PDA

View Full Version : Teasers | training docu: B.A.N.G. shrinking sevens



Kemal
26-01-2013, 20:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BmUgm_niuFU

Kemal
26-01-2013, 20:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=quWo9rCZ-Ks

Kemal
26-01-2013, 20:37
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lphv5wX2VLU

tarantula
27-01-2013, 23:15
Die trappen lopen bij de maastunnel is echt een levende nachtmerrie maar wel een aanrader voor de echte diehards

daanII
27-01-2013, 23:25
kiss from god heeft kennelijk geholpen. succ bang

bryan
28-01-2013, 10:38
Tja ben er niet van onder de indruk. Misschien wel van al zijn gear ;-)

king
28-01-2013, 11:14
Dacht eerst even dat het ergens een parodie op was... Blijkbaar zijn de filmpjes serieus bedoeld?!

Sato
28-01-2013, 11:54
Elke keer als ik die kerel zie moet ik denken aan het nummer dat de Utrechtse rapper Steen over hem maakte:

Kwibus & TumTum (Kubus & BangBang diss)

http://www.youtube.com/watch?v=Yi7RgdxrXVc

$haolin $hadowboxer
28-01-2013, 13:50
ik krijg er wel zin van om te trainen;)

Kemal
28-01-2013, 18:08
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9RDT26p-NLM

bryan
28-01-2013, 23:22
Maar waar gaat die docu dan over ?? traint hij ook echt ergens voor of wat?

bladetrinity
28-01-2013, 23:35
ja ik snap hem ook niet helemaal. Hij is een rapper, waarom dan een trainings docu?

Bromios
29-01-2013, 00:10
ah, hij is een rapper. Ik vroeg me al af hoe en wat.

En als ik door een tunnel liep en daar kwam me een gast tegemoet met een gasmasker op en een parachute aan z'n kont dan belde ik gelijk het gesticht op moet ik eerlijk zeggen.

Wat een lijpo.

Maar ja, ik ben dan ook al uit het def P. tijdperk. Die hoefde niet zulke idioterie uit te halen. Die kon gewoon rappen.

cornelus
29-01-2013, 02:00
Die Steen jonge.. dat is echt een lijpe gast. Die is veul enger dan BangBang... :):crazy:
(heb toevallig deze week ook nog van die filmpjes zitten kijken met hem, wtf-momentjes)


http://youtu.be/88HHjEvk1Uc

Johannes de Sloper
29-01-2013, 17:45
Deze man is niet "oh een rapper".
Hij heeft met zijn Fighting For Water meer voor de menshed en een positief imago voor de vechtsport gedaan, dan de som der voorgaande posters in deze thread.
En zonder twijfel traint hij harder en kan hij beter knokken ook.

cornelus
29-01-2013, 18:12
Vast.
And no disrespect intended on my behalf homie.

:stan:

bryan
29-01-2013, 19:20
Deze man is niet "oh een rapper".
Hij heeft met zijn Fighting For Water meer voor de menshed en een positief imago voor de vechtsport gedaan, dan de som der voorgaande posters in deze thread.
En zonder twijfel traint hij harder en kan hij beter knokken ook.

Dan moet ik iemand zien vechten en niet trainen... in de training is iedereen een held.

king
29-01-2013, 21:08
Dan moet ik iemand zien vechten en niet trainen... in de training is iedereen een held.

x2, vooral met een gasmasker op en een parachute op je rug...

Johannes de Sloper
29-01-2013, 21:24
Vast.
And no disrespect intended on my behalf homie.

:stan:
None taken.
Was meer een mededeling mijnerzijds.
Kreeg een beetje de indruk dat men graag wat roept, om het roepen alleen.
Terwijl men niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen voordat er maar wat geschreeuwd wordt.


Dan moet ik iemand zien vechten en niet trainen... in de training is iedereen een held.
Ook dit had je binnen een minuut kunnen vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=BpF88m_bOYw

Richelieu
29-01-2013, 21:45
Die Steen jonge.. dat is echt een lijpe gast. Die is veul enger dan BangBang... :):crazy:
(heb toevallig deze week ook nog van die filmpjes zitten kijken met hem, wtf-momentjes)


http://youtu.be/88HHjEvk1Uc

haha, tram 5....jeweettoch!!

bryan
29-01-2013, 21:51
None taken.
Was meer een mededeling mijnerzijds.
Kreeg een beetje de indruk dat men graag wat roept, om het roepen alleen.
Terwijl men niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen voordat er maar wat geschreeuwd wordt.


Ook dit had je binnen een minuut kunnen vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=BpF88m_bOYw

Tja wat moet ik er van zeggen.. respect voor iedereen die de ring in stapt hoor. Maar ook dit zegt mij weinig. En ik roep niets zomaar. Leg jij anders ff uit wat deze docu is, waar hij over gaat en waarvoor hij nu traint gezien jij het zo goed weet.

Mauro
29-01-2013, 22:53
Leg jij anders ff uit wat deze docu is, waar hij over gaat en waarvoor hij nu traint gezien jij het zo goed weet.
X 2 aub

Bromios
30-01-2013, 00:00
Tja, zonder uitleg is het op zijn minst een beetje vreemd.

Hij traint ongetwijfeld harder dan ik doe (niet zo moeilijk) en knokt waarschijnlijk ook beter dan ik doe (nog veel gemakkelijker) maar waar hij echt veel beter in is, is voor lul lopen met een gasmasker op en een parachute uit zijn reet.
Ik heb heel zwaar de indruk dat dit die ninja uit belgie is met die matrak en zijn ketting, maar dat kan aan mij liggen.

Just my 2 cents.

Maar ik zou zeggen, leg uit.

Johannes de Sloper
30-01-2013, 00:11
Grappig, omdat jullie zelf niets kunnen en ik niet meega in het afkraken van een persoon, die, een mooie staat van dienst heeft mbt positieve pers voor de vechsport in het algemeen, moet ik jullie gaan vertellen waarom hij er rare trainingsmethodes op na houdt?
Ik heb vechters wel maffere dingen zien doen.
Met een snorkel op in een ton met ijsklontjes gaan zitten bijvoorbeeld.
Wie weet wat iemand bezield om dat soort dingen te doen.
En als je werkelijk interesse had in dit onderwerp ,dan zou je zelf wel de moeite nemen om dat uit te zoeken.
Al doen bovenstaande replies vermoeden dat dat net even wat teveel gevraagd is.

