PDA

View Full Version : Gay stigma in sports? UFC boss says 'brave' Carmouche could open doors



Kemal
27-12-2012, 22:11
No active athlete on a major professional male sports team has publicly come out as gay.

Simple statistics tell us there are plenty, but as UFC President Dana White recently said, team sports simply need more brave athletes like Liz Carmouche.

Carmouche (7-2 MMA, 0-0 UFC), of course, is the UFC's first openly gay fighter, and she headlines February's UFC 157 event against UFC women's bantamweight champion Ronda Rousey (6-0 MMA, 0-0 UFC).

White appeared Tuesday on Showtime's "Jim Rome: Live," and White discussed the topic with fellow hosts Michael Irvin and James Carville, as well as host Rome.

While the panel unanimously agreed that there isn't a stigma like there was just a few years ago, White said it's going to take more athletes like Carmouche to see a true shift.

"I love it," White said. "I think what it's going to take is it's going to take some brave people. If you are gay, you're going to have to be brave, and you're going to have to come out say it.

"But people are very worried about it. Not just athletes, but actors and actresses in Hollywood, they're nervous about what's going to happen to them and their careers if they come out and say they are."

White specifically has been vocal in recent years with his support. But in a 2009 video, White expressed his anger over then-Sherdog reporter Loretta Hunt's story about some managers losing backstage access. In the video, he used a derogatory name for gays (while addressing unnamed sources in the story) and directed misogynist language at Hunt herself.

White later apologized, which followed complaints from organizations such as GLAAD. Additionally, the UFC has supported gay causes, such as the building of the Gay and Lesbian Community Center of Southern Nevada, in recent years.

White said he considers openly gay fighters, and even gay marriage, non-issues. And he said with more fighters like Carmouche, other athletes should feel the same way.

"I [couldn't] care less," White said. "It's 2013. I still think it's ridiculous that the government can tell two people who love each other they can't get married.

"Liz is. I'm happy to have her. She's out first openly gay fighter, and I hope more [come out]."

blackadder
27-12-2012, 23:00
Als Dana nou eens uit de kast kwam zou dat een veel grotere impact hebben dan wat vechters. Al die bonussen in de kleedkamers die die al jaren verdeelt...

T15Boxing
28-12-2012, 01:12
Volgens mij maken de homo's hier een big deal van, niet andersom. Ik bedoel, who cares.

Sato
28-12-2012, 10:32
Ik geef er echt helemaal niks om. Maar sommige personen, ook hier op het forum, zullen hier moeite mee hebben. Het maakt mij niet uit wie ik in een arm-klem moet leggen, man / vrouw / homosexueel / bi-sexueel / lesbisch. Het meest gehoorde argument van homofoben in sport is: "Ja, maar ze gaan mij betasten". Niet janken, jij wordt toch ook niet op elke vrouw verliefd. Homo's ook niet op elke man. Al moet ik hier wel bij zeggen dat mijn vriendin ook liever spart met vrouwen dan mannen. Mij maakt het geen bal uit.

e-type
28-12-2012, 12:43
In de VS is het een ander verhaal vergeleken met hier. De redneck states willen absoluut niets met homos te maken hebben. Er komen weliswaar steeds meer staten waar je als homo stel kan trouwen (nu 9), maar het gaat tergend langzaam. Sterker nog, er zijn 20 staten waar je sex mag hebben met dieren, maar slechts 9 waar homo huwelijken mogelijk zijn....

blade
28-12-2012, 13:00
https://www.youtube.com/watch?v=nhGfh0W8t80


haha

Pahlavan
28-12-2012, 13:02
Persoonlijk maakt het mij ook vrij weinig uit. To each his own. Maar er zijn zat rednecks en van dat soort 'just bleed' fans die daar heel anders over denken.

Asura
29-12-2012, 01:35
Ik geef er echt helemaal niks om. Maar sommige personen, ook hier op het forum, zullen hier moeite mee hebben. Het maakt mij niet uit wie ik in een arm-klem moet leggen, man / vrouw / homosexueel / bi-sexueel / lesbisch. Het meest gehoorde argument van homofoben in sport is: "Ja, maar ze gaan mij betasten". Niet janken, jij wordt toch ook niet op elke vrouw verliefd. Homo's ook niet op elke man. Al moet ik hier wel bij zeggen dat mijn vriendin ook liever spart met vrouwen dan mannen. Mij maakt het geen bal uit.

Zeg dat er maar bij inderdaad

Diz
29-12-2012, 01:41
Sjah het maakt allemaal vrij weinig uit hè...
Ieder zijn voorkeur... Zolang iedereen zijn broek maar aanhoudt in de kooi/ring/mat is het allemaal best...

The Company
29-12-2012, 02:12
Boeiend.

Het is erg genoeg dat veel mensen nog problemen hebben met homo's of lesbiennes.

Gelukkig geeft Dana het goede voorbeeld, ookal is dat alleenmaar omdat hij veel problemen gehad omdat hij een journalist uit schold voor faggot.

Doeeffenormaaljoh
29-12-2012, 02:56
8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
Het is zo te lezen heel goed gelukt.

Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


Mijn mening.

Diz
29-12-2012, 03:03
8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
Het is zo te lezen heel goed gelukt.

Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


Mijn mening.

Zéér bekrompen mening gozer...

Tis heel simpel... Liefde is liefde en seks is seks...
En of je voorkeur dan uitgaat naar het andere geslacht of je eigen geslacht maakt niet uit.

Punt.

remco pardoel
29-12-2012, 11:52
T15 geeft het goed weer..

yuko
29-12-2012, 12:08
8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
Het is zo te lezen heel goed gelukt.

Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


Mijn mening.

Het lijkt me sterk dat er veel mensen zijn die jou als 'normaal' zouden bestempelen maar dat is nog geen reden om maar te zeggen dat je raar en ziek gedrag vertoont. Ben wel benieuwd in welke hoedanigheid jij met homo's hebt gewerkt gezien je afkeer.

Wiseguy
29-12-2012, 12:48
Iedereen is vrij om te doen waar die zin in heeft in zijn slaapkamer. Ik hou alleen niet van dat uitbundige gedoe, maar dat geldt zowel voor homo's als hetero's. Ik vind die gaypride echt tien keer niets.

Brainthief
29-12-2012, 13:56
8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
Het is zo te lezen heel goed gelukt.

Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


Mijn mening.

Heeft niks met media te maken... bij talloze dieren is homosexualiteit aangetoond.....het is er gewoon. En aangezien 2 volwassenen mogen doen wat ze willen...ook verwijfd gedrag.... Ken zelf ook homo's die het vrouwtje zijn maar ook waar je niks aanmerkt.

De gedachte van sexuele handeling met de gelijke sexe terwijl je hetero bent is natuurlijk smerig...anders was je homo slimpie ;)

Peter0711
29-12-2012, 14:04
Geaardheid heeft weinig met sport te maken volgens mij. Echter denk ik dacht het wel belangrijk is dat iemand zich wel normaal gedraagt,want zodra er zo een overdreven verwijfd type opkomt word het naar mijn idee een beetje een circusact,en dat zou ik zonde vinden. Verder totaal geen problemen mee.

R.H.
29-12-2012, 14:16
Heb niks tegen homo's in MMA, die hoeven niet beter en niet slechter behandeld te worden.

Al vond ik die gigantische penis op Brock Lesnar zijn borst wel een beetje aan de overdreven kant

blackadder
29-12-2012, 14:22
Heb niks tegen homo's in MMA, die hoeven niet beter en niet slechter behandeld te worden.

Al vond ik die gigantische penis op Brock Lesnar zijn borst wel een beetje aan de overdreven kant
Compensatie voor zijn eigen denk ik. Zal wel niet veel van over zijn na zoveel jaren "snoepen".

Briant
29-12-2012, 16:19
http://www.youtube.com/watch?v=UiH4n8Yz380

Coldcrust
30-12-2012, 23:26
No active athlete on a major professional male sports team has publicly come out as gay.

Simple statistics tell us there are plenty, [come out]."

Je hoort dit vaak maar dit is gewoon onzin. Het feit dat een bepaald percentage van de bevolking homosexueel is betekent niet dat een zelfde percentage van het aantal sportmensen (voetballers of vechtsporters bv) dat ook is...want je kunt ook niet zeggen dat als bv 90 procent van de bevolking hetero is dat dat DUS betekent dat ook 90 procent van de dameskappers of 90 procent van de balletdansers hetero moet zijn.

Ik heb er echt geen problemen als iemand homosexueel is,ik denk namelijk niet dat dit een vrije keuze is maar dat je gewoon zo geboren wordt en in dat geval moet je gewoon datgene doen wat jou gelukkig maakt.
Maar dat maakt het nog niet normaal,het feit dat homosexualiteit in de dierenwereld voorkomt is daarvoor geen argument. Mensen zijn gewoon primaten en behoren dus ook tot diezelfde dierenwereld en praktisch alle afwijkingen die je bij dieren tegenkomt heb je ook bij mensen. Er worden bv zowel mensen als dieren als albino geboren maar dat maakt het alleen 'normaal' in de zin dat het een regelmatig voorkomende afwijking is. En dan bedoel ik afwijking niet als minderwaardig of in welke negatieve zin dan ook maar simpelweg dat het afwijkt van de norm.
De maatschappij is ingericht naar de grootst gemene deler,''de norm'',dat is nu eenmaal zo en alhoewel ik zeer zeker vind dat homosexuele mensen niet achtergesteld mogen worden en het leven wat zij leiden willen gewoon moeten kunnen leiden zonder daarin belemmerd te worden denk ik dat je homoacceptatie niet op deze manier moet forceren. Evenementen als de Gay Games en rare botenparades waar je met een broek zonder billen staat te dansen dragen in mijn ogen eerder bij tot afkeer en onbegrip dan tot acceptatie.

Brainthief
31-12-2012, 01:40
.
Maar dat maakt het nog niet normaal,het feit dat homosexualiteit in de dierenwereld voorkomt is daarvoor geen argument. Mensen zijn gewoon primaten en behoren dus ook tot diezelfde dierenwereld en praktisch alle afwijkingen die je bij dieren tegenkomt heb je ook bij mensen.

Dat is dus wel een argument dat homosexualiteit normaal is :) homosexualiteit is er gewoon.

Het is statistisch wel mogelijk dat er 0 profs homo zijn, echter de kans dat er 1 wel homo is lijkt mij wel groter. mss kan een statisticus e.e.a. verklaren hoe je dit berekend.....

Maargoed, dit is Nederland, hier is de acceptatie redelijk groot, ik denk wel groter dan in bijna alle landen.

Richelieu
31-12-2012, 08:35
In de VS is het een ander verhaal vergeleken met hier. De redneck states willen absoluut niets met homos te maken hebben. Er komen weliswaar steeds meer staten waar je als homo stel kan trouwen (nu 9), maar het gaat tergend langzaam. Sterker nog, er zijn 20 staten waar je sex mag hebben met dieren, maar slechts 9 waar homo huwelijken mogelijk zijn....

Inderdaad iets wat veel mensen schijnen te vergeten: de culturele verschillen die er nog steeds zijn tussen Amerika en landen als Nederland. Deze hele discussie is daar een goed voorbeeld van.

Kemal
31-12-2012, 08:48
Homoseksueel of niet, het moet toch allemaal geen flikker uitmaken.

Diz
31-12-2012, 11:32
Homoseksueel of niet, het moet toch allemaal geen flikker uitmaken.

Inderdaad... Kan me geen reet schelen... ;)

Advocaat
31-12-2012, 12:53
8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
Het is zo te lezen heel goed gelukt.

Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


Mijn mening.

+1

Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

Als je 100 jaar geleden had gezegd dat homo's in de toekomst trouw/adoptie rechten zouden krijgen werd je voor gek verklaard. Als deze trend doorzet dan zullen we over 100 jaar met dieren kunnen trouwen. Homofilie is nooit normaal geweest. Pedofilie ook niet maar even kijken hoe de wereld daar tegen aan kijkt over de jaren.

