PDA

View Full Version : New Glory events scheduled in Istanbul, Milan, Tokio in 2013



rollermanskunk
01-01-2013, 14:02
Vandaag maakte Marcus Luer bekend dat Glory nieuwe events zal houden in:

- London (23 maart)
- Istanbul (april met Saki als de hoofdpartij)
- Milaan (april)
- Tokio (mei)

Verder zijn er 6 Amerikaanse "Road to Glory" events gepland waar van er nog maar 3 vast staan
trouwens:

- Tulsa (1 februari)
- San Diego (maart)
- Temecula (april)
- other venues or cities tba

Ellen
01-01-2013, 14:51
Londen!!!!!!!!!!!!!!!!! Can't wait!!!!!!!!!!

Kemal
01-01-2013, 15:35
Nice!!

Justinian
01-01-2013, 15:53
Ik zag Saki inderdaad al met een shirt lopen waar dit op te zien was.

Nosferatu187
01-01-2013, 15:57
Kuldun Klory

rollermanskunk
01-01-2013, 18:08
De event in Istanbul (Glory 6 Istanbul) zal op 6 april in de Ulker Sports Arena worden gehouden met Saki en Direkçi op de main card.
Ulker Sports Arena heeft een capaciteit van 15000 zitplaatsen.

Peacey
01-01-2013, 18:26
In London ben ik ebij.
Zit dan een week in Engeland, eest UFC, dag erna 2 voetbalwedstrijden bezoeken, weekje relaxen en dan de week afsluiten met het GLORY evenement.
Heb er zin in.

blackadder
01-01-2013, 18:27
Is er in Januari niks?

Wheelie
01-01-2013, 18:30
Ik heb gehoord dat Saki co-promotor word van het evenement in Turkije

blackadder
01-01-2013, 18:32
Ik heb gehoord dat Saki co-promotor word van het evenement in Turkije
Leuk voor Saki. Maar wat houdt dat in?

Marco (scheids)
01-01-2013, 18:52
Leuk voor Saki. Maar wat houdt dat in?

€€ :-)

blackadder
01-01-2013, 18:58
€€ :-)
Ja, duh. Maar, wat, praktisch gezien. Krijgt ie alleen maar zijn naam op een poster als co-promoter of moet ie er ook daadwerkelijk wat voor doen?

rollermanskunk
01-01-2013, 19:26
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/20222_492596700771614_696212655_n.jpg
Van Saki's Facebook pagina.

Kemal
01-01-2013, 19:52
Doet Saki goed.

Ben helaas 6 april nog niet in Turkije anders had ik zeker gaan kijken.. ;)

BaZZeHH
01-01-2013, 19:58
Denk dat Spong wel een goede tegenstander voor Saki zou zijn. Het is te kort op London, dus dat zal hem wel niet worden. Dan Saki tegen Ghita!

Leventdepevent
01-01-2013, 20:45
in istanbul is t goed vertoeven

rollermanskunk
02-01-2013, 00:41
Saki vs Jamal Ben Saddik lijkt me wel een leuke match-up.

Rverm
02-01-2013, 02:26
In London ben ik ebij.
Zit dan een week in Engeland, eest UFC, dag erna 2 voetbalwedstrijden bezoeken, weekje relaxen en dan de week afsluiten met het GLORY evenement.
Heb er zin in.

Is de straatprijs bij jullie gevallen? ;)

Peacey
02-01-2013, 04:56
Is de straatprijs bij jullie gevallen? ;)

Haha, was het maar waar, woon niet in Nuenen haha.
En als kers op de taart ben ik ook nog aanwezig bij Alistair vs Velasquez, mits Alistair langs bigfoot heen komt.

Leventdepevent
02-01-2013, 10:09
In London ben ik ebij.
Zit dan een week in Engeland, eest UFC, dag erna 2 voetbalwedstrijden bezoeken, weekje relaxen en dan de week afsluiten met het GLORY evenement.
Heb er zin in.
je neemt het er lekker van ouwe ;) tis je gegund makker!

rollermanskunk
10-01-2013, 15:17
Er zijn weer nieuwe steden toegevoegd op de Glory 2013 kalender:

- London (23 maart)
- Istanbul (6 april) met Saki vs Daniel Ghita !!!
- Amerikaanse stad (mei) waarschijnlijk San Francisco
- Tokio(mei) gecombineerd met Dream
- Amerikaanse stad
- Milaan (waarschijnlijk een Max-toernooi)
- Amerikaanse stad
- Zagreb (met Crocop ?)
- Tokyo Glory WGP gecombineerd met Dream
- Amerikaanse stad
- Tokyo (NYE) Grand Slam Final gecombineerd met Dream

Glory gaat zich duidelijk op de Amerikaanse markt richten waarbij de aanstaande TV-deal met SHO of CBS een belangrijke rol gaat spelen.

