PDA

View Full Version : Fight For Victory 16 maart Egmond aan Zee



Ellen
26-01-2013, 12:09
Op zaterdag 16 maart organiseren Fightsport Matchmaking en M Sports wederom ‘Fight For Victory’ in sporthal de Watertoren te Egmond aan Zee.
Het hoofdprogramma bestaat uit 4 B klasse partijen die stuk voor stuk en moeite waard zijn om te komen bekijken.

Joey Kaptijn (FFC) vs Tarik Khbabez (Vos Gym). Deze heren komen uit voor zeer gerenommeerde sportscholen uit Amsterdam. Zowel Joey als Tarik nemen de moeite om uit respectievelijk Utrecht en Den Haag af te reizen naar de hoofdstad om zich met hun top trainer voor te bereiden op 16 maart.
Ivan Hippolyte en Lucien Carbin zullen hun leerlingen klaar stomen om optimaal te presteren op Fight For Victory. Wie zal er met de winst naar huis gaan in deze zwaargewichten partij tot 95 kg?

Ivan Jovic (Pancration) zal het 16 maart opnemen tegen Bas Vorstenbosch (Team Gunyar). Jovic kreeg in de C-klasse geen tegenstanders meer en besloot zijn geluk te beproeven in een klasse hoger. Vorstenbosch wordt door zijn lengte en rustige voorkomen door teamgenoten ‘Semmy’ genoemd, naar K1 vechter Sem Schilt. Echter tussen de touwen is Bas een totaal ander persoon, met een geheel andere stijl dan de K1 grootheid. Een interessante match tussen spierbundel Jovic en Vorstenbosch, de Eindhovenaar met het lengtevoordeel. Deze match is afgesproken tot max 86 kg.

Dan twee jonge honden die zin hebben om de B klasse te bestormen. Regilio vd Ent (M Sports) zal het in Egmond aan Zee opnemen tegen Achmed Stitou (El Otmani Gym). Beide 18 jaar en net B klasse, met de drang om zich te bewijzen tegen over elkaar en voor het publiek. Deze jongens zijn opkomende talenten voor de toekomst dus hou ze in de gaten! Deze wedstrijd is afgesproken op catch weight 71 kg.

Om de hoek bij Sporthal de Watertoren ligt Heiloo, met de lokale sportschool Team Boot. Sven Twisk die uitkomt voor deze gym, maakte op voorgaande edities van Fight For Victory al indruk door zijn mooie stijl van vechten. Nu is de dag aangebroken dat Twisk zijn debuut gaat maken in de B klasse. Als tegenstander hebben we gekozen voor Regilio Morsen (Mejiro Gym). Met Morsen zijn onorthodoxe manier van vechten kan dit niet anders dan een interessante match worden. Ik denk dat er maar zelden twee vechters zijn die in alle opzichten zo totaal anders dan elkaar zijn. Wie zal er zegevieren in deze B partij tot 66,68 kg?

Verder staan er diverse N en C klasse kickbokswedstrijden gematcht, en 3 MMA amateur partijen. Vooral lokale deelnemers krijgen de kans hun kunsten in de ring te vertonen. Sportscholen M Sports, Ben Ali Gym, Team Boot, Sanafit, Loeks Gym, SS Balance, Kyo Thai, en Team Schreiber hoeven niet ver te rijden voor hun deelname.
Ook de hoofdstad is goed vertegenwoordigd door gyms als Vos Gym, Mejiro Gym, MAS, FFC, El Otmani Gym, Kops Gym, en R-Grip. Verder reizen FPA Amersfoort, Cool Gym, Koi MMA, Shaolin Ryu, en onze vrienden van Team Gunyar uit Eindhoven ook af naar Egmond aan Zee om bij Fight For Victory ‘acte de présence’ te geven.

Kortom: een goed gevulde avond voor de vechtsport liefhebber!

Het evenement begint om 18.00 uur, zaal open om 17.00 uur.
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee.
Kaarten zijn omstreeks half februari verkrijgbaar bij alle deelnemende gyms, vvk €27.50 en aan de deur € 30.
De voorlopige matchmaking zal binnenkort worden geplaatst.

We verwelkomen jullie graag op Fight For Victory, zaterdag 16 maart in Egmond aan Zee!
'
http://i.imgur.com/nT273pL.jpg

Ellen
26-01-2013, 13:43
Hoi allemaal,

Bedankt voor het opgeven van jullie vechters voor onze volgende editie van Fight For Victory! We gaan er weer vol enthousiasme tegenaan om er 16 maart een mooie en vooral sportieve dag van te maken.

BELANGRIJKE INFORMATIE
Datum Zaterdag 16 maart 2013
Adres Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, 1931 BA, Egmond aan Zee
Weging vrijdag 19.00-19.30 uur @ M Sports, Bestevaerstraat 9, Alkmaar
Weging en dokterscontrole zaterdag 16.00-17.00 uur @ Egmond aan Zee. Te laat? Dan gaat de partij NIET door. Ook al heb je vrijdag gewogen, de vechters worden geacht zaterdag voor 17.00 uur langs de dokter te gaan.
Kaarten vvk €27.50 (per verkochte kaart € 2,50 fee voor de vechter!) aan de deur €30. We hopen dat jullie je best willen doen met de kaartverkoop en promotie op de sportschool en op facebook. Zonder kaartverkoop kan het gala simpelweg niet bestaan.
Dit gala is onder auspicien van de NOVER/WFCA.
Mail aub jullie adres door , dan stuur ik jullie tijdig de poster en vvk kaarten toe.

NIEUWE REGELS
Vanwege het samengaan van de 2 bonden zijn er aanvullende regels, die uiteraard voor iedereen gelden.
-Elke deelnemende gym moet een kopie van inschrijving KvK inleveren
(kan per email naar mij, dan geef ik het weer aan de bond.)
-We mogen max 24 partijen matchen. Er zijn altijd uitvallers door blessure of ander leed. We vragen jullie dan ook om TIJDIG DOOR TE GEVEN als een van de vechters niet kan deelnemen. Op die manier kan ik proberen een vervanger zoeken. Ik wil namelijk als t lukt ook echt 24 partijen over houden, dat is het doel. En daar heb ik jullie hulp bij nodig.

MATCHMAKING
Onderstaande partijen staan al vast. Er zijn nog enkele vechters voor wie we een tegenstander zoeken. Als u iemand heeft hoor ik het graag. Zorg ervoor dat de vechters op afgesproken gewicht zijn, weeg uw vechters regelmatig.