Wereld is ernstig verziekt...

Peter0711
31-12-2012, 14:48
+1

Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

Wereld is ernstig verziekt...

Gast,als je kanker vergelijkt met homosexualiteit ben je zelf echt niet goed bij je hoofd.

Asura
31-12-2012, 15:33
Iedereen is vrij om te doen waar die zin in heeft in zijn slaapkamer. Ik hou alleen niet van dat uitbundige gedoe, maar dat geldt zowel voor homo's als hetero's. Ik vind die gaypride echt tien keer niets.

Uitbundige hetero's ? xD

Anderson
31-12-2012, 15:59
Denk dat illest bedoeld dat er ook hetero's uitbundig gay pride zitten te vieren. Ik vind dat ook maar een beetje raar.

Coldcrust
31-12-2012, 18:15
+1

Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

Als je 100 jaar geleden had gezegd dat homo's in de toekomst trouw/adoptie rechten zouden krijgen werd je voor gek verklaard. Als deze trend doorzet dan zullen we over 100 jaar met dieren kunnen trouwen. Homofilie is nooit normaal geweest. Pedofilie ook niet maar even kijken hoe de wereld daar tegen aan kijkt over de jaren.

Wereld is ernstig verziekt...

Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.

Asura
31-12-2012, 18:29
Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.

Het KAN aangeboren zijn. Wellicht is het dat ook bij de meerderheid, dat zal best

De dikke nudist
31-12-2012, 18:29
Dit is echt een prachtig forum.

jeroen6
31-12-2012, 19:05
kom op mensen dit is bijna 2013 ik lees de meest bekrompen dingen hier, homoverkrachters zullen nooit aan vechtsport doen hoor zijn ze te bang voor, wat eerder gezegd is je wordt niet verliefd op op elke man/vrouw van tegenovergestelde sexe, dr moet eerst wat gebeuren...gatver ik zou er bijna homo van worden

jeroen6
31-12-2012, 19:17
*droomt over Alistair on zn kont te raggen nu* lol

jeroen6
31-12-2012, 19:25
@Advocaat je kleinkinderen zullen alles verkrachten omdat er nix meer over is om vernederd te worden, dat is de toekomst met mensen (dieren) zoals jij

Biiyen
31-12-2012, 19:28
Mijn mening is dat iedereen gewoon moet kunnen doen waar hij/zij zin in heeft, zolang hij/zij daar niemand anders mee schaad. Iedereen die iemand anders zijn geluk in de weg staat met kortzichtigheid moet zelf naar de psycholoog en zichzelf eens goed laten analyseren hoe het komt dat je andere mensen hun geluk niet gunt.

Als ik zaken lees dat het een ziekte is of discussies of het wel of niet aangeboren is, draait mijn maag.... who cares wat het is! Laat mensen zelf beslissen hoe ze willen leven en met wie. Wie ben JIJ om dat voor iemand te moeten uitmaken?

jeroen6
31-12-2012, 19:35
jij zegt het netjes Biiyen kudos prettige jaarwisseling

Advocaat
03-01-2013, 13:49
Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.

Onzin. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat het aangeboren is. Daar tegenover is er wel bewijs dat het NIET aangeboren is. De media wilt jou doen geloven dat het normaal is en ze lijken geslaagd te zijn.

Interessant hoe velen hier pro-natnek zijn. Kijken hoe je reageert als je zoon of broertje met een andere man binnen komt lopen. Dan piep je wel anders :)

Advocaat
03-01-2013, 13:52
Mijn mening is dat iedereen gewoon moet kunnen doen waar hij/zij zin in heeft, zolang hij/zij daar niemand anders mee schaad. Iedereen die iemand anders zijn geluk in de weg staat met kortzichtigheid moet zelf naar de psycholoog en zichzelf eens goed laten analyseren hoe het komt dat je andere mensen hun geluk niet gunt.

Als ik zaken lees dat het een ziekte is of discussies of het wel of niet aangeboren is, draait mijn maag.... who cares wat het is! Laat mensen zelf beslissen hoe ze willen leven en met wie. Wie ben JIJ om dat voor iemand te moeten uitmaken?

Het is ter bescherming van de maatschappij kerel. Je kinderen en kleinkinderen zullen daar ook in moeten opgroeien. Wat gaan zij wel niet denken als ze door 2 vaders worden opgevoed? Of als homoseksualiteit als de normaalste zaak van de wereld word beschouwd? Kan op geen enkele manier een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.

Brainthief
03-01-2013, 13:57
Doe ff niet zo middeleeuwen...wat een bullshit zeg

http://www.knaw.nl/Content/Internet_KNAW/actueel/Akademienieuws/pdf/124.pdf

Advocaat
03-01-2013, 14:07
Middeleeuwen, dat is een goeie ;)

Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/30016-homoseksualiteit-niet-aangeboren-wel-keuze-of-aangeleerd.html

blade
03-01-2013, 14:23
Middeleeuwen, dat is een goeie ;)

Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/30016-homoseksualiteit-niet-aangeboren-wel-keuze-of-aangeleerd.html

gaaaaaap

Peter0711
03-01-2013, 14:53
Middeleeuwen, dat is een goeie ;)

Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/30016-homoseksualiteit-niet-aangeboren-wel-keuze-of-aangeleerd.html

@ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

lopez86
03-01-2013, 15:10
@ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik ben ook "geloofig" als je daarmee bedoelt religieus/spiritueel.
Betekent niet dat ik het eens ben met die pannekoek.

Doeeffenormaaljoh
03-01-2013, 15:14
@ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

http://images.sodahead.com/polls/003290635/4238412031_tumblr_mcomjqCKMs1rzwbgpo1_400_xlarge.j peg








Nu maar hopen dan 'Advocaat' een Moslim is. Het liefst een Marokkaanse..


Schandalig ben je..

Briant
03-01-2013, 15:28
Het is ter bescherming van de maatschappij kerel. Je kinderen en kleinkinderen zullen daar ook in moeten opgroeien. Wat gaan zij wel niet denken als ze door 2 vaders worden opgevoed? Of als homoseksualiteit als de normaalste zaak van de wereld word beschouwd? Kan op geen enkele manier een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.

Wtf kan jou het nou schelen als twee volwassen mannen van elkaar houden en met elkaar sex hebben? Het heeft niets te maken met de samenleving, homos zijn er al geweest sinds het ontstaan van de mensen, het heeft alles te maken met je eigen gedachten. Ze doen jou toch niets? Of doen ze je soms denken aan je meest stille verlangens. Je bent echt een sneue gast als jij zo over andere mensen denkt.

WIM_de _Echte
03-01-2013, 15:29
Middeleeuwen, dat is een goeie ;)

Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.


Dat van de middeleeuwen is idd een foute opmerking.
Alle dingen die jij noemt bestaan al sinds de mens bestaat. Zoals aangehaald was homo- en pedofilie in oud romeinse- en griekse tijd heel normaal en gaf zelfs status.
Over moord zal ik het al helemaal niet hebben. In vele (westerse) culturen werd je als man pas voor vol aangezien, als op z'n minst 1 vijand kopje kleiner gemaakt had.

O ja. Ik ken meerdere homofiele vechters. En ik heb hun tegenstanders nooit horen klagen.:evil:

Briant
03-01-2013, 15:29
Ik krijg trouwens een beetje `collosus` flash backs. Je weet wel, die man die zei dat hij homos haatte, maar uiteindelijk min of meer toe gaf dat hij zelf homo was.

WIM_de _Echte
03-01-2013, 15:30
@ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

:censored:

Brainthief
03-01-2013, 15:36
Middeleeuwen, dat is een goeie ;)

Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/30016-homoseksualiteit-niet-aangeboren-wel-keuze-of-aangeleerd.html

Swaab is niet de enige bron....

Ik voel mij prima met homofilie in de samenleving....maar hoe kom je erbij dat ik ok ben met pedofilie??
Kinderen zijn niet gelijk aan volwassenen, daarom is pedofilie onmogelijk. Zo simpel.

Homo's zijn volwassenen, als hun lekker hun reetje willen vullen, wat mij betreft prima, als ik er maar geen last van heb, dus niet op straat etc.

Moord? Waarom zou ik dat nu prima vinden, rare redenaties heb jij.

Wat betreft moslims en homo's...christenen zijn net zo achterlijk hoor ;)

Maarrrrr, ook geloven in grote sprookjesboeken vind ik prima, mits ze dat lekker thuis doen en andere mensen ook in hun waarde laten.

Asura
03-01-2013, 16:01
Zoals aangehaald was homo- en pedofilie in oud romeinse- en griekse tijd heel normaal en gaf zelfs status.



Je kreeg status als dappere reetridder?
Dat snap ik niet helemaal. Ik las net de annalen van de Romeinse historicus tacitus door maar vond hier niks over

Facade
03-01-2013, 16:07
lol advocaat, je hebt aardig wat research gedaan over hoe de vork in de steel zit wat betreft homofilie. Had je twijfels in het verleden over jezelf ofzo...?

Mensen die zich zo buitensporig druk maken over dit soort onderwerpen en er ook nog zoveel tijd in steken, hebben vaak zelf wat onzekerheden hierover.

Asura
03-01-2013, 16:15
Als je een homo een hand geeft krijg je homofilie. Feit

http://www.voont.com/files/images/edit/9-devious-ways-to-avoid-shaking-hands/shake.jpg

Drink met mate, en kijk uit met wie je handen schud. Als iemand zijn hand uitstrekt, vraag dan eerst of hij naar de Toppers is geweest of vraag welke kleuren deze zomer echt niet kunnen. Geef hij het verkeerde antwoord, je weet wat je moet doen.

Hier 9 tips(Engels) over hoe je een handdruk kan vermijden:
http://voont.com/9-Devious-Ways-To-Avoid-Shaking-Hands

Turboknecht
03-01-2013, 16:33
Ja, je zou toch gaan denken dat Advocaat zelf een ridder van de bruine orde is, een kringspier musketier, een ruggetuffer, drollenbotser, bilspleet atleet, majoor kontboor etc. etc.

Tony
03-01-2013, 16:34
Ik heb de moeite niet gedaan om dit topic te lezen. Maar even terug naar de context homosexualiteit en MMA...
Bij mijn weten was Carlos Newton toch ook homo... (alhoewel ik nu op internet lees dat ie enkel biseksueel was)

Anderson
03-01-2013, 16:40
ik ben met 1 ding wel eens met advocaat eens. Hoe kan het dat homos en lesbienes adoptie kinderen kunnen krijgen. Ik bedoel dan niet dat ze de kinderen niet kunnen opvoeden maar op een gegeven moment krijgt het kind door dat zijn moeder en moeder of vader en vader geen kinderen kunnen krijgen dus niet zijn biologische ouders zijn. Dan kan het kind helemaal door draaien. Het kind heeft er niet voor gekozen om deze adoptie ouders te krijgen.

appelsap
03-01-2013, 16:58
+1

Als je 100 jaar geleden had gezegd dat homo's in de toekomst trouw/adoptie rechten zouden krijgen werd je voor gek verklaard. Als deze trend doorzet dan zullen we over 100 jaar met dieren kunnen trouwen. Homofilie is nooit normaal geweest. Pedofilie ook niet maar even kijken hoe de wereld daar tegen aan kijkt over de jaren.

Wereld is ernstig verziekt...

Lol, FOX News jouw enige informatiebron?

- Vrouwen mochten in Nederland niet stemmen tot 1917, dus dat is eigenlijk niet normaal?
- Als je 150 jaar geleden had gezegd dat negers in de Verenigde Staten trouw/adoptierechten zouden krijgen was je ook voor gek verklaard.
- Als je 500 jaar geleden zei dat de aarde rond was werd je op de brandstapel gezet.
- Zoals gezegd zijn er in de VS meer staten waar je sex mag hebben met dieren, dan waar je als homo mag trouwen. dus eigenlijk is het homohuwelijk evolutie en niet regressie...

