PDA

View Full Version : Dion Staring - pls skip "the soldier" for your own sake



CrazyHenk
06-01-2013, 17:58
Ik ken Dion persoonlijk niet maar hij komt over als een mega sympathieke gast en ik gun het hem van harte dat hij het volgende week goed doet! Echter, en ik hoop dat hij dit leest, wil hij serieus genomen worden door Dana White dan moet hij, naar mijn mening, echt even de volgende zaken aanpassen

Hij noemt zich "the soldier" en roemt zijn "oorlogservaring"maar realiseer aub dat zijn "oorlogservaring" echt helemaal niks voorstelt. Een toertje van 3mnd Afghanistan en 1-1/2mnd Iraq verbleekt bij Amerikaanse uitzendingen van 12-15 maanden! Hij verteld bij Ariel Herwani in Inside MMA "I saw dead people", echter dat zien ambulance broeders ook elke dag... Zijn ervaring bestaat louter uit patrouilles lopen zonder gevechtscontact.

Tim Kennedy (Special Forces/Strikeforce) en Brian Stann (US Marines/UFC) zijn ook veteranen, jarenlang uitgezonden geweest, hebben wel deelgenomen aan gevechts operatien en zijn beiden gedecoreerd voor vertoonde moed. Lees voor de grap eens de ervaringen van Brian Stan op zijn Wikipedia. Dion's ervaring verbleekt bij hun maar zij zijn er, naar mijn mening, eens tuk bescheidener over. Het zijn voornamelijk de media, promotors en de US Army/Marines die hun oorlogservaring "uitbuiten".

Als ik Dion was zou ik zijn "the soldier" nickname verwijderen, het melden van zijn oorlogservaring indammen en zijn diensttijd opvoeren als excuus voor het feit dat hij niet full time kon trainen agv uitzendingen/oefeningen. Als naar zijn uitzendervaring wordt gevraagd vertellen dat het allemaal wel meeviel en hij in rustige gebieden heeft gezeten voor slechts korte tijd. Maak het alsjeblieft niet spannender of romantischer.

Maarrrr, misschien nog wel het belangrijkste: DANA WHITE HAAT SHOW GEDRAG TIJDENS WALK OUTS!!! Zie zijn recente commentaar op die Mexicaan in UFC155. Als Dion gaat opkomen in legeroutfit met baret volgende week (wat hij aankondigde in Inside MMA) dan gaat hij absoluut GEEN kudo's scoren bij Dana White. Hou het aub bij je camo shorts als je toch een statement wil maken maar zolang je niet gesponsord wordt door Defensie zou ik zelfs daaraan twijfelen.

Verder is de engelse taal op zijn website tenenkrommend (zie Biografie). Ik snap en waardeer dat hij een self made man is maar nu veel mensen Dion Staring hebben gegoogled sinds hij tegen DC gaat vechten is dat een gemiste kans denk ik. Er loopt vast wel iemand rond bij Blackzillians die fatsoenlijk engels kan.

Anyway, ik hoop voor hem het allerbeste! Hij heeft het hart van een (hollandse) leeuw wat hij ongetwijfeld zal laten zien volgende week! Ik droom van een upset maar ben net zo blij als het hem een UFC contract oplevert.

Turboknecht
06-01-2013, 18:15
Waarom post je dit op een forum?

king
06-01-2013, 18:27
Waarom post je dit op een forum?

Omdat het zijn mening is. Die mag hij toch op een forum zetten?

Ik ben het overigens niet met hem eens. Het gaat om een image dat je wil opbouwen. Dat moet je niet al te letterlijk nemen. Peter Aerts hakt ook niet elke dag bomen en toch komt hij met een houthakkershemd op.