5x2 min
Joey Kaptijn-Echter FFC 25 jr B-klasse -95 kg Tarik Khbabez Vos Gym 20 jr
Ivan Jovic Pancration 20 jr B-klasse 86.18 kg Bas Vorstenbosch Team Gunyar 19 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 71.00 kg Achmed Stitou El Otmani Gym 18 jr
Sven Twisk Team Boot 21 jr B klasse 66.68 kg Regilio Morsen Mejiro Gym 30 jr

3x2 min
Appie El Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen van Noortwijk Cool Gym 24 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 22 jr C-klasse 86.18 kg Anas Karimi FPA Amersfoort 28 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 of 79.38 kg……..4-4-1 in de c
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr C-klasse 76.20 kg Annas Elharouti Kops Gym 18 jr
Pascal Brouwer Loeks Gym 21 jr C-klasse 72.57 kg Enbya Uzumcu FPA Amersfoort 18 jr
Roos Borst M Sports 19 jr C-klasse 72.57 kg Annelies Koeman SS Balance 24 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg……3-0-0 in de c
Shannon Hoogendijk Team Sanafit 16 jr C-klasse 55.34 kg Samia Tagnaouti Team Gunyar 18 jr

2x2 min
Sedat Alper M Sports 28 jr N-klasse 95+ kg Cees Ruurs Kops Gym 24 jr
Joep Godijn M Sports 22 jr N-klasse 95+ kg………(110 kg) 0-1-0…..
Jurn van Kampen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Lorenzo Willy Team Schreiber 19 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 82.55 kg Erik Kool Team Boot 34 jr
Mike Ranzijn M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wilco de Graaf Cool Gym 21 jr
Tanja Schouten M Sports 22 jr N-klasse 76.20 kg Jessie Lynse Team Schreiber 19 jr
Bas de Muijnck Team Boot 18 jr N-klasse 66.68 kg Vincent van Est Sanafit 16 jr
Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg……..1-1-0
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Chiel Zwaan Loeks Gym/Bodyaction 16 jr

2x3 min met GNP
Joël Haanraads M Sports 25 jr MMA amateur 88 kg Ismail Ozbakir Koi MMA 19 jr
Kees Krijger Team Schreiber 21 jr MMA amateur 77 kg Roberto Pierotti R-Grip 26 jr
Mitchell Cadeau Shaolin Ryu 20 jr MMA amateur 63 kg……5-3-1..max 65

Veel succes met alle voorbereidingen! Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.


Met vriendelijke groet, Ellen Bruins - Fightsport Matchmaking

Email: [email protected]
Website: www.fightsport-matchmaking.com
FIGHTSPORT MATCHMAKING IS SPONSORED BY CUSLEY BOXING GEAR www.cusley.com

Ellen
28-01-2013, 13:40
http://i.imgur.com/KFkVXeP.jpg

We zoeken voor deze dag nog tegenstanders voor:
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 of 79.38 kg……..4-4-1 in de c
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg……3-0-0 in de c
Joep Godijn M Sports 22 jr N-klasse 95+ kg………(110 kg) 0-1-0…..
Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg……..1-1-0
Mitchell Cadeau Shaolin Ryu 20 jr MMA amateur 63 kg……5-3-1..max 65

Meer info via [email protected]

Italian*Berlusconi*
28-01-2013, 14:03
Goed bezig, Ellen!! ik kom zeker kijken!

MuayThaiGuy
28-01-2013, 18:23
Goed bezig Ellen, mooi ook dat je al rekening hebt gehouden met een aantal punten welke mogelijk in de toekomst als bindend gaan gelden.
Het is dat het voor mij een tikkie te ver is, maar het lijkt mij zeker de moeite waard om te kijken.

Ellen
04-02-2013, 13:38
Partijen aannemen met 30 kg verschil, dat doet niet iedereen. Deze Hagenees maakt het niets uit. Tarik vecht normaal gesproken op -95 kg. Dit keer neemt hij het in zijn eigen gewichtsklasse op tegen Joey Kaptijn van FFC. Een interessante zwaargewichten match.

Naam: Tarik Khbabez
Leeftijd: 20 jaar
Sportschool: Vos Gym
Trainer: Ivan Hippolyte
Lengte: 1.83m
Gewicht: 96 kg
Record in de B-klasse: 4-1-0

http://i.imgur.com/QLlLeME.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Maandag en woensdag en vrijdag ben ik om kwart voor 6 op de sportschool, eerst een half uur op de pads en dan doe ik om half 7 mee met de training tot 8 uur. Dinsdags en donderdags ga ik overdag hardlopen, ‘s avonds doe ik krachttraining. Zaterdag pak ik mijn rust en zondag ga ik weer hardlopen’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Niks, niet boeiend. Ik zie het allemaal wel in de ring. Ik kijk nooit naar mijn tegenstanders van te voren’.

http://i.imgur.com/EwTpokB.jpg

We hebben een K.O bonus, ga je mede hierdoor extra voor de K,O of laat je je niet beïnvloeden?
‘Nee ik laat me daar niet beïnvloeden, ik doe gewoon mijn ding en als de K.O valt is dat mooi mee genomen’.

Kan je iets vertellen over je game plan voor deze tegenstander?
‘Heb ik niet. Ik zie het in de ring dan komt de automatische piloot en moet het goed komen’.

Hoelang train je nu bij Vos, en waarom heb je de overstap van TB Den Haag naar Vos gemaakt?
‘Ik train nu ongeveer een jaar nu bij Vos. Ik heb de overstap gemaakt omdat ik wil door groeien en bij Vos heb ik meer mogelijkheden en meer zwaargewichten zoals bv Remy Bonjasky, met wie ik ook wel eens train en spar. Dit is overigens in goed overleg gegaan met mijn vorige trainer Jerry Jokhoe. Ik zie hem nog regelmatig'.

http://i.imgur.com/SpHz9jM.jpg

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
‘Nee de meeste heb ik al gehad, behalve Joey. In onze gewichtsklasse zijn er niet echt veel echt over, de meeste zijn ondertussen al naar de A klasse’.

Het is bekend dat het jou niet uitmaakt tegen wie je staat, of ze nou zwaarder zijn of niet. Is je doel om naar de 95+ te gaan?
‘Ik ben altijd al van plan nu om zwaarder te worden, door middel van meer spiermassa te kweken. Toen ik tegen Chilli vocht was er ruim 32 kg verschil, maar ik won evengoed’.

http://i.imgur.com/LpXmrDu.jpg

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Mijn trainer Ivan Hippolyte’.

Ellen
04-02-2013, 13:40
Na een mindere periode is hij nu weer terug waar hij het liefste staat: in de ring. 2011 en 2012 waren twee bewogen jaren op vechtsport gebied voor Joey Kaptijn. Maar zijn laatste wedstrijd vorig jaar sloot hij af met een k.o in de 1e ronde. Voor hem de bevestiging dat hij weer back on track is.

Naam: Joey Kaptijn-Echter
Leeftijd: 25 jaar
Sportschool: FFC
Trainer: Lucien Carbin
Lengte: 1.87m
Gewicht:100 kg, wedstrijd gewicht -95 kg.
Record in de B-klasse: ‘Geen idee. Dat weet jij beter dan ik!’

http://i.imgur.com/WrywqZI.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Zoals elke andere partij kei en kei hard trainen! Er wordt niks aangepast voor deze partij. Het gaat goed met dit schema. Ik ga uit van mijn eigen strategie’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Ken hem niet, niks dus’.

