PDA

View Full Version : Nieuwe spelregels glory world series *spoiler



Sluwe Fox
31-12-2012, 13:48
Beste Mixfight.nl leden/bezoekers,

Ik ben enorm nieuwsgierig naar jullie mening rondom de nieuwe spelregels binnen Glory. Ik vind het op z'n zachts gezegd belachelijk en verre van professioneel In mijn beleving had ik hier en daar het idee dat diegene die het beste het kroegvechten onder de knie had doorging/bijna doorging naar de 2e ronde.

De show/entertainment is ver te zoeken. Ik zie zo nu en dan op jeugdgala's waar ze 50 partijen op 1 avond willen doordrukken dat de tegenstanders tegelijk opkomen. Maar een gala zoals vandaag moet je dat in mijn beleving niet doen.

Zaken die ik graag anders zou willen zien:

1 2x2min veranderen in 3x3
2 entertainment/show/opkomsten terug

Richelieu
31-12-2012, 13:50
Misschien dat de opkomsten nu gecombineerd zijn door het samengaan met DREAM.

The Company
31-12-2012, 13:51
Waren er bij de MMA gevechten wel opkomsten?

Kemal
31-12-2012, 13:55
Ik vind het wel lekker zo.

Sluwe Fox
31-12-2012, 14:16
ik vind het echt niks maar dat was al duidelijk. Ik mis het schaakspel, tactisch vechten en acceleraties, nu is het vanaf de eerste seconde gas erop en zoveel mogelijk doen waardoor een paar partijen meer op kroeggevechten/kroegbazen leken dan professionele vechters die 2x per dag 6 dgn in de week trainen.

Leventdepevent
31-12-2012, 14:18
ik vind het wel beter zo zonder opkomsten...t gaat mij om de partijen, maar gelijk heb je qua entertainment is t niet veel zo

rollermanskunk
31-12-2012, 14:32
Ik vind het wel een lekker tempootje. Ik zou alleen geen Final 16 meer doen. Maar ja het zijn 2 events op 1 avond, ik vind het wel wat hebben. NYE events als deze zijn ook traditioneel een lange zit.

Beetje mixed feelings maar wel leuke partijen vooralsnog

spacebox
31-12-2012, 15:59
Bij de partij van Errol Zimmerman vond ik de regels zoiezo niet echt tot zijn recht komen. Ik had het gevoel dat hij die partij wel kon winnen op de oude regels.

Het is de bedoeling dat je veel doet in het begin en niet achter komt. Volgend jaar zullen de game plans iedergeval anders zijn dan nu!!

Maar ja ook ik weet het niet of het nou beter was of niet

Asura
31-12-2012, 16:01
Ik vond K-1 altijd perfect, dit is ook niet slecht, maar bij sommige partijen miste ik echt een derde ronde

RedDawn
31-12-2012, 16:04
Mis de derde ronde, zeker bij een 2 keer 2 minuten partij. Dan is het gewoon hetzelfde format als een nieuwelingenpartij. :(

Bromios
31-12-2012, 16:54
Ik vind het wel ideaal. Mis normaal altijd de helft van de partij omdat ik even ben gaan afwassen of zo gedurende de opkomst en al het gelul in de ring.

Dit format heeft de toekomst voor alle gala's. Snelle opkomst, geen gelul in de ring maar gelijk beginnen. Vind alleen dat het wel 2x3 mag. 1 lullige tik en je kan je niet meer terugvechten.

Nosferatu187
31-12-2012, 16:54
ik vind het echt niks maar dat was al duidelijk. Ik mis het schaakspel, tactisch vechten en acceleraties, nu is het vanaf de eerste seconde gas erop en zoveel mogelijk doen waardoor een paar partijen meer op kroeggevechten/kroegbazen leken dan professionele vechters die 2x per dag 6 dgn in de week trainen.

Precies en dan gaan mensen ook om puur geluk winnen, de sluggers het pure technische gedeelte valt hierdoor weg.

Sloper
31-12-2012, 16:58
Hierin geef ik Spacebox volledig gelijk.
De kenners op Mixfight weten hoe ik over Zimmerman en z'n lakse/slechte instelling denk, echter wanneer er een 3e ronde zou komen had hij Ben Saddik ZWAAR KO geslagen. Die jongen had na de bel werkelijk angst in z'n ogen!

Voor Errol z'n pech heeft de 8 tellen uit de eerste ronde ook meegeteld en is het 1 ronde verloren en 1 onbeslist = verloren.


