PDA

View Full Version : UFC on FUEL TV 9: Ilir Latifi Vs. Gegard Mousasi & Michael Kuiper vs. Tom Lawlor!



Pages : [1] 2

Northernmost
19-01-2013, 16:06
MMA Viking is able to announce that Alexander Gustafsson will face Gegard Mousasi at the UFC in Sweden on April 6. In interview today with MMA Viking, The Mauler revealed his plans for his return to Stockholm.
“The bout won’t go to a decision” says Gustafsson about a prediction.

Gustafsson is having media day for the opening of his new “home” in Stockholm at Allstars gym. Gustafsson says the bout will be at Globen, where the debut of the UFC was in April of 2012.

Alex coming off of his big win over former UFC champion Mauricio Rua at UFC on Fox 5 in December 2012. The Swede was able to outstruck and outgrapple the Brazilian veteran for all three rounds.

The challenger Gegard Mousasi is also coming off an impressive win of his own. After a slow start the Dutch Armenian switched gears and submitted Mike Kyle late in the first round at the StrikeForce’s final show on January 12th. The fight in Stockholm will be Mousasi’s first in the UFC as he fought the last few years in StrikeForce and DREAM promotions.

bron (http://www.mmaviking.com/exclusive-gustafsson-versus-mousasi-in-sweden/)

lukashenko
19-01-2013, 16:13
hell yeah
een pittig begin maar als ie wint staat ie wel gelijk hoog in de ranking
ik denk dat gerard hem wel kan hebben
warrrr mousasi
ben echt blij dat ie eindelijk in de ufc zit .... waar die hoort

Bromios
19-01-2013, 16:14
mooi snel een partij ook. top geregeld.

Sato
19-01-2013, 16:49
Jammer dat het Gus moet zijn waar Mousasi doorheen moet lopen. Maar alle succes Gegard!

mmaikel
19-01-2013, 16:52
Zware pot voor beide denk ik, Gustafson zal een stuk groter zijn dan Gegard!
Warr Dreamcatcher!!

co0per
19-01-2013, 17:05
5 rounds? Kan niet wachten.

Diz
19-01-2013, 17:06
Gelijk een zware test zeg... Maar heb er wel zin in, twee fantastische knallers in de kooi = vuurwerk!

T15Boxing
19-01-2013, 17:14
Yes! Dit is precies waar we op wachten.

Maar het gaat wel heel zwaar worden want de UFC wilt dat Gus wint. En dan ook nog in zn eigen land? Mousasi kan het zeker doen want Gustafson is grotendeels een boxer.

co0per
19-01-2013, 17:16
Shortcut naar de title en als hij verliest kan hij gelijk terug naar 185 :)

K-1sunstarr
19-01-2013, 17:49
War Mous.
Als jij de beste wilt zijn moet je eigenlijk iedereen kunnen verslaan.
Nou Mous, je eerste winst onder de UFC paraplu;)

YoMarK
19-01-2013, 19:29
Vette pot, zie Gustafsson liever ook niet verliezen maar nu zal dat toch moeten gebeuren. :)

Sparta
19-01-2013, 20:07
Oei zware pot. Vind Gustafsson wel erg goed dus Gegard kan aan de bak! Mooie pot! Pak je hem dan heb je gelijk je naam nog meer gevestigd!!!

The Company
19-01-2013, 20:11
Als Mousasi deze wint kan niemand meer om hem heen.

Ik denk dat Mousasi op TKO wint in ronde 2.

Kemal
19-01-2013, 20:27
Wordt een dikke partij dit!

El Bambino
19-01-2013, 20:28
Pfff die Dana is echt een motherFK. Deze partij is veels te zwaar om te beginnen voor Mousasi. Als ik Mousasi een tip mag geven, verklein de afstand zoals Cain dat deed tegen JDS.

Northernmost
19-01-2013, 22:32
Exclusive Video Interview : Gustafsson Looking for a ‘Finish’ Over Mousasi at the UFC in Sweden (http://www.mmaviking.com/gustafsson-talks-mousasi-finish-at-ufc-in-sweden/)

univers1l
19-01-2013, 22:34
Jeetje
en ik wou nog zo graag naar glory istanbul, nu twijfel ik. Ufc in zweden is ook vet.

Pr00f
19-01-2013, 23:14
Pfff die Dana is echt een motherFK. Deze partij is veels te zwaar om te beginnen voor Mousasi. Als ik Mousasi een tip mag geven, verklein de afstand zoals Cain dat deed tegen JDS.


Als die dat maar niet zo doet :D http://www.mma-core.com/gifs/10002035/knockouts_Alexander_Gustafsson_TKO_Punches_Vladimi r_Matyushenko_UFC_1.gif

123trisweat
19-01-2013, 23:28
- Hoop zo dat Mousasi op en top fit is (geen griep/verkoudheid), wordt een zware partij. Maar met zijn nieuwe trainingsmethodes en "koele kikker" houding, NL lowkicks, en Armeense boks skills gaat Mousasi dit gewoon redden: Ronde 3 met nog 2:12 op de klok (kuch, hoop ik)

- Heeft Mousasi eigenlijk een 3 fight contract getekend?

Djani
20-01-2013, 14:25
Mousasi all the way

Tony
20-01-2013, 16:55
Wat een megazware eerste ufc partij voor Gegard... damn. Zie Gustafsson liever niet verliezen, maar wat moet, dat moet!

WAR MOUSASI!!!!

basblue
20-01-2013, 17:48
Natuurlijk hoop ik op winst voor Mousasi. Fantastische vechter met een rugzak vol technieken en veel talent. Waar ik mij zorgen om maak is dat hij bij zijn eerste optreden in de ufc gelijk tegen een Gustafsson moet. De meeste topvechters die een overstap maken krijgen naar mijn idee eerst een "opwarmertje". Om te wennen aan de nieuwe organisatie, het publiek, de media, de octagon, de ringgirls ;), etc.

Iemand als Gustafsson valt niet onder de categorie van "opwarmertjes". Hij is misschien wel de concurrent voor een titleshot. En als ik kijk naar de winning streak van Gustafsson binnen de UFC, dan is die indrukwekkender dan die van Mousassi binnen strikeforce. Neem daarbij dat Gustafsson gewend is aan de UFC, een thuiswedstrijd vecht en ook veel talent heeft. En een goede worstelaar is... Dan ben ik iets minder positief over de uitkomst van deze partij.

jantje11
20-01-2013, 18:01
Natuurlijk hoop ik op winst voor Mousasi. Fantastische vechter met een rugzak vol technieken en veel talent. Waar ik mij zorgen om maak is dat hij bij zijn eerste optreden in de ufc gelijk tegen een Gustafsson moet. De meeste topvechters die een overstap maken krijgen naar mijn idee eerst een "opwarmertje". Om te wennen aan de nieuwe organisatie, het publiek, de media, de octagon, de ringgirls ;), etc.

Iemand als Gustafsson valt niet onder de categorie van "opwarmertjes". Hij is misschien wel de concurrent voor een titleshot. En als ik kijk naar de winning streak van Gustafsson binnen de UFC, dan is die indrukwekkender dan die van Mousassi binnen strikeforce. Neem daarbij dat Gustafsson gewend is aan de UFC, een thuiswedstrijd vecht en ook veel talent heeft. En een goede worstelaar is... Dan ben ik iets minder positief over de uitkomst van deze partij.

Je hebt wel een paar punten....maar mousasi is een NEDERLANDER !!!

Mousasi second round TKO

rafi
20-01-2013, 18:37
volgens mij is hij armeens irans

Wiseguy
20-01-2013, 18:56
volgens mij is hij armeens irans

Nee, alleen als hij wordt opgepakt door de politie.

The Company
20-01-2013, 19:33
volgens mij is hij armeens irans

Hij vecht onder de Nederlandse vlag.

dirk5
21-01-2013, 10:35
Mooi eerste gevecht binnen de UFC, waarom hem een mindere tegenstander geven terwijl toch iedereen weet dat hij bij de top hoort.

In ieder geval reden genoeg voor mij om naar Zweden af te reizen.

Bromios
21-01-2013, 11:17
Hij heeft een jaar stilgestaan en je krijgt bij de UFC niet elke week een partij. Dus ik zeg gaan met die hap.

Harrie Nak
21-01-2013, 12:56
Gustaffson mag tegenwoordig dan wel trainen met Phil Davis, ik denk nog steeds dat de beste tactiek voor Gegard zou zijn om het gevecht ook naar de grond te brengen (net als Davis deed).

Niek-S
21-01-2013, 17:03
Gustaffson mag tegenwoordig dan wel trainen met Phil Davis, ik denk nog steeds dat de beste tactiek voor Gegard zou zijn om het gevecht ook naar de grond te brengen (net als Davis deed).


Ik denk dat het wel een goede match is voor Gerard, Boksen/kickboxen kan hij ook goed. Ik weet nog zo dat die een k-1 wedstijd had tegen die Japanner waar Aerts tot 100kg tegen verloor.
Dit is een betere match als bv. Davis of een andere worstelaar want dat ging ook niet zo goed tegen King Mo, ook al vecht Gerard ook wel goed vanaf de rug, King Mo kwam ook niet zo mooi uit die wedstrijd weet ik nog.

dirk5
21-01-2013, 17:47
Ik denk dat het wel een goede match is voor Gerard, Boksen/kickboxen kan hij ook goed. Ik weet nog zo dat die een k-1 wedstijd had tegen die Japanner waar Aerts tot 100kg tegen verloor.
Dit is een betere match als bv. Davis of een andere worstelaar want dat ging ook niet zo goed tegen King Mo, ook al vecht Gerard ook wel goed vanaf de rug, King Mo kwam ook niet zo mooi uit die wedstrijd weet ik nog.

Kyotaro, dezelfde Japanner die ook van Saki won en Manhoef ko sloeg werd ronduit getooled door Gegard. Staand moet Mousasi hem ook gewoon kunnen hebben, het enige waar Gus daar in zijn voordeel is, is met zijn lengte. Maar door zijn "wilde" stijl zie ik Gegard hem makkelijk counteren.

El Bambino
22-01-2013, 00:40
Weet iemand waar Mousasi momenteel traint? Vroeger heeft ie bij de Red Devils met o.a. de GOAT, Fedor getraind.

Diz
22-01-2013, 01:19
Dit is een betere match als bv. Davis of een andere worstelaar want dat ging ook niet zo goed tegen King Mo, ook al vecht Gerard ook wel goed vanaf de rug, King Mo kwam ook niet zo mooi uit die wedstrijd weet ik nog.

Inderdaad zeg!
Leek wel of King Mo met z'n kop in een bijenkorf had gezeten!

Brainthief
22-01-2013, 14:10
weer een winst partij voor Gegard! Whoesaaaa en dan jones ff pakken... dan een drop naar 185 en ff silva pakken.

Niek-S
22-01-2013, 14:19
weer een winst partij voor Gegard! Whoesaaaa en dan jones ff pakken... dan een drop naar 185 en ff silva pakken.

x2, moet kunnen. Als ik naar Silva kijk tijdens pride, heeft die tegenwoordig wel veel meer zo'n soort van "fedor" status over zoch als toen volgens mij. Iedereen ziet hem echt als onoverwinnelijk.

smike
22-01-2013, 16:25
Nee, alleen als hij wordt opgepakt door de politie.

Zielig en ook nog eens off-topic.

On: Wat een knalpartij!! Maar heel lastig zeg, wat basblue al zegt: in Zweden, z'n eerste pot en ook nog eens tegen iemand die het momentum heeft op dit moment.

Harrie Nak
22-01-2013, 16:37
weer een winst partij voor Gegard! Whoesaaaa en dan jones ff pakken... dan een drop naar 185 en ff silva pakken.Mousasi heeft al eens gezegd dat hij niet meer op MW wilt vechten, omdat hij het cutten niet chill vond. Jammer, want ik vind hem zelf te klein voor een LHW.

YoMarK
22-01-2013, 16:47
Dat klopt, maar in z'n recente interview heeft ie weer aangegeven dat ie dat toch wel een optie is.
Vind hem zelf zeker niet te klein voor LHW.

Nelisje
22-01-2013, 16:52
Mousasi heeft al eens gezegd dat hij niet meer op MW wilt vechten, omdat hij het cutten niet chill vond. Jammer, want ik vind hem zelf te klein voor een LHW.

Ik denk dat Mousasi wat meer professionele hulp in zijn begeleiding nodig heeft, ik krijg bij hem het idee dat het allemaal iets te veel vrijheid blijheid is. Als hij wat meer ondersteuning krijgt met bv supplementen en weight cuts zou dat geen problemen moeten geven.

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij valt er veel meer uit te halen dan hij nu doet. En dat voor iemand die nu al serieus goed bezig is. Zijn standup is zeker een van de beste in de lhw divisie, misschien wel de beste. Misschien komt het omdat hij een relaxte/ nonchalante houding heeft.

ijsbier
22-01-2013, 17:23
Mousasi heeft al eens gezegd dat hij niet meer op MW wilt vechten, omdat hij het cutten niet chill vond. Jammer, want ik vind hem zelf te klein voor een LHW.

omdat ie geen brede schoudertjes heeft zoals rampage? wat extra spiermassa heb je er zo bijgetrained hoor. als je naar z'n lengte kijkt past hij prima in the LHW.

Kemal
22-01-2013, 18:49
Akira Corassani vs. Robbie Peralta official for UFC on FUEL TV 9

A previously reported featherweight bout between Akira Corassani (10-3 MMA, 1-0 UFC) and Robbie Peralta (16-3 MMA, 2-0 UFC) now is official for UFC on FUEL TV 9.

MMAjunkie earlier this week was first to report the booking, and UFC officials late Tuesday announced its inclusion on the card.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 event at Ericsson Globe Arena in Stockholm. The event will be the UFC's second in Sweden following this past April's UFC on FUEL TV 2. UFC on FUEL TV 9 will be headlined by a light heavyweight matchup between Alexander Gustafsson (14-1 MMA, 6-1 UFC) and recently Strikeforce crossover Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC). The event's main card will air on FUEL TV following prelims on Facebook.

Corassani and Peralta originally were targeted for next month's UFC 156 event, but an illness forced Corassani pull out of the bout.

Corassani, a semifinalist on Season 14 of "The Ultimate Fighter," made his official UFC debut in September and picked up a split-decision win over Andy Ogle at UFC on FUEL TV 5 in England.

