PDA

View Full Version : K-1 World Grand Prix Finale- Kroatië 15 maart



MuayThaiGuy
24-01-2013, 15:11
The date and country host for K-1 Heavyweight World Grand Prix Final is now set for March 15, 2013 in Zagreb, Croatia.It was previously announced that K-1 WGP will be held in America on December 26, 2012. Then it was definitely rescheduled for January 2013 and the country-host was still to be confirmed.

Now in Croatia – is the first time in history of K-1 that the finals are held outside of Japan, and the selection of the host city is Zagreb, overpowered favored New York.However Croatia has already hosted one large fight tournament – Bigger’s Better King 2011 (http://www.fightmag.net/?p=14299) in the city of Varazdin which is very close to Zagreb as well.The fighters participants basically meant to remain as they are.

Ben Edwards (Australia) vs Jarrell Miller (USA)
Zabit Samedov (Azerbaijan / Belarus) Hesdy Gerges (Egypt)
Ismael Londt (Suriname) vs Makoto Uehara (Japan)
Cătălin Moroşanu (Romania) vs Mirko Filipović (Croatia)

Kemal
24-01-2013, 15:13
Yeah, nice!!

blackadder
24-01-2013, 15:19
Kunnen ze New York niet vinden?

MuayThaiGuy
24-01-2013, 15:20
Kunnen ze New York niet vinden?

Cro Cop, Kroatië? 1+1=2 ;)

blackadder
24-01-2013, 15:21
Cro Cop, Kroatië? 1+1=2 ;)
Maar het zou toch in Amerika plaatsvinden? Visum problemen?

MuayThaiGuy
24-01-2013, 15:25
Maar het zou toch in Amerika plaatsvinden? Visum problemen?

Ik denk dat Amerika te duur is, snap überhaupt niet dat ze het zouden willen organiseren in Amerika laat staan in moederneukend Kroatië.
Leuk het kampioenschap maar het stelt geen fuck meer voor, beter is het om K-1 gewoon lekker op te doeken.

rollermanskunk
24-01-2013, 16:59
Ik denk dat Amerika te duur is, snap überhaupt niet dat ze het zouden willen organiseren in Amerika laat staan in moederneukend Kroatië.
Leuk het kampioenschap maar het stelt geen fuck meer voor, beter is het om K-1 gewoon lekker op te doeken.

De reden dat het in Zagreb wordt gehouden is heel simpel:

- Crocop had een contract met K-1 tot 31 december 2012

- K-1 zou Crocop en z'n management een aanzienlijk bedrag betalen waaronder startgeld en de bonus bij een toernooizege. Probleem was alleen dat de Finals steeds maar werden uitgesteld en er dus ook niks werd uitgekeerd

Mike Kim heeft nu wederom zijn K-1 stickertje uitgeleend aan een Oost-Europese promotor om de openstaande schuld op deze manier goed te kunnen maken. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de prijzengeld van 1 miljoen dollar wordt uitgekeerd. Er zijn nog een batterij gyms en fighters die nog geld krijgen van K-1. Kim strooit met K-1 stickertjes maar betalen ho maar...

R.D.N
24-01-2013, 17:00
Meschien dat Badr ook wel mee doet.

Kemal
24-01-2013, 17:07
Snap niet dat ze de stekker bij heel de K1 er niet uittrekken, dat gesodemieter steeds met die betalingen..

Snap ook uberhaupt niet dat je als vechter nog daar aan de bak wilt, er zijn genoeg andere mooie organisaties.

MuayThaiGuy
24-01-2013, 17:11
Meschien dat Badr ook wel mee doet.

Badr heeft zich niet geplaatst hoe kan hij dan mee doen aan de finales?
En met zijn 21 kilo verlies acht ik de kans groter dat hij straks tegen Holzken staat :lol:

R.D.N
24-01-2013, 17:16
Badr heeft zich niet geplaatst hoe kan hij dan mee doen aan de finales?
En met zijn 21 kilo verlies acht ik de kans groter dat hij straks tegen Holzken staat :lol:

Superfight,en weegt gewoon rond de 93 kilo dus ik zie het probleem niet,en het is pas in maart dus hij kan nog zat aankomen in 2 mnd tijd.

Tony Galento
24-01-2013, 17:23
je blijft lachen met die k-1.

MuayThaiGuy
24-01-2013, 17:23
Superfight,en weegt gewoon rond de 93 kilo dus ik zie het probleem niet,en het is pas in maart dus hij kan nog zat aankomen in 2 mnd tijd.

Je bedoelt gewoon wat paardenvlees e.d?
Hij woog 93 kilo en zei dat hij niet kon wachten weer te trainen, maar vervolgens gaat hij wel gelijk op vakantie.
Nadat hij klaar is met de rematch tussen hem en Estelle zit ie denk ik op 70 en heeft Estelle o-benen.

rollermanskunk
24-01-2013, 17:37
Ben Edwards vecht diezelfde week in Australie tegen Slovinsky lijkt mij stug dat die dan nog mee doet in Zagreb.

Bij de laatste 2 events in Tokyo en LA heeft K-1 ongeveer 3 miljoen dollar verlies geleden. Het afzeggen van Madison Square Garden in New York kostte ze ook nog een kleine ton. Ben trouwens ook benieuwd of Murthel Groenhart z'n K-1 Max premie van 3 ton al binnen heeft gekregen...

Overigens organiseert de manager van Crocop ook een Glory-event in Zagreb dit jaar. Beetje vaag allemaal

mario the count
24-01-2013, 20:10
Je bedoelt gewoon wat paardenvlees e.d?
Hij woog 93 kilo en zei dat hij niet kon wachten weer te trainen, maar vervolgens gaat hij wel gelijk op vakantie.
Nadat hij klaar is met de rematch tussen hem en Estelle zit ie denk ik op 70 en heeft Estelle o-benen.

:lol:

sjaakie'tje
24-01-2013, 21:15
Eindelijk. Kijk er naar uit, terug de normale regels op 3 x 3 zoals de Finals altijd geweest zijn en geen misbaksel van een 2 x 2 enz!

mario the count
25-01-2013, 02:43
Eindelijk. Kijk er naar uit, terug de normale regels op 3 x 3 zoals de Finals altijd geweest zijn en geen misbaksel van een 2 x 2 enz!

Alleen jammer dat het deelnemersveld niet eens een klein beetje in de buurt komt van glory qua niveau.

R.D.N
25-01-2013, 11:38
Je bedoelt gewoon wat paardenvlees e.d?
Hij woog 93 kilo en zei dat hij niet kon wachten weer te trainen, maar vervolgens gaat hij wel gelijk op vakantie.
Nadat hij klaar is met de rematch tussen hem en Estelle zit ie denk ik op 70 en heeft Estelle o-benen.

Op vakantie traint ie ook,zijn onder lichaam:lol: en als die terug is zijn boven lichaam,ik hoop dat ie snel weer in de ring staat.
Hebben we tenminste weer een spektakelvechter.

rollermanskunk
25-01-2013, 14:13
K-1 is dood. Dit is gewoon een toernooi georganiseerd door de manager van Crocop met een K-1 stickertje erop geplakt. K-1 heeft geen geld meer, geen productieteam, geen personeel alleen nog meneer Kim en een berg nog openstaande schulden.