PDA

View Full Version : [SPOILER] strikeforce 12



123trisweat
13-01-2013, 08:43
Goedemorgen,

Net de vid's bekeken en genoten van Mousasi (natuurlijk), Jacare en Noons/Couture.

Sorry en dit zullen veel mixfight fans niet waarderen, maar wat viel me D. Starring erg tegen. Ok, hij heeft verteld dat hij een diesel is, maar hij had echt niets in te brengen en hij had ook een rare of geen strategie. Was een mismatch helaas.

Anyway, jammer dat strikeforce ermee ophoudt

ps: misschien ben ik te kritisch wat betreft Starring, maar ik had meer verwacht na het lezen van de Cormier/Starring thread

Pernik
13-01-2013, 09:18
Ben het niet eens met dat Staring tegenviel, hij kreeg een aanbod om met iemand te vechten van de buitencategorie en op zijn leeftijd kan je niet nog even de tijd nemen en wachten op de volgende kans, helaas was Cormier voor hem een maatje te groot, maar vechtershart heeft Staring wel !!!

Leventdepevent
13-01-2013, 09:31
ik vond hem zelf niet tegen vallen hij heeft volgens mij gegeven wat ie in zich had....Cormier was inderdaad een paar maten te groot. hij hield het toch nog bijna 2 rondes vol. ik dacht op een gegeven moment dat het in ronde 1 al afgelopen zou zijn.

Richelieu
13-01-2013, 10:02
Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;


I saw the fight of the ex member of GG Dion Staring he didn't improve his stand up skills it didn't look good Dion left Holland and his team


Maybe Dion did it to improve his ground skills his stand up really sucks!! Good luck with you're next fight, if there is going to be one


(Dion) Youre management did a good job to match you against Daniel Cormier.Anyone could predict the outcome! What an asskicking!!

basblue
13-01-2013, 10:29
Starring kreeg door al die takedowns weinig kans om te laten zien wat hij kan. Ik denk wel dat hij in het begin het staande werk agressiever had kunnen inzetten. Hiermee had hij meer een stempel kunnen drukken op de wedstrijd. En een visitekaartje achter kunnen laten voor de UFC. Verder ontsnapte hij een paar keer mooi uit cross-side. Toch knap bij een worstelaar van het niveau van Cormier.

Hij heeft iig laten zien niet op te geven. Wat kan die man incasseren zeg!

marcelt
13-01-2013, 10:50
Was vanaf begin een mismatch. (net als Barnets gevecht) Natuurlijk pakte Dion zijn kans. Hij was echt kansloos.
Gegard deed het goed. Tegenstander was staand heel sterk. Goed opgelost op de grond.

Rverm
13-01-2013, 10:55
Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;

Laag bij de grond... Maja zijn wel vaker rare dingen gezegd door Team GG als er iemand weggaat...

RedDawn
13-01-2013, 10:55
Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;

Triest natrappen van Dekkers.

Lionheart
13-01-2013, 11:08
Erg triest van Dekkers.

Had wel meer verwacht van hem... maar ja GG he..

761217186
13-01-2013, 11:20
Inderdaad erg triest van Dekkers om na de partij met dit soort teksten te komen.

Maar even over de partij van Dion: helaas had Dion niets in te brengen. Dat was helaas de realiteit. wel bijna 2 rondes kunnen verdedigen.. Ik vond hem ook een paar keer mooi ontsnappen, maar dat was dan ook alles.. hij had niets te verliezen, maar ik verwacht niet dat de UFC onder de indruk was. Dit was volgens mij wel d bedoeling van Dion, ondanks winst of verlies. nu afwachten of het echt gedaan is of dat hij toch nog een kansje maakt om in de UFC te vechten.

Ulis-E
13-01-2013, 11:57
Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;

zeer triest van de heer dekkers... eerst een hele post hier op mixfight over respect blablabla en daarna zelf dit posten op twitter.. valt me zeer tegen van Ramon Dekkers

rafi
13-01-2013, 12:01
netjes gedaan van tarik safadine om op deze manier te winnen van nate.