Turboknecht
06-01-2013, 18:34
Natuurlijk mag het, maar als hij Dion echt tips wil geven, kan hij zich toch beter aan hem richten?
En de kritiek dat zijn oorlogservaring helemaal niets voorstelt... dat is toch relatief. Natuurlijk zijn er mensen die meer actie hebben gezien, maar dat betekent niet dat de rest dan niets voorstelt. Iedereen ervaart het anders en waarom mag je niet trots zijn op wat je gedaan hebt?

mmaikel
06-01-2013, 19:15
Ik ken Dion persoonlijk niet maar hij komt over als een mega sympathieke gast en ik gun het hem van harte dat hij het volgende week goed doet! Echter, en ik hoop dat hij dit leest, wil hij serieus genomen worden door Dana White dan moet hij, naar mijn mening, echt even de volgende zaken aanpassen

Hij noemt zich "the soldier" en roemt zijn "oorlogservaring"maar realiseer aub dat zijn "oorlogservaring" echt helemaal niks voorstelt. Een toertje van 3mnd Afghanistan en 1-1/2mnd Iraq verbleekt bij Amerikaanse uitzendingen van 12-15 maanden! Hij verteld bij Ariel Herwani in Inside MMA "I saw dead people", echter dat zien ambulance broeders ook elke dag... Zijn ervaring bestaat louter uit patrouilles lopen zonder gevechtscontact.




Je kent Dion Staring niet maar zegt wel dat zijn uitzending niks hebben voorgesteld:confused:. Alhoewel Nederlanders vaak kortere uitzendingen hebben dan hun Amerikaanse collega`s betekent dit niet dat die minder heftig zijn. Al hoewel ik zelf geen gevechtservaring heb heb ik wel meerdere collega`s die dit wel hebben en die hebben niet alleen maar patrouille gelopen zoals jij dit mooi zegt maar dagelijkse vuurgevechten met de Taliban gehad. Nu weet ik niks over Dion zijn specifieke missie, maar kan ik je zeggen dat de Nederlanders daar zwaar gevochten hebben en dingen hebben gedaan waar je hier niks over in het nieuws van hoort. Zolang je niet in zijn eenheid hebt gediend of mensen uit zijn eenheid kent zou ik hier niet zo snel over oordelen.

CrazyHenk
06-01-2013, 20:03
Hij mag zeker trots zijn op zijn ervaring en heb veel respect voor de militairen die vrijwillig richting landen als Afghanistan en Irak gaan of zijn geweest! Ik moet mijn comment over dat zijn ervaring niks voorstelt misschien inderdaad iets nuanceren, ik bedoelde het overigens niet denigrerend. Ik vind alleen dat hij iets te veel de nadruk legt op zijn oorlogsverleden in het bouwen van zijn imago. Ik heb vrienden die bij de infanterie zitten en die vertellen dat gedurende zijn uitzendingen geen vuurcontact is geweest en deze vooral erg saai waren (hij zat in Kabul, niet in Uruzgan). Zeker als je collega's hebt (Tim Kennedy, Brian Stann) die onderscheiden zijn voor hun moed tijdens gevechten denk ik dat je in de USA weinig indruk zeg maar...

Ik begrijp dat hij een imago probeert op te bouwen maar de UFC is geen Pride of K1. Ik bedoel daarmee dat de show factor in UFC niet echt gewaardeerd wordt maar met name de prestaties in de octagon. Kijk naar mannen als Jones, GSP, Silva, Dos Santos, Cain. Allemaal grote namen zonder show eromheen. Aangezien het Dion's doel is om in de UFC te belanden heeft hij momenteel maar een missie en dat is indruk maken op Dana White. Die heeft meermaals openlijk aangegeven geen fan te zijn van K1/Pride achtige walk outs etc. Zijn vechthart zoals hij heeft laten zien tegen Noquira zal White & het amerikaanse volk echter wel waarderen en dat is naar mijn mening zijn ticket om in de UFC te komen.

Waarom posten op een forum? Altijd geinteresseerd in andermans mening en met enkel mijn opinie zal Dion niks doen gok ik.

Sato
06-01-2013, 20:06
Ieder zijn menig, maar doe aub niet alsof welke uitzending naar Irak/Afghanistan een wandeling door de woestijn is, dat is het niet. Prima dat je voor deze post een ´nieuwe´ account hebt gemaakt omdat je aan ziet komen dat er geen leuke reacties worden gegeven. Ook al ben ik het niet met je eens, ieder zijn ding.

