PDA

View Full Version : Balrak veroordeelt tot 5 jaar gevangenisstraf.



Goolings
20-12-2012, 16:35
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3366633/2012/12/20/Voormalig-kickbokser-en-advocaat-krijgt-vijf-jaar-voor-cocainehandel.dhtml

Aldus de Volkskrant

The Company
20-12-2012, 16:54
Terecht.

Vinand
20-12-2012, 17:00
Eigen schuld, dikke bult.. Ik kan hierbij niks positiefs zeggen over Balrak.

Het was gewoon triest, want Balrak was voor de hele heisa gewoon het bewijs dat vechtsporters ook eerlijk en intelligent konden zijn. Als je alleen maar ook als wist hoe vaak ik zijn naam gebruikt had in discussies over de negativiteit binnen kickboksen toen destijds ("Heb je weleens gehoord van A. Balrak, een kickbokser die gestudeerd heeft, succesvol is en advocaat is?, hoe verklaar je hem dan als elke kickbokser volgens jou maar simpele domme bloeddorstige bruten zijn?"). Maar jammer genoeg blijkt heeft de waarheid mij achteraf diep en ook echt diep teleurgesteld. Ik was een fan, ik keek naar hem op, ik vond hem geweldig. Het zijn grote gevoelens waar ik diep en ook echt diep spijt van heb.

En wat hebben we nu hieraan over gehouden?
Juist ja, nog meer negatieve publiciteit, meer hout om het vuur groter te maken dan het al is, meer redenen en motivatie om de sport kickboksen nog dieper in het dal te laten vallen dan het al is.

Hell... Zelf ik begin te twijfelen aan de hele sport. Ik begin het zelf begrijpelijk te vinden dat kickboks gala's verboden zouden moeten worden alhoewel ik het er persoonlijk natuurlijk niet mee eens ben. Het zal veel tijd, en veel opeenvolgingen aan positieve publiciteit moeten kosten om ervoor te zorgen dat kickboksen een Nederlands geaccepteerde sport zal gaan worden. MMA zoals in Amerika zal het nog lang niet worden in Nederland, terwijl het triest genoeg wel altijd de potentie ervoor heeft gehad.

Leventdepevent
20-12-2012, 17:00
Terecht.
x2 eigen schuld

Justinian
20-12-2012, 17:29
Heel jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ben wel benieuwd of er hoger beroep wordt ingesteld en of Balrak zich ook gaat melden. 5 jaar is niet mis!

RedDawn
20-12-2012, 17:33
Ik vind 5 jaar nogal weinig voor de invoer van 82kg coke.

Pride_187
20-12-2012, 17:40
Ik vind 5 jaar nogal weinig voor de invoer van 82kg coke.
IDD x 2.

3 maal levenslang zonder parole denk ik als dit in Amerika was en je houdt je mond...

Kemal
20-12-2012, 18:29
Daar zijn we voorlopig dus even vanaf.

Rverm
20-12-2012, 18:45
Ik heb vechtsportende advocaten nooit echt vertrouwd... ;)

Koike88
20-12-2012, 19:14
Iemand die 82kg binnen kan slepen, is geen domme jongen. Vechtsporters kunnen dus ook gewoon goede criminelen zijn, in plaats van lompe agressieve slopers.

PinPoint
20-12-2012, 20:05
Zullen we een nieuw gedeelte openen waar we al dit soort topics in stoppen en dit gedeelte van het forum gewoon weer gebruiken waarvoor het bedoeld is? Namelijk vechtsport....

RedDawn
20-12-2012, 20:41
Kan Balrak eigenlijk nadat hij zijn straf heeft uitgezeten in de Nederlandse kickboksring vechten of heeft hij dan een schorsing van de kickboksbonden aan zijn broek hangen?

bryan
20-12-2012, 20:42
5 jaar in nederland is met aftrek van voorarrest toch max 3 jaar... en denk dat het hem geen goed zal doen. Hooguit een beter netwerk aangezien hij zijn beroep van advocaat niet meer kan uitvoeren als hij vrij is.

blackadder
20-12-2012, 21:10
Balrak zit toch al wat langer vast dan 5 maanden? Vraag me af hoeveel hij inmiddels is afgevallen. Vast wel wat meer dan alleen 23 kg.

