PDA

View Full Version : spoiler Khan - Molina



Anderson
16-12-2012, 20:34
Khan was goed en is ook wat beter geworden door Virgil Hunter. Hij ging niet als een gek naar z'n tegenstander toe draaide goed om Molina heen en gebruikte de jab goed.

Facade
16-12-2012, 20:46
Man, man wat kan hij toch combineren. Ik zou op dit moment geen vechter weten in welke sport dan ook die betere combinaties eruit pompt dan Amir Khan. Daarom zei ik ook dat het zeker de moeite waard is om te kijken. Niet omdat het zo spannend is, maar omdat Khan echt een demonstratie laat zien.

Dat gezegd hebbende vond ik em defensief nog steeds kwetsbaar. Hij kreeg er een paar om de oren (vooral linkerhoeken) waarvan ie zeker weer zou gaan zitten als ie een sterkere opponent tegenover zich had staan. Maar ik hoop dat ie de weg terug weer gaat vinden want het is een van de meest aantrekelijke boksers van dit moment, ook omdat ie elk moment zelf ook KO kan gaan ongeacht hoe ver hij voor staat op punten.

Naj85
17-12-2012, 01:23
heeft iemand een link van een video van het gevecht?

Facade
17-12-2012, 01:29
http://www.putlocker.com/embed/22E0E093367B6E4C

Mattie73
17-12-2012, 11:47
Man, man wat kan hij toch combineren. Ik zou op dit moment geen vechter weten in welke sport dan ook die betere combinaties eruit pompt dan Amir Khan. .Ik zou ook geen vechter kennen die sneller is als Khan. Pfff wat is hij snel zeg. (Hij was voorheen het trainingsmaatje van Paquiao, en met de sparringssessie tussen hun bleek Khan zelfs sneller.)ALs hij verdedigend slimmer gaat vechten zie ik hem op termijn de absolute nummer 1 worden en ik zie hem zelfs Mayweather verslaan.

Anderson
17-12-2012, 12:14
Hij is niet sneller dan Paquiao en zal ook nooit nummer 1 worden daar heeft die te weinig punch kracht en te weinig techniek met alleen snelheid red je het niet. Floyd gaat over 1 of 2 jaar ermee stoppen dus dat gaat nooit gebeuren.

Mattie73
17-12-2012, 14:11
Hij is niet sneller dan Paquiao en zal ook nooit nummer 1 worden daar heeft die te weinig punch kracht en te weinig techniek met alleen snelheid red je het niet. Floyd gaat over 1 of 2 jaar ermee stoppen dus dat gaat nooit gebeuren.

Te weinig techniek???? Hij is technisch juist heel erg goed.

Wat betreft zijn snelheid ten opzichte van Paquiao: kijk maar op youtube, daar vind je wat sparringssessies tussen die 2.

Facade
17-12-2012, 14:49
Wat Anderson zegt over kracht klopt wel, maar misschien zegt het ook iets over Molina z'n kin. Ik vond het sowieso gaar dat Molina z'n hoek pas na de 11de ronde er een einde aan maakte. De toon van de partij was in ronde 1 al gezet en het is nou niet dat die ene laatste ronde nou zoveel had uitgemaakt als je 11 ronden lang zo afgedroogd wordt. Ik had het hem wel gegund om de partij af te maken.

Pac's handspeed vind ik niet eens zo snel, eerder hoe snel die door de ring beweegt en in en uit beweegt. Dat laatste heeft Khan echt stukken minder, maar ik vind dat Khan beter kan combineren. Pac houdt het toch vaak bij rechts links.

Mattie73
17-12-2012, 14:57
Pac's handspeed vind ik niet eens zo snel, eerder hoe snel die door de ring beweegt en in en uit beweegt. Dat laatste heeft Khan echt stukken minder, maar ik vind dat Khan beter kan combineren. Pac houdt het toch vaak bij rechts links.

Correct. Maar Khan's handspeed is wel supersnel. Tel daar zijn mooie combinaties bij op: dat maakt hem zo'n goede bokser.

Anderson
17-12-2012, 15:00
Hij is niet sneller misschien dat het zo lijkt omdat die veel schreeuwt tijdens z'n punches en hij heeft ook een langere reach. Als die pac slaat counterd pac hem een paar keer op z'n bek, Khan slaat alleen op de dekking. Wat Facade ook zegt z'n dekking staat te vaak open tegen k.o punchers lig je dan zo met je snuit op de grond.

Anderson
17-12-2012, 15:02
Boksen is geen kickboksen Floyd het gaat niet om combinaties slaat hooguit 3 punches en werkt bijna alleen met de jab.