PDA

View Full Version : FightFans III Video - Mohamed el Massaoudi (Simson) vs Hannes Schneider (Loeks Gym)



lukashenko
14-12-2012, 13:08
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gr2uxnnKWlc#!

R.D.N
14-12-2012, 15:11
Zeker dikke partij,Hannes had moeten winnen man die mocro deed stoer,ik had hem nooit meer omhelst wat Hannes deed naar dat ie zo wijs deed jammer dat die niet bleef liggen na die knie.

lennard
14-12-2012, 15:16
heel vet!

Musie
14-12-2012, 16:24
Waar heb jij het over gab? reageer alleen als je die partij goed hebt gezien, want dan kan je namelijk zien waarom mijn broertje dat deed!

de Stiep
14-12-2012, 16:40
Allereerst reps voor Danny voor het posten enne ik ken die Mocro niet, maar vind het een echt barre vechter. Hannes is niet de eerste de beste en ik vind dat el Massaoudi terecht gewonnen heeft. Maximaal mooie pot. En sorry hoor RDN, ik zie twee vechters die respect voor elkaar hebben.

R.D.N
14-12-2012, 16:51
Waar heb jij het over gab? reageer alleen als je die partij goed hebt gezien, want dan kan je namelijk zien waarom mijn broertje dat deed!

kom dan kom dan hoor je hem zeggen,Respectloos dus....maar wat zie ik niet goed dan?

anthony kane
14-12-2012, 17:33
kom dan kom dan hoor je hem zeggen,Respectloos dus....maar wat zie ik niet goed dan?


hahah vind je dat respectloos ?? kom op man het is een vechtsport ... ik vind dat juuist mooi om te zien afentoe dat ze echt willen knokken en elkaar echt neer willen halen ... En ik ken deze jongens allebij ze hebben respect voor elkaar maar de strijdlust zit er gewoon in bij beide en dat vind ik prachtig om te zien

Mootje en Hannes petje af voor jullie 2 heb echt genoten en van mij mag deze partij een derde keer komen is een genot om naar te kijken

Oess

blade
14-12-2012, 17:37
leuk veel gehak weinig techniek had beide kanten uit kunnen gaan conditie begon te spelen bij hannes

R.D.N
14-12-2012, 18:04
was een dikke partij,dat is 1 ding wat zeker is.

Peacey
14-12-2012, 19:20
Jammer dat Hannes zijn conditie niet op orde was.
Mooiste uit de hele partij was die knie zeg, damnnn echt een lekkere.

lukashenko
15-12-2012, 11:06
blijfen we elkaar nog steeds in hokjes als mocro proppen enz. kom op tis bijna 2013
motje is een top vechter .
was inderdaad niet respectloos maar gewoon fightspirit .
anders komt het knuffeltje niet tussendoor om elkaar respect te tonen.
top party van deze heren .

MMAFAN-1122
15-12-2012, 12:09
Gewoon een toppartij van beide mannen!!

Ch3f1
16-12-2012, 11:49
Dat de scheids die trainer van Hannes niet de zaal uitzette. Potver kerel zat continu aan de touwen hing er af en toe zelfs tussen door, wat een vertoning. Welke bond laat dit soort coaching toe?

Richelieu
16-12-2012, 15:33
Heren Willm & RDN , bespaar me dat slappe gezeik over afkomst en schelden. Ontopic graag.

ramoontjuh
29-12-2012, 14:36
Vind het wel een mooie partij hoor, daar vooroordelen van afkomst word een beetj vervelend jongens!! kunnen we gewoon ff naar de partij zelf kijken! Ja Hennes gaf een mooie knie maar respect voor Mootje dat hij weer op staat en laat zien waar hij voor staat! Niet slecht en zeker niet voor een eerste A party!!

Nosferatu187
29-12-2012, 15:23
Welke klasse is dit?

Anderson
29-12-2012, 15:47
A volgens mij

Richelieu
29-12-2012, 17:30
Yep, dit was een A klasse partij tot 70 kilogram

NO GUTS NO GLORY
29-12-2012, 20:59
Allereerst reps voor Danny voor het posten enne ik ken die Mocro niet, maar vind het een echt barre vechter. Hannes is niet de eerste de beste en ik vind dat el Massaoudi terecht gewonnen heeft. Maximaal mooie pot. En sorry hoor RDN, ik zie twee vechters die respect voor elkaar hebben.

