PDA

View Full Version : Intresse in een seminar van John Wayne Parr?



payap
12-12-2012, 21:49
Volgend jaar februari bestaat er de mogelijkheid om een seminar van de Australische MuayThai legende John Wayne Parr in Nederland te kunnen organiseren. Als die mogelijkheid er zou zijn voor zo'n 25 euro om een seminar bij hem te volgen wie zou daar serieus intresse in hebben om hier aan deel te nemen?

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_722.jpg
John Wayne Parr


Hoewel John Wayne Parr aan grote tournooien als de K-1 MAX en de Superleague heeft deelgenomen ligt zijn grote succes in het echte Full MuayThai. Met een total record van 112 partijen (80-31-1, 37 KO) en een boksrecord van (10-3, 10 KO) heeft hij zo'n beetje alle groten van de afgelopen decennia bevochten en veelal ook verslagen. Zo wist JWP overwinningen te boeken op namen als Yodsaenklai, Mike Zambidis, Lamsongkram, Askerov, Orono, Cosmo Alexandre, Suriya, Bruce McFie en Jean Charles Skarbowsky.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_1033.jpg
John Wayne Parr in Jamaica met Mixfight fotograaf/verslaggever Harmen Bakker voor zijn partij met Buakaw


JWP wist meervoudig wereldkampioen te worden waaronder bij de WMC, de Kingscup in Thailand en in Bangkok de S-1 door op een avond Magomedov, Skarbowsky en Nuengtrakarn te verslaan. Een buitengewoon eervolle vermelding wist JWP ook te krjgen door in Thailand Farang Fighter of the year te worden. Een terechte beloning aangezien JWP tegen de top Thai vocht op hun regels, in hun land en hun stadions.

Wie zou er deelemen aan een seminar van John Wayne Parr in Nederland als dat mogelijk werd??



http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_738.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_774.jpg

John Wayne Parr VS Buakaw Por Pramuk voor de WMC wereldtitel op Jamaica

marcelt
12-12-2012, 22:28
Ikke ! (Had je niet verwacht he)

LeeMurray
12-12-2012, 23:34
Count me in! Zeker voor dat soort bedragen...

Boran
13-12-2012, 09:05
Ik doe zeker mee.

KO.YOU.FOOL
13-12-2012, 14:16
Zeker!! En neem een vriend van mij mee.

TheSkindo
13-12-2012, 17:24
Klinkt idd wel goed ja

cornelus
13-12-2012, 21:16
Yep. Nice price 2

TheSkindo
14-12-2012, 00:33
Ken denk wel een man of 20 optrommelen ;-)

Richelieu
14-12-2012, 07:20
Misschien niet één van de meeste bekende vechters in Nederland, maar JWP is een absolute legende in de sport geworden. Tijdens de S-1 van promotor OneSongchai defenitief doorghebroken, tegen de allergrootste gestaan en gewonnen en finalist tijdens dé beste Muaythai televisieshow tot nu toe gemaakt: The Asia Contender. Tot aan het einde toe is JWP erg actief gebleven met partijen tegen Buakaw, Nonsai, Yodsaenklei & Ekkelboom en tijdens de Australische Evolution serie de zoveelste rematch tegen zijn grote opponent downunder: Bruce "the Preacher" Mcfie. JWP naar Nederland: zou echt top zijn!

Peter0711
15-12-2012, 13:40
Misschien niet één van de meeste bekende vechters in Nederland, maar JWP is een absolute legende in de sport geworden. Tijdens de S-1 van promotor OneSongchai defenitief doorghebroken, tegen de allergrootste gestaan en gewonnen en finalist tijdens dé beste Muaythai televisieshow tot nu toe gemaakt: The Asia Contender. Tot aan het einde toe is JWP erg actief gebleven met partijen tegen Buakaw, Nonsai, Yodsaenklei & Ekkelboom en tijdens de Australische Evolution serie de zoveelste rematch tegen zijn grote opponent downunder: Bruce "the Preacher" Mcfie. JWP naar Nederland: zou echt top zijn!

Mee eens. Top gozer! Altijd vriendelijk en beleefd. Moet wel zeggen dat het me opviel dat ie er niet zo best meer uitziet de laatste tijd. Zag af en toe foto's op Facebook voorbij komen waarbij ik het idee had die hij best af gevallen was.

de Stiep
15-12-2012, 17:16
Harmen, een hele coole foto met JWP man! Gaaf. Als je met een legende wil trainen is dit je kans voor 10 x niks !

su-dai
15-12-2012, 17:30
Harmen, een hele coole foto met JWP man! Gaaf. Als je met een legende wil trainen is dit je kans voor 10 x niks !




ja!
wij doen ook zekers mee!

bami112
16-12-2012, 15:09
Coolgym zeker 8 personen!

Richelieu
16-12-2012, 15:20
Mee eens. Top gozer! Altijd vriendelijk en beleefd. Moet wel zeggen dat het me opviel dat ie er niet zo best meer uitziet de laatste tijd. Zag af en toe foto's op Facebook voorbij komen waarbij ik het idee had die hij best af gevallen was.

JWP is één van die vechters die naar een partij toe enorm kan afvallen. Soms liep hij rond de 82 kilogram rond om uiteindelijk op 70 te eindigen. Het laatste jaar trok hij dat echt niet meer en vocht hij op 72,5. Weet niet precies op hoeveel zijn stich coint staat, maar uiteindelijk wil je er natuurlijk niet zo bijlopen als bijv Bovy. Denk dat JWP op het juiste moment gestopt is met wedstrijdvechten.