Peralta in September knocked out Jason Young in 23 seconds. After beating Mike Lullo in his UFC debut in September 2011, Peralta had a TKO win over Mackens Semerzier at UFC on FOX 1 reversed to a no contest after replays showed a headbutt, not a punch, dropped Semerzier. But he hasn't lost in his past 10 fights.

T15Boxing
22-01-2013, 18:49
Mousasi was nog niet volgroeid toen hij als MW vocht. Dat moet hij nu echt niet meer doen als hij zn conditie op peil wilt houden.

Nu ik er meer over nadenk, we weten allemaal dat Gegard meer skills heeft dan de Zweed dus het gaat allemaal om zijn mentaliteit. En dan vraag ik, hoeveel vechters zijn zo kalm en zelfverzekerd als Mousasi? Ik kan me niet voorstellen dat het UFC gebeuren teveel zal worden. Mousasi sloopt de Zweed op weg naar LHW kampioenschap.

Kemal
02-02-2013, 07:49
Besam Yousef vs. Papy Abedi joins UFC on FUEL TV 9 lineup

A welterweight bout between Swedish fighters Besam Yousef (6-1 MMA, 0-1 UFC) and Papy Abedi (8-2 MMA, 0-2 UFC) is slated for UFC on FUEL TV 9.

MMAjunkie today confirmed the bout with event sources. kimura es initially reported it.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 event at Ericsson Globe Arena in Stockholm with an Alexander Gustafsson vs. Gegars Mousasi headliner. The event's main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Yousef vs. Abedi likely will be part of the prelims.

Yousef fights for the first time since the UFC's first event in Sweden, UFC on FUEL TV 2, where he suffered a submission loss to Simeon Thoresen this past April. Prior to the fight, Yousef opened his career with a 6-0 mark that included five stoppage victories.

Abedi likely is in a must-win situation. After starting his career with an 8-0 mark on the European circuit, the Swedish-Congolese fighter signed with the UFC. However, his two appearances have resulted in submission losses to Thiago Alves and James Head.

kooivechter
02-02-2013, 15:45
Iedereen zegt dat hij van die gustafson wel even gaat winnen. Om heel eerlijk te zijn, zie ik dat niet zo snel
gebeuren. Gustafson is een partij weg van een titel gevecht en echt heel sterk geworden. Shogun en Silva hadden ook niets meer in te brengen.Daarnaast denk ik nog steeds dat Mousasi beter af is op middel weight. Hij gaf ook aan dat het een optie is. Als hij deze partij kan winnen is Mousasi dicht bij een titel gevecht, maar denk niet dat het gaat gebeuren ook al vind ik Mousasi een top vechter. Zou wel wat wezen 2 Nederlanders voor een titel gevecht

Kemal
07-02-2013, 20:42
Pickett-Easton, Brimage-McGregor added to UFC on FUEL TV 9 in Sweden

A pair of fights has been added to April's UFC on FUEL TV 9 card in Sweden.

Brad Pickett (22-7 MMA, 2-2 UFC) meets Mike Easton (13-2 MMA, 3-1 UFC) in a bantamweight matchup, while promotional newcomer Conor McGregor (12-2 MMA, 0-0 UFC), a highly touted two-division champion for Cage Warriors, makes his UFC debut against Marcus Brimage (6-1 MMA, 3-0 UFC) in a featherweight bout. UFC officials on Thursday confirmed the fights through Swedish MMA site Kimura.se.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 at Ericsson Globe Arena in Stockholm. Headlining the event is a light heavyweight bout between Alexander Gustafsson and former Strikeforce champion Gegard Mousasi. The event's main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Pickett will be looking to rebound from a unanimous decision loss at UFC 155 to Eddie Wineland that set him back a bit in the bantamweight pack. That loss snapped a two-fight win streak for the former WEC standout. In September, he picked up a "Knockout of the Night" bonus after dropping Yves Jabouin with one punch, befitting his "One Punch" nickname, at UFC on FUEL TV 5 in his home country of England.

Easton will be looking for a return to the win column, as well, after having his eight-fight win streak snapped in December with a unanimous decision loss to Raphael Assuncao at UFC on FOX 5. Before that, he won his first three bouts with a TKO of Byron Bloodworth and decision wins over Jared Papazian and Ivan Menjivar.

McGregor, from Ireland, is coming off a first-round knockout of Ivan Buchinger at Cage Warriors 51 on New Year's Eve to win that promotion's lightweight title. He already had the 145-pound belt following a second-round submission of Dave Hill at Cage Warriors 47 this past June. McGregor owns eight straight wins, and all 12 of his career victories have come by stoppage – with 11 by knockout.

Brimage in September won his fourth straight and improved to 3-0 in the UFC with a unanimous decision win over Jimy Hettes at UFC 152. The "TUF 14" cast member has all three of his UFC wins by decision.

dirk5
08-02-2013, 11:56
zo, 3 kaarten zijn al in mijn bezit :)

Sato
08-02-2013, 12:19
Je kan zeggen over Pickett wat je wil maar wat een vechter is die kerel. Hij draait veel wedstrijden en als hij knokt gaat hij er vol voor.

Johannes de Sloper
08-02-2013, 12:49
promotional newcomer Conor McGregor (12-2 MMA, 0-0 UFC), a highly touted two-division champion for Cage Warriors
Moest even diep graven wanneer het ook alweer was, maar ik heb die gozer zien knokken in 2008 (denk ik) op Cage Rage.
Waar Wim Deputter ook zijn partij won.
Was meteen wel duidelijk dat het een blijvertje was die gozer.
McGregor is een echt afmaker, volgens mij al zijn partijen voortijdig beëindigd.

Johannes de Sloper
08-02-2013, 12:52
Kijk.
Mooie technieken, goed blijven kijken, sublieme timing en keihard afmaken.

https://www.youtube.com/watch?v=N3jYYNVkyXU

Kemal
08-02-2013, 21:38
Adlan Amagov-Chris Spang added to UFC on FUEL TV 9 in Sweden

The official Strikeforce crossover to the UFC will continue in Sweden with a new welterweight matchup for UFC on FUEL TV 9.

According to a report from Swedish website Aftonbladet, Sweden native Chris Spang will meet fellow Strikeforce vet Adlan Amagov in April.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 at Ericsson Globe Arena in Stockholm. Headlining the event is a light heavyweight bout between Alexander Gustafsson and former Strikeforce champion Gegard Mousasi. The event's main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Amagov went 3-1 while in Strikeforce, including knockouts of Anthony Smith and Keith Berry, the latter coming this past August in just 48 seconds. Since losing the opening fight of his pro career, he has gone 11-1-1 with a knockout loss to Robbie Lawler keeping him from being unbeaten. But for the fight against Spang, the former light heavyweight and middleweight will continue dropping down in weight. He'll make his debut at welterweight for the fight.

Spang will fight in his native Sweden for the first time since his pro debut in October 2008. While with Strikeforce, Spang went 1-1. He dropped a unanimous decision to Ricky Legere in his debut with the promotion, but rebounded in May with a first-round knockout of Nah-Shon Burrell. Four of his five wins have come by first-round stoppage.

The latest UFC on FUEL TV 9 card now includes:

Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi
Akira Corassani vs. Robert Peralta
Papy Abedi vs. Besam Yousef
Mike Easton vs. Brad Pickett
Marcus Brimage vs. Conor McGregor
Adlan Amagov vs. Chris Spang

Asura
08-02-2013, 22:11
zo, 3 kaarten zijn al in mijn bezit :)

Lekker hoor

jens
09-02-2013, 18:01
5 rounds? Kan niet wachten.

Dacht dat dat niet toegestaan werd in Zweden, toch?

Prima waardemeter, na deze partij weet Gegard direct waar'ie staat.

Kemal
09-02-2013, 20:06
UFC on FUEL TV 9 adds Mitrione-De Fries, Couture-Pearson, Alloway-LaFlare

A trio of bouts have been announced for April's UFC on FUEL TV 9 event in Sweden as the card continues to round itself out.

Matt Mitrione (5-2 MMA, 5-2 UFC) meets Philip De Fries (9-2 MMA, 2-2 UFC) in a heavyweight bout; Ryan Couture (6-1 MMA, 0-0 UFC) makes his UFC debut against Ross Pearson (14-6 MMA, 6-3 UFC) at lightweight; and Ben Alloway (13-3 MMA, 1-0 UFC) takes on promotional newcomer Ryan LaFlare (7-0 MMA, 0-0 UFC) at welterweight. UFC officials on Saturday announced the matchups.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 at Ericsson Globe Arena in Stockholm. Headlining the event is a light heavyweight bout between Alexander Gustafsson and former Strikeforce champion Gegard Mousasi. The event's main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

Mitrione gets a relatively quick return to action after a December first-round TKO loss to Roy Nelson at the TUF 16 Finale in Las Vegas. That bout was the "TUF 10" vet's first fight in more than a year after suffering a unanimous decision loss to Cheick Kongo at UFC 137 – his first career MMA loss. Mitrione started his career 5-0 with four KO or TKO stoppages and was steadily creeping into talk of a potential title shot at heavyweight when Kongo beat him.

De Fries will be looking to rebound from a knockout loss of his own. The Brit was stopped in the first round by Todd Duffee at UFC 155 in December, dropping him to 2-2 in the UFC. He has alternated wins and losses in the UFC starting with a decision win over Rob Broughton at UFC 138 in his native England. Then he was stopped by Stipe Miocic just 43 seconds into their fight at UFC on FUEL TV 1 before submitting Oli Thompson at UFC on FOX 4 in August.

Couture went 6-1 in Strikeforce, including four straight wins to close out his career in that promotion. Just this past month at Strikeforce's finale in Oklahoma City, Couture won a hard-fought split decision against K.J. Noons – a bout that drew controversy over the decision, including from UFC President Dana White, who believed Noons won the fight. Couture, son of UFC Hall of Famer Randy Couture, will fight outside the United States for the first time. And he also will apparently do it without corner help from his father, who just signed a deal with Spike TV, the UFC's former cable home. As part of the deal, Randy Couture will be part of a reality series with Bellator, the UFC's rival, news which recently riled up White enough to say the former two-division UFC champ wouldn't even be able to buy a ticket to a UFC event, let alone be allowed to corner his son. White did say, though, that Ryan Couture was offered a chance to leave the UFC if he wanted, given the promotion's bad relationship with his father, and that Couture wanted to stay.

Pearson returned to lightweight in December and scored a big third-round TKO against George Stoiropoulos at UFC on FX 6 in Australia. That fight came after the two coached opposite each other on "TUF: Smashes" and became fairly heated rivals. Pearson, the Season 9 winner of "The Ultimate Fighter," went 5-2 at lightweight in the UFC. But after a loss to Edson Barboza, he tested the waters at featherweight. He went 1-1 there, and a second-round TKO loss to Cub Swanson sent him back to 155 pounds.

Alloway made his UFC debut this past December after a run on the promotion's second international edition of "The Ultimate Fighter." The Aussie reached the quarterfinals on "TUF: Smashes," but in his fight against Manuel Rodriguez at UFC on FX 6 in Australia, he impressed with a first-round knockout, giving him six straight wins.

LaFlare remained unbeaten this past month with a submission of Andrew Osborne at Ring Of Combat 43 – his first fight in more than two and a half years. That was enough to get him booked for a bout in March with UFC vet Josh Burkman at World Series of Fighting 2, a fight that was announced earlier this week. But that fight is off the table. LaFlare was signed to Strikeforce in 2011 for an anticipated debut at Strikeforce Challengers 16. But he was injured and forced out of a fight with Travis Bush and never did get a fight with the promotion. With his contract reportedly carrying over to the UFC after Strikeforce closed up shop, the unbeaten New Yorker now gets a high-profile spring fight in the UFC instead of his debut with WSOF.

With the additions, the UFC on FUEL TV 9 card now includes:

Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi
Phil De Fries vs. Matt Mitrione
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Mike Easton vs. Brad Pickett
Akira Corassani vs. Robert Peralta
Papy Abedi vs. Besam Yousef
Marcus Brimage vs. Conor McGregor
Benny Blanco vs. Ryan LaFlare
Adlan Amagov vs. Chris Spang*
Michael Johnson vs. Reza Madadi*



* - Not officially announced

univers1l
09-02-2013, 21:12
Ben benieuwd.Tickets in de ochtend gekocht. Mousasi supporten.

Kemal
10-02-2013, 08:31
Michael Kuiper vs. Tom Lawlor added to UFC on FUEL TV 9

A middleweight matchup between Dutch prospect Michael Kuiper (12-1 MMA, 1-1 UFC) and eight-time UFC veteran Tom Lawlor (8-5 MMA, 4-4 UFC) is the latest reported addition to April's UFC on FUEL TV 9 event.

Swedish website MMAnytt.se was the first outlet to report the new booking, though UFC officials have yet to confirm the contest.

The 23-year-old Kuiper fights for the third time in the octagon and looks to build on the strength of an impressive August 2012 TKO of Jared Hamman.

The judo black belt has struggled to return to action as he was expected to face Thiago Perpetuo at January's UFC on FX 7 event before the Brazilian was forced out and replaced by Caio Magalhaes. Unfortunately for Kuiper, Magalhaes also pulled out of the fight, and he was shifted into UFC on FOX 6 against Buddy Roberts. Shockingly, Roberts was also forced out and replaced by Josh Janousek. the promotional newcomer then subsequently withdrew from the fight, marking the fourth fighter to fall out of the matchup.

Meanwhile, Lawlor looks to rebound from a November split-decision loss to Francis Carmont at UFC 154. The always-colorful "Filthy Mauler" is now 2-4 over his past six appearances, though that stretch includes a 50-second "Knockout of the Night" win over Jason MacDonald.

With the reported addition, UFC on FUEL TV 9 now includes:


Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi
Philip De Fries vs. Matt Mitrione
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Mike Easton vs. Brad Pickett
Akira Corassani vs. Robert Peralta
Papy Abedi vs. Besam Yousef
Marcus Brimage vs. Conor McGregor
Ben Alloway vs. Ryan LaFlare
Adlan Amagov vs. Chris Spang*
Michael Johnson vs. Reza Madadi*
Michael Kuiper vs. Tom Lawlor*

* - Not officially announced

Harrie Nak
10-02-2013, 11:13
Main event is top, maar voor de rest is het kut. Jammer dat Europa nog steeds teleurstellende fight cards krijgt, terwijl alle UFC events daar tot nu toe (snel) uitverkocht waren.