Ik tel in totaal 19/20 (!) events waarvan 10 in Amerika (4 grote Glory events en 6 kleinere Road to Glory events) verder zullen er ook nog 3 Japanse Road to Glory events gehouden worden)

Anderson
10-01-2013, 15:40
- London (23 maart) gaat een succes worden
- Istanbul (6 april) met Saki als de hoofdpartij (tegenstander Daniel Ghita?) gaat een succes worden
- Amerikaanse stad (mei) waarschijnlijk San Francisco geen succes
- Tokio(mei) gecombineerd met Dream gaat een succes worden
- Amerikaanse stad geen succes
- Milaan (waarschijnlijk een Max-toernooi) gaat een succes worden als ze er meer dan 3 Italianen mee doen
- Amerikaanse stad geen succes
- Zagreb (met Crocop ?) twijfel geval
- Tokyo Glory WGP gecombineerd met Dream gaat een succes worden
- Amerikaanse stad geen succes
- Tokyo (NYE) Grand Slam Final gecombineerd met Dream gaat een succes worden

lukashenko
10-01-2013, 19:09
ik zou saki graag in een losse 5x3 party tegen schilt zien
ik vond dat hij het op glory wgp erg goed deed tegen de bijna onmogelijk te bevechten shilt
ik vond dat ze duidelijk nog niet uitgevochten waren na 2x2 en dit vraagt naar mijn mening naar meer .
please glory make it happen

rollermanskunk
10-01-2013, 20:11
Inmiddels heeft Saki de partij tegen Ghita ook bevestigd.

Leuke partij!

RedDawn
10-01-2013, 22:38
ik zou saki graag in een losse 5x3 party tegen schilt zien
ik vond dat hij het op glory wgp erg goed deed tegen de bijna onmogelijk te bevechten shilt
ik vond dat ze duidelijk nog niet uitgevochten waren na 2x2 en dit vraagt naar mijn mening naar meer .
please glory make it happen

Ja, dat zou mooi zijn. Nu was het al afgelopen voordat het echt ging beginnen. Twee keer twee is voor nieuwelingen niet voor toppers!

RedDawn
10-01-2013, 22:39
- London (23 maart) gaat een succes worden
- Istanbul (6 april) met Saki als de hoofdpartij (tegenstander Daniel Ghita?) gaat een succes worden
- Amerikaanse stad (mei) waarschijnlijk San Francisco geen succes
- Tokio(mei) gecombineerd met Dream gaat een succes worden
- Amerikaanse stad geen succes
- Milaan (waarschijnlijk een Max-toernooi) gaat een succes worden als ze er meer dan 3 Italianen mee doen
- Amerikaanse stad geen succes
- Zagreb (met Crocop ?) twijfel geval
- Tokyo Glory WGP gecombineerd met Dream gaat een succes worden
- Amerikaanse stad geen succes
- Tokyo (NYE) Grand Slam Final gecombineerd met Dream gaat een succes worden

Ik denk dat Glory naar aanleiding van jou post meteen haar hele agenda omgooit! ;)

Anderson
10-01-2013, 23:06
Denk het ook niet maar denk dat ze straks wel op hun hoofden gaan krabben als ze zaal maar half gevuld is in de V.S. Ik had hun vorig jaar al gewaarschuwd dat ze beter in Milaan een evenement konden houden in plaats van Rome. In Rome was de zaal ook maar half gevuld.

rollermanskunk
11-01-2013, 00:38
Denk het ook niet maar denk dat ze straks wel op hun hoofden gaan krabben als ze zaal maar half gevuld is in de V.S. Ik had hun vorig jaar al gewaarschuwd dat ze beter in Milaan een evenement konden houden in plaats van Rome. In Rome was de zaal ook maar half gevuld.

