PDA

View Full Version : UFC unveils full list of Strikeforce fighters moving over



Naj85
16-01-2013, 06:09
HEAVYWEIGHT
-Daniel Cormier (11-0 MMA, 8-0 SF)
LIGHT HEAVYWEIGHT
-Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 4-1-1 SF)
-Gian Villante (10-3 MMA, 3-2 SF)
MIDDLEWEIGHT
-Roger Gracie (6-1 MMA, 4-1 SF)
-Tim Kennedy (15-4 MMA, 6-2 SF)
-Lorenz Larkin (13-0 MMA, 4-0 SF)
-Champ Luke Rockhold (10-1 MMA, 9-0 SF)
-Ronaldo Souza (17-3 MMA, 7-1 SF)
WELTERWEIGHT
-Roger Bowling (11-3 MMA, 4-3 SF)
-Jason High (16-3 MMA, 3-0 SF, 0-1 UFC)
-Nate Marquardt (32-11-2 MMA, 1-1 SF, 10-4 UFC)
-Champ Tarec Saffiedine (14-3 MMA, 6-1 SF)
-Bobby Voelker (24-8 MMA, 4-1 SF)
LIGHTWEIGHT
-Ryan Couture (6-1 MMA, 6-1 SF)
-Pat Healy (29-16 MMA, 7-1 SF, 0-1 UFC)
-Kurt Holobaugh (8-1 MMA, 0-1 SF)
-Adriano Martins (24-6 MMA, 1-0 SF)
-Champ Gilbert Melendez (21-2 MMA, 11-1 SF)
-K.J. Noons (11-6 MMA, 3-4 SF)
-Josh Thomson (19-5 MMA, 10-3 SF, 2-1 UFC)

Naj85
16-01-2013, 06:09
Helaas geen barnett

Kemal
16-01-2013, 07:00
Mooi lijstje hoor!

Leventdepevent
16-01-2013, 08:28
Helaas geen barnett
jammer die had ik daar ook graag gezien

MB667
16-01-2013, 08:58
waarom geen barnett?

Harrie Nak
16-01-2013, 09:51
Hmm, geen Barnett, OSP, Masvidal, Feijao, etc? Hoop dat Ariel Helwani gelijk heeft als hij zegt dat deze lijst nog niet compleet is.

En geen Kharitonov? :D

Tony
16-01-2013, 10:05
Helaas ook geen Dion Staring....

Wel puik dat Mousasi eindelijk in de UFC belandt.

Tony Galento
16-01-2013, 10:20
waarom geen barnett?


ik denk dat er stevig onderhandeld moet worden aangezien die een kwart miljoen per wedstrijd opstreek bij sf.

dirk5
16-01-2013, 10:37
waarom geen barnett?

- geld
- UFC verleden met roids
- worstelen

rollermanskunk
16-01-2013, 11:52
Barnett gaat mogelijk naar Bellator. Rampage Jackson zou ook in onderhandeling zijn met Bellator.

Zowel Barnett als Jackson hebben er geen geheim van gemaakt dat ze ook graag in Japan willen vechten (bij andere organisaties)

Ik denk niet dat de UFC er alles aan gaat doen om Barnett over te nemen of om Jackson te behouden.

Mooi voor Mousasi dat die eindelijk bij de UFC is.

Kemal
16-01-2013, 12:12
Barnett gaat mogelijk naar Bellator. Rampage Jackson zou ook in onderhandeling zijn met Bellator.

Zowel Barnett als Jackson hebben er geen geheim van gemaakt dat ze ook graag in Japan willen vechten (bij andere organisaties)

Ik denk niet dat de UFC er alles aan gaat doen om Barnett over te nemen of om Jackson te behouden.

Mooi voor Mousasi dat die eindelijk bij de UFC is.

Als ze echt naar Bellator gaan, kunnen ze ook tegen de Glory vechters uitkomen dus :)

lopez86
16-01-2013, 12:52
Helaas ook geen Dion Staring....

Wel puik dat Mousasi eindelijk in de UFC belandt.

Helaas?
Na dat ongelooflijke pak rammel is t alleen maar beter en voor eigen veiligheid dat hij daar niet beland.

K-1sunstarr
16-01-2013, 13:04
Dion geen Strikeforce contract denk ik, dus vandaar!

En Barnett wordt tzt nog erbij gevoegd let maar op.

Bromios
16-01-2013, 13:05
Helaas?
Na dat ongelooflijke pak rammel is t alleen maar beter en voor eigen veiligheid dat hij daar niet beland.