Bromios
30-01-2013, 00:39
als ik dit google kom ik of op dit topic, of op die clipjes op youtube, of ik kan leren hoe ik mijn data op mijn windows 7 kan shrinken, maar ik zie niks over positieve pers over vechtsport.

Volg al 30 jaar rap en al 30 jaar vechtsport en ken de man niet. Dus misschien schreeuwt hij heel hard positieve dingen over vechtsport , maar ik heb dat nog niet gehoord of gelezen.

Dus zoals al een aantal keer is gevraagd hier: help ons even op gang.

bryan
30-01-2013, 00:42
Grappig, omdat jullie zelf niets kunnen en ik niet meega in het afkraken van een persoon, die, een mooie staat van dienst heeft mbt positieve pers voor de vechsport in het algemeen, moet ik jullie gaan vertellen waarom hij er rare trainingsmethodes op na houdt?
Ik heb vechters wel maffere dingen zien doen.
Met een snorkel op in een ton met ijsklontjes gaan zitten bijvoorbeeld.
Wie weet wat iemand bezield om dat soort dingen te doen.
En als je werkelijk interesse had in dit onderwerp ,dan zou je zelf wel de moeite nemen om dat uit te zoeken.
Al doen bovenstaande replies vermoeden dat dat net even wat teveel gevraagd is.

Bang Bang vooral positief ? neem aan dat je ook de docu met Kubus hebt gezien waar hij super stoer over al zijn straatvecht verhalen verteld etc.. en please ik hoop niet dat het de training van Wanderlei hebt ? Want als je die nu gaat vergelijken met Bang Bang gaat het ff mis... 1 kickboks partij maakt niet iemand per definitie een vechter he.. dus gewoon nog maals de vraag...waar gaat deze docu over en waarom traint hij? Het is een forum.. dus als 1 van ons al kennis heeft over een onderwerp is het redelijk gebruikelijk om dit te delen...

bladetrinity
30-01-2013, 01:36
Als eerste mag er op een forum commentaar gegeven worden? En het is ook niet raar dat wanneer een rapper een trainings docu maakt dat er vragen komen.

En dat boegbeeld voor de sport valt ook wel mee. Wat ik begrepen heb heeft hij nog niet heel lang geleden weer gezeur met de politie gehad.

Mauro
30-01-2013, 07:57
Filmpie doet zn werk als 'teaser' iig goed.

Bromios
30-01-2013, 09:44
Filmpie doet zn werk als 'teaser' iig goed.

Haha, sterk punt. Ben nu wel benieuwd eigenlijk.

Is hij soms van de dokkumer crips ? Je weet tog..

Sato
30-01-2013, 10:45
Grappig, omdat jullie zelf niets kunnen en ik niet meega in het afkraken van een persoon, die, een mooie staat van dienst heeft mbt positieve pers voor de vechsport in het algemeen, moet ik jullie gaan vertellen waarom hij er rare trainingsmethodes op na houdt?
Ik heb vechters wel maffere dingen zien doen.
Met een snorkel op in een ton met ijsklontjes gaan zitten bijvoorbeeld.
Wie weet wat iemand bezield om dat soort dingen te doen.
En als je werkelijk interesse had in dit onderwerp ,dan zou je zelf wel de moeite nemen om dat uit te zoeken.
Al doen bovenstaande replies vermoeden dat dat net even wat teveel gevraagd is.

Sorry dat ik gedeeltelijk uit je droom moet helpen maar het verhaal wordt nu van één kant belicht.
Als je een simpel googeltje door internet haalt met de woorden: "rapper bang bang" word ik niet echt vrolijk.
1. BangBang - Wikipedia. - Voor zover niks bijzonders
2. BangBang vast voor huiselijk geweld - do I need to say more
3. Kubus en BangBang vs Valerio - meneer flikkert een bank om met persoon. Tja...;.
4. Rapper BangBang achter slot en grendel - meer van hetzelfde dus
5. Rapper Bang Bang veroordeelt tot 8 maanden gevangenisstraf. - alweer.

Op twee pagina's google kom ik welgeteld 2 positieve acties van hem tegen. Het overige huiselijk geweld etc.
Hij zal vast harder trainen dan ik train, hij zal vast beter kunnen kickboxen dan mij.
Maar ik weet dat ik nooit een vrouw zou slaan. Ik draag op andere manieren mijn steentje bij.
En ik weet dat ik geen publiciteit hoef op te zoeken om een fatsoenlijk en representatief werkend lid van onze maatschappij te zijn.

Zo ver mijn uitzoekingen. Ik heb mijn gal weer gespuwt. Als huiselijk geweld een positieve bijdrage is voor onze sport dan heb ik het natuurlijk finaal mis. Nogmaals Johannes de Sloper als ik het mis heb geef ik het graag toe, maar enlighten us.

king
30-01-2013, 11:07
Filmpie doet zn werk als 'teaser' iig goed.

Ja, ik kan niet wachten tot het volgende filmpje... :lol:

Anderson
30-01-2013, 11:36
Mixfight sponsort dus een zogenaamde vechter rapper die graag vrouwen slaat. Goede reclame voor de sport weer.

goed bezig mixfight.

daanII
30-01-2013, 12:49
Banbang is een levenskunstenaar die met zijn street-art trainingsfilmpjes zijn affiniteit met de vechtsport toont. Voor velen, die nog niet met vechtsport bezig zijn of niet naar een sportschool kunnen of willen gaan misschien wel een inspiratiebron.
Verder heeft hij een aantal jaren geleden een project in Bangladesh gestart om waterputten te kunnen financieren. Mede door een gevecht en de publiciteit daaromtrent is dat tot stand gekomen.
En "wie de duisternis niet ervaren heeft, zal ook het licht nooit zien."
Bangbang zelf over kostzichtige kritieken: " thanks for pausing your life to share your dogmatic opinion, in this video im trying to encourage the human right to flow over boundaries and enjoy the freedom we were born to enjoy as a right....i wish you guidance and ease."