Hoi Stiepje,

Normaal ben ik het altijd met je eens, maar de actie vanaf 3.35 is reden genoeg om beide vechters de diskwalificeren. Het zogenaamde wederzijds respect wat door sommige hier op het forum wordt gesuggereerd is ver te zoeken en een slecht voorbeeld van hoe het niet moet. Hadden deze jongens nog "meer" respect voor elkaar gehad als de scheidsrechter er niet tussen was gesprongen. Deze kleine incidenten moeten juist verbannen worden, want voor je het weet groeit het weer uit tot een badr-tje. De scheidsrechter had deze partij moeten afblazen ongeacht welk financieel argument dan ook want qua fair play was dit een aanfluiting (3.35 - 4.00). jammer.....

su-dai
29-12-2012, 21:38
Hoi Stiepje,

Normaal ben ik het altijd met je eens, maar de actie vanaf 3.35 is reden genoeg om beide vechters de diskwalificeren. Het zogenaamde wederzijds respect wat door sommige hier op het forum wordt gesuggereerd is ver te zoeken en een slecht voorbeeld van hoe het niet moet. Hadden deze jongens nog "meer" respect voor elkaar gehad als de scheidsrechter er niet tussen was gesprongen. Deze kleine incidenten moeten juist verbannen worden, want voor je het weet groeit het weer uit tot een badr-tje. De scheidsrechter had deze partij moeten afblazen ongeacht welk financieel argument dan ook want qua fair play was dit een aanfluiting (3.35 - 4.00). jammer.....

harde partij
2 jonge vechters die allebei heel hard willen winnen
op het randje mss wel, disqualificeren zou er toch dik over zijn volgens mij!
blijft VECHTsport he
niet schaken of volleyballen

Rverm
29-12-2012, 21:53
Ik snap wel wat RDN bedoelt, vind ook de persoon ergens uit het Noorden van Africa en met de rode handschoenen een aantal keer over de schreef gaan. Wel een mooie partij overigens, veel strijd!

e-type
29-12-2012, 22:03
Wat een toppartij, bedankt voor het posten!

En niets dan lof voor beide vechters, mooi spektakel. Reps voor de scheids trouwens, grijpt goed in, vooral bij het opstootje leest ie de partij goed. Meer van dit graag.

NO GUTS NO GLORY
29-12-2012, 22:07
harde partij
2 jonge vechters die allebei heel hard willen winnen
op het randje mss wel, disqualificeren zou er toch dik over zijn volgens mij!
blijft VECHTsport he
niet schaken of volleyballen je vergeet waarschijnlijk ook voetbal, toch????

Ik wist jammergenoeg dat deze reactie zou komen. Dat deze jongens beide willen winnen is een goed gemeen, MAAR de basis van deze VECHTsport, zoals jij het noemt. (ik noem het een martial art) zijn o.a.

1.respect
2.discipline

Deze 2 basisonderdelen waren erg ver te zoeken bij beide heren. Het is een kwestie van normen en waarden en in dit geval werden er in deze partij (sport)normen overschreden waar veel mensen waarden aan hechten. Ik hoef je niet uit te leggen dat de kickbokssport de laatste tijd een enorm "imagoprobleem" heeft. Blijkbaar is het zelfreinigend vermogen bij jou ( en anderen) helaas nog niet ingetreden, want zolang dit nog wordt gezien als op het randje, hebben we schijnbaar nog een lange weg te gaan.

Kinderen die dit gedrag zien denken blijkbaar dat het normaal is, zolang er niet wordt ingegrepen.Ik zeg kinderen omdat zij de toekomst zijn en het meest van allemaal op de social media zitten. Regels zijn regels of je nu N/C/B/A klasse bent. Je hoort je gewoon te gedragen en dus ook in het heetst van de strijd. Daar zijn genwoonweg geen excuses voor. Op een ander topic wordt deze jongen al bestempeld als een nieuwe toekomstige held. Laat hem eerst eens leren hoe een echte sportman zich moet gedragen buiten binnen de ring. Misschien kan hij nog wat ervaring opdoen bij Ernesto Hoost, Remy Bonjansky en Sem schilt over hoe je jezelf moet presenteren. Succes allemaal, maar ik hou mijn hart vast......jammer...

