PDA

View Full Version : ERROL ZIMMERMAN GOES JAPAN



Kemal
27-12-2012, 09:07
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=t3Fu0TR8R78

micha
27-12-2012, 09:24
Powerhouse!!!!

simtekf1
27-12-2012, 10:04
Ben benieuwd, vind hem altijd aantrekkelijke partijen neerzetten.
Hoeveel weegt hij nu? Hij ziet er iets vorser uit dan normaal.

MuayThaiGuy
27-12-2012, 10:16
Ben benieuwd, vind hem altijd aantrekkelijke partijen neerzetten.
Hoeveel weegt hij nu? Hij ziet er iets vorser uit dan normaal.

Kerstdagen hebben hem geen goed gedaan.
Iets forser is nog een understatement :cool2:

Pride_187
27-12-2012, 12:25
Die wordt ook met de dag vatsiger he. Kolere

Errol Zimmerman
27-12-2012, 12:36
Oh ja ik wil hier ook nog even duidelijk maken voor alle promotors die hier meelezen... ik ben het zat om voor surinamer uitgemaakt te worden als de promotors niet eens de moeite doen om te kijken waar ik echt vandaan kom want ik kom uit curaçao en daar wil ik ook voor uitkomen. Dus roep me niet meer om als surinamer anders blijf ik erachter.

marster
27-12-2012, 12:44
Wat bedoel je met blijf ik erachter.

MuayThaiGuy
27-12-2012, 12:45
Wat bedoel je met blijf ik erachter.

Ik denk dat Errol bedoelt dat hij dan niet naar de ring gaat ;)
Hij blijft achter de coulissen.

Peacey
27-12-2012, 13:39
Hij lik wel een beetje op Kimbo haha

rollermanskunk
27-12-2012, 13:56
Oh ja ik wil hier ook nog even duidelijk maken voor alle promotors die hier meelezen... ik ben het zat om voor surinamer uitgemaakt te worden als de promotors niet eens de moeite doen om te kijken waar ik echt vandaan kom want ik kom uit curaçao en daar wil ik ook voor uitkomen. Dus roep me niet meer om als surinamer anders blijf ik erachter.

Succes Errol!

FutureFight
27-12-2012, 14:46
Errol, je mag ook gelijk vriendelijker kijken in het uitgaansleven. Geen kwade bedoelingen maar je word er soms spontaan bang van.

Pansier
27-12-2012, 14:50
Hij lik wel een beetje op Kimbo haha

Vond ik ook, vond het wel geinig eigenlijk! Succes Errol!

bryan
27-12-2012, 15:16
Errol "under achiever" zimmerman...

Snap niet prof sporter bent en dan zo met je lichaam omgaat...

Nosferatu187
27-12-2012, 15:26
Hoe omgaat?

Peacey
27-12-2012, 16:11
Errol "under achiever" zimmerman...

Snap niet prof sporter bent en dan zo met je lichaam omgaat...

Fedor heeft nou ook niet bepaald een 6 pack

e-type
27-12-2012, 16:38
Oh ja ik wil hier ook nog even duidelijk maken voor alle promotors die hier meelezen... ik ben het zat om voor surinamer uitgemaakt te worden als de promotors niet eens de moeite doen om te kijken waar ik echt vandaan kom want ik kom uit curaçao en daar wil ik ook voor uitkomen. Dus roep me niet meer om als surinamer anders blijf ik erachter.


Het zal vast helpen om dat hier te posten....
Maar veel succes in Japan!

bryan
27-12-2012, 17:03
Fedor heeft nou ook niet bepaald een 6 pack

Vergelijk je Fedor nu serieus met Errol ?? zit wel even een talent verschil tussen...

Nosferatu187
27-12-2012, 18:41
Daar gaat het niet om, wat hij bedoeld is dat hoe het lichaam eruit ziet niks te maken heeft met het talent van de desbetreffende vechter.

Nosferatu187
27-12-2012, 18:42
Anyway Zimmerman zeer goede vechter, ik weet niet hoe serieus hij traint maar hij heeft het in zich om een top 3 vechter te worden.

Peacey
27-12-2012, 19:44
Vergelijk je Fedor nu serieus met Errol ?? zit wel even een talent verschil tussen...