Johannes de Sloper
30-01-2013, 12:59
En als zij Hem bleven vragen, richtte Hij Zich op, en zeide tot hen: Die van ulieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Johannes 8:7

Johannes de Sloper
30-01-2013, 13:01
Banbang is een levenskunstenaar die met zijn street-art trainingsfilmpjes zijn affiniteit met de vechtsport toont. Voor velen, die nog niet met vechtsport bezig zijn of niet naar een sportschool kunnen of willen gaan misschien wel een inspiratiebron.
Verder heeft hij een aantal jaren geleden een project in Bangladesh gestart om waterputten te kunnen financieren. Mede door een gevecht en de publiciteit daaromtrent is dat tot stand gekomen.
En "wie de duisternis niet ervaren heeft, zal ook het licht nooit zien."
Bangbang zelf over kostzichtige kritieken: " thanks for pausing your life to share your dogmatic opinion, in this video im trying to encourage the human right to flow over boundaries and enjoy the freedom we were born to enjoy as a right....i wish you guidance and ease."

Kijk...
Zo kan het ook!
Mijn welgeneemde dank voor deze zinnige post Daan!

Bromios
30-01-2013, 13:22
Kijk...
Zo kan het ook!
Mijn welgeneemde dank voor deze zinnige post Daan!
Hij beantwoord gewoon de vraag die wij al 30 posts stellen. Als je nou gewoon antwoord had gegeven in plaats van cryptisch geneuzel in de marge was dit topic allang dood geweest.

Mauro
30-01-2013, 13:27
Bangbang zelf over kostzichtige kritieken: " thanks for pausing your life to share your dogmatic opinion, in this video im trying to encourage the human right to flow over boundaries and enjoy the freedom we were born to enjoy as a right....i wish you guidance and ease."
Daan ! Ik ben confuus ! Help me out plz.
Is deze 'video' een aanklacht tegen kortzichtige kritieken ? Of een aanzet tot het 'over grenzen gaan om van vrijheid te genieten etc.? Of allebei? Of nog veel meer ?
Tering zeg, Bang Bang is de fokking messias met een parachute aan zn reet, kan niet wachten op de docu !! :)

Mauro
31-01-2013, 10:16
TTT

Bromios
31-01-2013, 11:14
Ik kan niet wachten op het filmpje waarbij hij met die parachute aan zijn reet uit een vliegtuig springt om onze kortzichtigheid te bewijzen.

Ik snap nu eindelijk ook dat huiselijk geweld een vorm van vrije expressie is. Ik moet gewoon meer over mijn eigen grenzen heen gaan. Als ik straks naar huis ga doe ik lekker mijn gasmasker op, steek een parachute in mijn reet en trap mijn kinderen in elkaar. Ik heb alleen geen cameraman dus jullie zullen me op mijn woord moeten geloven.

king
31-01-2013, 11:27
http://verydemotivational.files.wordpress.com/2010/10/demotivational-posters-jesus-saved.jpg

Johannes de Sloper
31-01-2013, 12:05
Helaas menen de grappenmakers het terugzetten van deze thread aan te moeten pakken door gewoon verder te gaan met hun oh zo gevatte en beledigende opmerkingen.
Als je toch echt niet in staat bent om goede dingen te zien, zonder daarbij natuurlijk je vermogen tot het maken van objectieve kanttekeningen te verliezen, hoe denk je dan dat er ooit een positief vechtsport klimaat in Nederland zal ontstaan?
Als elke actie die er plaatsvindt, enkel een aanleiding is om iets gemeens te zeggen.
Zodat jij dan even een fractie van een seconde kan gniffelen achter je toetsenbord.
Om je eigen grapje.
Eigenlijk is dat maar een heel erg zielig en leeg bestaan hoor.

Bromios
31-01-2013, 12:32
Helaas menen de grappenmakers het terugzetten van deze thread aan te moeten pakken door gewoon verder te gaan met hun oh zo gevatte en beledigende opmerkingen.
Als je toch echt niet in staat bent om goede dingen te zien, zonder daarbij natuurlijk je vermogen tot het maken van objectieve kanttekeningen te verliezen, hoe denk je dan dat er ooit een positief vechtsport klimaat in Nederland zal ontstaan?
Als elke actie die er plaatsvindt, enkel een aanleiding is om iets gemeens te zeggen.
Zodat jij dan even een fractie van een seconde kan gniffelen achter je toetsenbord.
Om je eigen grapje.
Eigenlijk is dat maar een heel erg zielig en leeg bestaan hoor.

Ok, ff serieus dan. iemand met al 20 posts achter zijn naam moet je ook ruimte geven voor zijn expressie.

Kemal zet hier een paar filmpjes neer. Een paar hier vragen zich in alle eerlijkheid en verbazing af waar dit om gaat. Jij reageert afwijkend en strooit met cryptische omschrijvingen en bijbelteksten en schud je hoofd om zoveel onwetendheid.

Vervolgens wordt er gegoogled en komt er een strafblad voorbij waarbij Willem Holleeder een kleuter is.
Dus waar zie jij precies de poging tot verbetering van een positief vechtsport klimaat ?
Als wij allemaal schaduwboxend over straat gaan rennen gaat de gemiddelde Nederlander positiever over vechtsport denken? In Rocky 1 t/m 5 is dat leuk maar hier in Nederland is het lichtelijk genant tenzij je Holzken bent of zo.

Goed, die gozer doet zijn best om waterputten in Bangladesh te krijgen. Goed van hem. En gaat vervolgens naar huis en trimt zijn vrouw in elkaar. Minder goed.

Ik heb gewoon het idee dat hij zichzelf een beetje te serieus neemt. (en jij hem ook want anders reageerde je niet zo geirriteerd). En dat mag ook best maar dan loop je het risico dat mensen een beetje gaan lopen te dollen.

onne1983
31-01-2013, 13:25
maar word die docu met een reden gemaakt of is het alleen showen dat hij bikkel is!?

Leventdepevent
31-01-2013, 13:28
maar word die docu met een reden gemaakt of is het alleen showen dat hij bikkel is!?
een echte bikkel? dan ging ie wel lekker met windkracht 10 aan het strand lopen met die parachute achterop :D
gaat ie weer vechten ofzo?

king
31-01-2013, 13:34
een echte bikkel? dan ging ie wel lekker met windkracht 10 aan het strand lopen met die parachute achterop :D


LMFAO! reps!

Sadix
31-01-2013, 13:36
Bromios je hebt je de afgelopen jaar echt ontwikkeld tot trol. Vind ik wel jammer.