Turboknecht
10-02-2013, 12:13
Dat zullen ze bij de UFC ook wel denken, waarom dan een betere card met duurdere vechters neerzetten wanneer het zo al uitverkoopt?

ARMENIA
10-02-2013, 14:05
Nee, alleen als hij wordt opgepakt door de politie.

lol

ARMENIA
10-02-2013, 14:07
volgens mij is hij armeens irans

armeens maar geboren in iran.

ARMENIA
10-02-2013, 14:07
Hij vecht onder de Nederlandse vlag.

soms ook onder armeense..

ARMENIA
10-02-2013, 14:09
Weet iemand waar Mousasi momenteel traint? Vroeger heeft ie bij de Red Devils met o.a. de GOAT, Fedor getraind.

Volgens mij bij Gokor, weet niet zeker..

jantje11
11-02-2013, 00:30
Mooi dat mousasi en kuiper op dezelfde card staan. Hoop voor kuiper dat ook deze niet geblesseerd raakt. Warrrrrr NL !!!!!

dirk5
11-02-2013, 12:03
Main event is top, maar voor de rest is het kut. Jammer dat Europa nog steeds teleurstellende fight cards krijgt, terwijl alle UFC events daar tot nu toe (snel) uitverkocht waren.

Het is niet gek dat het zo snel uitverkocht was op zaterdag, elke goed oplettend persoon had namelijk vrijdag zijn kaarten al kunnen kopen. komt nog eens bij dat een hoop kaarten opgekocht worden door bedrijven die ze met winst door verkopen.

Leuke publiciteit enzo maar ik prik er redelijk makkelijk doorheen.

Advocaat
11-02-2013, 14:28
Was ook van plan te gaan maar na de line-up gezien te hebben schrok ik me rot. Wat een verschrikkelijke line-up en een bevestiging dat de UFC geen enkele moeite neemt om ons Europeanen maar een goede event te geven. Gooi alle C-D klasse vechters maar naar europa terwijl US/Canada/Bra en Japan wel super gevechten krijgen. Vergelijk deze ON FUEL 9 maar eens met ON FUEL 8 in Japan waar je op zijn minst 3-4 keiharde partijen krijgt (Hunt-Struve, Okami-Lombard, Siyar-Kim)

Ik heb in de laatste 5 jaar nog geen UFC event gemist maar deze kaart is zo slecht dat ik hem waarschijnlijk niet eens ga downloaden (m.u.v. Mousasi-Gustaff uiteraard)

YoMarK
11-02-2013, 16:25
Was ook van plan te gaan maar na de line-up gezien te hebben schrok ik me rot. Wat een verschrikkelijke line-up en een bevestiging dat de UFC geen enkele moeite neemt om ons Europeanen maar een goede event te geven. Gooi alle C-D klasse vechters maar naar europa terwijl US/Canada/Bra en Japan wel super gevechten krijgen. Vergelijk deze ON FUEL 9 maar eens met ON FUEL 8 in Japan waar je op zijn minst 3-4 keiharde partijen krijgt (Hunt-Struve, Okami-Lombard, Siyar-Kim)

Ik heb in de laatste 5 jaar nog geen UFC event gemist maar deze kaart is zo slecht dat ik hem waarschijnlijk niet eens ga downloaden (m.u.v. Mousasi-Gustaff uiteraard)
Vind het wel meevallen hoor. Bovendien zijn de bekende namen absoluut geen garantie voor een knalpartij, eerder andersom.
Bovendien: 2 nederlanders! Alleen dat moet genoeg zijn voor de gemiddelde Nederlandse azijnpisser toch?

Advocaat
11-02-2013, 16:37
Vind het wel meevallen hoor. Bovendien zijn de bekende namen absoluut geen garantie voor een knalpartij, eerder andersom.
Bovendien: 2 nederlanders! Alleen dat moet genoeg zijn voor de gemiddelde Nederlandse azijnpisser toch?

Dat is waar maar het is toch altijd fijn om te weten dat er "iets" (titel, titelshot, beef etc.) op het spel staat in een gevecht en dat is nu niet zo. Behalve de main event dan maar het gebeurt vaak genoeg dat iemand een blessure oid oploopt en dan ben je je geweldige main event ook nog kwijt. Dan blijft er helemaal niks over van deze kaart.

Als je dan kijkt naar de events hiervoor (GSP-Diaz/Condit-Waterboy) en hierna (Bendo-Melendez/Cormier-Mir) en vervolgens naar FUEL 9 dan vind ik het een naaistreek van de UFC. Net als de events in duitsland en engeland is het gewoon van een lager niveau dan gemiddeld.

En ik weet nog dat Dana jaren geleden zei dat ook wij vechters als Anderson Silva te zien zullen krijgen. Net als 99% van de andere zaken die uit zijn mond komen, complete horsesh*t.

Is het waar dat ticket prijzen dit jaar verdubbeld zijn vergeleken met vorig jaar (Gustaff-Silva) ?

dirk5
11-02-2013, 16:53
Dat is waar maar het is toch altijd fijn om te weten dat er "iets" (titel, titelshot, beef etc.) op het spel staat in een gevecht en dat is nu niet zo. Behalve de main event dan maar het gebeurt vaak genoeg dat iemand een blessure oid oploopt en dan ben je je geweldige main event ook nog kwijt. Dan blijft er helemaal niks over van deze kaart.

Als je dan kijkt naar de events hiervoor (GSP-Diaz/Condit-Waterboy) en hierna (Bendo-Melendez/Cormier-Mir) en vervolgens naar FUEL 9 dan vind ik het een naaistreek van de UFC. Net als de events in duitsland en engeland is het gewoon van een lager niveau dan gemiddeld.

En ik weet nog dat Dana jaren geleden zei dat ook wij vechters als Anderson Silva te zien zullen krijgen. Net als 99% van de andere zaken die uit zijn mond komen, complete horsesh*t.

Is het waar dat ticket prijzen dit jaar verdubbeld zijn vergeleken met vorig jaar (Gustaff-Silva) ?

nee, zijn niet verdubbeld, zijn wel wat duurder. Veel tickets worden gewoon opgekocht door bedrijven die ze vervolgens 2 keer over de kop laten gaan. Heb al kaartjes gezien op dezelfde rij waar ik zit, die verkocht worden voor het dubbele, moet je nagaan over anderhalve maand. Een erg slechte zaak.

Verder kan me het niet zo veel schelen wie er allemaal moeten vechten, Ik ga toch voor Mousasi! Of de gevechten leuk zijn of niet is vooraf weinig over te zeggen, maar wat je wel vaak hebt met onbekende namen is dat ze nog willen knokken in tegenstelling tot puntjes vechten.

De laatst echt goede (namen) kaart in Europa was imo UFC 93 Dublin, gelukkig was ik daar ook bij :)

Tony
11-02-2013, 17:23
De laatst echt goede (namen) kaart in Europa was imo UFC 93 Dublin, gelukkig was ik daar ook bij :)

UFC 99 - Keulen... Daar was ook niks mis met de fightcard:

Rich Franklin, Wanderlei Silva, Cheick Kongo, Cain Velasquez, Crocop, Mike Swick, Ben Saunders, Dan Hardy, Spencer Fisher, Marcus Davis, Caol Uno, Struve, Dennis Siver... etc.

Meer dan prima kaart hoor :)

dirk5
11-02-2013, 18:02
UFC 99 - Keulen... Daar was ook niks mis met de fightcard:

Rich Franklin, Wanderlei Silva, Cheick Kongo, Cain Velasquez, Crocop, Mike Swick, Ben Saunders, Dan Hardy, Spencer Fisher, Marcus Davis, Caol Uno, Struve, Dennis Siver... etc.

Meer dan prima kaart hoor :)

daar was ik ook bij :)

Maar Valesquez had toen pas zijn 2de ufc gevecht, Struve ook. Dan deden de namen Hendo, Shogun, Coleman, Lytle, Horn, Kang mij toen toch meer.

Natuurlijk was het leuk om Wanderlei en Crocop te zien.

pronk
11-02-2013, 23:29
Ik hoop echt dat Gegard Mousasi deze partij goed om zijn naam zet.

Tony
12-02-2013, 10:24
daar was ik ook bij :)

Maar Valesquez had toen pas zijn 2de ufc gevecht, Struve ook. Dan deden de namen Hendo, Shogun, Coleman, Lytle, Horn, Kang mij toen toch meer.

Natuurlijk was het leuk om Wanderlei en Crocop te zien.

true!

Kemal
12-02-2013, 20:08
UFC on FUEL TV 9 adds Brandao-Garza; three other bouts official

A featherweight bout between Diego Brandao (15-8 MMA, 2-1 UFC) and Pablo Garza (12-3 MMA, 3-2 UFC) is now official for UFC on FUEL TV 9, and three other recently reported fights are now official for the April card.

Brandao vs. Garza, which MMAnytt.se and kimura.se today reported, is the 12th addition to the card.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 at Ericsson Globe Arena in Stockholm. The event's main card airs on FUEL TV following prelims on Facebook.

It's not clear where Brandao vs. Garza will land on the fight card.

Brandao, "The Ultimate Fighter 14" winner, submitted Dennis Bermudez to win the reality show before suffering a decision loss to Darren Elkins in his next outing. However, the Team Jackson-Winkeljohn fighter rebounded in October with a decision victory over Joey Gambino. The hard-hitting grappler has now won five of his past six pro fights.

He now meets the 6-foot-1 Garza, who recently ended a two-fight losing skid (to Dustin Poirier and Dennis Bermudez) with a hard-fought unanimous-decision victory over former title challenger Mark Hominick. Before the skid, the North Dakota-based WEC vet earned fight-night bonuses after knocking out Fredson Paixao and submitting Yves Jabouin in his first two UFC fights.

Other recently reported fights that are now official for the card include welterweights Chris Spang vs. Adlan Amagov, lightweights Reza Madadi (12-3 MMA, 1-1 UFC) vs. Michael Johnson (12-7 MMA, 4-3 UFC), and middleweights Michael Kuiper (12-1 MMA, 1-1 UFC) vs. Tom Lawlor (8-5 MMA, 4-4 UFC).

The latest UFC on FUEL TV 9 card now includes:

Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi
Philip De Fries vs. Matt Mitrione
Mike Easton vs. Brad Pickett
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Diego Brandao vs. Pablo Garza
Michael Kuiper vs. Tom Lawlor
Marcus Brimage vs. Conor McGregor
Michael Johnson vs. Reza Madadi
Akira Corassani vs. Robert Peralta
Papy Abedi vs. Besam Yousef
Adlan Amagov vs. Chris Spang
Ben Alloway vs. Ryan LaFlare

smike
13-02-2013, 13:49
Ik kan echt niet wachten op Mousasi, ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen.
Als hij wint, dan zxet hij echt z'n naam neer en wie weet gaat hij dan richting titelkansen!

Diaz bros
13-02-2013, 23:53
Gustafsson krijgt een titleshot als die wint heeft Dana al bevestigd, Dat betekent dat als Mousasi wint hij net als bigfoot ook die titleshot zou kunnen krijgen. De LHW divisie is qua contenders al bijna leeg en Mousasi heeft hoe je wendt of keert geen slechte streak, waarom niet. Dit is net als voor Alistair, de ultieme kansen voor onze 2 slopers om alsnog een UFC title in de wacht te slepen en wie had dat een paar jaar geleden nog verwacht en alleen de mogelijkheid al dat het mogelijk is, is iets om trots op te zijn en het wordt echt tijd om deze 2 jongens echt te gaan steunen, WAR MOUSASI!!.

Wiseguy
14-02-2013, 07:40
Kan me niet voorstellen dat als Mousasi wint hij een titleshot krijgt. Zou oneerlijk zijn tegenover Machida/Henderson.

Sato
14-02-2013, 14:03
Kan me niet voorstellen dat als Mousasi wint hij een titleshot krijgt. Zou oneerlijk zijn tegenover Machida/Henderson.

Ik denk ook niet dat hij die zal krijgen, ik denk eerst de winnaar van Machida / Henderson en daarna Mousassi

Asura
15-02-2013, 22:48
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/693393/2hp0uub.gif


Ik denk ook niet dat hij die zal krijgen, ik denk eerst de winnaar van Machida / Henderson en daarna Mousassi

Harrie Nak
19-02-2013, 13:09
Report: Miesha Tate and Cat Zingano pulled from UFC Sweden card over political concerns
(http://www.bloodyelbow.com/2013/2/18/4001648/miesha-tate-vs-cat-zingano-pulled-from-ufc-swedish-card-)

Diaz bros
19-02-2013, 16:58
Kan me niet voorstellen dat als Mousasi wint hij een titleshot krijgt. Zou oneerlijk zijn tegenover Machida/Henderson.


je weet nooit hoe het kan lopen, als zelfs vitor belfort een titleshot door omstandigheden kan krijgen, waarom mousasi niet? en zeker als die wint van gustafsson. winnaar van machida/hendo zal wellicht eerder de voorkeur krijgen boven mousasi maar wat als de winnaar een injury op loopt dan lijkt me dat mousasi de eerste aangewezen persoon wordt als die wint. Jones vecht vaak in een jaar, dus dan zal mousasi z'n shot wel erna krijgen overigens.

my2cents
19-02-2013, 17:15
Machida heeft al tegen hem gevochten, denk dat als Hendo wint hij iig wel eerst zal gaan. Mocht Mousasi overtuigend winnen, waarom niet..... Zou een wereldpot worden en ik geef hem nog best een kans...

Kemal
01-03-2013, 21:41
UFC on FUEL TV 9's Gustafsson vs. Mousasi headliner approved for five rounds

After an brief holdup, April's UFC on FUEL TV 9 headliner between Alexander Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) and Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC) will go on as a five-rounder as originally planned.

Soon after the fight was made official, the Swedish MMA Federation (SMMAF) said the light-heavyweight bout wasn't approved for five rounds and needed special clearance.

The regulatory body has since announced approval, as mmanytt.se and kimura.se reported.

UFC on FUEL TV 9 takes place April 6 at Ericsson Globe Arena in Stockholm, and the main card airs on FUEL TV following Facebook prelims. UFC President Dana White recently said Gustafsson will get a title shot if victorious.

With the SMMAF's clearance, the Swedish fighter could now get could some needed five-round experience as he fights Mousasi, a recent Strikeforce import, in a potential 25-minute bout. If victorious, he could then meet either champion Jon Jones or challenger Chael Sonnen, who headline UFC 159 three weeks later.