Wat 'normaal' is lijkt me lastig te bepalen voor anderen. En het 'als we hier aan beginnen wat is next' argument laat zien dat je er weinig van begrijpt, ondanks al het vermeende onderzoek dat je naar dit onderwerp hebt gedaan.

Vraag me altijd af of mensen die zo anti homo zijn, en bijna altijd met referentie naar het seksuele deel, ook hun vriendin zouden dumpen als ze wisten hoe vaak ze hem er in het andere gat in had gehad, voordat ze je ontmoette.....

Tony
03-01-2013, 17:29
ik ben met 1 ding wel eens met advocaat eens. Hoe kan het dat homos en lesbienes adoptie kinderen kunnen krijgen. Ik bedoel dan niet dat ze de kinderen niet kunnen opvoeden maar op een gegeven moment krijgt het kind door dat zijn moeder en moeder of vader en vader geen kinderen kunnen krijgen dus niet zijn biologische ouders zijn. Dan kan het kind helemaal door draaien. Het kind heeft er niet voor gekozen om deze adoptie ouders te krijgen.

Ok, dus vanaf nu ook pleeggezinnen voor weeskinderen verbannen? Of kinderen die als baby uit huis geplaatst zijn door bureau jeugdzorg... die zitten ook niet bij hun biologische ouders.

Asura
03-01-2013, 17:29
Lol, FOX News jouw enige informatiebron?

- Vrouwen mochten in Nederland niet stemmen tot 1917, dus dat is eigenlijk niet normaal?
- Als je 150 jaar geleden had gezegd dat negers in de Verenigde Staten trouw/adoptierechten zouden krijgen was je ook voor gek verklaard.
- Als je 500 jaar geleden zei dat de aarde rond was werd je op de brandstapel gezet.
- Zoals gezegd zijn er in de VS meer staten waar je sex mag hebben met dieren, dan waar je als homo mag trouwen. dus eigenlijk is het homohuwelijk evolutie en niet regressie...

Wat 'normaal' is lijkt me lastig te bepalen voor anderen. En het 'als we hier aan beginnen wat is next' argument laat zien dat je er weinig van begrijpt, ondanks al het vermeende onderzoek dat je naar dit onderwerp hebt gedaan.

Vraag me altijd af of mensen die zo anti homo zijn, en bijna altijd met referentie naar het seksuele deel, ook hun vriendin zouden dumpen als ze wisten hoe vaak ze hem er in het andere gat in had gehad, voordat ze je ontmoette.....

Heb jij Fox News op TV en kijk je er regelmatig naar?
Of ben je zo origineel dat wanneer je iemands iets hoort zeggen, je het gewoon kopieert zonder na te denken?

Sex met dieren is niet expliciet gelegaliseerd in Amerika, bestialiteit komt simpelweg niet voor in de wetten van de meeste staten. De misdaad valt simpelweg onder "animal cruelty", waar je gewoon voor gearresteerd en veroordeeld word.

blade
03-01-2013, 17:33
ik ben met 1 ding wel eens met advocaat eens. Hoe kan het dat homos en lesbienes adoptie kinderen kunnen krijgen. Ik bedoel dan niet dat ze de kinderen niet kunnen opvoeden maar op een gegeven moment krijgt het kind door dat zijn moeder en moeder of vader en vader geen kinderen kunnen krijgen dus niet zijn biologische ouders zijn. Dan kan het kind helemaal door draaien. Het kind heeft er niet voor gekozen om deze adoptie ouders te krijgen.

geen 1 kind kiest zijn ouders die ouwe van mijn zat altijd in de kroeg geld op te maken waar we van moesten vreten met het gevolg dat er niks te vreten was dan wordt ik liever opgevoed door twee kerels of vrouwen die liefde geven en waar je een bord met eten voor de neus krijg.komt er nog bij dat kinderen op een bepaalde leeftijd er toch niks om geven zitten bejaardenhuizen vol mensen die 1 keer per 3 maanden bezoek krijgen en dat is nog veel

ps

bager topic btw:lol:

Glen
03-01-2013, 17:37
Maarre, Nick Ring in seizoen 11 van TUF was toch ook homo??

Asura
03-01-2013, 17:41
@blade
In een extreme situatie wel, maar in het algemeen werkt de oude formule het beste.
Een man kan geen vrouw zijn en een vrouw geen man, hoe graag mensen het ook willen. Het is statistisch een feit dat één ouder gezinnen een drama opleveren, een jonge man heeft namelijk een man als voorbeeld nodig en heeft hij dat niet zijn de kansen een stuk hoger dat hij als crimineel, met geestelijke problemen of als verslaafde eindigt . Het lijkt me onzinnig om, terwijl het falen van het één ouder gezin een enorme impact heeft op onze samenleving, ook nog met zoiets als dit te experimenteren.

Nog een probleem is dat statistisch gezien, homoseksuele relaties korter duren, dat er minder monogamie is, en dat huiselijk geweld het meeste voorkomt in lesbische relaties.

Als je enigszins had ingelezen in de consequenties, zou je het niet zo lichtjes opnemen. Maar dat heb je niet gedaan, het klinkt progressief en je kan je lekker tolerant voelen, en dat is de drijfveer voor de meeste kruisjes in de Nederlandse stembus.

appelsap
03-01-2013, 17:46
Heb jij Fox News op TV en kijk je er regelmatig naar?
Of ben je zo origineel dat wanneer je iemands iets hoort zeggen, je het gewoon kopieert zonder na te denken?
.

Ik woon in de VS. Ik zou jou trouwens The Blaze TV aanraden, veel beter dan Fox, maar dat ken je waarschijnlijkook al.

Anderson
03-01-2013, 17:56
Tony&Asura

ik heb het over adoptie kinderen uit het buitenland

Mickey
03-01-2013, 18:12
Het enige wat ik me afvraag bij het lezen van deze thread (en de nodige ip-traces) is dit: waarom voederen we de trolls? ;)
Een ieder die echt zo bekrompen aankijkt tegen homosexualiteit.. We gaan het redden zonder je vriend!


http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/264968_244987192287973_475554920_n.jpg

Turboknecht
03-01-2013, 20:37
@blade
In een extreme situatie wel, maar in het algemeen werkt de oude formule het beste.
Een man kan geen vrouw zijn en een vrouw geen man, hoe graag mensen het ook willen. Het is statistisch een feit dat één ouder gezinnen een drama opleveren, een jonge man heeft namelijk een man als voorbeeld nodig en heeft hij dat niet zijn de kansen een stuk hoger dat hij als crimineel, met geestelijke problemen of als verslaafde eindigt . Het lijkt me onzinnig om, terwijl het falen van het één ouder gezin een enorme impact heeft op onze samenleving, ook nog met zoiets als dit te experimenteren.

Nog een probleem is dat statistisch gezien, homoseksuele relaties korter duren, dat er minder monogamie is, en dat huiselijk geweld het meeste voorkomt in lesbische relaties.

Als je enigszins had ingelezen in de consequenties, zou je het niet zo lichtjes opnemen. Maar dat heb je niet gedaan, het klinkt progressief en je kan je lekker tolerant voelen, en dat is de drijfveer voor de meeste kruisjes in de Nederlandse stembus.

Alle gezinsvormen behalve het kerngezin zijn slechter voor de uitkomsten van het kind. Dus niet zozeer het gebrek aan een vader of een moeder is een probleem, het moeten echt de biologische ouders zijn. Kinderen uit eenoudergezinnen zijn inderdaad het slechtst af, maar ja, dan dus beter bij twee homo's of lesbo's. Mensen moeten niet zo bekrompen doen. Opvoeding geschiedt niet alleen via ouders, maar ook via het onderwijs en daar vinden vrouwen beter aansluiting dan mannen. Genderongelijkheid is er toch wel.

WIM_de _Echte
03-01-2013, 21:02
@blade
In een extreme situatie wel, maar in het algemeen werkt de oude formule het beste.
Een man kan geen vrouw zijn en een vrouw geen man, hoe graag mensen het ook willen.
Je snapt er werkelijk geen moer van. Volgens mij gaat t niet over transsexuelen, travestieten of relnichten. Heb zo het idee dat je deze groepen als beeld van homosexuelen hebt. Maar dan heb je het zo verschrikkelijk mis.



Het is statistisch een feit dat één ouder gezinnen een drama opleveren, een jonge man heeft namelijk een man als voorbeeld nodig en heeft hij dat niet zijn de kansen een stuk hoger dat hij als crimineel, met geestelijke problemen of als verslaafde eindigt .Het we/niet hebben van een vaderfiguur is slechts een klein onderdeel of iemand op latere leeftijd slaagt of niet. Net zo als de financiele middelen, de opvoeding, liefde van de ouders, de omgeving enz.


Het lijkt me onzinnig om, terwijl het falen van het één ouder gezin een enorme impact heeft op onze samenleving, ook nog met zoiets als dit te experimenteren.
Falen van het één ouder gezinnen? Ik kom ook uit een 1 ouder gezin, vader overleden toen ik 7 was. Ik en geen van m'n broers en zussen zijn crimineel geworden iod. Net zo als tientallen ander vrienden en kennissen van mij uit 1 oudergezinnen.
Experiment? Denk je nou echt dat dit van deze tijd is?
40 jaar geleden woonde er naast ons ook een gezin bestaande uit 2 jongens met 2 moeders (2 openlijke lesbiennes). Die jongens zijn 'normale' mannen geworden. De ene getrouwd (met een vrouw) en kinderen, de ander geniet van het leven met hier daar een (vrouwelijk)scharreltje.


Nog een probleem is dat statistisch gezien, homoseksuele relaties korter duren, dat er minder monogamie is, en dat huiselijk geweld het meeste voorkomt in lesbische relaties.
Voor een deel heb je gelijk in het eerste. Omdat er meestal geen kinderen in het spel zijn en in de meeste gevallen de een niet financieel afhankelijk is van de ander. Zijn de grootste drempels een relatie te beeindigen er niet. Maar er bestaan ook relaties die levenslang duren.
Je hebt het zeer waarschijnlijk niet goed gelezen dat het meeste huiselijk geweld bij lesbiennes voor komt.
Lange tijd leefde de gedachte dat vrouwen elkaar op zochten om het geweld van mannen te vermijden. Want de algemene, foute, gedachte is dat alleen vrouwen (door mannen) mishandelt worden.
Niks bleek minder waar, óók bij lesbische stellen, bleek mishandeling voor te komen. Tja, het lijken net mensen!



Als je enigszins had ingelezen in de consequenties, zou je het niet zo lichtjes opnemen. Maar dat heb je niet gedaan, het klinkt progressief en je kan je lekker tolerant voelen, en dat is de drijfveer voor de meeste kruisjes in de Nederlandse stembus.
Het lijkt dat jij je erg bedreigd voelt. Ik weet niet waar dat gevoel vandaan zou moeten komen. Maar ik heb wel zwaar een vermoeden. :D:D

blackadder
03-01-2013, 21:40
Ik woon in de VS. Ik zou jou trouwens The Blaze TV aanraden, veel beter dan Fox, maar dat ken je waarschijnlijkook al.
The Blaze? Die rooie?

blackadder
03-01-2013, 21:43
Maarre, Nick Ring in seizoen 11 van TUF was toch ook homo??
Dat wordt gezegd maar is door niemand bevestigd.

appelsap
04-01-2013, 03:01
The Blaze? Die rooie?

Glenn Beck...zijn eigen TV/internet ding begonnen omdat ze zelfs bij Fox zijn complottheorieen en vergelijkingen tussen Hitler en Obama wat te ver vonden gaan.....