We hebben een K.O bonus, bij een ZUIVERE K.O ga je mede hierdoor extra voor de K.O of laat je je niet beïnvloeden?
‘Dat ik voor de ko ga is een standaard instelling in mijn vechtstijl. Dat daar bonus van € 100 tegenover staat is alleen maar mooi meegenomen’.

http://i.imgur.com/5sv2HN4.jpg

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse waar je graag tegen zou vechten?
‘Iedereen die in de weg staat’.

Je hebt een paar keer flink pech gehad door blessures. Hoe gaat het nu met alles?
‘Ja dat was een zware periode voor me. Maar ben er sterker uitgekomen,dat is het enige voordeel uit zo’n slechte periode. Ik ben nu volledig hersteld en klaar om de schade in te halen.’

Je laatste partij won je op K.O in de 1e ronde van Michel Bos. Wat is het game plan voor Tarik?
‘Ik! Doe! Mijn! Ding! Vraag me na de partij maar wat ons game plan was haha’.

http://i.imgur.com/6Ia0Hj1.jpg

Met wie bereid jij je optimaal voor?
\‘Natuurlijk met sens (Lucien Carbin), Maiki Karathanasis, Marc Lorenzo en zo af en toe train ik met Mourad Bouzidi’.

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Mijn trainer. Er is niemand zo technisch als deze man’.

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Ik wil graag de mensen die achter me staan bedanken! Lucien Carbin, Sergio Naarden, Maiky, Douli Chen, Leandro Tam, mijn broer Billy, mijn ouders, schoonouders en mijn vriendin! En de hele Fighting Family Carbin crew! Dit zijn stuk voor stuk mensen die in mij geloven, me helpen en kracht geven. En Fight For Victory bedankt dat ik hier mag vechten!’

http://i.imgur.com/zWbuniM.jpg

Ellen
05-02-2013, 22:26
En bij deze het promo filmpje van deze partij (Joey vs Tarik):

https://www.youtube.com/watch?v=Xb1ZqFyDnUI

Alle credits mogen naar Glen Huisman die dit voor ons heeft gedaan. Super bedankt voor je moeite Glen!!!!!!!!!!!!!!

MuayThaiGuy
05-02-2013, 22:29
En bij deze het promo filmpje van deze partij (Joey vs Tarik):

https://www.youtube.com/watch?v=Xb1ZqFyDnUI

Alle credits mogen naar Glen Huisman die dit voor ons heeft gedaan. Super bedankt voor je moeite Glen!!!!!!!!!!!!!!


https://www.youtube.com/watch?v=Xb1ZqFyDnUI

Ellen
08-02-2013, 15:34
5x2 min zonder knie naar t hoofd
Joey Kaptijn-Echter FFC 25 jr B-klasse -95 kg Tarik Khbabez Vos Gym 20 jr
Ivan Jovic Pancration 20 jr B-klasse 86.18 kg Bas Vorstenbosch Team Gunyar 19 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 71.00 kg Achmed Stitou El Otmani Gym 18 jr
Sven Twisk Team Boot 21 jr B klasse 66.68 kg Regilio Morsen Mejiro Gym 30 jr

3x2 min
Appie El Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen van Noortwijk Cool Gym 24 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 22 jr C-klasse 86.18 kg Anas Karimi FPA Amersfoort 28 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 kg Jerry Bok Fightclub Haarlem 21 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr C-klasse 76.20 kg Annas Elharouti Kops Gym 18 jr
Pascal Brouwer Loeks Gym 21 jr C-klasse 72.57 kg Enbya Uzumcu FPA Amersfoort 18 jr
Roos Borst M Sports 19 jr C-klasse 72.57 kg Annelies Koeman SS Balance 24 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Aimen Benthari Ropie Gym 19 jr
Shannon Hoogendijk Team Sanafit 16 jr C-klasse 55.34 kg Samia Tagnaouti Team Gunyar 18 jr

2x2 min
Sedat Alper M Sports 28 jr N-klasse 95+ kg Cees Ruurs Kops Gym 24 jr
Joep Godijn M Sports 22 jr N-klasse 95+ kg Egon Vlieg Kops Gym 28 jr
Jurn van Kampen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Lorenzo Willy Team Schreiber 19 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 82.55 kg Erik Kool Team Boot 34 jr
Mike Ranzijn M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wilco de Graaf Cool Gym 21 jr
Tanja Schouten M Sports 22 jr N-klasse 76.20 kg Desire van Kempen Burning Heart 27 jr
Iwan Kamphuis Team Schreiber 19 jr N-klasse 69.85 kg Sonny van Soest Team Sanafit 21 jr
Vincent van Est Team Sanafit 16 jr N-klasse 66.68 kg Mootje Tabaouni Team Fearless 16 jr
Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg……..1-1-0 …………….
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Chiel Zwaan Loeks Gym/Bodyaction 16 jr

2x3 min met GNP
Joël Haanraads M Sports 25 jr MMA amateur 85 kg Mehmet Abi Burning Heart 19 jr
Kees Krijger Team Schreiber 21 jr MMA amateur 77 kg Roberto Pierotti R-Grip 26 jr
Jan Jonk Loeks Gym 23 jr MMA amateur 75 kg Cesar Gonzales R-Grip 26 jr

Ellen
08-02-2013, 15:34
En maandag weer 2 nieuwe interviews online!

MuayThaiGuy
08-02-2013, 15:47
Goed bezig Ellen ;)

de Stiep
08-02-2013, 15:49
Uiteraard ben ik reuze blij dat ik weer bij dit mooie gala aanwezig kan zijn als reporter.
Het spreekt voor zich dat ik benieuwd ben naar de partij van mijn kleine, maar zie ook echt uit naar een van mijn grote favorieten namelijk Sven Twisk. Kijken of hij de stijgende lijn die ik de afgelopen jaren heb gezien heeft kunnen doortrekken.
Tja, Joey vs Tarik.........ook zo'n pot die in zich heeft van zeer grote (en erg korte !) amusementswaarde te zijn.
Regilio vs Achmed. Regilio is een echte klasbak en helaas heb ik Achmed nimmer zien vechten, dus daar kan ik niets over roepen.

ps Bas Meelhuijzen in de C. Ook al zo'n lekkere knokker die naar mijn denken nu eens de doorstap moet maken. Is hij best capabel voor.
Laat ik nu niet al mijn kruit verschieten, zie steeds meer "lekkere" namen op de lijst staan :thup:

Ellen
11-02-2013, 13:35
Op voorgaande edities van Fight For Victory viel hij al op: Sven Twisk van Team Boot uit Heiloo. Toen nog C-klasse, en nu klaar voor zijn B klasse debuut. Een nuchtere jongen met maar 1 doel: op naar de A-klasse.