SMMAF President George Sallfeldt stated he's pleased Gustafsson vs. Mousasi will be a five-rounder.

"However, it is important to remember that this decision does not mean that the overall match time for (all) MMA matches increases," he said.

The SMMAF also oversaw UFC on FUEL TV 2 in April 2012. That event marked the UFC's debut in Sweden.

Harrie Nak
02-03-2013, 09:04
Weet niet of 5 ronden nou zo gunstig is voor Gegard. Hij leek in het verleden meer dan eens gassed na 2 a 3 ronden, dus laten we hopen dat hij er klaar voor is tegen Gustaffson (die een goede kin, reach en takedowns heeft). Dit is een uitgelezen kans voor Gegard om zich nog meer in de kijker te vechten.

Diaz bros
02-03-2013, 16:00
Machida heeft aangegeven niet te gaan wachten totdat jones weer rond de nazomer gaat vechten, dus als mousasi wint lijkt hij mij de ideale tegenstander voor hem. Maar dit wordt wel een zware match, als ik heel eerlijk ben dan gaat gus deze match winnen waarschijnlijk ook door z'n reach voordeel. maar ik hoop zo dat mousasi wint, ik kan me niet herrineren dat ik zo erg ooit hoopte dat een vechter zou winnen, mousasi is een topper!! WAR MOUSASI

GSP vs Diaz wordt trouwens echt ook fucked up spannend!!

my2cents
12-03-2013, 13:11
Weet iemand hoe laat deze card begint?

superstucie
14-03-2013, 20:43
hell yeah
een pittig begin maar als ie wint staat ie wel gelijk hoog in de ranking
ik denk dat gerard hem wel kan hebben
warrrr mousasi
ben echt blij dat ie eindelijk in de ufc zit .... waar die hoort

x2 mousasi is toch wel een van mijn favoriete mma vechters,die man heeft al mooie overwinningen op zijn naam staan.

dirk5
15-03-2013, 13:48
Weet iemand hoe laat deze card begint?

Volgens mijn tickets begint het gala om 17:00...

tenminste, dat haal ik er uit in mijn beste zweeds :)

Asura
15-03-2013, 16:02
Machida heeft aangegeven niet te gaan wachten totdat jones weer rond de nazomer gaat vechten, dus als mousasi wint lijkt hij mij de ideale tegenstander voor hem. Maar dit wordt wel een zware match, als ik heel eerlijk ben dan gaat gus deze match winnen waarschijnlijk ook door z'n reach voordeel. maar ik hoop zo dat mousasi wint, ik kan me niet herrineren dat ik zo erg ooit hoopte dat een vechter zou winnen, mousasi is een topper!! WAR MOUSASI

GSP vs Diaz wordt trouwens echt ook fucked up spannend!!



Gus zijn reachvoordeel is een halve inch

mmacentral
15-03-2013, 19:03
Ik hoop dat Mousasi op zijn best is zodat we zien wat hij kan in de stacked divisie die de LHW divisie in de UFC tegenwoordig is. Ook niet echt het makkelijkste gevecht om mee te beginnen maar dat is alleen maar goed. Laat maar komen, het is voordat je het weet weer april..

Harrie Nak
16-03-2013, 00:09
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/63/UFC_Sweden_2.jpg/453px-UFC_Sweden_2.jpg

Kemal
26-03-2013, 09:02
UFC on FUEL TV 9 headliner Gegard Mousasi pushes back retirement plan

Gegard Mousasi has decided he needs a little more time to achieve his goals in fighting.

Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC), who meets Alexander Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) next week at UFC on FUEL TV 9, told MMAjunkie that he's pushed back his planned retirement from 30 to 35.

"I thought 30 would be enough, but I don't think it's going to be," he said.

The 27-year-old Mousasi always has been ambitious. When he set his planned retirement date, it was January 2010, and he was the Strikeforce light-heavyweight champion. He hadn't lost in three years and 15 fights. He wanted to win the DREAM light-heavyweight title, move to heavyweight, and meet current UFC 205-pound champion Jon Jones.

One of those things happened.

An April 2010 loss to Muhammed "King Mo" Lawal provided him a stark reality check (and took his belt). A draw one year later with Keith Jardine scratched a chance to win it back. Then he tore his ACL and spent all of this past year on the sidelines.

"It was difficult because you have to postpone your goals," Mousasi said. "You can't do anything; you're just waiting. It's not up to you. It's difficult, but what can you do? That's life."

Mousasi, though, is resilient as well as driven. Despite his injury, the Dutch-Armenian fighter has bounced back from the Jardine fight with three straight wins, and on April 6, he gets a chance to derail the title hopes of redhot prospect Gustafsson, who has won six straight. The pair headlines UFC on FUEL TV 9 at Ericsson Globe Arena in Stockholm. (The event's main card airs live on FUEL TV following prelims on Facebook.)

"He was one of the guys I wanted to fight along with (Mauricio) 'Shogun' (Rua) and (Lyoto) Machida," Mousasi said. "Those were exciting matchups that fans would like to see, and they were the No. 1 guys."

Mousasi could throw the light-heavyweight division for a loop if he manages to beat Gustafsson, who would take a place behind No. 1 contender Machida if successful next week. Current betting lines have Gustafsson a 2-to-1 favorite.

"I'm the underdog, but I don't care," Mousasi said. "It's a fight. Of course, he's fought a lot more in the UFC, so he's the favorite. I understand that. I hope (they are overlooking me). They don't expect anything for me, so I cannot disappoint anybody.

"I like this position much better. I don't have any pressure."

In addition to rethinking his time in the sport, Mousasi also has changed the way he trains to maximize his remaining years.

"I think I'm training more professionally," he said. "Back then, I would just spar. It wasn't like I was evolving. Now, I have good coaches, and I'm getting better. I'm more confident than I was in the past."

Confidence is certainly a necessity when you're chasing a UFC title. An excess of that led him to dreams of a run at heavyweight and even a bid for the 2012 Olympics. But he's thinking smaller at the moment, and that's not necessarily a bad thing.

He still has a chance at meeting Jones.

"This is a big opportunity for me fighting a guy like Gustafsson," Mousasi said. "I want to take full advantage of that. I always thought I would finish my career in the UFC, and that's the plan."

thijss
31-03-2013, 21:02
Gustafsson waarschijnlijk geblesseerd..
http://forums.sherdog.com/forums/f2/rumour-gustafsson-might-injured-2431949/

Nog niet veel duidelijk, hoop dat het meevalt en het gewoon door kan gaan!

Asura
31-03-2013, 21:24
Iemand die zweeds kan begrijpen?
http://www.svt.se/sport/mma-alexanders-globenstart-i-fara

(http://www.svt.se/sport/mma-alexanders-globenstart-i-fara)

start i ufc-galan i globen pa lordag ar i fara efter en skada
Vanaf ufc gala in globe op zaterdag is in gevaar na een blessure

Google translate
SVT is een nationale zender dus het lijkt me dat het waar is

Diz
31-03-2013, 21:28
Zou niet best zijn!

Asura
31-03-2013, 21:32
Na een tijdje kloten met translate staat er dat het een snee in zijn wenkbrauw is :/



slagit up ett jack i ögonbrynet

Diz
31-03-2013, 22:14
Na een tijdje kloten met translate staat er dat het een snee in zijn wenkbrauw is :/

Hup beetje Bison-kit erin en gewoon vechten... niet te flauw hoor...

rollermanskunk
31-03-2013, 23:51
Hup beetje Bison-kit engewoon vechten... niet te flauw hoor...

UFC Zweden bevestigt dat Gustafsson niet zal vechten. Gustafsson krijgt geen toestemming van de dokter om te vechten. Hopelijk vinden ze een vervanger voor Gegard

e-type
01-04-2013, 00:13
Hmmmm, de grote publiekstrekker weg.... Klinkt niet goed, lastig om nu nog een vervanger te zorgen hoor...

jantje11
01-04-2013, 00:19
Main event naar de klote, een vervanger gaan ze echt niet vinden. Of de ufc zal flink moeten lappen voor wie er binnen een week in wil vallen tegen mousasi. Ben benieuwd wat de ufc nu nog kan regelen.

amilster
01-04-2013, 00:19
Ik zeg Shogun :)

thijss
01-04-2013, 01:18
Machida..

Klassikl
01-04-2013, 01:22
Misschien een europese lhw? Als je vanuit Brazilie of de VS nog naar Zweden vertrekt en moet acclimatiseren, heb je eigenlijk 0 voorbereidingstijd....

Diz
01-04-2013, 01:31
Misschien een europese lhw? Als je vanuit Brazilie of de VS nog naar Zweden vertrekt en moet acclimatiseren, heb je eigenlijk 0 voorbereidingstijd....

Visum zal ook niet op tijd zijn dus het moet wel een Europeaan zijn... en dan heb je de weightcut nog dus het moet iemand zijn die al in voorbereiding is of eventueel een middleweight...

Pot zal helaas wel gewoon geschrapt worden...

Klassikl
01-04-2013, 01:37
Blijf hopen op een geslaagde 1 april grap eigenlijk.

rollermanskunk
01-04-2013, 02:11
Blijf hopen op een geslaagde 1 april grap eigenlijk.
Lijkt me een slechte grap qua marketing.

Mogelijke vervanger wordt Ilir Latifi (ook een Zweed en een voormalige Blackzilian)

thijss
01-04-2013, 02:25
Lijkt me een slechte grap qua marketing.

Mogelijke vervanger wordt Ilir Latifi (ook een Zweed en een voormalige Blackzilian)

Die zou al hebben gezegd dat hij onvoldoende voorbereidingstijd zou hebben. Dat wordt m dus ook niet.
Ik denk dat het gevecht gewoon een paar weken wordt uitgesteld.

rollermanskunk
01-04-2013, 02:28
Die zou al hebben gezegd dat hij onvoldoende voorbereidingstijd zou hebben. Dat wordt m dus ook niet.
Ik denk dat het gevecht gewoon een paar weken wordt uitgesteld.

http://www.mmaviking.com/ilir-latifi-to-replace-gustafsson/

thijss
01-04-2013, 02:35
Hoe dan ook toch helemaal geen interessante tegenstander voor Gegard?

rollermanskunk
01-04-2013, 02:42
Hoe dan ook toch helemaal geen interessante tegenstander voor Gegard?

Die gast is best wel goed. De beste Zweedse MMA vechter na Gustafsson en heel erg populair in Zweden. Overigens vocht die ook tijdens Glory Stockholm

Kemal
01-04-2013, 09:34
Alexander Gustafsson suffers cut, likely out of UFC on FUEL TV 9 headliner

Alexander Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) has reportedly suffered a facial cut and likely will be out of Saturday's UFC on FUEL TV 9 headliner with Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC).

That's according to svt.se (http://www.svt.se/sport/mma-alexanders-globenstart-i-fara) and MMA site MMAnytt.se (http://mmanytt.se/ufc/alexander-gustafsson-skadad-kan-missa-ufc-stockholm-2013/). However, though MMAjunkienconfirmed the cut with a source close to Gustafsson, we were unable to reach UFC officials for confirmation.

Additionally, the organization hasn't made a formal announcement of the injury or a possible scratch from the card.

Ultimately, the Swedish MMA Federation will decide whether Gustaffson can fight despite the cut, which reportedly opened near his eyebrow during a recent training session. According to MMAnytt.se, doctors have examined the cut and essentially labeled Gustafsson unavailable for the event.

Gustaffson, a Swedish light heavyweight, was slated to headline UFC on FUEL TV 9, which takes place at Stockholm's Ericsson Globe Arena. It's part of the FUEL TV-televised main card, which follows Facebook prelims.

A late scratch could be devastating for Gustafsson, who hoped a seventh straight UFC win would catapult him to a title shot. Current champion Jon Jones meets Chael Sonnen next month, and the winner is expected to fight either Gustafsson or fellow contender Lyoto Machida. A delay for Gustafsson could open the door for Machida.

Although UFC on FUEL TV 9's fight card is a rather deep one for the event series, the lack of a last-minute replacement would surely lower the overall appeal. Right now, the other top matchups on the card include UFC newcomer Ryan Couture (6-1 MMA, 0-0 UFC) vs. fellow lightweight Ross Pearson (14-6 MMA, 6-3 UFC) and heavyweights Matt Mitrione (5-2 MMA, 5-2 UFC) vs. Philip De Fries (9-2 MMA, 2-2 UFC).

univers1l
01-04-2013, 09:44
volgens ariel helwani heeft dana white gezegd dat de wedstrijd gewoon doorgaat.
mmafighting.com

Harrie Nak
01-04-2013, 10:13
Ik hoop op een erg slechte 1 april grap.

Anders Phil Davis (is al aan het trainen - maar is een saaie worstelaar) of Machida?

amilster
01-04-2013, 14:44
Ariel Helwani (@arielhelwani) tweeted at 4:08 AM on Mon, Apr 01, 2013:
Hold up! @danawhite just told me @AlexTheMauler vs. @mousasi_mma is STILL ON. "The SAC has not said he can't fight + he wants to fight."
(https://twitter.com/arielhelwani/status/318545451479605249)

Goed nieuws lijkt me

Klassikl
01-04-2013, 15:21
Beter geven ze snel duidelijkheid

Asura
01-04-2013, 16:48
Niks aan de hand dus

Kemal
01-04-2013, 20:58
Alexander Gustafsson still in UFC on FUEL TV 9 headliner – for now

Despite a facial cut that has his status as questionable for Saturday's UFC on FUEL TV 9 headliner, Alexander Gustafsson is still scheduled to fight – for now.

On Sunday multiple reports suggested the Swede, who suffered a cut near his eyebrow during a recent training session, would be unavailable for the event, which takes place at Stockholm's Ericsson Globe Arena.

But on Sunday night, UFC President Dana White told MMAjunkie the fight hasn't been canceled and that Gustafsson wants to remain on the card.

Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) is slated to fight UFC newcomer and fellow light heavyweight Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC) in the FUEL TV-televised headliner of the event. Gustafsson also fought in his home country when he headlined the UFC's first Sweden event, UFC on FUEL TV 2, in 2012.

The event's sales and marketing materials have featured Gustafsson prominently. He's undoubtedly the highest-profile fighter on the card.