761217186
06-01-2013, 20:24
Ik ken Dion persoonlijk niet maar hij komt over als een mega sympathieke gast en ik gun het hem van harte dat hij het volgende week goed doet! Echter, en ik hoop dat hij dit leest, wil hij serieus genomen worden door Dana White dan moet hij, naar mijn mening, echt even de volgende zaken aanpassen

Hij noemt zich "the soldier" en roemt zijn "oorlogservaring"maar realiseer aub dat zijn "oorlogservaring" echt helemaal niks voorstelt. Een toertje van 3mnd Afghanistan en 1-1/2mnd Iraq verbleekt bij Amerikaanse uitzendingen van 12-15 maanden! Hij verteld bij Ariel Herwani in Inside MMA "I saw dead people", echter dat zien ambulance broeders ook elke dag... Zijn ervaring bestaat louter uit patrouilles lopen zonder gevechtscontact.

Tim Kennedy (Special Forces/Strikeforce) en Brian Stann (US Marines/UFC) zijn ook veteranen, jarenlang uitgezonden geweest, hebben wel deelgenomen aan gevechts operatien en zijn beiden gedecoreerd voor vertoonde moed. Lees voor de grap eens de ervaringen van Brian Stan op zijn Wikipedia. Dion's ervaring verbleekt bij hun maar zij zijn er, naar mijn mening, eens tuk bescheidener over. Het zijn voornamelijk de media, promotors en de US Army/Marines die hun oorlogservaring "uitbuiten".

Als ik Dion was zou ik zijn "the soldier" nickname verwijderen, het melden van zijn oorlogservaring indammen en zijn diensttijd opvoeren als excuus voor het feit dat hij niet full time kon trainen agv uitzendingen/oefeningen. Als naar zijn uitzendervaring wordt gevraagd vertellen dat het allemaal wel meeviel en hij in rustige gebieden heeft gezeten voor slechts korte tijd. Maak het alsjeblieft niet spannender of romantischer.

Maarrrr, misschien nog wel het belangrijkste: DANA WHITE HAAT SHOW GEDRAG TIJDENS WALK OUTS!!! Zie zijn recente commentaar op die Mexicaan in UFC155. Als Dion gaat opkomen in legeroutfit met baret volgende week (wat hij aankondigde in Inside MMA) dan gaat hij absoluut GEEN kudo's scoren bij Dana White. Hou het aub bij je camo shorts als je toch een statement wil maken maar zolang je niet gesponsord wordt door Defensie zou ik zelfs daaraan twijfelen.

Verder is de engelse taal op zijn website tenenkrommend (zie Biografie). Ik snap en waardeer dat hij een self made man is maar nu veel mensen Dion Staring hebben gegoogled sinds hij tegen DC gaat vechten is dat een gemiste kans denk ik. Er loopt vast wel iemand rond bij Blackzillians die fatsoenlijk engels kan.

Anyway, ik hoop voor hem het allerbeste! Hij heeft het hart van een (hollandse) leeuw wat hij ongetwijfeld zal laten zien volgende week! Ik droom van een upset maar ben net zo blij als het hem een UFC contract oplevert.

Ik zeg dit niet snel, maar wat een domme lul ben jij om zo te oordelen over Dion. ik heb namelijk bij hem ik Irak gezeten, dat er weinig vuurcontact was zegt helemaal niets over vertoonde moed. Je snapt er helemaal niets van... dat hij door uitzendingen en oefeningen minder vaak kon trainen is ook helemaal juist. tijdens zijn uitzending naar Irak trainde hij dagelijkse kracht en conditie, ook gaf hij les in het kickboksen. Maar er was niemand met wie hij op niveau kon rollen. ik zou zeggen; oordeel niet over hoe Dion als militair was. Ik kan je vertellen dat je er compleet naast zit.

blade
06-01-2013, 20:41
Hij mag zeker trots zijn op zijn ervaring en heb veel respect voor de militairen die vrijwillig richting landen als Afghanistan en Irak gaan of zijn geweest! Ik moet mijn comment over dat zijn ervaring niks voorstelt misschien inderdaad iets nuanceren, ik bedoelde het overigens niet denigrerend. Ik vind alleen dat hij iets te veel de nadruk legt op zijn oorlogsverleden in het bouwen van zijn imago. Ik heb vrienden die bij de infanterie zitten en die vertellen dat gedurende zijn uitzendingen geen vuurcontact is geweest en deze vooral erg saai waren (hij zat in Kabul, niet in Uruzgan). Zeker als je collega's hebt (Tim Kennedy, Brian Stann) die onderscheiden zijn voor hun moed tijdens gevechten denk ik dat je in de USA weinig indruk zeg maar...