Ik vermoed dat hij ook richting Bellator gaat. Ik las ergens dat we meer van hem gaan horen in 2013 dus ik vermoed dat er al wat op het vuur staat te sudderen.

YoMarK
16-01-2013, 13:06
Lopez, niet overdrijven hé. Iedereen tot nu toe inclusief Barnett hebben een kansloos pak rammel gekregen van Cormier. Mir gaat ook een pak rammel krijgen. Dat wil niet meteen zeggen dat Dion geen plaats heeft in de UFC. Hij deed het vrij aardig tegen Small Nog(op short notice), dus dat is een betere graadmeter.

Super dat Mousasi daar nu zit, en ben ook blij dat K.J. Noons niet word vergeten. Vind Noons een vette vechter om te zien, en vind hij best wel genaaid is met de laatste 3 verloren decisions, ook tegen Thompson.

Leventdepevent
16-01-2013, 13:12
Barnett gaat mogelijk naar Bellator. Rampage Jackson zou ook in onderhandeling zijn met Bellator.

Zowel Barnett als Jackson hebben er geen geheim van gemaakt dat ze ook graag in Japan willen vechten (bij andere organisaties)

Ik denk niet dat de UFC er alles aan gaat doen om Barnett over te nemen of om Jackson te behouden.

Mooi voor Mousasi dat die eindelijk bij de UFC is.

Bellator interested in Rampage, but not Barnett

"Our focus right now is the next three months, Rebney continued. "Everything we're doing right now is focused on that. [Barnett] hasn't been a topic of conversation in our meetings with the staff. Josh is a great character and he's had some great fights, but its not really on our radar."
As for "Rampage," Rebney indicated a fondness for the former light heavyweight champion and wouldn't rule out the notion of a potential signing if Jackson decides to test free agency waters after the final fight of his UFC contract on Jan. 26. But Rebney said the big question is whether Jackson has enough left in the tank to make a go under Bellator's format.
"I used to watch ‘Rampage' when he fought in Pride," Rebney said. "That's a tough question. He's an awesome, awesome fighter, and an incredible personality, and I've been a fan for a lot of years. How he could conceptually fit within the format and the structure we have? That is something where I would have to get people smarter than I around the table and discuss. I don't think he'd deny he's at the latter stages of his career. He's suffered a lot of injuries but he's still a rock star at a very high level, and we'll see what happens with his next fight. But we'll still have to sit around and figure out where he fits. He's exciting, he's entertaining, but, that would be one of those square peg, round hole situations, but sometimes you can make those work. It would depend on a lot of stuff. It would depend on the legalities of where he is with the UFC. ... We'll see. Who knows."
van mmaheadlines

lopez86
16-01-2013, 13:27
Lopez, niet overdrijven hé. Iedereen tot nu toe inclusief Barnett hebben een kansloos pak rammel gekregen van Cormier. Mir gaat ook een pak rammel krijgen. Dat wil niet meteen zeggen dat Dion geen plaats heeft in de UFC. Hij deed het vrij aardig tegen Small Nog(op short notice), dus dat is een betere graadmeter.

Super dat Mousasi daar nu zit, en ben ook blij dat K.J. Noons niet word vergeten. Vind Noons een vette vechter om te zien, en vind hij best wel genaaid is met de laatste 3 verloren decisions, ook tegen Thompson.

Het aardig doen en winnen zijn 2 verschillende dingen.
Hij heeft maar 1 high profile win, en dat was tegen Jessie Gibbs (ALS je dat al high profile kan noemen).
We hebben het wel over de UFC he, de creme de la creme, het hoogst haalbare op MMA gebied.
Ik vind dat hij daar niet thuis hoort, er zijn andere organisaties waar hij het beter zou doen denk ik.

Mousasi overigens wel :) vet dat hij eindelijk daar huis kan gaan houden :)

dirk5
16-01-2013, 13:50
Het aardig doen en winnen zijn 2 verschillende dingen.
Hij heeft maar 1 high profile win, en dat was tegen Jessie Gibbs (ALS je dat al high profile kan noemen).
We hebben het wel over de UFC he, de creme de la creme, het hoogst haalbare op MMA gebied.
Ik vind dat hij daar niet thuis hoort, er zijn andere organisaties waar hij het beter zou doen denk ik.

Mousasi overigens wel :) vet dat hij eindelijk daar huis kan gaan houden :)

Het creme de la creme zoals Christian Morecraft, Tim Hague, Cris Tuchscherer, Sean McCorkle.