Advocaat
04-01-2013, 16:46
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.

blackadder
04-01-2013, 16:49
Glenn Beck...zijn eigen TV/internet ding begonnen omdat ze zelfs bij Fox zijn complottheorieen en vergelijkingen tussen Hitler en Obama wat te ver vonden gaan.....
Oh ik dacht deze.
http://www.facebook.com/RachealBlaze.tv

Diz
04-01-2013, 18:41
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.

Whahahahahahahaha !!!!!! :lol: :hugegrin:

Colossus is back!

blade
04-01-2013, 19:41
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.


er zijn genoeg papa's die dat wel doen bij andere papa's:lol:

Zuffa LLC
04-01-2013, 20:38
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.

mee eens. de huidige maatschappij begint zieker en zieker te worden. de acceptatie van het ziekte homofilie is echt belachelijk tot triest in dit land. nog even en 8 jarige kinderen gaan naar basisschool en besluiten op het een tot andere dag homo te worden omdat er een of andere gekke hype is ofzo, yo will never know... 50 jaar geleden hadden ze ook niet gedacht dat alles wat nu geaccepteerd is in dit zieke maatschappij daadwerkelijk kon. er moeten echt grenzen komen en homo's moeten maar lekkker ergens ver weg en afgesloten van deze maatschappij maar gaan 'vechten'(zal wel met een neukpartij eindigen,voetballen of whatever. en als ze toch bezig zijn mogen ze ook de halve homocrew van rtl meenemen en opdonderen met die belachelijke gayparide. wat een bullshit, het ultimiebewijs van nederland, hoe zet je jezelf voor gek!!

Zuffa LLC
04-01-2013, 20:39
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.

mee eens. de huidige maatschappij begint zieker en zieker te worden. de acceptatie van het ziekte homofilie is echt belachelijk tot triest in dit land. nog even en 8 jarige kinderen gaan naar basisschool en besluiten op het een tot andere dag homo te worden omdat er een of andere gekke hype is ofzo, yo will never know... 50 jaar geleden hadden ze ook niet gedacht dat alles wat nu geaccepteerd is in dit zieke maatschappij daadwerkelijk kon. er moeten echt grenzen komen en homo's moeten maar lekkker ergens ver weg en afgesloten van deze maatschappij maar gaan 'vechten'(zal wel met een neukpartij eindigen),voetballen of whatever. en als ze toch bezig zijn mogen ze ook de halve homocrew van rtl meenemen en opdonderen met die belachelijke gayparide. wat een bullshit, het ultimiebewijs van nederland, hoe zet je jezelf voor gek!!

Turboknecht
04-01-2013, 20:50
mee eens. de huidige maatschappij begint zieker en zieker te worden. de acceptatie van het ziekte homofilie is echt belachelijk tot triest in dit land. nog even en 8 jarige kinderen gaan naar basisschool en besluiten op het een tot andere dag homo te worden omdat er een of andere gekke hype is ofzo, yo will never know... 50 jaar geleden hadden ze ook niet gedacht dat alles wat nu geaccepteerd is in dit zieke maatschappij daadwerkelijk kon. er moeten echt grenzen komen en homo's moeten maar lekkker ergens ver weg en afgesloten van deze maatschappij maar gaan 'vechten'(zal wel met een neukpartij eindigen),voetballen of whatever. en als ze toch bezig zijn mogen ze ook de halve homocrew van rtl meenemen en opdonderen met die belachelijke gayparide. wat een bullshit, het ultimiebewijs van nederland, hoe zet je jezelf voor gek!!

http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2011/10/full_retard.jpg

Briant
04-01-2013, 22:26
mee eens. de huidige maatschappij begint zieker en zieker te worden. de acceptatie van het ziekte homofilie is echt belachelijk tot triest in dit land. nog even en 8 jarige kinderen gaan naar basisschool en besluiten op het een tot andere dag homo te worden omdat er een of andere gekke hype is ofzo, yo will never know... 50 jaar geleden hadden ze ook niet gedacht dat alles wat nu geaccepteerd is in dit zieke maatschappij daadwerkelijk kon. er moeten echt grenzen komen en homo's moeten maar lekkker ergens ver weg en afgesloten van deze maatschappij maar gaan 'vechten'(zal wel met een neukpartij eindigen),voetballen of whatever. en als ze toch bezig zijn mogen ze ook de halve homocrew van rtl meenemen en opdonderen met die belachelijke gayparide. wat een bullshit, het ultimiebewijs van nederland, hoe zet je jezelf voor gek!!

Neg reps met als commentaar `je bent zelf ziek, ga hulp zoeken`. Met deze gedachtegang hoor jij niet thuis in de maatschappij, het zijn niet de homos, maar de haat die onze samenleving kapot maken. Oorlog, geweld, verkrachting etc etc komen allemaal voort uit haat, niet uit homofilie. Wordt onderdeel van de oplossing en laat jezelf opnemen.

jeroen6
04-01-2013, 22:29
Dit topic begint grappiger en grappiger te worden, mixfight onwaardig imo, dus als marokkaantjes homo's schoppen het is goed right, eerder gezegd ik ben geeneens homo was vroeger ook wel bang voor ze maar ben nu 42 weet wat meer van de wereld enzo. Gister nog doc gezien over amerikaanse pubers die in anti-homo klooster terechtkomen ech superziek pakte alleen maar slechter uit voor ze. Wat als een homo nou een supervechter is, het kan gebeuren hoor jongens, de helft heeft wel meer testosteron dan gemiddeld, de zgn. mannetjes

Peter0711
05-01-2013, 13:52
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik ben ook "geloofig" als je daarmee bedoelt religieus/spiritueel.
Betekent niet dat ik het eens ben met die pannekoek.

Ten eerste heb jij geen moer met mijn vraag te maken,dus voel je niet aangevallen!!! De vraag was ook niet retorisch of sarcastisch,maar gewoon gevraagd vanuit interesse.

Mijn buren zijn ook zwaar gelovig en gaan elke zondag naar de kerk,hardstikke rustige mensen,tot dat er 2 homosexuele mannen achter hun kwamen wonen en het hele arsenaal met beschuldigingen en scheldwoorden (maandenlang) werd open getrokken waardoor ik toch wel n beetje verrast was. Gezien ik in de post van Advocaat uitspraken tegenkom die erg achterhaald,dom en hypocriet zijn vraag ik me gewoon af of hij ook gelovig is. Ik denk dat een mening over homosexualtiteit wel degelijk te maken heeft met geloof,of in ieder geval beinvloed word,en dan vind ik het zelf wel interessant om het standpunt te weten van iemand die zo een kijk heeft op dit onderwerp..

Niks meer,en niks minder!!! Dus hou de "Rascist" stempel nog eve startklaar :P voor de volgende opmerking waar jullie je twijfels bij trekken want deze heeft er geen moer mee te maken... ;)

Diz
05-01-2013, 14:13
Ten eerste heb jij geen moer met mijn vraag te maken,dus voel je niet aangevallen!!! De vraag was ook niet retorisch of sarcastisch,maar gewoon gevraagd vanuit interesse.

Mijn buren zijn ook zwaar gelovig en gaan elke zondag naar de kerk,hardstikke rustige mensen,tot dat er 2 homosexuele mannen achter hun kwamen wonen en het hele arsenaal met beschuldigingen en scheldwoorden (maandenlang) werd open getrokken waardoor ik toch wel n beetje verrast was. Gezien ik in de post van Advocaat uitspraken tegenkom die erg achterhaald,dom en hypocriet zijn vraag ik me gewoon af of hij ook gelovig is. Ik denk dat een mening over homosexualtiteit wel degelijk te maken heeft met geloof,of in ieder geval beinvloed word,en dan vind ik het zelf wel interessant om het standpunt te weten van iemand die zo een kijk heeft op dit onderwerp..

Niks meer,en niks minder!!! Dus hou de "Rascist" stempel nog eve startklaar :P voor de volgende opmerking waar jullie je twijfels bij trekken want deze heeft er geen moer mee te maken... ;)

Rascist! :w00t::p

Peter0711
05-01-2013, 14:34
Rascist! :w00t::p

Je bent zeker een Moslim he,he,he!!!! ;)

Geintjuhhhhhh!!!

Briant
05-01-2013, 15:17
Je bent zeker een Moslim he,he,he!!!! ;)

Geintjuhhhhhh!!!

Daar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je weer.



(grapje ;))

Peter0711
05-01-2013, 15:37
Daar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je weer.



(grapje ;))

Rascist!!

:D

Briant
05-01-2013, 15:42
Rascist!!

:D

http://harryallen.info/wp-content/uploads/2009/09/dave_chapelle_show_-_black_white_su.jpg

Peter0711
05-01-2013, 15:51
Lijkt wel op een zombie uit Black Ops 2.. Of is dat ook rascistisch?

Biiyen
05-01-2013, 16:01
Het is ter bescherming van de maatschappij kerel. Je kinderen en kleinkinderen zullen daar ook in moeten opgroeien. Wat gaan zij wel niet denken als ze door 2 vaders worden opgevoed? Of als homoseksualiteit als de normaalste zaak van de wereld word beschouwd? Kan op geen enkele manier een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.

Ik heb liever dat mijn kinderen en kleinkinderen opgroeien in een wereld van verdraagzaamheid dan in een wereld vol haat en onverdraagzaamheid.

En je schreeuwt wel wat, maar onderbouw het eens?!
Wat kun jij concreet voor feiten aandragen welke wetenschappelijk aantonen dat kinderen opgevoed door 2 vaders of 2 moeders een minder positieve bijdrage leveren aan de maatschappij dan kinderen uit een traditioneel man-vrouw gezin.

Ben een man en geef concreet antwoord en leg de vraag niet terug met "toon jij maar aan dat het wel zo is want bla bla lucht lucht" ... ik roep het namelijk niet, jij wel.....

smike
05-01-2013, 16:17
En mensen vragen zich af waarom de vechtsportwereld zo'n slechte naam heeft... als journalist van een krant die hier even langssurft zou ik het wel weten!

Overigens wel opvallend dat er niet op de vraag van peter0711 betreffende gelovig word gereageerd, iets zegt me dat hij bij de betreffende personen een gevoelige snaar heeft geraakt.

Turboknecht
05-01-2013, 16:19
En je schreeuwt wel wat, maar onderbouw het eens?!
Wat kun jij concreet voor feiten aandragen welke wetenschappelijk aantonen dat kinderen opgevoed door 2 vaders of 2 moeders een minder positieve bijdrage leveren aan de maatschappij dan kinderen uit een traditioneel man-vrouw gezin.



Ik ben het met de rest van wat je zei helemaal eens hoor, maar dit is al vaak wetenschappelijk bewezen. Bijvoorbeeld in de volgende literatuur:

DeBell, M. (2008) ‘Children Living Without Their Fathers: Population Estimates and Indicators of Educational Well-Being’, in: Social Indicators Research, 87, 3, pp. 427-443.

Ginther, D.K., R. Pollak (2004) ‘Family Structure and Children’s Educational Outcomes: Blended Families, Stylized Facts, and Descriptive Regressions’, in: Demography, 41, 4, pp. 671-696.

McLanahan, S., & G. Sandefur (1994). Growing up with a single parent: What hurts, what
helps. Cambridge: Harvard University Press.

Shriner, M., R.L. Mullis, B.M. Shriner (2010) ‘Variations in Family Structure and School-Age Children’s Academic Achievement: A Social and Resource Capital Perspective’, in: Marriage & Family Review, 46, 6-7, pp. 445-467.