NO GUTS NO GLORY
29-12-2012, 22:25
Wat een toppartij, bedankt voor het posten!

En niets dan lof voor beide vechters, mooi spektakel. Reps voor de scheids trouwens, grijpt goed in, vooral bij het opstootje leest ie de partij goed. Meer van dit graag.


En dit bedoel ik nou weer. Opstootjes ontstaan bij gebrek aan wederzijds respect!!!! Hannes trapt doelbewust door terwijl de scheidsrechter de heren uit elkaar probeert te houden. Mo probeert doelbewust Hannes met een linkerhoek te raken, achter de rug om van de scheidsrechter. (3.35 - 4.00) Het feit dat de scheidsrechter tussen beide heren staat weerhoud deze "professionele" A klasse jongens er niet van elkaar opzettelijk te raken en jij noemt dit een opstootje? Ik zou mijzelf als trainer van beide vechters schamen voor dit wangedrag, wat nu voor heel Nederland zichtbaar is geworden door deze post. (Misschien weer leuk voor Pauw&Witteman?) Trots en lof zijn hiervoor misplaatste worden.

De scheidsrechter faalt in deze partij en had adequaat moeten ingrijpen. Vanaf het begin af aan werd er tegen de grens aan gehandeld en daar had de scheidsrechter eerder op moeten anticiperen. Welke bond dit is geweest weet ik niet, maar ik had een stevig gesprek gevoerd met deze scheids en hem de rest van de avond niet meer in de ring laten staan.

"Meer van dit graag" Tikfoutje, toch? Ik hoop dat je hiermee bedoeld dat je NIET graag meer van dit soort wangedrag in de ring wilt zien. Indien dit niet het geval is wens ik je heel veel sterkte..........

Nosferatu187
29-12-2012, 22:38
Serieus dit is echt een goede fight om te zien, enigste nadeel is dat het niet super technisch is maar ok dat is weer mijn manier van denken.

e-type
29-12-2012, 23:03
@No Guts No Glory:
Voor dat doorgaan na de break kregen beiden een waarschuwing. Gezien de hardheid en felheid van de partij leek mij dat ook voldoende. Ik wil dat opstootje dan ook niet goedpraten, maar de waarschuwing van de scheids was voor iedereen een duidelijk signaal dat ze over de scheef gingen en leek mij gezien het wedstrijdverloop ook voldoende.
Verder reageren beide vechters gedurende de wedstrijd goed en attent op de aanwijzingen van de scheidsrechter, dus van bewust respectloos vechten is geen sprake. De omhelzing van beiden zegt ook al genoeg, 'sorry van net, maar nu wil ik je weer KO slaan'. Als dat geen signaal van respect/spijt is weet ik het ook niet.
Daarbij zie ik Hannes na afloop applaudiseren voor Mohamed. Laten we dat ene moment op 3:35 - 3:40 niet op gaan blazen alsjeblieft.

En ja, ik wil graag meer van dit soort partijen waar met het hart gevochten wordt. Met dit bedoel ik dus de hele partij en niet jouw rode lap, welgeteld 5 seconden van een prima kickboks wedstrijd. Maar goed...

NO GUTS NO GLORY
29-12-2012, 23:34
" Laten we dat ene moment op 3:35 - 3:40 niet op gaan blazen alsjeblieft. "

En daar ben ik met jou en anderen dus fundamenteel over oneens!!!! In mijn ogen baggetaliseer je deze kwestie en is dit meer struisvogelpolitiek dan zelfreflectie. Mensen herinneren weldegelijk deze "nietszeggende" 5 seconden eerder dan de uitkomst van deze partij. Zolang dit getolereerd wordt en afgedaan kan worden met "een kusje en sorry" vrees ik dat we nog lang bezig zullen zijn met het opvoeden van onze vechters/trainers/promotors en het oppoetsen van het imago van deze sport. Laten we het er maar op houden dat ik andere normen en waarden heb dan jij. Wij zijn beide liefhebbers van de sport, maar ik bekijk hem liever niet door een roze bril.........