PDA

View Full Version : Tarik "The Hammer" Cherkaoui



FMACH
16-01-2013, 13:34
Tarik "The Hammer" Cherkaoui is now managed by StarCreator Sportsmanagement. Sportive wise Tarik has been integrated into team Fighting Gym.

In the Netherlands Tarik is a well know fighter. He always fight in a kind of "All or Nothing" style. Tarik is Badr Hari`s cousin and was a longterm memebr of Pankration (Chakuriki) Gym and Mikes Gym.

Thom Harinck and Mike Passenier have been his former trainers which shows a high quality standard in education. Tarik moved to Germany and as of now Asmir Burgic accompanies him and he will make his teamdebut very soon.

Anybody who would like to see him on a dutch show again, can contact me.

Cu
Frank
(www.StarCreator.eu)

Rverm
16-01-2013, 17:54
Is het niet Tarik Charkaoui? Zal nooit vergeten dat ie zijn kaak brak tegen Henri Akdeniz... Die klap dreunde de hele zaal door...

Mauro
16-01-2013, 21:43
Is het niet Tarik Charkaoui? Zal nooit vergeten dat ie zijn kaak brak tegen Henri Akdeniz... Die klap dreunde de hele zaal door...
Idd, herinner me die ook nog.
Volgens mij is daarna nooit meer echt wat geworden met "The Hammer".

Anderson
16-01-2013, 21:57
Ik weet alleen een partij dat die pakslaag kreeg van een Tsjech.

FMACH
17-01-2013, 16:12
Ik weet alleen een partij dat die pakslaag kreeg van een Tsjech.

Spejble Hutnik

Anderson
17-01-2013, 18:49
Nee volgens mij niet ik weet alleen dat die met een halve masker opkwam en een hele gevaarlijk elastische linker trap had.

deco'o
17-01-2013, 19:24
Is het niet Tarik Charkaoui? Zal nooit vergeten dat ie zijn kaak brak tegen Henri Akdeniz... Die klap dreunde de hele zaal door...

jij kent je klassiekers

FMACH
18-01-2013, 18:46
jij kent je klassiekers

yep, after surgery everything ok again....

Richelieu
18-01-2013, 19:10
Nee volgens mij niet ik weet alleen dat die met een halve masker opkwam en een hele gevaarlijk elastische linker trap had.

Yep, Ondrej "Spejbl" Hutnik Alkmaar 2008 volgens mij op een It's Showtime gala. Hutnik was toen vele malen beter dan Charkaoui.

FMACH
19-01-2013, 12:46
Yep, Ondrej "Spejbl" Hutnik Alkmaar 2008 volgens mij op een It's Showtime gala. Hutnik was toen vele malen beter dan Charkaoui.

yep