Heb net over zo'n soort onderwerp een essay geschreven, dus vandaar... [nerd modus /uit]

Peter0711
05-01-2013, 16:50
Ik denk dat een kind opvoeden met 2 vaders of 2 moeders zeker wel invloed heeft op het kind zelf. Lijkt me ook vrij logisch om eerlijk te zijn,het is niet echt een allerdaagse situatie. Zelfs niet in 2013! Of dat ook echt slecht uitpakt is volgens mij gewoon simpelweg persoonlijk gebonden. De oordelen die sommige mensen alleen al hebben op dit forum over dit desbetreffend onderwerp zal in het dagelijks leven wel 's voor lastige situaties zorgen voor mensen in die situatie,dus een positieve bijdrage lever je absoluut niet met zo een instelling. Ik snap ook niet helemaal waar de ophef vandaan komt,als iedereen blij is wat maakt het dan uit. Ik zal het persoonlijk ook nooit kunnen snappen,en vind het niet prettig/raar om b.v 2 kerels hand in hand te zien lopen,maar ik ga me er echt niet druk of kwaad om maken..Waarom zou ik? Iedereen moet lekker doen waar hij of zij blij van word,en vooral niks laten vanwege een maatschappij. Zolang je een ander geen kwaad doet ben je niemand iets verschuldigd.


Zo simpel als dat.

my2cents
05-01-2013, 16:51
Wat heeft mijn afkomst te maken met deze discussie? Beïnvloed door de propaganda van de blonde Fuhrer?

Anyways...

Of ik nou in de Torah, Bijbel of Koran geloof, deze Abrahamische geloven hebben 1 gezamenlijk en duidelijke mening over homofilie. Uiteraard zijn er genoeg manipulaties van deze heilige boeken door vervloekten om hun perverse lusten toch goed te praten.

En nee, ik ben niet stiekem homo maar een beschermer van onze samenleving die wenst dat onze kleinkinderen een traditionele samenleving beleven en dus niet het beeld krijgen dat het normaal is dat papa zijn penis in de mond stopt van zijn andere papa.

Deed het je zo veel pijn toen je dat voor het eerst bij je eigen papa zag?? Dan begrijp ik je reactie enigzins....

Facade
05-01-2013, 17:10
Ik ben het met de rest van wat je zei helemaal eens hoor, maar dit is al vaak wetenschappelijk bewezen. Bijvoorbeeld in de volgende literatuur:

DeBell, M. (2008) ‘Children Living Without Their Fathers: Population Estimates and Indicators of Educational Well-Being’, in: Social Indicators Research, 87, 3, pp. 427-443.

Ginther, D.K., R. Pollak (2004) ‘Family Structure and Children’s Educational Outcomes: Blended Families, Stylized Facts, and Descriptive Regressions’, in: Demography, 41, 4, pp. 671-696.

McLanahan, S., & G. Sandefur (1994). Growing up with a single parent: What hurts, what
helps. Cambridge: Harvard University Press.

Shriner, M., R.L. Mullis, B.M. Shriner (2010) ‘Variations in Family Structure and School-Age Children’s Academic Achievement: A Social and Resource Capital Perspective’, in: Marriage & Family Review, 46, 6-7, pp. 445-467.

Heb net over zo'n soort onderwerp een essay geschreven, dus vandaar... [nerd modus /uit]

Interessant! wat voor achtergrond heb je dan precies als ik vragen mag? studeer je o.i.d.?

Turboknecht
05-01-2013, 17:24
Interessant! wat voor achtergrond heb je dan precies als ik vragen mag? studeer je o.i.d.?

Ik ben momenteel 3e jaars student sociologie aan de UvA, maar als ik m'n bachelor heb ga ik denk ik een master criminologie doen.

NielsN
05-01-2013, 23:18
Ik ben het met de rest van wat je zei helemaal eens hoor, maar dit is al vaak wetenschappelijk bewezen. Bijvoorbeeld in de volgende literatuur:

DeBell, M. (2008) ‘Children Living Without Their Fathers: Population Estimates and Indicators of Educational Well-Being’, in: Social Indicators Research, 87, 3, pp. 427-443.

Ginther, D.K., R. Pollak (2004) ‘Family Structure and Children’s Educational Outcomes: Blended Families, Stylized Facts, and Descriptive Regressions’, in: Demography, 41, 4, pp. 671-696.

McLanahan, S., & G. Sandefur (1994). Growing up with a single parent: What hurts, what
helps. Cambridge: Harvard University Press.

Shriner, M., R.L. Mullis, B.M. Shriner (2010) ‘Variations in Family Structure and School-Age Children’s Academic Achievement: A Social and Resource Capital Perspective’, in: Marriage & Family Review, 46, 6-7, pp. 445-467.

Heb net over zo'n soort onderwerp een essay geschreven, dus vandaar... [nerd modus /uit]

Volgens mij gaat dat allemaal over éénoudergezinnen...

Turboknecht
05-01-2013, 23:37
Volgens mij gaat dat allemaal over éénoudergezinnen...

Nee, ik heb ze gelezen, meerdere structuren komen aan bod.

NielsN
05-01-2013, 23:45
Nee, ik heb ze gelezen, meerdere structuren komen aan bod.

De laatste heeft als conclusie:


Children in single-parent households scored significantly lower than children from both biological and married stepparent households.

Zie even niet hoe je daaruit iets af kunt leiden over homostellen.

Nog even afgezien van de verschillen tussen landen. En allerlei andere variabelen die je ook mee moet nemen als je gaat vergelijken.

NielsN
05-01-2013, 23:47
De derde gaat volgens mij toch echt alleen over éénoudergezinnen. Heb iig het boek gescand op 'homosexual', en dat kwam er niet in voor...

NielsN
05-01-2013, 23:50
De tweede gaat inderdaad ook over 'blended families', maar weer niks gevonden op 'homosexual'.

NielsN
05-01-2013, 23:54
... en de eerste gaat over 'de afwezigheid van vaders'. In zijn algemeenheid: dus éénoudergezinnen, lijkt mij. Wederom niets over 'homosexual', of ook maar 'adoption'.

Turboknecht
05-01-2013, 23:59
De laatste heeft als conclusie:



Zie even niet hoe je daaruit iets af kunt leiden over homostellen.

Nog even afgezien van de verschillen tussen landen. En allerlei andere variabelen die je ook mee moet nemen als je gaat vergelijken.

Wat steeds naar voren kwam is dat kinderen uit een kerngezin, of wat Biiyen een traditioneel man-vrouw gezin noemde (over classificatieschema's wordt ook geruzied), het beter doen dan kinderen uit andere gezinsstructuren. Over homostellen an sich is naar mijn weten (kan ik naast zitten) nog niet zo veel onderzoek gedaan, maar waarom zouden kinderen uit die structuur het opeens evengoed of beter doen, terwijl alternatieve structuren het anders altijd slechter doen??
Deze literatuur had allemaal betrekking op Amerika, dat is waar. Natuurlijk zijn er verschillen tussen landen en er zijn veel verschillende variabelen die een rol spelen in de uitkomsten van een kind. Maar er wordt een hoop onderzoek gepleegd waar een hoop verschillende variabelen aan bod komen.

Welke andere variabelen moet je meenemen volgens jou?

Daarnaast, de titels die ik gaf waren een voorbeeld en misschien zijn andere teksten nog wel beter van toepassing, maar waar het mij om ging was dat het wetenschappelijk ondersteund wordt dat het kerngezin de beste uitkomsten biedt.

NielsN
06-01-2013, 00:03
(edit: o, wacht eerst even je reactie lezen)

Turboknecht
06-01-2013, 00:17
(edit: o, wacht eerst even je reactie lezen)

Uiteraard. Ik heb er trouwens wel eentje voor je:

How different are the adult children of parents who have same-sex relationships? Findings from the New Family Structures Study



Mark Regnerus (http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0049089X12000610%20on%20the%20psychological%20imp act%20of%20same-sex%20parenting.#) http://cdn.els-cdn.com/sd/entities/REemail.gif ([email protected])



5. Conclusion

As scholars of same-sex parenting aptly note, same-sex couples have and will continue to raise children. American courts are finding arguments against gay marriage decreasingly persuasive (Rosenfeld, 2007 (http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0049089X12000610%20on%20the%20psychological%20imp act%20of%20same-sex%20parenting.#b0205)). This study is intended to neither undermine nor affirm any legal rights concerning such. The tenor of the last 10 years of academic discourse about gay and lesbian parents suggests that there is little to nothing about them that might be negatively associated with child development, and a variety of things that might be uniquely positive. The results of analyzing a rare large probability sample reported herein, however, document numerous, consistent differences among young adults who reported maternal lesbian behavior (and to a lesser extent, paternal gay behavior) prior to age 18. While previous studies suggest that children in planned GLB families seem to fare comparatively well, their actual representativeness among all GLB families in the US may be more modest than research based on convenience samples has presumed.Although the findings reported herein may be explicable in part by a variety of forces uniquely problematic for child development in lesbian and gay families—including a lack of social support for parents, stress exposure resulting from persistent stigma, and modest or absent legal security for their parental and romantic relationship statuses—the empirical claim that no notable differences exist must go. While it is certainly accurate to affirm that sexual orientation or parental sexual behavior need have nothing to do with the ability to be a good, effective parent, the data evaluated herein using population-based estimates drawn from a large, nationally-representative sample of young Americans suggest that it may affect the reality of family experiences among a significant number.Do children need a married mother and father to turn out well as adults? No, if we observe the many anecdotal accounts with which all Americans are familiar. Moreover, there are many cases in the NFSS where respondents have proven resilient and prevailed as adults in spite of numerous transitions, be they death, divorce, additional or diverse romantic partners, or remarriage. But the NFSS also clearly reveals that children appear most apt to succeed well as adults—on multiple counts and across a variety of domains—when they spend their entire childhood with their married mother and father, and especially when the parents remain married to the present day. Insofar as the share of intact, biological mother/father families continues to shrink in the United States, as it has, this portends growing challenges within families, but also heightened dependence on public health organizations, federal and state public assistance, psychotherapeutic resources, substance use programs, and the criminal justice system.


Komt ook weer uit de USA hoor, is heel recent (2012) en die samenleving zit anders in elkaar dan de onze, maar verschil is er blijkbaar wel. Maar is dat erg? Nee.

NielsN
06-01-2013, 00:18
Wat steeds naar voren kwam is dat kinderen uit een kerngezin, of wat Biiyen een traditioneel man-vrouw gezin noemde (over classificatieschema's wordt ook geruzied), het beter doen dan kinderen uit andere gezinsstructuren. Over homostellen an sich is naar mijn weten (kan ik naast zitten) nog niet zo veel onderzoek gedaan, maar waarom zouden kinderen uit die structuur het opeens evengoed of beter doen, terwijl alternatieve structuren het anders altijd slechter doen??
Deze literatuur had allemaal betrekking op Amerika, dat is waar. Natuurlijk zijn er verschillen tussen landen en er zijn veel verschillende variabelen die een rol spelen in de uitkomsten van een kind. Maar er wordt een hoop onderzoek gepleegd waar een hoop verschillende variabelen aan bod komen.

Welke andere variabelen moet je meenemen volgens jou?

Daarnaast, de titels die ik gaf waren een voorbeeld en misschien zijn andere teksten nog wel beter van toepassing, maar waar het mij om ging was dat het wetenschappelijk ondersteund wordt dat het kerngezin de beste uitkomsten biedt.

Nou ja, wat ik er nu zo snel van lees, is het helemaal nog niet zo duidelijk of er een verband is, en hoe je dat moet duiden.

Meest voor de hand liggende verklaring dat kinderen van 'niet-traditionele' gezinnen het slechter doen, is natuurlijk economisch: éénoudergezinnen zijn armer. Verder is het niet gek te veronderstellen dat een instabiele omgeving (ouders overlijden, echtscheiding, ouders wordt de voogdij ontnomen etc.) de emotionele ontwikkeling van opgroeiende kinderen beïnvloedt. En dan zijn er dus nog andere factoren, zoals afkerende reacties uit de omgeving, die sterker zullen zijn op het platteland van Texas dan in Amsterdam. Ik zie vast nog van alles over het hoofd.

