PDA

View Full Version : Afvallen, vrouwen en de oplossing.



The_Rock
15-12-2012, 14:45
Een vriendin hebben betekent vaak afvallen voor de meeste mannen. Dit blijkt uit een onderzoek. Mijn onderzoek.

2 hoofd redenen zijn:
- Stress. Je lichaam moet je zien als een hoerenhuis. Je moet je nou voorstellen wat er gebeurt, als er 1000 geile mannen die hoerenhuis betreden. Het wordt een sperma chaos, geen controle, dus je valt af. logica op zijn best.
- Sex. Dit is de beste cardio oefening die er is. Je hebt er, in sommige gevallen, zelfs plezier van.

Meeste mannen, als ze single zijn, moeten blij zijn wanneer ze 1x per week sex hebben (met een vrouw, dus geen poppen of wat dan ook). 1 x is voldoende.
Ik vraag mij dan ook af, is het verstandig om een vriendin te hebben? ja dat is verstandig, want dan komen andere dames ook op je af "ik wist niet dat jij een relatie type was..:)))"
En je hebt iemand waar je van houdt :)))) hihi.

Maar als sportman is het kut. Badr Hari, de bekende kickboxer, is dankzij zijn nieuwe vlam paar kg kwijtgeraakt ( nog voor zijn gevangenis straf). Dit komt door vlinders in je buik(ik heb gehoord dat ze alles opeten), stress van de buitenwereld en natuurlijk hun wilde sexleven.

Hier kom ik mij zelf tegen. Ik merk, dat ik in relaties altijd paar kg afval. En omdat ik niet echt een stresskip ben, als het aankomt op vrouwen, gok ik dat het door sex komt.
En na jaren lang nadenken en onderzoeken, heb ik de oplossing voor mij zelf gevonden: Laat haar het werk doen. let op, dit is mijn oplossing, verzin wat anders voor je zelf.

Facade
15-12-2012, 15:51
Dit blijkt uit een onderzoek. Mijn onderzoek.

lol geniaal, reps!

de Stiep
15-12-2012, 17:19
Heb the Rock reps gegeven. Zoveel punten waarin hij gelijk heeft. Maar uhhhhhhhhhh, wat mankeert er aan mijn linkerhand ? Heb je niet het gezeur van een griet. :lol:

Sadix
15-12-2012, 17:49
ahahahaahahah repsss

sprAe
15-12-2012, 18:16
Gedegen onderzoek! Mooie aanvulling op mijn onderzoek waaruit blijkt dat vrouwen in een relatie alleen maar aankomen.

Kemal
15-12-2012, 19:20
fapper de fap..

Diz
16-12-2012, 02:21
Hahaha hij doet het gewoon wéér !