Bij de partij van Errol Zimmerman vond ik de regels zoiezo niet echt tot zijn recht komen. Ik had het gevoel dat hij die partij wel kon winnen op de oude regels.

Het is de bedoeling dat je veel doet in het begin en niet achter komt. Volgend jaar zullen de game plans iedergeval anders zijn dan nu!!

Maar ja ook ik weet het niet of het nou beter was of niet

Bromios
31-12-2012, 17:04
Hierin geef ik Spacebox volledig gelijk.
De kenners op Mixfight weten hoe ik over Zimmerman en z'n lakse/slechte instelling denk, echter wanneer er een 3e ronde zou komen had hij Ben Saddik ZWAAR KO geslagen. Die jongen had na de bel werkelijk angst in z'n ogen!

Voor Errol z'n pech heeft de 8 tellen uit de eerste ronde ook meegeteld en is het 1 ronde verloren en 1 onbeslist = verloren.

Dus we kunnen concluderen dat dit goed was voor het toernooi.

Errol komt er niet met zijn lakse instelling en krijgt eindelijk is het verlies wat hij verdient. Je kunt mij niet vertellen dat hij 6x per week 2x per dag traint. Als die gozer 2x per week de snackbar uitkomt om een nieuwe weekvoorraad cola te gaan halen bij de jumbo is het veel.

Nosferatu187
31-12-2012, 17:06
Nou nou eindelijk het verlies wat hij verdiend? Dit vind ik nergens op slaan dat hij veel harder mag trainen is een ander verhaal.

Bromios
31-12-2012, 17:10
Nou nou eindelijk het verlies wat hij verdiend? Dit vind ik nergens op slaan dat hij veel harder mag trainen is een ander verhaal.
zimmerman komt al een paar jaar met veel geluk rondes verder met 1 goede beuk per wedstrijd. Dus in die zin vind ik het meer dan terecht dat hij in dit geval door de beter vechtende tegenstander is verslagen.

Sloper
31-12-2012, 17:10
Als ik toch bezig ben sluit ik 2012 even af met mijn gedachten over de sport.

- Errol Zimmerman moet in mijn optiek niet geboekt worden door promoters. Zolang hij niet fit is, geen ring betreden. Het kost een hoop geld, levert weinig op en nog erger: Hij maakt zichzelf belachelijk met vele verliespartijen

- Remy Bonjasky is er natuurlijk een tijd uit geweest, maar je ziet dat het er niet meer in zit bij de jongen. Hopeloos uit vorm en heeft de fut niet meer om tempo te draaien. Handschoenen aan de wilgen hangen en lekker ervaring overbrengen aan pupillen. Je gaat net Aerts het risico lopen dalijk klappen te krijgen van jongens die nooit je niveau uit het verleden zullen evenaren.

Gohkan Saki vocht een ijzersterk toernooi en verdiende tegen Schilt een extra ronde. Het lijkt wel de enige vechter die een gameplan had en ook goed uitvoerde. Na rottig begin van 2012 laat hij toch zien op het hoogste niveau z'n mannetje te staan.

Robin van Roosmalen vocht in mijn ogen absoluut niet goed. Hij knokt teveel op de automatische piloot ipv rust te nemen en gestaag de basis voor een KO op te bouwen. Want Nagashima moest er gewoon uit. Leuke vechter die Robin, maar gaat de top nooit halen door z'n incomplete en tactisch gebrekkige vechtstijl.

Tot slot vind ik dat het tijd voor een nieuwe en vooral goede lichting in de HW. Sommige vechters van vandaag verdienen op basis van hun kwaliteiten geen plaats op een prestigieus gala als Glory. Hopelijk zien we in 2013 nieuwe sterren rijzen!

Sloper
31-12-2012, 17:13
Klopt Bromios. Errol verdiende absoluut geen winst en ben blij dat iemand als Ben Saddik die wel wil werken door is gegaan en verdienstelijk gevochten heeft.
Als hij ipv 12x per week minimaal 8x traint, slaat hij met uitzondering van de top 3 iedereen KO.


Dus we kunnen concluderen dat dit goed was voor het toernooi.

Errol komt er niet met zijn lakse instelling en krijgt eindelijk is het verlies wat hij verdient. Je kunt mij niet vertellen dat hij 6x per week 2x per dag traint. Als die gozer 2x per week de snackbar uitkomt om een nieuwe weekvoorraad cola te gaan halen bij de jumbo is het veel.