Naam: Sven Twisk
Leeftijd: 22 jaar
Sportschool: Team Boot
Trainer: Josemir Poulino
Lengte: 1,75 m
Gewicht: 66.68 kg

http://i.imgur.com/LF1ZZPE.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Ik train elke dag behalve zondag. Als mijn school en werkrooster het toelaten train ik twee keer per dag. Soms pak ik een les mee bij FFC. Voor de rest alles bij Team Boot’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Hij vecht een beetje wild, doet gekke dingen. Traint bij Mejiro Gym’.

We hebben een K.O bonus, heb je de intentie om daarvoor te gaan?
‘Nee, ik ga sowieso niet echt voor K.O. Dat doet niet zo veel pijn, daar hebben ze volgende week geen last meer van’.

http://i.imgur.com/bVbTOa4.jpg

Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
‘Jawel, mijn gameplan zal hetzelfde zijn als dat van iedere Team Boot vechter in elke partij: JE MOET ZE PIJN DOEN!!!!’

Je bent keihard door de C klasse gestoomd om nu je B debuut te maken. Brengt dat extra spanning met zich mee, dat je nu 5x2 min moet knokken?
‘Ja het is wel spannend natuurlijk er is geen weg meer terug. Maar die 5x2 min vechten daar ben ik eigenlijk wel blij mee. In 3x2 min kan je ze toch net iets minder pijn doen’.

http://i.imgur.com/2X4V5HX.jpg

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Ginty ‘’KO machine’’ Vrede’.

Wat doe je in het dagelijks leven?
‘Ik werk bij Dijk en Duin als Psychiatrisch Verpleegkundige. Daarvoor ga ik ook nog naar school.’

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Ja, dat ik Regilio ga ‘’decimate’’. Wat dat betekend weet ik eigenlijk niet. Maar Mike Tyson zei dat ook een keer en het klinkt wel gruwelijk’.

http://i.imgur.com/lXYwKYy.jpg

Wheelie
11-02-2013, 14:22
Goed bezig Ellen

Ellen
11-02-2013, 14:31
Door zijn onorthodoxe manier van vechten is Regilio Morsen een beetje anders dan de gemiddelde Mejiro Gym vechter. Bij hem weet je nooit wat je kan verwachten als hij de ring in stapt. Eén ding is zeker: spectaculair is het wel.

Naam: Regillo Morsen
Leeftijd: 30 jaar
Sportschool: Mejiro Gym Amsterdam
Trainer: André Mannaart
Lengte: 1.80m
Gewicht: 66 kg
Record in de B-klasse: 0-1-0

http://i.imgur.com/oVnhW6B.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Op maandag zaktraining, woensdag en vrijdag sparren, dinsdag en donderdag joggen’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Ik weet dat het een goede vechter is, anders staat ie niet op Fight For Victory’.

Heb je nog extra motivatie om de K.O. bonus binnen te halen?
‘Ik laat me hierdoor niet beïnvloeden, ik wil een mooi en leuke partij laten zien met veel actie. Als daar een KO uit komt is dat altijd mooi meegenomen’.

http://i.imgur.com/Wi9ITPx.jpg

Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
Ik ga proberen wakker en alert te zijn. Het voortouw nemen.

Je hebt een vrij onorthodoxe manier van vechten. Ga je dit nu je 5x2 min moet knokken aanpassen of kan je deze stijl 5 rondes volhouden?
‘Ik kan het denk ik wel volhouden maar hoe mijn tegenstander er mee omgaat speelt natuurlijk ook mee’.

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
Ik zou nog wel een rematch willen van mijn vorige partij, dat was mijn 1e B partij die ik helaas verloor’.

Wie is jouw voorbeeld in de sport?
‘Mensen die ik zie als voorbeeld in de sport zijn mijn Sensei Andre Mannaart, Andy Souwer, Sensei Sem Braan, Buakaw Por Pramuk en Tony Jaa. Dit zijn voor mij de levende legendes in de vechtsport’.

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Ik streef naar een eervol gevecht’.

http://i.imgur.com/wtpdf8d.jpg

Ellen
11-02-2013, 14:32
We zoeken voor ons gala nog een nieuweling 63.50 kg. 23 jaar (tegenstander dus 18+) en 1-1-0 gedraaid. Reacties mogen naar [email protected]

Glen
12-02-2013, 16:48
https://www.youtube.com/watch?v=J8uziN68vFI

MuayThaiGuy
12-02-2013, 21:15
https://www.youtube.com/watch?v=J8uziN68vFI (https://www.youtube.com/watch?v=J8uziN68vFI)

MuayThaiGuy
13-02-2013, 21:27
Beetje slap 100 euro knockout bonus Warrrrrrrrrrr!
Extra motivatie, toch?
Gaan voor de KO :D

Ellen
18-02-2013, 15:42
Zijn bijnaam op de sportschool is Semmy, naar de K1 legende. Nou is hij niet boven de 2 meter, maar hij valt wel op daar in Eindhoven. Een hele rustige relaxte jongen, die graag wil vechten tegen iedereen die in zijn gewichtsklasse zit.

Naam: Bas 'Semmy' Vorstenbosch
Leeftijd: 20 jaar
Sportschool: Team Günyar
Trainer: Ali en Suleyman Günyar
Lengte: 198 m
Gewicht: 88 kg

http://i.imgur.com/WFYYfEx.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe gaat het met de voorbereidingen?
‘Goed, ik ben zeer gemotiveerd! Ik train doordeweeks iedere avond op de sportschool. Vaak zelfs 2 uur achter elkaar. Woensdag en vrijdag ga ik fitnessen en hardlopen voor de training, en in het weekend alleen fitnessen. In de ochtend ga ik naar school, ik heb een rooster dat goed te combineren is met de trainingen.’

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Voordat ik tegen hem gematcht stond had ik nog nooit van hem gehoord. Ik hem hem inmiddels opgezocht op internet’.

Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
‘Ik ga uit van mijn eigen sterke punten en doe wat de trainer in mijn hoek tegen me zegt. Ik ga niet specifiek voor de K.O. De bonus is wel een leuk concept, sommige vechters zullen het toch proberen te forceren, maar ik doe gewoon wat mijn hoek zegt’.

http://i.imgur.com/Splhd1P.jpg

Je bent een van de weinige zwaardere heren bij Team Gunyar. Wie zijn jouw vaste trainingspartners die je helpen in de voorbereiding?
‘Dat is Walid Attadlaoui, hij is mijn vaste trainingspartner. Hij is A-klasse rond de 80-83 kg. Maar eigenlijk zijn we gewoon een groot team en motiveren en trainen we elkaar allemaal. Ook zit ik bij een vaste groep jongens die samen gaan joggen en fitnessen. We helpen elkaar op de gym allemaal zoals het hoort’.