Ik vind het helemaal jammer dat mixfight een plek is geworden waar mensen bij elkaar komen om andere vechtsporters te kraken en denigreren.

Voorbeeldje, toen micha dat filmpje van golden glory had gepost over anti geweld, ging iedereen hem afkraken.
2weken later deed ramon dekkers het zelfde en was iedereen ramon aan het pijpen en aan het prijzen over hoe goed dat filmpje wel niet is.

3,4 jaar terug was mixfight totaal niet zo. Vind het jammer dat het nu een platform is geworden voor oude wijfen die iets zoeken om op te zeiken.

En voor jullie informatie: Bangbang is een B klasse vechter, en heeft gegarandeerd meer vechthart als 90% hier. getuige dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=TxgsnV6ZMao

Ik ben totaal geen bangbang fan, zijn muziek is gewoon verrot. Maar om het feit dat iemand anders, een paar tranings filmpjes van hem hier post (en dat mag, het is tenslotte een vechtsport forum) ga ik hem niet zitten kraken en kinderachtige opmerkingen maken.

Vind het serieus echt jammer dat dit keer op keer gebeurd op mixfight.

Sadix
31-01-2013, 13:38
Helaas menen de grappenmakers het terugzetten van deze thread aan te moeten pakken door gewoon verder te gaan met hun oh zo gevatte en beledigende opmerkingen.
Als je toch echt niet in staat bent om goede dingen te zien, zonder daarbij natuurlijk je vermogen tot het maken van objectieve kanttekeningen te verliezen, hoe denk je dan dat er ooit een positief vechtsport klimaat in Nederland zal ontstaan?
Als elke actie die er plaatsvindt, enkel een aanleiding is om iets gemeens te zeggen.
Zodat jij dan even een fractie van een seconde kan gniffelen achter je toetsenbord.
Om je eigen grapje.
Eigenlijk is dat maar een heel erg zielig en leeg bestaan hoor.

ik geef je helemaal gelijk.

Mauro
31-01-2013, 14:23
...Terwijl men niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen voordat er maar wat geschreeuwd wordt.

Ik wil me graag verdiepen Johannes, vandaar de vraag van velen hier waarvoor hier 'geteased' wordt.
Nogmaals, doe eens uitleggen dan, anybody?
Je hebt lange tenen man Johannes.

Bromios
31-01-2013, 14:46
Bromios je hebt je de afgelopen jaar echt ontwikkeld tot trol. Vind ik wel jammer.

Ik vind het helemaal jammer dat mixfight een plek is geworden waar mensen bij elkaar komen om andere vechtsporters te kraken en denigreren.

Voorbeeldje, toen micha dat filmpje van golden glory had gepost over anti geweld, ging iedereen hem afkraken.
2weken later deed ramon dekkers het zelfde en was iedereen ramon aan het pijpen en aan het prijzen over hoe goed dat filmpje wel niet is.

3,4 jaar terug was mixfight totaal niet zo. Vind het jammer dat het nu een platform is geworden voor oude wijfen die iets zoeken om op te zeiken.

En voor jullie informatie: Bangbang is een B klasse vechter, en heeft gegarandeerd meer vechthart als 90% hier. getuige dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=TxgsnV6ZMao

Ik ben totaal geen bangbang fan, zijn muziek is gewoon verrot. Maar om het feit dat iemand anders, een paar tranings filmpjes van hem hier post (en dat mag, het is tenslotte een vechtsport forum) ga ik hem niet zitten kraken en kinderachtige opmerkingen maken.

Vind het serieus echt jammer dat dit keer op keer gebeurd op mixfight.

Sadik, kom op man. In serieuze topics reageer ik serieus. En als ik het fout blijk te hebben zeg ik dat ook gewoon.
Maar als iemand hier een account aan gaat maken om op een nuffige manier te reageren is ie wel aan de beurt natuurlijk.
Hij had natuurlijk ook gewoon antwoord kunnen geven op de vraag.

Misschien is dat wel het probleem. Als je gewoon rechtstreeks in alle eerlijkheid een vraag stelt denkt iedereen dat je loopt te trollen. En ja, misschien had ik er niet bij moeten zetten dat ik het een idioot filmpje vind, maar dat vind ik nou eenmaal.

Maar we komen verder; Hij is B-klasse kickboxer (meer partijen gedraaid dus; welke dan ?) en streetartist.
Aangezien je meer weet. Deze filmpjes maken deel uit van een docu. Maar wat is de bedoeling van die docu dan precies ?

Sadix
31-01-2013, 14:54
Ik heb geen idee waar dit deel van uitmaakt of waar voor deze filmpjes bedoelt zijn.

Alleen vind ik wel dat mixfight een laagdrempelige platform moet blijven voor vechtsporters in zijn alle breedste zin.
Mensen zouden gewoon hun filmpjes moeten kunnen delen zonder dat ze gekraakt worden, hoe idioot het ook mag zijn (met uitzondering van die ninja van 200kg etc)

Mixfight is ook voor jonge vechtsporters 12 tot 16 jaar bijvoorbeeld. Die zouden van hun leven geen vraag of filmpje durfen posten als ze zien dat ze dit soort reacties krijgen. Mixfight is denk ik juist mede bedoelt om vechtsporters zich te laten promoten, ontplooien, kennis maken met andere vechtsporters etc. Dit hoeft allemaal niet op wedstrijd niveau, kan ook gewoon op recreatie niveau zijn. Voorbeeld bijv is dat filmpje van die scandinavische jongens, die buiten trainen om het feit dat er geen gym is in hun omgeving. Krijg je reacties als : stop met wat je doet en zoek een gym. Hij geeft toch net aan dat er geen gym is? waarom zou je iemand moeten ontmoedigen zijn ding te doen? dat past toch niet op een vechtsport site?

Ik kwam hier een aantal jaar terug ook met een hele naïeve beeld in mijn hoofd en dropte het feit dat ik vrijwilliger van het jaar was geworden om wille mijn kickboks project op mixfight. Ik zeg jullie in alle eerlijkheid, als ik vaker dit soort reacties als in deze topic en vele andere had gelezen had ik dat nooit gepost en was mijn gym denk ik nog vele stappen terug kwa vordering.