While the Swedish Mixed Martial Arts Federation ultimately will decide Gustafsson's fate, the 26-year-old is anxious to extend his win streak, which currently stands at seven fights. A victory over Mousasi could potentially earn Gustafsson a title shot, though Lyoto Machida also is in the mix.

Regardless, expect some type of official announcement later today.

Appielwt
02-04-2013, 02:15
Nieuws op 1 April,
Wanderlei Silva ‏@wandfc (https://twitter.com/wandfc)18m (https://twitter.com/wandfc/status/318858977913995264)
UFC news my guys fight Saturday agains Musasi!!! What you think? UFC just contact me about Saturday


Wanderlei Silva ‏@wandfc (https://twitter.com/wandfc)16m (https://twitter.com/wandfc/status/318859635568295938)
I am read I don't have any injure and training


Joe White ‏@39Jw (https://twitter.com/39Jw)9m (https://twitter.com/39Jw/status/318861414225805312)
@wandfc (https://twitter.com/wandfc) vs Moussasi? YES! #legend (https://twitter.com/search?q=%23legend&src=hash)

Moeten we dit geloven of niet?

Son & Breugel!
02-04-2013, 03:46
Nieuws op 1 April,
Wanderlei Silva ‏@wandfc (https://twitter.com/wandfc)18m (https://twitter.com/wandfc/status/318858977913995264)
UFC news my guys fight Saturday agains Musasi!!! What you think? UFC just contact me about Saturday


Wanderlei Silva ‏@wandfc (https://twitter.com/wandfc)16m (https://twitter.com/wandfc/status/318859635568295938)
I am read I don't have any injure and training


Joe White ‏@39Jw (https://twitter.com/39Jw)9m (https://twitter.com/39Jw/status/318861414225805312)
@wandfc (https://twitter.com/wandfc) vs Moussasi? YES! #legend (https://twitter.com/search?q=%23legend&src=hash)

Moeten we dit geloven of niet?

WOW zou wel nice zijn wandy vs Gegard!!!

Boutsen83
02-04-2013, 11:47
Gegard zit in het vliegtuig

Appielwt
02-04-2013, 13:12
WOW zou wel nice zijn wandy vs Gegard!!!

Ariel Helwani ‏@arielhelwani (https://twitter.com/arielhelwani)10h (https://twitter.com/arielhelwani/status/318869970387861504)
I just asked DW about Wand vs. Mousasi. His response: "Gus is still fighting! It's April fools. Stay of twitter and the net today!" :/

Dus zal wel Gegard vs AG worden!

Goolings
02-04-2013, 15:30
http://www.fightline.com/fl/news/2013/0401/554470/gegard-mousasi/

Son & Breugel!
02-04-2013, 16:42
Wanderlei Silva says he is flying to Sweden for UFC on Fuel fight against Gegard Mousasi
http://cdn3.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/10816311/102487906.0_standard_500.0.jpg

Wanderlei Silva tells Tatame that he is flying out to Sweden to replace Alexander Gustafsson against Gegard Mousasi.




Over the past few days news of Alexander Gustafsson (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122632/alexander-gustafsson) having suffered a cut in training broke. It has been unclear exactly what his status has been for the fight, but most rumors had it unlikely that Gustafsson would be cleared for his fight with Gegard Mousasi (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122517/gegard-mousasi) at UFC on Fuel TV 9 (http://www.sbnation.com/mma/fight-card/123961/ufc-on-fuel-tv-9), and it's debatable if it's the best idea for him to fight with a bad cut even if cleared given his position as a potential title challenger.
Wanderlei Silva took to Twitter yesterday (http://www.bloodyelbow.com/2013/4/1/4172190/ufc-on-fuel-9-wanderlei-silva-vs-gegard-mousasi-gustafsson-mma-news) saying that he had been offered the fight with Mousasi. While Dana White (http://www.sbnation.com/mma/fighter/191797/dana-white)denied the rumor, suggesting it was some sort of April Fools joke, Silva spoke to Tatame (http://en.tatame.com/2013/04/02/wanderlei-silva-confirms-that-is-replacing-gustafsson-at-ufc-sweden-im-ready/) and told them he was packing his bags and flying to Sweden:

"I was surprised when I got a call from Joe Silva (http://www.sbnation.com/mma/fighter/191799/joe-silva) today, but what others see as adversity I see as opportunity. I’m ready and I’m actually closing my suitcase right now. My flight to Sweden departs tomorrow morning", said Wand, who lives in Las Vegas, Nevada.
"I’m going to my gym tonight to hit some pads and tomorrow I’ll fly out to Sweden. I’m bringing Rafael Cordeiro, and maybe Fabrício Werdum with me. You know it was in the last minute", he added.
Silva vs. Mousasi would be the best thing they could do to salvage the main event on short notice. Wanderlei remains a beloved fighter who can get people to tune in and not leave the crowd in Sweden feeling like they got ripped off.
We'll have more updates as they become available.

dirk5
02-04-2013, 17:04
gewoon 1 april mensen, no worries....

Son & Breugel!
02-04-2013, 18:33
Wanderlei Silva admits pranking MMA community on Mousasi fight (http://www.mmafighting.com/2013/4/2/4174246/wanderlei-silva-admits-to-pranking-mma-community-on-mousasi-fight)posted by Luke Thomas (http://www.mmafighting.com/authors/luke-thomas), Apr 02, 2013 (http://www.mmafighting.com/2013/4/2/4174246/wanderlei-silva-admits-to-pranking-mma-community-on-mousasi-fight)

I catch you wand the best April first ever!! But I would like this to be true!!! O melhor primeiro de Abril ever,+ so nao vou por que o UFC nao me ligou + eu gostaria que isso fosse verdade!!! Bom dia
— ACCORDING TO A STATEMENT (http://instagram.com/p/Xmr70Dkq4A/) ON HIS INSTAGRAM ACCOUNT, WANDERLEI SILVA ADMITS HIS CLAIMS OF FILLING IN FOR ALEXANDER GUSTAFSSON AT UFC ON FUEL TV 9 WERE PART OF AN APRIL FOOL'S DAY PRANK.

Kemal
02-04-2013, 18:39
Wanderlei Silva says potential UFC on FUEL TV 9 slot an April Fools' prank

While he admits he'd like the opportunity, Wanderlei Silva today admitted he was simply pulling an April Fools' Day prank when he said he had replaced Alexander Gustafsson at Saturday's UFC on FUEL TV 9 event.

With Gustafsson's status questionable due to a recent facial cut, Silva tweeted on Monday that the UFC had contacted him about filling in and fighting light heavyweight Gegard Mousasi.

Like any good April Fools' Day joke, Silva's claim was believable enough to seem possible, despite the April 1 date. Mousasi even tweeted that he'd take the fight. Silva, though, admitted it was all a rouse.

"I catch you wand the best April first ever!! But I would like this to be true!" he tweeted (http://instagram.com/p/Xmr70Dkq4A), with the accompanying (and terrifying) photo.

As of now, Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) vs. Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC) is still a go, though the Swedish MMA Federation ultimately will decide if Gustafsson can fight despite his cut. The FUEL TV-televised event takes place in the Swede's home country at Ericsson Globe Arena in Stockholm.

Silva (35-12-1 MMA, 5-7 UFC) actually would have been a pretty high-profile replacement. The PRIDE legend returned from a nine-month layoff and staved off a potential retirement by scoring a rousing knockout win over Brian Stann in this past month's UFC on FUEL TV 8 headliner. The fan favorite is now 2-1 (with a TKO victory over Cung Le) since a career-worst 2-6 skid from 2006 to 2011.

ijsbier
02-04-2013, 18:41
wat n gekut allemaal

The Company
02-04-2013, 19:18
Dokters kijken vanavond naar Gustafson zijn snee, dus vanavond wordt het duidelijk of hij mag vechten Zaterdag of niet.

The Company
02-04-2013, 20:12
Tyfus. Het gaat niet door. Helemaal kut voor Nederlandse fans die hotel en vliegreis al geregeld hebben.

Ariel Helwani....


BREAKING: "the SMMAF Medical Committee has today decided that Gustafsson will not be allowed to participate in the planned match on 4/6"

Harrie Nak
02-04-2013, 20:18
Statement van de Swedish MMA Federation (SMMAF) Medical Committee:


According to SMMAF regulations the competitors in a match shall be examined by the certified appointed match doctor prior to the match. The examination is always carried out the day before the match, this is to safeguard that a competitor shall never be cleared for a match earlier than the day before the match.

In the case of Alexander Gustafsson there was a request for an early indicative medical examination which was immediately performed on March 30th (Easter Eve). The federation doctors that performed the examination informed Gustafsson that his injury was of such a nature that it was very unlikely that he would be medically cleared for a match in the near future. These doctors did not have a mandate to stop the match at the time of that examination.

The SMMAF Medical Committee has today reviewed the circumstances regarding Gustafsson and his injury. The SMMAF Medical Committee recognizes that a competitor cannot be medically cleared earlier than the day before the match. However, bearing in mind that a correct medical examination that met the regulatory demands has been performed, nothing in the SMMAF regulations hinders the SMMAF Medical Committee from making a decision to stop Gustafsson from competing. As it is clear that Alexander Gustafsson will not be fit to compete as planned and cannot be medically cleared on Friday the 5th of April, the SMMAF Medical Committee has today decided that Alexander Gustafsson will not be allowed to participate in the planned match on April 6th.

rollermanskunk
02-04-2013, 20:18
Die cut zit ook op een vervelende plek.

http://i.imgur.com/iuSfQbl.jpg

Maar er komt een vervanger als het goed is.

mario the count
02-04-2013, 20:21
Heeft hij die snee trouwens met trainen opgelopen? Nog hard gespard vlak voor zijn partij dan.

thijss
02-04-2013, 20:22
Gvd..

co0per
02-04-2013, 20:30
Die cut zit ook op een vervelende plek.

http://i.imgur.com/iuSfQbl.jpg

Maar er komt een vervanger als het goed is.

Dit is van na het gevecht met Shogun.

rollermanskunk
02-04-2013, 20:37
Dit is van na het gevecht met Shogun.

Ok, foto is van FRB twitter, door al die 1 april grappen weet je ook niet meer wat je moet geloven. Vervelend voor Gegard.

The Bulldog
02-04-2013, 20:53
Okeee leuk...

Denk betere binnenkomer dan gustafson...

Ben benieuwd..lijkt me een vettebpot...

Dacht ik...tot ik verder las...whahahaja hij is leuk...

Kemal
02-04-2013, 21:02
Swedish MMA Federation: Alexander Gustafsson not cleared for UFC on FUEL TV 9

The Swedish MMA Federation today announced that Alexander Gustafsson has not been cleared to fight at Saturday's UFC on FUEL TV 9 event due to his facial cut.

He'll no longer headline the FUEL TV-televised event, where he was scheduled to fight fellow light heavyweight and promotional newcomer Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC).

The cut, which Gustafsson suffered near his eyebrow during a recent training session, was deemed too substantial, and the SMMAF, which is Sweden's local regulatory body, won't allow clear him to fight. An initial examination took place on Saturday, and today's exam sealed the deal.

"The SMMAF Medical Committee has today reviewed the circumstances regarding Gustafsson and his injury," a statement read. "The SMMAF Medical Committee recognizes that a competitor cannot be medically cleared earlier than the day before the match.

"However, bearing in mind that a correct medical examination that met the regulatory demands has been performed, nothing in the SMMAF regulations hinders the SMMAF Medical Committee from making a decision to stop Gustafsson from competing. As it is clear that Alexander Gustafsson will not be fit to compete as planned and cannot be medically cleared on Friday the 5th of April, the SMMAF Medical Committee has today decided that Alexander Gustafsson will not be allowed to participate in the planned match."

UFC officials haven't made a formal announcement. It's unknown if Mousasi will get a late-replacement or opponent if the card will be shuffled, though an update is expected shortly.

Gustafsson was scheduled to headline a UFC card in his home country for the second time in a year. Saturday's event takes place at Ericsson Globe Arena in Stockholm.

Asura
02-04-2013, 21:18
Nou lekker dan, ik vind het allemaal nogal amateuristisch naar mousasi toe.

univers1l
02-04-2013, 21:41
wat een teleurstelling zeg. enige goedmakertje is wanderlei silva. bring it on die 1 april grap.
of een top contender natuurlijk.

Harrie Nak
02-04-2013, 22:26
UFC.com - Mitrione Eager for a Scrap in Sweden this Saturday (http://uk.ufc.com/news/Mitrione-Eager-for-a-Scrap-in-Sweden-this-Saturday)

Ik heb liever Wand. :(

Pahlavan
02-04-2013, 22:45
pfff kutzooi! keek echt lange tijd uit naar deze partij en dan gaat het last minute niet door... baal ik dus echt van!

Nibbit88
03-04-2013, 02:28
Hmm, Mousasi vs. Ilir Latifi dus. Die gast is een dwerg en heeft volgens mij maar 9 partijen geknokt die niet noemenswaardig zijn. Heel jammer dit. Dit wint Mousasi uiteraard makkelijk. Maar ik had zo graag willen zien waar Mousasi tegenwoordig staat. En dan wordt ie opgescheept met een can. Nota bene de main event! En hij heeft dus getraind voor een lange vechter, maar krijgt nu dus een dwerg. Owh well, beter dan niks, denk ik...

Pahlavan
03-04-2013, 07:51
Voor mousasi is dit een lose-lose situatie. Als die verliest (wat ik niet zie gebeuren tegen ilir) dan heeft hij van iemand verloren die niet ranked is in de ufc en nooit tegen een topper heeft gevochten en als mousasi wint dan tja, heeft hij van een vechter zwaar onder zijn niveau gewonnen en het brengt hem niet dichterbij een titleshot

Leventdepevent
03-04-2013, 08:44
ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die Latifi gehoord, vind het ook niet respectvol tegenover Mousasi om deze vent tegen hem te matchen

Kemal
03-04-2013, 09:01
Gustafsson teammate Ilir Latifi meets Mousasi in UFC on FUEL TV 9 main event


Without original opponent Alexander Gustafsson (15-1 MMA, 7-1 UFC) off the card with a training cut, Gegard Mousasi (33-3-2 MMA, 0-0 UFC) now will face Gustafsson teammate Ilir Latifi (7-2 MMA, 0-0 UFC) in Saturday's UFC on FUEL TV 9 main event.

UFC President Dana White on Tuesday night tweeted news of the new main event. The UFC had been scrambling to figure out what to do when the Swedish MMA Federation earlier Tuesday ruled Gustafsson ineligible for the fight because of a facial cut, he suffered in a recent training session.