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
‘Nee, zolang ik maar een partij heb dan vind ik het goed.’

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Mijn trainer Ali Günyar’

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Fight For Victory zaterdag 16 maart Egmond aan Zee zorg dat je er bij bent!’

http://i.imgur.com/C0rD0D3.jpg

Ellen
18-02-2013, 15:44
Als tegenstanders schaars worden wordt het tijd om een klasse hoger te gaan knokken. Dat is kort samengevat het verhaal van Ivan Jovic. Fysiek sterk, soepel en zeer gemotiveerd om in de B klasse vaker te vechten, uitkomend in de 86 kg divisie.

Naam: Ivan Jovic
Leeftijd: 20 jaar
Sportschool: Pancration
Trainer: Ali Amrani, Brian en Ome Henk
Lengte: 182 cm
Gewicht: 86 kg

http://i.imgur.com/opt0VbO.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Ik ben altijd aan het trainen, wedstrijd of geen wedstrijd. Thaiboksen, boksen, krachttraining of conditietraining. Mijn laatste partij was ik zwaar overtraind geraakt en kon daardoor niet goed presteren. Ik heb hier van geleerd en wil dit graag goed maken’.

Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
‘Ik ken hem niet. Ik vecht tegen iedereen hetzelfde, heb niet een bepaald game plan waar ik me aan ga houden. Zoals altijd ga ik gewoon hard vechten. Als ik vecht ga ik voor de K.O. Ik ben sowieso geen punten vechter. Dus die bonus is wel leuk, maar geen reden om te loeren op de K.O’.

http://i.imgur.com/l5P1lVt.jpg

Je woont in Maassluis, en traint bij Pancration. Hoe is dit zo gekomen?
‘Ik train nu iets langer dan jaar bij Pancration. ik heb gekozen voor deze gym omdat Branko Cikatic, een vriend van mijn familie in Kroatië ook bij Chakuriki/Pancration heeft getraind en omdat er heel veel kampioenen vandaan komen.’

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
‘Mij maakt het niet uit. Ik kijk niet naar mijn tegenstanders. Als mijn trainer zegt ‘je vecht dan en dan tegen die en die tegenstander’ dan bereid ik me daarop voor.’

http://i.imgur.com/FVevk8W.jpg

Je had een periode pech met veel afzeggers. Ben je door die reden versneld de B klasse in gegaan?
‘Ja, ik kon er niet meer tegen. Elke keer als ik een partij had, en ik keihard ervoor trainde werd het afgezegd. Daarom ben ik naar de B gegaan en ik hoop dat het nu minder vaak zal gebeuren’.

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Branko Cikatic’.

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Ik wens iedereen succes 16 maart op Fight For Victory’.

http://i.imgur.com/QiSeuhl.jpg

Ellen
20-02-2013, 13:02
MATCHMAKING
Onderstaande partijen staan vast. Ik zoek alleen nog een C dame 55 kg. De tegenstander mag max 19 jaar zijn. Als u iemand heeft hoor ik het graag via [email protected]
Zorg ervoor dat de vechters op afgesproken gewicht zijn, weeg uw vechters regelmatig.


5x2 min zonder knie naar t hoofd
Joey Kaptijn-Echter FFC 25 jr B-klasse -95 kg Tarik Khbabez Vos Gym 20 jr
Ivan Jovic Pancration 20 jr B-klasse 86.18 kg Bas Vorstenbosch Team Gunyar 19 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 71.00 kg Achmed Stitou El Otmani Gym 18 jr
Sven Twisk Team Boot 21 jr B klasse 66.68 kg Regilio Morsen Mejiro Gym 30 jr

3x2 min
Appie El Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Kevin Gijbels Team Gunyar 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 22 jr C-klasse 86.18 kg Anas Karimi FPA Amersfoort 28 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 kg Jerry Bok Fightclub Haarlem 21 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr C-klasse 76.20 kg Annas Elharouti Kops Gym 18 jr
Pascal Brouwer Loeks Gym 21 jr C-klasse 72.57 kg Enbya Uzumcu FPA Amersfoort 18 jr
Roos Borst M Sports 19 jr C-klasse 72.57 kg Annelies Koeman SS Balance 24 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Aimen Benthari Ropie Gym 19 jr
Shannon Hoogendijk Team Sanafit 16 jr C-klasse 55.34 kg …………………………2e c …….dame

2x2 min
Sedat Alper M Sports 28 jr N-klasse 95+ kg Nick Palmer Vos Gym 19 jr
Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse 95+ kg Gregory Coenraad Team Fearless 21 jr
Jurn van Kampen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Lorenzo Willy Team Schreiber 19 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 82.55 kg Erik Kool Team Boot 34 jr
Mike Ranzijn M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wilco de Graaf Cool Gym 21 jr
Tanja Schouten M Sports 22 jr N-klasse 76.20 kg Desire van Kempen Burning Heart 27 jr
Iwan Kamphuis Team Schreiber 19 jr N-klasse 69.85 kg Sonny van Soest Team Sanafit 21 jr
Vincent van Est Team Sanafit 16 jr N-klasse 66.68 kg Mootje Tabaouni Team Fearless 16 jr
Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg Merwijs Sherzaal Team Gunyar 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Dave Godee Team Suboxer 17 jr

2x3 min met GNP
Mehmet Abi Burning Heart 19 jr MMA amateur 85 kg MIkhael Quant R-Grip 21 jr
Kees Krijger Team Schreiber 21 jr MMA amateur 77 kg Roberto Pierotti R-Grip 26 jr
Jan Jonk Loeks Gym 20 jr MMA amateur 76 kg Cesar Gonzales R-Grip 26 jr

Ellen
22-02-2013, 10:23
Gezocht voor ons gala: een C dame 53 of 55 kg max 19 jaar!
Wie kan ons helpen aan een tegenstander? Meer info via [email protected]

Glen
22-02-2013, 23:01
https://www.youtube.com/watch?v=E6D-ttkNub8

Anderson
23-02-2013, 01:27
Is er voor de duidelijkheid wel verteld aan de B vechters van de klassieke sportscholen dat ze geen knieen mogen geven vorig jaar ging dat mis met van de Vathorst. Die aan het winnen waren maar verloren omdat ze knie gaven op het hoofd van de tegenstander.

Ellen
23-02-2013, 12:51
Hoi Anderson,

Dit staat in elke update die ik ze stuur. Met Rick vd Vathorst heb ik hier in de laatste week voor het gala (!) uitvoerig contact over gehad via de tel. Alles was dus superduidelijk. Dat zij 'besloten' alsnog een knie naar het hoofd te geven werd gestraft door de bond met DQ.

Ik ben pro 5x2 (en 5x3) min met clinchen. Misschien ouderwets maar ik vind dat het verschil tussen B en A duidelijk(er) moet zijn. Bij de NOVER is het al heel lang zo, geen knieeen naar het hoofd bij 5x2. Ze kunnen ook de site erop naslaan.....