Hoe dan ook is het heel vreemd (en onwetenschappelijk, eigenlijk) om alle niet-traditionele gezinnen op één hoop te gooien. Misschien doen sommige vormen het wel béter dan de traditionele gezinnen. Ik heb in ieder geval uit jouw selectie niets gezien dat dit uit sloot.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het in deze thread gaat over specifiek homostellen. Dan moet je vraag natuurlijk zijn: dan homostellen het slechter dan andere adoptiestellen? En daar gaan deze artikelen al helemaal niet over...

NielsN
06-01-2013, 00:20
Uiteraard. Ik heb er trouwens wel eentje voor je:

How different are the adult children of parents who have same-sex relationships? Findings from the New Family Structures Study



Mark Regnerus (http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0049089X12000610%20on%20the%20psychological%20imp act%20of%20same-sex%20parenting.#) http://cdn.els-cdn.com/sd/entities/REemail.gif



5. Conclusion

As scholars of same-sex parenting aptly note, same-sex couples have and will continue to raise children. American courts are finding arguments against gay marriage decreasingly persuasive (Rosenfeld, 2007 (http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0049089X12000610%20on%20the%20psychological%20imp act%20of%20same-sex%20parenting.#b0205)). This study is intended to neither undermine nor affirm any legal rights concerning such. The tenor of the last 10 years of academic discourse about gay and lesbian parents suggests that there is little to nothing about them that might be negatively associated with child development, and a variety of things that might be uniquely positive. The results of analyzing a rare large probability sample reported herein, however, document numerous, consistent differences among young adults who reported maternal lesbian behavior (and to a lesser extent, paternal gay behavior) prior to age 18. While previous studies suggest that children in planned GLB families seem to fare comparatively well, their actual representativeness among all GLB families in the US may be more modest than research based on convenience samples has presumed.Although the findings reported herein may be explicable in part by a variety of forces uniquely problematic for child development in lesbian and gay families—including a lack of social support for parents, stress exposure resulting from persistent stigma, and modest or absent legal security for their parental and romantic relationship statuses—the empirical claim that no notable differences exist must go. While it is certainly accurate to affirm that sexual orientation or parental sexual behavior need have nothing to do with the ability to be a good, effective parent, the data evaluated herein using population-based estimates drawn from a large, nationally-representative sample of young Americans suggest that it may affect the reality of family experiences among a significant number.Do children need a married mother and father to turn out well as adults? No, if we observe the many anecdotal accounts with which all Americans are familiar. Moreover, there are many cases in the NFSS where respondents have proven resilient and prevailed as adults in spite of numerous transitions, be they death, divorce, additional or diverse romantic partners, or remarriage. But the NFSS also clearly reveals that children appear most apt to succeed well as adults—on multiple counts and across a variety of domains—when they spend their entire childhood with their married mother and father, and especially when the parents remain married to the present day. Insofar as the share of intact, biological mother/father families continues to shrink in the United States, as it has, this portends growing challenges within families, but also heightened dependence on public health organizations, federal and state public assistance, psychotherapeutic resources, substance use programs, and the criminal justice system.


Komt ook weer uit de USA hoor, is heel recent (2012) en die samenleving zit anders in elkaar dan de onze, maar verschil is er blijkbaar wel. Maar is dat erg? Nee.

Aha. Nu komen we ergens.

Erg interesseert me trouwens niet. Het gaat me om de wetenschap. :)

Turboknecht
06-01-2013, 00:24
Nou ja, wat ik er nu zo snel van lees, is het helemaal nog niet zo duidelijk of er een verband is, en hoe je dat moet duiden.

Meest voor de hand liggende verklaring dat kinderen van 'niet-traditionele' gezinnen het slechter doen, is natuurlijk economisch: éénoudergezinnen zijn armer. Verder is het niet gek te veronderstellen dat een instabiele omgeving (ouders overlijden, echtscheiding, ouders wordt de voogdij ontnomen etc.) de emotionele ontwikkeling van opgroeiende kinderen beïnvloedt. En dan zijn er dus nog andere factoren, zoals afkerende reacties uit de omgeving, die sterker zullen zijn op het platteland van Texas dan in Amsterdam. Ik zie vast nog van alles over het hoofd.

Hoe dan ook is het heel vreemd (en onwetenschappelijk, eigenlijk) om alle niet-traditionele gezinnen op één hoop te gooien. Misschien doen sommige vormen het wel béter dan de traditionele gezinnen. Ik heb in ieder geval uit jouw selectie niets gezien dat dit uit sloot.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het in deze thread gaat over specifiek homostellen. Dan moet je vraag natuurlijk zijn: dan homostellen het slechter dan andere adoptiestellen? En daar gaan deze artikelen al helemaal niet over...

Heb je gelijk in, geld maakt een hoop verschil. Maar niet-traditionele gezinnen worden niet als homogene groep behandelt hoor, in verschillende statistische analyses wordt voor verschillende structuren op verschillende variabelen getoetst. Wat je zegt snijdt zeker hout, maar wat mij opviel in mijn korte literatuurstudie is dat er toch wel gepoogd wordt vanuit verschillende inslagen naar de problematiek te kijken. De artikelen gaan inderdaad niet over of homostellen slechtere uitkomsten bieden dan andere adoptiestellen. Het zal nog wel een aantal jaar duren voordat daar echt uitgebreid uitsluitsel over gegeven kan worden.

NielsN
06-01-2013, 00:35
Het zal nog wel een aantal jaar duren voordat daar echt uitgebreid uitsluitsel over gegeven kan worden.

Altijd een mooie conclusie.

Keeps the money flowing. :)

Advocaat
07-01-2013, 13:49
Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden is het treurig dat de kinderen van "nu" de proefkonijnen vormen voor de toekomst. Zijn we nu aan het kijken of deze kinderen normaal en heelhuids uit de opvoeding van een stelletje natnekken komen?

Zoek eens op waar de term "huwelijk/marriage" vandaan komt en kijk eens wat "wij" er van gemaakt hebben.

Bromios
07-01-2013, 15:00
Wat een wereldtopic toch weer;

Eerst even over de onderzoeken. Volgens mij is er nog iets heel belangrijk voor het welslagen van kinderen en dat is intelligentie. Dat is namelijk erfelijk. Als je dan logisch doorredeneert komen kinderen van intelligente homo's beter terecht dan kinderen van hetero's uit achterstandwijken.

Ten tweede is er een duidelijk verschil tussen biologische kinderen en pleegkinderen en dat zou betekenen dat natuurlijke kinderen van lesbische ouders het beter zouden doen dan pleegkinderen in een traditioneel gezin.

Dan even over het "neuken in de poepgat en lul in de mond van een andere papa".
Als je sex hebt met een dame stop je je geslachtsdeel altijd in een gat waar normaliter ontlasting uitkomt; te weten poep, pies of verbale diarree. Dus dat maakt geen verschil met of je het met een man of een vrouw doet.

Kinderen vinden het even gruwelijk of papa zijn lul in de mond van mama stopt of in de mond van zijn andere papa. Ik raad jullie overigens af dat in het bijzijn van je kinderen te doen. Dan werpen ze je in het gevang en dan groeien je kinderen in een 1 ouder gezin op.

Zuffa LLC
07-01-2013, 17:56
Wat een wereldtopic toch weer;

Eerst even over de onderzoeken. Volgens mij is er nog iets heel belangrijk voor het welslagen van kinderen en dat is intelligentie. Dat is namelijk erfelijk. Als je dan logisch doorredeneert komen kinderen van intelligente homo's beter terecht dan kinderen van hetero's uit achterstandwijken.

Ten tweede is er een duidelijk verschil tussen biologische kinderen en pleegkinderen en dat zou betekenen dat natuurlijke kinderen van lesbische ouders het beter zouden doen dan pleegkinderen in een traditioneel gezin.

Dan even over het "neuken in de poepgat en lul in de mond van een andere papa".
Als je sex hebt met een dame stop je je geslachtsdeel altijd in een gat waar normaliter ontlasting uitkomt; te weten poep, pies of verbale diarree. Dus dat maakt geen verschil met of je het met een man of een vrouw doet.

Kinderen vinden het even gruwelijk of papa zijn lul in de mond van mama stopt of in de mond van zijn andere papa. Ik raad jullie overigens af dat in het bijzijn van je kinderen te doen. Dan werpen ze je in het gevang en dan groeien je kinderen in een 1 ouder gezin op.

ja vast, tuurlijk als kind is het wel eens raar om te denken of misschien zelfs te zien wat je mama en papa doet, maar je gaat me echt niet vertellen dat een kind het normaal zou vinden als die zijn papa samen met een andere vent in bed liggen...... overigens ik ben geen een of andere ouwe suffe lul ergens verstopt in een klooster en er sinds 2013 pas uit, sterker nog die vind ik meestal de meest hypocriete want die hebben vroeger dingen gedaan dat willen we niet eens weten. maar ookal leven we in 2013, sterker nog al is het 2088. ik vind het gewoon niet normaal hoe kinderen hier worden opgevoed met je kunt zomaar homo's, bi of whatever zijn. dit verandert namelijk de hele denkpad van kinderen. het is belachelijk als je kijkt hoeveel BI's en homo's er tegenwoordig zijn en dat wordt altijd dat slappe excuus gebruikt van nu kan het en vroeger kon je er niet voor uitkomen. maar je gaat mij niet wijsmaken dat er vroeger zoveel homo's waren die er niet voor uit durfden te komen. Bisexualiteit is het ultieme bewijs van dat de maatschappij gek aan het worden is....je hoort toch altijd dat slappe gelul van je kiest er niet om homo te zijn maar je bent het, hoe zat dat dan met bi?? ben je dat ook al geboren?? BULLSHIT dat komt gewoon door de huidige maatschappij en de vrijheid die mensen hier hebben!! er is totaal geen sociale controle meer en iedereen doet maar wat, de mannen en vrouwen zijn de laatste jaren in het algemeen door de maatschappij verandert dat ze hun eigen rollen niet meer kennen... het wordt weer eens tijd dat mensen terugkijken hoe het in het verleden ging... en verleden is verleden maar dat wil niet zeggen dat je er niet naar terug kunt kijken. ik heb nooit gelooft in een bepaalde godsdienst omdat ik er niet in geloof. maar godsdienst zorgde er in ieder geval wel voor dat er 2000 jaar geen gekke dingen gebeurde, en misschien is het toch maar beter als dat wat terugkeert, ik denk ook dat godsdienst nooit bestaan heeft maar een middel was om een bevolking te besturen om bepaalde dingen wel en niet te doen. als je je hele opvoeding gewend bent met het feit dat homosexualiteit slecht is dan zal je op den duur zien dat er veel minder homo's zijn en al hemaal Bi's!! zie het nu in de praktijk ook...