While the original Gustafsson-Mousasi main event was scheduled for five rounds, UFC officials confirmed to MMAjunkie. that the Mousasi-Latifi fight, while still a headliner, will be just three rounds due to the short notice for Latifi.

UFC on FUEL TV 9 takes place at Stockholm's Ericsson Globe Arena with a main card on FUEL TV following prelims on Facebook.

Latifi comes into his UFC debut on a three-fight win streak, all of which took place in 2012. "The Sledgehammer" has five of his seven career wins by stoppage. His most recent loss came at the hands of recent Bellator MMA light heavyweight tournament winner Emanuel Newton under the Shark Fights banner in July 2011. That bout was his first outside of Europe.

From a size standpoint, Mousasi will be facing an opponent with a significant size difference than Gustafsson. Gustafsson stands 6-foot-4, while Latifi checks in at just 5-8 against the 6-1 Mousasi.

Gustafsson was slated to headline his second UFC event in his home country – and would have been in good standing for top contendership for the light heavyweight title with a win. A timetable hasn't been given for his return.

UFC officials were left with limited options when given the news that Gustafsson was 100 percent not possible for Saturday. Among those options may have been moving a co-main event between Ross Pearson and Ryan Couture up a spot into the main event. But with Latifi being tapped for his debut, that won't be necessary.

The new UFC on FUEL TV 9 card includes:

MAIN CARD (FUEL TV, 2 p.m. ET)

Ilir Latifi vs. Gegard Mousasi
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Philip De Fries vs. Matt Mitrione
Mike Easton vs. Brad Pickett
Diego Brandao vs. Pablo Garza
Akira Corassani vs. Robert Peralta

PRELIMINARY CARD (Facebook, 11 a.m. ET)

Michael Johnson vs. Reza Madadi
Adam Cella vs. Tor Troeng
Adlan Amagov vs. Chris Spang
Marcus Brimage vs. Conor McGregor
Ben Alloway vs. Ryan LaFlare
Michael Kuiper vs. Tom Lawlor
Papy Abedi vs. Besam Yousef

univers1l
03-04-2013, 09:26
Waarom zijn al die europese events zo waardeloos? Qua namen dan.
waarom laat DW geen topper overkomen? Omdat het event zeker toch al uitverkocht is.
Echt schijt aan de fans heeft deze man soms. Dit ging om een top contender bout, nu krijg je een sparringpartner. Ongelooflijk.

XanaduNL
03-04-2013, 10:11
Waarom zijn al die europese events zo waardeloos? Qua namen dan.
waarom laat DW geen topper overkomen? Omdat het event zeker toch al uitverkocht is.
Echt schijt aan de fans heeft deze man soms. Dit ging om een top contender bout, nu krijg je een sparringpartner. Ongelooflijk.

De originele kaart mistte eigenlijk alleen een sterke co-main.
Qua vervanging voor AG zullen ze heus wel gekeken hebben naar betere opties. Maar vindt maar eens een top 10 iemand die op 3/4 dagen notice wil vechten...

Tykill
03-04-2013, 11:18
Wat een aanfluiting

The Company
03-04-2013, 11:19
Die vervanger maakt helaas ook nog een kleine kans op de overwinning omdat het een goede worstelaar schijnt te zijn.

Kemal
03-04-2013, 11:21
Ik ben ook erg benieuwd hoe Michael Kuiper het gaat doen!

arielhelwani
03-04-2013, 11:44
Heel teleurstellend dit..
Zou Wanderlei Silva te veel kosten?

ChingChong
03-04-2013, 11:59
Heel teleurstellend dit..
Zou Wanderlei Silva te veel kosten?
Iets met visa, last moment lukt niet

Ko2j
03-04-2013, 12:25
Iets met visa, last moment lukt niet
Duurt minimaal 2 dagen voor Zweden afaik. Dus dat zou waarschijnlijk te risicovol zijn.

dirk5
03-04-2013, 12:28
buh, had ik het toch bij het foute eind.

Ik had natuurlijk graag Gus tegen Mous gezien, en ik vind het ook allemaal behoorlijk amateuristisch overkomen van de UFC. Maarja achja, Gegard vecht nog en voor hem heb ik toch kaartje/ticket/hotel geboekt.

rollermanskunk
03-04-2013, 13:12
Au nasty cut...
http://img43.imageshack.us/img43/2359/20130403091700.jpg

Sato
03-04-2013, 13:31
Zal ik het dan maar zeggen: Wat een ongeloofelijke tering actie. Waar de neuk slaat dit op. Kom je in de UFC draai je een main-event mag je tegen zo'n derde wereld nobody knokken. Hier valt geen ene flikker mee te winnen. Godver-hoeren-teringzooi. Dit is geen aanfluiting dit is gewoon KUT KUT KUT. Ik zat nog te twijfelen om te gaan blij dat ik niet ben gegaan. Man man man, enige die nog op de kaart staat is Michael die ook al genaajd is door een miljoen tegenstanders. Flikker toch op man, als de Jones geen laatste partij wil draaien buigt de UFC. En wat is dit..... fucking bullshit.

ijsblok
03-04-2013, 13:33
Ik ben ook erg benieuwd hoe Michael Kuiper het gaat doen!

Die gaat Lawlor gewoon helemaal inpakken!

XanaduNL
03-04-2013, 13:37
Zal ik het dan maar zeggen: Wat een ongeloofelijke tering actie. Waar de neuk slaat dit op. Kom je in de UFC draai je een main-event mag je tegen zo'n derde wereld nobody knokken. Hier valt geen ene flikker mee te winnen. Godver-hoeren-teringzooi. Dit is geen aanfluiting dit is gewoon KUT KUT KUT. Ik zat nog te twijfelen om te gaan blij dat ik niet ben gegaan. Man man man, enige die nog op de kaart staat is Michael die ook al genaajd is door een miljoen tegenstanders. Flikker toch op man, als de Jones geen laatste partij wil draaien buigt de UFC. En wat is dit..... fucking bullshit.

Ik volg je niet helemaal. Wat had de UFC moeten doen volgens jou?
Het event cancellen?

The Company
03-04-2013, 13:48
Heel teleurstellend dit..
Zou Wanderlei Silva te veel kosten?

Het was een 1 april 'grap' van Silva.

sterrenkijker
03-04-2013, 13:48
Ik volg je niet helemaal. Wat had de UFC moeten doen volgens jou?
Het event cancellen?

Precies. Ik snap ieders frustatie maar de UFC kan er toch niets aan doen dat Gus geblesseerd is geraakt. Een week van te voren een nieuwe tegenstander van formaat vinden is een lastige opgave..

Sato
03-04-2013, 14:04
Precies. Ik snap ieders frustatie maar de UFC kan er toch niets aan doen dat Gus geblesseerd is geraakt. Een week van te voren een nieuwe tegenstander van formaat vinden is een lastige opgave..

eerder handelen, deze blessure was al langer bekend.

lopez86
03-04-2013, 14:15
Zal ik het dan maar zeggen: Wat een ongeloofelijke tering actie. Waar de neuk slaat dit op. Kom je in de UFC draai je een main-event mag je tegen zo'n derde wereld nobody knokken. Hier valt geen ene flikker mee te winnen. Godver-hoeren-teringzooi. Dit is geen aanfluiting dit is gewoon KUT KUT KUT. Ik zat nog te twijfelen om te gaan blij dat ik niet ben gegaan. Man man man, enige die nog op de kaart staat is Michael die ook al genaajd is door een miljoen tegenstanders. Flikker toch op man, als de Jones geen laatste partij wil draaien buigt de UFC. En wat is dit..... fucking bullshit.

d'aww

http://2.bp.blogspot.com/_70rJ1ndenM0/Sj_jk7FxtBI/AAAAAAAAItI/O86R-R-adZI/s400/PettingZoo.jpg

dirk5
03-04-2013, 14:19
eerder handelen, deze blessure was al langer bekend.

Dat lijkt mij ook, Het lijkt mij niet dat er in de laatste week voor het gevecht nog flink gesparred word in de kooi.

my2cents
03-04-2013, 14:25
Wat een kutzooi. Kijk hier al maanden naar uit en dan moet Mousasi ineens tegen een of andere nobody vechten. Fuck, wat is het toch soms een kutsport.

En wat betreft die blessure. Hoe kun je dat nu oplopen zo kort voor een gevecht. Hij moet juist rustig aan trainen

my2cents
03-04-2013, 14:31
Hmm, Mousasi vs. Ilir Latifi dus. Die gast is een dwerg en heeft volgens mij maar 9 partijen geknokt die niet noemenswaardig zijn. Heel jammer dit. Dit wint Mousasi uiteraard makkelijk. Maar ik had zo graag willen zien waar Mousasi tegenwoordig staat. En dan wordt ie opgescheept met een can. Nota bene de main event! En hij heeft dus getraind voor een lange vechter, maar krijgt nu dus een dwerg. Owh well, beter dan niks, denk ik...

Dat laatste ben ik dus juist absoluut niet mee eens. Mousasi heeft heel lang getraind voor een vechter met Gus zijn skills en nu moet hij dus ineens tegen iemand die compleet anders vecht. Daar gaat je hele gameplan waar je al maanden voor traint.
UIteraard heeft die gast minder getraind, maar in deze sport kun je zomaar tegen een stoot oplopen en verliezen. En dat zou dramatisch zijn voor de carrière van Mousasi. Het is echt een loose loose situatie voor hem en er valt echt niets te winnen.

Ik vind het daarom zo'n bullshit dat je zo'n gevecht maar gewoon moet aannemen van Dana. Als ik Mousasi was had ik gewoon geweigerd. Simpel. Je hebt als vechter maar een aantal jaren om je brood te verdienen en het is daarom in mijn ogen gewoon niet slim om zo'n gevecht op zo'n korte termijn te accepteren. Al zal Dana het wss niet leuk vinden. Daarmee doe je jezelf en je carriere te kort.

Sato
03-04-2013, 14:43
Dat lijkt mij ook, Het lijkt mij niet dat er in de laatste week voor het gevecht nog flink gesparred word in de kooi.

x2

lopez86
03-04-2013, 14:49
Dat laatste ben ik dus juist absoluut niet mee eens. Mousasi heeft heel lang getraind voor een vechter met Gus zijn skills en nu moet hij dus ineens tegen iemand die compleet anders vecht. Daar gaat je hele gameplan waar je al maanden voor traint.
UIteraard heeft die gast minder getraind, maar in deze sport kun je zomaar tegen een stoot oplopen en verliezen. En dat zou dramatisch zijn voor de carrière van Mousasi. Het is echt een loose loose situatie voor hem en er valt echt niets te winnen.

Ik vind het daarom zo'n bullshit dat je zo'n gevecht maar gewoon moet aannemen van Dana. Als ik Mousasi was had ik gewoon geweigerd. Simpel. Je hebt als vechter maar een aantal jaren om je brood te verdienen en het is daarom in mijn ogen gewoon niet slim om zo'n gevecht op zo'n korte termijn te accepteren. Al zal Dana het wss niet leuk vinden. Daarmee doe je jezelf en je carriere te kort.

Mee eens, maar hij heeft niet genoeg leverage om te weigeren zoals jones dat kan bijv.
Maar dat het een lose-lose is ben ik met je eens.
Gelukkig heeft hij veel geworsteld en is zijn tdd veel beter geworden, maar als hij niet snel met deze gast afrekent en een knalperformance neerzet daalt zijn waarde aanzienlijk.

XanaduNL
03-04-2013, 15:02
Het gerucht kwam 31 maart naar buiten, dus 6 dagen voor het event.
Zelfs als het 1 a 2 dagen (ik denk niet dat ze het langer geheim hadden kunnen houden) eerder al bekend was bij de UFC, is dat nog weinig tijd om iemand te vinden die zo kortdag tegen een top 10 wil vechten en zelf ook van een goed kaliber is.

Het is gewoon een kutsituatie, waar niemand schuld van hoort te krijgen naar mijn mening.

Waarschijnlijk kon Mousasi wel weigeren, maarja, hij wilt ook betaald krijgen en geen boze fans zoals Jones vorig jaar.

Klassikl
03-04-2013, 15:20
Als Mousassi het goed heeft gespeeld krijgt hij hiervoor wel een dikke zak geld. Wat een klote situatie!

my2cents
03-04-2013, 15:30
Ik vind het juist onzin dat fans boos worden. Ik wacht liever een a twee maanden en zie hem tegen een topper vechten dan wat hij nu doet. Niemand wint hier...Niet de fans, niet de vechter (tja miss die zweed) en al helemaal niet de mensen die een duur kaartje hebben gekocht.

Het probleem ligt gewoon bij de UFC. Teveel events en daardoor slechte cards met slechts 1 of 2 toppartijen. Als die wegvallen is het hele event naar de klote. Is nu al de zoveelste keer dat dat gebeurd.

Pahlavan
03-04-2013, 15:33
De enige echte winnaar hier is ilir latifi. Hij gaat van helemaal geen ufc gevecht naar vechten als main event in eigen land tegen een top lhw. Voor hem is het een win-win.
damn baal nog steeds dat het gevecht met gus niet doorgaat

The Company
03-04-2013, 15:46
Dat lijkt mij ook, Het lijkt mij niet dat er in de laatste week voor het gevecht nog flink gesparred word in de kooi.

Ik weet dat jullie heel graag de UFC de schuld willen geven maar hier kan de UFC echt niks aan doen.

Uitleg van Gustafson


During Thursday's (March 28) passes as we ran wrestling exercises I lost my balance and pitched eyebrow in a very unfortunate way when I hit my head on one burpelaren.

Zweedse tekst in google vertalen daarom klopt de zinsbouw en gramatica niet.

dirk5
03-04-2013, 16:13
Ik weet dat jullie heel graag de UFC de schuld willen geven maar hier kan de UFC echt niks aan doen.

Uitleg van Gustafson


Zweedse tekst in google vertalen daarom klopt de zinsbouw en gramatica niet.

Waarom je mijn bericht quote is me een compleet raadsel, ik ben namelijk benieuwd waar jij mij ziet zeggen dat dit de schuld van de UFC is.