Dont get me wrong, het lijkt me ook beter dat hij bij bellator belandt, maar ga nou niet zo gek doen dat er in de UFC alleen plaats is voor de echte top.

Fuck man, Cody Mckenzie loopt er nog steeds rond.

lopez86
16-01-2013, 13:59
Het creme de la creme zoals Christian Morecraft, Tim Hague, Cris Tuchscherer, Sean McCorkle.

Dont get me wrong, het lijkt me ook beter dat hij bij bellator belandt, maar ga nou niet zo gek doen dat er in de UFC alleen plaats is voor de echte top.

Fuck man, Cody Mckenzie loopt er nog steeds rond.

Ik beweer ook niet dat alle ufc vechters top zijn, maar die mannen die jij noemt hebben vaak wel wat te bieden naast vechten in de zin dat ze een fanbase hebben, bekend zijn op de 1 of andere manier in de amerikaanse mma scene en dus geld in het laadje brengen.
Dion heeft ook dat simpelweg niet.
We kunnen hier heel diep op ingaan maar je snapt mn punt wel denk ik.

dirk5
16-01-2013, 14:40
Ik beweer ook niet dat alle ufc vechters top zijn, maar die mannen die jij noemt hebben vaak wel wat te bieden naast vechten in de zin dat ze een fanbase hebben, bekend zijn op de 1 of andere manier in de amerikaanse mma scene en dus geld in het laadje brengen.
Dion heeft ook dat simpelweg niet.
We kunnen hier heel diep op ingaan maar je snapt mn punt wel denk ik.

Nee, volgensmij snap ik je niet. Het lijkt me namelijk niet dat je bedoelt dat de bovenstaande namen ppv's hebben verkocht?
Want ik heb even vluchtig gekeken maar bovengenoemde namen hebben nog nooit op een main card van een ppv gestaan, altijd prelims of Fight Night/fx cards.
Het lijkt me ook niet dat je bedoeld dat ze zorgen voor een grotere kaartverkoop, die 10 kaarten extra aan familie en vrienden daar kan iedere vechter voor zorgen.

dirk5
16-01-2013, 15:03
wanneer je bedoelt Amerikanen zien liever Amerikaanse middelmaat dan middelmaat uit het buitenland dan kan ik niks anders dan je 100% gelijk geven.

The Company
16-01-2013, 15:03
Nee, volgensmij snap ik je niet. Het lijkt me namelijk niet dat je bedoelt dat de bovenstaande namen ppv's hebben verkocht?
Want ik heb even vluchtig gekeken maar bovengenoemde namen hebben nog nooit op een main card van een ppv gestaan, altijd prelims of Fight Night/fx cards.
Het lijkt me ook niet dat je bedoeld dat ze zorgen voor een grotere kaartverkoop, die 10 kaarten extra aan familie en vrienden daar kan iedere vechter voor zorgen.

Mcorkle vs Struve was co-main event op UFC event met GSP vs Kosheck:lol:

dirk5
16-01-2013, 15:09
Mcorkle vs Struve was co-main event op UFC event met GSP vs Kosheck:lol:

ja indeed klopt, beschamend eigenlijk, hoe veel ppv's zal onze Sean verkocht hebben?

Heb het toen wel gelezen maar was het artikel alweer vergeten http://www.bloodyelbow.com/2010/12/9/1867040/stefan-struve-vs-sean-mccorkle-worst-ufc-ppv-co-main-event-of-the-year

smike
16-01-2013, 16:23
Een aairdig lijstje, maar er missen ook wel veel namen hoor.
Uiteraard Barnett, maar er zijn er veel meer, harrie nak noemde al een aantal goede namen.

Ik wacht even af tot er een definitieve lijst is.

Turboknecht
16-01-2013, 17:03
Als ze echt naar Bellator gaan, kunnen ze ook tegen de Glory vechters uitkomen dus :)

Barnett maar weer tegen Kharitonov?? :twak:

SpelPlan
16-01-2013, 20:55
Barnett en Dana werkt niet goed, ik denk dat Barnett over het algemeen iets teveel schijt heeft en iets te weinig kont kust. Wat onwijs jammer is (dat het niet werkt want ik vind Barnett tof en zou niet willen dat hij opeens kont gaat kussen) want ik zou zat echt te hopen dat Josh Barnett ook weer naar de ufc zou komen.