Ik weet wat mixfight kan betekenen voor vechters/trainers/sportscholen en ik vind dat we met deze houding (alles afkraken) deze mensen niet aanmoedigen deel te nemen aan de mixfight community wat een groot gemis kan zijn voor vechtsportend nederland.

en niemand moet zich persoonlijk aangesproken voelen.

Bromios
31-01-2013, 15:07
Ik heb geen idee waar dit deel van uitmaakt of waar voor deze filmpjes bedoelt zijn.

Alleen vind ik wel dat mixfight een laagdrempelige platform moet blijven voor vechtsporters in zijn alle breedste zin.
Mensen zouden gewoon hun filmpjes moeten kunnen delen zonder dat ze gekraakt worden, hoe idioot het ook mag zijn (met uitzondering van die ninja van 200kg etc)

Mixfight is ook voor jonge vechtsporters 12 tot 16 jaar bijvoorbeeld. Die zouden van hun leven geen vraag of filmpje durfen posten als ze zien dat ze dit soort reacties krijgen. Mixfight is denk ik juist mede bedoelt om vechtsporters zich te laten promoten, ontplooien, kennis maken met andere vechtsporters etc. Dit hoeft allemaal niet op wedstrijd niveau, kan ook gewoon op recreatie niveau zijn. Voorbeeld bijv is dat filmpje van die scandinavische jongens, die buiten trainen om het feit dat er geen gym is in hun omgeving. Krijg je reacties als : stop met wat je doet en zoek een gym. Hij geeft toch net aan dat er geen gym is? waarom zou je iemand moeten ontmoedigen zijn ding te doen? dat past toch niet op een vechtsport site?

Ik kwam hier een aantal jaar terug ook met een hele naïeve beeld in mijn hoofd en dropte het feit dat ik vrijwilliger van het jaar was geworden om wille mijn kickboks project op mixfight. Ik zeg jullie in alle eerlijkheid, als ik vaker dit soort reacties als in deze topic en vele andere had gelezen had ik dat nooit gepost en was mijn gym denk ik nog vele stappen terug kwa vordering.

Ik weet wat mixfight kan betekenen voor vechters/trainers/sportscholen en ik vind dat we met deze houding (alles afkraken) deze mensen niet aanmoedigen deel te nemen aan de mixfight community wat een groot gemis kan zijn voor vechtsportend nederland.

en niemand moet zich persoonlijk aangesproken voelen.

We gaan een beetje off topic hier, maar als dat een probleem is moeten ze dit topic maar even splitsen.

Ik zie je punt wel. Afkraken is wel een beetje de trend overal bij social media. Maar het ligt ook aan de manier waarop het gebracht wordt.

voorbeeldje:
Jij meld je met je gym op een normale manier; legt uit wat je doet en vraagt om tips en adviezen. Top; daar krijg je echt geen negatieve reacties op.

Maar komt er een nieuwe user die luid en duidelijk verkondigt dat hij een vechtstijl heeft waar iedereen van verliest wat verwacht hij dan ? Normaliter als je je nieuw op een forum meld lees je je een beetje in, je begint voorzichtig eens wat te posten en langzaam maar zeker rol je er een beetje in. Nu komt driekwart binnen met; ik ben de beste en jullie zijn allemaal sukkels. Prima, maar dan ben je ook aan de beurt.

Misschien hebben we dit topic een beetje te hard aangepakt maar dan was bij het plaatsen van de filmpjes enige vorm van uitleg wel handig geweest. Nu lijkt het meer tv-kantine dan iets serieus.

blade
31-01-2013, 15:10
weet niet wat het is hoor als het over een rapper gaat moet ik altijd hier aan denken:lol:




http://www.youtube.com/watch?v=7x9a1lrWVkk

MuayThaiGuy
31-01-2013, 15:24
Hij gebruikt materiaal van RDX als je de comments op Ebay leest dan kun je en dat merk niet serieus nemen en de manier van trainen niet. Het lijkt een beetje euhm kansloos komt op mij een beetje over als een pauper die geen gym kan betalen Basic Fit kost slechts een paar tientjes onbeperkt en dan hoef je niet zo'n Komo vuilniszak achter je reet aan te trekken met een gasmasker. Iets wat al bewezen is niet te werken.....

P.s Social media heeft mijns inziens weinig te maken met het afkraken van..... Zeg nou zelf als jij zo'n knakker op straat tegen zou komen dan zou je het dichtstbijzijnde gekkenhuis bellen om te vragen of er iemand ontsnapt is.

Kemal
31-01-2013, 15:31
Mixfight sponsort dus een zogenaamde vechter rapper die graag vrouwen slaat. Goede reclame voor de sport weer.

goed bezig mixfight.

Hoe kom je er nu bij dat mixfight hem sponsort.. staat dit ergens, wordt dit ergens genoemd in een filmpje..?

Goed bezig Anderson :fp: Lekker lukraak dingen gaan roepen.. pfff

Leventdepevent
31-01-2013, 15:43
Mixfight sponsort dus een zogenaamde vechter rapper die graag vrouwen slaat. Goede reclame voor de sport weer.

goed bezig mixfight.
haha sponsoren? tis toch geen jochie van 7

Sadix
31-01-2013, 15:56
Hij gebruikt materiaal van RDX als je de comments op Ebay leest dan kun je en dat merk niet serieus nemen en de manier van trainen niet. Het lijkt een beetje euhm kansloos komt op mij een beetje over als een pauper die geen gym kan betalen Basic Fit kost slechts een paar tientjes onbeperkt en dan hoef je niet zo'n Komo vuilniszak achter je reet aan te trekken met een gasmasker. Iets wat al bewezen is niet te werken.....

P.s Social media heeft mijns inziens weinig te maken met het afkraken van..... Zeg nou zelf als jij zo'n knakker op straat tegen zou komen dan zou je het dichtstbijzijnde gekkenhuis bellen om te vragen of er iemand ontsnapt is.

Ja maar het feit dat hij een vuilnis zak gebruikt en op straat schaduwbokst etc gaat jou toch helemaal niets aan? Als hij dat prettiger vind als basic fit is dat toch zijn goed recht?

Als ik iemand zo op straat zie schaduwboksen (met zijn degelijke techniek), was ik op hem afgestapt en zeker een gesprek aangegaan met hem. Vind dat juist erg cool. Fuckin rocky ging toch ook traplopen en schaduwboksen op straat? :))

MuayThaiGuy
31-01-2013, 16:00
Ja maar het feit dat hij een vuilnis zak gebruikt en op straat schaduwbokst etc gaat jou toch helemaal niets aan? Als hij dat prettiger vind als basic fit is dat toch zijn goed recht?