Maar bedankt voor het scherp houden!

Anderson
23-02-2013, 16:34
Oke bedankt duidelijke uitleg

de Stiep
24-02-2013, 12:09
Gave promo Glen ! Kan je geen reps meer geven :crying:. Maak het wel goed met een bakkie koffie als ik je weer zie vriend.

Glen
24-02-2013, 12:37
Gave promo Glen ! Kan je geen reps meer geven :crying:. Maak het wel goed met een bakkie koffie als ik je weer zie vriend.
@stiep.....16 maart dan he!

Ellen
25-02-2013, 16:33
Naam: Ahmed Astitou
Leeftijd: 20 jaar
Sportschool: El Otmani Gym
Trainer: Nourdin El Otmani
Lengte: 1.84 m
Gewicht:70 kg
Record in de B-klasse: 1-0-0

Vorig jaar ging zijn partij op Fight For Victory door een blessure helaas niet door. Dit keer vecht hij een van de hoofdpartijen. Onlangs versloeg hij in zijn eerste B partij de ervaren Rocky vd Bunt. Een mooi debuut in de nieuwe klasse.

http://i.imgur.com/3naNBF5.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Ik train 5 dagen per week soms wel 6 dagen en ik let goed op mijn eten zodat ik goed kan trainen’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘ik weet dat hij al wat B partijen heeft gevochten en voor de rest niet veel’.

Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
‘Mijn gameplan hou ik voor mezelf, dat moet een verrassing worden voor de kijkers!’

http://i.imgur.com/vrlVUK9.jpg

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
‘Ja er zijn er genoeg in onze klasse, ik hoop ze allemaal te verslaan’.

Je traint onder leiding van Nourdin el Otmani, en hebt sparringspartners als Pietje Doorjé en Hasmie Kassriou. Hoe zorg je ervoor dat je mee kan draaien in de training, op hun niveau?
‘ik doe mijn uiterste best zodat ik gewoon goed met hun mee kan draaien, door middel van mijn technieken goed te gebruiken en op de juiste momenten’.

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Mijn trainer Nourdin el Otmani’.

Heb je nog iets toe te voegen?
‘ik beloof dat het een mooie partij gaat worden’.

http://i.imgur.com/1Rsv2hD.jpg

Ellen
25-02-2013, 16:34
Naam: Regilio van den Ent
Leeftijd: 18 jaar
Sportschool: M Sports
Trainers: Marino Schouten en Dennis Schneider
Lengte: 184 cm
Gewicht: 71 kg
Record in de B-klasse: 2-0-0

‘Geen woorden, maar daden’ dat is het motto van Regilio vd Ent. Een rustige, bijna verlegen jongen die zijn ei kwijt kan in de trainingen die hij dagelijks volgt.

http://i.imgur.com/mUXdX3v.jpg

Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
‘Ik bereid me voor zoals ik altijd doe gewoon hard trainen. Bij M Sports spar ik voornamelijk met zwaardere jongens. Dat kan in de ring alleen maar in mijn voordeel werken’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
‘Ik weet dat hij onlangs zijn 1e B partij won van een ervaren B klasser’.

Je hebt veel jeugdervaring en bent nu eindelijk B klasse. Brengt deze nieuwe klasse ondanks je ringervaring extra spanning met zich mee of juist niet?
‘Ik denk dat ik door mijn jeugdervaring wat relaxter ben. Ik heb n de jeugd veel geleerd. Maar de B klasse is toch een hele nieuwe stap voor mij. Ik kijk er naar uit om nu echt richting de A-klasse te werken’.

http://i.imgur.com/muwdDIK.jpg

Hoelang train je nu bij M Sports en waarom heb je voor deze gym gekozen?
‘Ik heb jarenlang met veel plezier bij SportsArt getraind. Ik train nu zo’n 6 maanden bij M Sports en het bevalt me goed. De trainers en vele trainingspartners zijn top en de trainingen zijn keihard. Ik ga altijd moe naar huis!’

Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
‘Nee ik ben daar nooit zo mee bezig ik zie wel wie ik tegenover me krijg’.

Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
‘Ik vind Gokhan Saki een hele goede kickbokser met strakke combinaties’.

Heb je nog iets toe te voegen?
‘Ik wil natuurlijk iedereen van M Sports bedanken die mij helpen met mijn voorbereidingen voor al mijn partijen. En mijn ouders voor hun support.’

http://i.imgur.com/a8XRTeS.jpg

connect
25-02-2013, 17:42
achmed word een hele goeie

Mister bokito
26-02-2013, 11:30
Dit beloofd weer een mooie avond heb er nu al zin:)

Ellen
27-02-2013, 22:35
We zoeken weer wat vechters............
C 70 kg 29 jr (0-3-1 in de c)
N 95+ kg eind n 28 jr.
Meer info: [email protected]

Ellen
01-03-2013, 17:36
https://www.youtube.com/watch?v=1QhcpHWoiyo

Bijgaand Glen zijn nieuwste creatie: de promo voor Regilio vd Ent vs Ahmed Astitou!

Glen
01-03-2013, 17:39
https://www.youtube.com/watch?v=1QhcpHWoiyo

Ellen
04-03-2013, 13:30
Wat bekenden met onze poster:

Regina Spanjaard, Ibrahim Sellak en Ali Amrani zijn verdeeld over wie er gaat winnen ;-)
http://i.imgur.com/amubpFn.jpg

Tim van Duijn van de WMTA
http://i.imgur.com/OFQOVDo.jpg

Ali Gunyar is ook van de partij in Egmond aan Zee
http://i.imgur.com/JE9XKJz.jpg

Kijken of jullie deze man herkennen…………hij heeft in ieder geval vechters op ons gala staan
http://i.imgur.com/8zaFoaF.jpg

B-klasser Tarik Khbabez heeft er zin in, hij krijgt support van Debby, Gayle en Sharon Dolman
http://i.imgur.com/TgbUzeD.jpg

Buray Bozaryilmaz supports Fight For Victory
http://i.imgur.com/wCLzacm.jpg

Marcello en Ome Henk van Pancration zijn ook van de partij
http://i.imgur.com/9Is1dRY.jpg

Said van FightClub 030 heeft ons geholpen met een invalpartij, dank je wel daarvoor!
http://i.imgur.com/ZJanDZw.jpg

Een beetje donker, maar MMA toppers Stefan Struve en Benny Rogmans supporten ons ook 
http://i.imgur.com/XhckJt3.jpg

Brian, Miles Simon, Houda en Marcello dragen ons gala ook een warm hart toe
http://i.imgur.com/LtGOzMK.jpg

Bianca (onze handschoenen dame) en Ibrahim Sellak samen op de foto
http://i.imgur.com/sqBKgfD.jpg

Marieke (onze andere handschoenen miss) is altijd vrolijk
http://i.imgur.com/lHaeK2c.jpg

Treffel (Simson Gym) en Piet Doorjé (El Otmani Gym) zijn er ook bij 16 maart
http://i.imgur.com/SPkwFUx.jpg

Volendammers Jan Jonk (MMA) en Pascal Brouwer (KB) geven acte de présence @ Fight For Victory
http://i.imgur.com/BDaDskQ.jpg

Neven Ali en Mosab Amrani ook op de foto
http://i.imgur.com/aVzGsw6.jpg

Dragon Tail
04-03-2013, 16:55
Hoi Anderson,

Dit staat in elke update die ik ze stuur. Met Rick vd Vathorst heb ik hier in de laatste week voor het gala (!) uitvoerig contact over gehad via de tel. Alles was dus superduidelijk. Dat zij 'besloten' alsnog een knie naar het hoofd te geven werd gestraft door de bond met DQ.

