PDA

View Full Version : Mijn visie over de Glory Grand Slam



Ramon Dekkers
27-12-2012, 16:06
Als allereerst wil ik even zeggen dat dit Tournament bij voorbaat al spektakel beloofd.Alle vechters hebben zich 100% voorbereid en zijn gebrand op de titel, Ook door het nieuwe regelement The Glory rules en een gegarandeerde winnaar op de zelfde avond maakt het nog spectaculairder. Laten we beginnen met:

Semmy schilt vs Brice Guidon
Brice Guidon heeft al bewezen dat hij tot de absolute top behoord niet alleen komt hij in de buurt van Sem Schilt door zijn reach maar ook zijn wilskracht kan hem ver laten komen.Jammer dat Semmy Schilt zijn eerste tegenstander is want ik denk Dat Sem Schilt de winnaar word.

Segei Kharitonov vs Rico verhoeven
Natuurlijk is Rico Verhoeven de betere kickboxer, hij is jonger sneller en veel technischer. Sergei daarin tegen is ongelofelijk precies en powerfull in zijn stoten. Mocht Rico Verhoeven een slagen wisseling aangaan zou hij nog wel eens KO kunnen gaan. Toch denk ik dat Rico Verhoeven deze partij gaat winnen.

Gokhan Saki vs Raoumaru
Gokhan is in bloedvorm ,zelf weet ik van Gokhan dat hij eigenlijk van iedereen kan winnen . ik weet weinig van zijn tegenstander maar als Gokhan Saki zijn ding doet dan geef ik Raoumaru 1 ronde.En winst voor Gokhan Saki

Anderson Braddock Silva vs Igor Jurkovic
Braddock Silva vind ik de laatste tijd steeds beter gaan draaien met tegenstanders als Badr en Remy Bonjaski zal hij met volste vertrouwen tegen Igor Jurkovic gaan vechten. Igor Jurkovic is een beetje statisch maar heeft een verdomd harde stoot.Mocht er niks verassends gebeuren dan wintBraddock Silva deze party.

Remy Bonjaski vs Filip Verlinden
Remy Bonjaski is natuurlijk de toren hoge favoriet en ik moet eerlijk zeggen zijn laatste party tegen Braddock Silva was niet slecht, zeker niet na 3 jaar pauze. Filip Verlinden ken ik zelf heel goed vaak heb ik hem zelf getraind en de laatste keer dat ik hem zelf zag draaien zag ik dat hij zelfs beter is geworden. Filip Verlinden zou wel eens voor een verassing kunnen zorgen. Deze partij zou wel eens de verassing van de avond kunnen zijn.

Errol Zimmerman vs Jamal Ben Sadikk
Voor de party tegen Semmy Schilt kwam Errol Zimmerman van een winning streak van 10 winst partijen ondanks dat Semmy Schilt zeer overtuigend de partij won denk ik dat Errol Zimmerman levensgevaarlijk is, zeker met de nieuwe regels 3 keer 2 minuten. Jamal Ben Sadikk is de minder ervaren vechter die wel zijn lengte, kracht en gewicht mee heeft. Errol Zimmerman gaat deze party winnen en waarschijnlijk op KO.

Peter Aerts vs Mourad Bouzidi
Peter Aerts laat mij altijd weer versteld staan, steeds als we denken van waarom ga je nog die ring in laat hij zien dat hij nog steeds bij de beste hoort , Mourad heeft een mindere tijd achter de rug aantal verlies partijen en ik mis een beetje de overtuiging. Het respect naar peter zal dan ook inmens zijn en Peter Aerts gaat deze partij winnen.

Daniel Ghita vs Jonathan Deniz
Deniz is absoluut geen slechte vechter ik heb hem veel bezig gezien en die jongen heeft potentie. Absoluut niet bang en erg jong toch geef ik hem geen kans tegen Daniel Ghita dus gaat Ghita door.

Dit is mijn vizie op de eerste ronde een prachtige matchmaking wat zullen de amerikanen hier ook van smullen, zeker nu zij de laatste tijd meer en meer de strikers waarderen.

Tweede Ronde:
Sem Schilt vs Rico Verhoeven
Voor Semmy Schilt is Rico Verhoeven een ideale tegenstander ik heb Semmy Schilt hier bezig gezien in Thailand, Hij was met alle wil niet moe of kapot te krijgen. Semmy Schilt wint deze partij!

Gokhan Saki vs Braddoch Silva
Ondanks dat Braddock Silva goed bezig is zal hij het afleggen tegen deze Saki. Ik zeg deze Saki omdat hij gewoon weer beter en sterker is geworden. Dus Winst is voor Saki.

