PDA

View Full Version : Beginnende B klasse dame 63 tot 66 kg met spoed gezocht



cobra
05-01-2013, 14:29
Voor 12 januari gala titans met spoed gezocht beginnende B klasse dame 63 tot 66kg.
Info naar [email protected]

grt Jos.

Richelieu
05-01-2013, 15:16
Een aardig discussiepunt..............



Wat is er toch met die kickboks meiden in Nederland (en daarbuiten ook trouwens)??!! Hoe kan het zijn dat, en dan heb ik het over C en B meiden, continue maar partijen aannomen worden en een paar dagen van tevoren weer de partij afzeggen???!! En ga me nu niet zeggen dat het wel eens voor kan komen dat ze ziek zwak of misselijk zijn, de partij van Sheena Widdershoven gaat volgende week waarschijnlijk niet door, omdat voor de 8e keer (!!!!) achter elkaar een meid afzegt en er niemand meer te vinden is die wel tegen haar wil knokken. Ik begrijp dat goede kickboks meiden dun gezaaid zijn, maar neem dan de partij niet aan!!!! Deze 8x zijn dan de meiden die als 1e optie gevraagd zijn. De meiden die afgezegd hebben als 2e en zelfs 3e keus tel ik dan niet eens mee!!! KANSLOOS! Nogmaals, Sheena is geen kattepis, dus ik begrijp als je niet tegen haar wil knokken (ik kijk ook wel uit), maar neem dan geen partij aan!!! Sheena traint zich stront voor ogen, viert geen kerst of oud op nieuw omdat ze haar sport serieus neemt en ervoor wil gaan. Blijkbaar bestaan er verder geen meiden die hier hetzelfde over denken...

In en in triest, maar ook begrijpelijk dat er op B en C niveau geen kickboksmeid zichzelf serieus genoeg neemt om iets te bereiken. Je moet er immers veel voor laten en krijgt er weinig voor terug, behalve een sportieve prestatie waar menig ander een puntje aan kan zuigen.

Mocht er zich iemand na dit relaas zich geroepen voelen om mijn ongelijk te willen bewijzen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de W.F.C.A. en Hans Loeffen. Mijn respect heb je dan iig, maar waag het niet om af te zeggen...

ZEIKMODUS: OFF

smike
05-01-2013, 16:19
Tsja, er is ook gewoon te weinig aanwas bij de vrouwen, als je hier B klasser bent, dan staan ze 3x tegen dezelfde, jammer maar helaas.

Ik hoop voor sheena dat er nog iemand te vinden is, zoek het in belgie of duitsland, geografisch gezien komt dat ook nog goed uit.

Tony
05-01-2013, 18:27
keep fingers crossed... Weet hoe hard Sheentje traint en hoe dedicated ze is. Dit is gewoon een mes in de rug, na de zoveelste afzegging.

liefhebber
05-01-2013, 20:07
Een aardig discussiepunt..............

x2

el bastardo
05-01-2013, 21:11
Is gewoon triest. Altijd dezelfde zeik. Hoop wel dat hier oplossingen voor gevonden worden. Ben nog steeds voor een soort van zwarte lijst...

Leventdepevent
05-01-2013, 21:23
wat een klote zooi....nu maar hopen dat er als de donder een tegenstander wordt gevonden

Mariek.
06-01-2013, 00:26
Ik wil hier toch wel even op reageren. Ik ken de laatste tegenstander die heeft afgezegd en zij wil altijd vechten. Dus betrokkene heeft vast een hele goede reden gehad om niet te vechten. Om nou gelijk met een zwarte lijst te komen. Het is niet hetzelfde als een potje schaken. Je gaat pas de ring in als je goed voelt en niet met 40 graden koorts. Ik heb zelf ook vele afmeldingen gehad voor mijn partijen en dat blijft jammer. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als je ziek bent of blessures hebt dat je gewoon de ring niet instapt! Oush!

el bastardo
06-01-2013, 09:49
Ik wil hier toch wel even op reageren. Ik ken de laatste tegenstander die heeft afgezegd en zij wil altijd vechten. Dus betrokkene heeft vast een hele goede reden gehad om niet te vechten. Om nou gelijk met een zwarte lijst te komen. Het is niet hetzelfde als een potje schaken. Je gaat pas de ring in als je goed voelt en niet met 40 graden koorts. Ik heb zelf ook vele afmeldingen gehad voor mijn partijen en dat blijft jammer. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als je ziek bent of blessures hebt dat je gewoon de ring niet instapt! Oush!

Tis alleen op z'n zachtst gezegd vreemd als dit meer dan 10x achter elkaar gebeurd. Er zullen er vast met een gegronde reden tussen zitten, maar ik pleit voor een lijst die aantoont, dat als dit herhaaldelijk voorkomt er een vorm van schorsing of iets dergelijks optreedt. Door maar te denken van "jammer" zal dit probleem zich blijven voordoen. Herhaaldelijk is het voorgekomen dat meiden zich terugtrokken als ze doorkregen dat ze tegen Sheena vochten. Geen research gedaan en dan een week van tevoren afzeggen. Dit kan in mijn beleving gewoon niet. Ziek zijn is niks aan te doen, maar nogmaals, het verbaast me dat dit toevallig meer dan 10x achter elkaar gebeurd...

Mariek.
06-01-2013, 10:28
Ja het blijft vervelend maar ik ben zelf de laatste keer ziek de ring in gegaan omdat ik het ook vervelend vindt om af te zeggen en dat doe ik dus nooit meer. Dus ik begrijp het best dat mensen af zeggen als ze ziek zijn. Wat de laatste tegenstander van Sheena ook was. Bij mij zijn 7 wedstrijden een week of een paar dagen van te voren afgezegd. Maar trainen doe je nooit voor niks dus op naar de volgende wedstrijd zou ik zeggen..

cobra
06-01-2013, 17:02
Ik hoorde net dat er een tegenstander is gevonden namelijk.

jorien ruijter sokudo gym