Ulis-E
13-01-2013, 12:02
en wat dion staring's partij betreft, tja jammer, het verliep eigenlijk wel zoals de meesten verwachtten toch? zowel staand als op de grond had hij inderdaad niets in te brengen

Diz
13-01-2013, 12:17
Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;

Beetje jammer dit... :(

Pahlavan
13-01-2013, 12:21
zeer trieste reacties van ramon dekkers

Worf
13-01-2013, 12:29
Super veel respect voor Dion dat hij deze partij heeft aangenomen. En dat hij heeft verloren is geen schande IMO.. Zoals gezegd zat ik op sommige momenten te hopen dat hij wat agressiever was in de stand-up, wat meer proberen gewoon te exchangen in plaats van een afwachtende en volgende houding te hebben. Maar er is helemaal niks verloren, zeker niet tegen Cormier die gewoon een contender is in de UFC HW divisie!

Anderson
13-01-2013, 12:39
Goed gedaan Mousasi op naar de volgende overwinning. Cormier was wel te verwachten jammer van de reactie van Ramon Dekker.

ijsbier
13-01-2013, 12:47
Net de partij van staring nog ff gekeken, ik moet zeggen dat ik het erg respecteer hoe hij gewoon door bleef knokken. Vond hem sowieso niet slecht vechten; wat meer worsteltraining en hij zou al een stuk beter mee kunnen komen denk ik. Ook niet vergeten dat die Daniel Cormier op de olympische spelen heeft gestaan en Josh Barnett heeft verslagen in z'n vorige pot

Edit: Jacare erg indrukwekkend, wel een beetje een zeikertje om gelijk bij de scheids te gaan jammeren over die halve upkick. Maarja, hij is het avontuur met Gegard zeker nog niet vergeten :D

rollermanskunk
13-01-2013, 12:59
Je zag duidelijk de hand van Zuffa: Cormier en Barnett kregen mismatches de rest moest open audities doen. Ik vond Dion eerlijk gezegd vooral in de 2e ronde tegenvallen. Ok, Cormier is buitencategorie maar Dion is normaal gesproken geen pannekoek ik had wat meer verwacht. Was Cormier nou zo goed of Dion zo slecht? Laten we het maar op het eerste houden. Another level; kansloos; klaar.

Wel blij voor Mousasi die met de griep in zijn lijf toch knap won. Mousasi slaagde dus voor de open UFC-audities.

dennisyzf
13-01-2013, 13:10
vond dion er na de afgetrainde fotos er nogal chubby uitzien. Snap dat hij voor HW wat gezicht bijgesprokkeld heeft maar denk dat hij een beetje te ver is doorgeslagen. Ik vond hem een beetje log en niet zo explosief door het extra gewicht.
Jammer, mooie kans, goed geknokt. Same player shoots again!

Biiyen
13-01-2013, 13:11
Mousasi slaagde dus voor de open UFC-audities.

Ik hoop dat hij de kans krijgt, de 205 in de UFC kan wel wat Mousasi gebruiken.

cornelus
13-01-2013, 13:22
Mousasi mooi zijn visitekaartje achtergelaten.

Leventdepevent
13-01-2013, 14:01
zeer trieste reacties van ramon dekkers
x2 pfffff

deco'o
13-01-2013, 14:11
Behalve dat KJ Noons werd gepikt, ging het meeste toch zoals verwacht

http://www.tapology.com/ue/271668.png

Jeru
13-01-2013, 14:12
Toch verdomd jammer dat Strikeforce ermee stopt. Staan toch weer flink wat getalenteerde gasten te vechten die in de UFC niet de kans gaan krijgen die ze verdienen.... Hoop dat er weer een grotere MMA organisatie komt die het wil gaan proberen naast de UFC.

Nelisje
13-01-2013, 14:37
Of het correct is of niet wat ramon zegt.. hij heeft in zekere zin wel gelijk. De enige kans die hij had tegen Cormier was het gevecht staande houden. Op de grond is Cormier zo handig met draaien en bewegen dat hij het overwicht wel krijgt. Ik vond het knap dat hij toch een paar keer op kon staan. Zijn management kun je misschien kwalijk nemen dat ze het gevecht aangenomen hebben, van de andere kant is dit een kans die je 1x in je leven krijgt, en kun je moeilijk nee zeggen. Al is de kans 99.99% dat je verliest.