Filip Verlinden vs Errol Zimmerman
Beide jongens komen uit 1 stal.Wat lullig is voor Errol want, nu heeft hij al 2 keer tegen zijn eigen team maten moeten vechten. Ondanks dat ik beide vechters hoog inschat denk ik dat Errol dit gaat winnen op ervaring.

Peter Aerts vs Daniel Ghita
Veel respect voor Peter en, denk ook dat het ook nog anders zou kunnen lopen maar mijn gevoel zegt Ghita gaat door!

Halve Finale:
Sem Schilt vs Gokhan Saki
Errol vs Ghita

Spektakel loopt op iedereen zit helemaal in het toernooi spannender als dit is het nog nooit geweest en logisch ook want we krijgen op 1 avond de absolute winnaar.

Errol Zimmerman VS Daniel Ghita
Als je de laatste ontmoeting bekijkt zag je Errol Zimmerman vechten met een nonchalance zo van dit varkentje ga ik wel even wassen. Errol Zimmerman wilde met een springende actie Daniel Ghita verassen maar dit gebeurde andersom, Errol Zimmerman verloor op Ko. Zoals we allemaal weten zijn beide vechters vooruit gegaan, allebei zijn het alles behalve punten boksers deze partij kan beide kanten uit gaan en kan je zoiezo al finale waardig noemen.

Sem Schilt VS Gokhan Saki
Ja wat moet ik van deze partij zeggen een absolute David Vs Goliath de afloop daarvan kennen we, David trok aan het langste eind. Alleen bij deze partij weet ik het zo net nog niet . Als mike een goede game plan heeft en Saki deze uitvoert zie ik hem niet kansloos. Ik denk dat het een technisch steekspel gaat worden. Gokhan zou voor een verassing kunnen zorgen al weet ik dat Sem Schilt determined is om alle records te breken en zich als Legende te manifisteren .

Ik wil me nog niet uitlaten over de uitkomst van de halve finales, ik nodig daarom ook iedereen uit om de Live Stream mee te kijken en op mijn Twitter mijn voorspelling mee te kijken, tijdens het gala als ik alle 4 de vechters heb bekeken zal ik een voorspelling proberen te doen! Tot 31-12-2012 Streaming bij Veronica mijn commentaar via twitter @ Diamonddekkers.

Kemal
27-12-2012, 16:13
Bedankt Ramon!

The Company
27-12-2012, 16:16
ik denk.dat finale schilt vs ghita wordt en dat schilt hem pakt op dec

FOCUS
27-12-2012, 16:21
hoppa en het begint te kriebelen bij me :lol:
ik ben heel benieuwd hoe de nieuwe regels zullen uitpakken,
ik kijk er positief tegen aan!

Ff een vraag die me waarschijnlijk heel wat neg reps gaat opleveren:whistling:
maarre

wordt het nog uitgezonden ergens?

-ja sorry ik kom uit een ei....nee ik heb me er eigenlijk helemaal niet mee bezig gehouden,
maar nu ik de matchmaking zie en lees wat meneer Dekker in zijn diamanten bol heeft gezien
wordt ik aardig enthousiast :box:

e-type
27-12-2012, 17:01
Yep, finale gok ik Schilt vs Ghita en Schilt wint op punten...

@ FOCUS
http://www.veronicatv.nl/programmas/glory-world-series

iesh gratiesh

Nosferatu187
27-12-2012, 17:46
Hier is mijn voorspelling en die is veel korter ----> Sem Schilt word de winnaar.

Richelieu
27-12-2012, 21:04
Hier is mijn voorspelling en die is veel korter ----> Sem Schilt word de winnaar.

x2, Schilt pakt zijn 5de titel.

blackadder
27-12-2012, 21:12
x2, Schilt pakt zijn 5de titel.
Eigenlijk is het zijn eerste. Aangezien dit de eerste keer is dat er een Grand Slam wordt gehouden.

Richelieu
27-12-2012, 21:18
Eigenlijk is het zijn eerste. Aangezien dit de eerste keer is dat er een Grand Slam wordt gehouden.