Waar ik wel aan twijfel is de dag dat het is gebeurd in vergelijk met dat het naar buiten is gebracht. En ik kan je ook precies vertellen waarom. Ondanks dat er in feb naar buiten kwam dat het gala uitverkocht was in enkele uren kun je tot op de dag van vandaag tickets kopen op de offciele site. Uitverkocht? Ik dacht het niet. Die kaarten willen ze dus nog verkopen en dus zijn ze ondertussen al aangeboden tegen lagere prijzen. Denk jij dat die kaarten beter verkopen waneer Gustafsson er staat of wanneer whatshisface moet vechten?

En kom aub niet aan bij mij met Dana zegt of de volgende UFC vechter zegt: Die gasten praten altijd in hun eigen straatje en als er 1 organisatie in het verleden al vaak op leugens en verdraaien van waarheid is betrapt dan is het ufc wel.

Nogmaals, ik vind het jammer, maar ik heb mijn kaarten meer gekocht om naar Gegard te gaan kijken dan naar Gustaffson dus ik kan er mee leven.

The Company
03-04-2013, 16:19
Waarom je mijn bericht quote is me een compleet raadsel, ik ben namelijk benieuwd waar jij mij ziet zeggen dat dit de schuld van de UFC is.

Waar ik wel aan twijfel is de dag dat het is gebeurd in vergelijk met dat het naar buiten is gebracht. En ik kan je ook precies vertellen waarom. Ondanks dat er in feb naar buiten kwam dat het gala uitverkocht was in enkele uren kun je tot op de dag van vandaag tickets kopen op de offciele site. Uitverkocht? Ik dacht het niet. Die kaarten willen ze dus nog verkopen en dus zijn ze ondertussen al aangeboden tegen lagere prijzen. Denk jij dat die kaarten beter verkopen waneer Gustafsson er staat of wanneer whatshisface moet vechten?

En kom aub niet aan bij mij met Dana zegt of de volgende UFC vechter zegt: Die gasten praten altijd in hun eigen straatje en als er 1 organisatie in het verleden al vaak op leugens en verdraaien van waarheid is betrapt dan is het ufc wel.

Nogmaals, ik vind het jammer, maar ik heb mijn kaarten meer gekocht om naar Gegard te gaan kijken dan naar Gustaffson dus ik kan er mee leven.

Je reageerde op een bericht van Sato die de UFC de schuld gaf,ik had beter Sato kunnen quoten. De commissie in Zweden kwam er pas een paar dagen geleden mee naar buiten die zouden toch betrouwbaar moeten zijn.

De UFC zegt wel vaker dat het evenement is uitverkocht terwijl dat niet zo is, maar dat heeft hier niks mee te maken.

dirk5
03-04-2013, 16:24
Je reageerde op een bericht van Sato die de UFC de schuld gaf,ik had beter Sato kunnen quoten. De commissie in Zweden kwam er pas een paar dagen geleden mee naar buiten die zouden toch betrouwbaar moeten zijn.

De UFC zegt wel vaker dat het evenement is uitverkocht terwijl dat niet zo is, maar dat heeft hier niks mee te maken.

De NSAC is al jaar en dag commisie in Las Vegas, je zou denken dat die ondertussen een capabele jury kunnen samenstellen, oftewel, wat zou moeten, is niet altijd zo.

Wat het er mee te maken heeft, is dat het mijn gedachte inzake verkoop van kaarten plus het voorliegen van de community kracht bij zet.

Juul
03-04-2013, 16:56
Zonder overdrijven al vanaf de aankondiging meer dan gemiddeld heel erg aan het verheugen op Gustafson-Mousasi. Ik verwachttte zelf dermate een overwinning van Mousasi, dat ik geld op hem ingezet zou durven hebben. Echt balen. Op zich kan ik Latifi als oplossing wel begrijpen voor het Zweedse thuispubliek, maar wat een afknapper. Sowieso was het evenement in Europa op Gus vs Mousasi na weer van een belachelijke C-niveau. Hopelijk zal er bij Mousasi geen sprake van fatale onderschatting zijn.

Maar goed. Om een idee van Ilir Latifi te krijgen, hier een gevecht van hem tegen de huidige toernooi-kampioen in het licht-zwaargewicht bij Bellator Emanuel Newton, die ook onlangs King Mo een dutje liet doen

Ilir Latifi Vs. Emanuel Newton - Shark Fights 17-->

Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=eZAdyggC6fo
Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=lu3ktmkdaRU

univers1l
03-04-2013, 17:06
voortaan moet bij elke mainevent bij de ufc een vechter paraat staan voor dit soort gevalletjes. om de event niet te verpesten.

Juul
03-04-2013, 17:33
voortaan moet bij elke mainevent bij de ufc een vechter paraat staan voor dit soort gevalletjes. om de event niet te verpesten.

Of niet zo'n belachelijk zwakke vecht-kaart, waardoor één afgevallen gevecht het niveau van het evenement niet helemaal terug brengt tot tuf 'n enough amateur niveau.( Zijn wel goede evenementen trouwens, die van Tuf 'n Enough, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel).

In Europa schijnen we de afdankertjes te krijgen, omdat het in de VS vanwege het tijdstip alleen integraal na afloop op TV uitgezonden wordt, Maar toch.

Sato
03-04-2013, 18:11
Ik ben niet kwaad, ik ben eerder zwaar teleurgesteld in het vermogen van de UFC om een gangbare vervanger aan te leveren.
NIemand heeft ooit gehoord van die gast , het oplossend vermogen om een vechter aan te leveren zou meer aan gewerkt kunnen worden want dit is echt compleet waardeloos.

Pahlavan
03-04-2013, 20:02
Dana white heeft het volgende op twitter gepost:

"This pic was taken of Gustafsson today and u can't even see the cut!!! Worst decision I have EVER seen to pull fight"
https://twitter.com/danawhite/status/319486026613665792/photo/1

Sato
03-04-2013, 20:08
Dana white heeft het volgende op twitter gepost:

"This pic was taken of Gustafsson today and u can't even see the cut!!! Worst decision I have EVER seen to pull fight"
https://twitter.com/danawhite/status/319486026613665792/photo/1

https://pbs.twimg.com/media/BG8K2TdCMAMOCdu.jpg

Ger Maan
03-04-2013, 20:23
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VarJhdmLN_8#!

Pahlavan
03-04-2013, 20:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VarJhdmLN_8#!

duidelijk te merken dat gegard gefrustreerd en teleurgesteld is door deze situatie. geef hem eens ongelijk

Diaz bros
03-04-2013, 20:42
https://pbs.twimg.com/media/BG8K2TdCMAMOCdu.jpg

WTF?! ik snap nu wel waarom Dana overtuigd was dat het gevecht doorging, wat is dit voor onzin, waarom vecht die niet. Mousasi moet die ene gewoon meteen afmaken en hoe je wendt of keert, hij vecht toch de slotpartij en deze moet die makkelijk kunnen hebben, misschien ook nog een mooie highlight KO en kan er alvast een mooie hype om hem heen lopen want dat is tegenwoordig toch belangrijker dan je fight record, op basis daarvan verdient mousasi alleen daar al op een titleshot

Ger Maan
03-04-2013, 23:48
commentaar van Alex


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y4LQlHStoyw#!

my2cents
04-04-2013, 00:25
https://pbs.twimg.com/media/BG8K2TdCMAMOCdu.jpg

Je zou bijna denken dat Gus het wel prima vindt om niet te vechten... dit is toch geen snee

Pahlavan
04-04-2013, 00:27
Je zou bijna denken dat Gus het wel prima vindt om niet te vechten... dit is toch geen snee

Gus bepaalt niet of die wel of niet vecht hoor. Hij heeft geen toestemming gekregen van de commissie

my2cents
04-04-2013, 00:51
Gus bepaalt niet of die wel of niet vecht hoor. Hij heeft geen toestemming gekregen van de commissie

Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden

Turboknecht
04-04-2013, 10:08
Hoe werkt dat dan in Zweden?

XanaduNL
04-04-2013, 10:22
Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden

Het hele punt van die commissies is dat ze onafhankelijk beslissen. Dus afhankelijk van je definitie van "sturen", zal dit erg moeilijk gaan.
Gus heeft ook gezegd dat hij niet vechten erger vindt dan verliezen.

Ik vraag me af wat de kans is dat hij een titleshot krijgt zonder nog 1x te vechten.

dirk5
04-04-2013, 11:04
Het hele punt van die commissies is dat ze onafhankelijk beslissen. Dus afhankelijk van je definitie van "sturen", zal dit erg moeilijk gaan.
Gus heeft ook gezegd dat hij niet vechten erger vindt dan verliezen.

Ik vraag me af wat de kans is dat hij een titleshot krijgt zonder nog 1x te vechten.

Och gut, hij vind het erg? Gaat ie nu met zijn volgende check alle mensen die een kaartje hebben gekocht, hotel hebben geboekt en vliegticket hebben betaald om hem te zien vechten tegemoet komen? Waarschijnlijk niet, dus beter houd ie zijn mond dicht over wat ie erg vind....

Pahlavan
04-04-2013, 11:12
Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden

1: nee ik denk niet dat gustafson zo'n commissie kan sturen.
2: ik kan niet claimen dat hij het heeft geprobeerd maar hoe weet jij zo zeker dat hij dat NIET heeft gedaan?
3: blijkbaar weet jij beter dan ik hoe het daar in zweden werkt dus leg het mij aub even uit...

XanaduNL
04-04-2013, 11:12
Dus jij gelooft ook dat Gus het zo wel prima vindt?
Het zou kunnen hoor, maar ik denk van niet.

Ulis-E
04-04-2013, 11:16
Och gut, hij vind het erg? Gaat ie nu met zijn volgende check alle mensen die een kaartje hebben gekocht, hotel hebben geboekt en vliegticket hebben betaald om hem te zien vechten tegemoet komen? Waarschijnlijk niet, dus beter houd ie zijn mond dicht over wat ie erg vind....

lol, alsof hij er wat aan kan doen wat de commissie beslist.. hele trainingskamp naar de klote, basically alle moeite in de voorbereiding voor niets gedaan... denk dat hij wel wat meer kosten misloopt dan mensen die een hotel + vliegticket hebben geboekt... denk dus inderdaad niet dat hij er zo blij mee is

wel echt klote voor mousasi zeg..

dirk5
04-04-2013, 11:23
Dus jij gelooft ook dat Gus het zo wel prima vindt?
Het zou kunnen hoor, maar ik denk van niet.

Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.

Kemal
04-04-2013, 11:52
https://pbs.twimg.com/media/BG8K2TdCMAMOCdu.jpg

helemaal niets van zn snee/wond boven zijn oog.

XanaduNL
04-04-2013, 11:55
Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.

In het interview wat Ger Maan gepost heeft zegt hij precies dit op 0:50 en 4:35. ;)

kickboxer1987
04-04-2013, 12:44
Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.

als je iets verder zoekt en kijkt dat je neus lang is



During Thursday’s (March 28) passes as we ran wrestling exercises I lost my balance and pitched eyebrow in a very unfortunate way when I hit my head on one burpelaren. Immediately after it happened, I went to the hospital and sewed three stitches. I was quite prepared to compete until the doctors called and told me that cut is unfortunate and will not have time to heal in time until the gala.
It is of course extremely sad when träningscampet has gone very well. In addition to the eyebrow, I am in my best form and completely ready for the match. It is also sad for my opponent, Gegard Mousasi, who has also been training long and hard for this match.

I and my team have done everything we can to get set up and race despite the injury, but the decision is unfortunately not in our hands. I am extremely sorry for this and I feel with Gegard Mousasi. I also suffer with the fans who have been looking forward to this event and this match. Would also like to thank my entire team who have helped and supported me all the way. The next step now is that I sit down with the team and planning the future.


Link (http://www.mmabay.co.uk/2013/04/03/alexander-gustafsson-releases-a-statement-and-a-picture-of-his-cut/)

Alsof er dan ook maar een voordeel aan deze situatie is voor wie dan ook... het is klote voor de fans, de UFC en ook voor gustafsson. Blijkbaar is hij in jou ogen de boeman, beetje triest

dirk5
04-04-2013, 12:45
Achja, ik heb in ieder geval een mail bericht gestuurd naar de UFC, en hierin mijn onvrede geuit. Eens kijken of ze fatsoen hebben om er een reactie op te geven. Vooral aangezien dit de 2de keer dat mij dit is overkomen (UFC 108). Als ze een beetje verstand hebben doen ze er iets mee.... want op deze manier maken ze hun eigen markt hier in europa kapot.

Josh
04-04-2013, 12:48
Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.

Ik snap de frustratie, maar om te zeggen dat wij zijn boterhammen betalen is wel een beetje to much en disprespectvol!

Die jongen vecht omdat dit zijn werk is en staat in de cage tegenover beesten van vechters.....als iemand the price betaald voor dit dan is hij het zelf wel! Kijkend naar de effort die hij erin zet, zijn lichaam gebruikt om ons te vermaken en zijn brood te verdienen!

dirk5
04-04-2013, 12:50
als je iets verder zoekt en kijkt dat je neus lang is



Link (http://www.mmabay.co.uk/2013/04/03/alexander-gustafsson-releases-a-statement-and-a-picture-of-his-cut/)

Alsof er dan ook maar een voordeel aan deze situatie is voor wie dan ook... het is klote voor de fans, de UFC en ook voor gustafsson. Blijkbaar is hij in jou ogen de boeman, beetje triest

Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.

lopez86
04-04-2013, 13:28
Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.

Eens, maar het zwaard snijdt wel aan 2 kanten.
Hij mis een klap geld en heeft al geld uitgegeven aan trainingskamp shit.
Maar ik snap jou punt wel, zeker als je dit vaker overkomen is en de UFC maar met matige cards blijft komen hier in Europa.

Diaz bros
04-04-2013, 13:40
Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.


risico van het kaartje kopen, wel grappig om te zien dat je laatst nog liep te riepen, het kan me toch niet schelen bla bla ik kom voor mousasi. Maar dat is dus ook al niet helemaal waar, gezien ook je mail naar UFC

Bromios
04-04-2013, 13:43
Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.

Je hebt gewoon een punt. Als jij tickets koopt voor Ajax-Feijenoord wil je ook niet opgescheept worden met Schubbekutterveen 5 - Graftakdijk 3. Dan wil je gewoon je centen terug of tenminste een tegemoetkoming voor de schade. Wiens schuld het dan eigenlijk is maakt niet uit.