FOCUS
20-12-2012, 21:23
ik vind het klote voor hem
oh ja
en waarom reageert een aantal alsof Ashwin (of andere vechtsporters die boeven blijken te zijn) hun PERSOONLIJK iets heeft aangedaan?
Jaja, als je nu zegt dat je aan kickboksen doet, dan wordt je meteen met argusogen bekeken en dat is ZIJN schuld
en daarom verdient hij een EXTRA zware straf...
potver, die Balrak helpt het kickboksen om zeep...zzzzzzzz

zoals sommigen reageren....

Balrak, succes jongen...

Koike88
20-12-2012, 21:29
ik vind het klote voor hem
oh ja
en waarom reageert een aantal alsof Ashwin (of andere vechtsporters die boeven blijken te zijn) hun PERSOONLIJK iets heeft aangedaan?
Jaja, als je nu zegt dat je aan kickboksen doet, dan wordt je meteen met argusogen bekeken en dat is ZIJN schuld
en daarom verdient hij een EXTRA zware straf...
potver, die Balrak helpt het kickboksen om zeep...zzzzzzzz

zoals sommigen reageren....

Balrak, succes jongen...

Mensen willen alles van een ander graag op zichzelf betrekken. Zo lijken ze altijd wat belangrijker dan ze zijn.
Maar volgens mij kan hij dan naar buiten lopen, hij zit zeker sinds 2010 vast.

FOCUS
20-12-2012, 21:31
hij was al een tijdje geschorst en was dus een vrij man
dus hij moet weer terug

R.D.N
21-12-2012, 12:24
ahahahahah en lachertje voor Balrak,als het goed is wacht er nog een klapje geld ergens voor hem,dus geen zorgen.

WIM_de _Echte
21-12-2012, 13:24
ahahahahah en lachertje voor Balrak,als het goed is wacht er nog een klapje geld ergens voor hem,dus geen zorgen.
of hij moet nog die in beslag genomen 82kg gladstrijken!

R.D.N
21-12-2012, 13:52
of hij moet nog die in beslag genomen 82kg gladstrijken!

Lig eraan aan wie,als die justitie moet terug betalen zal het kleine beetjes per maand worden,en van een kale kip kan je niet plukken dus met ze zwarte geld kan die goed leven als die het slim doet.
Maar moet die het aan de grote jongens terug betalen of wat dan ook tja das minder voor hem maar denk het niet.

Peacey
21-12-2012, 15:05
Lig eraan aan wie,als die justitie moet terug betalen zal het kleine beetjes per maand worden,en van een kale kip kan je niet plukken dus met ze zwarte geld kan die goed leven als die het slim doet.
Maar moet die het aan de grote jongens terug betalen of wat dan ook tja das minder voor hem maar denk het niet.

Denk dat Balzak zelf 1 van de grote jongens was.
Hij zat in een bende die het zelf importeerde.
Wat doet een kilo in in Suriname en omstreken?
5ruggen?
Dan praat je over 4 ton.
Transport en mannetjes in de haven zullen al betaald zijn.
Dit wordt gewoon afgeschreven als een bedrijfsrisico.
Weet alleen niet of ze de lijn van daar hierheen ook gepakt hebben.
Dan valt er weinig meer te verdienen.
Moeten ze op zoek naar een nieuwe lijn. En dat is.niet makkelijk.

FOCUS
21-12-2012, 17:08
80 kilo is aardig.wat lijntjes ;)

Turboknecht
21-12-2012, 18:03
Yup, 80.000 gram, en daaruit weer tig lijntjes... oei...

Diz
21-12-2012, 20:52
Balrak zit toch al wat langer vast dan 5 maanden? Vraag me af hoeveel hij inmiddels is afgevallen. Vast wel wat meer dan alleen 23 kg.

Hoeveel hij precies is afgevallen weet ik niet...
Wat ik wel weet is dat hij in ieder geval 82 kilo lichter is ;)

king
21-12-2012, 21:22
Het beroep van advocaat uitoefenen zal hij in ieder geval niet meer aan toe komen.