Kemal
31-12-2012, 17:14
wordt lekker gespoilerd ;)

MuayThaiGuy
31-12-2012, 17:22
Ik vond het complete gebeuren een aanfluiting qua regelgeving.
8 top vechters welke 8 stukken vlees voorgeschoteld krijgen om af te slachten en daarna begon het echte evenement pas.
De grootste verliezers zijn Aerts en Diniz in mijn ogen, ondanks dat slugfesten leuk kunnen zijn om te zien. Het is een toernooi hierin zul je wel behouden moeten knokken daar je in dit systeem 4 partijen vecht.
3 seconden clinchen ok, het mag iets meer maar de ene ref komt sneller tussenbeide dan de ander.
Het verbieden van werpen, akkoord een beenveeg verbieden kom op het hoort er bij wat is het nut om het te verbieden?
Glory sloot af met het grootste toernooi van het jaar, mijns inziens horen daar ook de opkomsten bij van de vechters immers dat maakt het leuk.
De 2 minuten per ronde vindt ik persoonlijk wat kort evenals het knock out systeem, leuk zo'n overvolle card maar kwaliteit....
Een terechte knock down werd niet geteld ( Verhoeven ) en het 8 tellen geven bij een 2e knockdown in dezelfde ronde om daarna het gevecht te staken, ik snap daar het nut niet van datzelfde geldt voor Ghita die KO werd geteld bij 8 tellen met 8 tellen op de klok. Die had makkelijk nog een ronde door kunnen gaan, Ubeda vind ik in sommige partijen te veel opvallen en te veel onterechte beslissingen nemen.

Asura
31-12-2012, 17:37
Spoiler mag wel in de titel idd

Facade
31-12-2012, 17:43
De rondes mogen wat mij betreft wat langer, maar ik vond dit in principe ook goed te doen. Een standaardformule van 3x2 zou eventueel ook kunnen. Dan heb je drie explosieve rondes in plaats van twee langzamere. Ik vond het wel fijn dat er niet zoveel tijd besteed werd aan opkomsten. In dit geval hadden die langer geduurd dan de partijen zelf, dus dat hebben ze slim gedaan.

Ik vond de fysieke gesteldheid van de deelnemers vele malen storender dan de rondeduur. Er liepen heel wat in rond die niks te zoeken hadden in de gewichtsklasse en dit compenseerden met een behoorlijke bierbuik. Ik wil toch nog enigszins het idee hebben dat ik te maken heb met een proffessionele vechtsport met sporters die zich ziek getraind hebben om in optimale conditie te verschijnen. Als die Ben Saddik tot de halve finale doordringt met een pens van hier tot weet ik veel, dan stoort dat mij mateloos. Heeft ook een beetje met presentatie en geloofwaardigheid te maken. Als je twee dikzakken in de lucht ziet maaien dan heb je eerder een associatie met een kroeggevecht dan met een sportevenement.

BvdB
31-12-2012, 17:44
Ik zie het liefst gewoon 2 aparte events. Een Final 16 en daarna een Final 8 toernooi.

Final 16: Oude K-1 regels. 3x3 min en 3 knockdowns in een ronde is tko

Final 8:

- Kwartfinale's : 2 rondes van 4 minuten. Twee zware knockdowns is tko
- Halve finale en Finale: Ook hier weer de oude K-1 regels.

Kemal
31-12-2012, 17:47
wordt lekker gespoilerd ;)
Spoiler mag wel in de titel idd
Done ;)

daanII
31-12-2012, 17:52
De rondes mogen wat mij betreft wat langer, maar ik vond dit in principe ook goed te doen. Een standaardformule van 3x2 zou eventueel ook kunnen. Dan heb je drie explosieve rondes in plaats van twee langzamere. Ik vond het wel fijn dat er niet zoveel tijd besteed werd aan opkomsten. In dit geval hadden die langer geduurd dan de partijen zelf, dus dat hebben ze slim gedaan.

Ik vond de fysieke gesteldheid van de deelnemers vele malen storender dan de rondeduur. Er liepen heel wat in rond die niks te zoeken hadden in de gewichtsklasse en dit compenseerden met een behoorlijke bierbuik. Ik wil toch nog enigszins het idee hebben dat ik te maken heb met een proffessionele vechtsport met sporters die zich ziek getraind hebben om in optimale conditie te verschijnen. Als die Ben Saddik tot de halve finale doordringt met een pens van hier tot weet ik veel, dan stoort dat mij mateloos. Heeft ook een beetje met presentatie en geloofwaardigheid te maken. Als je twee dikzakken in de lucht ziet maaien dan heb je eerder een associatie met een kroeggevecht dan met een sportevenement.