Ik ben pro 5x2 (en 5x3) min met clinchen. Misschien ouderwets maar ik vind dat het verschil tussen B en A duidelijk(er) moet zijn. Bij de NOVER is het al heel lang zo, geen knieeen naar het hoofd bij 5x2. Ze kunnen ook de site erop naslaan.....

Maar bedankt voor het scherp houden!

Dat is dan goed opletten, want sinds het samengaan van de WFCA en de NOVER wijken de reglementen toch iets van elkaar af:

WFCA: Knietechnieken naar hoofd enkel in de A- en B-Klasse.

NOVER: 2. Bij Muay Thai/ Kickboxing zijn elleboogtechnieken naar het hoofd niet toegestaan. In de Nieuwelingen-, C- en B-klasse zijn knietechnieken naar het hoofd niet toegestaan.
Nb. Bij B-klasse wedstrijden op K-1 regels zijn knietechnieken naar het hoofd wel toegestaan

Ellen
04-03-2013, 17:22
Ik zit bij de 'nover tak' met ons gala DT. Dus 5x2 min zonder knieeen naar het hoofd. Is ook heel duidelijk gecommuniceerd :)

Anderson
04-03-2013, 17:24
Dat is dan goed opletten, want sinds het samengaan van de WFCA en de NOVER wijken de reglementen toch iets van elkaar af:

WFCA: Knietechnieken naar hoofd enkel in de A- en B-Klasse.

NOVER: 2. Bij Muay Thai/ Kickboxing zijn elleboogtechnieken naar het hoofd niet toegestaan. In de Nieuwelingen-, C- en B-klasse zijn knietechnieken naar het hoofd niet toegestaan.
Nb. Bij B-klasse wedstrijden op K-1 regels zijn knietechnieken naar het hoofd wel toegestaan

Dat is wel vreemd want vorrig jaar had ik de vraag gesteld waarom er in de B klasse bij de WFCA geen knie naar het hoofd. mocht. Nu ze zijn samen gegaan in Nover/WFCA heeft WFCA het dus weer veranderd.

Kameleon
04-03-2013, 17:49
Dat is wel vreemd want vorrig jaar had ik de vraag gesteld waarom er in de B klasse bij de WFCA geen knie naar het hoofd. mocht. Nu ze zijn samen gegaan in Nover/WFCA heeft WFCA het dus weer veranderd.

WFCA heeft volgens mij ook geen knieën naar het hoofd in de B.

Dragon Tail
04-03-2013, 17:55
Check de reglementen op de sites: www.wfca.info en www.nover.nl
Maar vraag sowieso even na bij de bonden.

RINGS INFO
05-03-2013, 00:05
Check de reglementen op de sites: www.wfca.info en www.nover.nl
Maar vraag sowieso even na bij de bonden.

Bij de NOVER zijn bij de MTK wedstrijden in de B-klasse knieën naar het hoofd niet toegestaan. Bij de K-1 wedstrijden wel. Daar is een duidelijke reden voor. Voor zover ik weet is dit hetzelfde bij de WFCA.

e-type
06-03-2013, 10:30
Leuke foto's Ellen!
Thanks!

Ellen
06-03-2013, 11:56
AANVULLING
-Mocht een vechter niet 100% zeker zijn van deelname, door wat voor reden dan ook mail het me zsm door. Dan kan ik alvast een back up zoeken en hoeven er geen vechters teleurgesteld te worden.
-We hebben een K.O bonus van €100 bij een zuivere K.O. Dit betekent dus niet bij medische interventie, of als de scheids iemand uit telt na 8 tellen. Puur bij een zuivere K.O.
-Zorg ervoor dat jullie achterban zich netjes en respectvol gedraagt. We hebben enorm veel moeite moeten doen om alles rond te krijgen en ik verwacht dat iedereen zich sportief opstelt zoals het hoort.
-VVK kaarten moeten worden afgerekend bij de weging, dus vrijdag of zaterdag. Vergeet dit aub niet!
-De winnaars van de B-partijen krijgen een set gloednieuwe Cusley handschoenen!

MATCHMAKING
Zorg ervoor dat de vechters op afgesproken gewicht zijn, niet te zwaar of te licht.
Weeg uw vechters regelmatig.......!


5x2 min zonder knie naar t hoofd
Joey Kaptijn-Echter FFC 25 jr B-klasse -95 kg Tarik Khbabez Vos Gym 20 jr
Ivan Jovic Pancration 21 jr B-klasse 86.18 kg Bas Vorstenbosch Team Gunyar 19 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 71.00 kg Ahmed Astitou El Otmani Gym 20 jr
Sven Twisk Team Boot 21 jr B klasse 66.68 kg Regilio Morsen Mejiro Gym 30 jr

3x2 min
Appie El Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Kevin Gijbels Team Gunyar 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 22 jr C-klasse 86.18 kg Ahmet Aygis Team Suboxer 23 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 kg Jerry Bok Fightclub Haarlem 21 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr C-klasse 76.20 kg Annas Elharouti Kops Gym 18 jr
Pascal Brouwer Loeks Gym 21 jr C-klasse 72.57 kg Enbya Uzumcu FPA Amersfoort 18 jr
Roos Borst M Sports 19 jr C-klasse 72.57 kg Annelies Koeman SS Balance 24 jr
Aimen Benthari Ropie Gym 19 jr C-klasse 69.85 kg Redouan Daudi El Otmani Gym 17 jr

2x2 min
Sedat Alper M Sports 28 jr N-klasse 95+ kg Wouter Koops KB Vries 19 jr
Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse 95+ kg Gregory Coenraad Team Fearless 21 jr
Jurn van Kampen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Lorenzo Willy Team Schreiber 19 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 82.55 kg Erik Kool Team Boot 34 jr
Mike Ranzijn M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wilco de Graaf Cool Gym 21 jr
Tanja Schouten M Sports 22 jr N-klasse 76.20 kg Desire van Kempen Burning Heart 27 jr
Iwan Kamphuis Team Schreiber 19 jr N-klasse 69.85 kg Sonny van Soest Team Sanafit 21 jr
Ivar Bakelaar SS Balance 16 jr N-klasse 69.85 kg Andy John Ropie Gym 17 jr
Vincent van Est Team Sanafit 16 jr N-klasse 66.68 kg Mootje Tabaouni Team Fearless 16 jr
Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg Merwijs Sherzaal Team Gunyar 18 jr
Mahmut Demicebakan Mejiro Gym 16 jr N-klasse 61.23 kg Recep Sari FC 030 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Dave Godee Team Suboxer 17 jr

