan regelen voor z'n partij van vanavond, want daar draait het tenslotte om :)

Atila
16-12-2012, 19:10
Harun heeft helaas verloren, split decision. Maar ze hebben het wel naar hun zin gehad en hij heeft het dus tot het eind volgehouden tegen een zwarte band BJJ'er :)

Briant
16-12-2012, 20:57
Ja balen, ben benieuwd naar het filmpje.

lopez86
16-12-2012, 21:23
Jij wilt dus niet weten wat er aan de partij is voorafgegaan en hoe het ging na de partij, in de kleedkamer ? Het doet verder niets af van de overwinning van Arne, die staat namelijk gewoon.

Dus we hoeven dan ook geen video's te maken van de voorbereidingen, maar ook niet van de partij zelf of de 'nasleep' in de kleedkamer? Dat is toch het hele idee van een documentaire, lijkt me. Daar zijn we namelijk mee bezig voor Harun, vandaar ook de camera's die mee gingen.

Ik praat overigens niet voor iemand, ik heb duidelijk neergezet dat het MIJN interpretatie van de feiten was, zo heb ik het dus ervaren en zo heb ik het opgeschreven. En meer dan dat is het niet. En nu ga ik even kijken of ik een stream kan regelen voor z'n partij van vanavond, want daar draait het tenslotte om :)

Vent, het gaat er gewoon om hoe en dat je t hier brengt.
Maar laat maar, met jou valt niet te praten.

lukashenko
16-12-2012, 21:38
ach ja soms is het je dag
en soms niet.
wel spirit dat je gewoon de ring/octagon in ben gegaan.

Atila
17-12-2012, 15:58
@ Lukashenko:

Zo is het precies, soms loopt het gewoon zoals het loopt. Je kunt er nu eenmaal niks aan veranderen :)

Atila
17-12-2012, 17:25
Via Harun z'n Facebook nog even dit:

Vandaag (zondag) toch maar ff vandaag met m'n gare kop mee gedaan aan ADCC Ukraine Pro klasse ... Eerste partij gewonnen met een ala' ronda rousey " armbar bedankt Jochem en Megan ;-) en e 2e verloren op 2 punten van de Poule winnaar dus al met al een fucking goed weekend gehad in Kharkov !