Goed omschreven. Duidelijke taal. Het gaat om topsport.

Bromios
31-12-2012, 17:59
De rondes mogen wat mij betreft wat langer, maar ik vond dit in principe ook goed te doen. Een standaardformule van 3x2 zou eventueel ook kunnen. Dan heb je drie explosieve rondes in plaats van twee langzamere. Ik vond het wel fijn dat er niet zoveel tijd besteed werd aan opkomsten. In dit geval hadden die langer geduurd dan de partijen zelf, dus dat hebben ze slim gedaan.

Ik vond de fysieke gesteldheid van de deelnemers vele malen storender dan de rondeduur. Er liepen heel wat in rond die niks te zoeken hadden in de gewichtsklasse en dit compenseerden met een behoorlijke bierbuik. Ik wil toch nog enigszins het idee hebben dat ik te maken heb met een proffessionele vechtsport met sporters die zich ziek getraind hebben om in optimale conditie te verschijnen. Als die Ben Saddik tot de halve finale doordringt met een pens van hier tot weet ik veel, dan stoort dat mij mateloos. Heeft ook een beetje met presentatie en geloofwaardigheid te maken. Als je twee dikzakken in de lucht ziet maaien dan heb je eerder een associatie met een kroeggevecht dan met een sportevenement.

Juist. Daar erger ik me ook helemaal dood aan.
Ik noem het maar het Golden Glory dieet. Zodra sporters bij GG gaan trainen worden ze vet. Saki is weg daar en gelijk afgevallen (Mike eet alles zelf op denk ik ;)).

RedDawn
31-12-2012, 18:00
Juist. Daar erger ik me ook helemaal dood aan.
Ik noem het maar het Golden Glory dieet. Zodra sporters bij GG gaan trainen worden ze vet. Saki is weg daar en gelijk afgevallen (Mike eet alles zelf op denk ik ;)).

Hahha!

RedDawn
31-12-2012, 18:01
Kharitonov ziet er ook nooit echt afgetraind uit.

rollermanskunk
31-12-2012, 19:31
Als je van tevoren de nieuwe regels weet moet je ook je gameplan daar op aan passen. Ghita, Zimmerman, Bonjasky leken hun vechtstijl niet te hebben aangepast op de nieuwe regels. Behoudend starten is met deze nieuwe regels funest. Het brawl-gehalte was in mijn ogen wel vermakelijk dat de techniek en taktiek puristen zich dood hebben geergerd kan ik wel een beetje begrijpen maar entertainment voor het grote publiek lijkt mij ook belangrijk.

Ik heb me vermaakt maar de nieuwe regels mogen van mij wel aangepast worden.

Pansier
01-01-2013, 21:43
Als ik toch bezig ben sluit ik 2012 even af met mijn gedachten over de sport.

- Errol Zimmerman moet in mijn optiek niet geboekt worden door promoters. Zolang hij niet fit is, geen ring betreden. Het kost een hoop geld, levert weinig op en nog erger: Hij maakt zichzelf belachelijk met vele verliespartijen

- Remy Bonjasky is er natuurlijk een tijd uit geweest, maar je ziet dat het er niet meer in zit bij de jongen. Hopeloos uit vorm en heeft de fut niet meer om tempo te draaien. Handschoenen aan de wilgen hangen en lekker ervaring overbrengen aan pupillen. Je gaat net Aerts het risico lopen dalijk klappen te krijgen van jongens die nooit je niveau uit het verleden zullen evenaren.

Gohkan Saki vocht een ijzersterk toernooi en verdiende tegen Schilt een extra ronde. Het lijkt wel de enige vechter die een gameplan had en ook goed uitvoerde. Na rottig begin van 2012 laat hij toch zien op het hoogste niveau z'n mannetje te staan.

Robin van Roosmalen vocht in mijn ogen absoluut niet goed. Hij knokt teveel op de automatische piloot ipv rust te nemen en gestaag de basis voor een KO op te bouwen. Want Nagashima moest er gewoon uit. Leuke vechter die Robin, maar gaat de top nooit halen door z'n incomplete en tactisch gebrekkige vechtstijl.

Tot slot vind ik dat het tijd voor een nieuwe en vooral goede lichting in de HW. Sommige vechters van vandaag verdienen op basis van hun kwaliteiten geen plaats op een prestigieus gala als Glory. Hopelijk zien we in 2013 nieuwe sterren rijzen!