K-1sunstarr
13-01-2013, 14:58
Toch verdomd jammer dat Strikeforce ermee stopt. Staan toch weer flink wat getalenteerde gasten te vechten die in de UFC niet de kans gaan krijgen die ze verdienen.... Hoop dat er weer een grotere MMA organisatie komt die het wil gaan proberen naast de UFC.

Dat hoop ik ook, maar tenslotte wordt ook die MMA organisatie door de UFC gekocht.
Vindt het erg jammer!

ijsbier
13-01-2013, 15:03
Of het correct is of niet wat ramon zegt.. hij heeft in zekere zin wel gelijk. De enige kans die hij had tegen Cormier was het gevecht staande houden. Op de grond is Cormier zo handig met draaien en bewegen dat hij het overwicht wel krijgt. Ik vond het knap dat hij toch een paar keer op kon staan. Zijn management kun je misschien kwalijk nemen dat ze het gevecht aangenomen hebben, van de andere kant is dit een kans die je 1x in je leven krijgt, en kun je moeilijk nee zeggen. Al is de kans 99.99% dat je verliest.


Ja, maar dan moet je het wel staande kunnen houden, en dat leren ze je niet bij GG

McClane
13-01-2013, 15:05
Erg triest van Dekkers.

Had wel meer verwacht van hem... maar ja GG he..

^

Willm
13-01-2013, 15:42
Zware mismatch, Dion kwam er ook in als een vetklep en had totaal niks in te brengen.

bladetrinity
13-01-2013, 15:47
Gegard is en blijft een baas. Hoop hem snel in de ufc te zien! Blijft een van mijn favoriete vechters.

Dion is een strijder, maar kwam gewoon te kort. Geen schande om te verliezen van cormier.

de reactie van de heer Dekkers laat weer zien hoe kinderachtig GG toch is. What else is new?

Bloeba
13-01-2013, 16:37
Niet om dion de hand boven het hoofd te houden,

Maar houden jullie er rekening mee dat hij eerst in 205 vocht tegen mike kyle, En toen nu ineens op 240LBS tegen cormier?

En hij hield het iets langer vol dan silva deed, Niet gek voor een light heavyweight + En ja hij was zwaarder,maar om je dan ook nog 1 2 3 confortabel te voelen op dat gewicht?


Hellemaal niet gek gevochten!

Zuffa LLC
13-01-2013, 18:59
Cormier was gewoon een paar klasse beter als Dion en dat wisten we toch allemaal op voorhand, stiekem hopen we op een upset maar het mocht niet zo zijn. Wat een trieste reactie van een 'held' als Ramon Dekker zeg... tjezus. als het nou Bas Boon ofzo was had ik me er niet eens druk over gemaakt en gewoon overheen gelezen maar dat Ramon dit nu doet vind ik echt zwaar triest. Ramon kan wel gaan janken dat Dion er niet beter uit zag en klagen over z'n management maar dit is wel de eerste keer dat we Dion op zo'n hoog podium zien vechten op zijn ouwe dag, aan wie ligt dat Golden Glory??? Dion z'n standup was toch zo super bij jullie. jullie hebben hem in 10jaar tijd geen een fatsoenlijke match gegeven. en hij traint nu even in amerika en mag al tegen cormier vechten, en Siyar... als die van Kim wint in japan zou het zomaar een van de grotere contenders zijn in de WW divisie, waar was hij al die tijd bij jullie??? Alistair is nog een wedstrijd van de belt maar als het aan jullie lag zou die nog tegen pannekoeken als tony sylvester te vechten. Het doet me echt pijn als ik zie dat die rousey nu tegen carmouche gaat vechten, in de wetenschap dat een van de beste vrouwelijke mmavechters (top3 minimaal) Marloes haar tijd aan het verdoen is in japan. Dus vanwaar deze misplaatste arrogantie ramon? een echte topsporter reageert ook maar eens op kritiek en komt hier niet effe leuk doen met dankwoordje dat die 2000 cans in thailand versloeg en als het er op aan kwam tegen een echte thai altijd verloor.