Nee zeker niet.
Jouw uitspraak was hoe een prof sporter zo met zijn lichaam om kon gaan.
Fedor heeft ook een halve skippybal opgegeten lijkt het.
Heb het niet over talent, dat haal jij erbij.

bryan
27-12-2012, 20:10
Nee zeker niet.
Jouw uitspraak was hoe een prof sporter zo met zijn lichaam om kon gaan.
Fedor heeft ook een halve skippybal opgegeten lijkt het.
Heb het niet over talent, dat haal jij erbij.

Nou gaat mij mee om het feit dat als je niet zoveel talent hebt je lijkt mij meer van lichamelijke zaken moet hebben zoals bv conditie, kracht etc.. en ik blijf het raar vinden als je prof sporter bent dan zo hoog in je vetpercentage zit. Lijkt mij dat er veel meer uit te halen is met een goed trainings en eet schema. Hij staat namelijk niet echt bekend om zijn conditie.

Maar goed is mijn mening he. Als je de meeste zwaargewichten vergelijkt met die in de UFC dan valt daar nog zoveel te halen.

Sloper
27-12-2012, 20:25
Persoonlijk vind ik Zimmerman een vechter die z'n mogelijkheden vergooit. Hij heeft zat verliespartijen gepakt (Ghita en Bouzidi) die in mijn ogen totaal onnodig waren. Zou hij als een prof leven en trainen, dan zie ik 'm letterlijk van elke vechter winnen. Alleen Saki, Badr en Schilt kunnen 'm dan nog problemen geven, maar mogelijkheden om van hun te winnen heeft hij zeker in fitte staat. Met t-shirt aan zag het er al niet prachtige uit... Ben benieuwd wat er met m'n hartslag gebeurt als hij met bloot bovenlijf opkomt.......

Nosferatu187
27-12-2012, 20:41
I agree als je kijkt naar zijn partij tegen Badr dan zie je pas echt dat hij levensgevaarlijk is die Zimmerman.

Tykill
27-12-2012, 21:58
Errol als je dit leest: Trek je niet zo veel aan van wat er hier allemaal gezegd wordt. Het gaat om nu en je aanstaande gevechten. Hopelijk voel jij je goed en ga je knallen. Achteraf zien we wel hoe het gegaan is.

Osu

Richelieu
27-12-2012, 22:04
We gaan het allemaal wel zien, nog een paar daagjes.

Peter0711
28-12-2012, 14:47
Ik vind Zimmerman 1 van de beste Surinaamse vechters die er rondloopt.

;)

Nosferatu187
28-12-2012, 15:15
:lol:

Doeeffenormaaljoh
28-12-2012, 16:14
hahaa..

Daniel Cormier, Fedor, al die knokkers uit Hawai, Samoa etc, big country etc etc..
Allemaal op en top prof, gaan jullie hier zitten zeuren als oude wijven over dat Zimmerman te dik zou zijn.
Misschien meer massa er bij gekregen en k.o. hij iedereen de 1e ronde naar de vloer...

Zimmerman, ik weet dat je dit leest..
Er is hier in A'dam west een multiculti cluppie waarmee ik dit soort evenementen op een groot scherm kijk. Erg leuk en gezellig altijd. Doen we al jaren overigens. Bij de persconferentie in 2009 stond je bij de microfoon en tijdens een stilte o.i.d. ging je opeens Japans praten. Hahaa..
Er lag toen een Marokkaan met een grote baard op de vloer van het lachen. Iedereen ging stuk..
Zou je dat gewoon nog ff een keer kunnen herhalen voor ons..?





Ik heb trouwens vaker de Surinaamse vlag bij zn naam zien staan dan die van Curacao..
Is wel erg. Ik zou het ook niet leuk vinden om een belgische vlag naast mijn naam te zien staan. kom nou.
Bij Overeem kondigen ze hem aan met 'from Poland'... Amerikaanse ringman..



Succes Errol..

whoopy
28-12-2012, 16:30
Ik heb trouwens vaker de Surinaamse vlag bij zn naam zien staan dan die van Curacao..
Is wel erg. Ik zou het ook niet leuk vinden om een belgische vlag naast mijn naam te zien staan. kom nou.
Bij Overeem kondigen ze hem aan met 'from Poland'... Amerikaanse ringman..



Succes Errol..[/QUOTE]

Hij moet ook ff zn wiki aanpassen daar staat dat hij in Paramaribo is geboren...