Ik denk dat die Road to Glory events wel succesvol gaan worden aangezien die door lokale promotors worden geregeld die allemaal een lokale held meebrengen. Die events worden meestal wel goed bezocht (in Tulsa was de laatste XFN-event uitverkocht met 2500 toeschouwers). Ik zet m'n vraagtekens bij die 4 grote Glory gala's in de US. Lijkt me iets te vroeg om gelijk zoveel grote gala's te houden. Ik zou 1 grote houden in LA in een middel-grote zaal met een capaciteit van ongeveer 5000 zitplaatsen. LA heeft nog wel een MT-scene.

Koike88
11-01-2013, 12:27
Ik denk dat die Road to Glory events wel succesvol gaan worden aangezien die door lokale promotors worden geregeld die allemaal een lokale held meebrengen. Die events worden meestal wel goed bezocht (in Tulsa was de laatste XFN-event uitverkocht met 2500 toeschouwers). Ik zet m'n vraagtekens bij die 4 grote Glory gala's in de US. Lijkt me iets te vroeg om gelijk zoveel grote gala's te houden. Ik zou 1 grote houden in LA in een middel-grote zaal met een capaciteit van ongeveer 5000 zitplaatsen. LA heeft nog wel een MT-scene.

MT-liefhebbers gaan alleen niet altijd naar een kickboks-k1 event. Glory heeft weinig te doen met Muay Thai. het zijn mooie events, maar echt geen MT.

Anderson
11-01-2013, 12:46
Volgens begrijp je het niet de enigste mensen in Amerika die een k1 wel zouden willen zijn MT liefhebbers. De overige bevolking die van vechtsporten houden kijken boksen of MMA. DE latino's kijken boksen en de blanken kijken MMA.

Bromios
11-01-2013, 12:47
Om in de toekomst mooie events te kunnen houden heb je de Amerikaanse markt nodig.

Dus dit is slim gedaan. Goeie events en dan tussendoor kleinere in de US dan kun je de investeringen spreiden en langzaam maar zeker de US markt voorbereiden op meer.

Anderson
11-01-2013, 13:19
Je hebt de Amerikaanse markt nodig? Er gaat bijna niemand komen duidelijk geen verstand hoe het gaat in de V.S

Bromios
11-01-2013, 14:28
Je hebt de Amerikaanse markt nodig? Er gaat bijna niemand komen duidelijk geen verstand hoe het gaat in de V.S

Oh sorry, ik wist niet dat jij dat bepaalde.

rollermanskunk
11-01-2013, 15:17
Als ik met een kritische blik naar de Glory kalender kijk komt West Europa er nog al bekaaid van af om maar te zwijgen over Nederland (we weten de oorzaak). Alleen Milaan en Londen staan op de voorlopige kalender. Ik had ook wel Brussel of Stockholm verwacht.

univers1l
11-01-2013, 15:23
de event van glory 15 feb in london, is maar de vraag op het uitverkocht raakt. dag erop is ufc event in london.

appelsap
11-01-2013, 16:40
de event van glory 15 feb in london, is maar de vraag op het uitverkocht raakt. dag erop is ufc event in london.

Maakt niet zo heel veel uit, als je goede tv contracten kan afsluiten.

blackadder
11-01-2013, 16:43
Maakt niet zo heel veel uit, als je goede tv contracten kan afsluiten.
Een volle zaal is toch ook wel leuk. Ook voor de vechters.

smike
11-01-2013, 17:08
Ik zie hier een hoop internationale promotors op het forum lol

adenane
11-01-2013, 17:59
de event van glory 15 feb in london, is maar de vraag op het uitverkocht raakt. dag erop is ufc event in london.

Gala is verzet naar 23 maart zodat Remy Bonjasky zich beter kon voorbereiden op zijn partij. Was al bekend voor GLORY 4 Tokyo dat ze het hadden verplaatst naar maart. Want het probleem zou zijn dat als Remy al te zwaar geblesseerd zou raken, hij niet voldoende kon herstellen en zich goed kon voorbereiden op Tyrone Spong. En aangezien dat de hoofdpartij is, wilde GLORY geen risico nemen.