Harrie Nak
13-01-2013, 19:25
Cormier was gewoon een paar klasse beter als Dion en dat wisten we toch allemaal op voorhand, stiekem hopen we op een upset maar het mocht niet zo zijn. Wat een trieste reactie van een 'held' als Ramon Dekker zeg... tjezus. als het nou Bas Boon ofzo was had ik me er niet eens druk over gemaakt en gewoon overheen gelezen maar dat Ramon dit nu doet vind ik echt zwaar triest. Ramon kan wel gaan janken dat Dion er niet beter uit zag en klagen over z'n management maar dit is wel de eerste keer dat we Dion op zo'n hoog podium zien vechten op zijn ouwe dag, aan wie ligt dat Golden Glory??? Dion z'n standup was toch zo super bij jullie. jullie hebben hem in 10jaar tijd geen een fatsoenlijke match gegeven. en hij traint nu even in amerika en mag al tegen cormier vechten, en Siyar... als die van Kim wint in japan zou het zomaar een van de grotere contenders zijn in de WW divisie, waar was hij al die tijd bij jullie??? Alistair is nog een wedstrijd van de belt maar als het aan jullie lag zou die nog tegen pannekoeken als tony sylvester te vechten. Het doet me echt pijn als ik zie dat die rousey nu tegen carmouche gaat vechten, in de wetenschap dat een van de beste vrouwelijke mmavechters (top3 minimaal) Marloes haar tijd aan het verdoen is in japan. Dus vanwaar deze misplaatste arrogantie ramon? een echte topsporter reageert ook maar eens op kritiek en komt hier niet effe leuk doen met dankwoordje dat die 2000 cans in thailand versloeg en als het er op aan kwam tegen een echte thai altijd verloor.Spijker en kop! :thnx:

kooivechter
13-01-2013, 20:36
Niet om dion de hand boven het hoofd te houden,

Maar houden jullie er rekening mee dat hij eerst in 205 vocht tegen mike kyle, En toen nu ineens op 240LBS tegen cormier?

En hij hield het iets langer vol dan silva deed, Niet gek voor een light heavyweight + En ja hij was zwaarder,maar om je dan ook nog 1 2 3 confortabel te voelen op dat gewicht?


Hellemaal niet gek gevochten!

Idd. Dion is een half zwaar gewicht. Die Cormier hoort in de top 5 van de zwaargewicht. Wat is die man goed zeg, die moet heel snel voor een titel in de Ufc gaan vechten. Hoop dat Dion een kans krijgt in Bellator in het halfzwaar. Gegard Mousasi moet echt heel snel naar de UfC ipv in de kleinere organisaties te vechten. Zie hem niet van Jon Jones winnen tegen de rest kan hij van winnen. tot 83 kilo zie ik hem hoge ogen gooien in de Ufc. Ramon Dekkers wat laat je jezelf kennen, triest hoor

Tony Galento
13-01-2013, 20:56
Cormier was gewoon een paar klasse beter als Dion en dat wisten we toch allemaal op voorhand, stiekem hopen we op een upset maar het mocht niet zo zijn. Wat een trieste reactie van een 'held' als Ramon Dekker zeg... tjezus. als het nou Bas Boon ofzo was had ik me er niet eens druk over gemaakt en gewoon overheen gelezen maar dat Ramon dit nu doet vind ik echt zwaar triest. Ramon kan wel gaan janken dat Dion er niet beter uit zag en klagen over z'n management maar dit is wel de eerste keer dat we Dion op zo'n hoog podium zien vechten op zijn ouwe dag, aan wie ligt dat Golden Glory??? Dion z'n standup was toch zo super bij jullie. jullie hebben hem in 10jaar tijd geen een fatsoenlijke match gegeven. en hij traint nu even in amerika en mag al tegen cormier vechten, en Siyar... als die van Kim wint in japan zou het zomaar een van de grotere contenders zijn in de WW divisie, waar was hij al die tijd bij jullie??? Alistair is nog een wedstrijd van de belt maar als het aan jullie lag zou die nog tegen pannekoeken als tony sylvester te vechten. Het doet me echt pijn als ik zie dat die rousey nu tegen carmouche gaat vechten, in de wetenschap dat een van de beste vrouwelijke mmavechters (top3 minimaal) Marloes haar tijd aan het verdoen is in japan. Dus vanwaar deze misplaatste arrogantie ramon? een echte topsporter reageert ook maar eens op kritiek en komt hier niet effe leuk doen met dankwoordje dat die 2000 cans in thailand versloeg en als het er op aan kwam tegen een echte thai altijd verloor.