Als ik iemand zo op straat zie schaduwboksen (met zijn degelijke techniek), was ik op hem afgestapt en zeker een gesprek aangegaan met hem. Vind dat juist erg cool. Fuckin rocky ging toch ook traplopen en schaduwboksen op straat? :))

Het gaat mij niks aan, maar wat zou jij er van vinden dat je buurman van enkele woningen verderop in jouw fucking voortuin air guitar staat te spelen?
Die gast staat dan ook voor lul, toch?
En wat is er mis met Basic Fit Tatjana traint er ook win/win situatie als je het mij vraagt.

Sadix
31-01-2013, 16:12
Het gaat mij niks aan, maar wat zou jij er van vinden dat je buurman van enkele woningen verderop in jouw fucking voortuin air guitar staat te spelen?
Die gast staat dan ook voor lul, toch?
En wat is er mis met Basic Fit Tatjana traint er ook win/win situatie als je het mij vraagt.


Ik snap die link niet echt.

Maar ik neem mijn woorden terug, als tatjana er fitnest dan moet niet alleen BANG maar wij allemaal daar trainen :)

waarel
31-01-2013, 16:41
Deze man is niet "oh een rapper".
Hij heeft met zijn Fighting For Water meer voor de menshed en een positief imago voor de vechtsport gedaan, dan de som der voorgaande posters in deze thread.
En zonder twijfel traint hij harder en kan hij beter knokken ook.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2010/mei/bangbang-veroordeeld-tot-acht-maanden-celstraf.html

MuayThaiGuy
31-01-2013, 16:43
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2010/mei/bangbang-veroordeeld-tot-acht-maanden-celstraf.html

Weten we ook gelijk waar hij zijn naam "Bang Bang" aan te danken heeft.
Wat een mongool!
Een paar waterputten slaan maakt niet goed wat zijn handen/vuisten aangeraakt hebben dan kan hij trainen als een bikkel en goed vechten als je een vrouw/kind slaat ben je wat mij betreft rijp voor een elektrische stoel.

dirk5
31-01-2013, 16:50
Weten we ook gelijk waar hij zijn naam "Bang Bang" aan te danken heeft.
Wat een mongool!
Een paar waterputten slaan maakt niet goed wat zijn handen/vuisten aangeraakt hebben dan kan hij trainen als een bikkel en goed vechten als je een vrouw/kind slaat ben je wat mij betreft rijp voor een elektrische stoel.

Ik kan niet anders dan het hier volkomen mee eens zijn (wie had dat nog ooit gedacht he MTG?)

Bevestigd ook meteen weer het vooroordeel wat ik heb van mensen met een tattoo is het gezicht.

Mauro
31-01-2013, 17:00
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2010/mei/bangbang-veroordeeld-tot-acht-maanden-celstraf.html
Johannes !! Daan !! Laat je horen jongens !!

Johannes de Sloper
31-01-2013, 17:09
Bangbang is een B klasse vechter, en heeft gegarandeerd meer vechthart als 90% hier. getuige dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=TxgsnV6ZMao

Ik ben totaal geen bangbang fan, zijn muziek is gewoon verrot. Maar om het feit dat iemand anders, een paar tranings filmpjes van hem hier post (en dat mag, het is tenslotte een vechtsport forum) ga ik hem niet zitten kraken en kinderachtige opmerkingen maken.

Vind het serieus echt jammer dat dit keer op keer gebeurd op mixfight.
Precies, maakt het niet echt aangenaam om hier te posten in ieder geval.
En die muziek en tattoos van BangBang vind ik persoonlijk ook maar niets.
Maar dat neemt niets af van wat hij verder nog doet.
Mensen met vooroordelen zijn gewoon ook maar kortzichtige pestkopjes.
Helaaszitten er hier blijkbaar wel een aantal.

Ik heb geen idee waar dit deel van uitmaakt of waar voor deze filmpjes bedoelt zijn.

Alleen vind ik wel dat mixfight een laagdrempelige platform moet blijven voor vechtsporters in zijn alle breedste zin.
Mensen zouden gewoon hun filmpjes moeten kunnen delen zonder dat ze gekraakt worden, hoe idioot het ook mag zijn (met uitzondering van die ninja van 200kg etc)

Mixfight is ook voor jonge vechtsporters 12 tot 16 jaar bijvoorbeeld. Die zouden van hun leven geen vraag of filmpje durfen posten als ze zien dat ze dit soort reacties krijgen. Mixfight is denk ik juist mede bedoelt om vechtsporters zich te laten promoten, ontplooien, kennis maken met andere vechtsporters etc. Dit hoeft allemaal niet op wedstrijd niveau, kan ook gewoon op recreatie niveau zijn. Voorbeeld bijv is dat filmpje van die scandinavische jongens, die buiten trainen om het feit dat er geen gym is in hun omgeving. Krijg je reacties als : stop met wat je doet en zoek een gym. Hij geeft toch net aan dat er geen gym is? waarom zou je iemand moeten ontmoedigen zijn ding te doen? dat past toch niet op een vechtsport site?

Ik kwam hier een aantal jaar terug ook met een hele naïeve beeld in mijn hoofd en dropte het feit dat ik vrijwilliger van het jaar was geworden om wille mijn kickboks project op mixfight. Ik zeg jullie in alle eerlijkheid, als ik vaker dit soort reacties als in deze topic en vele andere had gelezen had ik dat nooit gepost en was mijn gym denk ik nog vele stappen terug kwa vordering.

Ik weet wat mixfight kan betekenen voor vechters/trainers/sportscholen en ik vind dat we met deze houding (alles afkraken) deze mensen niet aanmoedigen deel te nemen aan de mixfight community wat een groot gemis kan zijn voor vechtsportend nederland.

Heel goed gezegd.

MuayThaiGuy
31-01-2013, 17:11
Ik kan niet anders dan het hier volkomen mee eens zijn (wie had dat nog ooit gedacht he MTG?)

Bevestigd ook meteen weer het vooroordeel wat ik heb van mensen met een tattoo is het gezicht.