Je praat erg leuk over techniek, tactiek enzo. Past goed bij die naam van je! :lol:

Pansier
01-01-2013, 21:44
Juist. Daar erger ik me ook helemaal dood aan.
Ik noem het maar het Golden Glory dieet. Zodra sporters bij GG gaan trainen worden ze vet. Saki is weg daar en gelijk afgevallen (Mike eet alles zelf op denk ik ;)).

Het is wel een beer van n vent hè! ;)

donalexandro
01-01-2013, 22:27
Ik ben het met veel van jullie eens behalve over het afgetraind eruit zien.... Het is geen bodybuild/fitness wedstrijd.
Vergeten jullie Fedor o.a.??? Het gaat om vechtprestaties.. Een pens gaat niet altijd gepaard met conditiegebrek... 9 van de 10x gaat dit om voeding en niet om training.

Pansier
01-01-2013, 22:58
Ik ben het met veel van jullie eens behalve over het afgetraind eruit zien.... Het is geen bodybuild/fitness wedstrijd.
Vergeten jullie Fedor o.a.??? Het gaat om vechtprestaties.. Een pens gaat niet altijd gepaard met conditiegebrek... 9 van de 10x gaat dit om voeding en niet om training.

x2... Maakt me geen ruk uit hoe iemand zich voorbereid, zolang die maar klaar is voor een leuke pot.

Asura
01-01-2013, 23:54
Dat dus
En of iemand een speklaag heeft of een sixpack zal me al helemaal een zorg wezen ^^

Nelisje
02-01-2013, 00:05
Of Zimmerman het verdiende of niet, volgens mij was de 2 ronden regel om slooppartijen te voorkomen waardoor er blessures komen. Terwijl er hooguit een kans was op een lucky KO. Ik vond ben Saddik niet overtuigend genoeg. De schade die aangericht was na die 2 rondes was voor beide vechters ongeveer gelijk (al was het maar door 1 lucky punch van Zimmerman).

Dat Saki wat gezet was is heel goed te begrijpen om met de zwaargewichten mee te doen kan/moet hij eten wat hij wil. Wat dat betreft moet er gewoon een klasse komen tussen de zwaargewichten en de lichtgewichten in (al zal daar waarschijnlijk niks aan zijn, want Saki is al een vrij dominante zwaargewicht. Als de jongens ongeveer net zo groot als hij zijn zal hij volgens mij niet te stoppen zijn).

FutureFight
02-01-2013, 01:46
Mijn mening over glory regels?

Sorry dit maakt me ZO kwaad en woedend!! Onze hele Nederlandse Kickbox cultuur gaat naar de klote!!

Hoe kan je een partij na twee rondes stoppen? 3x3 kon altijd alle kanten op gaan? Kijk maar als voorbeeld "murthel groenhart vs harut gregorian".

En dan nog twee minuten? Wat is dit verdomme? Een C klasse partij zal dan nog meer interessant wezen. Zullen andere vechters zeker hierbij gemotiveerd van raken, en ook de keuze maken om een buik van een zimmerman te nemen als ze et zo nog krijgen.

Ik kan me ooit nog een uitspraak van Lucien Carbin herinneren: "straks willen ze nog dat we na elke twee stoten een trap maken"

Hoe jullie de show in elkaar zetten ok, maar blijf met je klauwen van die regels af. Als dit zo door blijft gaan, durf ik een voorspelling te doen dat de Fransen, Italianen en nog paar landen ons binnen wat jaren ons overklassen.

En eventjes over Zimmerman. Ik zie iedereen hoe badr bestempelt word hoe hij als jonge vechter was.

Dan moet je is weten hoe zimmerman zich dan in et openbaar gedraagt. Tijdens et stappen zie ik em vaak bezopen, rokend, agressief om zich heen kijkend.
Misschien klopt et wel dat hij vaker traint nu? Maar mijn kampioen is die echt niet meer.

En als jullie denken dat ik de enige ben die er zo over denkt ken je et wel aan meerdere vechters vragen.

Bromios
02-01-2013, 10:37
Hoe jullie de show in elkaar zetten ok, maar blijf met je klauwen van die regels af. Als dit zo door blijft gaan, durf ik een voorspelling te doen dat de Fransen, Italianen en nog paar landen ons binnen wat jaren ons overklassen.



Dat lijkt me ook de bedoeling van ze. De sport breder maken dan alleen nederland (op de marrokanen, egyptenaren etc. na dan ;)).