Ik begrijp dat hij een imago probeert op te bouwen maar de UFC is geen Pride of K1. Ik bedoel daarmee dat de show factor in UFC niet echt gewaardeerd wordt maar met name de prestaties in de octagon. Kijk naar mannen als Jones, GSP, Silva, Dos Santos, Cain. Allemaal grote namen zonder show eromheen. Aangezien het Dion's doel is om in de UFC te belanden heeft hij momenteel maar een missie en dat is indruk maken op Dana White. Die heeft meermaals openlijk aangegeven geen fan te zijn van K1/Pride achtige walk outs etc. Zijn vechthart zoals hij heeft laten zien tegen Noquira zal White & het amerikaanse volk echter wel waarderen en dat is naar mijn mening zijn ticket om in de UFC te komen.

Waarom posten op een forum? Altijd geinteresseerd in andermans mening en met enkel mijn opinie zal Dion niks doen gok ik.


hoezo vrijwillig we hebben nou toch een beroepsleger heb zelf wel vrijwillig in libanon heeeel wat jaartjes terug maar tegenwoordig moeten ze.en dat punt met die leger kleding enzo tja daar hou ik zelf ook niet van beetje carnaval achtig

Sadix
06-01-2013, 22:10
ik vind die leger kleding juist erg cool.

Beetje show kan geen kwaad

CrazyHenk
06-01-2013, 22:59
@Sadix Ik ben absoluut fan van beetje show met entrances zoals in Pride. Wou dat de UFC daar meer van weg had. Alleen Dana White heeft daar niks mee en dat is wel de persoon die hij moet zien te overtuigen.

@761217186 Beetje jammer van je eerste comment maar goed...ik zou zeggen probeer beter te lezen wat ik zeg. Nergens schrijf ik negatief over Dion's moed? Sterker nog ik waardeer juist zijn vecht spirit. Ik denk alleen dat als hij zichzelf als oorlogsveteraan wil profileren, compleet met GI-Joe tenue, tussen onderscheiden "american hero's" als Kennedy en Stann of Braziliaanse BOPE krijgers als Paulo Thiago die met regelmaat in de favela's vecht, dit niet echt overkomt.. Itt tot deze mannen heeft hij niet de war stories om zijn imago te onderbouwen en dan kom je iig in Amerika (zijn doelgroep) niet over.

Verder moet je het toch met mij eens zijn dat kickboks les geven aan militairen (ipv les krijgen), niet kunnen sparren met prof (kick)boksers, stress/vermoeidheid van oefeningen&uitzendingen en gebrek aan grondwerk training/sparring verre van ideaal zijn als je een prof carriere ambieert??? Of kon hij in Irak 10 uur per dag slapen, 2 keer per dag training en goed eten?? Ik ben iig blij dat hij momenteel full time in de US traint, hij ziet er nmm beter uit dan ooit van wat ik op oude youtube video's voorbij zie komen...

@Sato Het is niet mijn doel om uitzendingen te bagatelliseren maar puur om aan te geven hoe een Amerikaan daar tegenaan kijkt wat denk ik belangrijk is als je in die markt wil doorbreken. Ik citeer puur de woorden van zijn collega's / mijn vrienden die daar ook geweest zijn en zeggen dat een gemiddelde agent in bijv NY in een maand meer mee maakt dan hun in deze hele uitzendingen. Ze hebben het overigens niet over Uruzgan of de uitzendingen in Irak waar wel gevechts acties hebben plaats gevonden. Dat zijn behoorlijk heftige ervaringen..