Zuffa LLC
11-01-2013, 19:05
grappig dat K-1 hetzelfde dit jaar deed in amerika met zeg maar kleine eventjes en toen werden ze voor gek verklaard, nu probeert glory het en is het misschien wel een goed idee.... achja, ik hoop echt voor Glory dat ze het kickboxen goed weten te promoten dat het gaat aanslaan. ik ben wel van mening dat het tijd wordt voor wat vernieuwing, ik zat gisteren bonjasky vs ben saddik ofzo te kijken, dat kan toch niet... daar mag spong echt geen moeite mee hebben. ik hoop snel op een nieuwe generatie kickboxers maar ook meer internationaal, een paar fransen,russen,zweden,duitsers zou niet erg zijn want nederland heeft zoveel talent die leveren blijkbaar vechters al af voor marokko,turkije,suriname en curacao. neem een kharitanov... je gaat me echt niet vertellen dat er geen betere rusische kickboxers op deze wereld lopen. Artem levin zal toch omringd zijn met mensen die er ook wat van kunnen... wat een talent is dat trouwens!! tijd dat glory een 80kg tournament gaat houden met vechters als een Levin of Aussie en ze hebben zowiezo al Holtzken.. kunnen ze mooi divisie van maken, spreekt me nu al meer aan dan die stel bejaarde (met echt alle respect, zeker een peter!! bv.) op HW.

Anderson
12-01-2013, 02:14
Nee 80 killo zou wel interssant zijn als het in Rusland plaats vind niet in de V.S. Noem maar een Amerikaan is die in de 80 killo klasse goed is.

Anderson
12-01-2013, 02:37
grappig dat K-1 hetzelfde dit jaar deed in amerika met zeg maar kleine eventjes en toen werden ze voor gek verklaard, nu probeert glory het en is het misschien wel een goed idee....

Goed idee 1 tjappie heeft gezegd dat het een goed idee was zonder ook maar een reden te geven dat het een goed idee was.

rollermanskunk
12-01-2013, 05:41
K-1 heeft verleden jaar gewoon heel veel fouten gemaakt in Amerika en kansen laten liggen.

Die SpikeTV deal was goud waard maar de gala's die ze organiseerden waren bagger waardoor SpikeTV ook wel in zag dat ze met de verkeerde partij in zee waren gegaan. Glory lijkt nu wel een volwaardige tv-deal te hebben afgesloten in Amerika met SpikeTV die vanaf juni in zal gaan. Bellator en Glory gaan aanzienlijk samenwerken met het uitwisselen van vechters op elkaar's gala's.

Koike88
12-01-2013, 07:57
Nee 80 killo zou wel interssant zijn als het in Rusland plaats vind niet in de V.S. Noem maar een Amerikaan is die in de 80 killo klasse goed is.

Joe Schilling en Simon Marcus (Canadees dan) doen het wel aardig! Desnoods kan je Cyrus Washington (grote fanbase) er ook wel bijzetten. Al zijn ze meer bekend met MT dan K1.

FOCUS
12-01-2013, 08:49
we zullen zien of ANderson gelijk gaat krijgen :D

rollermanskunk
18-01-2013, 12:01
Glory 7 Milan datum 20 april aangekondigd:
http://www.gloryworldseries.com/en/events/353-glory-7-milan

Ik verwacht dat dit de kwalificatietoernooi wordt voor de Glory Max Tournament.

http://oktagon.it/data/banner/images/slides/79d4b70b5e423cba8ec11ea35ae8f64c.jpg

Jamila
20-01-2013, 22:22
dat saki een topvechter is weten we allemaal maar dat hij zich nu ook bezig gaat houden met promoten is verfrissend.
ik was vorig jaar nog in turkije op vakantie en ik merkte toen al dat Saki daar erg geliefs is.
dus ik denk dat zijn succes in turkije wel gegarandeerd is.
leuk, jammer dat hij weg is bij gg maar ik hoop en gun hem het beste.
we weten allen waar die vandaag komt dus ;)

keep up the good things Saki.

liefs Jamila

Richelieu
20-01-2013, 23:16
dat saki een topvechter is weten we allemaal maar dat hij zich nu ook bezig gaat houden met promoten is verfrissend.
ik was vorig jaar nog in turkije op vakantie en ik merkte toen al dat Saki daar erg geliefs is.
dus ik denk dat zijn succes in turkije wel gegarandeerd is.
leuk, jammer dat hij weg is bij gg maar ik hoop en gun hem het beste.
we weten allen waar die vandaag komt dus ;)

keep up the good things Saki.

liefs Jamila

Ja, dat weten we....bij Pasztjerik

rollermanskunk
21-01-2013, 00:03
Wie was trouwens de co-promotor tijdens K-1 Turkey in 2007 toen Saki tegen Magomedov vocht? Was toen volgens mij wel een redelijk succes in tegenstelling tot de It's Showtime Istanbul gala in 2009 die toen werd gecancelled.


https://www.youtube.com/watch?v=IWbiBm19jMU&feature=youtube_gdata_player