Zo kun je het zien, maar het is eigenlijk gewoon een continuering van het oude idee om de beste zwaargewichten van de wereld om één belt te laten strijden. En of dat nu K-1 heet of GLORY......echt boeiend is dat niet.

carlo1
27-12-2012, 21:36
jarenlang heb ik de laatste weken van november zenuwachtig naar de datum van de K1 uit zitten kijken, werk onregelmatig en zorgde er zelfs voor dat ik vrij was.
Nu is de glory GP al over 2 dagen en loop ik er nog niet warm voor. Dezelfde vechters vechten als eerdere jaren. Misschien dat het komt omdat het niet in de avond wordt uitgezonden en ik de tijd niet heb om 10 uur voor mijn laptop te gaan zitten, misschien dat het komt omdat ik weet dat als ik de volgende dag op fightnext de partijen wil zien, ik eerst de laatst geposte partij zie en dus de finale. Kortom ik weet het niet, maar vind kickboksen fantastisch om naar te kijken en hoop dat het K1 gevoel terug komt. Glory deed dat overigens wel heel goed bij de laatste partij van bonjasky. Vond ik super, maar waarom ik er nu nog niet voor warm loop. Geen idee. Ben ik de enige hierin of heeft iedereen het GP van de K1 gevoel weer helemaal terug?

Kalikula
27-12-2012, 21:40
Dank voor de voorbeschouwing Ramon. Dat ik dat ooit tegen een legend mocht typen.

carlo1
27-12-2012, 21:48
Dank voor de voorbeschouwing Ramon. Dat ik dat ooit tegen een legend mocht typen.

daar heb je eigenlijk wel een punt, bedankt voor het actief zijn op mixfight. Altijd leuk als vechters of oudvechters zelf ook gaan posten.
succes in thailand.

blackadder
27-12-2012, 21:57
jarenlang heb ik de laatste weken van november zenuwachtig naar de datum van de K1 uit zitten kijken, werk onregelmatig en zorgde er zelfs voor dat ik vrij was.
Nu is de glory GP al over 2 dagen en loop ik er nog niet warm voor. Dezelfde vechters vechten als eerdere jaren. Misschien dat het komt omdat het niet in de avond wordt uitgezonden en ik de tijd niet heb om 10 uur voor mijn laptop te gaan zitten, misschien dat het komt omdat ik weet dat als ik de volgende dag op fightnext de partijen wil zien, ik eerst de laatst geposte partij zie en dus de finale. Kortom ik weet het niet, maar vind kickboksen fantastisch om naar te kijken en hoop dat het K1 gevoel terug komt. Glory deed dat overigens wel heel goed bij de laatste partij van bonjasky. Vond ik super, maar waarom ik er nu nog niet voor warm loop. Geen idee. Ben ik de enige hierin of heeft iedereen het GP van de K1 gevoel weer helemaal terug?
Ik wacht eerst ff af voordat ik echt gevoelens ga ontwikkelen. De ouwe K1 zit nog bij veel mensen in het verstand verankert. En GLORY moet zich nog bewijzen. Maar aan het einde van de dag ben ik ook gewoonweg blij dat er weer een groot kickboks toernooi is.

En dat ik het gratis en voor niets op de Veronica stream kan kijken in plaats van een crappy stream die om de 10 tellen ververst moet worden. :p
En trouwens, de 31ste is pas over 4 dagen. :p

carlo1
27-12-2012, 22:21
Ik wacht eerst ff af voordat ik echt gevoelens ga ontwikkelen. De ouwe K1 zit nog bij veel mensen in het verstand verankert. En GLORY moet zich nog bewijzen. Maar aan het einde van de dag ben ik ook gewoonweg blij dat er weer een groot kickboks toernooi is.

En dat ik het gratis en voor niets op de Veronica stream kan kijken in plaats van een crappy stream die om de 10 tellen ververst moet worden. :p
En trouwens, de 31ste is pas over 4 dagen. :p

k1 gevoel zit dus echt diep, dat was altijd op een zaterdag.
Nou ja, heb ik 2 dagen extra om er zin in te krijgen. Zit dus weer mee.:)

respect
27-12-2012, 22:26
jarenlang heb ik de laatste weken van november zenuwachtig naar de datum van de K1 uit zitten kijken, werk onregelmatig en zorgde er zelfs voor dat ik vrij was.
Nu is de glory GP al over 2 dagen en loop ik er nog niet warm voor. Dezelfde vechters vechten als eerdere jaren. Misschien dat het komt omdat het niet in de avond wordt uitgezonden en ik de tijd niet heb om 10 uur voor mijn laptop te gaan zitten, misschien dat het komt omdat ik weet dat als ik de volgende dag op fightnext de partijen wil zien, ik eerst de laatst geposte partij zie en dus de finale. Kortom ik weet het niet, maar vind kickboksen fantastisch om naar te kijken en hoop dat het K1 gevoel terug komt. Glory deed dat overigens wel heel goed bij de laatste partij van bonjasky. Vond ik super, maar waarom ik er nu nog niet voor warm loop. Geen idee. Ben ik de enige hierin of heeft iedereen het GP van de K1 gevoel weer helemaal terug?