Hesen
07-01-2013, 02:39
Crazyhenk wat ben jij een mongool.. ook al komt hij alleen met een tangaslip.. einde van de rit hij staat daar en jij achter je pc.. met je domme commentaar.. wat jij doe is misgunst kan je wel ontkennen maar je kan het gewoon niet hebben dat hij een artiest is en tegen DC gaat vechten.. zie jij zijn niveau maar te bereiken en heb dan pas praatjes .. jij ben zoals menigte een internetvechter alleen praatjes

761217186
07-01-2013, 08:57
@Grazy Henk

Ik weet niet of dit een troll actie van jou is of dat je dit ook serieus meent.
Maar ik zal nog een aanvullende reactie geven op jou post.
Dion noemt zich inderdaad " the soldier", daar is toch helemaal niets mis mee? Blijkbaar vind jij dat zijn oorlogservaring niets voorstelt en lijkt het jou verstandiger dat hij zichzelf niet "the soldier noemt. Maar besef je wel dat hij vele jaren beroepsmilitair is geweest bij één van de drie zwaarste onderdelen van Defensie? Hij heeft vele zware trainingen ondergaan, heeft zich ingezet voor de vrede, heeft 2 uitzendingen meegemaakt in oorlogsgebied, dagelijks dreiging, menig militair zat in Irak op het kamp en liep wacht. Dion was echter regelmatig buiten de poort te vinden. Dat hij misschien geen vuurcontact heeft gehad is goed mogelijk, maar daarom is hij nogsteeds een trotse militair. Tevens is hier ook meerdere keren in onderscheiden. Hij is trots op zijn rode baret en dat hij een militair was. In mijn beleving schrijf jij bijzonder denigerend over Dion.

Tim Kennedy (Special Forces/Strikeforce) en Brian Stann (US Marines/UFC) zijn inderdaad ook veteranen, ze zijn inderdaad jarenlang uitgezonden geweest en hebben deelgenomen aan gevechts operatien. Maar wat maakt dit uit?? Misschien heeft de gemiddelde militair uit WO1, 2 of een Vietnam veteraan nog veel meer meegemaakt. Maakt dit Dion een mindere militair? in mijn beleving zegt dit alleen iets over oorlogsvervaring, maar mag een trotse, moedige militair met vele jaren trouwedienst zich dan niet "the Solder" noemen?

Verder geef jij aan dat hij als excuus opvoert dat hij soms weinig kon trainen door zijn trainingen en uitzendigen, Dit is de feitelijke waarheid en geen excuus van Dion. Als sub-topper moet er toch geld binnenkomen, helemaal voor de sport leven en alleen maar trainen is bijna onmogelijk in Nederland. Bij defensie kon hij gebruikmaken van alle trainingsmiddelen, maar hij had te weinig mensen met wie hij kon sparren. Dit is geen excuus van Dion, maar de waarheid.

Over zijn taal en biografie had je hem beter een mailtje kunnen sturen, ook via FB zou je hem op een nette manier feedback kunnen geven. Nu zit je op MF alleen maar indirect commentaar te geven (of te trollen).

The Company
07-01-2013, 10:56
Hij moet Cormier gewoon KO slaan zaterdag.

Kemal
07-01-2013, 11:32
Hij moet Cormier gewoon KO slaan zaterdag.

x2

blackadder
07-01-2013, 12:00
Nog een tip voor Dion. Laat elk tweede woord uit zijn mond 'Fuck' zijn. Fucking Dana fucking loves fuck.

Wieteke
07-01-2013, 13:20
CrazyHenk is misschien gewoon een beetje jaloers :1eye:

The Bulldog
07-01-2013, 19:29
Soldaat in hart en nieren........

Zegt dat iets over de persoon of iets over zijn ervaring....


Nec temere, nec rimide!!!!

Bloeba
07-01-2013, 23:01
Beste henk, van mij mag jij jezelf officieel van de allerhoogste brug in de wereld gooien na deze thread.

Hans Vos
08-01-2013, 08:21
als ik het goed heb was dion bij het luchtmobiel ?? buiten de uitzendingen om is die baret echt niet aankomen waaien !! dus respect dion en sloop die gozer !!