2x3 min met GNP
Mehmet Abi Burning Heart 19 jr MMA amateur 85 kg MIkhael Quant R-Grip 21 jr
Kees Krijger Team Schreiber 21 jr MMA amateur 77 kg Roberto Pierotti R-Grip 26 jr
Jan Jonk Loeks Gym 20 jr MMA amateur 76 kg Cesar Gonzales R-Grip 26 jr

de Stiep
06-03-2013, 21:34
Ellen, bedankt voor de gave foto´s. Zie weer een hoop mensen die ik hoop te spreken op FFV. Man o man , ik kan niet wachten. Blijft toch echt Bleu Band goede start van het kickboksseizoen !

Mister bokito
07-03-2013, 10:40
Hahaha en die rare man is Bert Kops denk ik ;)

Dragon Tail
08-03-2013, 22:48
Hahaha en die rare man is Bert Kops denk ik ;)

Leuk die promovideo met Regilio en dan al B-klasse. Top hoor.
Maar die rap bij die video... ik wist niet dat je zo swag kon rappen, bokito.

Mister bokito
10-03-2013, 10:55
Leuk die promovideo met Regilio en dan al B-klasse. Top hoor.
Maar die rap bij die video... ik wist niet dat je zo swag kon rappen, bokito.


Helaas is de rap niet van mij:pimp: en kleine jongens worden groot hahaha

Ellen
10-03-2013, 21:22
Met nog 6 dagen te gaan begint het nu spannend te worden!
Wie zullen er volgens jullie de hoofdpartijen winnen? Nog eenmaal alles op een rij:

Regilio Morsen (Mejiro Gym) of Sven Twisk (Team Boot)
http://i.imgur.com/JsMv9QY.jpg

Regilio vd Ent (M Sports) of Ahmed Astitou (El Otmani Gym)
http://i.imgur.com/9fU9q4b.jpg

Joey Kaptijn (FFC) of Tarik Khbabez (Vos Gym)
http://i.imgur.com/2nYankk.jpg

Ivan Jovic (Pancration) of Bas Vorstenbosch (Team Gunyar)
http://i.imgur.com/dkwXRo9.jpg

de Stiep
10-03-2013, 22:25
Sven, Regilio, Joey en Ivan. Allllll the way !

Ellen
11-03-2013, 18:59
Wegens uitval zoeken we 2 vechters:
N 76 kg 0-1-0 20 jr
N 100 kg 1-0-1 28 jr

Wie kan ons helpen??? Meer info of opgeven via [email protected]

Ellen
12-03-2013, 00:15
N 76 kg gevonden.............
Wie kan ons nog helpen aan de nieuweling 100 kg?

Sadix
12-03-2013, 00:42
Mooie partijen hoor.

Ik heb Tarik kHabz zien vechten op de sportmani event en damn, echt een beest!

En sowieso supporten wij hier Ivan omdat het onze "ouwe" zijn "kleine" is!

Stitou vs regilio wordt de battle van de talenten, beide toppers. En heb die Sven 1 x zien vechten en hij overklaste zijn tegenstander zwaar.

Allemaal mooie evenwichtige partijen. Goed gedaan Ellen!

de Stiep
12-03-2013, 19:33
Sven is als een jonge Albert Kraus. Benen wat minder, maar zijn vuisten ? WAUW

Mister bokito
12-03-2013, 19:34
Mooie partijen hoor,

We hebben er nu al weer zin gezellig avondje kickboksen/mma:ehhh:

Glen
12-03-2013, 19:43
Jajaja, zaterdag, ik heb er zin an!


https://www.youtube.com/watch?v=mJodyJ4pzr4

Richelieu
12-03-2013, 20:34
Mooi hoofdprogramma!

Mister bokito
14-03-2013, 22:04
We zijn er allemaal klaar voor,voor een gezellige avond kickboksen & mma op naar zaterdag 16 mrt Egmond
:lol:

Ellen
15-03-2013, 22:56
30 man gewogen, so far so good..............morgen de overige 20 en dan kan het feest beginnen. We hebben er zin in.....!

Glen
16-03-2013, 09:43
Gisteren aanwezig bij de weging voor Fight For victory...
Errug gezellig!
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4802_zpsb454b38c.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4806_zps46241d07.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4808_zps90779879.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4810_zpsbdbc513a.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4812_zps9179c382.jpg

Glen
16-03-2013, 09:44
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4814_zpsd6f4ca97.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4816_zps4b33d7cb.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4818_zpsb45bcdb3.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4819_zps01a991b7.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4822_zps2edf28a6.jpg

Glen
16-03-2013, 09:45
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4823_zps6f98ae2f.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4826_zpse013526d.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4827_zpse242e534.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4828_zps9b438ad7.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4830_zps097d9ced.jpg

Glen
16-03-2013, 09:46
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4833_zpsf1495712.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4835_zpsfa77fb23.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4836_zps0c06370d.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4838_zpsd55dc00d.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4842_zpsf0763841.jpg

Glen
16-03-2013, 09:47
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4844_zps7678dee3.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4845_zps05fa74a4.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4847_zpsec930ae6.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4849_zpsa83ffd9f.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4851_zpsbd782ec1.jpg

Glen
16-03-2013, 09:47
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4853_zpscab4cafe.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4856_zpsa05a05cf.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4857_zpsfc3871f7.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4863_zpsf699c099.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4867_zps52bfa452.jpg

Glen
16-03-2013, 09:50
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4870_zpsea990c66.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4875_zps48c6c277.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4878_zps8ea613af.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4883_zpsff73f394.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4885_zpsac050804.jpg

Glen
16-03-2013, 09:50
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4890_zps038acce5.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4893_zps50dfebd2.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4896_zps9eb34145.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Fight%20For%20Victory/IMG_4899_zpsf314c9a6.jpg
Tot zover dus....
Vanavond gaat het los!!

FightstarTV
16-03-2013, 10:22
Have fun Glen en Ellen succes vanaaf en mag het een mooie en sportieve avond worden !!!

Osu

onne1983
16-03-2013, 22:39
Vocht jerry bok vorig jaar niet al eens een b partij? Of ben ik nu in de war?

lukashenko
17-03-2013, 04:56
net terug van het gala en het was weer top
goede sfeer . goede matchmaking . dikke partyen en harde ko,s
super weer geregeld door ellen.
ik was trouwens erg onder de indruk van sven twisk dat kan een hele grote worden.