Raar hoor.... enige wat ontbreekt is het logo van k1(lekker belangrijk) oja en badr natuurlijk :mad:.dacht even dat er helemaal geen toernooien van dit caliber kwamen(we kunnen zeggen het beste van het beste deze toernooi) en dat het alleen maar ufc was. Kan niet wachten man. top van glory hoe ze dit hebben opgevangen :thup:.

En Saki succes man, Ins win je het.

mario the count
27-12-2012, 22:37
Ramon, ik zie in jouw voorspelling een paar voorspellingen waarvan ik denk dat je hoopt dat diegene wint en niet wie daadwerkelijk de meeste kans maakt. Phillip verlinden zie ik echt totaal niet winnen van remy, ik kan het fout hebben uiteraard maar ik schat remy veeeeeel hoger in. Dan errol zimmerman tegen ghita!! Waar Ghita nog een enorme groei heeft doorgemaakt (zowel technisch als conditioneel) na hun laatste partij is zimmerman in mijn ogen niet beter geworden. De enige reden waarom ik zimmerman als winnaar zou kunnen aanwijzen is dat er net 1 harde stoot op het gelaat van Ghita terecht komt ( die kans acht ik niet heel groot aangezien Ghita een goede dekking heeft). Als laatste Saki vs Schilt, de kans dat Saki van Schilt wint acht ik nihil, te veel lengte en gewichtsverschil. Ik denk dat de finale Ghita vs Schilt wordt. Mijn verstand neigt naar een winst voor Schilt maar mijn hart zegt Ghita. Ghita kan daar voor een verrassing zorgen maar het ligt er ook aan of hij blessurevrij blijft aangezien hij een zware poule heeft.

Nosferatu187
27-12-2012, 23:03
Hij zegt dat Phillip Verlinden kan winnen van Remy omdat hij hem persoonlijk kent, Zit voor de rest totaal geen logica achter.

rollermanskunk
28-12-2012, 12:24
Schilt wint.

1. Schilt
2. Ghita
3. Saki & Bonjasky

Maar daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.

Ik ben meer benieuwd hoe de productie zal zijn, kwaliteit van de gevechten en of de zaal uitverkocht zal zijn.

Garcia
28-12-2012, 13:04
Het beloofd een mooi spektakel te worden en ik kan niet wachten om het te gaan bekijken. Glory is zeer goed bezig!!

mario the count
28-12-2012, 16:31
Het beloofd een mooi spektakel te worden en ik kan niet wachten om het te gaan bekijken. Glory is zeer goed bezig!!

Daar ben ik het zeker mee eens.Een van de beste toernooien in jaren!!! Het was perfect geweest met spong, overeem en hari erbij. Maar ik ben zeer tevreden over de huidige line up

De laatste K1 finale was toch wel het ultieme toernooi.

A-team
28-12-2012, 16:55
Remy komt gewoon in de Finale!

de Stiep
28-12-2012, 20:01
Ramon, ik zie in jouw voorspelling een paar voorspellingen waarvan ik denk dat je hoopt dat diegene wint en niet wie daadwerkelijk de meeste kans maakt. Phillip verlinden zie ik echt totaal niet winnen van remy, ik kan het fout hebben uiteraard maar ik schat remy veeeeeel hoger in. Dan errol zimmerman tegen ghita!! Waar Ghita nog een enorme groei heeft doorgemaakt (zowel technisch als conditioneel) na hun laatste partij is zimmerman in mijn ogen niet beter geworden. De enige reden waarom ik zimmerman als winnaar zou kunnen aanwijzen is dat er net 1 harde stoot op het gelaat van Ghita terecht komt ( die kans acht ik niet heel groot aangezien Ghita een goede dekking heeft). Als laatste Saki vs Schilt, de kans dat Saki van Schilt wint acht ik nihil, te veel lengte en gewichtsverschil. Ik denk dat de finale Ghita vs Schilt wordt. Mijn verstand neigt naar een winst voor Schilt maar mijn hart zegt Ghita. Ghita kan daar voor een verrassing zorgen maar het ligt er ook aan of hij blessurevrij blijft aangezien hij een zware poule heeft.

Yo Bro. Ik kan me hier helemaal in vinden. Kan je (VUK!) geen reps meer geven. Ik hoop echt dat Ghita wint. Sem is Kyokushin, dus mijn kant, maar hij is in dit spel niet zo goed als Daniel. Op K regels zou Daniel helemaal aan baklappen worden geslagen, maar K1 ? We gaan het zien.