Ulis-E
08-01-2013, 08:57
Ik begrijp dat hij een imago probeert op te bouwen maar de UFC is geen Pride of K1. Ik bedoel daarmee dat de show factor in UFC niet echt gewaardeerd wordt maar met name de prestaties in de octagon.

Onzin, hoe denk je dat Brock Lesnar in eerste instantie de kooi is ingekomen, om maar te zwijgen van papzak james toney en kimbo slice..

Hoe denk je dat Nick Diaz (die zijn contenderfight verloren heeft) alsnog een titelgevecht krijgt tegen GSP.

It's all about the money (en show natuurlijk, hoe denk je dat een showmannetje als Chael Sonnen zich in een titelstrijd heeft weten te praten met Silva en nu zelfs met Bones Jones)

Laat Dion Staring zichzelf presenteren hoe ie zelf wil.. Als blijkt dat zijn leger-ervaring verbleekt bij dat van een Tim Kennedy, so be it.. Mochten zijn prestaties in de kooi goed zijn, dan zal men dat vanzelf vergeten.. Zijn carriere, zijn keuze

cornelus
08-01-2013, 10:46
Hij moet Cormier gewoon KO slaan zaterdag.
... a wise man said

Pansier
08-01-2013, 12:30
Onzin, hoe denk je dat Brock Lesnar in eerste instantie de kooi is ingekomen, om maar te zwijgen van papzak james toney en kimbo slice..

Hoe denk je dat Nick Diaz (die zijn contenderfight verloren heeft) alsnog een titelgevecht krijgt tegen GSP.

It's all about the money (en show natuurlijk, hoe denk je dat een showmannetje als Chael Sonnen zich in een titelstrijd heeft weten te praten met Silva en nu zelfs met Bones Jones)

Laat Dion Staring zichzelf presenteren hoe ie zelf wil.. Als blijkt dat zijn leger-ervaring verbleekt bij dat van een Tim Kennedy, so be it.. Mochten zijn prestaties in de kooi goed zijn, dan zal men dat vanzelf vergeten.. Zijn carriere, zijn keuze

Lights out tony? Die is niet altijd dik geweest...

Bromios
08-01-2013, 12:34
Nog een tip voor Dion. Laat elk tweede woord uit zijn mond 'Fuck' zijn. Fucking Dana fucking loves fuck.
Dan had jij allang een contract in de UFC gehad.

blackadder
08-01-2013, 13:07
Nee ik ga voor PRIDE.

Asura
08-01-2013, 15:48
Ik snap je punt Henk. Het is een traditie voor soldaten met gevechtservaring maar ook verzetshelden om heel bescheiden te zijn over de rol die ze gespeeld hebben. Voornamelijk uit respect voor hen die het niet na kunnen vertellen, en voor hun kameraden. Of het goed of slecht is voor Dion weet ik niet, als onopvallende Nederlander moet je iets doen om je in de kijker te spelen.


En lol@ de hatelijke reacties.

Bromios
08-01-2013, 18:05
Ik snap je punt Henk. Het is een traditie voor soldaten met gevechtservaring maar ook verzetshelden om heel bescheiden te zijn over de rol die ze gespeeld hebben. Voornamelijk uit respect voor hen die het niet na kunnen vertellen, en voor hun kameraden. Of het goed of slecht is voor Dion weet ik niet, als onopvallende Nederlander moet je iets doen om je in de kijker te spelen.


En lol@ de hatelijke reacties.

Defensie heeft jaren de judoka's gesponsord om reclame te maken voor de luchtmobiele brigade. En nu ineens mag je er niet trots meer op zijn ?

De enige in de US die erover gaat zeiken is Bas Rutten. Niet omdat hij onterecht trots is op zijn soldaat zijn, maar omdat hij bij GG is wegggegaan en nu bij alistair traint. De Amerikanen zelf weten toch helemaal niet wat Nederlanders in oorlogsgebieden doen.

mario the count
08-01-2013, 18:09
Defensie heeft jaren de judoka's gesponsord om reclame te maken voor de luchtmobiele brigade. En nu ineens mag je er niet trots meer op zijn ?