Wie weet komen ze er uit. Barnett is wel een goede persoonlijkheid voor de UFC en welbespraakt. Ik denk dat als hij en Dana elkaar wat ruimte geven hij ook na z'n carriere als vechter het goed zou doen bij de UFC als interviewer/commentator.

TOON
16-01-2013, 21:23
mooi dat mousasi in de UFC gaat vechten, die heeft er ook echt wat te zoeken!

basblue
17-01-2013, 08:38
Jammer voor Dion. Ondanks dat hij tegen Cormier niet echt uit de verf kwam, had ik hem wel eens in de UFC willen zien vechten. Al was het maar in de prelims. Altijd goed voor het oranjegevoel bij een UFC evenement.

rollermanskunk
17-01-2013, 09:19
Barnett heeft iets te vaak geroid, een te grote mond, wil af en toe ook nog ff in Japan cashen, is aardig prijzig en ook wat op leeftijd. Barnett denkt nu de prijs op te kunnen drijven door de UFC en Bellator tegen elkaar uit te laten spelen maar ik denk dat zowel de UFC als Bellator daar niet in gaan trappen. Barnett zal z'n prijs moeten laten zakken anders wordt het WWE of IGF schat ik zo in..

Harrie Nak
17-01-2013, 13:55
Barnett lijkt ook te komen... http://www.ufc.com/fighter/josh-barnett

dirk5
17-01-2013, 14:54
Barnett lijkt ook te komen... http://www.ufc.com/fighter/josh-barnett

en Crocop komt terug uit retirement.... http://www.ufc.com/fighter/Mirko-Cro-Cop

en Gilbert Yvel is ook weer terug. http://www.ufc.com/fighter/Gilbert-Yvel

zelfs Royce is terug http://www.ufc.com/fighter/Royce-Gracie

Dat ie een profiel heeft betekent (nog) niks.

Biiyen
17-01-2013, 14:55
Barnett lijkt ook te komen... http://www.ufc.com/fighter/josh-barnett

Ik hoop het, ben enorm fan van die gast. Laatste jaren en dan een mooi afscheid in de UFC zou echt wel te gek zijn.

Mousasi en Melendez in de UFC! Wow das cool!!!!

Harrie Nak
17-01-2013, 15:08
en Crocop komt terug uit retirement.... http://www.ufc.com/fighter/Mirko-Cro-Cop

en Gilbert Yvel is ook weer terug. http://www.ufc.com/fighter/Gilbert-Yvel

zelfs Royce is terug http://www.ufc.com/fighter/Royce-Gracie

Dat ie een profiel heeft betekent (nog) niks.Zijn profiel bestond al, alleen zijn nu zijn foto en stats geupdate, en worden zijn tweets gepromoot...

dirk5
17-01-2013, 15:22
Zijn profiel bestond al, alleen zijn nu zijn foto en stats geupdate, en worden zijn tweets gepromoot...

Heel erg up to date is het anders nog niet, the baby faced assasin.

Maar laten we het hopen, elke goede HW erbij is mooi, ik zie alleen een update van zijn profiel niet als een bevestiging.

jantje11
17-01-2013, 15:30
ben benieuwd wat de strikeforce vechters kunnen beginnen tegen de vechters van de UFC.

Cormier gaat waarschijnlijk wel een eindje komen, maar ik ben zelf vooral benieuwd naar mousasi en de champs van strikeforce.

Djani
17-01-2013, 19:03
Als Jorge Masvidal niet gaat wordt ik echt pissed. Die gozer zou 90% van alle UFC lightweights verslaan op dit moment

rollermanskunk
18-01-2013, 00:48
Reactie Barnett op zijn UFC-profile:



Josh Barnett ‏@JoshLBarnett (https://twitter.com/JoshLBarnett)
But seriously, beyond my profile being up on http://UFC.com (http://t.co/3PUrJxrZ) I am not signed to the UFC. Sorry you guys all got your hopes up.

Leventdepevent
18-01-2013, 08:08
Reactie Barnett op zijn UFC-profile:

jammer had hem graag een terugkomst in de ufc gegund

lukashenko
18-01-2013, 20:15
Helaas?
Na dat ongelooflijke pak rammel is t alleen maar beter en voor eigen veiligheid dat hij daar niet beland.
beetje meer krediet voor dion zijn debuut in amerika
tegen cormier nog wel die kerel heeft bigfoot vernedert en van barnett gewonnen.
ik hoop dat ie nog een goede kans tegen een mindere naam krijgt