In dit format heb je op de amerikaanse tv voldoende reclame momenten maar het gaat kort genoeg op elkaar zodat de kijker niet wegzapt.
Als de kijker gewend is aan kickboxen kun je de partijen weer langer maken.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze wel weer naar 3 minuten gaan.

Anderson
02-01-2013, 11:05
Hoe jullie de show in elkaar zetten ok, maar blijf met je klauwen van die regels af. Als dit zo door blijft gaan, durf ik een voorspelling te doen dat de Fransen, Italianen en nog paar landen ons binnen wat jaren ons overklassen.

Doen ze al vorig jaar won Alesandro Campagna een 8man tournament met alleen maar Nederlanders. Karim Bennoui won 2 jaar geleden van de zogenaamde wereld kampioen Sergio Wielzen. Fabio Pinca heeft 5 keer tegen een Nederlander gestaan allemaal gewonnen alleen tegen Mosab Amrani had die het een beetje moeilijk mee.

Bromios
02-01-2013, 11:34
Ik ben het met veel van jullie eens behalve over het afgetraind eruit zien.... Het is geen bodybuild/fitness wedstrijd.
Vergeten jullie Fedor o.a.??? Het gaat om vechtprestaties.. Een pens gaat niet altijd gepaard met conditiegebrek... 9 van de 10x gaat dit om voeding en niet om training.

Saki is al een stuk droger en afgetrainder dan een paar jaar terug en je ziet dat hij daar sneller en beter van word.

Zo'n Zimmerman is al een natuurlijke heavyweight en met betere en gerichte voeding en krachttraining is hij gewoon beter en sneller. Dat zou Fedor ook zijn alleen was hij zo goed dat het niet uitmaakte. Aerts is ook een stuk dunner als hij jaren geweest is.

Begrijp me goed, ze hoeven er niet als Spong of Overeem uit te zien, maar als ze mee willen blijven doen zullen ze wel wat moeten. Ben Sadik is al 15kg afgevallen begreep ik en nog 15 zou hem beter maken heb ik het idee.

Of vanuit een andere invalshoek. Om op 115 kg gewicht te blijven moeten er aardig wat calorien in. Als je dan ook nog 2x per dag pak 'm beet 1000 calorien verbrand eet je of niet zo gezond, of je traint niet zo hard als je zou moeten. Geen van beiden is verstandig als je op wereldniveau wilt meedraaien.

oscardavila
02-01-2013, 17:01
Gohkan Saki heeft de pech dat er geen LHW of MW divisies zijn. Ik vind dat hele toernooi idee achterhaalt. Ik wil die gasten het liefst in een UFC model zien vechten. 1 partij op een avond en diepere divisies zodat er meer nieuw talent naar boven komt. Het is altijd moeilijk om veel HW talent te hebben, maar in de lichte gewichtsklassen moet er toch wel talent zijn? Het lukt MMA in ieder geval wel.

daanII
02-01-2013, 18:34
Hoe kan je een partij na twee rondes stoppen? 3x3 kon altijd alle kanten op gaan? Kijk maar als voorbeeld "murthel groenhart vs harut gregorian".


Dat is idd een goed en duidelijk voorbeeld. Weliswaar geen toernooi, maar een kwalificatie. Maar geeft duidelijk aan hoe sommige vechters in een partij moeten "groeien". In een 2x2 minuten partij had Harut gewonnen.

Nelisje
02-01-2013, 19:03
Ik zou juist graag zien dat het niet wordt als de UFC. De UFC heeft per event 1 echt grote naam (een enkele keer 2) en voor de rest is het opvulling. Nu heb ik meerdere toppers op 1 event gezien, ik noem Saki, Schilt, Ghita, Bonjasky, Aerts die allen publiekstrekkers zijn en daarnaast ook nog wat opkomende namen zoals ben Saddik, Verhoeven en Braddock.

Daarnast nog wat wedstrijden met leuke vechters als Aoki, Manhoef, Coenen en van Roosmalen. Niet alle wedstrijden waren even boeiend om te zien maar de intentie van 1 zo'n event staat voor mij gelijk aan 5 UFC events. De UFC heeft niet genoeg vechters om elke 2 a 3 weken een event te organiseren, misschien moeten ze de kwaliteit opvoeren ipv de kwantiteit.

Willm
02-01-2013, 19:15
En als Zimmerman bij drie rondes verliest, dan moeten er de volgende keer vier rondes komen :whistling:. Vond die 2x2 wel chill, lekker vlotjes waarbij je gelijk alles moet geven.