De enige in de US die erover gaat zeiken is Bas Rutten. Niet omdat hij onterecht trots is op zijn soldaat zijn, maar omdat hij bij GG is wegggegaan en nu bij alistair traint. De Amerikanen zelf weten toch helemaal niet wat Nederlanders in oorlogsgebieden doen.

Dat weten ze wel hoor. Alleen werd er in uruzgan weinig samengewerkt met de amerikanen. Een kleine groep special forces soms en verder met de aussie,s heel veel. Op kandahar werkte NL,ers wel veel met amerikanen samen.

Son & Breugel!
08-01-2013, 18:25
Ach wat maakt het uit hoe hij zich zelf wil noemen, zolang die zich maar 100% geeft boeit het niks!! Dan mag ie zelfs kruipend opkomen van mij!! De rand zaken zij toch niet zo belangrijk hoe je opkomt en wat je bijnaam is. Zolang je maar alles geeft in de ring, en Dion doet dat altijd dus dan boeit het toch niet hoe je jezelf noemt!!! Al noemt ie zichzelf tinkiewinkie, nobody gives a shit!!!

daanII
08-01-2013, 20:23
Waar komt dit "statement" vandaan GrazyHenk? Lijkt wel pure wrok. Alhoewel ik me wel kan vinden dat je een militaire outfit niks vind. Maar uit ervaring kan ik je mede delen dat patrouilles lopen op vreemd grondgebied best wel spannend is. Scary.

Asura
08-01-2013, 22:00
Defensie heeft jaren de judoka's gesponsord om reclame te maken voor de luchtmobiele brigade. En nu ineens mag je er niet trots meer op zijn ?

De enige in de US die erover gaat zeiken is Bas Rutten. Niet omdat hij onterecht trots is op zijn soldaat zijn, maar omdat hij bij GG is wegggegaan en nu bij alistair traint. De Amerikanen zelf weten toch helemaal niet wat Nederlanders in oorlogsgebieden doen.

Je mag er wel trots op zijn, ik zeg alleen dat er in Amerika, maar ook in Nederland vroeger, een traditie heerst dat je niet zomaar te koop loopt met heldendaden, dan moet je wel heel wat voor gedaan hebben. Vind het ook jammer dat Bas Rutten constant zijn loyaliteit aan GG wil tonen

Richelieu
08-01-2013, 22:34
Soldaat in hart en nieren........

Zegt dat iets over de persoon of iets over zijn ervaring....


Nec temere, nec rimide!!!!

x2


als ik het goed heb was dion bij het luchtmobiel ?? buiten de uitzendingen om is die baret echt niet aankomen waaien !! dus respect dion en sloop die gozer !!

De Baret is gewoon dik verdient door Dion en het siert hem alleen maar dat hij die nog steeds naar de ring draagt!

SpelPlan
08-01-2013, 23:10
Het Engels op z'n site op de pagina "biography" is, met alle respect, inderdaad slecht.

Als hij straks wint van Cormier zal daar een boel extra traffic op komen. Misschien kan iemand die hem kent hem tippen en/of helpen. Kan me niet voorstellen dat niemand op MF hem kent. Het zal hem zeker geen kwaad doen als dat aangepast wordt. Het is ook niet zoveel tekst, klusje van niks. Als z'n webmaster, mocht hij op MF zitten, me een PM stuurt trek ik het desnoods wel even recht. Als hij de site centreert dan :)

blackadder
08-01-2013, 23:20
Het Engels op z'n site op de pagina "biography" is, met alle respect, inderdaad slecht.

Als hij straks wint van Cormier zal daar een boel extra traffic op komen. Misschien kan iemand die hem kent hem tippen en/of helpen. Kan me niet voorstellen dat niemand op MF hem kent. Het zal hem zeker geen kwaad doen als dat aangepast wordt. Het is ook niet zoveel tekst, klusje van niks. Als z'n webmaster, mocht hij op MF zitten, me een PM stuurt trek ik het desnoods wel even recht. Als hij de site centreert dan :)
Alleen de titel al: Official website from...

blade
09-01-2013, 06:39
maak mijn ook niks uit dat die in dat pak op komt en met zijn Baret.maar 1 vraag spookt er wel door mijn hoofd wat als die glazenwasser was geweest had die dan met een ladder op gekomen:lol:

Leventdepevent
09-01-2013, 08:28
Alleen de titel al: Official website from...


inderdaad zeg het engels is om te janken

XanaduNL
09-01-2013, 11:48
Wat een haat naar CrazyHenk. Hij probeert Dion alleen maar te helpen.
Dat je het niet eens bent met zijn advies betekent niet dat je hem uit hoeft te gaan schelden...