Alleen de UFC zal zich op het standpunt stellen dat je betaald voor de hele "experience" en niet voor deze partij. Ben inderdaad benieuwd of ze het fatsoen hebben om je netjes antwoord te geven.

dirk5
04-04-2013, 14:03
risico van het kaartje kopen, wel grappig om te zien dat je laatst nog liep te riepen, het kan me toch niet schelen bla bla ik kom voor mousasi. Maar dat is dus ook al niet helemaal waar, gezien ook je mail naar UFC

Een mens kan zich bedenken... Jij bent toch ook anders gaan posten nadat je gebanned bent en terug bent gekomen onder een andere naam?

In eerste ogenblik had ik er idd weinig problemenen mee, hoe meer ik er over na ben gaan denken en gaan lezen hoe meer ik het mezelf aantrok, vooraal aangezien ik hetzelfde in grotere mate heb meegemaakt met UFC 108.

The Company
04-04-2013, 14:28
Je hebt gewoon een punt. Als jij tickets koopt voor Ajax-Feijenoord wil je ook niet opgescheept worden met Schubbekutterveen 5 - Graftakdijk 3. Dan wil je gewoon je centen terug of tenminste een tegemoetkoming voor de schade. Wiens schuld het dan eigenlijk is maakt niet uit.

Alleen de UFC zal zich op het standpunt stellen dat je betaald voor de hele "experience" en niet voor deze partij. Ben inderdaad benieuwd of ze het fatsoen hebben om je netjes antwoord te geven.

Teamsporten en MMA zijn niet vergelijkbaar. Blessures horen erbij en het risico is dan ook voor diegene die kaarten koopt als er iets mis gaat. Neemt niet weg dat het erg zuur is voor mensen met kaarten.

lennard
04-04-2013, 18:37
Je koopt toch gewoon een kaartje voor het event... hoe vaak koop je in nederland welniet een kaartje bij een gala waar de heleft niet doorgaat en er klote partijen zijn...

Kemal
04-04-2013, 19:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IrJeD9ycIIE

ChingChong
04-04-2013, 19:53
Je koopt toch gewoon een kaartje voor het event... hoe vaak koop je in nederland welniet een kaartje bij een gala waar de heleft niet doorgaat en er klote partijen zijn...
Daar zijn de kaartjes wat goedkoper en hoef je niet zo'n eind te reizen. Plus de UFC probeert professioneel en "the best of the best" over te komen, dat lukt ze niet zo.

Asura
04-04-2013, 22:26
Teamsporten en MMA zijn niet vergelijkbaar. Blessures horen erbij en het risico is dan ook voor diegene die kaarten koopt als er iets mis gaat. Neemt niet weg dat het erg zuur is voor mensen met kaarten.

In feite krijg je het geleverde product niet, dus je hebt al het recht om te klagen en een vergoeding te krijgen.

XanaduNL
05-04-2013, 00:36
In feite krijg je het geleverde product niet, dus je hebt al het recht om te klagen en een vergoeding te krijgen.

Juist niet. Je koopt toegang tot een event, ongeacht de vechters. Check de kleine lettertjes maar op "ticketmaster".
Natuurlijk is er ook iets als klantvriendelijkheid, maar dat is een ander verhaal.

Son & Breugel!
05-04-2013, 11:12
http://www.youtube.com/watch?v=FgKUMRmOjNs&feature=youtu.be

e-type
05-04-2013, 13:02
Thnx Son & Breugel! !

Wat een koele vader heeft ie toch :thup:

Advocaat
05-04-2013, 13:41
Ik vermoed dat dit de allerslechtste UFC line-up in the historie van de organisatie is. Hij was al uber slecht waarbij Mousasi en Gustaffson de show moesten 'dragen' maar zonder Gustaffson is dit gewoon een horror van een kaart.

Wij NLers die uiteindelijk geen kaartjes gekocht hebben mogen van geluk spreken. Ik heb sinds 2009 geen UFC event gemist maar dat gaat veranderen dit weekend. Zal uiteraard wel even spieken hoe Mousasi die Latifa door midden slaat maar dit is toch gewoon schandalig!

univers1l
05-04-2013, 13:54
Ik heb wel kaartjes gekocht, op het moment van voorverkoop, de reden was dat ufc eindelijk in de buurt was, ben ook laatst in london geweest en was een leuke atmosfeer. Alleen was het bij het kopen van de kaartjes nog niks bekend over de matchmaking op mousasi na.
helaas geeft ufc de mindere goden altijd aan europa. Ik vind dit echt slecht voor de ontwikkeling van de sport voor europa.
Maar deze card is zo zwak dat ik niet meer ga. Kaartjes heb ik maar weggegeven.

LJ Silver
05-04-2013, 13:56
Ik vermoed dat dit de allerslechtste UFC line-up in the historie van de organisatie is. Hij was al uber slecht waarbij Mousasi en Gustaffson de show moesten 'dragen' maar zonder Gustaffson is dit gewoon een horror van een kaart!

Nou nou dat valt allemaal wel mee hoor. Ik kijk nog steeds uit naar sloopkogeltje Diego Brandao, Meathead, Pearson vs de zoon van Randy Couture. Dan nog gewoon Mousasi en Kuiper tegen wie dan ook is altijd intressant.

Ik heb wel vaker mindere cards gezien. Blijft ook gewoon UFC on Fuel hè, geen groot UFC 1xx event.
Zie trouwens dat Adam Cella ook tegen Thor vecht, de gasten die nu in TUF17 zitten.

Advocaat
05-04-2013, 14:04
Nou nou dat valt allemaal wel mee hoor. Ik kijk nog steeds uit naar sloopkogeltje Diego Brandao, Meathead, Pearson vs de zoon van Randy Couture. Dan nog gewoon Mousasi en Kuiper tegen wie dan ook is altijd intressant.

Ik heb wel vaker mindere cards gezien. Blijft ook gewoon UFC on Fuel hè, geen groot UFC 1xx event.
Zie trouwens dat Adam Cella ook tegen Thor vecht, de gasten die nu in TUF17 zitten.

Nou, je geeft zelf al aan "de zoon van randy couture"

Brandao kan 1 ronde knallen en is nog ver weg van titel contention.
Meathead is meathead, niet boeiend en net nog zwaar KO geslagen. Niet eens een gatekeeper
Cella ging zomaar slapen tijdens zijn gevecht met Hall
Thor deed hetzelfde maar dan tegen die zonnenbanksletje die tegelijkertijd Hall als de pest vermijd op TUF.

In andere woorden, dit zijn wat mij betreft allemaal "nobodies" in de UFC. En ik denk dat de UFC het zelfs met me eens is want niet 1 van deze vechters (muv Mousasi) behoort tot de top 10 van zijn divisie en dat is treurig

univers1l
05-04-2013, 14:10
Is in principe niet erg zo een card, maar maak het goed met de main event. Dat moet gewoon een knaller zijn.
En niet een meneer fatimi als main event.

in vegas zou deze partij een facebook prelims zijn.

jantje11
05-04-2013, 14:47
Hoelaat begint dit morgen avond ??

The Company
05-04-2013, 15:57
Nou, je geeft zelf al aan "de zoon van randy couture"

Brandao kan 1 ronde knallen en is nog ver weg van titel contention.
Meathead is meathead, niet boeiend en net nog zwaar KO geslagen. Niet eens een gatekeeper
Cella ging zomaar slapen tijdens zijn gevecht met Hall
Thor deed hetzelfde maar dan tegen die zonnenbanksletje die tegelijkertijd Hall als de pest vermijd op TUF.

In andere woorden, dit zijn wat mij betreft allemaal "nobodies" in de UFC. En ik denk dat de UFC het zelfs met me eens is want niet 1 van deze vechters (muv Mousasi) behoort tot de top 10 van zijn divisie en dat is treurig

Picket is top 10.

LuckyBastard
05-04-2013, 17:47
Mij maakt het helemaal niks uit wie er moeten vechten. Hoe populair de vechter ook is, ook zijn partij kan tegenvallen.

Het gaat toch om een avondje vermaak of is bij jullie de sfeer ook gelijk minder omdat er vechters staan die nog niet bij de top 10 zitten?


Je bent niet verplicht om er naar te kijken hoor als het je te min is!

Pahlavan
05-04-2013, 18:02
http://www.youtube.com/watch?v=skmVTePA2rM&feature=player_embedded#!

Kemal
05-04-2013, 21:36
The full UFC on FUEL TV 9 weigh-in results included:

MAIN CARD (FUEL TV, 2 p.m. ET)

Ilir Latifi (206) vs. Gegard Mousasi (204)
Ryan Couture (154) vs. Ross Pearson (155)
Philip De Fries (248) vs. Matt Mitrione (259)
Mike Easton (135) vs. Brad Pickett (135)
Diego Brandao (145) vs. Pablo Garza (146)
Akira Corassani (145) vs. Robert Peralta (146)

PRELIMINARY CARD (Facebook, 10:30 a.m. ET)

Michael Johnson (155) vs. Reza Madadi (155)
Adam Cella (184) vs. Tor Troeng (185)
Adlan Amagov (170) vs. Chris Spang (170)
Marcus Brimage (145) vs. Conor McGregor (145)
Ben Alloway (170) vs. Ryan LaFlare (171)
Michael Kuiper (186) vs. Tom Lawlor (185)
Papy Abedi (170) vs. Besam Yousef (168)

jantje11
05-04-2013, 21:43
Dus als ik het goed begrijp beginnen de prelims om half 5 en de main card om 8 uur ??

superstucie
05-04-2013, 23:29
geweldige vader heeft michael!!

Kemal
06-04-2013, 07:57
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Jqoe3PcS8sw

Kemal
06-04-2013, 07:58
http://www.youtube.com/watch?v=oS2Z3th4-P0&feature=player_detailpage

superstucie
06-04-2013, 09:42
tjonge wat ziet die mccregor eruit,hij kan zo door voor een junk! er lijken wel wat aanfluitingen tussen te zitten...

Pr00f
06-04-2013, 09:52
Pablo Garza en Mcgreggor, zijn wel goeie vechters ook al zien ze er wat junkerig uit ^^

my2cents
06-04-2013, 13:14
Dus als ik het goed begrijp beginnen de prelims om half 5 en de main card om 8 uur ??

Kan iemand dit bevestigen/danwel de juiste tijden doorgeven?

Juul
06-04-2013, 15:19
Op UFC.tv wordt afgeteld naar 8 uur vanavond, maar onduidelijk of ze voorprogramma of hoofdkaart bedoelen. ESPN UK Zou denken dat dan het voorprogramma begint. Maar op Firstrow.eu begint een uitzending om 18 en om 20 uur. Zelf houd ik dan maar 18 uur aan. Hopelijk kan je de prelims weer gewoon via Youtube kijken, omdat domeinen van 'Big Brother' Facebook via mijn routers volledig geblokkeerd zijn

Juul
06-04-2013, 15:31
Ben er trouwens nog steeds ziek van, dat de vechtkaart zoooo slecht is, dat Mousasi-Gufstaf niet doorgeschoven kon worden naar een later evenement. Mousasi kan Gusfstaf zeker hebben en ik zat heel erg te dagdromen over de dan mogelijke tegenstanders richting Jones.

Het blijft een groot risico met die Afghaanse (?) Zweedse vervanger. Kan goed Grieks-Romeins worstelen en zal mogelijk eenmaal in de achthoekkooi minimaal zo'n 20 pond zwaarder zijn dan Mousasi. Blijft een groot risico.

Maar ach, een kampioen moet van iedereen winnen. En als Mousasi snel en gemakkelijk zou winnen, kan dat gevecht met Gustafson alsnog snel plaatsvinden.

Mousasi, als je meeleest: Pas op voor onderschatting.

jantje11
06-04-2013, 16:10
Prelims beginnen volgens mij om half 5.

Juul
06-04-2013, 17:33
Facebook Prelims via Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=B7tROwE-f_Q.

Begint ongeveer 16:50 uur volgens deze link
(https://www.youtube.com/watch?v=B7tROwE-f_Q)

Juul
06-04-2013, 17:38
Oh ja. Via http://www.firstrow1.eu/sport/boxing-wwe-ufc.html de laatste maanden altijd erg goede links voor Main Card streams. Vanwege de irritante reclame popups kijkt dat het prettigst met Google Chrome, die als enige (icm ad block plus) in staat is die popups zelf te sluiten.

Jeru
06-04-2013, 18:20
Michael Kuiper begint nu!

Jeru
06-04-2013, 18:30
Goede ronde van Kuiper!! Lawlor probeerde hem veel naar de grond te brengen, maar de takedowndefense van Kuiper was goed en pakte gewoon zelf 2 a 3 takedowns met wat GnP.

niang_58
06-04-2013, 18:31
Kuiper heeft het eerste ronde perfect gedaan.

Klassikl
06-04-2013, 18:31
Goede eerste ronde!

Jeru
06-04-2013, 18:32
Pffff loopt ie gewoon meteen in een guillotine in de 2e ronde..... echt klote!!!

Turboknecht
06-04-2013, 18:32
Godverredomme...

thijss
06-04-2013, 18:33
GVD! Zo zonde..

niang_58
06-04-2013, 18:33
Shit Lawlor bij Submission :(

Klassikl
06-04-2013, 18:33
Damn wat een teleurstelling dit zeg

Westpaw
06-04-2013, 18:35
2013 is tot nu toe een erg slecht jaar voor de Nederlanders.

Jeru
06-04-2013, 18:36
Die partij lag echt voor het oprapen... te makkelijk gedacht over die takedown.

yuko
06-04-2013, 18:37
gvwas echt onder de indruk van de 1e ronde, laat hij zich zo verassen. Hoop dat het genoeg was om hem meer kansen te geven

niang_58
06-04-2013, 18:38
Echt Jammer dit, zo goed gedaan in de eerste ronde, dan gelijk gesubmit worden in de tweede ronde :( teleurstelling.

Pahlavan
06-04-2013, 18:38
damn... super goede 1e ronde van kuiper en dan opeens dit. erg zonde

Klassikl
06-04-2013, 18:41
Hahaha dat voetbalspelers goed kunnen trappen blijft ook maar hangen

thijss
06-04-2013, 18:46
gvwas echt onder de indruk van de 1e ronde, laat hij zich zo verassen. Hoop dat het genoeg was om hem meer kansen te geven

x2
Volgens mij heeft ie nog 1 gevecht op zn contract staan

Lionheart
06-04-2013, 18:53
Gaat niet echt goed met de Nederlandse vechters in de UFC..

Erg jammer!!