PDA

View Full Version : MMA-vechter (Ray Elbe) breekt penis



Sato
18-12-2012, 11:11
MMA-vechter breekt penis.

MMA-vechter (Ray Elbe) breekt penisMMA-vechter (Ray Elbe) breekt penisRay Elbe is een niet-benijdenwaardig persoon. De Amerikaanse beoefenaar van de vechtsport mixed martial arts, kortweg MMA, heeft nu zelfs het belangrijkste onderdeel van zijn lichaam gebroken. Tijdens een heftige vrijpartij met zijn vriendin heeft hij zijn penis gebroken.

De 30-jarige 'Magical Ray', die in het Maleisische Ara Damansara lesgeeft in Brazilian jiu-jitsu en mixed martial arts, liep tijdens een nummertje snoeiharde seks op 3 december flinke averij op. "Ik sprong bij het intieme onderonsje vandaan", vertelt Elbe. "Het bloed spoot uit mijn zaakje. Ik probeerde naar de douche te rennen maar voelde hoe ik het bewustzijn verloor."

De MMA-fighter stortte ter aarde en ontwaakte met tien hechtingen in zijn kin en enkele afgebroken tanden. Daarnaast moet hij een aantal weken zittend plassen.

De ziekenhuisrekening van omgerekend ruim 4200 euro moet Elbe zelf betalen. Dit bedrag hoopt hij te kunnen ophoesten door zijn horrorverhaal aan de man te brengen. Desondanks geeft hij toe mazzel te hebben gehad dat er geen slagaders zijn geraakt.

Uroloog George Lee verklaart dat een penisbreuk niet zeldzaam is en wordt veroorzaakt doordat een zwellichaam, dat het bloed tijdens een erectie vasthoudt, breekt wanneer de penis wordt geknakt. "De persoon hoort een krakend geluid, gevolgd door hevige pijn en slapheid", vertelt Lee. "Het is een medisch spoedgeval. We hebben maar zes tot tien uur de tijd het zaakje te repareren voor er onherstelbare schade optreedt." Lee raadt mannen af ruige seks te hebben als hun penis hen lief is.


http://www.youtube.com/watch?v=Efsu6gi26Xo

Kemal
18-12-2012, 11:40
OMFG

blackadder
18-12-2012, 11:44
Ray 'broke dick' Elbe.

Koike88
18-12-2012, 11:57
Haha Magical Ray... Echt iets voor hem. Niemand heeft een grotere mond dan hij. Een aantal jaar geleden gaf hij nog les in Thailand. Geen idee waarom hij daar is weggegaan, zal wel een ruzie zijn geweest.
Hij is wel een zwarte band. Vecht al jaren niet meer regelmatig dus zal wel aan de grond zitten.

FOCUS
18-12-2012, 12:17
MMA-vechter breekt penis.

Lee raadt mannen af ruige seks te hebben als hun penis hen lief is.

]

:rotflmao:

Sato
18-12-2012, 13:02
Dan is hij toch diep gezonken sinds The Ultimate Fighter (9): United States vs. United Kingdom: als hij zijn verhaal moet verkopen om zijn ziekenhuis rekening kan betalen. Een gebroken klabanus is misschien nog niet zo erg. Maar een aantal weken zittend plassen is toch echt vernederend.

Atila
18-12-2012, 14:03
Ehmm .... Lullig ? ;)

The Bulldog
18-12-2012, 14:40
AUW!!!!!

Leventdepevent
18-12-2012, 15:02
whaaaaaaaa wist niet eens dat je die kon breken

Bobson
18-12-2012, 17:02
MMA is goed te doen, maar sex blijkt toch wel blessuregevoelig. En het is "lullig" voor een MMA-vechter om de ergste blessure tijdens een vrijpartij op te lopen. Maar nog erger is dat iedereen er vooral de humor van in ziet en het me toch geen pretje lijkt.

En nu? Gips? :)

daanII
18-12-2012, 18:06
"Ook is het raadzaam om de bloeding tegen te gaan door plaatselijk te koelen met ijs."

Herkenbaar

Diz
18-12-2012, 19:37
Hahahaha daar zittie dan met z'n knakworst...

Pansier
19-12-2012, 10:01
whaaaaaaaa wist niet eens dat je die kon breken

x2, nooit bij nagedacht! Er zit immers geen bot in! :lol:

ARMENIA
19-12-2012, 10:06
shitttttt.... ik pas nu wel op met dat standje...

Leventdepevent
19-12-2012, 11:43
x2, nooit bij nagedacht! Er zit immers geen bot in! :lol:
en ze zijn doorgaans toch aardig flexibel.......tenminste die van mij hahaha

Sato
19-12-2012, 11:56
Weer een slachtoffer van een handjob van Ronda Rousey. Blijft toch een wilde tante met gevaarlijke grondtechnieken :lol:

lukashenko
19-12-2012, 12:33
that shit is my worst nightmare man
het zou je maar overkomen oei oei oei .
wel amateur van hem kan niet eens een wijf wippen zonder zijn piele te breken

Pansier
19-12-2012, 12:37
en ze zijn doorgaans toch aardig flexibel.......tenminste die van mij hahaha

Komt omdat jij al weer een ''ouwe rukker'' bent, dan doet ie t niet meer zo goed! ;)

de Stiep
19-12-2012, 13:22
"Ook is het raadzaam om de bloeding tegen te gaan door plaatselijk te koelen met ijs."

Herkenbaar

O ja joh ? :blush:

Turboknecht
19-12-2012, 13:26
Komt omdat jij al weer een ''ouwe rukker'' bent, dan doet ie t niet meer zo goed! ;)

Ja, vroeger sloeg ie er een ruit mee in, nu kan ie d'r alleen nog maar mee zemen. :D