Bromios
09-01-2013, 12:19
Wat een haat naar CrazyHenk. Hij probeert Dion alleen maar te helpen.
Dat je het niet eens bent met zijn advies betekent niet dat je hem uit hoeft te gaan schelden...

Komop man, iemand maakt speciaal een account hiervoor aan. Neemt niet even de moeite om zich voor te stellen en zeikt Dion af.
Stuur hem dan een PM via facebook als je het beste met hem voor hebt.

XanaduNL
09-01-2013, 13:14
Is opvallend inderdaad. Ikzelf hecht echter veel meer waarde aan de post dan aan de poster.
Dat een thread als deze niet het beste medium is ben ik met je eens. Wellicht hoopt hij dat iemand het doorgeeft aan Dion.
En jezelf voorstellen op forums vind ik ook niet zo belangrijk. :)

dennisyzf
09-01-2013, 18:27
Op MMAfighting.com hebben ze het over Dion als "the guy that looks like guile" lol:D
http://streetfighter.wikia.com/wiki/Guile

http://www.mmafighting.com/2013/1/9/3851744/morning-report-dana-white-ufc-safer-nfl-concussions-daniel-cormier-20-1-favorite-dion-staring

dennisyzf
09-01-2013, 18:28
overigens iemand ervaring met een goede website om op aankomende strike force te wedden? met +1150 wordt Dion best een leuke om te gokken op de upset!

Bromios
09-01-2013, 18:57
overigens iemand ervaring met een goede website om op aankomende strike force te wedden? met +1150 wordt Dion best een leuke om te gokken op de upset!

op zich geen slecht plan. Niet allemaal doen natuurlijk want dan gaat de rating weer omlaag.

CrazyHenk
12-01-2013, 01:05
Goed interview met Dion "the Diesel" Staring! (zijn woorden)

http://www.youtube.com/watch?v=RNq593gL4J8
Presenteert zichzelf heel goed, intelligent, bescheiden, gefocused; top!! Hoop echt dat ie Cormier pakt morgen of iig de volle 3 ronden blijft gaan! Weet iemand een link voor een goeie stream??

Bedankt voor positieve en negatieve feedback. Had bepaalde zaken wellicht anders kunnen verwoorden maar heb echt het beste met hem voor. Hoe meer goede Nederlandse vechters in MMA hoe beter als het aan mij ligt! Weet iemand hoe je naam van de threat kan wijzigen? Wil het stukje "pls skip ..." graag verwijderen namelijk.

lukashenko
12-01-2013, 01:46
ik heb erg zin in die party gekregen ik hoop dat dion de wereld kan schokken 20-1 bets voor dion waar kan ik 25 eppies betten? dat maakt 500 is het proberen waart.
@crazy henk : je naam al maakt mij je comments niet heel serieus nemen maar dit is mijn mening over je verhaal.
mischien dat je het beste met hem voor hem maar zo komt dat niet over , door zijn status als soldaat aan te vallen
hij noemt zichzelf toch niet the war veteran maar the soldier.
ik ken hem niet persoonlijk maar ik ken wel mensen in dienst die hem wel kennen en die man heeft ze barret verdient en niet in de fop winkel gekocht . volgens mij zit hij al heel lang in dienst en dan ben je een soldaat als beroep toch of zie ik dat nou verkeert.?
als je hem zulke verhalen wilt vertellen doe dat dan persoonlijk en niet op een site waar duizende mensen meekijken .
zo komt het inderdaad net over of je een beetje jaloers bent . dion heeft hard gewerkt en getraint voor het amerikaanse succes laat hem lekker doen waar hij zich lekker bij voelt en dat is met zijn barret op .