Turboknecht
07-01-2013, 18:15
ja vast, tuurlijk als kind is het wel eens raar om te denken of misschien zelfs te zien wat je mama en papa doet, maar je gaat me echt niet vertellen dat een kind het normaal zou vinden als die zijn papa samen met een andere vent in bed liggen...... overigens ik ben geen een of andere ouwe suffe lul ergens verstopt in een klooster en er sinds 2013 pas uit, sterker nog die vind ik meestal de meest hypocriete want die hebben vroeger dingen gedaan dat willen we niet eens weten. maar ookal leven we in 2013, sterker nog al is het 2088. ik vind het gewoon niet normaal hoe kinderen hier worden opgevoed met je kunt zomaar homo's, bi of whatever zijn. dit verandert namelijk de hele denkpad van kinderen. het is belachelijk als je kijkt hoeveel BI's en homo's er tegenwoordig zijn en dat wordt altijd dat slappe excuus gebruikt van nu kan het en vroeger kon je er niet voor uitkomen. maar je gaat mij niet wijsmaken dat er vroeger zoveel homo's waren die er niet voor uit durfden te komen. Bisexualiteit is het ultieme bewijs van dat de maatschappij gek aan het worden is....je hoort toch altijd dat slappe gelul van je kiest er niet om homo te zijn maar je bent het, hoe zat dat dan met bi?? ben je dat ook al geboren?? BULLSHIT dat komt gewoon door de huidige maatschappij en de vrijheid die mensen hier hebben!! er is totaal geen sociale controle meer en iedereen doet maar wat, de mannen en vrouwen zijn de laatste jaren in het algemeen door de maatschappij verandert dat ze hun eigen rollen niet meer kennen... het wordt weer eens tijd dat mensen terugkijken hoe het in het verleden ging... en verleden is verleden maar dat wil niet zeggen dat je er niet naar terug kunt kijken. ik heb nooit gelooft in een bepaalde godsdienst omdat ik er niet in geloof. maar godsdienst zorgde er in ieder geval wel voor dat er 2000 jaar geen gekke dingen gebeurde, en misschien is het toch maar beter als dat wat terugkeert, ik denk ook dat godsdienst nooit bestaan heeft maar een middel was om een bevolking te besturen om bepaalde dingen wel en niet te doen. als je je hele opvoeding gewend bent met het feit dat homosexualiteit slecht is dan zal je op den duur zien dat er veel minder homo's zijn en al hemaal Bi's!! zie het nu in de praktijk ook...

Gast ik raad je echt aan je even te laten nakijken. Echt je hele post is een aaneenschakeling van achterlijkheid.

Briant
07-01-2013, 18:27
ja vast, tuurlijk als kind is het wel eens raar om te denken of misschien zelfs te zien wat je mama en papa doet, maar je gaat me echt niet vertellen dat een kind het normaal zou vinden als die zijn papa samen met een andere vent in bed liggen...... overigens ik ben geen een of andere ouwe suffe lul ergens verstopt in een klooster en er sinds 2013 pas uit, sterker nog die vind ik meestal de meest hypocriete want die hebben vroeger dingen gedaan dat willen we niet eens weten. maar ookal leven we in 2013, sterker nog al is het 2088. ik vind het gewoon niet normaal hoe kinderen hier worden opgevoed met je kunt zomaar homo's, bi of whatever zijn. dit verandert namelijk de hele denkpad van kinderen. het is belachelijk als je kijkt hoeveel BI's en homo's er tegenwoordig zijn en dat wordt altijd dat slappe excuus gebruikt van nu kan het en vroeger kon je er niet voor uitkomen. maar je gaat mij niet wijsmaken dat er vroeger zoveel homo's waren die er niet voor uit durfden te komen. Bisexualiteit is het ultieme bewijs van dat de maatschappij gek aan het worden is....je hoort toch altijd dat slappe gelul van je kiest er niet om homo te zijn maar je bent het, hoe zat dat dan met bi?? ben je dat ook al geboren?? BULLSHIT dat komt gewoon door de huidige maatschappij en de vrijheid die mensen hier hebben!! er is totaal geen sociale controle meer en iedereen doet maar wat, de mannen en vrouwen zijn de laatste jaren in het algemeen door de maatschappij verandert dat ze hun eigen rollen niet meer kennen... het wordt weer eens tijd dat mensen terugkijken hoe het in het verleden ging... en verleden is verleden maar dat wil niet zeggen dat je er niet naar terug kunt kijken. ik heb nooit gelooft in een bepaalde godsdienst omdat ik er niet in geloof. maar godsdienst zorgde er in ieder geval wel voor dat er 2000 jaar geen gekke dingen gebeurde, en misschien is het toch maar beter als dat wat terugkeert, ik denk ook dat godsdienst nooit bestaan heeft maar een middel was om een bevolking te besturen om bepaalde dingen wel en niet te doen. als je je hele opvoeding gewend bent met het feit dat homosexualiteit slecht is dan zal je op den duur zien dat er veel minder homo's zijn en al hemaal Bi's!! zie het nu in de praktijk ook...

Straks maken ze jou nog gay, moet je mannen in de reet neuken. Die dag gaat zeker komen, let maar op.

blackadder
07-01-2013, 18:35
ja vast, tuurlijk als kind is het wel eens raar om te denken of misschien zelfs te zien wat je mama en papa doet, maar je gaat me echt niet vertellen dat een kind het normaal zou vinden als die zijn papa samen met een andere vent in bed liggen...... overigens ik ben geen een of andere ouwe suffe lul ergens verstopt in een klooster en er sinds 2013 pas uit, sterker nog die vind ik meestal de meest hypocriete want die hebben vroeger dingen gedaan dat willen we niet eens weten. maar ookal leven we in 2013, sterker nog al is het 2088. ik vind het gewoon niet normaal hoe kinderen hier worden opgevoed met je kunt zomaar homo's, bi of whatever zijn. dit verandert namelijk de hele denkpad van kinderen. het is belachelijk als je kijkt hoeveel BI's en homo's er tegenwoordig zijn en dat wordt altijd dat slappe excuus gebruikt van nu kan het en vroeger kon je er niet voor uitkomen. maar je gaat mij niet wijsmaken dat er vroeger zoveel homo's waren die er niet voor uit durfden te komen. Bisexualiteit is het ultieme bewijs van dat de maatschappij gek aan het worden is....je hoort toch altijd dat slappe gelul van je kiest er niet om homo te zijn maar je bent het, hoe zat dat dan met bi?? ben je dat ook al geboren?? BULLSHIT dat komt gewoon door de huidige maatschappij en de vrijheid die mensen hier hebben!! er is totaal geen sociale controle meer en iedereen doet maar wat, de mannen en vrouwen zijn de laatste jaren in het algemeen door de maatschappij verandert dat ze hun eigen rollen niet meer kennen... het wordt weer eens tijd dat mensen terugkijken hoe het in het verleden ging... en verleden is verleden maar dat wil niet zeggen dat je er niet naar terug kunt kijken. ik heb nooit gelooft in een bepaalde godsdienst omdat ik er niet in geloof. maar godsdienst zorgde er in ieder geval wel voor dat er 2000 jaar geen gekke dingen gebeurde, en misschien is het toch maar beter als dat wat terugkeert, ik denk ook dat godsdienst nooit bestaan heeft maar een middel was om een bevolking te besturen om bepaalde dingen wel en niet te doen. als je je hele opvoeding gewend bent met het feit dat homosexualiteit slecht is dan zal je op den duur zien dat er veel minder homo's zijn en al hemaal Bi's!! zie het nu in de praktijk ook...
Jij moet echt nodig uit die kast komen. Je staat op knappen.

daanII
07-01-2013, 18:41
Echte trots of valse trots:

http://www.gayandschool.nl/aps/Gay+and+School/news/Nieuwsarchief+2012/Trotse+leerling+minder+snel+homofoob.htm

daanII
07-01-2013, 18:44
En deze is nog leuker:

http://www.faqt.nl/recent/homofoben-zijn-gay/

"Uit het onderzoek blijkt dat mensen met begripvolle ouders beter een beter beeld hebben van hun geaardheid dan kinderen van autoritaire ouders."

Asura
07-01-2013, 19:05
Als je een atheist bent, zie je evolutie als oorzaak van de menselijke kinderwens. Het is de reden dat mannen en vrouwen een partner van het andere geslacht zoeken, en het is de reden dat een moeder of vader instinctief het kind weten te verzorgen en beschermen. Het eerste instinct mist door een genetische afwijking, aangezien de evolutie ons ontworpen heeft om voort te planten. Dat is wellicht niet fijn om te horen, maar dat maakt het niet minder waar.Is het dan ook mogelijk dat ze een verhoogde kans hebben dat ze andere cruciale instincten missen die benodigd zijn voor het ouderschap?

Dat zou kunnen. Maar nog belangrijker is dat monogamie volgens vele onderzoeken, wat ook geobserveerd kan worden in de praktijk, zeer zeldzaam is onder homoseksuelen. Ook relaties blijken van korte duur. Dan is het uiteraard niet handig om homoseksuelen onder dezelfde regels als heteroseksuelen adoptie rechten toe te kennen. Hiernaast weet ik niet of het gezond is voor kinderen om op te groeien met homoseksuele ouders.Kinderen uit éénoudergezinnen zijn oververtegenwoordigt in alle vormen van problematiek, van misdaad en geestenziekte, tot depressie en armoede.

daanII
07-01-2013, 19:20
ja vast, tuurlijk als kind is het wel eens raar om te denken of misschien zelfs te zien wat je mama en papa doet, maar je gaat me echt niet vertellen dat een kind het normaal zou vinden als die zijn papa samen met een andere vent in bed liggen...... overigens ik ben geen een of andere ouwe suffe lul ergens verstopt in een klooster en er sinds 2013 pas uit, sterker nog die vind ik meestal de meest hypocriete want die hebben vroeger dingen gedaan dat willen we niet eens weten. maar ookal leven we in 2013, sterker nog al is het 2088. ik vind het gewoon niet normaal hoe kinderen hier worden opgevoed met je kunt zomaar homo's, bi of whatever zijn. dit verandert namelijk de hele denkpad van kinderen. het is belachelijk als je kijkt hoeveel BI's en homo's er tegenwoordig zijn en dat wordt altijd dat slappe excuus gebruikt van nu kan het en vroeger kon je er niet voor uitkomen. maar je gaat mij niet wijsmaken dat er vroeger zoveel homo's waren die er niet voor uit durfden te komen. Bisexualiteit is het ultieme bewijs van dat de maatschappij gek aan het worden is....je hoort toch altijd dat slappe gelul van je kiest er niet om homo te zijn maar je bent het, hoe zat dat dan met bi?? ben je dat ook al geboren?? BULLSHIT dat komt gewoon door de huidige maatschappij en de vrijheid die mensen hier hebben!! er is totaal geen sociale controle meer en iedereen doet maar wat, de mannen en vrouwen zijn de laatste jaren in het algemeen door de maatschappij verandert dat ze hun eigen rollen niet meer kennen... het wordt weer eens tijd dat mensen terugkijken hoe het in het verleden ging... en verleden is verleden maar dat wil niet zeggen dat je er niet naar terug kunt kijken. ik heb nooit gelooft in een bepaalde godsdienst omdat ik er niet in geloof. maar godsdienst zorgde er in ieder geval wel voor dat er 2000 jaar geen gekke dingen gebeurde, en misschien is het toch maar beter als dat wat terugkeert, ik denk ook dat godsdienst nooit bestaan heeft maar een middel was om een bevolking te besturen om bepaalde dingen wel en niet te doen. als je je hele opvoeding gewend bent met het feit dat homosexualiteit slecht is dan zal je op den duur zien dat er veel minder homo's zijn en al hemaal Bi's!! zie het nu in de praktijk ook...

Ben je ouder, of vader?

daanII
07-01-2013, 19:22
Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden is het treurig dat de kinderen van "nu" de proefkonijnen vormen voor de toekomst. Zijn we nu aan het kijken of deze kinderen normaal en heelhuids uit de opvoeding van een stelletje natnekken komen?

Zoek eens op waar de term "huwelijk/marriage" vandaan komt en kijk eens wat "wij" er van gemaakt hebben.

Ben je ouder, of vader?

appelsap
07-01-2013, 19:24
Gewoon alleen heterostellen van gelijke etnische afkomst, met een IQ van minimaal 100, geen genetische afwijkingen en een jaarlijks inkomen van minimaal euro 100.000 kinderen laten adopteren/krijgen. Zijn we van alle wereldproblemen af over 200 jaar. O ja, wel effe een contract tekenen dat je volledig monogaam zal blijven en niet zal scheiden. Anders moeten die kids naar en eerder genoemd gezin worden overgeplaatst.

daanII
07-01-2013, 19:26
Gewoon alleen heterostellen van gelijke etnische afkomst, met een IQ van minimaal 100, geen genetische afwijkingen en een jaarlijks inkomen van minimaal euro 100.000 kinderen laten adopteren/krijgen. Zijn we van alle wereldproblemen af over 200 jaar. O ja, wel effe een contract tekenen dat je volledig monogaam zal blijven en niet zal scheiden. Anders moeten die kids naar en eerder genoemd gezin worden overgeplaatst.

