PDA

View Full Version : Collin Mansur (Team Schreiber) maakt zijn comeback @ Fight Club Den Haag 9-5-2013



beau01
21-01-2013, 12:51
Acht jaar geleden had Collin Mansur zijn handschoenen in de wilgen gehangen. Tot mijn verbazing besloot Collin als goed voornemen zijn trainingen wederom op te pakken en weer te schitteren in de ring.

Hij zal het 9 mei 2013 opnemen tegen de haagse Arjen van Denzen (Keumgang). Arjen van Denzen is gedreven en zal er alles aan doen om Collin te verslaan. Deze partij is afgesproken op 5 x 3 minuten (A-klasse MT).

De overige partijen worden pas gepubliceerd, nadat ze op papier zijn vastgelegd.

Fight Club Den Haag 2013
Donderdag 9 mei 2013 (Hemelvaartsdag)
Partycentrum Zichtenburg
Zichtenburglaan 23

BE THERE!

Tony
21-01-2013, 15:08
aparte rentree.. Hoe oud is collin inmiddels? Toch wel een jaartje of 40, niet?

beau01
21-01-2013, 16:31
Collin is pas 38 jaar.

whoopy
21-01-2013, 16:31
aparte rentree.. Hoe oud is collin inmiddels? Toch wel een jaartje of 40, niet?

Zeker apart volgens mij heeft hij de voor zn comeback grotendeels MMA partijen gedraaid. En als ik niet in de war ben met iemand anders heeft hij tot de B klasse op thaiboks regels gevochten..

Maarja wie niet waagt die niet wint

Josh
21-01-2013, 17:23
is de matchmaking al rond, of kan je nog vechters opgeven?

Coldcrust
21-01-2013, 17:32
Zeker apart volgens mij heeft hij de voor zn comeback grotendeels MMA partijen gedraaid. En als ik niet in de war ben met iemand anders heeft hij tot de B klasse op thaiboks regels gevochten..

Maarja wie niet waagt die niet wint

Bij mijn weten heeft hij wel de A klasse gehaald. Zijn tegenstander overigens is van dezelfde leeftijd en heeft nog langer geleden vanwege studie en familieuitbreidingen zijn carriere beeindigd en maakt dus ook een comeback.Ik denk dan ook dat dit een goede match is.

Ellen
21-01-2013, 18:30
is de matchmaking al rond, of kan je nog vechters opgeven?

Het gala is pas in mei.......dus opgeven kan nog, dan kijken we nav de aanmeldingen hoe we de matchmaking gaan invullen. Mijn email is [email protected]

M3
22-01-2013, 19:28
Bij mijn weten heeft hij wel de A klasse gehaald. Zijn tegenstander overigens is van dezelfde leeftijd en heeft nog langer geleden vanwege studie en familieuitbreidingen zijn carriere beeindigd en maakt dus ook een comeback.Ik denk dan ook dat dit een goede match is.

klopt, heeft over de hele wereld gevochten en kan wel een potje breken hoor......