En dat is een beetje jammer een kickbokser maakt iemand niet crimineel en een tattoo maakt iemand niet een vechtersbaas. Als er 2 dingen zijn die niet kloppen zijn het de vooroordelen over deze 2 kwesties. Jammer Dirk maar kan het er niet mee eens zijn.

dirk5
31-01-2013, 17:13
En dat is een beetje jammer een kickbokser maakt iemand niet crimineel en een tattoo maakt iemand niet een vechtersbaas. Als er 2 dingen zijn die niet kloppen zijn het de vooroordelen over deze 2 kwesties. Jammer Dirk maar kan het er niet mee eens zijn.

Daarom heet het ook een vooroordeel, in sommige gevallen klopt het, in andere niet, in dit geval dus duidelijk wel.

Sato
31-01-2013, 17:52
Ik heb geen idee waar dit deel van uitmaakt of waar voor deze filmpjes bedoelt zijn.

Alleen vind ik wel dat mixfight een laagdrempelige platform moet blijven voor vechtsporters in zijn alle breedste zin.
Mensen zouden gewoon hun filmpjes moeten kunnen delen zonder dat ze gekraakt worden, hoe idioot het ook mag zijn (met uitzondering van die ninja van 200kg etc)

Mixfight is ook voor jonge vechtsporters 12 tot 16 jaar bijvoorbeeld. Die zouden van hun leven geen vraag of filmpje durfen posten als ze zien dat ze dit soort reacties krijgen. Mixfight is denk ik juist mede bedoelt om vechtsporters zich te laten promoten, ontplooien, kennis maken met andere vechtsporters etc. Dit hoeft allemaal niet op wedstrijd niveau, kan ook gewoon op recreatie niveau zijn. Voorbeeld bijv is dat filmpje van die scandinavische jongens, die buiten trainen om het feit dat er geen gym is in hun omgeving. Krijg je reacties als : stop met wat je doet en zoek een gym. Hij geeft toch net aan dat er geen gym is? waarom zou je iemand moeten ontmoedigen zijn ding te doen? dat past toch niet op een vechtsport site?

Ik kwam hier een aantal jaar terug ook met een hele naïeve beeld in mijn hoofd en dropte het feit dat ik vrijwilliger van het jaar was geworden om wille mijn kickboks project op mixfight. Ik zeg jullie in alle eerlijkheid, als ik vaker dit soort reacties als in deze topic en vele andere had gelezen had ik dat nooit gepost en was mijn gym denk ik nog vele stappen terug kwa vordering.

Ik weet wat mixfight kan betekenen voor vechters/trainers/sportscholen en ik vind dat we met deze houding (alles afkraken) deze mensen niet aanmoedigen deel te nemen aan de mixfight community wat een groot gemis kan zijn voor vechtsportend nederland.

en niemand moet zich persoonlijk aangesproken voelen.

En alle eerlijkheid ik ben geen B.A.N.G supporter. Ik vind zijn acties walgelijk. Andersom dan in voetbal speel ik hier op de man, niet op de bal. Wat bedoel ik daarmee. Ik heb het niet over zijn kwaliteiten als vechter, die zullen wel prima zijn. Ik heb het alleen niet op zijn persoonlijkheid.

Dit is geen persoonlijke aanval maar eerder zei je dat: Mixfight ook een forum is voor jongeren. Naar mijn menig is B.A.N.G. een waardeloos voorbeeld voor jongeren en daarom gun ik hem geen platform. Zoals ik al eerder zei: Hij zal best een beter vechtershart hebben dan ik. In de ring zal hij ook beter zijn dan mij. Maar hij is geen voorbeeld voor de sport, evenmin als Hari of andere vechtsportende mensen die hun handen buiten de dojo niet thuis kunnen houden.

OSU.

MuayThaiGuy
31-01-2013, 17:55
Hier lusten de Belgen geen matrak van.

daanII
31-01-2013, 20:03
Johannes !! Daan !! Laat je horen jongens !!

Jaja, ik ben er. Kom net binnen van een roerige dag. Ga straks alles rustig doorlezen Mauro.

daanII
31-01-2013, 21:43
Ok, Bangbang is een schurk en heeft de wet overtreden. Hij heeft bekend en is veroordeeld en
heeft zijn straf uitgezeten. Daarnaast is hij een creatieve kunstenaar, die menig topsporter wel
kan inspireren. Ik ga niet goedpraten waar hij voor veroordeeld is.


http://youtu.be/TeUSuPo1AL8

FutureFight
31-01-2013, 21:46
Waar zal ik even beginnen.. pff

We kunnen wel met ze alle Bangbang (die vervolgens ze naam naar ''Johnny boy'' en nu weer naar B.A.N.G. had verandert)
gaan afkraken maar wie van jullie weet nou echt wat hij wel niet heeft geflikt??

Bangbang is een rapper oorspronkelijk uit Jamaica komt uit Engeland en is hier gaan wonen in Nederland en bekeerde zich naar de islam.

Hoe is hij hier in dit kickboks wereldje beland??
Hij leerde een fotograaf kennen die genomineerd was voor een prijs vanwege een foto die hij had genomen in Bangladesh.
Het raakte hem zo erg dat de situatie daar zo bedreigend is dat hij hier voor een oplossing wou komen.

Schoon water en vechten..
Zijn project noemde hij FIGHTING 4 WATER!

Deze gozer heeft alles uit ze lijf gehaald om minimaal 10.000 euro in ze eentje te verzamelen. hulp gevraagd van BN'ers om de kickboks wereld ook te openen maar niemand reageerde hier op.. (vandaar ze uitingen naar de rappers The opposites)

''2. BangBang vast voor huiselijk geweld - do I need to say more
3. Kubus en BangBang vs Valerio - meneer flikkert een bank om met persoon. Tja...;.''