Heb jij kinderen?

appelsap
07-01-2013, 19:37
Heb jij kinderen?

Mag niet volgens mijn eigen regels, want mijn vrouw is niet van exact dezelfde etnische afkomst als ik. Anders had ik ze graag gekregen. Jij?

daanII
07-01-2013, 19:41
Mag niet volgens mijn eigen regels, want mijn vrouw is niet van exact dezelfde etnische afkomst als ik. Anders had ik ze graag gekregen. Jij?

Ja, drie. En ik ben een begripvolle ouder.
De oudste is nu Mr. in de rechten, de middelste zit nu op het VWO en de jongste gaat nu naar de middelbare school. Uit een een-ouder gezin, zonder vooroordelen & met veel begrip.

WIM_de _Echte
07-01-2013, 19:43
Nederland wordt steeds dommer!

appelsap
07-01-2013, 20:00
Ja, drie. En ik ben een begripvolle ouder.
De oudste is nu Mr. in de rechten, de middelste zit nu op het VWO en de jongste gaat nu naar de middelbare school. Uit een een-ouder gezin, zonder vooroordelen & met veel begrip.

Je lijkt me een intelligente vader, dus ik neem aan dat je het sarcasme in mijn eerste post zou moeten kunnen begrijpen.

De meeste argumenten van de homofobe forumcollega's slaan als een lul op een drumstel.
Niemand ontkent dat de ideale situatie voor de opvoeding van kinderen een twee oudergezin (je kan discussiëren over het feit dat een vader en een moederfiguur perse een man en een vrouw moeten zijn), met een stabiel inkomen en zonder relationele problemen, zou zijn.
Helaas zit de wereld niet zo in elkaar en zie ik persoonlijk het probleem niet als twee homo's of lesbo's een kind opvoeden, met liefde en in een stabiele gezinssituatie. Ik denk niet dat de seksuele geaardheid van de ouders voor ontwikkelingsproblemen bij kinderen zorgen. Dus om obv seksuele geaardheid wel of niet adoptie toe te staan is hypocriet.

@(b)asura. Hetero's zijn lekker monogaam wil je zeggen.....

daanII
07-01-2013, 20:03
Je lijkt me een intelligente vader, dus ik neem aan dat je het sarcasme in mijn eerste post zou moeten kunnen begrijpen.

De meeste argumenten van de homofobe forumcollega's slaan als een lul op een drumstel.
Niemand ontkent dat de ideale situatie voor de opvoeding van kinderen een twee oudergezin (je kan discussiëren over het feit dat een vader en een moederfiguur perse een man en een vrouw moeten zijn), met een stabiel inkomen en zonder relationele problemen, zou zijn.
Helaas zit de wereld niet zo in elkaar en zie ik persoonlijk het probleem niet als twee homo's of lesbo's een kind opvoeden, met liefde en in een stabiele gezinssituatie. Ik denk niet dat de seksuele geaardheid van de ouders voor ontwikkelingsproblemen bij kinderen zorgen. Dus om obv seksuele geaardheid wel of niet adoptie toe te staan is hypocriet.

@(b)asura. Hetero's zijn lekker monogaam wil je zeggen.....

Jep, ik begrijp het. We denken hetzelfde gelukkig.

Zuffa LLC
07-01-2013, 20:22
Ben je ouder, of vader?

ik heb een zoon van 4 en als het goed is en alles verloopt prima krijg ik en mijn vrouw er over een klein maandje een dochter erbij. er zal op deze reactie waarschijnlijk wel een flauwe statement gemaakt worden maar als je me zoon maar niet gaan associëren met dat afschuwelijke ziekte. mij mogen jullie associëren met whatever... interessseert me geen bal.

my2cents
07-01-2013, 20:49
ik heb een zoon van 4 en als het goed is en alles verloopt prima krijg ik en mijn vrouw er over een klein maandje een dochter erbij. er zal op deze reactie waarschijnlijk wel een flauwe statement gemaakt worden maar als je me zoon maar niet gaan associëren met dat afschuwelijke ziekte. mij mogen jullie associëren met whatever... interessseert me geen bal.

Maar wat nou als hij deze vreselijke 'ziekte' blijkt te hebben? Houd je dan minder van hem?

Diz
07-01-2013, 20:57
ik heb een zoon van 4 en als het goed is en alles verloopt prima krijg ik en mijn vrouw er over een klein maandje een dochter erbij. er zal op deze reactie waarschijnlijk wel een flauwe statement gemaakt worden maar als je me zoon maar niet gaan associëren met dat afschuwelijke ziekte. mij mogen jullie associëren met whatever... interessseert me geen bal.

De kinderen van een homofoob ontwikkelen zich op latere leeftijd vaak tot homoseksueel, wist je dat? :hugegrin:

blackadder
07-01-2013, 21:13
http://www.videobash.com/video_show/bruno-ending-gay-cage-fight-233177

daanII
07-01-2013, 22:24
ik heb een zoon van 4 en als het goed is en alles verloopt prima krijg ik en mijn vrouw er over een klein maandje een dochter erbij. er zal op deze reactie waarschijnlijk wel een flauwe statement gemaakt worden maar als je me zoon maar niet gaan associëren met dat afschuwelijke ziekte. mij mogen jullie associëren met whatever... interessseert me geen bal.

Veel succes. Ik hoop dat jouw kinderen in een liefdevolle en begripvolle omgeving opgroeien.

my2cents
07-01-2013, 22:37
Veel succes. Ik hoop dat jouw kinderen in een liefdevolle en begripvolle omgeving opgroeien.

Gezien zijn posts regarding this subject lijkt mij dat laatste best moeilijk...

Bromios
07-01-2013, 23:12
ik heb een zoon van 4 en als het goed is en alles verloopt prima krijg ik en mijn vrouw er over een klein maandje een dochter erbij. er zal op deze reactie waarschijnlijk wel een flauwe statement gemaakt worden maar als je me zoon maar niet gaan associëren met dat afschuwelijke ziekte. mij mogen jullie associëren met whatever... interessseert me geen bal.

Ik vind het echt lullig voor je kinderen dat intelligentie erfelijk is. Dit gun je echt niemand.

Asura
08-01-2013, 16:58
@(b)asura. Hetero's zijn lekker monogaam wil je zeggen.....

In grote mate dan homoseksuelen. Je wil zeggen omdat er een probleem bij de ene groep is, een probleem dat in veel grotere mate voorkomt bij een andere groep irrelevant is?

Laat me het anders stellen, monogamie is zeldzaam bij homoseksuelen. Hetero's gaan uiteraard ook vreemd, maar in veel mindere mate. Als je dat niet belangrijk vind, heeft dat niet zozeer met tolerantie maar met een gebrek aan interesse voor de toekomst van het kind in kwestie te maken. In de jaren 80 werd men ook chauvinist genoemd als men zich tegen éénoudergezinnen uitsprak, iets wat lang is gepromoot onder het mom van feminisme, en tegenwoordig blijkt dat kinderen uit dit soort gezinnen oververtegenwoordigt zijn in misdaad, geestesziekte, depressie en andere 'kwalen'. Dat iedereen die zich uitspreekt tegen deze zaken als 'homofoob' word aangeduid is in feite niets nieuws.

blackadder
08-01-2013, 17:00
In grote mate dan homoseksuelen. Je wil zeggen omdat er een probleem bij de ene groep is, een probleem dat in veel grotere mate voorkomt bij een andere groep irrelevant is?

Laat me het anders stellen, monogamie is zeldzaam bij homoseksuelen. Hetero's gaan uiteraard ook vreemd, maar in veel mindere mate. Als je dat niet belangrijk vind, heeft dat niet zozeer met tolerantie maar met een gebrek aan interesse voor de toekomst van het kind in kwestie te maken. In de jaren 80 werd men ook chauvinist genoemd als men zich tegen éénoudergezinnen uitsprak, iets wat lang is gepromoot onder het mom van feminisme, en tegenwoordig blijkt dat kinderen uit dit soort gezinnen oververtegenwoordigt zijn in misdaad, geestesziekte, depressie en andere 'kwalen'. Dat iedereen die zich uitspreekt tegen deze zaken als 'homofoob' word aangeduid is in feite niets nieuws.
Zijn er veel van jouw vriendjes vreemdgegaan dan?

Asura
08-01-2013, 17:10
Zijn er veel van jouw vriendjes vreemdgegaan dan?
:lol:

Ik wou zeggen dat ik je kan helpen maar met de enkele nichten die ik ken bespreek ik nooit relaties. Tenminste, ik neem aan dat je op zoek bent naar homo's die in zijn voor wat je ook in ogen had met deze vraag ^^

blackadder
08-01-2013, 17:22
:lol:

Ik wou zeggen dat ik je kan helpen maar met de enkele nichten die ik ken bespreek ik nooit relaties. Tenminste, ik neem aan dat je op zoek bent naar homo's die in zijn voor wat je ook in ogen had met deze vraag ^^
Ik dacht gewoon dat je uit eigen ervaring sprak mbt monogamie onder homo's.

Turboknecht
08-01-2013, 17:43
Asura, Advokaat en Zuffa LLC; sinds jaar en dag trouwe bezoekers van Café Cockring te A'dam.

Asura
08-01-2013, 17:58
Asura, Advokaat en Zuffa LLC; sinds jaar en dag trouwe bezoekers van Café Cockring te A'dam.

Iemand die tegen bepaalde zaken is direct als homofoob afschilderen. Origineel. Ik betwijfel dat je werkstukje veel waard is met zo'n mentaliteit.

Asura
08-01-2013, 18:08
Ik dacht gewoon dat je uit eigen ervaring sprak mbt monogamie onder homo's.

Nee hoor, het komt gewoon voort uit onderzoek en vanuit de logica van iedereen die kritisch denkt zonder zich te laten leiden door angst voor de standaard ad hominem repliek. Zoals ik al zei, enkele tientallen jaren terug werd je als chauvinist afgeschilderd als je de opkomst van één ouder gezinnen als problematisch verklaarde, nu blijkt wel degelijk dat de gevolgen ernstig zijn. Ik zeg ook nergens dat ik zeker weet dat homoseksuele adoptieouders in het algemeen problemen zullen opleveren, maar wel dat er een grote kans op is en dat er daarom niet lichtzinnig mee moet worden omgegaan.

Als het enige antwoord dan "homofoob' is, zegt dat een stuk meer over de 'beschuldiger' dan de 'beschuldigde'.

Turboknecht
08-01-2013, 18:41
Iemand die tegen bepaalde zaken is direct als homofoob afschilderen. Origineel. Ik betwijfel dat je werkstukje veel waard is met zo'n mentaliteit.

Grappig dat jij over mijn mentaliteit begint. Jij wil homoseksuelen verbieden kinderen op voeden en dus discrimineren op hun seksuele geaardheid, omdat je denkt dat homoseksuele ouders het slechter doen dan heteroseksuele ouders (is nog niet heel veel onderzoek naar verricht, dus je weet helemaal niet zeker of dat zo is). Laagopgeleiden doen het vaak slechter dan hoogopgeleiden, moeten we laagopgeleiden dan ook maar verbieden kinderen op te voeden? Of zullen we op etniciteit gaan discrimineren, niet alle etnische komaf scoort hetzelfde namelijk. Het idee alleen al is te belachelijk voor woorden, maar dat heb je blijkbaar niet door met je fijne mentaliteit.

daanII
08-01-2013, 20:51
Ja, kindjesverwekkers dienen ook gescreened te worden door de wet bibob, net als vechtsport gala's organisatoren.
Wat een ellende allemaal.