coban was een vietnamees?

dirk5
14-01-2013, 10:14
Wat ik me afvroeg bij de partij van Dion was: als je niet naar de grond wil met Cormier, waarom doe je dan niks anders dan clinchen?

anoniem gg
14-01-2013, 10:18
Cormier was gewoon een paar klasse beter als Dion en dat wisten we toch allemaal op voorhand, stiekem hopen we op een upset maar het mocht niet zo zijn. Wat een trieste reactie van een 'held' als Ramon Dekker zeg... tjezus. als het nou Bas Boon ofzo was had ik me er niet eens druk over gemaakt en gewoon overheen gelezen maar dat Ramon dit nu doet vind ik echt zwaar triest. Ramon kan wel gaan janken dat Dion er niet beter uit zag en klagen over z'n management maar dit is wel de eerste keer dat we Dion op zo'n hoog podium zien vechten op zijn ouwe dag, aan wie ligt dat Golden Glory??? Dion z'n standup was toch zo super bij jullie. jullie hebben hem in 10jaar tijd geen een fatsoenlijke match gegeven. en hij traint nu even in amerika en mag al tegen cormier vechten, en Siyar... als die van Kim wint in japan zou het zomaar een van de grotere contenders zijn in de WW divisie, waar was hij al die tijd bij jullie??? Alistair is nog een wedstrijd van de belt maar als het aan jullie lag zou die nog tegen pannekoeken als tony sylvester te vechten. Het doet me echt pijn als ik zie dat die rousey nu tegen carmouche gaat vechten, in de wetenschap dat een van de beste vrouwelijke mmavechters (top3 minimaal) Marloes haar tijd aan het verdoen is in japan. Dus vanwaar deze misplaatste arrogantie ramon? een echte topsporter reageert ook maar eens op kritiek en komt hier niet effe leuk doen met dankwoordje dat die 2000 cans in thailand versloeg en als het er op aan kwam tegen een echte thai altijd verloor.

Siyar kreeg een kans bij Sengoku in Japan en werd opgebouwd door GG (12 jaar lang bij martijn ook onlangs een aantal verlies partijen) en uiteindelijk won hij het Glory World series $150.000 dollar toernooi in Moscow!

Dion Staring was er gewoon nog niet klaar voor net zoals ik Dennis Stojnic waarschuwde dat hij nog niet klaar was om tegen Valasquez te vechten maar die moest perse zijn eerste gevecht tegen Valasquez in de UFC. Ik zei niet doen, maar toen ging er weer een beterweter tussen hangen en deed Dennis het toch ( we kennen het resultaat). Ook heeft GG dat contract bij de UFC voor Siyar geregeld, Dus jouw vraag waar Siyar was bij ons is hopelijk duidelijk nu, hij won 150K en kreeg een UFC contract door GG!
Dion heeft al een tijd niet gevochten en ik hoop dat hij goed betaald heeft gekregen voor deze partij, want zo lang zonder een wedstrijd is niet alleen sportief moeilijk maar ook niet echt lucratief.
Marloes Coenen en vele anderen volgen de weg van Golden Glory en is heel erg tevreden bij Glory, dus maak je over haar niet druk.
Wat Ramon Dekkers of andere vinden is een mening van een individu, je moet dat niet allemaal over een kam scheren.
Alistair was helemaal klaar gestoomd na 12 jaar en ik hoop dat hij snel UFC kampioen wordt als het niet lukt is hij nog steeds welcome by Glory of Dream!

Het feit dat jij Coban en Namphon en Cherry Wanich cans vind zegt genoeg over jouw "kennis" van zaken.
Iedereen heeft zijn eigen mening Bas Rutten had ook een uitgesproken mening over Alistair, dat is zijn mening en daar kun je het mee eens zijn of niet!

Blij om te horen dat je je in ieder geval niet druk maakt om mijn mening dat gaf mij moed om ook wat te schrijven....

love & peace