Om alles toch te verbreden om aandacht te krijgen voor zijn project en zijn idee voor fighting for water,
sprak hij af met Valerio VOOR DE SHOW dat Valerio hem een duivel zou moeten noemen en dat hij hem met de bank en al om zou gooien. ''publiciteits grap'' ''kijkcijfers etc''

Vervolgens werden de twee uitgenodigd bij ''Jensen''


http://www.youtube.com/watch?v=8AhWBLOU9zI


Daarna werd er een (als ik het goed heb) een 10 delige document gemaakt. hoe hij vanaf het begin leert kickboksen..
Elke aflevering kwam er een bekende A klasse vechter mee doen.
onder andere
Andy Souwer (ze hebben een dikke vriendschap opgebouwd en bangbang heeft zijn opkomst gedaan in de k1 japan)
Tyrone Spong (heeft hij ook een enorm dikke band mee opgebouwd)
Getraind bij Lucien Carbin
Getraind met Gilbert Yvel
Getraind bij de Haagse Directe
etc..
Overigens zag je dus ook hoe hij afstand nam van de Alcohol en Drugs en wat de sport voor hem deed om in gezonde toestand te komen. Bv dat met oud en nieuw iedereen straalbezopen et jaar in ging en hij om 00:00 vechtend voor hun het jaar in ging.

Met die document wou hij laten zien dat hij in ze eentje alleen al.. geld kon inzamelen.. Verschillende sponsers kon krijgen behalve sexshops of coffeeshops. (hij liet ook zien dat et mis kon gaan net als de sponsor k-swiss die ze afspraak niet na kwam)

Hij liet zien dat Kickboksen een way of life is.. en niet alleen maar negativiteit..
Stapte in de ring in het midden van Amsterdam om aandacht te trekken voor miljoenen mensen zonder schoon drink water.
en verzamelde uiteindelijk over de 11.950 euro zodat hij water pompen kon laten bouwen in Bangladesh.

Hij was van plan om ooit een deel twee van Fighting for water op te nemen..

Ik reageerde in een mail dat ik wel tegen hem wou vechten als het voor de goeie doel weer was, hij nodigde mij bij hem thuis uit in Amsterdam. Kwam enkele keren langs, we babbelde over de project en wat het in zou houden.


Maar het liep helaas mis en door financiële middelen, ondank dat hij alles meestal op offerde of aan goeie doelen weg gaf.

Hoorde tegenwoordig dat hij nu in Rotterdam woont en nu zie ik dat hij weer hard aan het trainen is..

ik hoop dat jullie nu een andere zicht van hem hebben onlangs zijn vol getatoeëerde lichaam of negatieve berichten in het nieuws. Hij is een top vent (toen ik hem leerde kennen). En als er een 2e documentaire ooit nog komt (hebben wij dat zeker nodig nu in deze negatieve kickboks periode) zal ik het meteen laten weten.

Hier nog enkele beelden want de documentaire is offline gehaald van internet. of misschien dat andere em wel terug kunnen vinden.

king
31-01-2013, 21:47
Daarnaast is hij een creatieve kunstenaar,


http://youtu.be/TeUSuPo1AL8

Denk dat de meningen daar wel over verschillen...

Ronald
31-01-2013, 21:48
Ja maar het feit dat hij een vuilnis zak gebruikt en op straat schaduwbokst etc gaat jou toch helemaal niets aan? Als hij dat prettiger vind als basic fit is dat toch zijn goed recht?
Als het een ander niets aangaat moet je er eenvoudigweg ook geen filmpjes van op het internet zetten. Doe je dat wel, dan wordt er uiteraard ook over gesproken. Maar dat is toch ook zijn bedoeling? Iets publiceren zonder dat het gezien door een ander heeft namelijk weinig waarde. En ik neem ook aan dat iedereen wijs genoeg is om vooraf te beseffen dat dit soort filmpjes niet alleen lovende kritieken op zal leveren.
Maar zoals je terecht stelt: wat hij doet is uiteraard z'n goed recht. Niemand die dat ook betwist volgens mij ;)

Wat betreft het afkraken van personen ben ik het wel met Bromios eens. Jij bent daar inderdaad zelf een goed voorbeeld van Sadix. Dat jij niet afgekraakt werd heeft volgens mij niets te maken met een mode-trend of het feit dat het een paar jaar geleden anders was. Dat heeft gewoon alles met jouw presentatie te maken. Als iemand jouw voorbeeld vandaag volgt durf ik wel te voorspellen dat hij vandaag op dezelfde enthousiaste en positieve manier onthaald wordt als jij destijds. Daarentegen, toen Guru Ray zichzelf een jaar of 8 geleden presenteerde werd hij met dezelfde humor onthaald als de ninja's van 200 kilo van vandaag de dag. Kortom: je oogst wat je zaait, zowel vroeger als nu :)

FutureFight
31-01-2013, 21:50
http://www.youtube.com/watch?v=hLIaSYoPOcg

Johannes de Sloper
31-01-2013, 21:51
Dankje FF
Je weet er duidelijk meer van dan uk.

FutureFight
31-01-2013, 21:54
http://www.youtube.com/watch?v=TxgsnV6ZMao
Maar nu ik hem dit allemaal zie posten.. misschien is hij weer bezig met een publiciteit grap?? Onlangs alles.. mocht er een deel 2 komen.. ik zal me zeker aanmelden als tegenstander (omdat we dezelfde gewicht hebben)

en als forumbroeder een steentje bij dragen.

ush.

Bromios
31-01-2013, 22:01
En zo word dit toch nog een wereldtopic.

Bromios
01-02-2013, 00:03
Ik snap nu eindelijk ook dat huiselijk geweld een vorm van vrije expressie is. Ik moet gewoon meer over mijn eigen grenzen heen gaan. Als ik straks naar huis ga doe ik lekker mijn gasmasker op, steek een parachute in mijn reet en trap mijn kinderen in elkaar. Ik heb alleen geen cameraman dus jullie zullen me op mijn woord moeten geloven.

Heb ik weer.

Ik kom thuis. Mijn beide zoons hangen voor de TV. Ik: jongens niet weggaan, ik pak even mijn gasmasker en dan trap ik jullie helemaal in elkaar. Met de blik strak op de TV gericht gaat er een wenkbrauw omhoog. " waarom dat dan weer ?"

Nou, er is een rapper en die doet dat ook. Stilte; ze kijken elkaar aan; kijken mij aan; "je kan helemaal niet rappen man", en gaan weer verder met tv kijken.

Tot zover mijn carriere in de vrije expressie. Kutzooi.

Mauro
01-02-2013, 08:13
http://www.youtube.com/watch?v=TxgsnV6ZMao
Maar nu ik hem dit allemaal zie posten.. misschien is hij weer bezig met een publiciteit grap??
Kijk, da's een filmpje dat geen vragen oproept, dit kennen we allemaal.
Idd toch nog een leuk topic geworden haha!